View Full Version : Beladen wedstrijd eindigt in staking
Geert van der Meulen
10 december 2008, 17:52
GvdM is weer in het land en dus werd het tijd voor het eerste divisieteam van Heerenveen Flyers de eerste overwinning te pakken. Dat lukte zondagavond tegen Eindhoven, hoewel de wedstrijd niet werd uitgespeeld.
GvdM maakte dit maal niet zelf het verslag, maar liet dat over aan JvdM die ditmaal ook op de tribune zat.
Zondagavond is de wedstrijd in de eerste divisie tussen de Heerenveen Flyers en Eindhoven Ijsbrekers in de derde periode bij een 7-3 tussenstand gestaakt.
De scheidsrechter vond het niet verantwoord meer om door te spelen nadat er meerdere vechtpartijen waren geweest. Het begon in de 1e periode nog wel vrij rustig en Heerenveen wist al na twee minuten de 1-0 te maken via een pass van Jeroen Beeksma en afgemaakt door Dennis de Vries, die hem snel in de verre hoek schoot. Een kleine minuut later wist Eindhoven al de gelijkmaker te scoren via een face-off in hun aanvalsvak. Een hard schot kwam eerst nog op de legguard van de goed keepende Nadia Zijlstra, maar ze wist de puck toch niet genoeg te keren en zo ging hij er alsnog in.
Heerenveen bleef ondanks de tegengoal gewoon door ijshockeyen en twee minuten later was het alweer raak. Na wat rondspelen in het aanvalsvak van de Flyers ging de puck naar de blauwe lijn en via een snelle pass naar goal en door een snel schot pakte Heerenveen weer de leiding. Na een rustige tien minuten wisten de Flyers opnieuw het net te vinden. Ditmaal door een goed uitbraak en een slimme pass terug vloog de puck er weer aan de blokkerzijde bij Eindhoven in. De goal werd gescoord door de hard werkende Michel Menninga die na een afwezigheid van een paar jaar weer terug is en met succes. Een paar minuten voor het einde van de periode scoorde Eindhoven nog een goal. Direct vanuit een face-off was er een pass naar Nick Verschuren die de puck snel inschoot, de keeper hierbij kansloos latend. Zijlstra wist twee minuten voor de pauze een gelijkmaker te voorkomen door bij een break-away een hele knappe redding te maken.
De tweede periode werd een face-off slecht genomen door Heerenveen en was het makkelijk voor Twan Jonkers om voor de Ijsbrekers de gelijkmaker te scoren. Na een kleine vechtpartij waarbij van beide teams een speler werd weggestuurd kreeg Heerenveen een power play. Al na vier seconden in de power play werd de 4-3 door de Flyers gescoord. Een halve minuut later was het alweer raak en werd het 5-3 na een snelle aanval en een snel schot voor Heerenveen. Vanaf toen was Heerenveen de overheersende ploeg. Een aantal minuten later scoorden de Flyers dan ook naar wat later bleek het laatste goal van de wedstrijd.
Halverwege de tweede periode werd er een speler van Heerenveen van het ijs gestuurd. Hij had een Eindhovenaar gecheckt waarna die speler hem terug wilde pakken. Gelukkig voor de Heerenvener zag hij het op tijd en zo kon hij zich zelf verdedigen. Na die actie ontstonden er nog een paar opstootjes. De scheidsrechter wilde toen overleg met de coaches en captains van beide teams. De rest van de 2e periode verliep zonder probleem en het leek of de rest van de wedstrijd normaal uitgespeeld zou gaan worden. Totdat er in de 3e periode een speler van Heerenveen in de Eindhovense keeper werd geduwd en die keeper begon te slaan wat weer tot een nieuwe vechtpartij leidde. Op dat moment vond de scheidsrechter het genoeg geweest en staakte de wedstrijd.
Patrick van de Wijgert
11 december 2008, 12:29
GvdM is weer in het land en dus werd het tijd voor het eerste divisieteam van Heerenveen Flyers de eerste overwinning te pakken. Dat lukte zondagavond tegen Eindhoven, hoewel de wedstrijd niet werd uitgespeeld.
GvdM maakte dit maal niet zelf het verslag, maar liet dat over aan JvdM die ditmaal ook op de tribune zat.
Zondagavond is de wedstrijd in de eerste divisie tussen de Heerenveen Flyers en Eindhoven Ijsbrekers in de derde periode bij een 7-3 tussenstand gestaakt.
