PDA

View Full Version : NASN becomes ESPNAMERICA

Pagina's : [1] 2

Michael Schoenmakers
18 januari 2009, 01:48
http://www.espnamerica.com/content/espna/holding_page_flat.jpg
New Name Same Great Channel

NASN becomes ESPN America on February 1. ESPN America will be the same great channel, bringing you the same great North American sports, only now it will all be brought to you by the Worldwide Leader in Sports.

You will get ESPN America the same way that you currently get NASN. To find out how to get ESPN America where you are, click on your country below.

So get ready for launch on February 1, and expect all the great shows and sporting action you have enjoyed over the years on NASN.

Dus strax gewoon weer ouderwets hockey kijken :Bonk3:

Abe Brouwer
18 januari 2009, 08:29
Ik ben niet erg optimisrisch over deze stap. Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen als in de VS.

Mark Schellekens
18 januari 2009, 10:10
Ik ben niet erg optimisrisch over deze stap. Ik hoop niet dat ze hetzelfde gaan doen als in de VS.En hoe doen ze dat daar dan Abe?

Abe Brouwer
18 januari 2009, 10:21
En hoe doen ze dat daar dan Abe?

De NHL eruit gooien.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 10:23
De NHL eruit gooien.

NHL leeft in Europa meer dan in de VS Abe, niet zo negatief,al weet je het natuurlijk nooit.:goodman:

Mark Schellekens
18 januari 2009, 10:36
De NHL eruit gooien.Als dat is zijn we mooi in de aap gelogeerd.

Abe Brouwer
18 januari 2009, 10:51
NHL leeft in Europa meer dan in de VS Abe, niet zo negatief,al weet je het natuurlijk nooit.:goodman:

Ik vraag me wel eens af wat er gaat gebeuren als NASN/ESPN de NBA binnenhalen.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 10:55

minder herhalingen

Mike Norman
18 januari 2009, 11:02
Heeft ESPN uberhaupt wel NHL rechten?

Joep Meijsen
18 januari 2009, 11:06
Heeft ESPN uberhaupt wel NHL rechten?

In de VS niet, maar in andere delen van de wereld wel. Het Canadese TSN is bijvoorbeeld ook een dochter van ESPN, net als NASN dat intussen is. Ook in andere delen van de wereld wordt NHL uitgezonden door ESPN. In Australië bijvoorbeeld.

Michael Immerzeel
18 januari 2009, 12:13
laten we hopen van niet maar de nba vind ik nog niet super erg want dat kijk ik ook heel graag, maar nhl wordt veel bekeken dus ik denk niet dat ze dat weghalen...

Freek Joosten
18 januari 2009, 12:31
Oh jee... De ijshockeywereld in Noord-Amerika is altijd zeer, zeer negatief over ESPN. Ik hoop maar dat ESPN echt alleen maar een namechange is...

Abe Brouwer
18 januari 2009, 12:34
Ik had in Florida op mijn hotelkamer 3 ESPN-zenders die alleen maar heel af en toe wat korte flitsen van de NHL uitzonden.

Joep Meijsen
18 januari 2009, 13:38
Ik had in Florida op mijn hotelkamer 3 ESPN-zenders die alleen maar heel af en toe wat korte flitsen van de NHL uitzonden.

Dat is op zich logisch aangezien ESPN in de Verenigde Staten de rechten niet meer heeft. Ze kunnen dus hooguit in Sportscenter af en toe wat hoogtepunten meenemen. Er wordt wel voorzichtig gesproken over een terugkeer van ijshockey op ESPN, want de huidige zender met ijshockey, Versus, zit veelal alleen in de uitgebreide kabelpakketten en dan nog een flink eind naar beneden in het programmaoverzicht.

Anthony Schoenmakers
18 januari 2009, 13:44
College basketbal eruit. Dat is lokaal in Amerika intressant, maar in europa leeft dat denk ik toch een stuk minder als bv de NBA, of de NHL!! IJshockey in Europa is behoorlijk groot, zeker als je kijkt naar het aantal kwalitatief hoog aangeschreven competities.

Abe Brouwer
18 januari 2009, 13:51
College basketbal eruit. Dat is lokaal in Amerika intressant, maar in europa leeft dat denk ik toch een stuk minder als bv de NBA, of de NHL!! IJshockey in Europa is behoorlijk groot, zeker als je kijkt naar het aantal kwalitatief hoog aangeschreven competities.

Als je al ziet dat de winterclassics niet live uitgezonden worden omdat NASN liever collegefootball uitzendt dan weet ik al voldoende.

Anthony Schoenmakers
18 januari 2009, 14:00
Als je al ziet dat de winterclassics niet live uitgezonden worden omdat NASN liever collegefootball uitzendt dan weet ik al voldoende.
Dat was idd een beetje vreemd. Maar ik kan me niet meer herinneren hoelaat het werdt uitgezonden, maar ik geloof dat hett wel op een gunstiger tijdstip was. Alleen erg jammer dat ze er de beschouwingen tussen de periodes weg lieten, om de, in europa onintressante, college footbal wedstrijden te laten zien.

Laurens de Jager
18 januari 2009, 14:53
Ik hoop dat ze eens een keer in HD gaan uitzenden dan knikker ik gelijk de oude decoder eruit en schaf een HD decoder aan! IJshockey eruit knikkeren doen ze denk ik niet. Kortom; bring it on!!

Joep Meijsen
18 januari 2009, 14:55
Ik hoop dat ze eens een keer in HD gaan uitzenden dan knikker ik gelijk de oude decoder eruit en schaf een HD decoder aan! IJshockey eruit knikkeren doen ze denk ik niet. Kortom; bring it on!!

Ik heb in Canada intussen verschillende keren ijshockey in HD-kwaliteit gekeken op kolossale televisieschermen. Echt een totaal andere belevenis.

Laurens de Jager
18 januari 2009, 19:37
Ik heb in Canada intussen verschillende keren ijshockey in HD-kwaliteit gekeken op kolossale televisieschermen. Echt een totaal andere belevenis.
Inderdaad ik heb Ann Arbor (Detroit..) in een sportsbar ook ijshockey zitten kijken in HD op een groot projectie scherm.

Abe Brouwer
1 februari 2009, 16:20
En meteen al een valse start met ijshockey.

Abe Brouwer
2 februari 2009, 22:55
De komende 3 zondagen om 18.30 een live wedstrijd uit de NHL. :)

Lou-Ann Bartels
2 februari 2009, 23:31
De komende 3 zondagen om 18.30 een live wedstrijd uit de NHL. :)

In mijn agenda staat al een tijdje op 8 februari: Detroit-Pittsburg live ? (inclusief vraagteken..)
Weet bij God niet meer waarom en wanneer ik dat er in heb gezet.::frusty::
(Edit: behalve dan dat het natuurlijk een wedstrijd is die ik graag zou willen zien!)

Wordt dat de wedstrijd die ze dan uit gaan zenden?

Eric van der Putten
3 februari 2009, 00:30
In mijn agenda staat al een tijdje op 8 februari: Detroit-Pittsburg live ? (inclusief vraagteken..)
Weet bij God niet meer waarom en wanneer ik dat er in heb gezet.::frusty::
(Edit: behalve dan dat het natuurlijk een wedstrijd is die ik graag zou willen zien!)

Wordt dat de wedstrijd die ze dan uit gaan zenden?

Yep, Lou-Ann, je hebt het helemaal goed.

Zie deze link: http://www.espnamerica.com/portal/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=6&

Om 18:30 uur ben je aan de beurt :-)

Abe Brouwer
3 februari 2009, 06:23
8 feb Penguins-Red Wings
15 feb Rangers-Flyers
22 feb Capitals-Penguins

Lou-Ann Bartels
3 februari 2009, 15:50
Yep, Lou-Ann, je hebt het helemaal goed.

Zie deze link: http://www.espnamerica.com/portal/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=6&

Om 18:30 uur ben je aan de beurt :-)

Vergeef me een kleine correctie; jouw link verwijst naar de maandag.
Deze is van zondag http://www.espnamerica.com/portal/systemcontent/tvschedule?open&dateadjust=5& :) maar evengoed bedankt Eric.
En om 15.30 uur de Blackhawks, wat wil ik nog meer :-)

Abe Brouwer
8 februari 2009, 17:38
Waarom krijgen we college-gameday ipv het aangekondigde NHL on the fly? :Bonk3:
Als ze maar niet Pens-Wings gaan schrappen!! :Bonk3:

O, nu is het wel ineens NHL on the fly.....................

Joep Meijsen
8 februari 2009, 20:52
Een weinig spectaculair potje vanavond moet ik zeggen.

Abe Brouwer
11 februari 2009, 21:17
A.s. maandag om 20.00 live New York Islanders-Pittsburgh Penguins.

Verder is zaterdag 21 februari weer Hockey Day In Canada. Het programma Hockey Night In Canada wordt dan vanuit Campbellton (New Brunswick) gepresenteerd en er komen 3 live-wedstrijden aan bod:

21.00 Montreal Canadiens-Ottawa Senators
01.00 Toronto Maple Leafs-Vancouver Canucks
04.00 Edmonton Oilers-Calgary Flames

Daniël Eimers
11 februari 2009, 21:32
in ieder geval weer hockey night in canada:P:D
en elke ochtend uurtje of half 10 geloof ik is er nhl on the fly dus altijd ff s'ochtends wat te kijken:P

Theo Appelhof
15 februari 2009, 15:38
Zaterdag 21 Februari drie wedstrijden live te zien op ESPNAmerica.

Met om Nederlandse tijd 21.00 uur Ottowa-Montreal en de andere twee beginnen snachts vanaf 01.00 uur.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
15 februari 2009, 15:55
Zaterdag 21 Februari drie wedstrijden live te zien op ESPNAmerica.

