View Full Version : Megascherm
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 16:04
Tilburg Trappers en haar Supporters Club hebben de koppen bij elkaar gestoken om de pijn te verzachten voor de vele fans die geen kaart hebben weten te bemachtigen voor de bekerfinale van woensdag aanstaande.
Het signaal van opnames van de wedstrijd wordt exclusief live doorgestuurd naar Stappegoor, waar de wedstrijd via een megascherm van 25 m2 te zien zal zijn. Het scherm zal opgehangen worden op vak G. De fans kunnen de wedstrijd dan volgen op vak A, B en C. Ook zal er het geluid aangepast worden voor dit evenement zodat de belevenis optimaal is.
De entree voor seizoenskaarthouders bedraagt 5 euro inclusief 2 consumpties. Niet seizoenskaarthouders betalen ook 5 euro maar krijgen 1 consumptie. We hopen op deze manier de pijn enigszins te verzachten voor de fans zonder kaartje.
Dit bericht zal binnenkort via diverse media onder de aandacht worden gebracht.
Piet de Kort
16 januari 2009, 16:11
Tilburg Trappers en haar Supporters Club hebben de koppen bij elkaar gestoken om de pijn te verzachten voor de vele fans die geen kaart hebben weten te bemachtigen voor de bekerfinale van woensdag aanstaande.
Het signaal van opnames van de wedstrijd wordt exclusief live doorgestuurd naar Stappegoor, waar de wedstrijd via een megascherm van 25 m2 te zien zal zijn. Het scherm zal opgehangen worden op vak G. De fans kunnen de wedstrijd dan volgen op vak A, B en C. Ook zal er het geluid aangepast worden voor dit evenement zodat de belevenis optimaal is.
De entree voor seizoenskaarthouders bedraagt 5 euro inclusief 2 consumpties. Niet seizoenskaarthouders betalen ook 5 euro maar krijgen 1 consumptie. We hopen op deze manier de pijn enigszins te verzachten voor de fans zonder kaartje.
Geweldig nieuws! Super! Kijk dit zijn berichten waardoor ik denk dat de SCTT goed bezig is en dus meer leden moet gaan krijgen!
P.s. Kun je tussentijds ook inschrijven bij de SCTT?
Mike Norman
16 januari 2009, 16:12
Sweet...
Jean-Paul Broeren
16 januari 2009, 16:13
goeie actie!!!!kunnen veel ijshockeyliefhebbers genieten van hopelijk een mooie finale daar doen we t toch allemaal voor
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 16:14
Geweldig nieuws! Super! Kijk dit zijn berichten waardoor ik denk dat de SCTT goed bezig is en dus meer leden moet gaan krijgen!
P.s. Kun je tussentijds ook inschrijven bij de SCTT?
Gaat er een wonder gebeuren Piet? Wordt jij lid? ;)
Dat kan altijd via:
http://www.sctt.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=15
Jean-Paul Broeren
16 januari 2009, 16:17
Dat kan altijd via:
krijgt pietje dan 1e keus op kaarten
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 16:20
krijgt pietje dan 1e keus op kaarten
Voor Piet maken we een uitzondering, die moet eerst 3 jaar lid zijn om bij ons een beetje in het gerief te komen. Na een jaar of 10 lidmaatschap komt hij in aanmerking voor supporter van het jaar. :)
Jordy Rutten
16 januari 2009, 16:37
Volgens mij is dit toch wel een fantastische actie om de fijn te verzachten.
Klasse!
Bartele de Boer
16 januari 2009, 16:38
Roger, zouden jullie ook de koppen bijelkaar kunnen steken om te overleggen hoe je de pijn bij Nijmegen kunt verzachten:Bonk3:
Grapje, geweldig dat jullie dit voor de thuisblijvers doen.
Kun je de link ook naar mij toe mailen zodat ik het thuis ook live kan volgen?
Alvast bedankt voor de medewerking en misschien tot morgenavond.
