PDA

View Full Version : SBS 6 bedankt

Harry Batist
21 januari 2009, 19:55
Momenteel geniet ik van een prachtige bekerfinale, mogelijk gemaakt dankzij SBS6 en met commentaar van Leo. Wil ze toch via deze weg bedanken dat wij deze mogelijkheid hebben aangeboden gekregen.

Patrick van de Wijgert
21 januari 2009, 20:09
Momenteel geniet ik van een prachtige bekerfinale, mogelijk gemaakt dankzij SBS6 en met commentaar van Leo. Wil ze toch via deze weg bedanken dat wij deze mogelijkheid hebben aangeboden gekregen.

200% mee eens

Marcel de Groot
21 januari 2009, 20:10
Mag ik me daar bij aansluiten!!!!!! Dit is echt super! Beeldkwaliteit is goed, commentaar is heel goed. Kortom regelrechte reclame voor de mooiste sport op aarde.

SBS en Leo Oldenburger:

Bedankt!!!

Edwin Grouwstra
21 januari 2009, 20:20
We worden wel verwend idd, strakke beelden, kundig commentaar
en lekker ijshockey. Mijn complimenten !!

gr.

Cyril de Boer
21 januari 2009, 21:16
Hier nogmaals veel dank. Samen met mn vriendin op de bank ijshockey kijken, perfect!
Geen lossy youtube-stream, maar voldoende kwaliteit om het prima op een 94cm scherm te kunnen bekijken.

Ow, en laat Hartogs maar geen commentaar geven...die is niet te verstaan maar ook niet te begrijpen ::loony::

Wendy Tellers
21 januari 2009, 22:34
SBS6 bedankt en de complimenten.
Prima beeld en goed commentaar.

Rob Soons
21 januari 2009, 22:35
Mag ik me daar bij aansluiten!!!!!! Dit is echt super! Beeldkwaliteit is goed, commentaar is heel goed. Kortom regelrechte reclame voor de mooiste sport op aarde.

SBS en Leo Oldenburger:

Bedankt!!!

helemaal mee eens!!!

Michael Schoenmakers
21 januari 2009, 22:51
SBS bedankt goede weergave helaas geen herahlingen maar wel goed kunnen volgen.

wel raar dat beide teams in donkere shirts speelde.

Ron Lahay
21 januari 2009, 22:52
En jij hebt ook weer eens een ijshockeywedstrijd gezien he Huub. :Bonk3:

Huub Penners
21 januari 2009, 22:58
En jij hebt ook weer eens een ijshockeywedstrijd gezien he Huub. :Bonk3:

Tuurlijk ron.Misselijke galbak.

Lou-Ann Bartels
21 januari 2009, 23:09
SBS6 bedankt voor de beelden van de bekerfinale.
Tilburg en Nijmegen bedankt voor de mooie en spannende wedstrijd.

Leo Oldenburger
22 januari 2009, 00:33
Dank voor alle vriendelijke woorden. We hebben het met heel veel liefde en plezier gedaan. Vond het een geweldige avond! Ook dank aan Tommy Hartogs en Ron Berteling. Blijft een feest om met deze klasbakken te mogen werken.

Xander van Dijk
22 januari 2009, 06:17
ik heb ook genoten! echt geweldig dit... op naar het weekend!!!!:Bonk3:

Eric van der Putten
22 januari 2009, 09:02
Ik wilde er zojuist even voor gaan zitten om de wedstrijd opnieuw te bekijken op de SBS6-website, echter de stream laadt niet in.

Komt de bekerfinale, net zoals de wedstrijd van afgelopen vrijdag tussen Den Haag en Heerenveen, ook in zijn geheel op de site te staan?

Leo Oldenburger
22 januari 2009, 09:37
Eric, als je (op sbssport.nl) naar IJshockey Live gaat, moet je in het menu bovenaan 'videos'aanklikken. Dan kun je de wedstrijd van gisteravond kiezen.

Patrick van de Wijgert
22 januari 2009, 09:41
Ik wilde er zojuist even voor gaan zitten om de wedstrijd opnieuw te bekijken op de SBS6-website, echter de stream laadt niet in.

Misschien dat Trappers dan wel wint:Bonk3:

Eric van der Putten
22 januari 2009, 09:42
Eric, als je (op sbssport.nl) naar IJshockey Live gaat, moet je in het menu bovenaan 'videos'aanklikken. Dan kun je de wedstrijd van gisteravond kiezen.

Helemaal goed gekomen, Leo. Bedankt!

Jan Been
22 januari 2009, 19:24
Ook ik wil SBS6 bedanken voor deze super service die ze ons hebben geboden,ben eens benieuwd hoeveel mensen er nu hebben gekeken naar de livestream.

Johan van der Donk
22 januari 2009, 19:38
Inderdaad het was geweldig om er toch op deze manier bij te zijn en ook ik ben erg benieuwd hoeveel mensen de wedstrijd op deze manier bekeken hebben. :?:

Johan van der Donk
22 januari 2009, 19:39
Misschien dat Trappers dan wel wint:Bonk3:

Als jullie winnen dan wel op de spullen van de spelers letten Patrick ;)

Piet de Kort
22 januari 2009, 19:54
Ik heb net nog even zitten kijken! Bijna op het eind zie je diverse Nimweegse supporters op het ijs met sticks en handschoenen lopen. Misschien kan Nimwege hier iets mee om de spullen terug te krijgen!

