PDA

View Full Version : AFTERPARTY Heerenveen - Tilburg

Emile Joosten
18 januari 2009, 00:18
De afterparty zal met name in Heerenveen nog gaande zijn.
Tilburg heeft het licht al uit en licht op één oor.
Trappers leed vanavond een beschamende nederlaag in Thialf tegen een veel beter Flyersteam.
Lees het verslag (en huiver) op http://www.sctt.nl

Piet de Kort
18 januari 2009, 00:24
De afterparty zal met name in Heerenveen nog gaande zijn.
Tilburg heeft het licht al uit en licht op één oor.
Trappers leed vanavond een beschamende nederlaag in Thialf tegen een veel beter Flyersteam.
Lees het verslag (en huiver) op http://www.sctt.nl

Tis MARK DONDERS! ::redrant:: Met een D! Niet met een S: SUFFERD! :Bonk3:

Rudy Bouquet
18 januari 2009, 00:30
Na 6-0 nog napraten....?

Eric van der Putten
18 januari 2009, 00:32
Na 6-0 nog napraten....?

Misschien moet er na een 6-0 nederlaag wel meer nagepraat worden dan na een overwinning, Rudy ;-)

Emile Joosten
18 januari 2009, 00:34
Na 6-0 nog napraten....?

Lijkt me beter dan doodzwijgen.

Piet de Kort
18 januari 2009, 00:35
Na 6-0 nog napraten....?

Na praten hoort erbij, ook na een 6-0 nederlaag of na een 9-2 winst! :goodman:

Rudy Bouquet
18 januari 2009, 00:39
Misschien moet er na een 6-0 nederlaag wel meer nagepraat worden dan na een overwinning, Rudy ;-)

Helpt zo'n forum niet bij.

Alles is verklaarbaar. 2/3 eerste lijn niet aanwezig. Voor Tilburg is alleen woensdag belangrijk. Heerenveen moet weer eens winnen, koste wat kost. Vincent heeft een nieuwe club en laat weer eens zien hoveel hij in zijn mars heeft, dus de 6-0 is verklaarbaar. De hoogte van de uitslag niet, maar de winst was op voorhand te voorspellen. Als je dat niet ziet ben je naief en verrast straks de kampioen je ook....!

Rudy Bouquet
18 januari 2009, 00:41
Na praten hoort erbij, ook na een 6-0 nederlaag of na een 9-2 winst! :goodman:

Ik heb geen behoefte om na de 9-2 nog na te praten..

Roger W. de Groot
18 januari 2009, 02:53

Gebeurt niet wekelijks dat we met zulke zijfers op ons broek krijgen, dus over deze wedstrijd zal nog wel ff nagepraat worden, al kun je het beter zo snel mogelijk uit je hoofd zetten.
De 6-0 was niet eens geflatterd. Aan Billy heeft het niet gelegen anders was de uitslag nog groter geworden. Bij trappers ontbrak de 1 lijn, de overtuiging en wil om te winnen. Daar is alles mee gezegd. En dat is niet van vanavond, de wilskracht is heel het seizoen bij een aantal spelers ver te zoeken. En dat steekt het team aan. Spelers die vorige jaren opstonden als het wat minder ging geven nu niet thuis. Het lijkt erop dat de terugkeer van Stienstra geen luxe meer is maar een absolute must, om dit seizoen mee te doen om de titel.
Heerenveen niets op aan te merken, prima spel een Vincent in big shape en een geweldig talen in de goal. Publiek vierde de overwinning alsof het een play-off winst was, en terecht.
Van Baest floot zwak. Dit is een heel goed voorbeeld van een duel waar de Tilburgse ref absoluut niet in het voordeel van Tilburg floot. Men onthoud liever de wedstrijden waarin Tilburg ogenschijnlijk wel het voordeel heeft, want dan is er weer een stok om mee te slaan. Aan van Baest heeft het BTW niet gelegen, Flyers waren vanavond een klasse beter. Proficiat!
ps. Bartele, leuke kennismaking!

Puk Daniels
18 januari 2009, 08:30

Van een overwinning kun je ook veel leren. Waarom ging het gisteren opeens zo goed ten opzichte van andere wedstrijden?

