View Full Version : mee eens/ oneens
Pierre Sparidaens
14 januari 2009, 15:24
Als een coach bij de jeugd na een verloren wedstrijd op de vuist gaat met de leiding van zijn tegenpartij + ouders + zelf ook ijshockey speler is moet deze dan een schorsing krijgen ja of nee ben benieuwd hoe andere er over denken dit is waargebeurd!!!!!!!!!
Luitzen van der Heide
14 januari 2009, 15:27
Als een coach bij de jeugd na een verloren wedstrijd op de vuist gaat met de leiding van zijn tegenpartij + ouders + zelf ook ijshockey speler is moet deze dan een schorsing krijgen ja of nee ben benieuwd hoe andere er over denken dit is waargebeurd!!!!!!!!!
Je HOEFT NIET te schreeuwen? Maar ik denk in ieder geval dat dit niet het juiste gedeelte van het forum is om dit te willen bespreken.
Tot slot is er zo weinig informatie dat ik eerlijk gezegd geen enkele beeldvorming heb bij de posting.
Gerard van der Heide
14 januari 2009, 15:42
Pierre, als het zo zou zijn als je in je posting schets zeg ik volmondig JA, schorsen voor onbepaalde tijd voor alles wat met ijshockey te maken heeft.(voor zover mogelijk dan)
Gerard van der Heide
14 januari 2009, 15:44
Je HOEFT NIET te schreeuwen? Maar ik denk in ieder geval dat dit niet het juiste gedeelte van het forum is om dit te willen bespreken.
Tot slot is er zo weinig informatie dat ik eerlijk gezegd geen enkele beeldvorming heb bij de posting.
Niet zo moeilijk doen Luitzen. Pierre is duidelijk genoeg dacht ik. Op de vuist gaan met wie dan ook, in de functie als coach bij een jeugdwedstrijd, is niet te tolereren.
Weg met dergelijke individuen.
Roger W. de Groot
14 januari 2009, 15:45
Welkom op het forum BTW. :Bonk3:
Pierre Sparidaens
14 januari 2009, 15:47
vind ik ook en dit is gebeurd bij de u8/u10
Luitzen van der Heide
14 januari 2009, 16:13
Niet zo moeilijk doen Luitzen. Pierre is duidelijk genoeg dacht ik. Op de vuist gaan met wie dan ook, in de functie als coach bij een jeugdwedstrijd, is niet te tolereren.
Weg met dergelijke individuen.
Ik doe ook niet moeilijk Gerard. Naar ik stel slechts vast dat er onvoldoende voor mij is om me een oordeel aan te meten.
Even voor de duidelijkheid. Je zou never & never met elkaar slaags moeten raken. Juist niet in een voorbeeld functie.
Maar als de persoon die nu ter discussie staat juist in eerste aanleg afwachtend is geweest en pas daarna zichzelf heeft verdedigd spreken we dan nog over eenzelfde situatie?
Je kunt mijn inziens niet opmaken uit de posting wat nu de werkelijke toedracht is. Als dat alleen de verloren wedstrijd zou zijn dan vind ik het gedrag uiteraard schandelijk.
Pierre Sparidaens
14 januari 2009, 16:18
Luitzen ik zal je zeggen wat ik gedaan heb ,ik heb er meede voor gezorgd dat de u8/u10 spelers daar zosnel mogelijk weg te halen die waren er getuigen van..
Roger W. de Groot
14 januari 2009, 16:23
Luitzen ik zal je zeggen wat ik gedaan heb ,ik heb er meede voor gezorgd dat de u8/u10 spelers daar zosnel mogelijk weg te halen die waren er getuigen van..
Welke wedstrijd was het?
Luitzen van der Heide
14 januari 2009, 16:45
Dat is in ieder geval het meest belangrijke, en waarschijnlijk ook het enigste, wat je in mijn optiek ook had kunnen doen!
Het blijft uiteraard wel ongelofelijk hoe wij als volwassennen tegenwoordig respectloos met elkaar kunnen omgaan zonder daarbij ook maar rekening te houden met enige vorm van zelfrefelctie.
Emile Joosten
14 januari 2009, 17:36
Welke wedstrijd was het?
Ik hoorde het van de heer van de Pas (Nijb). Gebeurde afgelopen zondag, maar het lijkt me niet verstandig hier wedstrijd en namen te gaan noemen. Lijkt me een zaak voor het team en de NIJB en niet voor het forum hier.
Escalatie ligt voor de hand; dus niet verstandig om hier te gaan discussieren.
Roger W. de Groot
14 januari 2009, 17:39
Ik hoorde het van de heer van de Pas (Nijb). Gebeurde afgelopen zondag, maar het lijkt me niet verstandig hier wedstrijd en namen te gaan noemen. Lijkt me een zaak voor het team en de NIJB en niet voor het forum hier.
En zeker niet als de betreffende persoon hier ook wel eens aanwezig is op het forum, bedoel je dat Emile? Als dat zo is, doet hij zijn naam weer eens eer aan. Deze man doet het ijshockey in Nederland meer kwaad dan goed, zonder verder te oordelen over wat er zondag is gebeurd, daar was ik niet bij.
Ton de Bruin
14 januari 2009, 17:53
maar pierre,
Hoe is het met jou, hoe heb jij dit ervaren en kunnen wij je soms ergens mee helpen.
Edwin van de Pas
14 januari 2009, 17:57
Ik hoop dat dit bericht met SPOED verwijderd wordt
FINTAN aub verwijderen
Joep Meijsen
14 januari 2009, 18:01
FINTAN aub verwijderen
Fintan is niet meer actief als moderator van dit forum. Ik heb het verder niet zo gevolgd, maar waarom moet dit topic specifiek gesloten worden? Als je het niet hier kunt vertellen, kun je me ook een berichtje sturen.
