View Full Version : Heb ik iets gemist?
Geert van der Meulen
29 december 2008, 12:32
Een tijdje terug was het forum zomaar gesloten omdat sommige mensen zich naar de zin van de forumeigenaren niet in konden houden.
Natuurlijk beloofde iedereen met de Kerstdagen in zicht beterschap en ging het forum weer open. Er zouden nog wel maatregelen worden genomen.
Inderdaad zijn in het 'Overige' forum wat postings gesloten, maar of dat geholpen heeft?
In het 'Eredivisie' forum wordt nu n.a.v. een posting over een goaliehelm (wtf heeft dat te doen in het eredivisieforum?) weer op de ouderwetse manier gesteggeld en zijn ook al weer postings verwijderd. Sommige figuren blijken zich echt aan alles te ergeren wat iemand zegt en ook zijn sommige figuren constant bezig niets ter zake doende dingen neer te kalken.
Komt er dit jaar nog verbetering?
p.s. Goede jaarwisseling en nog veel plezier.
Zorg in ieder geval dat je vuurwerk langere lontjes heeft!
Rob Verschuuren
29 december 2008, 12:35
Inderdaad, het is (soms) gewoon te triest voor woorden. Straks is er gewoon geen forum meer en dat kan volgens mij nooit de bedoeling zijn.
Als mensen op elkaar willen vitten, elkaar willen aanvallen, laat ze het dan in een pb doen. Blijft het normale forum leuk en gezellig.
Voor een ieder; een veilig uiteinde en de beste wensen voor 2009!
Piet de Kort
29 december 2008, 13:32
Een tijdje terug was het forum zomaar gesloten omdat sommige mensen zich naar de zin van de forumeigenaren niet in konden houden.
Natuurlijk beloofde iedereen met de Kerstdagen in zicht beterschap en ging het forum weer open. Er zouden nog wel maatregelen worden genomen.
Inderdaad zijn in het 'Overige' forum wat postings gesloten, maar of dat geholpen heeft?
In het 'Eredivisie' forum wordt nu n.a.v. een posting over een goaliehelm (wtf heeft dat te doen in het eredivisieforum?) weer op de ouderwetse manier gesteggeld en zijn ook al weer postings verwijderd. Sommige figuren blijken zich echt aan alles te ergeren wat iemand zegt en ook zijn sommige figuren constant bezig niets ter zake doende dingen neer te kalken.
Komt er dit jaar nog verbetering?
p.s. Goede jaarwisseling en nog veel plezier.
Zorg in ieder geval dat je vuurwerk langere lontjes heeft!
Valt allemaal best mee, Geert! Jij weet ook dat als je het ergens niet mee eens bent, dat sommige soms kunnen doordraven/drammen! Dat hoort erbij! Het is niet voor niets een forum.
En van alles neerkalken, dat valt ook wel mee.
Je moet nergens te zwaar aan tillen, dan valt alles mee.
Soms moet je wat door de vingers zien en niet overal op reageren! Is een stuk rustiger, doe ik ook!
Prettige jaarwisseling en een goed begin van 2009, natuurlijk ook van mijn kant alleen het is nog lang zo ver! :goodman:
Rudy Bouquet
29 december 2008, 13:49
Ach ik kan nou wel doen of ik van niets weet, maar zo zit ik niet in elkaar.
Ik betreur het dat ik met mijn reactie op de 2e posting de aandacht en de waardering voor het werk van Patrick Beekmans aan de helm van Billi Thompson heb afgeleid.
Dat verdient het enthousiasme waarmee de helm vorm is gegeven en de betreffende forummer in deze niet....!
Patrick.. Sorry!
Ik hoop dat wij nu weer bij het onderwerp kunnen blijven.....!
Geert van der Meulen
29 december 2008, 14:40
Ach ik kan nou wel doen of ik van niets weet, maar zo zit ik niet in elkaar.
Ik betreur het dat ik met mijn reactie op de 2e posting de aandacht en de waardering voor het werk van Patrick Beekmans aan de helm van Billi Thompson heb afgeleid.