Piet de Kort
16 januari 2009, 17:20
Dat kan altijd via:
Neen Roger, geen wonder maar ik ben zojuist wel lid geworden van de SCTT na afwezigheid van 1 1/2 jaar. Door zo'n actie moet je wel lid worden!!!!
Betaling is ook al weg! ::thumbsup::
En nu niet meer zeuren!!!! ::happy::
P.s. Wat krijgt elk nieuw lid behalve zijn SCTT-pas? :goodman:
Eric van der Putten
16 januari 2009, 17:22
Een kusje van een bestuurslid, Piet :-)
Hans Broeder
16 januari 2009, 17:41
Leuke actie, denk dat ik mijn kaarten maar weg geef en gezellig naar Tilburg afreis en bij de ECHTE TILBURG supporters ga zitten en niet bij een hal vol bobo's!
Erwin van den Boom
16 januari 2009, 18:05
Het bestuur van tilburg heeft wat met 5 euro.Zo wilden ze ook hebben dat het entree kaartje voor de finale geen 20 euro ging kosten maar 25 euro, maar daar heeft het bestuur van nijmegen een stokje voor gestoken.Dus de supporters van tilburg zouden mee gaan betalen voor de tilburgse bobo's.
Michael van Opstal
16 januari 2009, 18:09
Erg goed initiatief Rogér.
Weet niet of dit van jullie supportersvereniging komt of van Trappers bestuur?
Mocht dit van de supporters afkomen in ieder geval "petje af"
Erg goede en leuke aktie om die mensen die geen kaarten hebben kunnen bemachtigen toch de kans te geven dit mee te beleven qua sfeer en spanning....
Chapeau.
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 18:12
Het bestuur van tilburg heeft wat met 5 euro.Zo wilden ze ook hebben dat het entree kaartje voor de finale geen 20 euro ging kosten maar 25 euro, maar daar heeft het bestuur van nijmegen een stokje voor gestoken.Dus de supporters van tilburg zouden mee gaan betalen voor de tilburgse bobo's.
Enig idee wat zo'n scherm met geluid kost inclusief het signaal wat doorgegeven wordt? Die kosten dek je echt niet met 5 euro per persoon.
Persoonlijk zou ik 25 euro voor de bekerfinale niet teveel vinden. Als je ziet wat het bezoeken van voetbalwedstrijden of een concert tegenwoordig kost, waar je vaak veel minder waar voor je geld krijgt. Plus de opbrengst van de recette gaat naar de clubs en de bond, wat de bobo's hiermee te maken hebben is mij een raadsel...
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 18:14
Erg goed initiatief Rogér.
Weet niet of dit van jullie supportersvereniging komt of van Trappers bestuur?
Mocht dit van de supporters afkomen in ieder geval "petje af"
Erg goede en leuke aktie om die mensen die geen kaarten hebben kunnen bemachtigen toch de kans te geven dit mee te beleven qua sfeer en spanning....
Chapeau.
Dit hebben we samen gedaan. Er staan nog veel meer initiatieven op de agenda om samen te gaan doen. Ik roep al vaker dat de supporter echt wel stem kan hebben in wat er gebeurd, maar dat moet wel op de juiste manier.
Piet de Kort
16 januari 2009, 18:17
Dit hebben we samen gedaan. Er staan nog veel meer initiatieven op de agenda om samen te gaan doen. Ik roep al vaker dat de supporter echt wel stem kan hebben in wat er gebeurd, maar dat moet wel op de juiste manier.
En je moet lid zijn van de supportersclub, toch Roger??? ::devildance::::happy:::drinkers:
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 18:19
En je moet lid zijn van de supportersclub, toch Roger??? ::devildance::::happy:::drinkers:
Dat helpt wel enorm ja!! Nou kappen gij!
Erwin van den Boom
16 januari 2009, 18:27
Enig idee wat zo'n scherm met geluid kost inclusief het signaal wat doorgegeven wordt? Die kosten dek je echt niet met 5 euro per persoon.
