View Full Version : Kaartjes bekerfinale nimwege
Piet de Kort
24 december 2008, 12:00
Remco, Ralph, René, JP, Michel, Theo, Jorgen, Boris, Ralph met vlag,
wanneer worden de kaartjes vanuit Nimwege verkocht/te koop aangeboden? :goodman:
Ik wil daarvan graag een aantal kopen!
Ik weet dan dat ik er de 21e januari 2009 zeker bij ben in Eindhovuh en hoef niet in een lange rij en 1 uur voor verkoop (in Tilburg) te staan! ::wavetowel::::happy::
Laat maar even iets horen, Nimweegse vrienden! ::thumbsup::
Jack Keijbets
24 december 2008, 13:07
en hoe zit het met het kaartje van sven en mij
Theo Appelhof
24 december 2008, 13:13
wanneer worden de kaartjes vanuit Nimwege verkocht/te koop aangeboden? :goodman:
Ik weet dan dat ik er de 21e januari 2009 zeker bij ben in Eindhovuh en hoef niet in een lange rij en 1 uur voor verkoop (in Tilburg) te staan! ::wavetowel::::happy::
Hoy Piet de info die er nu is dat de NIJB en de clubs komend weekend bij elkaar komen om alles te,
regelen voor de Finale dus volgende week zal er meer bekend zijn omtrend de voor(verkoop van kaarten.
Hoop dat je hier op dit moment voldoende mee geinformeerd bent.
Groetjes Theo.
Michel Kuster
24 december 2008, 13:20
Laat die Piet maar fijn kaarten bij zijn eigen club kopen!!!
Michel...
Roger W. de Groot
24 december 2008, 13:37
Hoy Piet de info die er nu is dat de NIJB en de clubs komend weekend bij elkaar komen om alles te,
regelen voor de Finale dus volgende week zal er meer bekend zijn omtrend de voor(verkoop van kaarten.
Hoop dat je hier op dit moment voldoende mee geinformeerd bent.
Groetjes Theo.
Laat die Piet maar fijn kaarten bij zijn eigen club kopen!!!
Michel...
Wat laten jullie je makkelijk gek maken door Piet. :Bonk3:
Theo Appelhof
24 december 2008, 13:53
Wat laten jullie je makkelijk gek maken door Piet. :Bonk3:
Nee hoor valt best mee haha........?????
Groetjes Theo.
Jean-Paul Broeren
24 december 2008, 14:29
Ik heb 100 kaarten a 100 euro voor je liggen gelijk afrekenen graag
Piet de Kort
24 december 2008, 14:51
Ik heb 100 kaarten a 100 euro voor je liggen gelijk afrekenen graag
Zijn die kaarten incl. vervoer, consumpties/drank en eten, JP? :goodman:
Ralph Schraven
24 december 2008, 15:51
Voor jou helaas excl. vervoer, consumpties/drank en eten!!!
Huub Penners
24 december 2008, 16:37
en hoe zit het met het kaartje van sven en mij
Jack dus jij gaat de trappers aanmoedigen tijdens de finale :goodman:
Jean-Paul Broeren
25 december 2008, 11:28
De finale is toch iedereen tegen tilburg, dus supporters van andere clubs ......
Jacco Keupens
25 december 2008, 11:51
Supporters van de rest van nederland kunnen contact opnemen met de kaartverkoop van nijmegen ALS er evt kaarten over blijven
Piet de Kort
25 december 2008, 12:43
Supporters van de rest van nederland kunnen contact opnemen met de kaartverkoop van nijmegen ALS er evt kaarten over blijven
In Nimwege blijven zeker kaarten over! Tilburg is al in gesprek met het Bestuur van Nimwege! Komt allemaal goed dus! ::thumbsup::
Jacco Keupens
25 december 2008, 13:23
Ha ha Piet ! Komt niet goed. Evt kaarten over bestaat niet. Nec komt ook! En Roger W. de Groot mag rechts zitten bij de Bobo's. # 44 Watch it !