Dat verdient het enthousiasme waarmee de helm vorm is gegeven en de betreffende forummer in deze niet....!
Patrick.. Sorry!
Ik hoop dat wij nu weer bij het onderwerp kunnen blijven.....!
Valt allemaal best mee, Geert! Jij weet ook dat als je het ergens niet mee eens bent, dat sommige soms kunnen doordraven/drammen! Dat hoort erbij! Het is niet voor niets een forum.
En van alles neerkalken, dat valt ook wel mee.
Je moet nergens te zwaar aan tillen, dan valt alles mee.
Soms moet je wat door de vingers zien en niet overal op reageren! Is een stuk rustiger, doe ik ook!
Prettige jaarwisseling en een goed begin van 2009, natuurlijk ook van mijn kant alleen het is nog lang zo ver! :goodman:
Dat er gedramd wordt en dat je niet zo zwaar aan dingen moet tillen, dat heb ik een aantal weken zelf ook geschreven. Dat is het probleem ook niet.
Waar het me meer om gaat is dat sommige mensen absoluut niets aan een discussie willen of kunnen toevoegen. Waar het hen alleen maar om lijkt te gaan is om anderen (clubs, organisaties, personen) alleen maar belachelijk te maken of te willen beledigen.
Het forum is het forum niet meer!
Roger W. de Groot
29 december 2008, 17:42
Zelf corrigerend optreden werd ons gevraagd. Heb ik gedaan middels een pm naar Jan Schut. Helaas is deze meneer niet voor rede vatbaar en krijg je een reactie als deze:
Voor dit soort dingen gebruiken wij een eigen forum.
Succes met die keeper, en laat hem eerst de puck eens vasthouden, en geef die Van Schagen, de grootste crimineel eens op zijn kloten, met dat idioot spel van hem.
Succes met de treppertjes.
Ik reageer niet weer op deze opm.
Dit is geen pm, maar staat gewoon op mijn openbare profielpagina. Met dit soort figuren komen we nooit verder op het forum als je het mij vraagt.
Auke de Vries
29 december 2008, 18:09
Zelf corrigerend optreden werd ons gevraagd. Heb ik gedaan middels een pm naar Jan Schut. Helaas is deze meneer niet voor rede vatbaar en krijg je een reactie als deze:
Dit is geen pm, maar staat gewoon op mijn openbare profielpagina. Met dit soort figuren komen we nooit verder op het forum als je het mij vraagt.
Wees dan verstandig en NEGEER hem........., maar hier in het openbaar te gaan klagen schiet ook niet op, je kent hem toch langer dan vandaag.
Roger W. de Groot
29 december 2008, 18:18
Wees dan verstandig en NEGEER hem........., maar hier in het openbaar te gaan klagen schiet ook niet op, je kent hem toch langer dan vandaag.
Jazeker, maar door zulks gedrag worden er wel topics gesloten Auke.
Diana de Kok
29 december 2008, 19:04
Ik was het Geert.
Ik zit bij mijn dochter in Tilburg.
Wendy Tellers
29 december 2008, 19:05
Ik heb dus duidelijk iets gemist.
Wat ik overigens niet erg vind, want dat ge-eikel ben ik langzaam kotsmoe.
Er wordt een serieuze posting geopend over de nieuwe helm en daar zijn de mensen die eraan meegewerkt hebben trots op. Terecht.
Persoonlijk niet mijn smaak, maar dat terzijde.
Het is origineel en leuk dat er ijshockeyfans zijn die hieraan meegeholpen hebben.
En dan moet ie verknoeid worden doordat er iemand over de wedstrijd begint en Tilburg.
De topic wordt gesloten.
Jammer. Het had een leuke discussie kunnen worden over goalie helmen in het algemeen.
Maarja .......
Overigens moeten sommige personen eens leren dat het de Trappers zijn en niet de Treppers.
