View Full Version : Vriendje van Nico
Hans Maertzdorff
14 december 2008, 23:14
gevalletje 200 weer een klepsjot
en jij bent de grootste farizeer, michael schoenmakers, vriendje van nico, bahbahbah!!!!!!
Hij is degene die oa mij een Jan Been en Sierk jansssen een schorsing aangesmeerd heeft, bewijzen zijn aanwezig, [edit: removed]!!!!
Fintan Planting
15 december 2008, 09:17
en jij bent de grootste farizeer, michael schoenmakers, vriendje van nico, bahbahbah!!!!!!
Hij is degene die oa mij een Jan Been en Sierk jansssen een schorsing aangesmeerd heeft, bewijzen zijn aanwezig, [edit: removed]!!!!
Het gaat er niet om wie wat gemeld heeft, Hans. Het gaat erom wie wat gezegd heeft. Als hier waarschuwingen of schorsingen worden uitgedeeld, dan hebben de bewuste gebruikers dat helemaal aan hun eigen woorden te danken. Gewoon beleefd blijven en geen (pseudo) scheldwoorden gaan gebruiken, dan blijft de sfeer hier gezellig.
Luitzen van der Heide
15 december 2008, 09:52
Het gaat er niet om wie wat gemeld heeft, Hans. Het gaat erom wie wat gezegd heeft. Als hier waarschuwingen of schorsingen worden uitgedeeld, dan hebben de bewuste gebruikers dat helemaal aan hun eigen woorden te danken. Gewoon beleefd blijven en geen (pseudo) scheldwoorden gaan gebruiken, dan blijft de sfeer hier gezellig.
Daar heb je helemaal gelijk in Fintan.
Maar dan moet het niet zo zijn dat bij de ene poster het taalgebruik een schorsing tot gevolg heeft terwijl de andere poster -ook daarna rustig kan blijven provoceren en beledigen- hiervoor slechts vermanend wordt toegesproken.
Gelijke monniken gelijke kappen zou ik dan zeggen.
Fintan Planting
15 december 2008, 09:59
Maar dan moet het niet zo zijn dat bij de ene poster het taalgebruik een schorsing tot gevolg heeft terwijl de andere poster -ook daarna rustig kan blijven provoceren en beledigen- hiervoor slechts vermanend wordt toegesproken.
Gelijke monniken gelijke kappen zou ik dan zeggen.
En daarom zijn we ook bezig met eenduidige forumregels. Daar wordt een penaltysysteem aan gekoppeld, waarbij punten worden gegeven voor overtredingen van de regels. Die kunnen direct of op langere termijn tot inperking van de mogelijkheden of zelfs schorsing leiden.
Paulie Rousseau
15 december 2008, 14:51
En daarom zijn we ook bezig met eenduidige forumregels. Daar wordt een penaltysysteem aan gekoppeld, waarbij punten worden gegeven voor overtredingen van de regels. Die kunnen direct of op langere termijn tot inperking van de mogelijkheden of zelfs schorsing leiden.
Wat ideetjes:
Abuse of opponent
Illegal posting
Instigating an offending topic
Verbal Roughing
Fintan Planting
15 december 2008, 14:56
Wat ideetjes:
Abuse of opponent
Illegal posting
Verbal Roughing
Goed idee! Heb nog wel een paar suggesties:
Interference (afwijken van het topic)
Posting from behind (opmerking achter iemand's rug om)
Holding (krampachtig vasthouden aan je mening)
Slashing (schelden)
Levi de Beer
15 december 2008, 15:49
Slashing (schelden)
Dan weet ik nu al dat ik vaak een "holding" zal krijgen...
Patrick van de Wijgert
15 december 2008, 16:17
Dan weet ik nu al dat ik vaak een "holding" zal krijgen...
2 minuten straf...Das te doen
Hans Maertzdorff
15 december 2008, 16:24
Dan is deze straf op het lijf geschreven voor een aantal Tilburgers:
Peter Knops
15 december 2008, 16:37
Oeps...... die zit.................:smiley_geleen:
Davy van Est
15 december 2008, 21:13
straf 2 maanden schorsing::redrant::
Wendy Tellers
15 december 2008, 22:19
Ik ben het met je eens dat iemand er zelf verantwoordelijk voor is als hij/zij verkeerde opmerkingen heeft geplaatst dat hij/zij dan een schorsing krijgt.
Maar waarom de een wel en de ander niet? Dat heb ik me afgelopen weken vaak genoeg afgevraagd.
En ik denk dat ik het antwoord zelf al wel weet. Over bepaalde posting (en personen) is geklaagd.
Maar ik vind het zwak om personen niet te schorsen omdat er nu aan forumregels gewerkt wordt.
Want daar komt bij mij dit antwoord op neer.
Joep Meijsen
15 december 2008, 22:34
Ik ben het met je eens dat iemand er zelf verantwoordelijk voor is als hij/zij verkeerde opmerkingen heeft geplaatst dat hij/zij dan een schorsing krijgt.
Dat is fijn om te horen. Lang niet iedereen op dit forum staat open voor moderatie en de daarbij horende straffen.
Maar waarom de een wel en de ander niet? Dat heb ik me afgelopen weken vaak genoeg afgevraagd.
Ieder geval is weer anders, het is lang niet altijd eenvoudig om gevallen met elkaar te vergelijken. Als eigenaren van dit forum hebben wij twee heren bereid gevonden om onafhankelijk en boven de partijen staand deze afwegingen te maken. Ze zijn daarover ook geen verantwoording schuldig aan ons of aan de gebruikers.
En ik denk dat ik het antwoord zelf al wel weet. Over bepaalde posting (en personen) is geklaagd.
Jij zit al een aantal jaren op dit forum. Het zal je derhalve niet zijn ontgaan dat het aantal gebruikers en het aantal postings nog altijd groeit. Vooral op wedstrijddagen als er meerdere wedstrijden zijn gespeeld loopt het aantal postings snel door. De tijd dat ik bijvoorbeeld alles kon lezen, ligt achter ons. Natuurlijk rapporteer ik postings die ik niet door de beugel vind kunnen, maar het staat iedere gebruiker vrij om dat te doen. Daar zit een speciale knop voor bij iedere posting. Dit zal tot een afweging leiden en daar bij is één ding zeker....wat er ook besloten wordt, er zal altijd iemand boos zijn.
Maar ik vind het zwak om personen niet te schorsen omdat er nu aan forumregels gewerkt wordt. Want daar komt bij mij dit antwoord op neer.
Dat is niet zo. Wel is het zo dat we aan duidelijkere regels aan het werken zijn over de manier waarop wij verwachten dat gebruikers zich op het forum gedragen. Daarbij willen we een nieuwe methode gebruiken voor mensen die zich niet aan deze regels houden en ook kijken naar de mogelijkheid dit strakker te modereren. Dat wil niet zeggen dat er tot het moment dat dit is afgerond er geen schorsingen meer kunnen volgen.
Emile Joosten
15 december 2008, 22:35
Daar kunnen we nog lang over blijven mekkeren. Ben het overigens met je eens want je doelt waarschijnlijk op een Tilburgse poster. Los van zijn herkomst zullen we toch begrip moeten opbrengen en vertrouwen moeten stellen in de abuse-commissie.
Ik ga er in elk geval van uit dat ook hier geen vriendjespolitiek wordt gepleegd.
Wendy Tellers
15 december 2008, 22:51
Bedankt voor je uitleg Joep.
Ik begrijp ook wel dat het geen leuke taak is om te moeten beoordelen wie wel en geen schorsing krijgt. En ook dat het onmogelijk is om iedere dag alles te lezen.
Alle begrip voor. Het is vrijwilligerswerk en geen dagtaak.
Ook kan ik het wel enigzins begrijpen dat ze geen verantwoording schuldig zijn aan ons. Maar van de andere kant vraag ik me wel eens af waarom bepaalde mensen wel geschorst worden en anderen niet. Terwijl het toch soortgelijke opmerkingen zijn en ook is dat al herhaaldelijk aangegeven.
Dus ik zou daar wel eens de beredenering van willen weten. Maar niemand is verplicht om die te geven.
Wat betreft mijn opmerking over die regels:
Iemand vraagt waarom de ene persoon geschorst wordt en een aantal dagen later een ander persoon met bedreigingen niet.
Het antwoord van Fintan luidt dat ze daarom aan regels aan het werken zijn.
Maarja, het zal wel allemaal zo.
Ik probeer me netjes te gedragen. :)
En waardeer / respecteer het werk wat jullie doen. Maar dat weet je ook al lang. :goodman:
Wendy Tellers
15 december 2008, 23:03
Daar kunnen we nog lang over blijven mekkeren. Ben het overigens met je eens want je doelt waarschijnlijk op een Tilburgse poster. Los van zijn herkomst zullen we toch begrip moeten opbrengen en vertrouwen moeten stellen in de abuse-commissie.
Ik ga er in elk geval van uit dat ook hier geen vriendjespolitiek wordt gepleegd.
Ik weet niet op wie jij nu reageert Emile.
Maar als het op mij is:
Het gaat zich niet specifiek om een Tilburger.
Dat is gewoon een recente gebeurtenis.
Maar de afgelopen weken / maanden zijn vaker dit soort dingen voorgekomen.
En dan heb ik het over vanalles.
o.a.
- taalgebruik
- beledigingen van spelers, scheidsrechters en forumleden of fans in het algemeen
- bedreidingen
Ik ben hier ook allemaal niet kapot van. Of dat nu iemand uit Tilburg, Geleen of van een ander team doet.
Maar wel moeten er voor iedereen dezelfde regels gelden.
Zoals ik in mijn vorige posting al aan geef begrijp ik dat niet alles gelezen kan worden en dus niet alles controleerbaar is. Laat staan de moeilijke taak om te beoordelen wie wel en niet geschorst wordt zou ik niet op me willen hebben.
Maar ik heb alle vertrouwen in de heren dat het dadelijk allemaal duidelijk is als er regels zijn.
Nog niet eens zo zeer zodat iedereen dezelfde bestraffingen krijgt maar nog meer om te voorkomen dat er bepaalde uitspraken gedaan worden.
Uiteindelijk zijn we eigenlijk maar een kleine familie wat het ijshockeywereldje betreft.
En ben dan ook blij dat ik wegens tijdgebrek nog lang niet alles heb meegekregen de afgelopen weken.
Roger W. de Groot
15 december 2008, 23:46
Soms kun je een posting ook verkeerd willen lezen. Zoals in de posting van Ludo het geval was. Iedereen die op de basisschool begrijpend lezen heeft gehad weet wat hij ermee bedoelt, toch vond men hier een stok om mee te slaan.
Je weet ook niet of bepaalde mensen al waarschuwingen hebben gehad in het verleden. Als we ons met elke beslissing van de abusecomm. moeten bemoeien is het eind zoek.
Piet de Kort
16 december 2008, 00:09
Ben ik het vriendje van Nico??? Hoe eens op om elke keer of-topic te gaan! Het was mijn thread!
Gert van Kuyk
16 december 2008, 00:19
Ben ik het vriendje van Nico??? Hoe eens op om elke keer of-topic te gaan! Het was mijn thread!
Dat doe jij anders nooit he ??
Piet de Kort
16 december 2008, 00:30
Dat doe jij anders nooit he ??
Neen, bijna nooit! ::happy:::Zwaai:::hyper::
Wendy Tellers
16 december 2008, 08:54
Soms kun je een posting ook verkeerd willen lezen. Zoals in de posting van Ludo het geval was. Iedereen die op de basisschool begrijpend lezen heeft gehad weet wat hij ermee bedoelt, toch vond men hier een stok om mee te slaan.
Je weet ook niet of bepaalde mensen al waarschuwingen hebben gehad in het verleden. Als we ons met elke beslissing van de abusecomm. moeten bemoeien is het eind zoek.
Ff ter zijde Roger, maar bij bepaalde opmerkingen vind ik het niet nodig om al eens waarschuwingen te hebben gehad.
Dan heb ik het dus niet over Ludo zijn posting!!!!! Laat dat voor opstellen.
Maar ik kan je wel andere voorbeelden noemen.
Piet de Kort
16 december 2008, 09:51
Ff ter zijde Roger, maar bij bepaalde opmerkingen vind ik het niet nodig om al eens waarschuwingen te hebben gehad.
Dan heb ik het dus niet over Ludo zijn posting!!!!! Laat dat voor opstellen.
Maar ik kan je wel andere voorbeelden noemen.
Regels oke! Maar teveel regels hoeft voor mij ook niet! Kom op, een beetje normaal omgaan met elkaar kan toch wel! Er is al genoeg ellende in de wereld.
Elkaar een beetje stangen/jennen moet kunnen!
Grof taalgebruik is uit den boze!
Ik snap ook wel dat sommige met een biertje (teveel) op vaak iets te ver gaan. Sluit dan de pc af en ga slapen.
Ik heb een weekje nu eens niets gepost, weinig gedronken en veel gelezen! Je ziet dan duidelijk dat ieder mens met andere ogen een wedstrijd beleefd! Daar komen dan ook soms frustraties uit! Sterker nog, dat mensen posten die heel de wedstrijd niet gezien hebben en toch een duidelijk oordeel (kunnen) vellen. Maar goed, daardoor hoeven de regels niet te worden aangepast.
Bedankt ook voor de vele leuke reacties die ik heb mogen ontvangen. De 10.000 ste is al geweest, ik zal zeggen: het forum blijft best leuk! ::happy::
Fintan Planting
16 december 2008, 09:54
Iemand vraagt waarom de ene persoon geschorst wordt en een aantal dagen later een ander persoon met bedreigingen niet.
Nee, de vraagstelling ging niet over bedreigingen. Er werd gevraagd waarom sommige mensen een schorsing krijgen voor bepaald taalgebruik en anderen een waarschuwing:
Misschien was een duidelijker antwoord geweest dat er rekening wordt gehouden met het verleden van gebruikers. Maar het is wel de intentie van die nieuwe regels om dat duidelijker te maken (zie onder)
Het antwoord van Fintan luidt dat ze daarom aan regels aan het werken zijn.
Mijn antwoord was niet bedoeld om aan te geven dat er nu inderdaad volslagen willekeur is en dat iedereen tijdens het opstellen van die regels een vrijbrief heeft om te doen wat hij/zij wil.
We zijn bezig met de nieuwe forumregels zodat:
a. die voor iedereen duidelijk en op te zoeken zijn;
b. daar per overtreding een duidelijke strafmaat voor staat, in de vorm van een aantal strafpunten;
c. een bepaald aantal strafpunten tot vermindering van de toegankelijkheid tot het forum zal leiden en uiteindelijk zelfs tot uitsluiting.
Op die manier kan vanuit de mod-kant op een transparantere manier worden gewerkt en zijn beperkingen of schorsingen het gevolg van een optelsom van acties. Zo telt het verleden van een deelnemer dus mee in de gevolgen.
Bovendien moeten alle gebruikers zich realiseren dat we samen de leefbaarheid op dit forum bepalen. Als we dat willen verbeteren, dan moet iedereen ook over de schroom heenstappen om een aanstootgevende posting te rapporteren. Als je op die rapporteerknop* drukt, weet je in elk geval zeker dat die posting aandacht zal krijgen van een moderator. Alleen maar klagen in andere threads over 'die schandalige posting' is echt een stuk minder effectief.
Er hangt om het rapporteren van postings een gevoel van 'klikken'. Ik zou iedereen die dit forum leuk wil houden echter willen aanraden heel snel over dat gevoel te stappen. Samen kunnen we het leuk houden. Als die wil er niet is, dan kan daar geen mate van moderatie tegenop.
* = http://www.ijshockeyforum.com/n/cb/buttons/report.gif
Ludo van Vliet
16 december 2008, 10:23
En wat is dit dan?? Unsportsmanslike posting????
Je begint een ouwe zeur te worden Hanssie. Kijk eerst effe naar je eige.....
Marcel de Groot
16 december 2008, 11:30
Los van zijn herkomst zullen we toch begrip moeten opbrengen en vertrouwen moeten stellen in de abuse-commissie.
En dat komt uit jouw mond?????????
bah bah.
Hans Maertzdorff
16 december 2008, 12:16
En wat is dit dan?? Unsportsmanslike posting????
Je begint een ouwe zeur te worden Hanssie. Kijk eerst effe naar je eige.....
Ludo, je weet niet waar je over praat, ik heb bewijzen van een aantal Tilburgers , hoe achterbaks ze zijn, trouwens je begint ook al behoorlijk het niveau van een [mod: removed] ( mag dit wel, nou voor mij wel ) te krijgen, had ik niet van jou verwacht.
Michael van Opstal
16 december 2008, 18:46
Ludo, je weet niet waar je over praat, ik heb bewijzen van een aantal Tilburgers , hoe achterbaks ze zijn, trouwens je begint ook al behoorlijk het niveau van een [mod: removed] ( mag dit wel, nou voor mij wel ) te krijgen, had ik niet van jou verwacht.
Zou zeggen, ga met je bewijzen naar Peter R de Vries !!!
Emile Joosten
16 december 2008, 19:37
ik heb bewijzen van een aantal Tilburgers , hoe achterbaks ze zijn,
Laat ons niet langer in spanning Hans; we willen het horen!!
Piet de Kort
16 december 2008, 19:44
Laat ons niet langer in spanning Hans; we willen het horen!!
Ik wil het ook wel zien! :goodman:
Gerard Eisma
16 december 2008, 20:02
Wat ideetjes:
Abuse of opponent
Illegal posting
Verbal Roughing
Slashing (schelden)
In deze tread is het tijd voor een too many men
Ludo van Vliet
16 december 2008, 20:30
Ludo, je weet niet waar je over praat, ik heb bewijzen van een aantal Tilburgers , hoe achterbaks ze zijn, trouwens je begint ook al behoorlijk het niveau van een jankerd ( mag dit wel, nou voor mij wel ) te krijgen, had ik niet van jou verwacht.
Hans,
nou wijs je weer naar een ander. Dat is nou juist het grote probleem hier. We wijzen allemaal naar een ander, maar vergeten naar onszelf te kijken.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!!!!!!
Jordy Rutten
16 december 2008, 20:41
Hans,
nou wijs je weer naar een ander. Dat is nou juist het grote probleem hier. We wijzen allemaal naar een ander, maar vergeten naar onszelf te kijken.
Verbeter de wereld, begin bij je zelf!!!!!!
Grappig dat juist jij dat zegt.
Van iedere [mod: removed] op het forum, loop jij de boel het meeste op te naaien.
Als je nou eens een keer ademhaalt voordat je post en tot 10 telt, zijn we al een stuk verder. Dus inderdaad: verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Piet de Kort
16 december 2008, 21:05
Ik maak maar geen gebruik voor het schot voor open doel.........:goodman:
Ik heb mij laten vertellen dat Geleen een boycot statement heeft t.o.v. Tilburgers! :Bonk3:
P.s. Te laat Rudy!!!
Gert van Kuyk
16 december 2008, 21:11
Ik heb mij laten vertellen dat Geleen een boycot statement heeft t.o.v. Tilburgers! :Bonk3:
Oh is het daarom hier zo lekker rustig ?? :ShutUp:
Mag dan nog wel een tijdje duren....;) ;)
Piet de Kort
16 december 2008, 21:14
Oh is het daarom hier zo lekker rustig ?? :ShutUp:
Mag dan nog wel een tijdje duren....;) ;)
Ik mis wel mijn vriendje Hanssie, Gertje! :drinkers:::oops::
Rudy Bouquet
16 december 2008, 21:27
P.s. Te laat Rudy!!!