Pieter van der Schuit
14 januari 2009, 18:02
Mijne (deskundige Heren,
Ik lees in de postings alweer het oordeel.
Aan ieder verhaal zit twee kanten.
Hoe was het ook alweer .......ACTIE IS REACTIE.
Het lijkt mij inderdaad niet de plaats om hier namen of feiten te posten.
Ook van mij mag deze posting direct verwijderd worden
Geert van der Meulen
14 januari 2009, 18:29
Ik kan het er niet eens mee zijn en ook niet oneens. Uiteraard hoort een teamleider niet op de vuist te gaan, maar om daar zomaar een oordeel over uit te spreken zonder de gehele toedracht te kennen ...
Wel eens gehoord van hoor en wederhoor?
Misschien is dit een zaak voor het bestuur van de club waar de teamleider deel van uitmaakt of misschien wordt het wel voorgelegd aan de tuchtcommissie van de NIJ>
Patrick van de Wijgert
14 januari 2009, 19:03
FINTAN aub verwijderen
Waarom? Het geval Den Bosch werd ook ruim uitgemeten nav. krantenberichten.
Marco Kronenburg
14 januari 2009, 19:27
Beste pierre, waar twee partijen vechten hebben twee partijen schuld!
Emile Joosten
14 januari 2009, 19:28
Waarom? Het geval Den Bosch werd ook ruim uitgemeten nav. krantenberichten.
Ik vrees dat indien hier namen en feiten genoemd gaan worden, de discussie snel kan/zal gaan escaleren. Ik zeg dit omdat ik inhoudelijk iets van de kwestie heb meegekregen.
Wat mij betreft sluiten!
Abe Brouwer
14 januari 2009, 20:09
Die coach begon zonder aanleiding zomaar te meppen?
Mark Schellekens
14 januari 2009, 20:32
Beste pierre, waar twee partijen vechten hebben twee partijen schuld!Krijg de indruk dat jij meer weet Marco.
Michel de Ruiter
14 januari 2009, 20:59
Dit gaat een hele zinloze discussie worden. Met een welles/nietes verhaal.
Mitchell van Amelsfort
14 januari 2009, 21:18
Dit gaat een hele zinloze discussie worden. Met een welles/nietes verhaal.
As useual......:Bonk3:
Patrick van de Wijgert
14 januari 2009, 22:45
As useual......:Bonk3:
In Geleen, coach Den Haag .
Das alles wat ik weet.
Jan Portijk
15 januari 2009, 00:11
In Geleen, coach Den Haag .
Das alles wat ik weet.En daar was een tilburger bij.::oops::
Gerard van der Heide
15 januari 2009, 01:03
Dat is in ieder geval het meest belangrijke, en waarschijnlijk ook het enigste, wat je in mijn optiek ook had kunnen doen!
Het blijft uiteraard wel ongelofelijk hoe wij als volwassennen tegenwoordig respectloos met elkaar kunnen omgaan zonder daarbij ook maar rekening te houden met enige vorm van zelfrefelctie.
Het gaat hier om een wedstrijd U8-U10..........waar is mijn gvd mee bezig.
Jongens en meisjes die enkel alleen maar plezier horen te hebben in t spel worden opgezadeld met volwassen (althans mag je aannemen) die met elkaar op de vuist gaan.
Zielig hoor
Gerard van der Heide
15 januari 2009, 01:13
Waarom niet Emile? De kop in t zand steken is ook niet de oplossing.
Het gaat hier nogmaals om een wedstrijde U8-U10. Dat zijn nog gewoon kleine kinderen hoor.
Maakt niet uit wie de losse handjes heeft , of wat de toedracht is geweest. Het hoort gewoon niet.
Als het zo is dat de gemoederen tijdens een jeugdwedstrijd U8-U10 al zo hoog oplopen dat er gemept moet worden door volwassenen, dan mogen de zich daarvoor aangesproken personen wel eens even achter hun oren krabben.
Overigens is hetgeen Pierre hier en passant even aankaart geen uitzondering hoor.
Er zijn meerdere mensen die, in functie van een jeugdteam, hun klauwen niet thuis kunnen houden.
Emile Joosten
15 januari 2009, 07:03
Het gaat hier nogmaals om een wedstrijde U8-U10. Dat zijn nog gewoon kleine kinderen hoor.
Maakt niet uit wie de losse handjes heeft , of wat de toedracht is geweest. Het hoort gewoon niet.
Als het zo is dat de gemoederen tijdens een jeugdwedstrijd U8-U10 al zo hoog oplopen dat er gemept moet worden door volwassenen, dan mogen de zich daarvoor aangesproken personen wel eens even achter hun oren krabben.
Overigens is hetgeen Pierre hier en passant even aankaart geen uitzondering hoor.
Er zijn meerdere mensen die, in functie van een jeugdteam, hun klauwen niet thuis kunnen houden.
Helemaal mee eens Gerard, maar de Nijb is bekend met het verhaal en zal haar maatregelen wel nemen.
Ludo van Vliet
15 januari 2009, 07:53
Lekker voorbeeld ook voor die spelertjes. Ouders en teambegeleiders/trainers die elkaar op het gezicht staan te meppen.
Patrick van de Wijgert
15 januari 2009, 08:57
Beste pierre, waar twee partijen vechten hebben twee partijen schuld!
Gaat er niet om wie er vecht, maar dat het gebeurt bij die mannekes voor hun ogen.
Nico Toemen
15 januari 2009, 09:42
Welles nietes.
Dit kan nog wel dagen doorgaan
Gesloten
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.