Persoonlijk zou ik 25 euro voor de bekerfinale niet teveel vinden. Als je ziet wat het bezoeken van voetbalwedstrijden of een concert tegenwoordig kost, waar je vaak veel minder waar voor je geld krijgt. Plus de opbrengst van de recette gaat naar de clubs en de bond, wat de bobo's hiermee te maken hebben is mij een raadsel...
Ik neem aan dat de kaarten die naar de sponsers en familie leden van de spelers gaan betaald worden door het bestuur van tilburg.
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 18:36
Ik neem aan dat de kaarten die naar de sponsers en familie leden van de spelers gaan betaald worden door het bestuur van tilburg.
Ik zal je uit je droom helpen. De spelers kregen één kaart en hadden de mogelijkheid 2 kaarten bij te kopen. De sponsors betalen gewoon voor de kaarten, er wordt niets weg gegeven. Vipkaarten zijn zelfs duurder dan gewone kaarten.
Erwin van den Boom
16 januari 2009, 18:53
Ik zal je uit je droom helpen. De spelers kregen één kaart en hadden de mogelijkheid 2 kaarten bij te kopen. De sponsors betalen gewoon voor de kaarten, er wordt niets weg gegeven. Vipkaarten zijn zelfs duurder dan gewone kaarten.
Ok,maar het blijft wel jammer voor de echte supporters.
Piet de Kort
16 januari 2009, 19:03
Ok,maar het blijft wel jammer voor de echte supporters.
Neen Erwin, het is jammer dat er niet meer plaats is voor alle supporters van Destil Trappers Tilburg. Die hal van Eindhovuh had Tilburg zelf wel vol gekregen!
Je zult zien dat er toch wel veel "echte" supporters a.s. woensdag binnen zijn! ::thumbsup::::wavetowel::::champ::
Erwin van den Boom
16 januari 2009, 19:17
Neen Erwin, het is jammer dat er niet meer plaats is voor alle supporters van Destil Trappers Tilburg. Die hal van Eindhovuh had Tilburg zelf wel vol gekregen!
Je zult zien dat er toch wel veel "echte" supporters a.s. woensdag binnen zijn! ::thumbsup::::wavetowel::::champ::
Je geeft het zelf aan piet.?????????????? '"echte"'.??????????????
Patrick van de Wijgert
16 januari 2009, 19:17
Is er geen vrijschaatsen dan???????? Of training van een team?
Michael Schoenmakers
16 januari 2009, 19:24
boeiend als er maar niet voor gaan staan.
Roger geweldig nieuws wie heeft er een seizoenskaart over?
voor dat extra pilsje lol?
Piet de Kort
16 januari 2009, 19:29
Je geeft het zelf aan piet.?????????????? '"echte"'.??????????????
Ik heb het zo geschreven omdat niemand weet wat een "echte" supporters is! Wanneer ben je dat? Ben jij een echte supporter van Nimwege? Zoja, waarom? :goodman:
Ferdinand van Berlo
16 januari 2009, 19:29
ikke!
Piet de Kort
16 januari 2009, 19:31
Om 23.00 uur is er een training van de The Highlanders! Maar dan is de wedstrijd allang afgelopen! :goodman:
Edwin van de Pas
16 januari 2009, 19:37
Neen Roger, geen wonder maar ik ben zojuist wel lid geworden van de SCTT na afwezigheid van 1 1/2 jaar. Door zo'n actie moet je wel lid worden!!!!
Betaling is ook al weg! ::thumbsup::
En nu niet meer zeuren!!!! ::happy::
Een emmer op je geslijm op te vangen::proost::
Piet de Kort
16 januari 2009, 20:09
[quote=Roger W. de Groot;101008]Tilburg Trappers en haar Supporters Club hebben de koppen bij elkaar gestoken om de pijn te verzachten voor de vele fans die geen kaart hebben weten te bemachtigen voor de bekerfinale van woensdag aanstaande.