Rudy Bouquet
18 januari 2009, 08:57
Van een overwinning kun je ook veel leren. Waarom ging het gisteren opeens zo goed ten opzichte van andere wedstrijden?

Meer vertrouwen.
De stijgende lijn zit er al weken in. In tegenstelling tot de 11 verliespartijen op rij beschikt het team over meer mentale veerkracht. Bij tegenslag blijven de koppies omhoog waar zij eerder gingen zakken. Het vertrouwen is ook aanmerkelijker meer aanwezig. En last but not least, waar de pucks er eerder niet in gingen gaan ze er nu wel in.

Jan van Son
18 januari 2009, 09:04
Weer een mooi verslag Emile,maar huiveren hier in Den Haag dacht het niet.

Eric Meijer
18 januari 2009, 09:05
Gebeurt niet wekelijks dat we met zulke zijfers op ons broek krijgen, dus over deze wedstrijd zal nog wel ff nagepraat worden, al kun je het beter zo snel mogelijk uit je hoofd zetten.
De 6-0 was niet eens geflatterd. Aan Billy heeft het niet gelegen anders was de uitslag nog groter geworden. Bij trappers ontbrak de 1 lijn, de overtuiging en wil om te winnen. Daar is alles mee gezegd. En dat is niet van vanavond, de wilskracht is heel het seizoen bij een aantal spelers ver te zoeken. En dat steekt het team aan. Spelers die vorige jaren opstonden als het wat minder ging geven nu niet thuis. Het lijkt erop dat de terugkeer van Stienstra geen luxe meer is maar een absolute must, om dit seizoen mee te doen om de titel.
Heerenveen niets op aan te merken, prima spel een Vincent in big shape en een geweldig talen in de goal. Publiek vierde de overwinning alsof het een play-off winst was, en terecht.
Van Baest floot zwak. Dit is een heel goed voorbeeld van een duel waar de Tilburgse ref absoluut niet in het voordeel van Tilburg floot. Men onthoud liever de wedstrijden waarin Tilburg ogenschijnlijk wel het voordeel heeft, want dan is er weer een stok om mee te slaan. Aan van Baest heeft het BTW niet gelegen, Flyers waren vanavond een klasse beter. Proficiat!

pffffffffffffff

Mark Schellekens
18 januari 2009, 09:08
pffffffffffffff???????????????

Jan van Son
18 januari 2009, 09:09
Wat ik me wel afvraag waarom enkele TT supporters er toch nog bij moeten zetten de refs floten zwak ,maar daardoor hebben we niet verloren Het gezeik over de refs was gelukkig al een heel stuk minder en nu als de supporters van TT na zo'n blamage toch weer ff een vingertje naar de refs wijzen make upp your mind.

Emile Joosten
18 januari 2009, 09:11
pffffffffffffff

Inhoudelijk niet erg sterk Eric.
Of ben je zo moe?

Jan van Son
18 januari 2009, 09:13

En jij had commentaar op het stukje van Cornelis?

Mark Schellekens
18 januari 2009, 09:13
Wat ik me wel afvraag waarom enkele TT supporters er toch nog bij moeten zetten de refs floten zwak ,maar daardoor hebben we niet verloren Het gezeik over de refs was gelukkig al een heel stuk minder en nu als de supporters van TT na zo'n blamage toch weer ff een vingertje naar de refs wijzen make upp your mind.Een ref is een onderdeel van de wedstrijd. Daar mag je nartuurlijk van zeggen of hij goed of slecht gefloten heeft. In dit geval dus slecht, met de opmerking erbij dat het slechte fluiten van de ref de verliespartij niet beinvloed heeft. Ook als trappers wint kan een ref slecht gefloten hebben.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 09:22
Gisteren bewees mijn gelijk weer eens ,dat sommige refs wel degelijk niet onpartijdig zijn!!!
De manier waarop Casey v Schagen gisteravond door v Baast 'kalltgestellt' werd zegt toch genoeg??
v Schagen heeft het er in het verleden vast naar gemaakt bij v Baast, maar dat mag een ref. toch nooit beinvloeden??

