View Full Version : Boris Ackers.
Michel Kuster
20 januari 2009, 15:54
Het trieste bericht komt net binnen,dat één van de beste goalie's van Nederland niet mee kan spelen in de finale om de nationale beker.
Boris Ackers van de Nijmegen Devils is geblesseerd geraakt,tijdens de training van vandaag,heeft hij zijn hamstring afgescheurd..
Dit is een grote tegenslag binnen het team van de Devils!!!!
Na alle blessures die er al zijn geweest kunnen we deze nou juist net NIET gebruiken!!
Ackers heeft bewezen dat hij zeer belangrijk was/is voor de Devils.
De taak als eerste doelman zal nu worden overgenomen door Corry Wogtech.
Hopen dat het team de schrik ten boven komt en dat Wogtech zijn mannetje zal staan tijdens de finale!!!!
Michel...
Sander Bekker
20 januari 2009, 15:57
Het trieste bericht komt net binnen,dat één van de beste goalie's van Nederland niet mee kan spelen in de finale om de nationale beker.
Boris Ackers van de Nijmegen Devils is geblesseerd geraakt,tijdens de training van vandaag,heeft hij zijn hamstring afgescheurd..
Na alle blessures die er al zijn geweest kunnen we deze nou juist net NIET gebruiken!!
Hopen dat het team de schrik ten boven komt en dat Wogtech zijn mannetje zal staan tijdens de finale!!!!
Michel...
Was er toevallig bij. Was aan het kijken en het zag er niet goed uit! Dat het zn hamstring is, wist ik niet maar dat is wel helemaal klote!
Pff ben echt benieuwd hoe Wogtech t gaat doen, er komt nu wel een hele grote druk op zijn schouders
Ludo van Vliet
20 januari 2009, 16:02
Michel...
Medicijnman effe bellen, kump good!!!!!
Gerwin van Boxtel
20 januari 2009, 16:11
k*t voor nijmegen maar beter voor ons sterkte met boris ackers
Piet van den Hout
20 januari 2009, 16:17
k*t voor nijmegen maar beter voor ons sterkte met boris ackers
Staat morgen gewoon in de goal.
Niet alles geloven Gerwin.
Mike Norman
20 januari 2009, 16:19
Verplaatsen die finale!
Ludo van Vliet
20 januari 2009, 16:21
Michel...
Michel, met alle respect voor als hij wel geblesseerd is, maar ik geloof er geen flikker van. Dit is te makkelijk en te toevallig.
Maar.......indien...en ik zeg het onder sterke twijfels, indien hij echt wat mankeert, beterschaft Borischen!!!
Jan Hofstede
20 januari 2009, 16:23
Michel...
Dat is bijzonder slecht nieuws voor Nijmegen. Niet alleen voor de bekerfinale, maar ook voor het vervolg van de competitie. Herstelperiode zal toch wel de nodige weken in beslag nemen.
Bart Vorstenbosch
20 januari 2009, 16:26
Ik ben het helemaal met je eens Ludo.
Het is wel heel toevallig. Er staat tevens nog niets vermeld op de site van de Devils.
Indien hij weldegelijk geblesseerd is sterkte met het herstel.
Gerwin van Boxtel
20 januari 2009, 16:28
Staat morgen gewoon in de goal.
Niet alles geloven Gerwin.
piet klopt als een bus. eerst zien dan geloven en ik ben morgen op stappegoor helaas maar waar .
Rick Soons
20 januari 2009, 16:31
das een klap voor nijmegen... Beterschap Ackers!
Gerrit Hof
20 januari 2009, 16:40
Michel...
gaat zéér irritant worden dat blessure geneuzel vanuit het Nijmeegse(supporters)kamp.
Koude oorlogsvoering okay, maar deze oplichterij.
Eerst maar 4 spelers hebben, welke ook nog een griepaanval krijgen, en woensdag zoals verwacht een weer topfitte selectie.
Ik hoop voor de Nijmeegse #19 en voor hem alléén een overwinning, maar voor de rest hoop ik dat Tilburg het zielige Nijmeegse ziekenboegje hélemaal naar huis speelt.
En met een dikke nederlaag dan het liefst.
Jeroen Kolen
20 januari 2009, 16:43
Ik geloof er niks van. marja we zullen zien morgen.