[quote]
Van de website www.trappers.nl (http://www.trappers.nl)
Bekerfinale live op groot scherm in IJssportcentrum vrijdag 16 januari 2009
De bekerfinale tussen DESTIL Trappers en Dar Devils Nijmegen is woensdagavond live te zien in het IJssportcentrum. Voor de vele fans van Tilburg Trappers, die geen kaartje voor de wedstrijd in Eindhoven hebben weten te bemachtigen, een uitgelezen en unieke mogelijkheid de finale toch van begin tot eind te volgen.
Vanaf de Vanaf de tribunevakken A, B en C zal de wedstrijd op een scherm van 25 m? te volgen zijn. Het bestuur en de supportersclub van Tilburg Trappers zijn erg blij, dat zij het groot aantal teleurgestelde supporters ‘op afstand’ deze ijshockeyhappening te kunnen aanbieden. Naar verwachting zullen niet alleen in Eindhoven, maar ook in Tilburg ruim duizend mensen woensdag op de tribune zitten om Trappers tegen Nijmegen mee te maken.
VERKOOP KAARTEN IJSSPORTCENTRUM
Voorverkoop:
Dinsdag 20 januari van 14 tot 16 uur en van 18 tot 20 uur (kantoor Tilburg Trappers in het IJssportcentrum). Tijdens de voorverkoop kost een kaartje € 5,00 inclusief 1 consumptiemunt.
Seizoenkaarthouders betalen – op vertoon van hun niet-gemerkte seizoenkaart – ook € 5,00, maar krijgen daar 2 consumptiemunten bij.
Op de wedstrijddag worden vanaf 18.30 uur kaarten verkocht aan de kassa. Ook dan kost een toegangsbewijs € 5,00, maar dan zonder consumptiemunten.
Michael Schoenmakers
16 januari 2009, 20:12
[quote=Roger W. de Groot;101008]Tilburg Trappers en haar Supporters Club hebben de koppen bij elkaar gestoken om de pijn te verzachten voor de vele fans die geen kaart hebben weten te bemachtigen voor de bekerfinale van woensdag aanstaande.
[quote]
Van de website www.trappers.nl (http://www.trappers.nl)
Bekerfinale live op groot scherm in IJssportcentrum vrijdag 16 januari 2009
De bekerfinale tussen DESTIL Trappers en Dar Devils Nijmegen is woensdagavond live te zien in het IJssportcentrum. Voor de vele fans van Tilburg Trappers, die geen kaartje voor de wedstrijd in Eindhoven hebben weten te bemachtigen, een uitgelezen en unieke mogelijkheid de finale toch van begin tot eind te volgen.
Vanaf de Vanaf de tribunevakken A, B en C zal de wedstrijd op een scherm van 25 m? te volgen zijn. Het bestuur en de supportersclub van Tilburg Trappers zijn erg blij, dat zij het groot aantal teleurgestelde supporters ?op afstand? deze ijshockeyhappening te kunnen aanbieden. Naar verwachting zullen niet alleen in Eindhoven, maar ook in Tilburg ruim duizend mensen woensdag op de tribune zitten om Trappers tegen Nijmegen mee te maken.
VERKOOP KAARTEN IJSSPORTCENTRUM
Voorverkoop:
Dinsdag 20 januari van 14 tot 16 uur en van 18 tot 20 uur (kantoor Tilburg Trappers in het IJssportcentrum). Tijdens de voorverkoop kost een kaartje ? 5,00 inclusief 1 consumptiemunt.
Seizoenkaarthouders betalen ? op vertoon van hun niet-gemerkte seizoenkaart ? ook ? 5,00, maar krijgen daar 2 consumptiemunten bij.
Op de wedstrijddag worden vanaf 18.30 uur kaarten verkocht aan de kassa. Ook dan kost een toegangsbewijs ? 5,00, maar dan zonder consumptiemunten.
Moeten we toch de slaapzakken tevoorschijn halen?
;)
Piet de Kort
16 januari 2009, 20:18
Moeten we toch de slaapzakken tevoorschijn halen?