Ik wil nou echt niet de Tilburgers de hand boven het hoofd houden, want het is niet mijn cluppie.
Maar ik ga wel voor respect voor elkaar. En ik vind telkens de Treppers schrijven zo denegerend!!!!
Piet de Kort
29 december 2008, 19:06
Ik was het Geert.
Ik zit bij mijn dochter in Tilburg.
Dat dacht ik al, stoutertje! Serien schrijft nooit op het forum! Hahahaha. :goodman:
P.s. Morgen ook mee naar Den Haag, Diaantje!
Diana de Kok
29 december 2008, 19:06
Ik heb dus duidelijk iets gemist.
Wat ik overigens niet erg vind, want dat ge-eikel ben ik langzaam kotsmoe.
Er wordt een serieuze posting geopend over de nieuwe helm en daar zijn de mensen die eraan meegewerkt hebben trots op.
Persoonlijk niet mijn smaak, maar dat terzijde.
Het is origineel en leuk dat er ijshockeyfans zijn die hieraan meegeholpen hebben.
En dan moet ie verknoeid worden doordat er iemand over de wedstrijd begint en Tilburg.
Jammer. Het had een leuke discussie kunnen worden over goalie helmen in het algemeen.
Maarja .......
Overigens moeten sommige personen eens leren dat het de Trappers zijn en niet de Treppers.
Ik wil nou echt niet de Tilburgers de hand boven het hoofd houden, want het is niet mijn cluppie.
Maar ik ga wel voor respect voor elkaar. En ik vind telkens de Treppers schrijven zo denegerend!!!!
Ik zit hier heerlijk in Tilburg. Open de computer krijg ik weer gezeur te lezen.
Ben het echt zat.
Dus nogmaals Geert ik ben het die dat schreef. M
Diana de Kok
29 december 2008, 19:07
Dat dacht ik al, stoutertje! Serien schrijft nooit op het forum! Hahahaha. :goodman:
P.s. Morgen ook mee naar Den Haag, Diaantje!
Serien en op het forum schrijven. Nee.
Ik kom misschien mee.......
Geert van der Meulen
29 december 2008, 19:10
Ik zit hier heerlijk in Tilburg. Open de computer krijg ik weer gezeur te lezen.
Ben het echt zat.
Dus nogmaals Geert ik ben het die dat schreef. M
Ik heb je maar een bedankje gegeven, kon je geen niet-bedankje geven.
Inderdaad ben je dat gezeur zat, geldt ook voor mij mevrouw de Kok! Een postinkje over een helm wordt door mensen aangegrepen om weer af te geven op Jan en alleman.
Piet de Kort
29 december 2008, 19:12
Valt mij niet eens meer op, Wendy! Vroeger schreven sommige dat toch ook al! Had ik toen al geen problemen mee!
Sommige maken overal een probleem van! :Bonk3:
P.s. Ach, ik schrijf ook wel eens Friezeveen, Ieturs, Nimwege, Grunninge, cluppie achter de Duine, Utreg, Eindhovuh, Amsterdammed! Dat mag toch wel, hé Wendy! :goodman:
Geert van der Meulen
29 december 2008, 19:17
Valt mij niet eens meer op, Wendy! Vroeger schreven sommige dat toch ook al! Had ik toen al geen problemen mee!
P.s. Ach, ik schrijf ook wel eens Friezeveen, Ieturs, Nimwege, Grunninge, cluppie achter de Duine, Utreg, Eindhovuh, Amsterdammed! Dat mag toch wel, hé Wendy! :goodman:
Het gaat nou net om dat telkens en wel eens.
Tegenwoordig is het schering en inslag, en is het de reden voor Joep om een compleet onschuldige posting te sluiten.
Dat sommigen daar niet mee zitten en mij weer aanvallen, so what?
Zal wel aan de veranderende normen liggen!
Roger W. de Groot
29 december 2008, 19:31
Het gaat nou net om dat telkens en wel eens.