Hans Broeder
18 januari 2009, 09:23
Zo een hele goedemorgen allemaal. Wil de H'veen supporters van harte feliciteren met een glansrijke overwinning op het beste team van nederland zo niet van europa!!! Word het vandaag nog uitgezonden op SBS?? Dan kan nederland toch zien hoe de verhoudingen zijn in het nederlands ijshockey (wie zeiden dit ook al weer)

Geert van der Meulen
18 januari 2009, 09:25
Gisteren bewees mijn gelijk weer eens ,dat sommige refs wel degelijk niet onpartijdig zijn!!!
De manier waarop Casey v Schagen gisteravond door v Baast 'kalltgestellt' werd zegt toch genoeg??
v Schagen heeft het er in het verleden vast naar gemaakt bij v Baast, maar dat mag een ref. toch nooit beinvloeden??

Alle bevoegde scheidsrechters op de tribune en spelregelkenners zaten te wachten op de enige goede beslissing van van Baast die gelukkig ook kwam!

Martin Plat
18 januari 2009, 09:26
Van Baest floot zwak. Dit is een heel goed voorbeeld van een duel waar de Tilburgse ref absoluut niet in het voordeel van Tilburg floot.

Ik neem aan dat je het niet zo bedoeld hebt maar in jouw posting lees ik duidelijk dat een Tilburgse ref zwak fluit als hij niet in het voordeel van Tilburg fluit.

Jan van Son
18 januari 2009, 09:27
Een ref is een onderdeel van de wedstrijd. Daar mag je nartuurlijk van zeggen of hij goed of slecht gefloten heeft. In dit geval dus slecht, met de opmerking erbij dat het slechte fluiten van de ref de verliespartij niet beinvloed heeft. Ook als trappers wint kan een ref slecht gefloten hebben.

Stukje van Emile gelezen?
Ik vind dat het zo hoort na een zware nederlaag hou je mond over de reffs.
Toch vermelde dat de refs zwak waren maar daardoor hebben we niet verloren
en dit door de supportters die de reffs(en zo hoort het ook)altijd verdedigd hebben vind ik een zwakte bod.Maar zoals eerder in het forum al div malen werd aangehaald het zijn altijd de verliezers die het over de reffs hebben.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 09:29
Alle bevoegde scheidsrechters op de tribune en spelregelkenners zaten te wachten op de enige goede beslissing van van Baast die gelukkig ook kwam!

Maar,bevoegde scheidsrechters en spelregelkenners daar zit hem nou precies de kneep, wie zegt dat dat goede onbevooroordeelde mensen zijn??:Bonk3:

Geert van der Meulen
18 januari 2009, 09:29
en dit door de supportters die de reffs(en zo hoort het ook)altijd verdedigd hebben vind ik een zwakte bod.Maar zoals eerder in het forum al div malen werd aangehaald het zijn altijd de verliezers die het over de reffs hebben.

Van Baast was de beste Tilburger op het ijs gisteravond.

Mark Schellekens
18 januari 2009, 09:34
en dit door de supportters die de reffs(en zo hoort het ook)altijd verdedigd hebben vind ik een zwakte bod.Maar zoals eerder in het forum al div malen werd aangehaald het zijn altijd de verliezers die het over de reffs hebben.Ja, die heb ik gelezen. Tilburg de zwakkere ploeg en daarom verdiend verloren. Vind persoonlijk dat je altijd mag schrijven of een ref goed of slecht gefloten heeft, met de kanttekening dat je daar niet je winst of verlies aan mag wijden. En dat gebeurt in het verslag van Emile niet. Daar zit voor mij persoonlijk het grote verschil.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 09:35

je hoort mij niet zeggen dat ie slecht floot of iets dergelijk, maar hij is niet onpartijdig t.o.v bepaalde spelers, en dat hoort niet.

Jan van Son
18 januari 2009, 09:36

Jij mag niets zeggen want jullie hebben niet verloren. l.o.l.
Er zijn in Den Haag zeker bij mij enkele flesjes open getrokken
klasse ,goed voor de competite

Mark Schellekens
18 januari 2009, 09:38
Jij mag niets zeggen want jullie hebben niet verloren. l.o.l.
Er zijn in Den Haag zeker bij mij enkele flesjes open getrokken
klasse ,goed voor de competiteDie waren toch wel open gegaan, alleen had je er nu een reden voor gevonden.::yummie::

Puk Daniels
18 januari 2009, 09:41
Wat ik me wel afvraag waarom enkele TT supporters er toch nog bij moeten zetten de refs floten zwak ,maar daardoor hebben we niet verloren Het gezeik over de refs was gelukkig al een heel stuk minder en nu als de supporters van TT na zo'n blamage toch weer ff een vingertje naar de refs wijzen make upp your mind.

