View Full Version : Voor 3 euro naar Triavium?
Anastasia Pleshkova
4 december 2008, 23:16
Op www.nijmegendevils.nl (http://www.nijmegendevils.nl) staat in de tekst (echt heeeeeel vervelend dat je niet gewoon kan kopieeren): "De toegangsprijzen voor de komende 2 thuiswedstrijden op zondag 7 -DECEMBER moet het zijn- en zondag 21 -wederom december- zijn verlaagd tot slechts 3 euro.
Maar als je de muis over de flyer beweegt en die je de achterkant van de flyer showt, staat er opeens "zondag 7 en 21 december entree 3 euro OP VERTOON VAN DEZE FLYER".
...heb je nou een flyer nodig of niet? -.-'
Dus moet ik nou als vaste supporter op zaterdag en zondag, wanneer die flyers worden worden verspreid, door de stad slenteren om toevallig zo'n flyer te krijgen? Ik wil ook wel voor 3 euro ipv 10 >: |
Wendy Tellers
4 december 2008, 23:36
Zou wel handig zijn als dat duidelijk was. :)
Maar wel een goede actie in Nijmegen om meer mensen naar het ijshockey te trekken.
Emile Joosten
4 december 2008, 23:52
Zou wel handig zijn als dat duidelijk was. :)
Maar wel een goede actie in Nijmegen om meer mensen naar het ijshockey te trekken.
Klopt helemaal, totdat je bij de parkeerautomaat komt!
Anastasia Pleshkova
4 december 2008, 23:57
Achter de albert heijn, richting het winkelcentrum, heb je een vrij grote parkeerplaats die gratis is :D Ten minste toen wij de auto er hadden gezet was het gratis en bijna leeg. Wel ff een stukje lopen naar Triavium, maar is niet zo erg.
Jorgen Overdijk
5 december 2008, 09:25
Gewoon NIET komen...
Zit je niet te zeiken op de parkeerautomaten, dan is er wel het feit dat jullie je bedreigt voelen en via de achterkant naar buiten moeten...
Als het dat niet is, is het omdat het te koud is...
Of je kunt de klok niet zien...
Of ..... vul maar in!
Piet de Kort
5 december 2008, 09:36
Gewoon NIET komen...
Zit je niet te zeiken op de parkeerautomaten, dan is er wel het feit dat jullie je bedreigt voelen en via de achterkant naar buiten moeten...
Of ..... vul maar in!
Zorg dan dat er iets aan gedaan wordt, Jorgen! Ome Emile is ook niet meer de "jongste." Je kent dat misschien wel, wil niet ver lopen, heeft het vaak koud, heeft moeite met zijn gezichtsvermogen!
Misschien volgende wedstrijd in Tilburg spelen! Is veel beter voor Ome Emile! ::wavetowel::
P.s. Ik volg jou raad, in jouw 1e zin, deze keer op! :goodman:
Patrick van de Wijgert
5 december 2008, 09:44
Gewoon NIET komen...
Of ..... vul maar in!
Of Nijmegen wint? :goodman:
Jorgen Overdijk
5 december 2008, 10:38
Jij begrijpt t!!
Hoe is ie verders????
Jorgen Overdijk
5 december 2008, 10:47
Zorg dan dat er iets aan gedaan wordt, Jorgen! Ome Emile is ook niet meer de "jongste." Je kent dat misschien wel, wil niet ver lopen, heeft het vaak koud, heeft moeite met zijn gezichtsvermogen!
Misschien volgende wedstrijd in Tilburg spelen! Is veel beter voor Ome Emile! ::wavetowel::
P.s. Ik volg jou raad, in jouw 1e zin, deze keer op! :goodman:
Dat laatste heb ik geen moeite mee... (de raad opvolgen)
Voor diegene die wel komen, oplossen kan ik het niet... schrijf ook maar een boze brief naar Q - park...
Spelen in Tilburg... mwahh laten we dat maar niet doen! Dat hondenhok waar we ingepropt worden is mens onwaardig! Dus geen goed idee!
Over dat Emile de jongste niet meer is... zolang die kan lopen is er geen probleem.... voor erna; Triavium is rolstoel toegankelijk... (ik zeg niet vriendelijk)
Dus mochten de "echte supporters" van Tilburg wel komen, een extra jas en met zijn 5-en de auto in... scheelt en in kosten en in de kou...
Voor harde schreeuwers die zogenaamd fan door en door zijn, die alles komen op de tupperware party's na... is hier het forum voor het verslag! ;)
Piet de Kort
5 december 2008, 11:27
Voor harde schreeuwers die zogenaamd fan door en door zijn, die alles komen op de tupperware party's na... is hier het forum voor het verslag! ;)
Gelukkig! :goodman:
Anastasia Pleshkova
5 december 2008, 16:58
Moet er nou bij elke topic flauw tegen elkaar worden gedaan...?
Anyway, weet iemand misschien hoe het nou zit? Zouden de Nijmegen supporters die meer weten aub willen reageren? :(
Anders stuur ik wel gewoon een mail naar de redactie :roll:
Erwin van den Boom
5 december 2008, 17:00
Op www.nijmegendevils.nl (http://www.nijmegendevils.nl) staat in de tekst (echt heeeeeel vervelend dat je niet gewoon kan kopieeren): "De toegangsprijzen voor de komende 2 thuiswedstrijden op zondag 7 -DECEMBER moet het zijn- en zondag 21 -wederom december- zijn verlaagd tot slechts 3 euro.
Maar als je de muis over de flyer beweegt en die je de achterkant van de flyer showt, staat er opeens "zondag 7 en 21 december entree 3 euro OP VERTOON VAN DEZE FLYER".
...heb je nou een flyer nodig of niet? -.-'
Dus moet ik nou als vaste supporter op zaterdag en zondag, wanneer die flyers worden worden verspreid, door de stad slenteren om toevallig zo'n flyer te krijgen? Ik wil ook wel voor 3 euro ipv 10 >: |
Een seizoenskaart is ook heel voordelig.
Anastasia Pleshkova
5 december 2008, 17:19
Een seizoenskaart is ook heel voordelig.
Uhu leuk. Als ik kon zou ik er allang een hebben gekocht. Helaas kan ik niet bij ELKE wedstrijd aanwezig zijn.
Kunnen er nu mensen reageren die wel wat nuttigs te melden hebben?
Erwin van den Boom
5 december 2008, 17:45
[quote=Piet de Kort;84877] heeft moeite met zijn gezichtsvermogen
Dat hebben er wel meer in tilburg.
Erwin van den Boom
5 december 2008, 17:53
Uhu leuk. Als ik kon zou ik er allang een hebben gekocht. Helaas kan ik niet bij ELKE wedstrijd aanwezig zijn.
Het was maar een idee of een tip, sorry hoor.Ik weet precies hoe het in elkaar zit met de kaartjes, maar ik zal maar niks meer melden aan jou anders voel je je zelf mischien wel aangevallen.
Ralph Schraven
5 december 2008, 18:55
De flyer is niet nodig om de korting te krijgen dus neem al je vrienden mee...
De flyer is gemaakt om ook de mensen die niet op www.nijmegendevils.nl (http://www.nijmegendevils.nl) kijken of de zondagskrant lezen naar het ijshockey te krijgen.
Groetjes,
Ralph.
Anastasia Pleshkova
5 december 2008, 19:44
De flyer is niet nodig om de korting te krijgen dus neem al je vrienden mee...
De flyer is gemaakt om ook de mensen die niet op www.nijmegendevils.nl (http://www.nijmegendevils.nl) kijken of de zondagskrant lezen naar het ijshockey te krijgen.
Groetjes,
Ralph.
Oh..een vriendin kreeg net een mail terug waarin staat dat er wel een flyer nodig is :O
Bart van de Wall
5 december 2008, 20:42
nee heb ok nietveel nuttigs te melden op het moment
Sven van de Wall
5 december 2008, 20:51
nee heb ok nietveel nuttigs te melden op het moment
is ook de eerste keer dat jij niks nuttigs weet
Frans Pluijmers
6 december 2008, 09:04
Oh..een vriendin kreeg net een mail terug waarin staat dat er wel een flyer nodig is :O
Nou wat is er dan zo moeilijk?