Tegenwoordig is het schering en inslag, en is het de reden voor Joep om een compleet onschuldige posting te sluiten.
Dat sommigen daar niet mee zitten en mij weer aanvallen, so what?
Zal wel aan de veranderende normen liggen!
Waar komt het vandaan? Kredietcrisis? :) Ik ben van mening dat de enige manier om het op te lossen is om het bij de wortels aan te pakken en het beestje gewoon een naam te geven zoals ik hierboven deed. De tijd van 'wie de schoen past trekke hem aan' is wel voorbij dacht ik. De veroorzaker van de topicverzieker een waarschuwing, na 3 keer maandje schorsing. Keep it clean, keep it simple.
Auke de Vries
29 december 2008, 19:33
Jazeker, maar door zulks gedrag worden er wel topics gesloten Auke.Roger, dat jij hem een PB-tje schrijft en antwoord terug krijgt (maar dat het niet het antwoord is waarop je had gehoopt) en dan hier de reactie van Jan hier neerzet is ook niet gepast mijns inziens en kan ook weer reactie's uitlokken.
Joep Versteden
29 december 2008, 19:34
Negeerlijstje is ontzettend handig voor dit soort figuren Rogerke....
Gerard van der Heide
29 december 2008, 19:39
Waar komt het vandaan? Kredietcrisis? :) Ik ben van mening dat de enige manier om het op te lossen is om het bij de wortels aan te pakken en het beestje gewoon een naam te geven zoals ik hierboven deed. De tijd van 'wie de schoen past trekke hem aan' is wel voorbij dacht ik. De veroorzaker van de topicverzieker een waarschuwing, na 3 keer maandje schorsing. Keep it clean, keep it simple.
De waarschuwing van enkele weken geleden is duidelijk genoeg geweest. Joep zit ook op kerstdag postings te verwijderen en draadjes te sluiten. Die man heeft ook kerst, laat hem daar op zijn manier van kunnen genieten......en niet de politie agent moeten spelen omdat er weer eens iemand de zaak aan het verkloten is.
Een topicverzieker hoeft in mijn optiek geen enkele waarschuwing meer. Kost nog meer tijd. Gewoon gelijk eraf flikkeren voor 3 maanden of meer. Klaar uit. Drie keer waarschuwen is nu 3x teveel. Nogmaals, men is enkele weken geleden voldoende gewaarschuwd door Joep.
Gerard van der Heide
29 december 2008, 19:44
Roger, dat jij hem een PB-tje schrijft en antwoord terug krijgt (maar dat het niet het antwoord is waarop je had gehoopt) en dan hier de reactie van Jan hier neerzet is ook niet gepast mijns inziens en kan ook weer reactie's uitlokken.
Auke, ik vind dat Roger groot gelijk heeft. Hij heeft geprobeerd om middels pb opheldering of duidelijkheid te verkrijgen. Vervolgens krijgt ie daarop een antwoord wat gewoon NERGENS op slaat.
Ok, misschien had Roger is zijn posting ook zijn pb bericht moeten vermelden.
Maar het is wel weer duidelijk dacht ik...................
Auke de Vries
29 december 2008, 19:49
Auke, ik vind dat Roger groot gelijk heeft. Hij heeft geprobeerd om middels pb opheldering of duidelijkheid te verkrijgen. Vervolgens krijgt ie daarop een antwoord wat gewoon NERGENS op slaat.
Ja, het is wel erg duidelijk, en zoals jij ook al aangaf had Roger ook zijn verzoek hier moeten plaatsen of alles via de PB-tjes doen en dan NEGEREN.
Maar laten we hier maar mee stoppen, iedere aandacht hieraan is alweer teveel voor zijn ego.
p.s. Roger het is niet jou ego.....:goodman:
Roger W. de Groot
29 december 2008, 19:52
Roger, dat jij hem een PB-tje schrijft en antwoord terug krijgt (maar dat het niet het antwoord is waarop je had gehoopt) en dan hier de reactie van Jan hier neerzet is ook niet gepast mijns inziens en kan ook weer reactie's uitlokken.