Dat doen veel fans van verliezende clubs. Dus zijn Tilburg supporters op dit gebied niet anders dan anderen.

Jan van Son
18 januari 2009, 09:44
Ja, die heb ik gelezen. Tilburg de zwakkere ploeg en daarom verdiend verloren. Vind persoonlijk dat je altijd mag schrijven of een ref goed of slecht gefloten heeft, met de kanttekening dat je daar niet je winst of verlies aan mag wijden. En dat gebeurt in het verslag van Emile niet. Daar zit voor mij persoonlijk het grote verschil.

Als ik me goed herinner schrijft Emile wel over de refs.
En over deze wedstrijd heeft hij het er niet over en daar zit voor mij het verschil.
Er is al zo veel over de Ned reffs geschreven en voor het grootste deel negatief,
we zijn het er allemaal overeens dat een wedstrijd niet door een reff verloren word,en dat zonder deze gasten er geen wedstrijd gespeeld wordt. Dus zwak of sterk
fluiten je veranderd er niets aan Geert Vermeulen haalt eerder aan v Baast was de beste Tilburger

Alex van den Brink
18 januari 2009, 09:50
Maar,bevoegde scheidsrechters en spelregelkenners daar zit hem nou precies de kneep, wie zegt dat dat goede onbevooroordeelde mensen zijn??:Bonk3:
Een scheidsrechter is en hoeft niet onbevooroordeeld te zijn, alleen eerlijke beslissingen nemen.

De onbevooroordeeldheid moet er voor zorgen dat hij de "lastpakken" in het oog houd>

Edwin van de Pas
18 januari 2009, 09:51

Ik ben er niet geweest dus kan niet oordelen over de prestatie. Dat Doug een aanwinst zal zijn is iedereen het over eens. Maar ik PERSOONLIJK denk dat we Simon tekort doen. Die was vorig misschien wel van meer waarde dan iedereen denkt. Simon speelde als winger en als het nodig was als D, een echte meerwaarde dus voor het team. Jammer dat hij niet meer speelt (voorlopig).
Conclusie:misschien toch wel een heel belangrijke persoonlijkheid in een team.::angel::

Gerrit Hof
18 januari 2009, 09:53
Een scheidsrechter is en hoeft niet onbevooroordeeld te zijn, alleen eerlijke beslissingen nemen.

De onbevooroordeeldheid moet er voor zorgen dat hij de "lastpakken" in het oog houd>

je eerste zin klopt als een bus,en ben ik 100% mee eens, de 2e snap ik niet,ku n je die uitleggen?

Karel van der Wal
18 januari 2009, 10:04
en nu de hamvraag: casey krijgt 10 minuten op 19.50 in de tweede periode en hij verlaat ogenblikkelijk de ijsvlakte en gaat naar de kleedkamer, niet geblesseerd en niet vervangen in de strafbank door iemand anders.

Twee weken terug doet Nason het zelfde, wordt terug geroepen door de ref. krijgt er 10 minuten bij en dus een game misconduct.

Mag iemand het ijs verlaten ?? Volgens de super visor Sijmons mag dat wel als het gaat om een paar seconden - wat is de regel en waarom geeft de ene ref. een game en de andere laat het gewoon toe.

Gerrit Hof
18 januari 2009, 10:14
de beslissing om v Schagen in de 2e periode na een uitgestelde call tegen hem voor tripping ook nog eens te bestraffen voor een slashing was een hele juiste van v Baast, maarrrr is het konsekwent???
Je ziet het bijna nooit, meestal mag je na een uitgestelde straf nog wel eens lekker je gram halen, Casey dus gisteravond niet......

