View Full Version : Paul Vincent
Alex van den Brink
24 januari 2009, 20:40
Volgen mij kan hij het nog wel en weet Chris Eimers hoe hij hem het beste kan inzetten.
Hij heeft al aardig wat punten gemaakt.
Mike Norman
24 januari 2009, 20:45
Told you so!!!
Alex van den Brink
24 januari 2009, 20:51
Told you so!!!
Ik heb nooit gezegd dat hij geen aanwinst was.
Ik denk dat het aan de coach ligt hoe die hem inzet.
Piet de Kort
24 januari 2009, 20:56
Ik heb nooit gezegd dat hij geen aanwinst was.
Ik denk dat het aan de coach ligt hoe die hem inzet.
En of Paul zijn goede prestaties wil vasthouden! ::comfort:: Maar Paul Vincent in vorm is genieten! Morgen komt hij naar Tilburg, ik ben benieuwd of hij in Tilburg ook die kans krijgt! ::thumbsup::::wavetowel::
Mike Norman
24 januari 2009, 20:56
Dat neemt niet weg dat ik wel snapte dat hys niet verder met hem wilde...
Alleen ijshockeyen kan die wel!!
Jan Hofstede
24 januari 2009, 21:04
En of Paul zijn goede prestaties wil vasthouden! ::comfort:: Maar Paul Vincent in vorm is genieten! Morgen komt hij naar Tilburg, ik ben benieuwd of hij in Tilburg ook die kans krijgt! ::thumbsup::::wavetowel::
Maak je geen zorgen Piet... Een speler als Vincent krijgt altijd kansen....
Heeft nu 2x tegen Den Haag gespeeld... en 1x tegen Tilburg... totaal 9 punten...
Dat is geen kattepis... Zelfs voor Nederlandse begrippen niet...
En aangezien we nu niet mogen beweren, dat de defence van Tilburg staat als een huis, zou het zomaar kunnen, dat daar morgen nog wat puntjes bijkomen....
Zou ons trouwens goed uitkomen....
Let's go VINCENT Let's go...::wavetowel::
Rob Verschuuren
24 januari 2009, 21:06
De 1e en 2e lijn van Heerenveen zijn gewoon erg goed. We zullen morgen voor 100% bij de wedstrijd moeten zijn, anders zullen we het niet gaan redden.
Ik hoop, dat de 6 - 0 genoeg motivatie voor de spelers is.
Jan Hofstede
24 januari 2009, 21:10
De 1e en 2e lijn van Heerenveen zijn gewoon erg goed. We zullen morgen voor 100% bij de wedstrijd moeten zijn, anders zullen we het niet gaan redden.
Ik hoop, dat de 6 - 0 genoeg motivatie voor de spelers is.
Dat geldt overigens voor ieder team wat nog tegen Heerenveen moet...
Etienne Henrichs
24 januari 2009, 21:12
Dat klopt... eerst Tilburg en daarna is Utrecht aan de beurt.
Andrew(Scampoli) en Paulie zullen wel uitkijken naar dat duel, ze zijn dik bevriend met elkaar.
Alex van den Brink
24 januari 2009, 21:59
Dat neemt niet weg dat ik wel snapte dat hys niet verder met hem wilde...
Alleen ijshockeyen kan die wel!!
Ik ben er niet bij geweest, dus ik kan daarover niet oordelen.
Theo van der Duin
24 januari 2009, 22:20
Voor zover ik het kan beoordelen een topgozer. Voor de wedstrijd even met hem staan praten en hij is zo relaxed. Dit straalt hij op het ijs dan ook uit. Hij komt niet zo snel uit de startblokken maar heeft zo een enorm stuk techniek en weet zich altijd mooi vrij te spelen. In ieder geval een leuke vent zonder kapzones die gewoon een leuk gesprek met je aangaat. Wat mij betreft een aanwinst
Etienne Henrichs
24 januari 2009, 22:22
Voor zover ik het kan beoordelen een topgozer. Voor de wedstrijd even met hem staan praten en hij is zo relaxed. Dit straalt hij op het ijs dan ook uit. Hij komt niet zo snel uit de startblokken maar heeft zo een enorm stuk techniek en weet zich altijd mooi vrij te spelen. In ieder geval een leuke vent zonder kapzones die gewoon een leuk gesprek met je aangaat. Wat mij betreft een aanwinst
Hopelijk kan Andrew hem overtuigen deze zomer om een aanwinst te worden bij Utrecht :D
Theo van der Duin
24 januari 2009, 22:30
Ik denk het niet. Hij vindt het veel te leuk in Heerenveen (lol). Maar serieus ik hoop dat hij voorlopig blijft. Is een rustpunt in het team. Gisteravond bij de keepertraining deed hij ook serieus mee. Dit is voor de jeugdspelers dan ook een echt idool.