Zoals ik hierboven al schreef, was het geen PM van Jan Schut, staat gewoon openbaar onder mijn profiel.
Heb ik geen moeite mee, het was een reactie op dit bericht van mij.
Kun jij nou niet eens een keer een topic respecteren (over helm thompson), ipv dat je er met je anti-tilburg onzin de zaak weer zo nodig moet vernachelen?
Auke de Vries
29 december 2008, 19:55
Zoals ik hierboven al schreef, was het geen PM van Jan Schut, staat gewoon openbaar onder mijn profiel.
Heb ik geen moeite mee, het was een reactie op dit bericht van mij.
Mooi, alles gelezen nu, kous is daarmee af.
Nu maar op de NEGEERLIJST zetten en je bent ervan verlost, of moeten we alles qouten voor je ::magic::
Patrick van de Wijgert
29 december 2008, 20:03
Nu maar op de NEGEERLIJST zetten en je bent ervan verlost, of moeten we alles qouten voor je ::magic::
NEGEREN is OPZOUTEN ! (maw. weg met zulke)
En over de helmen, volgens mij had ik een aardige link erop gezet. Maar ja discussie veranderde...Jammer
www.daveart.com (http://www.daveart.com)
Roger W. de Groot
29 december 2008, 20:05
Persoonlijk lees ik vaak al over dat soort postings heen. (wijsheid komt met de jaren ;)) maar met negeren voorkom je niet dat een topic noodgedwongen gesloten wordt.
Joep Meijsen
29 december 2008, 20:49
Ik moet zeggen dat het op het forum de afgelopen anderhalve week redelijk loopt, op een paar uitzonderingen na. We zijn achter de schermen bezig om een helder systeem van regels met strafpunten en sancties op te stellen, maar dat is om eerlijk te zijn nog verrassend veel werk.
Bovendien moeten deze regels daarna ook nog worden gehandhaafd. Ik ben er eerlijk in dat IJshockey.com op de eerste plaats komt en pas daarna dit forum. En dan moet ik ook nog gewoon de kost verdienen. Het blijft allemaal een onbezoldigde, uit de hand gelopen, hobby. Dat opgeteld betekent dat actief modereren een lastige zaak blijft. Een bijkomende factor is dat in het verleden niet iedereen even goed omging met uitgedeelde straffen en we toch ook nog graag ontspannen rond de ijsbanen in Nederland willen kunnen lopen.
De afgelopen periode heb ik wat mensen die ik goed ken benaderd om te kijken of ze op anonieme basis zouden willen ondersteunen. Helaas hebben zij (om begrijpelijke redenen) unaniem gezegd dat dit iets is waar ze niet aan willen beginnen. Mijn plan is om begin volgend jaar hier maar gewoon een oproep voor te plaatsen om mensen te zoeken. Het voortbestaan van dit forum moet mijns inziens uit dit forum zelf voortkomen.
Het belangrijkste blijft dat gebruikers zichzelf afvragen, moet ik dit eigenlijk wel schrijven? Zich met wat meer zelfkennis indenken hoe hun postings kunnen overkomen voor mensen die hen niet persoonlijk kennen. Waar de dertig deelnemers elkaar tien jaar geleden allemaal kenden, is dat nu al lang het geval niet meer. Dat af en toe de emoties hoog oplopen kan, dat hoort bij sport. Maar laten we het leuk houden.
Michel Heerkens
29 december 2008, 21:02
Maar ik ga wel voor respect voor elkaar. En ik vind telkens de Treppers schrijven zo denegerend!!!!Er zijn wel meer dingen die denegerend zijn richting Tilburg Trappers. Voorbeelden genoeg, maar ik heb geen zin om dit allemaal op te rakelen. Een gezonde basis wederwijds respect naar de tegenstander toe lijkt steeds verder te zoeken zijn.