Mark Schellekens
18 januari 2009, 10:36
de beslissing om v Schagen in de 2e periode na een uitgestelde call tegen hem voor tripping ook nog eens te bestraffen voor een slashing was een hele juiste van v Baast, maarrrr is het konsekwent???
Je ziet het bijna nooit, meestal mag je na een uitgestelde straf nog wel eens lekker je gram halen, Casey dus gisteravond niet......Als dit waar is, heeft v Baast goed gehandeld. Probleem is echter dat dit inderdaad bijna nooit gedaan word. En dan zie je juist dat v Baast de pik op Casey heeft, want anders doet hij dat niet.

Hans Broeder
18 januari 2009, 11:03
en nu de hamvraag: casey krijgt 10 minuten op 19.50 in de tweede periode en hij verlaat ogenblikkelijk de ijsvlakte en gaat naar de kleedkamer, niet geblesseerd en niet vervangen in de strafbank door iemand anders.

Twee weken terug doet Nason het zelfde, wordt terug geroepen door de ref. krijgt er 10 minuten bij en dus een game misconduct.

Mag iemand het ijs verlaten ?? Volgens de super visor Sijmons mag dat wel als het gaat om een paar seconden - wat is de regel en waarom geeft de ene ref. een game en de andere laat het gewoon toe.

Dus als van baast hetzelfde gedaan had als het geval nason was vanschagen dan geschorst?????

Xander van Dijk
18 januari 2009, 11:33
als je 2 overtredingen maakt, moet je voor 2 overtredingen bestraft worden... simpel...

maar goed om het maar weer is over de wedstrijd te hebben... ik heb echt genoten van de flyers en dat was al weer even geleden... de beste match van dit seizoen tot nu toe... ( al heb ik de wedstrijd in tilburg niet gezien helaas ) het paul vincent effect was duidelijk aanwezig en het kon idd eerst beide kanten op... flyers miste alweer enkele grote kansen en dat brak ons de laatste tijd op... maar toen er eindelijk die voorsprong weer is was zag je het geloof groeien en kwam de overtuiging in het spel... dit resulteerde in een heerlijke pot in een sfeervol thialf... jammer voor de meegereisde tilburg supporters dat hun team er niet aan te pas kwam... maar ik denk dat zelfs hun van de wedstrijd hebben kunnen genieten... net als ik woensdag van groningen heb genoten in onze kansloze wedstrijd... ik heb het net nog even terug gezien en zat weer even met kippevel achter de tv... heerlijk!!!

Edwin Grouwstra
18 januari 2009, 11:41
(al heb ik de wedstrijd in tilburg niet gezien helaas )

Dan kan je volgende week in de herkansing ....

Was een heerlijk avondje in thialf, genoten van de enorme
werklust van het hele team en een geniale Paul Vincent.
Ons dipje leek gister als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hopen dat ze deze lijn door kunnen trekken.
Er zijn volgens mij nog zo'n 12 wedstrijden te spelen dus
de ranglijst kan nog alle kanten op.

gr.

Xander van Dijk
18 januari 2009, 11:45
Dan kan je volgende week in de herkansing ....

Was een heerlijk avondje in thialf, genoten van de enorme
werklust van het hele team en een geniale Paul Vincent.
Ons dipje leek gister als sneeuw voor de zon verdwenen.
Hopen dat ze deze lijn door kunnen trekken.
Er zijn volgens mij nog zo'n 12 wedstrijden te spelen dus
de ranglijst kan nog alle kanten op.

gr.

dat is wel een agendapuntje idd!! laten we het hopen... 1 scheet maakt nog geen wind... maar wat was het genieten... ben wel benieuwd wat men van de sfeer vond in thialf?? het kan beter maar het was idd net een playoff match... maar ja in deze klassieker ben je dat ook wel verplicht vind ik... lang geleden dat ik compleet zonder stem naar huis ging... loving it!!

Edwin Grouwstra
18 januari 2009, 11:50
dat is wel een agendapuntje idd!! laten we het hopen... 1 scheet maakt nog geen wind... maar wat was het genieten... ben wel benieuwd wat men van de sfeer vond in thialf?? het kan beter maar het was idd net een playoff match... maar ja in deze klassieker ben je dat ook wel verplicht vind ik... lang geleden dat ik compleet zonder stem naar huis ging... loving it!!