De scheidsrechter vond het niet verantwoord meer om door te spelen nadat er meerdere vechtpartijen waren geweest. Het begon in de 1e periode nog wel vrij rustig en Heerenveen wist al na twee minuten de 1-0 te maken via een pass van Jeroen Beeksma en afgemaakt door Dennis de Vries, die hem snel in de verre hoek schoot. Een kleine minuut later wist Eindhoven al de gelijkmaker te scoren via een face-off in hun aanvalsvak. Een hard schot kwam eerst nog op de legguard van de goed keepende Nadia Zijlstra, maar ze wist de puck toch niet genoeg te keren en zo ging hij er alsnog in.
Heerenveen bleef ondanks de tegengoal gewoon door ijshockeyen en twee minuten later was het alweer raak. Na wat rondspelen in het aanvalsvak van de Flyers ging de puck naar de blauwe lijn en via een snelle pass naar goal en door een snel schot pakte Heerenveen weer de leiding. Na een rustige tien minuten wisten de Flyers opnieuw het net te vinden. Ditmaal door een goed uitbraak en een slimme pass terug vloog de puck er weer aan de blokkerzijde bij Eindhoven in. De goal werd gescoord door de hard werkende Michel Menninga die na een afwezigheid van een paar jaar weer terug is en met succes. Een paar minuten voor het einde van de periode scoorde Eindhoven nog een goal. Direct vanuit een face-off was er een pass naar Nick Verschuren die de puck snel inschoot, de keeper hierbij kansloos latend. Zijlstra wist twee minuten voor de pauze een gelijkmaker te voorkomen door bij een break-away een hele knappe redding te maken.
De tweede periode werd een face-off slecht genomen door Heerenveen en was het makkelijk voor Twan Jonkers om voor de Ijsbrekers de gelijkmaker te scoren. Na een kleine vechtpartij waarbij van beide teams een speler werd weggestuurd kreeg Heerenveen een power play. Al na vier seconden in de power play werd de 4-3 door de Flyers gescoord. Een halve minuut later was het alweer raak en werd het 5-3 na een snelle aanval en een snel schot voor Heerenveen. Vanaf toen was Heerenveen de overheersende ploeg. Een aantal minuten later scoorden de Flyers dan ook naar wat later bleek het laatste goal van de wedstrijd.
Halverwege de tweede periode werd er een speler van Heerenveen van het ijs gestuurd. Hij had een Eindhovenaar gecheckt waarna die speler hem terug wilde pakken. Gelukkig voor de Heerenvener zag hij het op tijd en zo kon hij zich zelf verdedigen. Na die actie ontstonden er nog een paar opstootjes. De scheidsrechter wilde toen overleg met de coaches en captains van beide teams. De rest van de 2e periode verliep zonder probleem en het leek of de rest van de wedstrijd normaal uitgespeeld zou gaan worden. Totdat er in de 3e periode een speler van Heerenveen in de Eindhovense keeper werd geduwd en die keeper begon te slaan wat weer tot een nieuwe vechtpartij leidde. Op dat moment vond de scheidsrechter het genoeg geweest en staakte de wedstrijd.
Je doet net overkomen of Eindhoven debet is aan dit alles.
Getuige de sheets op de NIJBsite lijkt het erop dat Heerenveen regelmatig problemen heeft.
Tis alleen raar dat een scheids de wedstrijd staakt.
Ludo van Vliet
11 december 2008, 15:01
Getuige de sheets op de NIJBsite lijkt het erop dat Heerenveen regelmatig problemen heeft.
roze bril?? In dit geval in combinatie met een roze snor??
Geert van der Meulen
11 december 2008, 15:21
a. Lezen is een ding, ik ben niet de schrijver.
b. Jouw tweede opmerking is net zoiets als zeggen dat de speler Donders (degene die de speler van Heerenveen aanviel die zich daarop verweerde waardoor Donders moest uitvallen) de naam heeft van spelers die ook vaak in de problemen komen volgens de sheets.
c. Hoewel ik het zelf niet heb gezien is de schrijver van dit artikel wel getuige geweest van het voorval waardoor de wedstrijd werd gestaakt. Een speler van Heerenveen werd in het doel gedrukt waardoor weer een opstootje ontstond. Uit het feit dat zowel de goalie als een speler van Eindhoven op dat moment werden weggestuurd blijkt volgens mij wel genoeg.
Patrick van de Wijgert
11 december 2008, 17:17
b. Jouw tweede opmerking is net zoiets als zeggen dat de speler Donders (degene die de speler van Heerenveen aanviel die zich daarop verweerde waardoor Donders moest uitvallen) de naam heeft van spelers die ook vaak in de problemen komen volgens de sheets.
c. Hoewel ik het zelf niet heb gezien is de schrijver van dit artikel wel getuige geweest van het voorval waardoor de wedstrijd werd gestaakt. Een speler van Heerenveen werd in het doel gedrukt waardoor weer een opstootje ontstond. Uit het feit dat zowel de goalie als een speler van Eindhoven op dat moment werden weggestuurd blijkt volgens mij wel genoeg.
Ik vond het verhaal a) eenzijdig dat alles aan Eindhoven ligt. en b) Zoals eht wordt geschreven viel het best mee, en zeker niet waard om te staken.
2 vechten 2 schuld toch?
Auke de Vries
11 december 2008, 18:19
Ik vond het verhaal a) eenzijdig dat alles aan Eindhoven ligt. en b) Zoals eht wordt geschreven viel het best mee, en zeker niet waard om te staken.
2 vechten 2 schuld toch?
Kijk alleen maar eens op de sheet naar de hoeveelheid straffen en wie er schuldig is.......!!!!!!!!
Als je een verslag neerzet dan kun je ook reactie's verwachten.
Geert van der Meulen
11 december 2008, 18:45
Kijk alleen maar eens op de sheet naar de hoeveelheid straffen en wie er schuldig is.......!!!!!!!!
Als je een verslag neerzet dan kun je ook reactie's verwachten.
101-97, wie is er nu schuldig?
Kom zaterdagavond maar even kijken, dan weet je tenminste waar je over praat.
Geert van der Meulen
11 december 2008, 18:47
2 vechten 2 schuld toch?
Nou, eerlijk gezegd Patrick lees ik dat niet zo in het verslag. De waarheid is echter wel dat Donders de aanval inzette en dat de wedstrijd werd gestaakt doordat de keeper en een andere speler van Eindhoven weer een vechtpartij startten.
Heerenveen stond op dat moment vier punten voor, wat voor belang hebben zij er bij.
Je laatste opmerking is trouwens best waar, het viel allemaal nogal mee, maar dat haal je uit het zelfde verslag!
Auke de Vries
11 december 2008, 19:34
Nee, ik kom niet kijken, want misschien weet ik je daarna wel waar ik over praat. :goodman:
Fijne wedstrijd alvast.
Geert van der Meulen
11 december 2008, 19:37
Nee, ik kom niet kijken, want misschien weet ik je daarna wel waar ik over praat. :goodman:
Fijne wedstrijd alvast.
Gelijk heb je, zou inderdaad ook jammer zijn als je wel wist waar je over sprak.
Zo is er tenminste nog wat te lachen.
p.s. Patrick uit Tilburg weet wel waar hij over praat.
Auke de Vries
11 december 2008, 19:47
Gelijk heb je, zou inderdaad ook jammer zijn als je wel wist waar je over sprak.
Zo is er tenminste nog wat te lachen.
Tsja er zijn mensen die vinden zichzelf zo geweldig.
Gelukkig dat er toch iemand is die weet waar hij over (s)preekt. :goodman:
Fijne wedstrijd toegewenst.
Geert van der Meulen
11 december 2008, 19:50
Tsja er zijn mensen die vinden zichzelf zo geweldig.
Gelukkig dat er toch iemand is die weet waar hij over (s)preekt. :goodman:
Fijne wedstrijd toegewenst.
Nee hoor, Patrick vindt zichzelf helemaal niet zo geweldig. Gewoon een bescheiden vent die weet waar hij over spreekt.
Je zou er een voorbeeld aan kunnen nemen!:grin:
Auke de Vries
11 december 2008, 19:54
Nee hoor, Patrick vindt zichzelf helemaal niet zo geweldig. Gewoon een bescheiden vent die weet waar hij over spreekt.
Je zou er een voorbeeld aan kunnen nemen!:grin:
Jaja, waarom betrek je nu alles op Patrick.
Ik heb het over ene Geert van de Meulen.