Met om Nederlandse tijd 21.00 uur Ottowa-Montreal en de andere twee beginnen snachts vanaf 01.00 uur.

Groetjes Theo.

Zie posting #29

Theo Appelhof
15 februari 2009, 16:32
Zie posting #29
Oke bedankt Abe had deze niet zien staan.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
15 februari 2009, 16:34
Oke bedankt Abe had deze niet zien staan.

Groetjes Theo.

Kan gebeuren. Geen probleem.

Abe Brouwer
15 februari 2009, 19:41
Rangers lijken flink te verliezen tegen Flyers. Na 3 goals in korte tijd wordt Lundquist vervangen door Valiquette. Ongeveer halverwege de wedstrijd al 0-5 voor de Flyers.

Abe Brouwer
21 februari 2009, 22:55
Old time hockey met de Canadiens en Nordiques ::afro::

Lou-Ann Bartels
21 februari 2009, 23:47
En straks Vancouver met Sundin op bezoek in Toronto.
Ben benieuwd hoe hij daar ontvangen wordt....

Joep Meijsen
22 februari 2009, 20:07
Ik weet niet of er iemand anders zit te kijken naar Pitsburgh - Washington, maar dat is een potje om van te smullen. Volgens mij begint meneer Crosby wat gefrustreerd te raken over het gebrek aan succes van de Penguins. :-)

Etienne Henrichs
22 februari 2009, 20:10
Meneer Ovechkin wil denk ik anders ook de nederlaag tegen nummer laatst(Western - Colorado Avalanche) waarin ze verloren met 4-1 thuis wegspoelen :D!

Joep Meijsen
22 februari 2009, 20:14
Meneer Ovechkin wil denk ik anders ook de nederlaag tegen nummer laatst(Western - Colorado Avalanche) waarin ze verloren met 4-1 thuis wegspoelen :D!

Ieder team heeft zijn tegenslagen, maar Washington heeft wat minder kopzorgen dan Pitsburgh.

Leuk feitje is dat die analist met het kale hoofd en het brilletje ooit nog in Nederland heeft gespeeld. Bij Geleen om precies te zijn.

http://www.ijshockey.com/200809/item_0304.asp?ID=198

Gert van Kuyk
22 februari 2009, 20:23
Ik weet niet of er iemand anders zit te kijken naar Pitsburgh - Washington, maar dat is een potje om van te smullen. Volgens mij begint meneer Crosby wat gefrustreerd te raken over het gebrek aan succes van de Penguins. :-)

Inderdaad en dan vooral dat opstootje aan het eind van de 2e periode tussen beide heren Crosby en Ovechkin

Harm Wietze Oldersma
22 februari 2009, 21:02
En wat een zwakke powerplay van de Penguins, dat ging vorig jaar toch een stuk beter. Nou ja, het verschil was in ieder geval duidelijk (Caps 24%, Pens 16%)

Wel een heerlijke pot overigens, mooi dat de Caps weer eens bovenin meestrijden.

Abe Brouwer
22 februari 2009, 21:26
Sid the Kid kan mooi met team Canada naar Zwitserland aangezien de Pens in april al klaar zijn.

Theo Appelhof
27 februari 2009, 23:52
Zondag om 21.00 uur Live Washington-Florida.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
4 maart 2009, 12:18
Zondag 8 Maart om 17.30 uur Live Rangers-Boston.

Groetjes Theo.

Pieter van der Schuit
4 maart 2009, 14:43
Zondag 8 Maart om 17.30 uur Live Rangers-Boston.

Groetjes Theo.

Is dit niet makkelijker en overzichtelijker?

Thur 5 Mar
01:00http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif NY Rangers at NY Islanders - NHL
Local pride is on the line as the New York Rangers and the New York Islanders face off in a vital NHL clash at the Memorial Coliseumhttp://www.espnamerica.com/images/spacer.gifThur 5 Mar
04:30http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif Minnesota at San Jose - NHL
The Shark Tank is our destination as Jacques Lemaire and the Wild face a vital Western Conference joust with the San Jose Sharks
Fri 6 Mar
01:30http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif Phoenix at Buffalo - NHL
Wayne Gretzky's Phoenix Coyotes make the long trek east for a vital NHL clash with the Buffalo Sabres at the HSBC Arena

Theo Appelhof
4 maart 2009, 15:17

Thur 5 Mar
01:00http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif NY Rangers at NY Islanders - NHL
Local pride is on the line as the New York Rangers and the New York Islanders face off in a vital NHL clash at the Memorial Coliseumhttp://www.espnamerica.com/images/spacer.gifThur 5 Mar
04:30http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif Minnesota at San Jose - NHL
The Shark Tank is our destination as Jacques Lemaire and the Wild face a vital Western Conference joust with the San Jose Sharks
Fri 6 Mar
01:30http://www.espnamerica.com/images/espna/portal/common/icons/live_btn_small.gif Phoenix at Buffalo - NHL
Wayne Gretzky's Phoenix Coyotes make the long trek east for a vital NHL clash with the Buffalo Sabres at the HSBC Arena
Nou voor een gedeelte heb je natuurlijk gelijk,maar wie gaat er snachts nederlandse tijd als hij de dag erop (erna) moet werken.

Mijn aankondiging gaat hoofdzakelijk om de tijden dat wij Nederlanders op een naar mijn mening normale tijd NHL hockey Live kunnen kijken.

Maar goed ieder zijn eigen gedachte hier over.

Begrijp wel wat je er mee wil zeggen,maar er zijn dus ook forum leden die bv niet altijd kijken naar de programmering van espnamerica.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
4 maart 2009, 17:42
Ik kijk s'nachts nooit. Ik val altijd in slaap tegen het einde van de 1e periode.

Pieter van der Schuit
5 maart 2009, 13:43
Nou voor een gedeelte heb je natuurlijk gelijk,maar wie gaat er snachts nederlandse tijd als hij de dag erop (erna) moet werken.

Mijn aankondiging gaat hoofdzakelijk om de tijden dat wij Nederlanders op een naar mijn mening normale tijd NHL hockey Live kunnen kijken.

Maar goed ieder zijn eigen gedachte hier over.

Begrijp wel wat je er mee wil zeggen,maar er zijn dus ook forum leden die bv niet altijd kijken naar de programmering van espnamerica.

Groetjes Theo.

Ik moet zeggen dat ik daar inderdaad geen rekening mee heb gehouden.
Het ging mij meer om de live uitzendingen overzichtelijker weer te geven.

Theo Appelhof
5 maart 2009, 19:26
Ik moet zeggen dat ik daar inderdaad geen rekening mee heb gehouden.
Het ging mij meer om de live uitzendingen overzichtelijker weer te geven.
Maakt niet uit verder Pieter ook op deze mannier kan (kun) je mekaar aan vullen.

Ja dat tijds verschil is gewoon in ons nadeel.

Maar wat mij wel opvalt sinds dat Nasn Is veranderd naar Espn dat er wel wat meer wedstrijden live zijn die wat beter in ons slaap wakker ritme passen.

Groetjes Theo.

Michael Schoenmakers
5 maart 2009, 20:07

Thur 5 Mar
Fri 6 Mar

Opzich nix mis mee zo zie ik wel wedstrijden ik wel al dan niet kan programmeren om ze een dag later overdag te kijk ;)

Abe Brouwer
8 maart 2009, 09:07
Jammer dat ze NHL On The Fly tegenwoordig voor Hockey Night In Canada programmeren.

Verder zie ik dat March Madness en Baseball Classic de komende tijd de NHL-programmering beinvloeden. Volgende week zondag bijv. geen Hockey Night In Canada.

Abe Brouwer
22 maart 2009, 15:58
Zaterdag 28 maart om 18.00 live Pittsburgh-NY Rangers

Abe Brouwer
29 maart 2009, 16:53
Ik zit naar Maple Leafs-Bruins te kijken. Ineens verandert Hockey Night In Canada van CBC in NESN, de lokale zender van Boston.

Jeroen Pilon
29 maart 2009, 17:30
Ja dat viel mij net ook op! Opzich niets mis mee trouwens, het beeld van NESN is hier een stuk beter. Nu Flames-Wild, leuke wedstrijd!

Abe Brouwer
4 april 2009, 18:29
Straks om 19.00 Bruins-Rangers live!

Abe Brouwer
4 april 2009, 21:24
Wat een vervelend mannetje is die Sean Avery.

Remco Bambacht
4 april 2009, 21:26
Wat een vervelend mannetje is die Sean Avery.

Die gast moet je een keer met vier man aanpakken op het ijs...wat een idioot.

Theo Appelhof
4 april 2009, 22:36
Ja die gast leert het nooit wat een arogante klojo.

Man die moeten ze gewoon niet meer op stellen.

Dat heeft toch niets met hockey te maken.

Groetjes Theo.

Ro Herregraven
4 april 2009, 22:45
Heerlijk! Prachtig! Dit is gewoon theater, prachtig toneelspel! Ik heb ghenoten van de manier waarop Thomas reageerde. Tuurlijk, Avery moet teruggepakt worden, maar dit is wel topamusement!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben absoluut geen Avery-fan, en Timmy-T is me heilig, maar ik zie liever tien keer van dit soort ontiechelijke kutgeintjes van Avery (en de daaropvolgende brawls) dan dat er iemand head-first de boarding ingereden wordt, en voor de rest van z'n leven ongelukkig blijft.