Jack Keijbets
25 december 2008, 14:19
Jack dus jij gaat de trappers aanmoedigen tijdens de finale :goodman:
jip moet kunnen
Jack Keijbets
25 december 2008, 14:23
ik zit liever in het vak van tilburg dan staat de sjaal van tilburg beter
Mark Schellekens
25 december 2008, 15:06
ik zit liever in het vak van tilburg dan staat de sjaal van tilburg beterEn staat tevens beter bij Sven in zijn Tilburg shirt.
Jacco Keupens
25 december 2008, 17:22
Jij doet naar Jack. Als jij geel blauw bloed hebt hebben wij veel liever dat je daar gaat zitten. Heeft je ziektekosten-verzekering ook liever.
Joep Meijsen
25 december 2008, 17:48
Heeft je ziektekosten-verzekering ook liever.
Dit soort opmerkingen zijn niet gewenst.
Rudy Bouquet
25 december 2008, 18:59
Joep, ik benijd je niet.....je hebt het er maar druk mee...!
Jean-Paul Broeren
25 december 2008, 19:50
In Nimwege blijven zeker kaarten over! Tilburg is al in gesprek met het Bestuur van Nimwege! Komt allemaal goed dus! ::thumbsup::
Niks gesprek !!!!niet de boel opnaaien
Jean-Paul Broeren
25 december 2008, 19:51
Jij doet naar Jack. Als jij geel blauw bloed hebt hebben wij veel liever dat je daar gaat zitten. Heeft je ziektekosten-verzekering ook liever.
de toon is gezet::redrant::
Gert van Kuyk
25 december 2008, 20:16
de toon is gezet::redrant::
Inderdaad wordt weer net zo gezellig als een paar weken geleden. NOT !!!!!!!!!!!!
Der zijn er hier bij die het NOOIT zullen LEREN !!!!!!!!!!!!!!
Rob Verschuuren
25 december 2008, 20:40
We gaan er met zijn allen weer een mooi ijshockeyfeest van maken! Hopelijk met Tilburg als winnaar.
De fans van Nijmegen (en de rest van Nederland) denken daar natuurlijk anders over.
Jack Keijbets
25 december 2008, 20:53
begrijp je nu ook waarom ik liever bij tiburg zit.die doen tenminste normaal en bij de way ik heb wit/ blauw bloed of toch gewoon rood?????en kijkuit je bent zo geschorst met uitingen!!!!!!!
Huub Penners
25 december 2008, 21:21
jip moet kunnen
Moet zeker kunnen Jack :drinkers:
Jean-Paul Broeren
26 december 2008, 09:39
[quote=Jack Keijbets;92752]begrijp je nu ook waarom ik liever bij tiburg zit.die doen tenminste normaal quote]
Hahaha tot Geleen eindelijk een keer wint van Tilburg dan is dat ook afgelopen
Jack Keijbets
26 december 2008, 10:29
nee bij de pijnlijke nederlaag in halve finale 2008 heb ik ook veel lol gehad in tilburg. heeft te maken met hoe je met mensen omgaat.
Erwin van den Boom
26 december 2008, 10:56
nee bij de pijnlijke nederlaag in halve finale 2008 heb ik ook veel lol gehad in tilburg. heeft te maken met hoe je met mensen omgaat.
Dan zul jij al een hoop pijn gehad hebben dit seizoen.
Johan van der Donk
26 december 2008, 14:37
Dan zul jij al een hoop pijn gehad hebben dit seizoen.
Zijn wij aan gewend door de jaren heen ;)
Johan van der Donk
26 december 2008, 14:39
ik zit liever in het vak van tilburg dan staat de sjaal van tilburg beter
Dan ga ik lekker in het vak van Nijmegen zitten :Bonk3:
Theo Appelhof
26 december 2008, 22:09
Dan ga ik lekker in het vak van Nijmegen zitten :Bonk3:
Mooi Johan maar even een vraag..
Heb jij dan wel een Nimweegse das om(aan).
Groetjes Theo.
Johan van der Donk
27 december 2008, 09:05
Mooi Johan maar even een vraag..
Heb jij dan wel een Nimweegse das om(aan).
Groetjes Theo.
Euh moet dat dan? :)
Emile Joosten
27 december 2008, 09:50
Ga toch klepshotten, man!