Jammer dat er geen MODERATERS genegeerd kunnen worden.:Bonk3::Bonk3::Bonk3:
EINDE DISCUSSIE.
Geert van der Meulen
11 december 2008, 19:55
Jaja, waarom betrek je nu alles op Patrick.
Ik heb het over ene Geert van de Meulen.
Jammer dat er geen MODERATERS genegeerd kunnen worden.:Bonk3::Bonk3::Bonk3:
Oooh ... je weet dus werkelijk niet waar je over spreekt.
Ik ben geen moderater!::tease::
Auke de Vries
11 december 2008, 20:08
Oooh ... je weet dus werkelijk niet waar je over spreekt.
Ik ben geen moderater!::tease::
Wat staat hier dan...............:Bonk3:
SysteemberichtSorry, Geert van der Meulen is een moderator/beheerder en je mag hem of haar niet op de negeerlijst zetten.
En wat staat hier dan nog meer...............:Bonk3:
Geert van der Meulen (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=91)
NHL Star
Fan van: Heerenveen Flyers Berichten: 3.909
Heeft bedankt: 24
Is bedankt: 53 (32 posts)
http://www.ijshockeyforum.com/n/images/icons/icon1.gif Re: Oproep
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob Boumans http://www.ijshockeyforum.com/n/cb/buttons/viewpost.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?p=85417#post85417)
Ik sta achter elke oproep,van wie dan ook,om dit forum vrij te houden van racistische uitingen!
Dat wil evenwel niet zeggen dat ik van plan ben lid te worden van uw fanclub.
Mijn vraag aan Fintan is nog niet beantwoord dus daar wacht ik dan nog even op.
Beste meneer Boumans,
Ik kan uw vraag zo wel beantwoorden.
Nee, ik ben niet gevraagd om moderator te worden. Ik ben wel moderator van het priveforum van Heerenveen Flyers, maar daar heb ik geen werk van.
Zou men mij vragen om moderator te worden van het forum, dan zal ik daar zeker eerst goed over nadenken alvorens ik ja of nee zeg.
Het heeft niks te maken met een fanclub, ik weet niet waar u dat idee vandaan haalt.
Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom het belangrijk voor u zou zijn of ik wel of niet moderator ben of wordt, maar ongetwijfeld hebt u daar uw eigen goede redenen voor.
Bovenstaande is in zijn geheel na te lezen via onderstaande link:
http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=4830&page=2
Geert van der Meulen
11 december 2008, 20:22
Goh!
Is dat weer een meevaller! :)
Alex van den Brink
12 december 2008, 21:34
Wat is er zaterdag dan?
Wij willen niet op voorhand uitgemaakt worden voor een fysiek team!::fight::
::happy::
Wim van Leer
20 december 2008, 21:56
Ik ben benieuwd naar het verslag van Dordrecht Lions - Heerenveen. Deze is namelijk ook gestaak. Op 37:11 bij een stand van 4-0
Geert van der Meulen
20 december 2008, 21:58
Ik ben benieuwd naar het verslag van Dordrecht Lions - Heerenveen. Deze is namelijk ook gestaak. Op 37:11 bij een stand van 4-0
Ben jij er geweest? Schrijf dan even een verslag.
Wim van Leer
20 december 2008, 23:08
Een impressie kan ik wel geven, hoewel ik wat later binnenkwam. Ik was net op tijd om Dordrecht de 3-0 te zien maken. Tijd 7 min nogwat. Heerenveen is gedurende de rest niet aan de bak gekomen en Dordrecht verzuimde de score uit te breiden. Ook door 3 schitterende reddingen met de vanghand van Zijlstra. In de tweede periode raakte Heerenveen zeer ge?rriteerd. Met als gevolg een regen van straffen. Dordrecht liet zich meeslepen en incasseerde ook veel straffen. Zelfs op de momenten dat het 3 tegen 5 was konden beide teams niet echt potten breken, al scoorde Dordrecht nog 1 keer.
Heerenveen was onmachtig om in de buurt van de keeper te komen. In een situatie van 5-3 in het voordeel van Dordrecht werd een speler van Heerenveen tegen de boarding gewerkt. Dit resulteerde in een vechtpartij. De coach van Heerenveen liep het ijs op en gaf aan dat hij ermee kapte. Einde wedstrijd. Een slechte wedstrijd om gauw te vergeten. Er zijn vast wat games en matches gevallen dus gevolgen zijn er ook voor de resterende wedstrijden.
Paul van Heertum
21 december 2008, 00:22
Weer Heerenveen, zal vast toeval zijn
Janice Hoekstra
21 december 2008, 00:48
Heerenveen raakte geirriteerd??? Vechtpartijtje na schot op goal bij Dordrecht, aanstichter Dordrecht...3e man in Dordrecht...speler van Dordrecht gooit stick van speler van Heerenveen over de glazen boarding....en dit mag allemaal...nee...leuker nog de speler van wie de stick was krijgt slashing (hahahaha..hoe is het mogelijk). Maar we gaan gewoon verder spelen terwijl hier al spelers van Dordrecht weg gestuurd hadden mogen worden. Dordrecht deelt smerige checks uit, Heerenveen checkt terug, speler van Heerenveen kreeg een check to the head- dit was trouwens ook een checking from behind, waarna deze buiten bewustzijn was...en toen dus knokpartij....van beide kanten! maar het zal wel weer aan Heerenveen liggen????
Patrick van de Wijgert
21 december 2008, 08:40
Heerenveen raakte geirriteerd??? Vechtpartijtje na schot op goal bij Dordrecht, aanstichter Dordrecht...3e man in Dordrecht...speler van Dordrecht gooit stick van speler van Heerenveen over de glazen boarding....en dit mag allemaal...nee...leuker nog de speler van wie de stick was krijgt slashing (hahahaha..hoe is het mogelijk). Maar we gaan gewoon verder spelen terwijl hier al spelers van Dordrecht weg gestuurd hadden mogen worden. Dordrecht deelt smerige checks uit, Heerenveen checkt terug, speler van Heerenveen kreeg een check to the head- dit was trouwens ook een checking from behind, waarna deze buiten bewustzijn was...en toen dus knokpartij....van beide kanten! maar het zal wel weer aan Heerenveen liggen????
Afgaande op alle sheets van dit jaar??????
Wat is het nut van Dordrecht als je met 4-0 voorstaat?
3 vechten 2 schuld?
Alex van den Brink
21 december 2008, 08:44
Zoetermeer heeft vorig weekend in Heerenveen gespeeld en er was weinig mis met die wedstrijd.
Jason Winklaar
21 december 2008, 09:13
De grootste schuld lag bij de schiedsrechter.
Wanneer hij in de eerste periode strak had in gegrepen bij enkele smerige checks was de wedstrijd niet zo uit de hand gelopen. Deze scheidsrechter heeft een dure opleiding gehad in Canada betaald door de NIJB, maar hij snapt er werkelijk niks van.....
Als jij aan beide kant even strak fluit is de kans klein dat een wedstrijd uit de hand loopt en zoals je aan de straffen kunt zien waren de regels voor heerenveen scherper dan voor dordt!
Ik ben een neutrale toeschouwer aangezien ik in de buurt woon en verschillende wedstrijdjes mee pik, dus mij kun je niet van subjectief schrijven betichtten.
Geert van der Meulen
21 december 2008, 09:18
Ik ben er niet bijgeweest, jij ook niet zeker! Je lult tenminste weer als de bekende kip zonder kop.
http://www.miketheheadlesschicken.org/index.php
Geert van der Meulen
21 december 2008, 09:20
Afgaande op alle sheets van dit jaar??????
Wat is het nut van Dordrecht als je met 4-0 voorstaat?
3 vechten 2 schuld?
Afgaande op alle sheets moeten we dan de spelers met de naam Donders ook maar levenslang schorsen.
Als ik de verslagen lees van Wim van Leer (Dordrecht), Janice Hoekstra (Heerenveen) en last but zeker not least de onpartijdige Jason Winklaar kom ik tot de conclusie dat er niet zo maar een schuldige is aan te wijzen.
Patrick van de Wijgert
21 december 2008, 09:41
Afgaande op alle sheets moeten we dan de spelers met de naam Donders ook maar levenslang schorsen.
Als ik de verslagen lees van Wim van Leer (Dordrecht), Janice Hoekstra (Heerenveen) en last but zeker not least de onpartijdige Jason Winklaar kom ik tot de conclusie dat er niet zo maar een schuldige is aan te wijzen.
Gaat er meer om dat afgaande op alleen de sheets kan het niet zo zijn dat men geen mening kan/mag vormen?