De sfeer was best redelijk voor thialf begrippen,
vond dat er opvallend veel publiek op de wedstrijd was
afgekomen.We staan tenslotte 7e op de ranglijst.
Het was iig klantenbinding wat de Flyers het publiek
gisteravond hebben laten zien.

gr.

Xander van Dijk
18 januari 2009, 12:31
De sfeer was best redelijk voor thialf begrippen,
afgekomen.We staan tenslotte 7e op de ranglijst.
Het was iig klantenbinding wat de Flyers het publiek
gisteravond hebben laten zien.

gr.

ik vond dat er woensdag ook wel aardig wat publiek was... die mensen kregen toen een leuke show van grunn... maar het publiek wat voor flyers kwam uiteraard niet... misschien dat de reclames op sbs6 zn vruchten afwerpen?? laat het zo zijn dat we straks weer in de rij bij het stadion staan in een bomvol thialf en dat we kaarten voor de playoffs niet meer aan kunnen slepen... ach ja blijven dromen en vooral hopen... ik vond de sfeer gister ook prima... zeker voor een match in de reguliere competitie...

Emile Joosten
18 januari 2009, 12:56

Klopt Gerrit, maar ik blijf geloven in objectiviteit.
Dat van Baast en ook Bergman een persoonlijke vete met Casey moeten uitvechten is wel erg jammer. Uitgerekend deze twee heren fkuiten de finale woensdag en dat betekent dus dat met name Casey erg op zijn tellen zal moeten passen. Wellicht hebben de heren ook nog een aas in de Nijmeegse ploeg.
Maar dat er woensdag twee Tilburg-gerelateerde fluitisten op het ijs staan, is niet slim van de bond, maar Ruud heeft gisterenavond al bewezen niet "bevriend" te zijn met Trappers.

Emile Joosten
18 januari 2009, 12:58
Ik neem aan dat je het niet zo bedoeld hebt maar in jouw posting lees ik duidelijk dat een Tilburgse ref zwak fluit als hij niet in het voordeel van Tilburg fluit.

En zo blijkt weer dat lezen een kunst is!

Emile Joosten
18 januari 2009, 13:00

Klopt Jan, we zouden moeten afspreken niet over de refs te buurten! (Zij doen het immers toch nooit goed want wij weten het allemaal beter!).

Ferdinand van Berlo
18 januari 2009, 13:00
Klopt Gerrit, maar ik blijf geloven in objectiviteit.
Dat van Baast en ook Bergman een persoonlijke vete met Casey moeten uitvechten is wel erg jammer. Uitgerekend deze twee heren fkuiten de finale woensdag en dat betekent dus dat met name Casey erg op zijn tellen zal moeten passen. Wellicht hebben de heren ook nog een aas in de Nijmeegse ploeg.
Maar dat er woensdag twee Tilburg-gerelateerde fluitisten op het ijs staan, is niet slim van de bond, maar Ruud heeft gisterenavond al bewezen niet "bevriend" te zijn met Trappers.

hij moet zich alleen bezig gaan houden met hockey. dan is hij ook van grote waarde voor het team. dat is afgelopen weken bij de wedstrijden die ik heb gezien wel gebleken.

Emile Joosten
18 januari 2009, 13:04

Kleine correctie Karel, de klok stond op 19.57.
Maar ja, ik weet dat jij niet op 'n paar seconden kijkt!!!!!:goodman:

Mark Schellekens
18 januari 2009, 13:04
hij moet zich alleen bezig gaan houden met hockey. dan is hij ook van grote waarde voor het team. dat is afgelopen weken bij de wedstrijden die ik heb gezien wel gebleken.Maar als een ref heel goed op 1 specifiek persoon let, vind hij altijd een stok om mee te slaan.

Emile Joosten
18 januari 2009, 13:08
afgekomen.

gr.

Iedereen wil de kampioen van Nederland wel eens live zien (grapje Edwin, kon het niet laten!).

Karel van der Wal
18 januari 2009, 13:15
Kleine correctie Karel, de klok stond op 19.57.
Maar ja, ik weet dat jij niet op 'n paar seconden kijkt!!!!!:goodman:

ik kijk altijd goed naar de klok Emile, wil je het sheet ook even bekijken ?
Heb pas een nieuwe bril - werkt verdomd goed.