Abe Brouwer
7 april 2009, 20:51
A.s. donderdag begint in Washington de Frozen Four, de finaleronde in het Amerikaanse college-ijshockey. Het begint met 2 wedstrijden in de halve finales waarna zaterdag de winnaars van beide halve finales de finale spelen. ESPN America zendt het niet live uit maar zal toch de wedstrijden later uitzenden:

Vrijdag 10 april:
14.00-16.00 Benidji State-Miami OH
16.00-18.00 Vermont-Boston University
(Later op de avond van 23.00-3.00 een herhaling van beide wedstrijden)

Zondag 12 april:
11.00-13.30 Finale (herhaling op maandag 13 april van 5.00-7.30)

Theo Appelhof
8 april 2009, 13:32
Zondag 12 april om 20.00 uur live Detroit-Chicago.

Groetjes Theo.

Joep Meijsen
8 april 2009, 13:40
A.s. donderdag begint in Washington de Frozen Four, de finaleronde in het Amerikaanse college-ijshockey.

Een jaar of drie geleden zonden ze ook de Memorial Cup uit. Dat zou ook wel weer heel erg leuk zijn.

Jack Mulders
10 april 2009, 20:32
In de vooravond de wedstrijd tussen Montreal en Boston mogen zien, erg veel storingen ertussen, hadden jullie dit ook???

Eric Booij
10 april 2009, 22:26
Ja, en heb er al langer last van trouwens. Helemaal irritant is het gebeurt midden tijdens een replay van een goal of een mooie actie.

Freek Joosten
12 april 2009, 20:15
Zondag 12 april om 20.00 uur live Detroit-Chicago.

Groetjes Theo.

:( Stomme MLB helaas...

Edit: http://www.ustream.tv/channel/crosby-and-malkin's-show
http://www.ustream.tv/channel/red-wings-live

Frits de Lange
12 april 2009, 21:32
A.s. donderdag begint in Washington de Frozen Four, de finaleronde in het Amerikaanse college-ijshockey. Het begint met 2 wedstrijden in de halve finales waarna zaterdag de winnaars van beide halve finales de finale spelen. ESPN America zendt het niet live uit maar zal toch de wedstrijden later uitzenden:

Vrijdag 10 april:
14.00-16.00 Benidji State-Miami OH
16.00-18.00 Vermont-Boston University
(Later op de avond van 23.00-3.00 een herhaling van beide wedstrijden)

Zondag 12 april:
11.00-13.30 Finale (herhaling op maandag 13 april van 5.00-7.30)

En wat een eind slot van de finale.Miami stond 3-1 voor met nog iets meer dan drie min te spelen in de derde periode.Coach van bosten haalt na de 3-1 de keeper er af en het wordt 3-3 dus ot van 20 min lang. Bosten wint met een beetje geluk dat de puk via een speler van miami door de lucht vliegt geen een zag de puk volgens mij waar hij was en viel zo uit de lucht in de lange hoek in het netje.

Theo Appelhof
12 april 2009, 22:39
:( Stomme MLB helaas...

Edit: http://www.ustream.tv/channel/crosby-and-malkin's-show
http://www.ustream.tv/channel/red-wings-live
Ja mooi shit waarom ze het schema veranderd hebben weet ik ook niet maar dus dadelijk om 23.00 uur philadelpia tegen de Rangers live.

Jammer hier kan ik ook niets aan doen.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
14 april 2009, 19:39
Op ESPN America zijn de playoff-wedstrijden inmiddels in de programmering verwerkt. Het begint woensdagnacht met een doubleheader vanaf 1.00: Pittsburgh-Philadelphia en Vancouver-Saint Louis. Ik heb 1 wedstrijd ontdekt op een gunstig tijdstip: a.s. zondag om 21.00 Philadelphia-Pittsburgh.

Michael Schoenmakers
14 april 2009, 19:48
Iemand de frozenfour finale gezien?
Man man wat een ontknoping hier moet je als neutrale toeschouwer toch van hebben genoten.
Jammer voor maimi had ze wel der 1e prijsje gegunt echter als je tot 1 minuut voor het einde 2 doelpunten voorstaat en je dat uit handen geeft tja....

YouTube - Frozen Four championship 2009

Theo Appelhof
25 april 2009, 11:48
Morgen Avond om 20.00 uur Live op ESPN Rangers Capitals.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
25 april 2009, 11:55
Voor de doorzetters een mooie maar wel lange ijshockey Zondag.

Het Programma voor deze dag begint om 11.30 met de wedstrijd Pitsburg tegen de Phillies Game 6

Daarna om 14.00 uur calgary Chicago Game 5

Dan vanaf 16.30 uur de Sharks tegen de Ducks Game 5

Dan een uurtje overzicht met on the Fly

En dan als afsluiter van deze lange ijshockey dag de wedstrijd Rangers-Capitals.

Veel plezier met deze wedstrijden.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
26 april 2009, 13:13
Toch nog playoffs in Toronto net op ESPN America. :grin:

Abe Brouwer
3 juni 2009, 19:31
A.s zaterdag op ESPN America de 6e wedstrijd in de Stanley Cup Finale van 1967.
Dat gaat om Toronto Maple Leafs-Montreal Canadiens. Lijkt me wel leuk om te zien.

Paul van Heertum
3 juni 2009, 19:35
Als je de Stanley Cup finale van 2009 in slowmotion afspeelt heb je het zelfde beeld

Joep Meijsen
3 juni 2009, 19:58
Dat gaat om Toronto Maple Leafs-Montreal Canadiens. Lijkt me wel leuk om te zien.

Ik heb een paar jaar geleden op de NHL Network naar finales uit de jaren zestig zitten kijken. Echt geweldig om te zien. Ik ga hier zeker de recorder voor zetten.

Ro Herregraven
6 juni 2009, 10:34

Is inderdaad erg leuk om te zien! Dit mag ESPN America van mij best vaker doen.

Go Gump!

Ro Herregraven
6 juni 2009, 10:58
Briljant ook, die ladder naast dat interview :-)

Michael Immerzeel
6 juni 2009, 15:36
ik zete toevallig de tv aan toen het net begon ik vond het geweldig om eens te zien al was het ver voor mijn tijd...

Michael Schoenmakers
6 juni 2009, 15:40
Is inderdaad erg leuk om te zien! Dit mag ESPN America van mij best vaker doen.

Go Gump!

Waarom ze hebben ESPN Classic toch daar hoort dit thuis niet op ESPN America.

Al was het wel leuk om te zien off course.

Daarna werd de topper Detroit Chigago uitgezonden Blijkbaar is het komkommer tijd in de US......

Lou-Ann Bartels
11 juni 2009, 15:06
De nacht van dinsdag op woensdag heeft UPC werkzaamheden verricht. Moest je de mediobox opnieuw instellen, maar dat lukte niet. Kreeg melding "geen signaal". Dat heb ik al eens eerder gehad en zag de bui al hangen. UPC gebeld, die hebben vanuit de centrale geprobeerd hem weer aan de praat te krijgen, ook dat lukte niet, net als de vorige keer. En net als de vorige keer is er een monteur geweest, heeft ook weer met nieuwe kabeltjes en een nieuwe mediobox zitten klooien, zonder succes. Nu wordt er weer een nieuwe afspraak gemaakt, omdat het probleem buiten in een kastje zou zitten. De cricket wedstrijden van gisteren en vandaag heb ik dus al gemist en als ze morgen geen tijd hebben, dan zie ik finale van de Stanley Cup dus ook niet EN DAAR BAAL IK HEEL VERSCHRIKKELIJK VAN!!! Help me duimen dat het morgen toch nog goed komt.::pray::

Theo Appelhof
11 juni 2009, 22:24
De nacht van dinsdag op woensdag heeft UPC werkzaamheden verricht. Moest je de mediobox opnieuw instellen, maar dat lukte niet. Kreeg melding "geen signaal". Dat heb ik al eens eerder gehad en zag de bui al hangen. UPC gebeld, die hebben vanuit de centrale geprobeerd hem weer aan de praat te krijgen, ook dat lukte niet, net als de vorige keer. En net als de vorige keer is er een monteur geweest, heeft ook weer met nieuwe kabeltjes en een nieuwe mediobox zitten klooien, zonder succes. Nu wordt er weer een nieuwe afspraak gemaakt, omdat het probleem buiten in een kastje zou zitten. De cricket wedstrijden van gisteren en vandaag heb ik dus al gemist en als ze morgen geen tijd hebben, dan zie ik finale van de Stanley Cup dus ook niet EN DAAR BAAL IK HEEL VERSCHRIKKELIJK VAN!!! Help me duimen dat het morgen toch nog goed komt.::pray::
Dus als ik het goed begrijp dan kan je de echte Finale want dat is het dus gewoon wedstrijd nr 7 wie er wint heeft die Cup niet zien.

Laat het maar weten zorg er gewoon voor dat je een opname kopie krijgt.

Groetjes theo.

Lou-Ann Bartels
12 juni 2009, 18:44
Dus als ik het goed begrijp dan kan je de echte Finale want dat is het dus gewoon wedstrijd nr 7 wie er wint heeft die Cup niet zien.

Laat het maar weten zorg er gewoon voor dat je een opname kopie krijgt.

Groetjes theo.

Dank je wel voor je aanbod, Theo ::thumbsup::

Gelukkig kwamen ze om kwart voor vijf toch nog langs en hebben het verholpen en kan ik vannacht live kijken! Pff, dat was even benauwd...

Abe Brouwer
13 juni 2009, 09:33
Nu de Stanley Cup Finale van 1984 tussen Oilers en Islanders!

Michael Immerzeel
13 juni 2009, 13:05
was ook mooi om eens te zien blijft espn dit nou doen op zaterdag?

Abe Brouwer
13 juni 2009, 14:04
was ook mooi om eens te zien blijft espn dit nou doen op zaterdag?

Volgende week game #6 van de finale in 1991 tussen Minnesota North Stars en Pittsburgh Penguins.