Statistieken van de NIJB site, dan kun je neit altijd de andere de schuld geven toch?
Fedde van GENTHeerenveen Flyers 132 in 8 wedstrijden
Ronald de BOERHeerenveen Flyers 110 in 6 wedstrijden
Dennis BOLTJESHeerenveen Flyers 92
Gemiddelde over 11 wedstrijden van maar als 60 minuten
Dit is toch onderbouwt of niet?
Geert van der Meulen
21 december 2008, 09:43
Gaat er meer om dat afgaande op alleen de sheets kan het niet zo zijn dat men geen mening kan/mag vormen?
Nog een keer?
Patrick van de Wijgert
21 december 2008, 09:47
Zoetermeer heeft vorig weekend in Heerenveen gespeeld en er was weinig mis met die wedstrijd.
Misschien dat bepaalde spelers niet meededen?
Geert van der Meulen
21 december 2008, 09:49
Misschien dat bepaalde spelers niet meededen?
Laat ik het zo zeggen: op het wedstrijdsheet was geen plaats meer voor Heerenveen spelers.
De spelers die volgens jou de grootste boeven van de eredivisie zijn deden allemaal mee.
Geert van der Meulen
21 december 2008, 09:58
Statistieken van de NIJB site, dan kun je neit altijd de andere de schuld geven toch?
Fedde van GENTHeerenveen Flyers 132 in 8 wedstrijden
Ronald de BOERHeerenveen Flyers 110 in 6 wedstrijden
Dennis BOLTJESHeerenveen Flyers 92
Gemiddelde over 11 wedstrijden van maar als 60 minuten
Dit is toch onderbouwt of niet?
Wat je onderbouwt is dat de top 3 van de strafbank sinds gisteren de genoemde spelers zijn. Heerenveen heeft 25 spelers op papier.
Er zijn twee wedstrijden van Heerenveen gestaakt, jij hebt ze beide niet gezien, ik heb er een gezien.
Bonne Hoekstra
21 december 2008, 10:19
De grootste schuld lag bij de schiedsrechter.
Wanneer hij in de eerste periode strak had in gegrepen bij enkele smerige checks was de wedstrijd niet zo uit de hand gelopen. Deze scheidsrechter heeft een dure opleiding gehad in Canada betaald door de NIJB, maar hij snapt er werkelijk niks van.....
Als jij aan beide kant even strak fluit is de kans klein dat een wedstrijd uit de hand loopt en zoals je aan de straffen kunt zien waren de regels voor heerenveen scherper dan voor dordt!
Ik ben een neutrale toeschouwer aangezien ik in de buurt woon en verschillende wedstrijdjes mee pik, dus mij kun je niet van subjectief schrijven betichtten.
Jason je hebt helemaal gelijk het was een complete wanprestatie van de Ridder. Hij had gelijk in de eerste periode een speler van Dordrecht weg moeten sturen toen deze als derde man in kwam schaatsen bij een opstootje. Waarna hij de stick van de spelers over de glazen boarding in het plubliek van Heerenveen gooide. Dit allemaal onder het toezicht van de arbitrage. In de tweede periode werd er een speler snooihard in de bording gewerkt wederom onder het toezicht van de arbitrage. Je raad het al ook hier wordt niets aan gedaan. De choach van Heerenveen vraagt tijdens de time out of we hier nog aan mee moeten doen. Gezamelijk wordt besloten om toch maar verder te spelen. 2 minuten later wordt er wederom een speler in de bording gewerkt met een checking toe de head, waardoor de speler buiten westen op het ijs blijft liggen. Op dat moment is het genoeg en komen de mede spelers op voor hun Captain.De choach van Heerenveen vind het genoeg en gezamenljik wordt besloten om niet verder te spelen onder de leiding van de Ridder. De straffen die naar de wedstrijd zijn uitgedeeld kloppen in het geheel niet. Er zijn spelers bestraft die hier niet aan mee deden.
Het is een komplete wanperstatie die De Ridder heeft laten zien gisteren. Ik snap niet dat dit allemaal mogelijk is op het niveau van de !e Divisie.
Schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wordt vervolgt.
Sabrina van Eijsden
21 december 2008, 10:41
Schuld bij Dordrecht? Haha, wat hebben de spelers van Dordrecht er aan om een schorsing op te lopen, terwijl ze in het nieuwe jaar een belangrijke wedstrijd moeten spelen en 4-0 voorstaan. Dordrecht staat tweede in de competitie (殚n punt achter de nummer 殚n) dus het lijkt me dat ze er echt niet op zitten te wachten om 2 wedstrijden niet te mogen spelen!
Verder was het zo dat de hele spelersbank van Heerenveen leegstroomde en er ook een speler van de strafbank het ijs op kwam als een halve gare....
Er stond zelfs publiek van Heerenveen op het ijs! Wat hebben die daar te zoeken dan?!
De coach van Heerenveen stond als een hersensloze te schreeuwen tegen de coach van Dordrecht, die gelukkig professioneel bleef.
De wedstrijd wordt gestaakt omdat Heerenveen niet verder wilde spelen, vervolgens slopen de spelers van Heerenveen ook nog de bezoekerskleedkamer....! Is dat normaal dan?
Aan de straffen gedurende het gehele seizoen te zien lijkt het me duidelijk dat Heerenveen niet komt om te ijshockeyen......
Joep Meijsen
21 december 2008, 10:46
Jason je hebt helemaal gelijk het was een complete wanprestatie van de Ridder.
Spelers hebben natuurlijk ook een eigen verantwoordelijkheid in de wedstrijd, evenals de coaches.
Geert van der Meulen
21 december 2008, 10:48
Schuld bij Dordrecht? Haha, wat hebben de spelers van Dordrecht er aan om een schorsing op te lopen, terwijl ze in het nieuwe jaar een belangrijke wedstrijd moeten spelen en 4-0 voorstaan. Dordrecht staat tweede in de competitie (殚n punt achter de nummer 殚n) dus het lijkt me dat ze er echt niet op zitten te wachten om 2 wedstrijden niet te mogen spelen!
Verder was het zo dat de hele spelersbank van Heerenveen leegstroomde en er ook een speler van de strafbank het ijs op kwam als een halve gare....
Er stond zelfs publiek van Heerenveen op het ijs! Wat hebben die daar te zoeken dan?!
De coach van Heerenveen stond als een hersensloze te schreeuwen tegen de coach van Dordrecht, die gelukkig professioneel bleef.
De wedstrijd wordt gestaakt omdat Heerenveen niet verder wilde spelen, vervolgens slopen de spelers van Heerenveen ook nog de bezoekerskleedkamer....! Is dat normaal dan?
Aan de straffen gedurende het gehele seizoen te zien lijkt het me duidelijk dat Heerenveen niet komt om te ijshockeyen......
We houden het maar op het verslag van de onpartijdige Jason Winklaar.
De spelers van Heerenveen naar de bezoekerskleedkamer? Dat lijkt mij inderdaad normaal!
Wat niet normaal is dat Richard de Wilde, de coach van Dordrecht nadat de wedstrijd op een dergelijke manier uit de hand loopt de kleedkamer van Heerenveen binnenstormt en daar de spelers van Heerenveen begint uit te schelden.
Hoezo professioneel?
Heb je je al eens afgevraagd waarom de Heerenveense coach na 36:54 een time-out aanvroeg. Na een periode van zes minuten waaraan beide kanten veel straffen vielen.
Sabrina van Eijsden
21 december 2008, 10:52
Als speler van Heerenveen naar de bezoekerskleedkamer gaan is inderdaad normaal, maar om daar vervolgens de boel te slopen lijkt mij niet normaal toch?!
En, wat betreft de coach die kwam jullie bedanken voor de fantastische wedstrijd :)
Geert van der Meulen
21 december 2008, 10:55
Als speler van Heerenveen naar de bezoekerskleedkamer gaan is inderdaad normaal, maar om daar vervolgens de boel te slopen lijkt mij niet normaal toch?!
Wat is er gesloopt?
Geert van der Meulen
21 december 2008, 10:57
En, wat betreft de coach die kwam jullie bedanken voor de fantastische wedstrijd :)
Die laatst toegevoegde opmerking zegt al weer genoeg!
En wat die coach betreft ... ik ken hem goed. Buiten het ijs een hele aardige vent, maar achter de bank??
Sabrina van Eijsden
21 december 2008, 10:59
Ik denk dat de spelers dat het beste weten?!
Vraag het aan hun...
Achter de bank?! Onze coach blijft altijd in de bank staan tijdens de wedstrijd.