Harry Koenen
18 januari 2009, 13:34
De klok deed het bij aanvang wedstrijd niet goed want het was al 5 minuten 0-0 terwijl de wedstrijd nog maar 4 seconden aan de gang was. Niemand zou toen beseffen dat die 0-0 stand de beste stand voor TT zou zijn. Gelukkig zag de scheids het onmiddelijk.

Emile Joosten
18 januari 2009, 13:34

Right Karel, ik heb 39.57 genoteerd in m'n boekje.
Zal ook eens naar een opticien gaan; goede tip!!!

Harry Koenen
18 januari 2009, 13:47
Ach Casey Verschaegen is een type speler waarvan ik onlangs door een TT-fan de juiste info heb laten inwerken namelijk dat zijn gedrag deel uitmaakt van het spel. Als je het zo bekijkt dan heb ik er waardering voor. Immers het betekent dat van de tegenstander vereist wordt dat deze daar weer op in weet te spelen door zich bijvoorbeeld NIET uit te laten lokken. Als dat lukt dan zie ik dat weer als een punt van bekwaamheid.

Puk Daniels
18 januari 2009, 14:55
Right Karel, ik heb 39.57 genoteerd in m'n boekje.
Zal ook eens naar een opticien gaan; goede tip!!!

Vraag even waar Karel is geweest. Krijg je ook zo'n goeie bril.

Theo van der Duin
18 januari 2009, 15:30
Hoe dan ook een goed verslag. Zo heb ik de wedstrijd ook beleeft. En het was één groot feest. Maar tegen Tilburg is dan ook altijd een wedstrijd waar ik naar uit kijk. Normaal is dit een echt gevecht maar hiervan was geen sprake gisteren. Jammer dat er nu weer zoveel over de scheidsrechters geschreven moet worden. Gewoon je mening geven en daarmee moet de kous af zijn. Goed of slecht is een mening en ze hebben gisteren niet in het voordeel van een ploeg gefloten. Ik vond het geweldig iig.

Sipke Aukema
18 januari 2009, 16:10
Die klok heeft even stil gestaan op dat moment. Beetje een Tilburgse situatie, maar het moment van de straf was idd 3 sec voor einde periode. Men liet na de face off zeker 4 seconden spelen voor d eklok weer begon te lopen.

Karel van der Wal
18 januari 2009, 17:53
Vraag even waar Karel is geweest. Krijg je ook zo'n goeie bril.

ik maak geen reklame hier ANDERS krijg ik commentaar van de moderator

Karel van der Wal
18 januari 2009, 17:55
Die klok heeft even stil gestaan op dat moment. Beetje een Tilburgse situatie, maar het moment van de straf was idd 3 sec voor einde periode. Men liet na de face off zeker 4 seconden spelen voor d eklok weer begon te lopen.

gelul sipke de klok stond stil op 19.50 en zo stat het ook op sheet

Harry Pal
18 januari 2009, 18:31

Ik vindt het ook geen excuus te roepen dat de halve eerste lijn er niet was. Stakkers. Wedden dat dat deze zelfde stakkers de beker omhoog houden as woensdag. Zichzelf underdog maken, de absolute favoriet voor de beker en landstitel.

Emile Joosten
18 januari 2009, 22:06
Ik vindt het ook geen excuus te roepen dat de halve eerste lijn er niet was. Stakkers. Wedden dat dat deze zelfde stakkers de beker omhoog houden as woensdag. Zichzelf underdog maken, de absolute favoriet voor de beker en landstitel.

Beetje kort door de bocht Harry.
Het was beslist geen excuus voor de verloren wedstrijd, want dat was gewoon verdiend.
Maar voor jouw duidelijkheid dan nog even: Lance Monych zat zijn laatste van 4 geschorste wedstrijden uit, terwijl Matt Smith met een gebroken kaak, 3 teruggeplaatste voortanden en 17 hechtingen in zijn bovenlip, toch maar even aan de kant bleef.
Onder "stakkers" verstaan wij hier echt iets heel anders Harry!

Roger W. de Groot
19 januari 2009, 02:19
Dus als van baast hetzelfde gedaan had als het geval nason was vanschagen dan geschorst?????

Een schorsing na een game misconduct? Bedankt Hans, nu weten we op welk niveau jou kennis zit. :goodman: