View Full Version : Schone Lei?
Michael Schoenmakers
17 december 2008, 19:28
Na een dag niet gelezen en gepost te hebben op het forum schrik ik.
En ga ik hier toch de zoveelste Thread over openen.
Waarom omdat ik iets wil uitleggen.
Een paar weken terug werd de wedstrijde Tilburg Geleen gespeeld.
Na deze wedstrijd is er veel discussie onstaan.
Naar mijn inziens is het hier uit de hand gelopen.
Wie er goed of fout zaten doet nu helemaal niet meer ter zaken.
Ik weet van mijn eigen dat ik toen dingen heb veroorzaakt waardoor ik nu bij veel Geleen supporters wordt aan gewezen als zonde bok.
Dit doet mij zeer. er zou zelfs bewijs zijn.
Dit bewijs hoef ik helemaal niet te zien.
Wel wil ik mijn oprechte excuses aanbieden die door mij actie de dupe zijn geworden in het bijzonder Sierk en Hans M..
Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen een oor aan te n@@ien of wat dan ook.
Ik heb toen gepleid voor een leefbaar forum.
Toch zijn er toen schorsing gevallen.
En het werd stil een beetje angstvallig stil.
Tot vorige week mijn posting werd opgepakt in klepshot door geleen supporters en daar werd mij verteld hoe ze (misschien wel terecht) over mij denken.
Ik ben hier erg van geschrokken. Ik wilde posten maar had het idee dat ik alleen maar olie op het vuur zou gooien DIT WIL IK NIET dus heb ik mijn mond daar stil gehouden.
Nu lees ik dat dat topic gesloten is, maar dat er overal wordt gesproken over het sluiten van het forum.
Ik voel me dan toch mede verantwoordlijk voor en zou het niet eerlijk vinden tegen over de andere posters.
In andere topics wordt er geroepen wat er mis is gegegaan dat wil ik in dit topic niet doen.
Jan Been is me een paar weken geleden voor gegaan met zijn excuses waarvoor groot respect.
Nu kom ik (misschien veelste laat met mijn verklaringen excuses).
Toch wil ik een ieder die ik onbewust of bewust buiten spel heb gezet mijn EXCUSES aanbieden.
Sorry!!
Ik hoop dat mensen mijn bericht serieus nemen.
En hoop op deze manier dat we met zijn alle weer door 1 en dezelfde ijshockey deur kunnen.
Bas Spijk
17 december 2008, 19:47
hmm in ieder geval een realistische kijk op eigen inbreng zou ik zeggen en verder weet ik niets over de situatie dus bemoei ik me er ook maar even niet mee
Dick van den Berg
17 december 2008, 20:07
..
Sorry!!
En hoop op deze manier dat we met zijn alle weer door 1 en dezelfde ijshockey deur kunnen.
Mooie en zeer volwassen posting Michael.
Jordy Rutten
17 december 2008, 20:26
Sportieve actie!
Ik denk dat zoiets toch wel respect afdwingt bij iedereen...:)
Joop Been
17 december 2008, 20:37
RESPECT Michael
Johan van der Donk
17 december 2008, 20:41
Sportieve actie!
Ik denk dat zoiets toch wel respect afdwingt bij iedereen...:)
Inderdaad, tenminste bij mij wel ::thumbsup::
Jan Been
17 december 2008, 20:48
Jan Been is me een paar weken geleden voor gegaan met zijn excuses waarvoor groot respect.
Toch wil ik een ieder die ik onbewust of bewust buiten spel heb gezet mijn EXCUSES aanbieden.
Sorry!!
Goed voorbeeld doet volgen zullen wij maar zeggen Michael.
Geaccepteerd kerel.:goodman:
Theo Appelhof
17 december 2008, 20:51
Goed Mannen zo kan het dus ook.
En hoop dat ook andere Forum Leden er iets van opsteken.
Respect ook van Mijn kant.
Groetjes Theo.
Theo van der Duin
17 december 2008, 21:04
Om mee te beginnen heb ik respect voor deze actie. Het is alleen zo jammer dat dit schijnbaar nodig is geweest. Ik zit op meerdere forums en zie dat dit toch telkens weer uit de hand kan lopen. Ik ken de oorzaak niet en veroordeel niemand,maar laten we met elkaar als ijshockeyfans hier een levendig maar sociaal forum gaande houden. Het zou echt zonde zijn als we dit medium moeten missen. We moeten elkaar ook op gedrag aan kunnen spreken zonder direct een rel op het forum te veroorzaken. Ik hoop dat de forumeigenaar zich bedenkt en dit forum blijft bestaan.
Wendy Tellers
17 december 2008, 22:03
Kijk, dat is nog eens lef tonen.
Aangeven dat je fout zat. Althans, mede fout.
Ik hoop ook dat hier vele een voorbeeld aan nemen en dat het in de toekomst hier wat vriendelijker er aan toe gaat.
Dde spanningen zullen wel eens hoog oplopen. Dat komt ook omdat het om een spelletje / sport gaat. Waar strijd aan verbonden is.
Maar dat kan tot een bepaalde hoogte.
Hans Maertzdorff
17 december 2008, 22:55
Ik weet van mijn eigen dat ik toen dingen heb veroorzaakt waardoor ik nu bij veel Geleen supporters wordt aan gewezen als zonde bok.
Wel wil ik mijn oprechte excuses aanbieden die door mij actie de dupe zijn geworden in het bijzonder Sierk en Hans M..
Het is nooit mijn bedoeling geweest om mensen een oor aan te n@@ien of wat dan ook.
Tot vorige week mijn posting werd opgepakt in klepshot door geleen supporters en daar werd mij verteld hoe ze (misschien wel terecht) over mij denken.
Ik ben hier erg van geschrokken. Ik wilde posten maar had het idee dat ik alleen maar olie op het vuur zou gooien DIT WIL IK NIET dus heb ik mijn mond daar stil gehouden.
Nu lees ik dat dat topic gesloten is, maar dat er overal wordt gesproken over het sluiten van het forum.
Ik voel me dan toch mede verantwoordlijk voor en zou het niet eerlijk vinden tegen over de andere posters.
In andere topics wordt er geroepen wat er mis is gegegaan dat wil ik in dit topic niet doen.
Sorry!!
Michael, excuus geaccepteerd, zo een soort posting kan ik enorm waarderen, klasse dat je dit hebt gedaan, hoop dar er nog een paar over de brug komen.
Roger W. de Groot
17 december 2008, 23:01
Michael, excuus geaccepteerd, zo een soort posting kan ik enorm waarderen, klasse dat je dit hebt gedaan, hoop dar er nog een paar over de brug komen.
Nou vooruit dan, een welgemeend sorry Hans, dat de Eaters vrijdag weer met lege handen huiswaarts keren...::wavetowel::
Hans Maertzdorff
17 december 2008, 23:11
Nou vooruit dan, een welgemeend sorry Hans, dat de Eaters vrijdag weer met lege handen huiswaarts keren...::wavetowel::
Dat is geen sorry waard, dat ligt gewoon in de lijn der verwachtingen, ben wat dat betreft realist.
Ludo van Vliet
18 december 2008, 02:05
Sorry!!
Een hoop medeleven, "respect........yoyo, en meer van dat gedoe, maar geen ene die ook het lef heeft om iets te zeggen.
Nou dan doe ik het maar:
Mocht ik in de toekomst iets zeggen waar iemand hier niet lekker van slaapt, moeite mee heeft, zich erdoor aangevallen voelt, zich gediscrimineerd voelt, vind dat ik niet zo moet "zeiveren" of wat dan ook, dan vanaf deze plek.................. Jammer dan!! Het is maar een spelletje!!
Puk Daniels
18 december 2008, 07:15
Een hoop medeleven, "respect........yoyo, en meer van dat gedoe, maar geen ene die ook het lef heeft om iets te zeggen.
Nou dan doe ik het maar:
Mocht ik in de toekomst iets zeggen waar iemand hier niet lekker van slaapt, moeite mee heeft, zich erdoor aangevallen voelt, zich gediscrimineerd voelt, vind dat ik niet zo moet "zeiveren" of wat dan ook, dan vanaf deze plek.................. Jammer dan!! Het is maar een spelletje!!
Kijk, iemand die deze intentie heeft zou van mij dus nooit meer op het forum mogen komen!
Puk Daniels
18 december 2008, 07:17
Nou dan doe ik het maar:
Reactie moderator svp!
Joep Meijsen
18 december 2008, 08:37
Reactie moderator svp!
Wat verwacht je voor reactie?
Roger W. de Groot
18 december 2008, 10:44
Reactie moderator svp!
Kom op zeg, we zijn toch geen kleine kinderen zeker? Gaan we nu na elke posting die je niet zint om de moderator schreeuwen? Ludo voelt er niets voor excuses aan te bieden als iemand het toevallig niet met zijn posting eens is. En dat mag in deze vrije samenleving. Wanneer een mod hem of iemand te ver vindt gaan, grijpt hij zelf wel in, maar daar is hier helemaal geen sprake van....
Johan van der Donk
18 december 2008, 11:51
Nou dan doe ik het maar:
Als al die dingen die jij opsomt slaan op een discussie rond het spelletje dan zie ik ook geen reden voor excuses.
Het verschillen van mening kan nooit een reden zijn voor excuses, maar als je tijdens die discussie mensen persoonlijk aanvalt door middel van schelden, verwensingen in ze zin van lichamelijke ongemakken of discrimineert dan is een excuses toch wel op zijn plaats vind ik.
Wendy Tellers
18 december 2008, 11:55
Het is maar een spelletje!!
Wat is voor jou een spelletje??? Het ijshockey, het uitdagen van forumleden of het posten van domme dingen????
Stefan Bouma
18 december 2008, 11:57
Van mijn part word het hele forum ge reset. Alle topics worden verwijdert en alles kan opnieuw worden aangemaakt. Streng optreden tegen onrustzaaiers en klaar is kees. Medeforummers moeten er meer op letten om aan te geven dat een bepaalde posting niet kan. Misbruik van deze knop ook bestraffen met Perm ban!
Amen!
Ludo van Vliet
18 december 2008, 14:41
Jij snapt het joep, jij legt het verband tussen de gehele posting en niet de nadruk op een of twee regels.
Jij LEEST!!!!!!!!!! (vooral de laatste zin.
Enne PUK, goeie actie hoor, zeuren om een gele/rode kaart. Jij moet gaan voetballen, ergens in zuid europa of zuid amerika, daar doen ze dit ook!!::redrant::
Ro Herregraven
18 december 2008, 15:17
Jij snapt het joep, jij legt het verband tussen de gehele posting en niet de nadruk op een of twee regels.
Enne PUK, goeie actie hoor, zeuren om een gele/rode kaart. Jij moet gaan voetballen, ergens in zuid europa of zuid amerika, daar doen ze dit ook!!::redrant::
Steek je kop maar in het zand, Ludo.
Door de toon van je postings ben je net zo zeer onderdeel van het probleem als wie dan ook.
Lex Eckhardt
18 december 2008, 16:02
De toon van jouw postings wordt steeds vervelender. Naar mijn smaak draag jij niet echt bij aan het verbeteren van de sfeer op het forum.
Rob Boumans
18 december 2008, 17:17
Helaas snap jij het zelf nog steeds niet,Ludo.Niemand op dit forum zit nog te wachten op jouw soort provocerende postings.Het zijn precies de postings waar mensen zich aan storen wat je volgens mij ook wel weet maar je gaat gewoon door in dezelfde stijl.
Posten om dingen op scherp te zetten is (helaas) al genoeg gedaan in de afgelopen periode.Als dit soort postings het enige is wat je kan produceren blijf dan gewoon weg van dit forum.
mvg Rob
Ludo van Vliet
18 december 2008, 20:20
Helaas snap jij het zelf nog steeds niet,Ludo.Niemand op dit forum zit nog te wachten op jouw soort provocerende postings.Het zijn precies de postings waar mensen zich aan storen wat je volgens mij ook wel weet maar je gaat gewoon door in dezelfde stijl.
Posten om dingen op scherp te zetten is (helaas) al genoeg gedaan in de afgelopen periode.Als dit soort postings het enige is wat je kan produceren blijf dan gewoon weg van dit forum.
mvg Rob
Goh, ik zou toch zweren dat er op mijn scherm staat:
IJshockeyforum.com>Openbare Forums>Algemeen
en niet:
IJshockeyforum.com>Boumansforum>Algemeen
Dus is het niet aan jou om te bepalen of ik wel dan niet hier mag zijn/schrijven/posten/lezen.
Daarnaast is het zelfingenomen toontje en de generalisering waarmee je praat juist OOk debet aan de sfeer. Wie ben jij om te bepalen dat alle andere duizenden lezers/schrijvers zich moeten ergeren aan mijn schrijfsels. Laat mensen zelf beslissen man!!
Waar zijn de termen: "ik ben van mening, en mijn visie is, ik kijk er zo en zo naar??
Nee iemand flikkert er hier een bewering op en bepaald gelijk voor alle anderen dat zij dit ook moeten vinden. En als je dat niet vind dan............... nouuuuu dan.......
Geert van der Meulen
18 december 2008, 20:41
Goh, ik zou toch zweren dat er op mijn scherm staat:
IJshockeyforum.com>Openbare Forums>Algemeen
en niet:
IJshockeyforum.com>Boumansforum>Algemeen
Dus is het niet aan jou om te bepalen of ik wel dan niet hier mag zijn/schrijven/posten/lezen.
Daarnaast is het zelfingenomen toontje en de generalisering waarmee je praat juist OOk debet aan de sfeer. Wie ben jij om te bepalen dat alle andere duizenden lezers/schrijvers zich moeten ergeren aan mijn schrijfsels. Laat mensen zelf beslissen man!!
Waar zijn de termen: "ik ben van mening, en mijn visie is, ik kijk er zo en zo naar??
Nee iemand flikkert er hier een bewering op en bepaald gelijk voor alle anderen dat zij dit ook moeten vinden. En als je dat niet vind dan............... nouuuuu dan.......
mvg Rob
Tegen beide heren zou ik het volgende willen zeggen:
Geef anderen wat de ruimte. Voel je niet meteen beledigd of gekwetst en probeer je nu eens in te leven in anderen.
Niet Ludo, niet Rob is hier de enige. Er zijn heel veel anderen, mensen die alleen maar lezen, mensen die ook schrijven. Probeer je voor te stellen wat die mensen denken van jouw epistel, maar probeer je ook in te leven in anderen.
Bovendien is niemand gelijk. Ik stoor me aan andere dingen dan Ludo en Rob. Ludo stoort zich aan andere dingen en dat geldt ook voor Rob.
Geef elkaar wat de ruimte!
Puk Daniels
18 december 2008, 20:53
Dat een moderator het voortouw neemt om meer normen en waarden op het forum te krijgen.
Als je tegen een agent zegt dat je toch te hard gaat rijden ben je niet strafbaar, maar je zult wel worden aangesproken op je gedrag. Niet publiekelijk, gewoon onderling.
Maar, als die agent vervolgens de aangekondigde snelheidsovertreding constateert, dan moet hij in actie komen.
Puk Daniels
18 december 2008, 20:58
Kom op zeg, we zijn toch geen kleine kinderen zeker? Gaan we nu na elke posting die je niet zint om de moderator schreeuwen? Ludo voelt er niets voor excuses aan te bieden als iemand het toevallig niet met zijn posting eens is. En dat mag in deze vrije samenleving. Wanneer een mod hem of iemand te ver vindt gaan, grijpt hij zelf wel in, maar daar is hier helemaal geen sprake van....
Roger, het gaat er niet om dat ik het niet met zijn postings eens ben. Soms zelfs best wel! Het gaat om de wijze waarop hij mensen schoffeert.
We waren het er over eens (althans de meerderheid) dat het uitwisselen van meningen het doel van het forum is. Maar dan wel met respect voor een ander. Dat is nou net wat ik bij Ludo mis.
Ton de Bruin
18 december 2008, 21:00
Pffffff
Puk Daniels
18 december 2008, 21:07
Nee, ik denk dat Joep het niet snapt.
Voor het onheus bejegenen van andere forumleden zijn recentelijk enkele "boosdoeners" geschorst. Velen vragen zich af waarom jij dan ook niet.
Er worden vervolgens weer verdachtmakingen gestart over het waarom en de cirkel is weer rond. Leden ergeren zich weer onderling aan elkaar en worden vervolgens weer geschorst als zij in een opwelling weer iets fouts schrijven.
Helaas geef jij zelf al aan dat het bij jou geen opwelling is maar moedwil om met je kwetsend taalgebruik verder te gaan. Misschien zou moeten worden bezien of uitlokking van onjuist taalgebruik ook een maatstaf is om mensen de wacht aan te zetten.
Arno Kuijpers
18 december 2008, 21:09
Jongens zit er iets in het water in tilburg en geleen ??????
Het begint erop te lijken dat ze de naam moeten gaan veranderen.
Niet ijshockey forum maar het
"Tilburg-Geleen , roep wat je wilt forum"
Roger W. de Groot
18 december 2008, 21:20
Roger, het gaat er niet om dat ik het niet met zijn postings eens ben. Soms zelfs best wel! Het gaat om de wijze waarop hij mensen schoffeert.
We waren het er over eens (althans de meerderheid) dat het uitwisselen van meningen het doel van het forum is. Maar dan wel met respect voor een ander. Dat is nou net wat ik bij Ludo mis.
Ludo schoffeert geen mensen die hem niet schofferen. Hij heeft een afwijkende manier van schrijven en zulke mensen moet je koesteren. We hebben al kuddedieren genoeg hier die elkaar achterna lopen. Dat kuddegedrag (waar Rob Boumans ook onbedoeld een leuk voorbeeld van gaf) heeft er mede toe geleid dat Fintan er mee stopte. Want wat waren de heren van de abuse toch stoute mensen en werden zij beticht van met meerdere maten meten. Zonder maar een enkel fatsoenlijk argument.
Dat Ludo's posting soms net over het randje van sarcasme gaan, kan ik wel waarderen, daar zijn postings tenminste altijd nog goed onderbouwd zijn. Kijk voor de grap eens naar de postings waarop Ludo reageert.
Michael Schoenmakers gingdoor het stof omdat hij melding had gemaakt van mensen die te ver waren gegaan, waarvan enkelen geschorst werden. Vond iedereen klasse, maar wat doen we met Ludo? Hoezo hypocriet?
Een beter forum, begint echt bij onszelf, je moet die verantwoording niet bij de mods neerleggen!
Roger W. de Groot
18 december 2008, 21:23
Nee, ik denk dat Joep het niet snapt.
Voor het onheus bejegenen van andere forumleden zijn recentelijk enkele "boosdoeners" geschorst. Velen vragen zich af waarom jij dan ook niet.
Er worden vervolgens weer verdachtmakingen gestart over het waarom en de cirkel is weer rond. Leden ergeren zich weer onderling aan elkaar en worden vervolgens weer geschorst als zij in een opwelling weer iets fouts schrijven.
Helaas geef jij zelf al aan dat het bij jou geen opwelling is maar moedwil om met je kwetsend taalgebruik verder te gaan. Misschien zou moeten worden bezien of uitlokking van onjuist taalgebruik ook een maatstaf is om mensen de wacht aan te zetten.
Zie jij 's nacht ook wel eens monsters in je slaapkamer? Sorry Puk, vind je postings meestal leuk om te lezen, maar je creeert een hetze tegen Ludo, die nergens op gebaseerd is. Je bent tevens behoorlijk aan het drammen! Lees de posting van Fintan nog eens door, dan begrijp je er misschien iets van. Tevens is je respect naar Joep ver te zoeken. Hij is mod, hij bepaalt. En die taak voert hij m.i. goed uit! Take it or leave it.
Puk Daniels
18 december 2008, 21:28
Jongens zit er iets in het water in tilburg en geleen ??????
Het begint erop te lijken dat ze de naam moeten gaan veranderen.
Niet ijshockey forum maar het
"Tilburg-Geleen , roep wat je wilt forum"
Arno, het gaat mij niet over Geleen of Tilburg. Dat gaat over het algemeen heel goed samen. Het gaat over één iemand die anderen regelmatig schoffeert. Niets meer, niets minder.
Puk Daniels
18 december 2008, 21:33
Zie jij 's nacht ook wel eens monsters in je slaapkamer? Sorry Puk, vind je postings meestal leuk om te lezen, maar je creeert een hetze tegen Ludo, die nergens op gebaseerd is. Je bent tevens behoorlijk aan het drammen! Lees de posting van Fintan nog eens door, dan begrijp je er misschien iets van. Tevens is je respect naar Joep ver te zoeken. Hij is mod, hij bepaalt. En die taak voert hij m.i. goed uit! Take it or leave it.
Om niet nog drammeriger over te komen kies ik voor de optie "leave it". :goodman:
Arno Kuijpers
18 december 2008, 21:33
Kijk het word ook weer meteen bevestigd.
Roger, laat ze het zelf uitvechten.
Ik ben het ook lang niet altijd eens met Ludo z'n uitspraken , maar als ik z'n stukjes lees is hij volgens mij capabel genoeg om zich zelf te verdedigen.
Wat is dat toch met dat Wij tegen Hun gedoe.:Bonk3:
OF heb ik die indruk alleen ?
Emile Joosten
18 december 2008, 21:34
Puk, zou je onderhand niet eens de keuken ingaan en een lekker drankje gaan brouwen voor morgenavond tijdens de wedstrijd? Je komt toch wel naar Tilburg h??
Puk Daniels
18 december 2008, 21:36
Kijk het word ook weer meteen bevestigd.
Roger, laat ze het zelf uitvechten.
Ik ben het ook lang niet altijd eens met Ludo z'n uitspraken , maar als ik z'n stukjes lees is hij volgens mij capabel genoeg om zich zelf te verdedigen.
Wat is dat toch met dat Wij tegen Hun gedoe.:Bonk3:
OF heb ik die indruk alleen ?
Misschien :?
Piet de Kort
18 december 2008, 21:37
Puk, zou je onderhand niet eens de keuken ingaan en een lekker drankje gaan brouwen voor morgenavond tijdens de wedstrijd? Je komt toch wel naar Tilburg h??
1 lekker drankje, Ome Emile??? Ik mag hopen meerdere lekkere drankjes! Op 1 been kun je niet staan en op 2 benen na het nuttigen van Puk's drankjes ook niet meer! ::happy:::drinkers::partyman::thumsup:
Joep Meijsen
18 december 2008, 21:44
In deze thread is alles wel gezegd, dus wordt hij gesloten.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.