Michael Schoenmakers
14 juni 2009, 08:30
Mischien topic naam veranderen want espn america wordt espn Classic. Vraag me af waarom dat ze het niet gewoon daar uitzenden?
Is er geen actuele sport meer die ze kunnen verslaan?
Snap me niet verkeerd het is wel leuk hoor die gouden oude maar volgens mij mis plaatst......

Abe Brouwer
14 juni 2009, 10:12
Mischien topic naam veranderen want espn america wordt espn Classic. Vraag me af waarom dat ze het niet gewoon daar uitzenden?
Is er geen actuele sport meer die ze kunnen verslaan?
Snap me niet verkeerd het is wel leuk hoor die gouden oude maar volgens mij mis plaatst......

Voor die 2? uurtjes oude ijshockeybeelden moet de naam van het topic aangepast worden? Het is heel simpel, tot september is er vrijwel alleen nog maar honkbal. Dus moet men wat lege plekken opvullen. Zo zien we ook veel leuke NFL-programma's met oude beelden. Op die manier kan ESPN op zijn Classic-kanaal weer andere documemtaires inplannen en dus meer sportliefhebbers tevreden houden.

Michael Schoenmakers
14 juni 2009, 10:33
Voor die 2? uurtjes oude ijshockeybeelden moet de naam van het topic aangepast worden? Het is heel simpel, tot september is er vrijwel alleen nog maar honkbal. Dus moet men wat lege plekken opvullen. Zo zien we ook veel leuke NFL-programma's met oude beelden. Op die manier kan ESPN op zijn Classic-kanaal weer andere documemtaires inplannen en dus meer sportliefhebbers tevreden houden.

Haha Abe je neemt mijn posting iets te letterlijk op nu.

Het gaat mij om het principe we hebben een Classic afdeling waar dit soort dingen thuis horen en we gaan het toch ook ergens anders doen.
Beetje rommelig vind je niet?
En ze hebben jaren in de zomer de Programmering rond kunnen krijgen waarom dit jaar niet meer?
NFL indoor en Lacrosse was vorig jaar nog veelvuldig te zien nu minder. Lijkt er toch op dat ESPN America heeft moeten inleveren aan uitzendrechten.

Kan trouwens iedereen wel ESPN classic ontvangen?

Abe Brouwer
14 juni 2009, 10:47
NFL indoor heb ik inderdaad niet meer gezien dit jaar. Ze zijn of de rechten daarvan kwijt of de kijkcijfers waren te laag. Het aanbod op ESPN America wisselt inderdaad nogal per jaar. Zo had men vroeger ook college-ijshockey en zelfs een uurtje Brits ijshockey. En volgens mij hadden ze vroeger ook CFL, De American Football competitie in Canada. Natuurlijk moeten oude beelden op ESPN Classic maar soms moeten ze creatief zijn om zowel op America als Classic een goede programmering te hebben. Al zal dat bij de een wat minder bevallen dan bij de ander. Het is gewoon keuzes maken om zoveel mogelijk kijkers tevreden te houden. Geen idee of iedereen met ESPN AMerica ook ESPN Classic kan ontvangen of omgekeerd.

Abe Brouwer
14 juni 2009, 16:46
Ruim 3? maandjes wachten tot er weer live-ijshockey te zien is op ESPN America :Bonk3:

Michael Schoenmakers
14 juni 2009, 19:00
Ruim 3? maandjes wachten tot er weer live-ijshockey te zien is op ESPN America :Bonk3:

Zucht en bedankt he hahaha nou maar hopen dat we een goede zonnige zomer krijgen :Bonk3:

Abe Brouwer
14 juni 2009, 21:36
Lijkt er op dat de classic game op de zaterdagochtend een gewoonte wordt. Zoals eerder gezeg dus a.s. zaterdag game #6 Minnseota North Stars-Pittsburgh Penguins van 1991 en de week erop op 27 juni game #7 New York Rangers-Vancouver Canucks van 1994.

Joep Meijsen
14 juni 2009, 22:02
NFL indoor heb ik inderdaad niet meer gezien dit jaar. Ze zijn of de rechten daarvan kwijt of de kijkcijfers waren te laag.

De liga bestaat niet meer. Te weinig teams die nog voldoende financiering hadden. Er wordt wel gewerkt aan een comeback volgend jaar.

Abe Brouwer
18 september 2009, 18:24
Volgens de download-schedule van ESPN America pakt de zender groots uit bij het begin van het nieuwe NHL-seizoen. In de nacht van 1 en 2 oktober is er vanaf 1.00 een live doubleheader met Toronto-Montreal en Colorado-San Jose. Op 2 en 3 oktober zijn de beide europese wedstrijden Chicago-Florida (Helsinki) en Detroit-St.Louis (Stockholm) vanaf 18.00 live te zien.

Theo Appelhof
19 september 2009, 12:49
Volgens de download-schedule van ESPN America pakt de zender groots uit bij het begin van het nieuwe NHL-seizoen. In de nacht van 1 en 2 oktober is er vanaf 1.00 een live doubleheader met Toronto-Montreal en Colorado-San Jose. Op 2 en 3 oktober zijn de beide europese wedstrijden Chicago-Florida (Helsinki) en Detroit-St.Louis (Stockholm) vanaf 18.00 live te zien.
Als dat zo is dan wordt het een mooie start van het nieuwe seizoen op ESPN.

En ja mijn media box krijgt dan weer wat te doen.

Mooi laat het maar beginnen.

Nog minder dan twee weken.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
3 oktober 2009, 21:07
De 2e wedstrijd tussen Saint Louis en Detroit is van Hockey Nigth In Canada.

Abe Brouwer
10 oktober 2009, 09:36
A.s. maandag New York Islanders-Los Angeles Kings live om 20.00 op ESPN America.

Abe Brouwer
27 november 2009, 13:48
Vanavond live om 18.00 Boston Bruins-New Jersey Devils.

Abe Brouwer
12 december 2009, 11:50
Volgende week zaterdag 19 december om 19.00 live Philadelphia Flyers-New York Rangers.

Abe Brouwer
7 januari 2010, 07:36
Komend weekend starten de playoffs in de NFL. Dus meer ruimte voor NHL op zondag.

Abe Brouwer
15 januari 2010, 20:53
A.s. maandag live om 19.00 Boston Bruins-Ottawa Senators.

Abe Brouwer
17 januari 2010, 10:35
Waar zijn ze nou weer mee bezig bij ESPN America? Er zou van 8.00 tot 12.30 Hockey Night In Canada komen.

Maar wat doen ze? Ze korten de aflevering in tot 9.45 met Montreal-Ottawa maar zonder Coach's corner en Hotstove. Daarna van 9.45 tot 10.30 NHL on the fly. En nu zenden Washington-Toronto uit dat al enkele dagen eerder is gespeeld.

In Amerika staat ESPN bekend als een ijshockey-vijandige omroep, ik begrijp nu waarom! Dit is hun laatste jaar van het NHL-contract, het zal toch niet waar zijn?

Abe Brouwer
24 januari 2010, 11:45
:ShutUp: En weer wordt de eerste wedstrijd van HNIC ingekort tot pakweg 1u 45m. Dus weer geen Coach's corner en Hotstove. En dat terwijl ze 2u 30m hebben voor de 1e wedstrijd. Waar zijn ze nou mee bezig bij ESPN America? :ShutUp:

Anthony Schoenmakers
24 januari 2010, 17:15
:ShutUp: En weer wordt de eerste wedstrijd van HNIC ingekort tot pakweg 1u 45m. Dus weer geen Coach's corner en Hotstove. En dat terwijl ze 2u 30m hebben voor de 1e wedstrijd. Waar zijn ze nou mee bezig bij ESPN America? :ShutUp:
Wordt op Maandag ruim goed gemaakt, met een triple header gevolgd door NHL on the fly!!
Vanaf 13.30u tot 20.30u NHL (alleen jammer dat ik moet werken..::neutral::).

Abe Brouwer
28 januari 2010, 21:48
Zaterdag 30 januari is het weer Hockey Day In Canada. Dan heeft Hockey Night In Canada een speciaal lang programma met 3 All Canadian live wedstrijden. Van 20.00 tot 23.00 Ottawa-Montreal en van 1.00 tot 6.30 Toronto-Vancouver en Calgary-Edmonton. De volgende dag worden de 3 wedstrijden herhaalt van 6.30 tot 13.30. Het programma wordt gepresenteerd vanuit Stratford in Ontario.

Zondag 31 januari is Pittsburgh-Detroit live vanaf 18.30, en dat is waarschijnlijk een uitzending van NBC.

Abe Brouwer
30 januari 2010, 20:09
Jammer dat het basketbal uitloopt. Ik denk dat Sens-Habs pas rond 20.15 begint.

Abe Brouwer
31 januari 2010, 12:51
ESPN America gaat de NHL-loze periode tijdens Vancouver 2010 opvullen met herhalingen van oude playoff-wedstrijden. Niet alleen met ijshockey maar ook met oude worldseries honkbal. Er komen geen wedstrijden uit lagere divisies zoals AHL of Canadese juniorencompetities.

Theo Appelhof
8 februari 2010, 23:19
Zondag 14 februari Live om 19.00 uur Nashville at Pitsburg.

En later op de avond om 23.00 uur Chicago Columbus.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
9 februari 2010, 06:33
Zondag 14 februari Live om 19.00 uur Nashville at Pitsburg.

En later op de avond om 23.00 uur Chicago Columbus.

Groetjes Theo.

Is ook de laatste speeldag voor de olympische winterspelen.

Abe Brouwer
7 maart 2010, 17:15
Vanavond om 21.00 live Pittsburgh-Boston.

De komende dagen weer volop March Madness ::bonk::::bonk::

Marcel Breg
7 maart 2010, 19:16
Gelukkig maar, want er is niet veel interessants geweest sinds NFL klaar was, NHL een pauze had en de MLB nog niet begonnen is...