Etienne Henrichs
24 januari 2009, 22:41
Ik denk het niet. Hij vindt het veel te leuk in Heerenveen (lol). Maar serieus ik hoop dat hij voorlopig blijft. Is een rustpunt in het team. Gisteravond bij de keepertraining deed hij ook serieus mee. Dit is voor de jeugdspelers dan ook een echt idool.
Ik denk je bedoelt ik hoop het niet ;) :P
Andrew heeft Matthew in 1 mailtje al kunnen overtuigen om naar Utrecht te komen(20 uur reizen voor een club die je niet eens kent).
Wat denk je als Andrew en Paul de hele zomer samen les geven op Peak Hockey? ;) dan zullen ze er ongetwijfeld over gaan praten ;) :D
Luitzen van der Heide
24 januari 2009, 22:56
Veronderstel je nu dat Paul Vincent deze zomer gaat les geven bij Peak Hockey?
Rudy Bouquet
24 januari 2009, 22:59
Paul Vincent is een geniale ijshockeyer. Indien je hem belangrijk maakt en waardeert als een premium player kan hij mooie dingen doen en laat hij anderen beter spelen. Maar kijk uit na 16 tot 20 wedstrijden slaat de verveling toe wordt alles heel gewoon, kunnen er incidentjes onstaan en kan hij het even minder naar zijn zin hebben....
Luitzen van der Heide
24 januari 2009, 23:16
Paul Vincent is een geniale ijshockeyer. Indien je hem belangrijk maakt en waardeert als een premium player kan hij mooie dingen doen en laat hij anderen beter spelen. Maar kijk uit na 16 tot 20 wedstrijden slaat de verveling toe wordt alles heel gewoon, kunnen er incidentjes onstaan en kan hij het even minder naar zijn zin hebben....
Dat is ongetwijfeld ook bekend Rudy. Dat neemt niet weg dat ik (en ik verwacht met mij velen) hoop dat die situatie bij ons zich niet zal gaan voordoen. Het is uiteraard altijd afwachten of zich een dergelijke situatie zich hier niet of wel gaat voordoen. Maar aan de andere kant vind ik -althans ten opzichtte van het vorige jaar net naar het einde van het seizoen- Paul op dit moment meer en beter gefocust dan toen.
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen. En ik mag hopen dat dit spreekwoord bij de Flyers zijn waarde mag tonen.
Op dit moment ontstaat er een leuke interactie tussen het publiek en de speler Paul Vincent. Voorbeeld -en ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt- is dat de supporters massaal voordat de penaltyshot door Paul werd genomen met zijn allen (en dan bedoel ik dus zeer masaal) al staan te klappen. Even los van de druk die er dan op hem komt te liggen geeft het uiteraard ook het team een boost. Zeker als de ps dan ook nog wordt afgemaakt.
Rudy Bouquet
24 januari 2009, 23:27
Dat is ongetwijfeld ook bekend Rudy. Dat neemt niet weg dat ik (en ik verwacht met mij velen) hoop dat die situatie bij ons zich niet zal gaan voordoen. Het is uiteraard altijd afwachten of zich een dergelijke situatie zich hier net gaat voordoen. Maar aan de andere kant vind ik -althans ten opzichtte van het vorige jaar net naar het einde van het seizoen- Paul op dit moment meer en beter gefocust dan toen.
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggen. En ik mag hopen dat dit spreekwoord bij de Flyers zijn waarde mag tonen.
Op dit moment ontstaat er een leuke interactie tussen het publiek en de speler Paul Vincent. Voorbeeld -en ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt- is dat de supporters massaal voor dat de penaltyshot door Paul werd genomen met zijn allen (en dan bedoel ik dus zeer masaal) al staan te klappen. Even los van de druk die er dan op hem komt te liggen geeft het uiteraard ook het team een boost. Zeker als de ps dan ook nog wordt afgemaakt.
Laat ik voorop stellen ik gun jullie en Paul alle goeds. Het is/kan de beste speler in de competitie zijn. En het is de koning van de penaltyshot... Ook wij stonden voor hem op de banken. Amsterdam is de plek waar hij zich enorm thuisvoelt, je zou denken dan gaat het ook niet mis. Waar twee kijven hebben vaak twee schuld, we zullen maar niet meer achterom kijken heeft geen enkele zin. Paul wilde graag terug maar bij Amsterdam lagen de problemen in de defence (blessure Winnik). Ik hoop dat Heerenveen heel erg veel plezier van Paul gaat hebben, want ijshockeyen kan hij als geen ander. En een goede Paul Vincent is een lust voor het oog......!
Theo van der Duin
24 januari 2009, 23:27
En dat was een kippenvel moment. Echt prachtig om die ontlading te horen na het scoren van die PS.
Etienne Henrichs
25 januari 2009, 00:08
Veronderstel je nu dat Paul Vincent deze zomer gaat les geven bij Peak Hockey?
Die kans is wel groot ja van wat ik hoor. Het blijft natuurlijk bij de zomers natuurlijk, de teams zullen er geen last van hebben lol ;)
Is dat zo erg dan als hij les gaat geven?