Rob Nijsten
22 januari 2009, 23:25
Ik heb net nog even zitten kijken! Bijna op het eind zie je diverse Nimweegse supporters op het ijs met sticks en handschoenen lopen. Misschien kan Nimwege hier iets mee om de spullen terug te krijgen!
CSI Eindhoven :Bonk3: whaha ;)

Eric van Sommeren
22 januari 2009, 23:27
Net de wedstrijd nog eens van de andere kant gekeken (camera stond aan Tilburg zijde).
Super beeld!!! Ook al blijft live beter. Commentaar van Berteling (hoe heet hij ook alweer) was niet zo denderend. Maar dat had SBS ook door, want 3e periode was hij er niet meer.
SBS ga zo door.

Leo Oldenburger
23 januari 2009, 09:15
Net de wedstrijd nog eens van de andere kant gekeken (camera stond aan Tilburg zijde).
Super beeld!!! Ook al blijft live beter. Commentaar van Berteling (hoe heet hij ook alweer) was niet zo denderend. Maar dat had SBS ook door, want 3e periode was hij er niet meer.
SBS ga zo door.

Beste Eric.

Natuurlijk heb je het volste recht om het commentaar van RON Berteling niet zo denderend vinden, maar dat hij de 3e periode geen commentaar meer gaf (de 1e periode was Tommie Hartogs overigens mijn co-commentator) had in ieder geval niet de reden die jij suggereert. Ik had Ron en Tommie (met beide mannen heb ik wel vaker gewerkt en zal dat, als het mogelijk is, in de toekomst ook graag blijven doen) gevraagd tijdens de wedstrijd even aan te schuiven. Voor veel (oud) ijshockeyers is een bekerfinale een feestje waar ze met familie naar toe gaan en waar ze vrienden ontmoeten. Ze vonden het erg leuk om commentaar te geven, maar vonden het, minstens, net zo leuk om terug met vrienden en familie van de bekerfinale te genieten.
En wat je opmerking "SBS ga zo door" betreft, dat gaan we zeker doen. Op 28 januari is de competitie-wedstrijd Eindhoven-Amsterdam LIVE te zien op www.sbssport.nl (http://www.sbssport.nl). Met iets minder camera's dan de bekerfinale en (waarschijnlijk) zonder commentaar. Maar het leek ons wel een leuke extra service om wekelijks een wedstrijd LIVE op internet uit te zenden.

Remco Bambacht
23 januari 2009, 09:37
Commentaar van Berteling (hoe heet hij ook alweer) was niet zo denderend.

Sorry ik moet het even vragen: weet je echt niet de exacte naam van Berteling?

Piet de Kort
23 januari 2009, 10:11

Dat is toch niet normaal! Elke ijshockeysupporter kent Tommie toch wel! :goodman:

Rob Verschuuren
23 januari 2009, 10:22
Dat is toch niet normaal! Elke ijshockeysupporter kent Tommie toch wel! :goodman:

goed gezegd Emile!!!!

Patrick van de Wijgert
23 januari 2009, 11:31
Beste Eric.

Natuurlijk heb je het volste recht om het commentaar van RON Berteling niet zo denderend vinden, maar dat hij de 3e periode geen commentaar meer gaf (de 1e periode was Tommie Hartogs overigens mijn co-commentator) had in ieder geval niet de reden die jij suggereert. Ik had Ron en Tommie (met beide mannen heb ik wel vaker gewerkt en zal dat, als het mogelijk is, in de toekomst ook graag blijven doen) gevraagd tijdens de wedstrijd even aan te schuiven. Voor veel (oud) ijshockeyers is een bekerfinale een feestje waar ze met familie naar toe gaan en waar ze vrienden ontmoeten. Ze vonden het erg leuk om commentaar te geven, maar vonden het, minstens, net zo leuk om terug met vrienden en familie van de bekerfinale te genieten.
En wat je opmerking "SBS ga zo door" betreft, dat gaan we zeker doen. Op 28 januari is de competitie-wedstrijd Eindhoven-Amsterdam LIVE te zien op www.sbssport.nl (http://www.sbssport.nl). Met iets minder camera's dan de bekerfinale en (waarschijnlijk) zonder commentaar. Maar het leek ons wel een leuke extra service om wekelijks een wedstrijd LIVE op internet uit te zenden.

Toch mooi een enthousiaste Harry Berteling (of was het Fred Berteling) te horen.
Je meot snel anticiperen op de andere commentator en dan maak je wel eens foutjes.
Rody speeld ein Zoetermeer. Liever zo enthousiast als zo'n voetbalcommentator met alleen statistieken naast zich.

Eric van Sommeren
23 januari 2009, 18:25

Tuurlijk weet ik dat wel, Erik Berteling natuurlijk
http://www.science.uva.nl/research/imc/HomKat/people/technicians/Erik%20Berteling/Erik%20Berteling.htm

Maar je moet eens luisteren wie hij allemaal van Tilburg bij naam kent en wie bij Nijmegen.....

En zo zie je maar weer dat je uit moet kijken met een geintje, meneer Sonneberg!!
Ik was al zuining met postings....maar nu nog meer::censor::