Haha, soms schrijf je een reactie......En kijk je even verder en zie je dat de sfeer in de postings onaardiger wordt.......ja......en dan besluit je de posting maar weg te halen, om zelf geen olie op het vuur te gooien.
Maarja dan heb je niet op Piet de Kort gerekend,..... die met ruim 10.000 postings niets mist....!:goodman:
Jordy Rutten
16 december 2008, 22:22
Grappig dat juist jij dat zegt.
Van iedere [mod: removed] op het forum, loop jij de boel het meeste op te naaien.
Als je nou eens een keer ademhaalt voordat je post en tot 10 telt, zijn we al een stuk verder. Dus inderdaad: verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Ontvangen waarschuwing voor mij?
Volgens mij is er hier een overijverige mod niet zo goed in Duits...aanstellerij
Hans Maertzdorff
16 december 2008, 22:25
Ontvangen waarschuwing voor mij?
Volgens mij is er hier een overijverige mod niet zo goed in Duits...aanstellerij
Och, ik heb net een berisping gekregen, een rode kaart, hahahahaha, kan er alleen maar om lachen waarvoor ik die gekregen heb, maar so what:Bonk3:
Piet de Kort
16 december 2008, 22:57
Och, ik heb net een berisping gekregen, een rode kaart, hahahahaha, kan er alleen maar om lachen waarvoor ik die gekregen heb, maar so what:Bonk3:
Welke Tilburger(s) hebben nu weer over jou geklaagd, stoutert? Ikke nie hoor Hanssie! :goodman:
Peter Knops
16 december 2008, 22:58
Ik wil het ook wel zien! :goodman:
Lijkt me niet..!!! zou wel eens ongemakkelijk kunnen worden...
Auke de Vries
16 december 2008, 23:05
En dat komt uit jouw mond?????????
bah bah.
@ Marcel.
Voor dit soort gevallen is een negeerlijst erg handig.
Dick van den Berg
16 december 2008, 23:38
Er wordt op het forum selectief geschorst dat is iedereen ondertussen duidelijk.
De ene kruikenzeikerd beschermt de andere kruikenzeikerd.
Het niveau van een bepaalde kruikenzeikerd begint op te vallen?.hanteerde hij jaren geleden de regels niet ook op deze manier?
Wat mag je nu op dit forum wel of niet zeggen?
Jankerd is uit den boze, kan je een ?kaart? opleveren?.een kaart, laat me niet lachen!
Wat gebeurt er bijvoorbeeld wanneer je iemand een Oetlul noemt?
Kan Lapschwanz door de beugel en wat gedaan met Schweinehund ?
Eerlijk gezegd?ik weet het niet meer.
Vuile gluiperd zal toch zeker wel kunnen of niet?
Matennaaier heb ik toch mijn twijfels over, loopse Zebra weer niet!
Stel we gaan met geslachtsdelen gooien?.lul of kut of van mijn part iets in de geest van pruim?mag dat wel?
Daarom de opmerking aan kruikenzeikerd nummer (1) ?ben godverdomme eens duidelijk , klootzak? !
Piet de Kort
16 december 2008, 23:50
Lijkt me niet..!!! zou wel eens ongemakkelijk kunnen worden...
Hoezo? Verdenkingen zijn veel erger dan zekerheidjes! ::thumbsup::
Piet de Kort
16 december 2008, 23:52
Er wordt op het forum selectief geschorst dat is iedereen ondertussen duidelijk.
Het niveau van een bepaalde kruikenzeikerd begint op te vallen?.hanteerde hij jaren geleden de regels niet ook op deze manier?
Jankerd is uit den boze, kan je een ?kaart? opleveren?.een kaart, laat me niet lachen!
Stel we gaan met geslachtsdelen gooien?.lul of kut of van mijn part iets in de geest van pruim?mag dat wel?
Daarom de opmerking aan kruikenzeikerd nummer (1) ?ben godverdomme eens duidelijk , klootzak? !