Willie Vermeulen
27 december 2008, 11:55
He piet voor de 2e keer
als je niets normaals kunt zeggen kun je beter niets zeggen
wordt eens tijd dat ze hier daar eens wat aan gaan doen
Jan Been
27 december 2008, 15:48
Ik hoop dat Nijmegen ook alle kaartjes kan verkopen zoniet zouden eerst de supporters van andere clubs aan de beurt moeten komen.
Er zullen keuzes gemaakt moeten worden ook voor neutrale supporters.
Davy van Est
28 december 2008, 19:08
jan ik weet uit betrouwbare bronnen dat dit wel goed komt
Jean-Paul Broeren
29 december 2008, 07:25
Ik hoop dat Nijmegen ook alle kaartjes kan verkopen zoniet zouden eerst de supporters van andere clubs aan de beurt moeten komen.
Er zullen keuzes gemaakt moeten worden ook voor neutrale supporters.
maak je maar niet dik Jan , wat wij niet kwijt kunnen regelen we wel met jullie er kan niks naar Tlburg gaan want de wedstrijd word er 1 met een risico gehalte en de supportersgroepen worden gescheiden van elkaar met aparte ingangen enz.en kunnen niet bij elkander komen , een goed besluit van de N.IJ.B. !!
Patrick van de Wijgert
29 december 2008, 08:05
maak je maar niet dik Jan , wat wij niet kwijt kunnen regelen we wel met jullie er kan niks naar Tlburg gaan want de wedstrijd word er 1 met een risico gehalte en de supportersgroepen worden gescheiden van elkaar met aparte ingangen enz.en kunnen niet bij elkander komen , een goed besluit van de N.IJ.B. !!
Een goed besluit maar wel jammer dat het zo moet, ongeacht wie er debet aan is.
Piet de Kort
29 december 2008, 08:56
Het is misschien voor Nimwege lang geleden dat ze een finale in Eindhovuh hebben gespeeld maar er zijn altijd aparte ingangen en supportersgroepen zijn altijd gescheiden van elkaar.
JP, voor de rest zou ik er niet zo'n ophef over maken. Dadelijk is er ook geen biertje te krijgen! Weg feestje en dat zou jammer zijn ongeacht wie er wint! Ijshockey is en blijft maar een spelletje! :goodman:
Jean-Paul Broeren
29 december 2008, 14:01
Het is misschien voor Nimwege lang geleden dat ze een finale in Eindhovuh hebben gespeeld maar er zijn altijd aparte ingangen en supportersgroepen zijn altijd gescheiden van elkaar.
JP, voor de rest zou ik er niet zo'n ophef over maken. Dadelijk is er ook geen biertje te krijgen! Weg feestje en dat zou jammer zijn ongeacht wie er wint! Ijshockey is en blijft maar een spelletje! :goodman:
ophef ?? ik heb samen met Tilburg en de bond hierover overleg gevoerd ik zeg alleen maar wat de uitkomst is.
En vorig jaar 1 ingang gezamelijk had ik vernomen
Erwin van den Boom
29 december 2008, 14:31
jan ik weet uit betrouwbare bronnen dat dit wel goed komt
Zo Davy, betrouwbare bron?:rolleyes:
Gijs Horsten
29 december 2008, 20:09
En vorig jaar 1 ingang gezamelijk had ik vernomen
Dat klopt! Vorig jaar was Heereveen de tegenstander, nooit geen problemen gehad met hun supporters.
Niet in Tilburg, Heereveen en zeker niet in Eindhoven.
Worden er dit jaar wel problemen verwacht met de supporters?
Davy van Est
30 december 2008, 10:09
Zo Davy, betrouwbare bron?:rolleyes:
ja erwin een meslivetch bron ergens opgedoken in limburg
Erwin van den Boom
30 december 2008, 14:03
ja erwin een meslivetch bron ergens opgedoken in limburg
Zal wel een bier bron zijn.(of een cola licht bron)
Levi de Beer
30 december 2008, 14:08
Het scheiden van supporters moet dan al beginnen op de parkeerplaats en niet pas bij de ijshal!
Vorig jaar met de bekerfinale was er een tribune bijgebouwd voor de tribune van de Flyers!? Dat was ook erg leuk om te zien! Dat was een eilandje van Tilburg-supporters!
Jordy Rutten
30 december 2008, 14:33
Dat er dit jaar dus wel alles gescheiden wordt, zegt wel genoeg.