Edwin van Ulsen
8 maart 2010, 16:02
Vanavond om 21.00 live Pittsburgh-Boston.
Vannacht lekker zitten kijken en flink geschrokken van Bruins #91(Marc Savard)
die(op z'n zachtst gezegd) hard tegen het ijs ging :|

Penguin #24(Matt Cooke) stond er niet "happy" bij, en als je de beelden terugziet denk je ook "DAMN......":Bonk3:

Las net dat Marc nog in het hotel is samen met één van de begeleiders van het team- is wel
even buiten bewustzijn geweest gisteren, maar verder niet in het ziekenhuis opgenomen ::thumbsup::

Bas-Jan van Roekel
25 maart 2010, 13:53
Iemand een idee waarom de site van deze zender al meer dan 24 uur offline is?

Niet het einde van de zender mag ik hopen?
Ik wil wel nog de playoffs kunnen zien :D

Edwin van Ulsen
25 maart 2010, 14:12
Net gekeken, maar site is volgens mij gewoon in de lucht.

http://www.espnamerica.com/portal

....... en de play-offs willen we allemaal niet missen:Bonk3:

Bas-Jan van Roekel
25 maart 2010, 14:22
Ja die werkt bij mij ook..

Ik had nog steeds http://www.nasn.com/ bij mijn favorieten staan.

En de redirect vanaf die site loopt niet meer goed.

Abe Brouwer
28 maart 2010, 10:04
Volgende week zondag 4 april Chicago Blackhawks-Calgary Flames om 21.00 live.

Daarna om 2.00 live Boston Red Sox-New York Yankees op de 1e dag van MLB-honkbal.

Abe Brouwer
9 april 2010, 23:12
A.s. zondag Flyers-Rangers live om 21.00. Mogelijk de alles beslissende wedstrijd tussen 2 teams die om de 8e plaats in east strijden.

Eric van der Putten
10 april 2010, 00:53
A.s. zondag Flyers-Rangers live om 21.00. Mogelijk de alles beslissende wedstrijd tussen 2 teams die om de 8e plaats in east strijden.

Zometeen van deze wedstrijd al een voorproefje. Over 7 minuten begint namelijk de wedstrijd Rangers-Flyers.

Bas-Jan van Roekel
10 april 2010, 04:30
Mmm beetje jammer ben bang dat de Flyers dit jaar de playoffs zullen missen.

Een goalie die bijna in zijn eigen doel schiet (op de paal gelukkig) daar kom je niet ver mee. :S

Rob Donkers
10 april 2010, 11:47

Een goalie die bijna in zijn eigen doel schiet (op de paal gelukkig) daar kom je niet ver mee. :S
ja dat was wel een gek moment

Lou-Ann Bartels
10 april 2010, 13:30
Nou zeg, dat wordt een drukke 'sportdag' dan zondag. Om 11 uur de finale Frozen Four, dan Parijs-Roubaix en om negen uur deze wedstrijd....:)

Theo Appelhof
10 april 2010, 16:27

Heerlijke pot Hockey.

En morgen avond lekker kijken.

Groetjes Theo.

Gerrit Hof
10 april 2010, 19:54
We zullen het beleven,Rangers houden het wel érg spannend ......
Alhoewel ik Lundqvist een heel goede goalie vind,wil hij onder druk nog wel eens falen.......
Hoop dat #16 de gamewinner voor Rangers scoort!!!

Auke de Boer
11 april 2010, 10:17
We zullen het beleven,Rangers houden het wel érg spannend ......
Alhoewel ik Lundqvist een heel goede goalie vind,wil hij onder druk nog wel eens falen.......
Hoop dat #16 de gamewinner voor Rangers scoort!!!

Dan moet jou #16 er wel bij zijn, want de vorige games was hij er niet::redrant::.

Gerrit Hof
11 april 2010, 11:06
hij is al 5 wedstrijden geblesseerd idd Auke,en ik weet niet wat voor blessure hij heeft.
Mss dat ze hem kunnen oplappen voor vanavond.....
De ijsmeesters in Toronto hebben trouwens alweer bijna vakantie ahum........
Nog ff de Habs verslagen en dat was het dan weer voor de Leafs hahaha
de koelmachines kunnen weer uit haha
Doe je de groeten ff aan je ouwe heer als je hem ziet?

Auke de Boer
11 april 2010, 20:23
hij is al 5 wedstrijden geblesseerd idd Auke,en ik weet niet wat voor blessure hij heeft.
Mss dat ze hem kunnen oplappen voor vanavond.....
De ijsmeesters in Toronto hebben trouwens alweer bijna vakantie ahum........
Nog ff de Habs verslagen en dat was het dan weer voor de Leafs hahaha
de koelmachines kunnen weer uit haha
Doe je de groeten ff aan je ouwe heer als je hem ziet?

Ja, hoop dat het volgend seizoen toch wat beter gaat met Toronto. Tegen Habs was een uitwedstrijd waar mr Hanson eens liet zien ook te kunnen scoren. De Leafs kunnen hun stick inruilen voor een club en de groene baan op.
Ik zal pake de Boer wel ff de groeten doen.
Zometeen eens zien wie de play-offs in gaan.

Abe Brouwer
11 april 2010, 21:37
Af en toe verschijnt er een mededeling dat playoff-kaartjes voor de Rangers vanaf 13 april te koop zijn. Dat is toch de goden verzoeken. Toch staan de Rangers met 0-1 voor.

Abe Brouwer
11 april 2010, 22:43
Na 2 periodes nog steeds 0-1 voor de Rangers. Iemand nog de hit van Pronger op Shelley gezien?

Abe Brouwer
11 april 2010, 23:34
Stand na 60 minuten 1-1, overtime volgt. Lundquist staat sterk te keepen.

Michael Schoenmakers
11 april 2010, 23:40
Na 2 periodes nog steeds 0-1 voor de Rangers. Iemand nog de hit van Pronger op Shelley gezien?

Ja cheap shot wel spannend nu

Abe Brouwer
11 april 2010, 23:50
Afgelopen, Flyers wint na penalty's en gaat naar de playoffs. Rangers kunnen de golfbaan op.

Abe Brouwer
13 april 2010, 17:23
ESPN America pakt flink uit met de playoffs. Tijdens de 1e ronde is er vrijwel elke dag/nacht een doubleheader. Morgennacht begint het met Pittsburg-Ottawa om 1.00 en San Jose-Colorado om 4.30. Zondag is er dan ook om 21.00 Detroit-Phoenix, wedstrijd 3.

Auke de Boer
14 april 2010, 19:35
Afgelopen, Flyers wint na penalty's en gaat naar de playoffs. Rangers kunnen de golfbaan op.

Ja, die Jokinen dacht al dat hij een balletje moest putten, wat een slappe hap, die had zelfs mijn dochter van 4 maanden tegen gehouden:yawinkle:. Al met al, Flyers verdiend gewonnen, 2 a 3 keer op paal/lat, alleen Lundquist stond een berepot te keepen. Hem had ik de play-offs gegund.

Marco Spelten
15 april 2010, 12:28
ESPN America pakt flink uit met de playoffs. Tijdens de 1e ronde is er vrijwel elke dag/nacht een doubleheader.

Dat mag ook wel na wekenlang collegebasketbal uitgezonden te hebben.

Bas-Jan van Roekel
15 april 2010, 14:18
Viel me op dat nu de playoffs begonnen zijn we ineens weer reclame hebben op de zender.

Al is het niet veel maar het begin is er..

Abe Brouwer
30 april 2010, 11:57
En hier weer 2 wedstrijden live op een aantrekkelijk tijdstip:
zaterdag 1 mei om 18.30 Boston-Philadelphia
zondag 2 mei om 20.00 Pittsburgh-Montreal

Theo Appelhof
13 mei 2010, 22:31
Zondag Avond 21.00 uur.

Live de Sharks-Blackhawks.

Game 1.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
15 mei 2010, 13:02
Zondag Avond 21.00 uur.

Game 1.

Groetjes Theo.
En aansluitend hierna om 01.00 uur.

Montreal tegen Boston/flyers.

Groetjes Theo.

Rene van Dijk
16 mei 2010, 12:35
Ja mijn recorder staat al aan, neem beide op..vanmorgen heb ik game 7 van de Flyers tegen de Bruins gekeken, fantastisch

Theo Appelhof
16 mei 2010, 12:43
Ja mijn recorder staat al aan, neem beide op..vanmorgen heb ik game 7 van de Flyers tegen de Bruins gekeken, fantastisch
Wedstrijd nr 1 om 21.00 uur die kan je gewoon live kijken....????

Wedstrijd nr 2 neem ik ook op want ja ook ik moet af en toe slapen.... hehehe.

Groetjes Theo.

Etienne Henrichs
16 mei 2010, 15:21
Zondag Avond 21.00 uur.

Game 1.

Groetjes Theo.
Het is dat morgen mijn examens beginnen anders zou ik die wedstrijd zeker kijken.
Veel plezier met de wedstrijden iedereen. :)

Rene van Dijk
16 mei 2010, 15:23
Wedstrijd nr 1 om 21.00 uur die kan je gewoon live kijken....????

Wedstrijd nr 2 neem ik ook op want ja ook ik moet af en toe slapen.... hehehe.

Groetjes Theo.

Nee dat lukt me vanavond niet helaas, maar normaal gesproken is 21:00 wel een prima tijd ja

Theo Appelhof
20 mei 2010, 22:38
Zaterdag 22 mei live om 21.00 uur.

The Philys tegen Montreal.

En Zondag ook om 21.00 uur.