Volgens mij heb ik deze posting al ergens voorbij zien komen! :goodman:
Hans Maertzdorff
16 december 2008, 23:52
Goed bezig breur, maar ik had deze rode kaart van Fintan, maar dat is toch een pot nat met de abusecommisie!!!
Peter Knops
16 december 2008, 23:53
klopt...........:smiley_geleen:
Piet de Kort
17 december 2008, 00:01
klopt...........:smiley_geleen:
Natuurlijk klopt dat! Ik vertel geen onzin! ::happy::
Hans Maertzdorff
17 december 2008, 00:04
Pietje, ik denk dat zelfs jij vreemd zult opkijken wanneer wij de informatie blootgeven die wij hebben.
Piet de Kort
17 december 2008, 00:06
Pietje, ik denk dat zelfs jij vreemd zult opkijken wanneer wij de informatie blootgeven die wij hebben.
Dat zou kunnen, Hans! Het vervelende is altijd dat ik na zo'n opmerking/zin zo nieuwsgierig als de pest ben/wordt! :Bonk3:
Peter Knops
17 december 2008, 00:13
Dat zou kunnen, Hans! Het vervelende is altijd dat ik na zo'n opmerking/zin zo nieuwsgierig als de pest ben/wordt! :Bonk3:
Daar zou jij altijd achter kunnen komen.................:smiley_geleen:
Peter Knops
17 december 2008, 00:14
Natuurlijk klopt dat! Ik vertel geen onzin! ::happy::
inderdaad.. dus jij weet ook dat het zekerheidjes zijn dan..... Piet wat zeg je nu dan..
Piet de Kort
17 december 2008, 00:17
inderdaad.. dus jij weet ook dat het zekerheidjes zijn dan..... Piet wat zeg je nu dan..
Zo laat op de avond wordt deze cryptische omschrijving iets te moeilijk voor mij, Peter! Dadelijk ga ik dingen denken die helemaal geen zekerheid zijn! Of misschien ga ik iets met zekerheid zeggen, wat ik helemaal niet mag denken! :goodman:
Piet de Kort
17 december 2008, 00:19
Daar zou jij altijd achter kunnen komen.................:smiley_geleen:
Als jullie mij die info geven, dan weet ik het zo! ::worship::
Peter Knops
17 december 2008, 00:20
Zo laat op de avond wordt deze cryptische omschrijving iets te moeilijk voor mij, Peter! Dadelijk ga ik dingen denken die helemaal geen zekerheid zijn! Of misschien ga ik iets met zekerheid zeggen, wat ik helemaal niet mag denken! :goodman:
Laten we dat dan maar zo houden....wel te rusten Piet..............slaap zacht...:smiley_geleen:
Hans Maertzdorff
17 december 2008, 00:20
Als jullie mij die info geven, dan weet ik het zo! ::worship::
Volgens mij hoef je niet zo ver te zoeken naar de waarheid Pietje.
Maar ik ga pitten, moet jij ook maar gaan doen!
Peter Knops
17 december 2008, 00:25
Wel te ruste Hans... was weer een vermoeidende forum dag.............::redrant:::smiley_geleen:::redran t::
Maar ik hoop dat het een lessons learned was.....maar denk het niet...
Piet de Kort
17 december 2008, 00:28
Wel te ruste Hans... was weer een vermoeidende forum dag.............::redrant:::smiley_geleen:::redran t::
Welterusten dan, Hans en Peter!
Hans Maertzdorff
17 december 2008, 00:29
Och, we zien het wel Peter, ik maak mij er niet meer druk om, we leven donderjuu in bijna 2009, niet in ....... of whatever.
Wendy Tellers
17 december 2008, 10:03
Ik snap ook wel dat sommige met een biertje (teveel) op vaak iets te ver gaan. Sluit dan de pc af en ga slapen.
Net zoals ze bij de auto's willen gaan doen: een herkenning als je gedronken hebt en dan kan de pc niet worden opgestart. :)
Joep Meijsen
17 december 2008, 10:06
Dit onderwerp is gesloten.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.