Gerrit Hof
20 januari 2009, 16:47
Is me trouwens een raadsel hoe Ackers zijn hamstring af kan scheuren, hij is net zo beweeglijk als een garagedeur
Boris Jansen
20 januari 2009, 16:54
Is me trouwens een raadsel hoe Ackers zijn hamstring af kan scheuren, hij is net zo beweeglijk als een garagedeur
ben blij dat jij er verstand van hebt Gerrit
Emile Joosten
20 januari 2009, 17:04
Training 's-middags om 15.00 uur!
Om 17.00 uur geen melding op de site.
Voorlopig dus niets aan de hand.
Martijn Snoeren
20 januari 2009, 17:33
Volgens mij beseffen een aantal Nijmegen supporters niet dat de wedstrijd op het ijs gespeeld wordt en niet op het forum! :Bonk3:::censor::
Joep Meijsen
20 januari 2009, 18:13
Ga maar fijn verder in Klepshot. Eredivisie is voor serieuze postings.
Piet de Kort
20 januari 2009, 18:25
ben blij dat jij er verstand van hebt Gerrit
Al zenuwachtig, Boris? ::happy:: Ik heb er geen last van! :drinkers:::gowild::
Theo Appelhof
20 januari 2009, 18:26
Training 's-middags om 15.00 uur!
Om 17.00 uur geen melding op de site.
Voorlopig dus niets aan de hand.
Hey Emile en wie zegt dat dit gelijk op de site wordt vermeld......
Wacht maar af tot morgen dan zal er duidelijkheid komen omtrent het kunnen spelen van een aantal spelers.
Groetjes Theo.
Theo Appelhof
20 januari 2009, 18:28
Al zenuwachtig, Boris? ::happy:: Ik heb er geen last van! :drinkers:::gowild::
Hey Piet niet te veel van dat spul drinken je moet morgen wel met klare ogen alles kunnen volgen.
En ja de gezonde spanning die gaat langzaam toch wel komen bij een grote groep supporters.
Groetjes Theo.
Bart Vorstenbosch
20 januari 2009, 18:30
Het is toch gewoon triest dat je een blessure van je eigen goalie verzint om zo de supporters tegenstanders te misleiden.
Zielig gewoon
Emile Joosten
20 januari 2009, 19:02
Het getuigt van absoluut geen respect voor de sportman Boris Ackers.
Je moet jezelf diep schamen Michel Kuster om je eigen goalie zo te misbruiken.
Bah, belachelijk en weerzinwekkend!
Hoop dat iemand in het Nijmegense bij Boris laat weten, hoe "fan" Kusters met hem omgaat.
Michel Kuster
20 januari 2009, 19:02
Toch leuk hoe iedereen er weer op reageerd.
(natuurlijk is Ackers niet geblesseerd)
Michel...
Emile Joosten
20 januari 2009, 19:03
Het getuigt van absoluut geen respect voor de sportman Boris Ackers.
Je moet jezelf diep schamen Michel Kuster om je eigen goalie zo te misbruiken.
Bah, belachelijk en weerzinwekkend!
Hoop dat iemand in het Nijmegense bij Boris laat weten, hoe "fan" Kusters met hem omgaat.
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Sander Bekker!
Michel Kuster
20 januari 2009, 19:11
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor Sander Bekker!
Nu stel je je eigen een beetje aan Emile..
Een beetje dollen kan geen kwaad!!!
Ik moet wel toegeven dat een hoop mensen niet begrepen dat het hier om een geintje gaat.
Heb meerdere prive berichten ontvangen en er schijnt ook al gemaild en gebeld te zijn naar de mensen van de Devils met de vraag of Boris echt geblesseerd is..
Soms lopen bepaalde geintjes nu éénmaal niet zo als het gepland is.
Bij deze mijn excuus aan die mensen die dachten dat Boris Ackers echt geblesseerd is.
Het was niet mijn bedoeling om de boel zo in de war te brengen!!!
Michel...
Jan Hofstede
20 januari 2009, 19:19
Toch leuk hoe iedereen er weer op reageerd.
(natuurlijk is Ackers niet geblesseerd)
Michel...
Wat is hier leuk aan...???
Mijn reactie was oprecht....
jou berichtgeving zwaar ondermaats...
Joep Meijsen
20 januari 2009, 19:41
Laten we het hier maar bij laten. Een matige grap en excuses. Gaarne toekomstige onzinpostings rechtstreeks in Klepshot.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.