De Sharks tegen de Blackhawks.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
12 juni 2010, 08:42
De komende weken volgen nog herhalingen van de finale tussen Chicago en Philadelphia. Geen idee of ESPN America ook nog oude finales herhaalt zoals vorig jaar zomer. In ieder geval bijna 4 maandjes wachten voordat er weer live NHL te zien is.

Abe Brouwer
29 september 2010, 19:15
Vanaf volgende week weer live NHL op ESPN-America! ::yummie::
Ziet er naar uit dat dit de eerste live-uitzendingen worden.

Donderdag 7 oktober:
18.00 Minnesota-Carolina in Helsinki

Vrijdag 8 oktober:
18.00 Carolina-Minnesota in Helsinki
21.00 San Jose-Columbus in Stockholm

Zaterdag 9 oktober
18.00 Boston-Phoenix in Praag
21.00 Columbus-San Jose in Stockholm

Abe Brouwer
30 september 2010, 20:21
En nog meer:

Zondag 10 oktober:
16.00 Phoenix-Boston in Praag (krijgt zelfs voorrang boven de NFL-voorbeschouwing!)

Maandag 11 oktober:
19.00 New Jersey-Pittsburgh (eerste live-uitzending vanuit N-Amerika)

Overigens heeft ESPN America een nieuwe website. Jammer alleen dat het tv-schema zo onoverzichtelijk is. Die van de oude website was stukken beter!

Lou-Ann Bartels
1 oktober 2010, 09:27
Overigens heeft ESPN America een nieuwe website. Jammer alleen dat het tv-schema zo onoverzichtelijk is. Die van de oude website was stukken beter!

Ik kan ook niet zo goed overweg met die nieuwe website. Ben blij dat ik de enige niet blijk te zijn.

Lou-Ann Bartels
1 oktober 2010, 09:30
P.S. het is zaterdag 9 okt, zondag 10 okt. en maandag 11 okt.

Abe Brouwer
1 oktober 2010, 15:40
P.S. het is zaterdag 9 okt, zondag 10 okt. en maandag 11 okt.

Dank je, heb het al aangepast.

Abe Brouwer
10 oktober 2010, 21:47
Maandag 11 oktober:
19.00 New Jersey-Pittsburgh (eerste live-uitzending vanuit N-Amerika)

Correctie: niet deze wedstrijd komt live maar NY Islanders-NY Rangers.

Etienne Henrichs
11 oktober 2010, 17:39
Ik dacht ff, ik ga leuk het tv schema bekijken van ESPN America.. Maar wat blijkt, geen enkele browser bij mij laat het schema voor de komende twee weken zien.. Ik krijg alleen vier pijltjes te zien (boven, links, rechts, onder). Iemand met hetzelfde probleem?

Abe Brouwer
11 oktober 2010, 17:53
Klopt, Etienne. ESPN America heeft een nieuwe website met een heel onhandig en onoverzichtelijke tv-schema. Het schema van de oude site kan je hierop zien:

http://espnamerica.wildwave.com/portal/systemcontent/tvschedule

Abe Brouwer
11 oktober 2010, 19:09
Sean Avery was weer bezig tijdens de warming-up ::redrant::

Etienne Henrichs
11 oktober 2010, 21:26
Sean Avery was weer bezig tijdens de warming-up ::redrant::
Bedankt voor de site.

Was Kanupka (of zoiets) die begon van de Islanders;)
En het ziet er naaruit dat de Rangers wederom gaan winnen van de Islanders in Islanders eigen stadion.

Geweldige wedstrijd deze, kan echt elke kant opgaan.

Etienne Henrichs
11 oktober 2010, 21:33
Bedankt voor de site.

Was Kanupka (of zoiets) die begon van de Islanders;)
En het ziet er naaruit dat de Rangers wederom gaan winnen van de Islanders in Islanders eigen stadion.

Geweldige wedstrijd deze, kan echt elke kant opgaan.

Binnen 2 minuten, 2 PP goals voor Islanders. En gaat Islanders op de overwinning afstevenen. Met nog 3min te gaan.

En de overwinning gaat naar de Islanders, ze maakten zojuist de 4-6 (empty net)

Abe Brouwer
11 oktober 2010, 21:33
Zo, de Islanders komen weer op voorsprong dankzij 2 goals in korte tijd.

Abe Brouwer
16 oktober 2010, 14:05
http://espnamerica.wildwave.com/portal/systemcontent/tvschedule

Helaas werkt deze link niet meer en moeten we weer dat rotschema gebruiken ::censor::

Ook ben ik bepaald niet tevreden hoe ESPN America met de NHL-uitzendingen omgaat. Ipv Hockey Night In Canada op zondag worden we getracteerd op College Football. Nou begrijp ik best dat de live-uitzending zaterdagnacht moet wijken voor de MLB-playoffs maar om het zondag ook niet uit te zenden? Ook wordt NHL On The Fly vaak op vervelende tijdstippen uitgezonden.

Mike van t Veer
24 oktober 2010, 18:16
Nou, het is echt waardeloos dit. Ik heb nog geen NHL wedstrijd gezien dit seizoen. Ik zie een paar dagen geleden dat er zondag vanaf 18.00 uur 2 wedstrijden achter elkaar worden uitgezonden. Nu zit ik klaar en wat komt er?? Weer dat $%%^%^* Football. Wat een kutzender zeg !!

Abe Brouwer
24 oktober 2010, 18:29
Klopt helemaal Mike, normaal hebben ze Hockey Night In Canada met aansluitend NHL On The Fly op zondag tussen ongeveer 12.00 en 17.00. Maar dit seizoen heb ik nog geen HNIC gezien. Sterker nog, op zondag is er helemaal geen ijshockey. In plaats daarvan herhalen ze het college football van zaterdag. Ik constateer al maanden dat ESPN America er af en toe een zooitje van maakt bij NHL-ijshockey. Zo zijn de herhalingen van wedstrijden ingekort om daarna een of ander niets zeggend NCAA-filmpje uit te zenden. Met als gevolg bijv geen Don Cherry of Satelite Hotstove meer tijdens HNIC. Wat mij ook opvalt dat de doordeweekse NHL On The Fly-uitzendingen op rottijden zijn. Maar sinds de overname van NASN door ESPN verbaast het me eigenlijk niet.

Theo Appelhof
1 november 2010, 21:23
Zondag 7 November iets wat weer lijkt op HNIC.

Maar ja je moet er wel vroeg voor uit Bed.

Om 07.00 uur Buffalo- Toronto, en aansluitend om 09.00 uur Detroit- Vancouver.

Met daarna natuurlijk On the Fly.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
7 november 2010, 07:50
Zondag 7 November iets wat weer lijkt op HNIC.

Maar ja je moet er wel vroeg voor uit Bed.

Om 07.00 uur Buffalo- Toronto, en aansluitend om 09.00 uur Detroit- Vancouver.

Met daarna natuurlijk On the Fly.

Groetjes Theo.

Inderdaad is dat HNIC. Maar wel zonder coach's corner :Frown:

Michel van der Vaart
7 november 2010, 16:31
World series zijn afgelopen dus weer meer tijd straks voor de NHL

Abe Brouwer
7 november 2010, 17:22
World series zijn afgelopen dus weer meer tijd straks voor de NHL

ESPN kennende zal het meer tijd worden voor college basketbal.

Theo Appelhof
7 november 2010, 18:29
ESPN kennende zal het meer tijd worden voor college basketbal.
Niet getreurd Abe.

Zondag weer HNIC.

Dus begint ergens op te lijken.

Groetjes Theo.

Eric van der Putten
1 december 2010, 01:24
Laatste weken zie ik op de website van ESPN America vaak ijshockey geprogrammeerd staan (nu ook, alleen stond er zojuist dat het om 1.00u zou beginnen, is ineens veranderd in 2.00u), maar wordt er helemaal geen ijshockey uitgezonden...

Abe Brouwer
1 december 2010, 01:52
Laatste weken zie ik op de website van ESPN America vaak ijshockey geprogrammeerd staan (nu ook, alleen stond er zojuist dat het om 1.00u zou beginnen, is ineens veranderd in 2.00u), maar wordt er helemaal geen ijshockey uitgezonden...

Heb je de site wel ingesteld op "Netherlands" rechtsboven? Best mogelijk dat je naar het Britse schema zit te kijken.

Eric van der Putten
1 december 2010, 02:41
Heb je de site wel ingesteld op "Netherlands" rechtsboven? Best mogelijk dat je naar het Britse schema zit te kijken.

Daar was ik enkele weken geleden al achtergekomen. Toch kwam er op bepaalde tijden helemaal geen ijshockey, terwijl het wel aangekondigd was (NL-site)

Nu overigens wel. Blackhawks - Blues. Ben weer weg :-)

Lou-Ann Bartels
1 december 2010, 12:52
Daar was ik enkele weken geleden al achtergekomen. Toch kwam er op bepaalde tijden helemaal geen ijshockey, terwijl het wel aangekondigd was (NL-site)

Nu overigens wel. Blackhawks - Blues. Ben weer weg :-)

Er klopt nooit meer iets van die site, als je al kan vinden hoe die werkt. Ik heb nog maar weining NHL gezien, omdat de programmering vrijwel nooit klopt. De keren dat ik voor de tv ben gaan zitten om ijshockey te kijken en er andere sport werd getoond is talrijk. Vroeger kon je heel eenvoudig het schema van NHL uitprinten voor 5-7 dagen en dat klopte altijd. Nu heb je geen overzicht meer en uitprinten gaat al helemaal niet (heb het geprobeerd, maar er komt blanco papier uit de printer).

Abe Brouwer
1 december 2010, 18:00
Tja hier in Amerika toont ESPN vrijwel geen NHL. Die zender staat in de VS bekend als een ijshockey-vijandige zender. Ik had het destijds al voorspeld toen NASN overging op ESPN America. ESPN is vooral van de college-competities. En die nieuwe website plus schema is echt waardeloos.