;)
Volgens Emile liggen er nu al mensen buiten! :goodman:
Anthony Schoenmakers
16 januari 2009, 20:25
Volgens Emile liggen er nu al mensen buiten! :goodman:
hoe weet hij dat,of ligt hij er al haha!! 1000 plaatsen statistisch gezien heb je dan ongeveer 40 min voordat het uitverkocht is haha!!
zonder gekheid: vindt het een super aktie dat er naar de wedstrijd gekeken kan worden in stappegoor-arena!!
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 23:37
goed opgemerkt Patrick. Het is dan vrijschaatsen en het is niet gelukt dat af te schaffen voor dit evenement. Gemeente wilde daar niet aan meewerken. Vrijschaatsen zal gewoon doorgaan, maar verwacht niet dat dat erg zal storen....
Men heeft er aan gedacht de wedstrijd op het grote scherm bij de horeca uit te zenden, maar daar kan maar 125 man staan, vandaar dat hiervoor is gekozen. Het is een pleister op de wond.
Anthony Schoenmakers
16 januari 2009, 23:39
goed opgemerkt Patrick. Het is dan vrijschaatsen en het is niet gelukt dat af te schaffen voor dit evenement. Gemeente wilde daar niet aan meewerken. Vrijschaatsen zal gewoon doorgaan, maar verwacht niet dat dat erg zal storen....
Men heeft er aan gedacht de wedstrijd op het grote scherm bij de horeca uit te zenden, maar daar kan maar 125 man staan, vandaar dat hiervoor is gekozen. Het is een pleister op de wond.
Lol er is dus ook een speciaal schaats-vak haha!!
Roger W. de Groot
16 januari 2009, 23:54
Lol er is dus ook een speciaal schaats-vak haha!!
Owja, spelregel 1: Als Nijmegen scoort mag er niet met bier gegooid worden naar de vrijschaatsers :). Wanneer tilburg scoort is alles geoorloofd...
Etienne Henrichs
17 januari 2009, 00:03
Owja, spelregel 1: Als Nijmegen scoort mag er niet met bier gegooid worden naar de vrijschaatsers :). Wanneer tilburg scoort is alles geoorloofd...
:Bonk3::Bonk3:lol ik lach me kapot::wavetowel::
Anthony Schoenmakers
17 januari 2009, 00:03
Logisch, de vrij-schaatsers zijn ook Tilburgers haha!!
Roger W. de Groot
17 januari 2009, 00:22
:Bonk3::Bonk3:lol ik lach me kapot::wavetowel::
Niet seizoenskaarthouders betalen 5 euro en krijgen 1 consumptie Etienne. Daar kun je alvast mee gooien. :) Kom je ook?
Etienne Henrichs
17 januari 2009, 00:32
was het maar mogelijk :( ;) Als het vrijdag of weekend was, had ik misschien wel kunnen gaan maar doordeweeks zal me niet lukken ;) School begint nu wel erg irritant te worden :P Ik denk ik blijf thuis en wacht af of het live komt op de site van SBS 6 ;)
Ik hoop maar dat het gezellig word daar en niet dat iedereen thuis blijft en achter de computer gaat zitten!
Michael Schoenmakers
17 januari 2009, 01:51
Vanaf hoe laat is het vrij schaatsen das namelijk goed koper en dan doe ik nog iets sportiefs die avond lol
Ferdinand van Berlo
17 januari 2009, 07:59
centeneuker! Je woont op koolhoven zeker! Lol
Patrick van de Wijgert
17 januari 2009, 08:56
Tussen de 1e en 2e periode gewoon puckgooien:goodman:
Erwin van den Boom
17 januari 2009, 09:38
Alles wat tilburg doet is geoorloofd,wij zijn niet anders gewend.
Wendy Tellers
17 januari 2009, 09:55
Mooi geregeld heren.
Zullen veel Tilburg fans jullie dankbaar voor zijn.
Ik vind het nog steeds belachelijk hoe de kaartenverdeling is gegaan.
Iedereen weet dat Tilburg meer fans heeft dan Nijmegen.
Niet ten nadele van Nijmegen, maar het is gewoon zo.