Mike Norman
25 januari 2009, 07:54
Je vergeet de verleidingen die Nederland te bieden heeft...
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 08:30
Ik vergeet niks, maar ik houd het bij zijn kwaliteiten in en om de hockeyrink....!
Patrick van de Wijgert
25 januari 2009, 08:32
Ik vergeet niks, maar ik houd het bij zijn kwaliteiten in en om de hockeyrink....!
Vincent in vorm is een verademing.
alleen zal ene coach meoten zorgen dat de andere spelers hem pruimen.
Zo niet valt een team in duigen, en kun je hem beter opruimen...
Luitzen van der Heide
25 januari 2009, 09:40
En over welke verleidingen heb je het dan Mike?
Het lijkt er een beetje op dat je Paul Vincent in een specifiek daglicht wilt stellen. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij dingen weet waarvan ik in ieder geval nog geen weet van heb. Die zou ik dan graag van je vernemen.
Of nee, laat ik het eens anders zeggen. Ben je bekend met het verhaal van Vincent en de manier waarop hij is opgegroeid? Of hoe hij inmiddels tegen de wereld aankijkt en op welke manier hij nu -In Noorwegen en hier in Heerenveen- leeft?
Het is niet zo moeilijk met een enkele zin iets te insinueren. En daarbij dan ook nog eens die insinuatie te vervatten in een raadsel. Veel moeilijker is het die insinuatie te ontkrachten dan wel het tegendeel te bewijzen. Dus als jij iets wilt zeggen over Paul Vincent, zijn IJS-hockey en zijn levenstijl noem het dan gewoon bij de naam zodat anderen daarop kunnen reageren.
Mike Norman
25 januari 2009, 09:55
En over welke verleidingen heb je het dan Mike?
Het lijkt er een beetje op dat je Paul Vincent in een specifiek daglicht wilt stellen. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij dingen weet waarvan ik in ieder geval nog geen weet van heb. Die zou ik dan graag van je vernemen.
Of nee, laat ik het eens anders zeggen. Ben je bekend met het verhaal van Vincent en de manier waarop hij is opgegroeid? Of hoe hij inmiddels tegen de wereld aankijkt en op welke manier hij nu -In Noorwegen en hier in Heerenveen- leeft?
Het is niet zo moeilijk met een enkele zin iets te insinueren. En daarbij dan ook nog eens die insinuatie te vervatten in een raadsel. Veel moeilijker is het die insinuatie te ontkrachten dan wel het tegendeel te bewijzen. Dus als jij iets wilt zeggen over Paul Vincent, zijn IJS-hockey en zijn levenstijl noem het dan gewoon bij de naam zodat anderen daarop kunnen reageren.
Ik heb niks tegen Vincent. Fantastische ijshockeyer, alleen snap ik wel dat hij niet meer bij hys speelt.
En zoals Rudy zegt, laten we het maar bij z'n ijshockey kwaliteiten houden...
Jan Schut
25 januari 2009, 11:37
Ik heb niks tegen Vincent. Fantastische ijshockeyer, alleen snap ik wel dat hij niet meer bij hys speelt.
En zoals Rudy zegt, laten we het maar bij z'n ijshockey kwaliteiten houden...
Hier had HIJS wel spijt van gisteravond.
Is ook vast nog wel een woordje over gesproken????
Succes HIJS
Xander van Dijk
25 januari 2009, 11:41
de enige verleiding waarvan ik zeker weet dat ze ervan genieten is de subway in heerenveen!! ik kom vincent, visser, nason en chapman wekelijks tegen als ik even een broodje haal... en die verleiding is niks mis mee :grin:
Harrie van Dam
25 januari 2009, 11:41
Helemaal mee eens, maar Chris kent hem en zal zijn best doen om het niet zover te laten komen. Maar garanties krijg je er niet bij! Toch is het mooi om naar zo'n speler te kijken en als hij blijft doen wat hij moet doen trekt hij extra publiek.
Harrie van Dam
25 januari 2009, 11:48
Hier had HIJS wel spijt van gisteravond.
Is ook vast nog wel een woordje over gesproken????
Succes HIJS
Ik denk het niet! Een speler als Paul Vincent kan killing zijn voor je team, maar ook de verlosser. HYS is heel goed opweg, heeft goede spelers maar ze zijn er nog niet. Je mag eenvoudig weg geen risco nemen om een Speler als Paul er bij te zetten. Heerenveen, met alle respect, greep deze strohalm, anders was het seizoen al over geweest. Ze hebben gegokt, en voorlopig ziet het er heel goed uit. Maar er kan nog zoveel gebeuren en zeker als je team afhankelijk wordt van een speler. Maar ik hoop echt dat Heerenveen bij de laatste vier komt, dat is mooi voor de sport!
Emile Joosten
25 januari 2009, 11:50
Lijkt me voor de speler Vincent beter als er niet al teveel gesuggereerd wordt over zijn leven buiten de boarding. Mike Harrie en Rudy kunnen die kennis beter via de pb uitwisselen en hier geen crypto's plaatsen. Lijkt me voor Paul ook niet leuk!