Abe Brouwer
19 december 2010, 10:27
Lekker is dat. Vandaag geen Hockey Night In Canada en ook geen NHL On The Fly......::censor::

Theo Appelhof
19 december 2010, 14:08
Lekker is dat. Vandaag geen Hockey Night In Canada en ook geen NHL On The Fly......::censor::
Jawel Abe is de afgelopen nacht geweest.

Heb het gewoon opgenomen, en vanochtend gekeken.

Maar ik begrijp jou posting.

Groetjes Theo.

Roy Derkse
19 december 2010, 17:46
Tja hier in Amerika toont ESPN vrijwel geen NHL. Die zender staat in de VS bekend als een ijshockey-vijandige zender. Ik had het destijds al voorspeld toen NASN overging op ESPN America. ESPN is vooral van de college-competities. En die nieuwe website plus schema is echt waardeloos.

Mee eens... Ik vond de oude website veel overzichtelijker.

Abe Brouwer
1 januari 2011, 09:01
Helaas geen Winterclassic om 19.00 vanavond ::censor::

En alsof dat niet genoeg is: bij mij is het signaal weg en staat de zender op zwart ::censor::

Theo Appelhof
1 januari 2011, 10:51
Helaas geen Winterclassic om 19.00 vanavond ::censor::

En alsof dat niet genoeg is: bij mij is het signaal weg en staat de zender op zwart ::censor::
Is er dan wel al bekend wanneer deze wordt gespeeld.....

Later of gaat de winterclassic wedstrijd helemaal niet door.

En dat er nu geen signaal bij jou is tja daar kan ik ook niets aan doen.

Succes ermee.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
1 januari 2011, 11:04
De Winterclassic staat nu voor 20.00 lokale tijd en dat is 02.00 NL tijd. Maar er is een mogelijkheid dat het naar zondag gaat als het weer niet verbeterd is. Maar ik begrijp dat de storing bij mij wellicht lokaal is en niet landelijk?

Jan van de Rijzen
1 januari 2011, 11:21
De Winterclassic staat nu voor 20.00 lokale tijd en dat is 02.00 NL tijd. Maar er is een mogelijkheid dat het naar zondag gaat als het weer niet verbeterd is. Maar ik begrijp dat de storing bij mij wellicht lokaal is en niet landelijk?

Ik heb in Den Haag ook al de hele dag geen signaal.

Theo Appelhof
1 januari 2011, 11:23
Abe ik kijk Espn via UPC mediabox.

Gewoon signaal, dus de storing is niet landelijk,.....nog niet.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
1 januari 2011, 11:31
Of die storing is alleen bij Ziggo? Jammer want om 13.00 is NHL On The Fly.

Willem Kraaijeveld
1 januari 2011, 12:24
Bij mij ook geen ESPN (Ziggo pakket), rest van de extra zenders doen het wel?

Abe Brouwer
1 januari 2011, 12:44

Bij mij wel. Zo doen bijv. 411 en 413 het wel.

Lou-Ann Bartels
1 januari 2011, 12:47

Hier werkt hij wel, geen probleem (UPC).
Ik hoop dat de Winterclassic toch doorgaat, alleen liever niet om twee uur 's nachts, dan lig ik op één oor. :) Het blijft toch altijd een leuk 'event'.

Abe Brouwer
1 januari 2011, 12:51
Het is nog maar de vraag of ze de Winterclassic nog live uitzenden. Ze hebben de programmering ook nog steeds niet aangepast.

Lou-Ann Bartels
1 januari 2011, 13:00
Het is nog maar de vraag of ze de Winterclassic nog live uitzenden. Ze hebben de programmering ook nog steeds niet aangepast.

Nee, die staat nog steeds om 19.00 uur, maar het is wel begrijpelijk dat het moeilijk is om aan te passen zolang er geen duidelijkheid is. Misschien in 'On the Fly' straks, maar dat kan ik niet zien. Hou ons op de hoogte hier, Abe?!

Bouko Kuiper
1 januari 2011, 13:24

Hier ook geen ESPN (begint goed het jaar) dus wij met ziggo zijn de --- ::censor::

Cor Wentzel
1 januari 2011, 13:29
AAAAAAA Hoofddorp zit ook zonder beeld. :-(

Bouko Kuiper
1 januari 2011, 13:58
JAAAAAA hier in Grunn is ie er weer :-)

Abe Brouwer
1 januari 2011, 14:04
JAAAAAA hier in Grunn is ie er weer :-)

In Baarn ook!

Jan van de Rijzen
1 januari 2011, 14:09
En in Den Haag ook!

Dit maakt maar weer duidelijk dat een leven zonder ESPN ondenkbaar is ;-)

Eric van der Putten
1 januari 2011, 18:33
En waarom gaat het niet door, Abe

Abe Brouwer
1 januari 2011, 18:34
En waarom gaat het niet door, Abe

Wat gaat niet door, Eric?

Eric van der Putten
1 januari 2011, 18:41
Jij schrijft dat er geen Winterclassic om 19uur is. . Op EPG staat gewoon 19u...

Abe Brouwer
1 januari 2011, 18:45
Jij schrijft dat er geen Winterclassic om 19uur is. . Op EPG staat gewoon 19u...

Dat komt omdat de website van ESPNA niet bijgewerkt is. Maar zoals ik al zei is de wedstrijd verplaatst naar 02.00 NL tijd vanwege de wersomstandigheden.

Eric van der Putten
1 januari 2011, 18:47
Dan vannacht opnemen, morgen kijken. DVD-recorder staat nu ook aan.

Abe Brouwer
1 januari 2011, 19:03
Dan vannacht opnemen, morgen kijken. DVD-recorder staat nu ook aan.

Ik zie net dat er geen live-uitzending komt vannacht. Wel een herhaling morgen van 13.00 tot 16.00.

Jack Mulders
1 januari 2011, 19:09
Ik zie net dat er geen live-uitzending komt vannacht. Wel een herhaling morgen van 13.00 tot 16.00.

Ik begin die zender steeds meer een lachertje te vinden....

IJshockey is maar bijzaak... Lijkt het wel...

Nico Groen
1 januari 2011, 19:37

Dat had je kunnen weten toen NASN <=> ESPN werd, niet echt beroemd om hun ijshockey verslaggeving...

Theo Appelhof
1 januari 2011, 19:49
Dat had je kunnen weten toen NASN <=> ESPN werd, niet echt beroemd om hun ijshockey verslaggeving...
Ach ja heren we kunnen wel klagen over Espn.America.

Maar laten we blij zijn dat ze ijshockey uitzenden.

Zonder deze zender zouden we helemaal niks zien van NHL Hockey.

Groetjes Theo.

Ivo Willems
1 januari 2011, 20:04
Ach ja heren we kunnen wel klagen over Espn.America.

Maar laten we blij zijn dat ze ijshockey uitzenden.

Zonder deze zender zouden we helemaal niks zien van NHL Hockey.

Groetjes Theo.

En toen gaf god ons het internet.
Hoef geen wedstrijd meer te missen :)

Anthony Schoenmakers
1 januari 2011, 20:05
Moeten we het daar maar mee doen.
Ik kan het zelf niet zien, omdat die fantastische site van ESPN America niet goed opent. Ik kan alleen de programmering van vandaag zien.....

Abe Brouwer
1 januari 2011, 20:18
Ik kan gewoon de programmering van de komende dagen zien. Hij staat er inderdaad op voor morgen 13.00-16.00.

Remco Bambacht
1 januari 2011, 20:32

Bedoel je hockeystreams? De beeldkwaliteit vind ik echt drama daar.

Harm Wietze Oldersma
1 januari 2011, 20:36

Via welke site kijk je dan Ivo? En heeft er iemand ervaring met http://www.watchlivenhl.com/ ?

Bouko Kuiper
2 januari 2011, 09:17
Nu op eurosport ijshockey spengler cup

Gerrit Hof
2 januari 2011, 09:57

tsja, als je bedenkt dat bijv. het wk achteruitfietsen voor dikke huisvrouwen hogere kijkcijfers trekt dan ijshockey in de VS is dat ook wel logisch..........:Bonk3:

Nico Groen
2 januari 2011, 13:06
Het is nu na 13.00 uur op zondag en trouwens nog steeds geen Winter Claasic op dat verotte espn amerika ... hufters zijn het...

Abe Brouwer
2 januari 2011, 13:13
Toch wel een mooie zege voor de Florida Gators op Penn State. Maar nu snel ijshockey graag!

Bouko Kuiper
2 januari 2011, 13:15
En daar gaan we dan::redrant::

Ivo Willems
2 januari 2011, 13:40
Via welke site kijk je dan Ivo? En heeft er iemand ervaring met http://www.watchlivenhl.com/ ?

www.hockeystreams.com, wel betaald en wat Remco zegt, kwaliteit is niet super hoogstaand. Maar de streams zijn vloeiend en kan ze via mn xbox op tv kijken. Dus ik vind het wel best in ieder geval.

Abe Brouwer
2 januari 2011, 15:13
Volgens mij wordt het ijs een watervlakte met al die regen.

Lou-Ann Bartels
2 januari 2011, 15:57
Jammer, Pittsburgh verloren :(.
Ook jammer dat een dombo de uitslag hier al had vermeld vóór de uitzending vanmiddag (en hem later weer verwijderd, maar toen had ik het al gelezen). Weg spanning! ::censor::

Abe Brouwer
2 januari 2011, 16:07
Een tip voor de volgende keer: kijk nooit op ijshockeysites en topics voordat je de wedstrijd gezien hebt.