Worden er dit jaar wel problemen verwacht met de supporters?
Ik denk het niet. Maar voorkomen is beter dan genezen. De Heerenveense aanhang staan er niet bekend om vechtlustig te zijn.
Buiten het feit dat de wedstrijd tussen Nijmegen en Tilburg dé derby van het Nederlandse ijshockey is, staan beide supportersgroepen niet als vredelievend bekend.
Door wat er in het verleden gebeurd is denk ik dat je bij deze wedstrijd toch wel alle voorzorgsmaatregelen moet nemen.
En het liefst het grootste gajes er al bij de deuren uit filteren. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Piet de Kort
30 december 2008, 15:37
Dat er dit jaar dus wel alles gescheiden wordt, zegt wel genoeg.
Ik denk het niet. Maar voorkomen is beter dan genezen. De Heerenveense aanhang staan er niet bekend om vechtlustig te zijn.
Buiten het feit dat de wedstrijd tussen Nijmegen en Tilburg dé derby van het Nederlandse ijshockey is, staan beide supportersgroepen niet als vredelievend bekend.
Door wat er in het verleden gebeurd is denk ik dat je bij deze wedstrijd toch wel alle voorzorgsmaatregelen moet nemen.
En het liefst het grootste gajes er al bij de deuren uit filteren. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan...
Neen Jordy, ik denk dat dat het makkelijkste is! In Tilburg hebben wij wel zo iemand die alle raddraaiers er zo uitpikt! Hij zet ze zelf ook nog buiten!
Maar ik ga er niet vanuit! Tenminste die voor het ijshockey komen, zijn daar in ieder geval niet op uit!
Woensdag mogen wij in ieder geval in de rij! Heb al begrepen dat niet iedere seizoenskaarthouder daadwerkelijk een kaartje zal KUNNEN kopen! ::censor::
Jacco van der Stelt
30 december 2008, 15:49
Neen Jordy, ik denk dat dat het makkelijkste is! In Tilburg hebben wij wel zo iemand die alle raddraaiers er zo uitpikt! Hij zet ze zelf ook nog buiten!
! ::censor::
zijn alle tilburg in principe geen raddraaiers??? lekker leeg vak dan bij de bekerfinale.....
Jordy Rutten
30 december 2008, 16:11
Maar ik ga er niet vanuit! Tenminste die voor het ijshockey komen, zijn daar in ieder geval niet op uit!
Woensdag mogen wij in ieder geval in de rij! Heb al begrepen dat niet iedere seizoenskaarthouder daadwerkelijk een kaartje zal KUNNEN kopen! ::censor::
Ik zou in eerste instantie ook niet verwachten dat die raddraaiers speciaal naar de bekerfinale zullen komen.
Maar dat verwachtten we evenmin in de halve finale reeks van afgelopen seizoen.
Gewoon omdat een stel kl**tzakken van buitenaf zich niet in kan houden, krijgt onze sport een slechte naam.
Want vaak zijn het niet eens ijshockeyliefhebbers. Bah...
Kunnen jullie die niet meenemen naar Eindhoven?:)
Precies. En wij komen voor het ijshockey. Als je een kaartje kan krijgen zien we elkaar in Eindhoven, Piet?
Emile Joosten
31 december 2008, 16:46
Voorverkoop bekerfinale ijshockey
woensdag 31 december 2008 | 02:48 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 31 december 2008 | 12:47
NIJMEGEN - Seizoenkaarthouders van de Nijmeegse ijshockeyclub Romijnders Dar Devils hebben vrijdag de kans om in de voorverkoop maximaal twee kaarten voor de bekerfinale op 21 januari in Eindhoven te kopen.
In de eindstrijd stuiten de Nijmegenaren op hun eeuwige rivaal Tilburg Trappers.
De voorverkoop vindt vrijdag plaats in café Old Dutch aan de Teersdijk in Wijchen. De prijs bedraagt twintig euro per kaartje. Er kan alleen contant worden afgerekend.
Zondag 4 januari (voor de thuiswedstrijd tegen Tilburg) start de losse verkoop in het Triavium. Het loket schuin tegenover de fanshop is voor die gelegenheid geopend.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.