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 11:52
Helemaal mee eens, maar Chris kent hem en zal zijn best doen om het niet zover te laten komen. Maar garanties krijg je er niet bij! Toch is het mooi om naar zo'n speler te kijken en als hij blijft doen wat hij moet doen trekt hij extra publiek.
Ook dat klopt helemaal Harrie. Chris weet als geen ander waar het fout kan gaan dus is er een grotere kans dat het goed blijft gaan.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 11:54
Ik denk het niet! Een speler als Paul Vincent kan killing zijn voor je team, maar ook de verlosser. HYS is heel goed opweg, heeft goede spelers maar ze zijn er nog niet. Je mag eenvoudig weg geen risco nemen om een Speler als Paul er bij te zetten. Heerenveen, met alle respect, greep deze strohalm, anders was het seizoen al over geweest. Ze hebben gegokt, en voorlopig ziet het er heel goed uit. Maar er kan nog zoveel gebeuren en zeker als je team afhankelijk wordt van een speler. Maar ik hoop echt dat Heerenveen bij de laatste vier komt, dat is mooi voor de sport!
Toch ben ik van mening dat de suprematie met zoveel "goede import spelers" er niet helemaal uit komt. Sterker ik vind dat een team met 6 echte import verdedigers relatief veel tegengoals krijgt... En aansluitend nu de selectie geheel kompleet is gaat het zelfs moeizamer dan daarvoor.
Mike Norman
25 januari 2009, 12:16
Denk niet zozeer dat de tegen goals in de verdediging zitten. Alleen Tilburg heeft naar mijn mening een sterker verdedigingsblok.
Dramatisch forechecken, weinig wil om de verdedigende taak uit te voeren en een andere factor die ik niet mag noemen van Ron. Verbetert dat, dan word je kampioen.
Rob van Aalderen
25 januari 2009, 12:27
Hopelijk kan Andrew hem overtuigen deze zomer om een aanwinst te worden bij Utrecht :D
Wat kunnen dromen hard zijn als je terug keert in de werkelijkheid.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 12:39
Lijkt me voor de speler Vincent beter als er niet al teveel gesuggereerd wordt over zijn leven buiten de boarding. Mike Harrie en Rudy kunnen die kennis beter via de pb uitwisselen en hier geen crypto's plaatsen. Lijkt me voor Paul ook niet leuk!
Je mag hier steeds minder en dan nog selectief ook....
36 clubs in 15 seizoenen zegt iets over de honkvastheid van Paul,....dat is weinig crypto en algemene openbare info....zie HockeyDB
Ik zal mij in het vervolg beperken tot het vermelden van uitslagen :-|
Etienne Henrichs
25 januari 2009, 12:55
Wat kunnen dromen hard zijn als je terug keert in de werkelijkheid.
Dat het dit seizoen minder gaat betekent niet dat dat het volgende seizoen ook is ;)
Volgend seizoen is er tenslotte meer geld beschikbaar en de samenwerking met FC Utrecht zal ook meer inkomsten geven en dan ook nog meer publiek.
Dit is een voorbeeld van die samenwerking:
http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1666
Alex van den Brink
25 januari 2009, 13:27
Dat het dit seizoen minder gaat betekent niet dat dat het volgende seizoen ook is ;)
Volgend seizoen is er tenslotte meer geld beschikbaar en de samenwerking met FC Utrecht zal ook meer inkomsten geven en dan ook nog meer publiek.
Dit is een voorbeeld van die samenwerking:
http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1666
Dit is natuurlijke een leuke samenwerking, maar hoe kom je er dan bij dat er volgend jaar meer geld ter beschikking is.
Dan komt altijd nog dat je het eerst moet zien en dan geloven!
Etienne Henrichs
25 januari 2009, 13:29
Dit is natuurlijke een leuke samenwerking, maar hoe kom je er dan bij dat er volgend jaar meer geld ter beschikking is.
Dan komt altijd nog dat je het eerst moet zien en dan geloven!
Er stond in een interview dat Utrecht naar alle waarschijnlijkheid 300.000 euro tot zijn beschikking heeft volgend seizoen en dat is 70.000 euro meer dan dit seizoen.
Alex van den Brink
25 januari 2009, 13:35
Dit slaat nergens op!
Ik ben erg benieuwd of het "grand enfant terrible" door Chris Eimers onder de duim gehouden wordt, of te wel genoeg sportieve uitdagingen krijgt.En daardoor wil ik niet dat dit via pb besproken wordt.
Wat Paul naast het ijs doet zal mij compleet worst zijn, ik wil zien wat hij op het ijs doet. Er zijn spelers die in het verleden ook een ander leven naast het ijshockey er op na hielden, toen werd het alleen op de tribunes en kleedkamers besproken en nu op het forum.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 14:18
Het lijkt mij ook beter dat er niet over forumleden gesuggereerd wordt op een besloten forum. Dit terwijl die forumleden alleen maar op een openbaar forum schrijven. Lijkt mij voor mij ook niet leuk. In die zin kon ik Piet zijn Pb van gisteren wel wel waarderen om enige duidelijkheid te verkrijgen...! En die heeft hij nu ook.
Patrick van de Wijgert
25 januari 2009, 14:25
Het lijkt mij ook beter dat er niet over forumleden gesuggereerd wordt op een besloten forum. Dit terwijl die forumleden alleen maar op een openbaar forum schrijven. Lijkt mij voor mij ook niet leuk. In die zin kon ik Piet zijn Pb van gisteren wel wel waarderen om enige duidelijkheid te verkrijgen...! En die heeft hij nu ook.
Klopt, Piet vroeg tenminste of ik wist hoe Rene op het besloten forum info haalde.
Je hebt neit een een account nodig om te weten wat er staat.
Ik werd er ook weer eens beschuldigd.
Maar om terug te keren naar de realiteit. Het leven buiten de ijsbaan is bepalend voor een speler als Vincent.
Zie ook de mcCarthy clan, waar bepaalde mensen ook ene mening over het formule1 gedrag hadden van deze spelers.
Vincent is gewoon een klasbak.
Emile Joosten
25 januari 2009, 14:58
Ik ben erg benieuwd of het "grand enfant terrible" door Chris Eimers onder de duim gehouden wordt, of te wel genoeg sportieve uitdagingen krijgt.En daardoor wil ik niet dat dit via pb besproken wordt.
Wat Paul naast het ijs doet zal mij compleet worst zijn, ik wil zien wat hij op het ijs doet. Er zijn spelers die in het verleden ook een ander leven naast het ijshockey er op na hielden, toen werd het alleen op de tribunes en kleedkamers besproken en nu op het forum.
En daar ging het mij juist om Alex. Ik kreeg de indruk (mind me if I'm wrong) dat de discussie ging over wat Paul buiten de boarding doet (of niet doet). En daarover hoef ik hier niets te horen!
Alex van den Brink
25 januari 2009, 15:34
En daar ging het mij juist om Alex. Ik kreeg de indruk (mind me if I'm wrong) dat de discussie ging over wat Paul buiten de boarding doet (of niet doet). En daarover hoef ik hier niets te horen!
Ok het is rete intressant om te weten wat voetballers doen in hun vrije tijd en natuurlijk nu ook de ijshockeyers met "al die media aandacht".
Ik denk niet dat één van de genoemde er op uit is om Paul te beschadigen.
Jan Schut
25 januari 2009, 15:40
Allemaal slap geouwehoer op dit forum, wat maakt het nu uit wat een speler in zijn vrije tijd uitspookt.
Hij moet werken in de 60 min + event OT.
De rest is niet interesant, er wordt aan mij en jou toch ook niet gevraagd wat je allemaal in je vrije tijd uit spookt.
Ook al ga ik 10x in de week naar de HOEREN, en ben ik daarnaast nog een PLAYBOY in een nightclub. En verkoop ik in mijn vrije tijd nog eens allemaal XTC en WIET en HEROINE.
Als je maar weet wanneer je er moet staan dat is voldoende.
Geert van der Meulen
25 januari 2009, 15:43
Ook al ga ik 10x in de week naar de HOEREN, en ben ik daarnaast nog een PLAYBOY in een nightclub. En verkoop ik in mijn vrije tijd nog eens allemaal XTC en WIET en HEROINE.
Soms staat het stoplicht op rood,
soms op groen,
in Hoogeveen is altijd wat te doen!
Joost van Heeswijk
25 januari 2009, 15:47
Mensen zit niet zo te zeiken over wat een speler in zijn vrije tijd doet.
Zoals jan heirboven zegt : als hij maar uitvoert waarvoor hij is gehaald.
Ik weet wel dat toen ik nog veel uit ging onze imports ook bijna elke avond in de kroeg waren.
Maar de dag erna stonden ze weer op het ijs en deden waarvoor ze gehaald waren
En wonder voor het eerst eens zijn met Jan Schut.
Jordy Rutten
25 januari 2009, 16:20
Allemaal slap geouwehoer op dit forum, wat maakt het nu uit wat een speler in zijn vrije tijd uitspookt.
De rest is niet interesant, er wordt aan mij en jou toch ook niet gevraagd wat je allemaal in je vrije tijd uit spookt.
Jan, ben ik met je eens. Maar je argumenten zouden wat beter overkomen zonder al die HOOFDLETTERS...
:)
soms op groen,
Almelo...
Ook al ben ik het eens met bovenstaande, denk ik dat het iets genuanceerd moet worden.
Spelers mogen in hun vrije tijd bepalen wat ze zelf doen. Maar er zijn door de jaren heen genoeg voorbeelden van hoe imports de club schade toegebracht hebben door wat ze in hun vrije tijd deden. Bijvoorbeeld met de auto en woning van de club...
Dus zolang ze de club geen schade berokkenen vind ik dat ze zelf mogen bepalen wat ze doen...
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 19:44
Ik heb wel even behoefte aan duidelijkheid. Ik heb het nimmer over zijn bezigheden buiten het ijshockey gehad...!!!
Niet persoonlijk, ik zie meer reacties van enkelen die alles over één kam scheren.
Joost van Heeswijk
25 januari 2009, 20:45
Jongens ik weet niet waar jullie over praten.
Maar ik heb vanavond Vincent gezien.
Hij is mij niet opgevallen.
Als je hem in het begin van de wedstrijd 1 keer hard aan pakt zie je hem heel de wedstrijd niet meer.
De man begint gewoon oud te worden.
Geert van der Meulen
25 januari 2009, 20:47
Als je hem in het begin van de wedstrijd 1 keer hard aan pakt zie je hem heel de wedstrijd niet meer.
Toch moet ik ook zeggen dat sommige Tilburgse spelers vorige week ook nogal oud leken.
Joost van Heeswijk
25 januari 2009, 20:50
Het gaat mij erom dat hij de eerste 5 minuten wel dreigend was.
Maar nadat hij een open ijscheck had gehad heb ik hem niet meer gezien.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 21:43
Ik denk niet dat je dat van een enkel avondje kan beoordelen.
Joost van Heeswijk
25 januari 2009, 21:45
Ik denk niet dat je dat van een enkel avondje kan beoordelen.
Rudy
Dat hebben we de afgelopen seizoenen ook al gezien.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 21:51
Rudy
Dat hebben we de afgelopen seizoenen ook al gezien.
Nou ben ik niet met je eens. Als ik ook naar verleden jaar kijk heeft hij beduidend meer goede wedstrijden gespeeld dan minder goede. Jullie zien hem incidenteel en dan kan je het niet beoordelen.
Ik zie ook bij Tilburg spelers, bijvoorbeeld Nichols, die ik andere jaren veel beter heb zien spelen. Sterker ik heb hem nog geen goede wedstrijd zien spelen en ik heb hem al zo'n 5x gezien.
Maar jullie zijn er ook tevreden mee omdat hij toch voor jullie regelmatig laat zien dat hij nog van onschatbare waarde is.
Piet van den Hout
25 januari 2009, 21:52
Heeft hij meegedaan dan!!!! Niet gezien.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 21:56
Wie Nichols...?
Michael Schoenmakers
25 januari 2009, 22:02
Wie Nichols...?
Nee vincent hij was alleen na de wedstrijs te zien in de kantine.
Zo veel als er over hem geroepen is de afgelopen weken zo weinig liet hij vanavond zien.
kan twee oorzaken hebben:
Tegen den haag zijn ze te diep gegaan of
Tilburg heeft hem prima uit de wedstrijd gehouden.
Ik ga voor het laatste. Neemt niet weg dat hij een goede hockeyer is alleen vanvond ff nie.
Rudy Bouquet
25 januari 2009, 22:07
Nee vincent hij was alleen na de wedstrijs te zien in de kantine.
Zo veel als er over hem geroepen is de afgelopen weken zo weinig liet hij vanavond zien.
kan twee oorzaken hebben:
Tegen den haag zijn ze te diep gegaan of
Tilburg heeft hem prima uit de wedstrijd gehouden.
Ik ga voor het laatste. Neemt niet weg dat hij een goede hockeyer is alleen vanvond ff nie.
Dat begreep ik wel. Maar geen enkele speler speelt iedere wedstrijd goed. In Heerenveen zijn ze uitermate tevreden over hem en daar gaat het om.
Piet de Kort
25 januari 2009, 22:46
Dat begreep ik wel. Maar geen enkele speler speelt iedere wedstrijd goed. In Heerenveen zijn ze uitermate tevreden over hem en daar gaat het om.
Wie dan? Chris? Heeft zijn tijd ook gehad als ik de de supporters mag geloven! Martijn had vandaag gewisseld moeten worden, Chris liet hem staan. Was niet leuk voor Martijn! :Bonk3:
Emile Joosten
25 januari 2009, 22:53
Moet zeggen dat ik Vincent vorige week in Heerenveen tussen Visser en Nason imponerend vond.
Vanavond slofte hij echter over het ijs en kon hij het tempo niet bijbenen. Maar ja, 'jaartje ouder en 'n zware wedstrijd van gisteren in de benen.
Je mag van hem niet teveel backchecken meer verwachten en aan de puck blijft hij natuurlijk wel meesterlijk. Maar wat hier al eerder werd gezegd, de forse check die hij in de eerste periode moest incasseren, heeft hem de rest van de partij parten gespeeld!
Piet de Kort
25 januari 2009, 22:58
Je mag van hem niet teveel backchecken meer verwachten en aan de puck blijft hij natuurlijk wel meesterlijk. Maar wat hier al eerder werd gezegd, de forse check die hij in de eerste periode moest incasseren, heeft hem de rest van de partij parten gespeeld!
Je moet hem niet laten ijshockeyen! Als je hem niet durft aan te pakken, verllies je elke week van Paul #39!
Na check had hij ook bijna geen face-offs meer! :Bonk3:
Karel van der Wal
25 januari 2009, 23:56
Minimaal nog steeds 9 van de 10 , maar ik snap effe niet waarom Paul hier neergesabbeld moet worden, begin maar bij de goalie die zaterdag MotM was, maar vandaag in de derde periode een black out had schijnbaar. Hij is bepalend voor je team. Volgens mij stond Paul bijv. bij de bekende sh goal (5 tegen 3) helemaal niet op het ijs. Het was collectief falen van de hele flyers selektie, inclusief de coach.
een off day, zoals TT die vorige week hadden en dan doet een of twee goals meer of minder er niet toe. Wij, alle flyers fans waren in de winning mood naar Tilburg gekomen, wel verlaat door een rijkswaterstaat die weer een weg in noodreperatie moest afsluiten, en dat werd dus een deceptie. Sprak mijn (bijna) mede bejaarde na de tweede periode (stand op dat moment 2-0) en de verwachting was zelfs toen nog een dubbeltje kan nog alle kanten oprollen. De snelle 3-0 was het keer punt. Maar laat ik dit zeggen een #39 was nog steeds beter dan de "jonge " #7 en #81 en eigenlijk teveel om op te noemen.
Emile Joosten
26 januari 2009, 06:26
Zo is dat Karel: Respect voor de ouderdom!!
Ludo van Vliet
26 januari 2009, 07:11
soms op groen,
Een STOPlicht staat altijd op rood Geertje.
Een VERKEERSlicht heeft twee of drie kleuren. Kijk maar in het RVV bijlage 2.
Ludo van Vliet
26 januari 2009, 07:14
Minimaal nog steeds 9 van de 10 , maar ik snap effe niet waarom Paul hier neergesabbeld moet worden, begin maar bij de goalie die zaterdag MotM was, maar vandaag in de derde periode een black out had schijnbaar. Hij is bepalend voor je team. Volgens mij stond Paul bijv. bij de bekende sh goal (5 tegen 3) helemaal niet op het ijs. Het was collectief falen van de hele flyers selektie, inclusief de coach.
een off day, zoals TT die vorige week hadden en dan doet een of twee goals meer of minder er niet toe. Wij, alle flyers fans waren in de winning mood naar Tilburg gekomen, wel verlaat door een rijkswaterstaat die weer een weg in noodreperatie moest afsluiten, en dat werd dus een deceptie. Sprak mijn (bijna) mede bejaarde na de tweede periode (stand op dat moment 2-0) en de verwachting was zelfs toen nog een dubbeltje kan nog alle kanten oprollen. De snelle 3-0 was het keer punt. Maar laat ik dit zeggen een #39 was nog steeds beter dan de "jonge " #7 en #81 en eigenlijk teveel om op te noemen.
"neergesabbeld "?????
Nee dank je, ik sabbel niet op ouwe ijshockeyers. Zelfs niet eens op hun vrouwen.....
Patrick van de Wijgert
26 januari 2009, 07:56
Dat mag ene speler allemaal doen, maar een kleurtje maakt wel een verschil. Niet consequent Jan.
Piet de Kort
26 januari 2009, 08:18
Martijn kon gisteren nie kiepe nie en De Wilde nie fluite nie!!!! ::happy::::happy::::happy::::happy::::happy::
Rob Verschuuren
26 januari 2009, 08:31
Martijn kon gisteren nie kiepe nie en De Wilde nie fluite nie!!!! ::happy::::happy::::happy::::happy::::happy::
Laten we het bij de Wilde houden Piet, Martijn was in mijn ogen 1 van de beste, zo niet de beste bij Heerenveen.
Piet de Kort
26 januari 2009, 08:34
Laten we het bij de Wilde houden Piet, Martijn was in mijn ogen 1 van de beste, zo niet de beste bij Heerenveen.
Lees jij het verslag van Karel (VvuL) eens goed, Rob! Daar doelde ik op. Diverse supporters van Friezeveen gaven Martijn de schuld! :goodman:
P.s. Die jongen werd gewoon in de steek gelaten door heel het team van Friezeveen!
Conny Dudok
26 januari 2009, 14:08
Ik persoonlijk vind Paul Vincent een goede speler om naar te kijken, een echte aanwinst voor je team. Wat hij buiten het ijs doet interreseerd mij niets, ik kom voor ijshockey.
Gister was hij (misschien) wat minder maar een speler kan het niet alleen doen, als hij geen feet back van de rest krijgt kan hij ook niet optimaal presteren.
Nogmaals ik vind Paul Vincent een mooie en leuke speler om naar te kijken.
Rudy Bouquet
26 januari 2009, 19:13
Wie dan? Chris? Heeft zijn tijd ook gehad als ik de de supporters mag geloven! Martijn had vandaag gewisseld moeten worden, Chris liet hem staan. Was niet leuk voor Martijn! :Bonk3:
Chris weet ik niet die heb ik niet gesproken. maar na een avondje dat de Flyers gespeeld hebben zit mijn geheugenkaart van mijn mobiele telefoon vol van de sms berichten dat ze zo genoten hebben van Vincent in Heerenveen en dat het een speler is waarvoor je naar het ijshockey komt.....:goodman:
Ik weet het niet ik heb hem dit seizoen nog niet gesproken.....
Maar kijk uit voor hetzelfde geld zitten jullie zondagavond weer in de mineur....:goodman:
Piet de Kort
26 januari 2009, 19:16
Maar kijk uit voor hetzelfde geld zitten jullie zondagavond weer in de mineur....:goodman:
Wie is jullie? Ik zit niet vlug in mineur, Rudy! Tenminste niet m.b.t. ijshockey! ::happy::
Rudy Bouquet
26 januari 2009, 19:48
Wie is jullie? Ik zit niet vlug in mineur, Rudy! Tenminste niet m.b.t. ijshockey! ::happy::
Jij niet daarom schrijf ik ook jullie....
Maar Piet ik heb je toch wel eens moeizaam het trappetje in de Stappengoor af zien komen toen wij daar zo'n 2 of 3 keer achter elkaar wonnen. Maar het zal uiterlijke schijn geweest zijn....:goodman:
Gerrit Hof
26 januari 2009, 19:51
Maar Piet ik heb je toch wel eens moeizaam het trappetje in de Stappengoor af zien komen toen wij daar zo'n 2 of 3 keer achter elkaar wonnen. Maar het zal uiterlijke schijn geweest zijn....:goodman:
of héééél snel trappetje af en Thialf uit zoals laatst na de 6-0 nederlaag,of heb ik dat ook niet goed gezien:Bonk3::goodman:
Gerrit Hof
26 januari 2009, 19:53
[quote=Rudy Bouquet;106636 na een avondje dat de Flyers gespeeld hebben zit mijn geheugenkaart van mijn mobiele telefoon vol van de sms berichten dat ze zo genoten hebben van Vincent in Heerenveen en dat het een speler is waarvoor je naar het ijshockey komt.....:goodman:
Ik zal het niet weer doen Rudy:goodman:
Rudy Bouquet
26 januari 2009, 20:00
[quote=Rudy Bouquet;106636 na een avondje dat de Flyers gespeeld hebben zit mijn geheugenkaart van mijn mobiele telefoon vol van de sms berichten dat ze zo genoten hebben van Vincent in Heerenveen en dat het een speler is waarvoor je naar het ijshockey komt.....:goodman:
Ik zal het niet weer doen Rudy:goodman:
Gewoon blijven doen Gerrit de laatste keer heb ik de berichten drie keer op een avond gewist, je bent niet de enige....:goodman:
Piet de Kort
26 januari 2009, 21:19
of héééél snel trappetje af en Thialf uit zoals laatst na de 6-0 nederlaag,of heb ik dat ook niet goed gezien:Bonk3::goodman:
Volgens mij heb je dat inderdaad niet goed gezien, Gerrit! Heb nog met Luitzen, Karel en Pieter staan praten ruim na de wedstrijd. Hierna nog buiten met Chéval, Annet en hun groepje. Het is dat Emile naar huis wilde anders was het nog later geworden! ::thumbsup::::wavetowel::::happy::
Piet de Kort
26 januari 2009, 21:20
Moeizaam van het trappetje af, komt wel eens vaker voor! Heeft dan ook een andere reden, denk! :drinkers:::wavetowel::::surrender::
Alex van den Brink
28 januari 2009, 20:57
Speelt vanavond weer een magere wedstrijd.
Etienne Henrichs
28 januari 2009, 20:58
Speelt vanavond weer een magere wedstrijd.
3 assists en 1 goal is mager?
Alex van den Brink
28 januari 2009, 21:11
3 assists en 1 goal is mager?
ik hoef dat toch niet uit te leggen? nu 6 punten
Theo van der Duin
29 januari 2009, 12:12
Als je bedenkt dat hij gister ziek op het ijs stond vind ik dat hij het goed gedaan heeft. Wel kon je zien dat hij niet fit was want normaal wint hij 9 van de 10 keer de faceoff maar dat wou gisteren niet echt.
Dennis de Wit
29 januari 2009, 18:20
Als je bedenkt dat hij gister ziek op het ijs stond vind ik dat hij het goed gedaan heeft. Wel kon je zien dat hij niet fit was want normaal wint hij 9 van de 10 keer de faceoff maar dat wou gisteren niet echt.
Hij blafte als een zeehond naast het ijs en in de pauzes, maar was verder gewoon weer voorloper in de constante pressie op het Utrechter doeltje. Men verzuimde eerder in de wedstrijd te scoren!
...
en in het geheel verantwoordelijk te verdedigen!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.