Lou-Ann Bartels
2 januari 2011, 16:15
Ja, dat weet ik wel, doe ik normaal ook, maar er was een topic Winter Classic, die heb ik gemeden om dit te voorkomen.
Hier ging het over de uitzendingen/-tijdstippen van ESPNA en aangezien dat nogal warrig was wilde ik nog even checken of er nieuwe meldingen waren.
Nou ja, zoals je zegt, voortaan dan alles mijden.

Theo Appelhof
16 januari 2011, 22:41
Als de gegevens kloppen dan.

Maandag avond 19.00 uur Nederlandse tijd.

Live vanuit Boston, de wedstrijd Carolina Huricanes-Boston Bruins.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
17 januari 2011, 19:09
De gegevens kloppen inderdaad, Theo. Nu Bruins-Hurricanes live.

Abe Brouwer
17 januari 2011, 19:22
Lekkere goal van Mark Stuart. Cam Ward zag het schot niet eens.

Remco Bambacht
17 januari 2011, 19:22
De gegevens kloppen inderdaad, Theo. Nu Bruins-Hurricanes live.

Go Bruins :)

Abe Brouwer
17 januari 2011, 19:28
Go Bruins :)

2-0 Zdeno Chara

Theo Appelhof
17 januari 2011, 22:07
Yep wat een lekkere wedstrijd.

Met een Hatrick van Chara en een shutout voor Thomas.

Morgen in de herhaling maar dan in Carolina.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
25 januari 2011, 23:28
Zondag avond om 22.00 uur.

De All Star Game Live op ESPN America.

Groetjes Theo.

Daniël Eimers
26 januari 2011, 02:04
Zondag avond om 22.00 uur.

De All Star Game Live op ESPN America.

Groetjes Theo.

Is dit zeker Theo?

Aangezien zondag de superbowl ook is... maar die kan natuurlijk ook pas later beginnen, maar ze hebben er vaak 3 á 4 uur de tijd nodig om een voorbeschouwing te geven.

Abe Brouwer
26 januari 2011, 05:12
Is dit zeker Theo?

Aangezien zondag de superbowl ook is... maar die kan natuurlijk ook pas later beginnen, maar ze hebben er vaak 3 á 4 uur de tijd nodig om een voorbeschouwing te geven.

Superbowl is niet aankomend weekend maar het weekend erop.

Abe Brouwer
4 februari 2011, 17:51
Morgenavond (zaterdag 5 februari dus) om 20.00 live Montreal Canadiens-New York Rangers.

Abe Brouwer
6 februari 2011, 09:24
Nog meer Ziggo-klanten een brief gekregen dat de samenstelling van de paketten drastisch gaat veranderen? Vraag me af wat voor gevolgen het heeft voor ESPN-America.

Koen van Laerhoven
6 februari 2011, 14:02
ik heb nog geen brief gekregen, maar heb wel op nu.nl gelezen dat het flink gaat veranaderen, ik ben erg benieuwd wat het gaat inhouden!

Abe Brouwer
8 februari 2011, 09:51
Komend weekend maar liefst 3 wedstrijden live op mooie tijdstippen:
Zaterdag 12 februari om 20.00 Oilers-Senators
Zondag 13 februari om 18.30 Red Wings-Bruins en om 21.00 Rangers-Penguins

Rob Donkers
8 februari 2011, 12:05
weer genieten dus

Theo Appelhof
8 februari 2011, 13:14
weer genieten dus
Zeker Rob maar het tijdstip van de eerste wedstrijd.

Neem aan dat je dan in het Triavium aanwezig bent.

En als we mazzel hebben dan kan je voor de tweede wedstrijd net thuis zijn.

En om nou de eerte op te nemen, ja dan wordt het wel erg laat voor de Zondag.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
19 februari 2011, 08:49
Zondag om 18.30 live Rangers-Flyers. Daarna om 0.00 live de Heritage Classic tussen Flames en Canadiens. Dit betreft de Canadese outdoor wedstrijd.

Abe Brouwer
21 februari 2011, 20:03
Tot mijn verbazing begint zo Blues-Blackhawks live.

Theo Appelhof
4 maart 2011, 13:16
Voor de liefhebbers.

Zondag 6 Maart Live op Espn America.

Philadelphia-Rangers.

Vanaf 18.30 uur.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
21 maart 2011, 23:29
Zaterdag 26 Maart.

Live vanaf 18.00 uur.

NY Rangers-Boston Bruins.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
2 april 2011, 08:47
Morgenavond om 18.30 Flyers-Rangers live.

Gert van Kuyk
3 april 2011, 22:47
Morgenavond om 18.30 Flyers-Rangers live.

En winst voor de Rangers na p.shots. 2-3

Belangrijke punten voor de Rangers (nu 8 ste.) in de strijd om een play off plaats.

Abe Brouwer
7 april 2011, 20:22
Zondag heel veel ijshockey op ESPN America!

09.30-13.30 herhaling Hockey Night In Canada met MTL-TOR en VAN-CGY
13.30-14.30 NHL on the fly
14.30-17.00 herhaling finale Frozen Four
18.30-21.00 Detroit-Chicago live
21.00-23.30 Pittsburgh-Atlanta live

Gerrit Hof
9 april 2011, 19:44
vanaaf 23.00 live Rangers vs devils, Rangers moeten wééér op laatste speeldag play-offs veilig stellen,maar ze hebben het niet in eigen hand helaas,mocht Carolina winnen van tampa Bay zijn ze de sjaak.......

Theo Appelhof
9 april 2011, 20:18
vanaaf 23.00 live Rangers vs devils, Rangers moeten wééér op laatste speeldag play-offs veilig stellen,maar ze hebben het niet in eigen hand helaas,mocht Carolina winnen van tampa Bay zijn ze de sjaak.......
Sorry Gerrit maar deze wedstrijd is niet Live.

Want de uitzending begint om 23.00 uur en is afgelopen om 01.00 uur.

Daarna Hockeynight in Canada, dat is dus vanaf 01.00 uur wel Live.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
9 april 2011, 21:11
Die wedstrijd Rangers-Devils is vandaag gespeeld. Ik zal de uitslag niet verklappen.

Theo Appelhof
9 april 2011, 21:17
Die wedstrijd Rangers-Devils is vandaag gespeeld. Ik zal de uitslag niet verklappen.
Heb vanmiddag na Detriot-Chicago, bewust niet naar on the Fly gekeken.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
9 april 2011, 21:22
Heb vanmiddag na Detriot-Chicago, bewust niet naar on the Fly gekeken.

Groetjes Theo.

Waarom niet Theo? In NHL on the Fly zijn altijd de wedstrijden van de dag ervoor. Rangers-Devils zat er echt niet tussen aangezien die net afgelopen is.

Theo Appelhof
9 april 2011, 21:50
Waarom niet Theo? In NHL on the Fly zijn altijd de wedstrijden van de dag ervoor. Rangers-Devils zat er echt niet tussen aangezien die net afgelopen is.
Oke dan heb ik het dus gewoon verkeerd gezien.

En omdat ik niet alle schema's van de wedstrijden bij hou dacht ik dat deze dus net als detriot afgelopen nacht was gespeeld en daarom niet gekeken.

Maar dat neemt niet weg dat ik straks om 23.00 uur naar die wedstrijd ga kijken.

Een lekkere Hertog Jan erbij, en de avond is geslaagd.

Maar bedankt voor deze info.

Wist het dus gewoon niet.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
12 april 2011, 19:00
Komend weekend 2 playoff-wedstrijden op een fatsoenlijk tijdstip:

zaterdag 16 april 19.00 Detroit Red Wings-Phoenix Coyotes
zondag 17 april 21.00 New York Rangers-Washington Capitals

Abe Brouwer
22 april 2011, 18:59
Dit weekend maar liefst 3 live-wedstrijden op een normaal tijdstip!

zaterdag 23 april 18.00 Penguins-Lightning en 21.00 Capitals-Rangers
zondag 24 april 21.00 Sabres-Flyers

Abe Brouwer
29 april 2011, 17:17
Daar gaan we weer met live-wedstrijden op een mooi tijdstip:

zaterdag 30 april: Philadelphia Flyers-Boston Bruins om 21.00
zondag 1 mei: San Jose Sharks-Detroit Red Wings om 21.00

Emile Joosten
29 april 2011, 19:30
Daar gaan we weer met live-wedstrijden op een mooi tijdstip:

zaterdag 30 april: Philadelphia Flyers-Boston Bruins om 21.00
zondag 1 mei: San Jose Sharks-Detroit Red Wings om 21.00

Dan maar 'n keer Koninginnedag en Dag van de Arbeid niet vieren!!!

Gert van Kuyk
29 april 2011, 20:31
Dan maar 'n keer Koninginnedag en Dag van de Arbeid niet vieren!!!

Of maken dat je op tijd terug bent om de wedstrijden op tv te bekijken.

:partyman:::proost::

Abe Brouwer
18 mei 2011, 21:44
Zaterdag 21 mei om 19.30 live Tampa Bay Lightning-Boston Bruins, wedstrijd #4

Theo Appelhof
18 mei 2011, 23:14
En Zondag 22 mei om 21.00 uur Live Vancouver@ San Jose.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
24 mei 2011, 19:02
Volgens het online schema van ESPN America, begint de Stanley Cup Finale op Zaterdag 4 Juni.

Zou dat al definitief zijn.

Zou wel mooi zijn, ben dan terug van een weekje Vakantie.

Groetjes Theo.

Abe Brouwer
24 mei 2011, 20:16
Volgens het online schema van ESPN America, begint de Stanley Cup Finale op Zaterdag 4 Juni.

Zou dat al definitief zijn.

Zou wel mooi zijn, ben dan terug van een weekje Vakantie.

Groetjes Theo.

Zal wel afhankelijk zijn van wanneer de finalisten bekend zijn. Men heeft het ook over 1 juni.