En het stomste vind ik nog dat er zoveel kaarten naar sponsoren, vrijwilligers etc. gaan.
Nou ja, in ieder geval allemaal veel plezier tijdens de bekerfinale!
Erwin van den Boom
17 januari 2009, 10:34
Mooi geregeld heren.
En het stomste vind ik nog dat er zoveel kaarten naar sponsoren, vrijwilligers etc. gaan.
Vrijwilligers dat is goed,maar sponsers die dan gasten meenemen die de dikke lul gaan uithangen en van het spel niks snappen en een dag later niet weten wat de uitslag is dat is pas erg,zeker voor de echte supporters die graag in Eindhoven er bij hadden willen wezen.zonde zonde zonde!!!!!!!!!!
Henry Tittse
17 januari 2009, 10:57
Mooi geregeld heren.
Ik snap je punt niet? Heeft Nijmegen meer kaarten gekregen dan als Tilburg?
En als de kaarten eerlijk verdeeld zijn, moet Tilburg dan meer kaarten krijgen omdat er bij thuiswedstrijden van de trappers meer publiek zit als in Nijmegen? Vreemde redenatie...
Henry Tittse
17 januari 2009, 11:00
Woensdag word ook de bekerwedstrijd NEC-Sparta gespeeld, zou leuk zijn om de tussenstanden van de bekerfinale worden aangegeven op de ledwall in de Goffert!!
Roger W. de Groot
17 januari 2009, 12:40
Alles wat tilburg doet is geoorloofd,wij zijn niet anders gewend.
Vrijwilligers dat is goed,maar sponsers die dan gasten meenemen die de dikke lul gaan uithangen en van het spel niks snappen en een dag later niet weten wat de uitslag is dat is pas erg,zeker voor de echte supporters die graag in Eindhoven er bij hadden willen wezen.zonde zonde zonde!!!!!!!!!!
Ik snap je punt niet? Heeft Nijmegen meer kaarten gekregen dan als Tilburg?
En als de kaarten eerlijk verdeeld zijn, moet Tilburg dan meer kaarten krijgen omdat er bij thuiswedstrijden van de trappers meer publiek zit als in Nijmegen? Vreemde redenatie...
Mensen dit topic gaat over het megascherm. Genoeg topics over de kaartverdeling dacht ik....
@henry wendy heeft het over de kaartverdeling intern bij Tilburg.
Emile Joosten
17 januari 2009, 12:47
Heb begrepen dat Uldo nu ernstig in twijfel is vervallen.
Omroepert in zijn eigen Stappegoor vindt hij echt leuker!
Jean-Paul Broeren
17 januari 2009, 13:25
Heb begrepen dat Uldo nu ernstig in twijfel is vervallen.
Omroepert in zijn eigen Stappegoor vindt hij echt leuker!
lekker daar blijven dan
Conny Dudok
17 januari 2009, 22:14
? ik woon ook in koolhoven, wat is daar mee dan?:goodman:
Anthony Schoenmakers
17 januari 2009, 22:29
Gezellig nog meer mensen uit de tuinstad, een rijk leven haha!!
Michael Immerzeel
18 januari 2009, 00:17
wel toch weer mooi in tilburg, daar wordt nog eens wat geregeld...
Michael Schoenmakers
18 januari 2009, 02:01
Gezellig nog meer mensen uit de tuinstad, een rijk leven haha!!
Kunnen we dan niet voortaan carpoolen ik weet dat er nog meer supporters in de geweldige super wijk Koolhoven wonen.
Ow wacht das ook weer centenneuken!:Bonk3::Bonk3:
Conny Dudok
21 januari 2009, 13:47
Kunnen we dan niet voortaan carpoolen ik weet dat er nog meer supporters in de geweldige super wijk Koolhoven wonen.
Ow wacht das ook weer centenneuken!:Bonk3::Bonk3:
dan laat het maar centenneuken zijn, over een paar maanden komt mijn zusje ook hier wonen en wij rijden toch al samen, vind het een goed idee om te carpoolen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.