Zal wel aan de veranderende normen liggen!In mijn optiek heeft een deel van de samenleving geen normen en waarden meer. Men denkt dat alles moet kunnen en ook mag. Helaas werkt het zo niet.....
Maar laten we het leuk houden.Dat is te hopen.
Jan Schut
29 december 2008, 22:12
Juist Piet zo wordt het aan mijn kant ook bedoeld, maar mijn mening is dat je ook gewoon een geintje mag maken. wederzijds
Gisteren was ik in Groningen en er waren helaas supporters(??????) aanwezig die bier gingen gooien bij het aftreden van het ijs.
Men wist niet hoe snel men moest weg komen, anders hadden wij ze wel vastgehouden en gezorgd dat de security er bij kwam.
Dit noem ik associaal gedrag, laten we ons wel gedragen naar de spelers, die eidere week weer op het ijs staan net als de scheidsrechters.
Nu heb ik tijdens een wedstrijd ook wel eens te veel praatjes, maar ik vind dat het een beetje sportief moet gaan.
Dit wederzijds ook bij de spelers zelf, maar ook de supporters, en dit gedrag moeten we heel blij mee zijn.
Mijn excuses over het gezeur op de topic van de Helm.
Succes met de TRAPPERS. zo wel goed.
Michael Schoenmakers
29 december 2008, 22:20
Juist Piet zo wordt het aan mijn kant ook bedoeld, maar mijn mening is dat je ook gewoon een geintje mag maken. wederzijds
Gisteren was ik in Groningen en er waren helaas supporters(??????) aanwezig die bier gingen gooien bij het aftreden van het ijs.
Men wist niet hoe snel men moest weg komen, anders hadden wij ze wel vastgehouden en gezorgd dat de security er bij kwam.
Dit noem ik associaal gedrag, laten we ons wel gedragen naar de spelers, die eidere week weer op het ijs staan net als de scheidsrechters.
Nu heb ik tijdens een wedstrijd ook wel eens te veel praatjes, maar ik vind dat het een beetje sportief moet gaan.
Dit wederzijds ook bij de spelers zelf, maar ook de supporters, en dit gedrag moeten we heel blij mee zijn.
Mijn excuses over het gezeur op de topic van de Helm.
Succes met de TRAPPERS. zo wel goed.
Netjes Jan.
En wat betreft het anders noemen van clubs. Vin ik ook niet erg net wat Piet zegt.
Het zijn gewoon lichte veranderingen in namen. Zo lang het daar bij blijft kan hier denk ik iedereen mee leven.
Jan Schut
29 december 2008, 22:30
Netjes Jan.
En wat betreft het anders noemen van clubs. Vin ik ook niet erg net wat Piet zegt.
Het zijn gewoon lichte veranderingen in namen. Zo lang het daar bij blijft kan hier denk ik iedereen mee leven.
Bedankt Michael, maar ik vind dat een geintje op zijn tijd ook mag, en als we elkaar tegen komen, een potje bier drinken, of een droge worst eten.
Neem ik ook nog wel eens mee, voor de goede vrienden.
Eens kijken of Mijnheer de Groot nog reageert
Wendy Tellers
29 december 2008, 22:54
Dat ligt eraan wanneer en hoe je het gebruikt.
Bij sommige postings kan je gewoon lezen dat er frustratie bij zit en dan leveren deze naamswijzigingen nog meer ergernis voor de ander mee.
Ik kan mij er ook niet altijd vrij van praten. Ik gebruik ook vaker "vervormde" namen. En dat zal ik ook blijven doen.
Zo schrijf ik bijvoorbeeld regelmatig op het buitenlands forum Dussies ipv Dusseldorf.
Maar wel alleen bij een leuke sfeer.
Worden de discussies heftiger kan je deze namen beter weglaten.
Gelukkig is dat op dat deel niet nodig, want daar heb je nooit van die vervelende discussies.
Roger W. de Groot
30 december 2008, 00:24
Bedankt Michael, maar ik vind dat een geintje op zijn tijd ook mag, en als we elkaar tegen komen, een potje bier drinken, of een droge worst eten.