PUNT.
Geert van der Meulen
21 december 2008, 11:01
Ik denk dat de spelers dat het beste weten?!
Vraag het aan hun...
Maw: je roept maar wat, je hebt wat gehoord en je roept maar wat.
En wat je argumenten betreft: welke spelers van Heerenveen hebben er nu belang bij om twee wedstrijden of meer geschorst te worden. Om de volgende wedstrijden tegen Groningen en Geleen te missen.
Wat is dat nu voor argumentatie?
Geert van der Meulen
21 december 2008, 11:03
Achter de bank?! Onze coach blijft altijd in de bank staan tijdens de wedstrijd.
PUNT.
Richard? Hahahaha ...
Nogmaals, een geweldige gozer, maar als ie tekeer gaat ....
Janice Hoekstra
21 december 2008, 11:04
Ouders op het ijs???? of bedoel je de EHBO die als zodanig op de wedstrijdsheet staat en die naar de bewusteloze speler toesnelde?
Janice Hoekstra
21 december 2008, 11:06
Een van de teamleiders van gisteravond zit toevallig nu op dit moment in dezelfde kleedkamer....niets gesloopt hoor! Dus houd maar op met opruien!
Jason Winklaar
21 december 2008, 11:31
Mensen mensen wat een discussie....
Natuurlijk ligt er een verantwoordelijkheid bij de spelers en coaches zelf.
De coach van Heerenveen vroeg inderdaad niet voor niks een Time-out aan na de zoveelste straf. Deze straf was een reprimande van een niet gecallde vieze checking from behind/boarding van de dordse nummer 9. Daarentegen hield de coach van dodrecht zijn bank nagenoeg gesloten toen die van heerenveen openging. Dus beide coaches namen die verantwoordelijkheid in mijn ogen. Wanneer iemand KO word gecheckt en de scheids doet in eerste instantie niks dan nemen de spelers zelf verantwoordelijkheid. Geef jij maar es een filmpje van de NHL waar een speler een andere speler zomaar unfair kapot kan rijden zonder daarna een pak slaag te krijgen wanneer de scheids geen straf geeft. Ik heb ook het stickgooi incident gezien en die scheids had hier best wat strenger mogen optreden. Dat dit allemaal gebeurde ligt noch aan Dordrecht noch aan Heerenveen, de scheids had het grootste aandeel door zijn 创scheve创 manier van fluiten!
Geert van der Meulen
21 december 2008, 12:05
De coach van Heerenveen vroeg inderdaad niet voor niks een Time-out aan na de zoveelste straf. Deze straf was een reprimande van een niet gecallde vieze checking from behind/boarding van de dordse nummer 9. Daarentegen hield de coach van dodrecht zijn bank nagenoeg gesloten toen die van heerenveen openging. Dus beide coaches namen die verantwoordelijkheid in mijn ogen. Wanneer iemand KO word gecheckt en de scheids doet in eerste instantie niks dan nemen de spelers zelf verantwoordelijkheid. Geef jij maar es een filmpje van de NHL waar een speler een andere speler zomaar unfair kapot kan rijden zonder daarna een pak slaag te krijgen wanneer de scheids geen straf geeft. Ik heb ook het stickgooi incident gezien en die scheids had hier best wat strenger mogen optreden. Dat dit allemaal gebeurde ligt noch aan Dordrecht noch aan Heerenveen, de scheids had het grootste aandeel door zijn 创scheve创 manier van fluiten!
En laten we hiermee de discussie maar sluiten.
Aan alle kanten zijn er alleen maar verliezers, de spelers van Dordrecht die geschorst worden, de spelers van Heerenveen die geschorst worden en de twintigjarige scheidsrechter die er niet in slaagde deze wedstrijd tot een goed einde te brengen.
Ludo van Vliet
21 december 2008, 14:32
Als ik de Ridder was, zou ik bij dit soort teams niet meer willen fluiten. Coaches die onprofessioneel zijn door de banken leeg te sturen, op het ijs gaan en vervolgens hun team van het ijs halen omdat ze geen gelijk krijgen.
Spelers die zich schijnbaar niet kunnen gedragen en als idioten elkaar proberen te verwonden.
Wat een arremoei!!!!!!!
Joep Meijsen
21 december 2008, 14:38
Wat Geert al zegt. Alles is al gezegd. Gesloten dus.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.