Neem ik ook nog wel eens mee, voor de goede vrienden.
Eens kijken of Mijnheer de Groot nog reageert
Ik zou niet weten wat ik nog toe moet voegen aan hetgeen ik al geschreven heb. Je kunt excuses maken tot je een ons weegt, beter denk je eerst na voordat je een posting plaatst.
Aangezien we van jou wel wat dingen gewend zijn kun jij niet van iedereen verwachten dat ze weten wanneer jouw schofferingen als geintje bedoeld zijn.
Tevens is hetgeen wat je hier http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854 heel duidelijk, of was dat ook weer een 'geintje'. Ik laat het hier bij.
Piet de Kort
30 december 2008, 09:15
Ik zou niet weten wat ik nog toe moet voegen aan hetgeen ik al geschreven heb. Je kunt excuses maken tot je een ons weegt, beter denk je eerst na voordat je een posting plaatst.
Aangezien we van jou wel wat dingen gewend zijn kun jij niet van iedereen verwachten dat ze weten wanneer jouw schofferingen als geintje bedoeld zijn.
Tevens is hetgeen wat je hier http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854 heel duidelijk, of was dat ook weer een 'geintje'. Ik laat het hier bij.
Waarom heb jij mij de groeten van Jantje Schut niet gedaan, Roger! (Zie posting =854) Is/was dat een verassing voor vanavond? :goodman:
Jan Schut
30 december 2008, 09:47
Waarom heb jij mij de groeten van Jantje Schut niet gedaan, Roger! (Zie posting =854) Is/was dat een verassing voor vanavond? :goodman:
Morgen Piet bij deze de groeten.
Neem een pilsje op mijn rekening vanavond, ben je vast wel nodig.
Succes 4-3 Voor HIJS
Joppe di Peltio
30 december 2008, 10:01
Het topic betreffende de helm had idd beter in het besloten TT forum gezet kunnen worden, is ook voor niemand echt interessant buiten ons...
Je kunt erop wachten dat er dan reacties komen!
Wendy Tellers
30 december 2008, 11:13
Het topic betreffende de helm had idd beter in het besloten TT forum gezet kunnen worden, is ook voor niemand echt interessant buiten ons...
Waarom is het niet interessant voor anderen?
Daar ben ik het niet mee eens.
Ik kom nogmaals terug op het onderdeel van dit forum waarover alleen over het buitenland gediscussieerd wordt.
In de zomermaanden wordt daar iedere keer ook weer over ontwerpen van shirts geschreven.
Zijn altijd leuke discussies waar iedereen zijn of haar mening geeft en ook weer nieuwe ontwerpen van teams toevoegd.
Er komen ook wel eens goalie helmen ter sprake als er een bij zit die uitblinkt in mooiheid of juist super lelijk is.
En weet je??? Het is zelfs vriendschappelijk onder elkaar zelfs al ben je de grootste tegenstanders.
Dus ik vind het niet zo vreemd dat deze topic hier stond.
Er staan tig onzinnige dingen op het forum en deze vond ik niet onzinnig.
Michael Schoenmakers
30 december 2008, 12:49
Ik vond het een leuk topic ja het ging over Tilburg maar het was een mooi onderwerp Goalie helmen.
Patrick had er een mooie link bij gezet.
Mooie helmen kun je hier zien
www.daveart.com (http://www.daveart.com/)
http://www.daveart.com/v2/index.php?page_id=84 (http://www.daveart.com/v2/index.php?page_id=84) Ietsjes minder ;-)
er had een hele leuke discussie kunnen onstaan.
Patrick van de Wijgert
31 december 2008, 19:49
Ik vond het een leuk topic ja het ging over Tilburg maar het was een mooi onderwerp Goalie helmen.
Patrick had er een mooie link bij gezet.
er had een hele leuke discussie kunnen onstaan.
Jazeker, zoals ook een andere met aparte ijsbanen over de hele wereld.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.