Je geeft zelf hierboven het antwoord!
Theo Appelhof
6 december 2008, 12:37
Wat als al die bezoekers van NEC morgen na de wedstrijd tegen Utrecht naar het Triavium komen...
Er worden daar dus Flyers uitgedeeld,hoeveel...12.500 stuks..!!!!!
Nou dan is het Triavium te klein..
Dus ja hoeveel van die Flyers worden er uitgezet...????
Kijk het idee is natuurlijk mooi maar vandaag dus helemaal niets in de Gelderlander over de wedstrijden van de Devils dit Weekend.
Hoe promoot je een club...
Groetjes Theo.
Jean-Paul Broeren
7 december 2008, 10:33
Wat als al die bezoekers van NEC morgen na de wedstrijd tegen Utrecht naar het Triavium komen...
Er worden daar dus Flyers uitgedeeld,hoeveel...12.500 stuks..!!!!!
Nou dan is het Triavium te klein..
Dus ja hoeveel van die Flyers worden er uitgezet...????
Kijk het idee is natuurlijk mooi maar vandaag dus helemaal niets in de Gelderlander over de wedstrijden van de Devils dit Weekend.
Hoe promoot je een club...
Groetjes Theo.
Theo als er van die 12.500 nou eens honderd komen is t veel!! weet jij net zo goed en anders hebben we een topdag als er 110 komen dat flyeren is puur om promotie voor t ijshockey en woensdag komt er ook aan tegen Den Haag wie weet wat er blijft hangen , en hoe promoot je een club nou meld je aan en ga flyeren in t centrum is beter als commentaar geven
Jean-Paul Broeren
7 december 2008, 10:34
Flyer is NIET nodig nogmaals!!!
Theo Appelhof
7 december 2008, 10:47
Theo als er van die 12.500 nou eens honderd komen is t veel!! weet jij net zo goed en anders hebben we een topdag als er 110 komen dat flyeren is puur om promotie voor t ijshockey en woensdag komt er ook aan tegen Den Haag wie weet wat er blijft hangen , en hoe promoot je een club nou meld je aan en ga flyeren in t centrum is beter als commentaar geven
Nou Sorry hoor maar dan heb je mijn reaktie hierover toch verkeerd begrepen..
Kijk van mij mag het triavium elke week bomvol zitten.
Maar wat ik dus bedoel zoiets als deze aktie daar had dus gewoon een stukje van in de krant moeten staan.
Dat er mensen zijn die deze aktie organiseren alleen maar een grote pluim.
Kijk niet iedereen heeft internet want daar werd de aktie aangekondigd..
En in de Zondags krant dus wel een stukje over de Devils.
Nou dat is dus wat ik bedoel en nogmaals hoop dat er veel mensen door die (flyer) aktie naar de wedstrijden komen,laat dat duidelijk zijn.
Groetjes Theo.
Patrick van de Wijgert
7 december 2008, 11:22
Maar wat ik dus bedoel zoiets als deze aktie daar had dus gewoon een stukje van in de krant moeten staan.
Nou dat is dus wat ik bedoel en nogmaals hoop dat er veel mensen door die (flyer) aktie naar de wedstrijden komen,laat dat duidelijk zijn.
Groetjes Theo.
In Nijmegen promotie voor de Flyers???? raar
Jordy Rutten
7 december 2008, 13:31
In Nijmegen promotie voor de Flyers???? raar
Het inkoppertjesseizoen is weer begonnen.:)
Hoho, JP. Ik denk dat je Theo verkeerd begrepen hebt.
Hij zegt dat hij het jammer vindt dat er niks over de Devils in 'de Gelderlander' staat. Dat is helemaal geen steek naar jullie toe. Hij geeft nergens commentaar op jullie actie.
Ik denk dat je van alle fans, van Theo de minste kritiek zou krijgen.
Owja. Klasse actie trouwens, dat flyeren.:)
Hebben jullie nog mensen nodig in Noord Limburg?
Groetjes Theo.
De stukjes die normaal gesproken in de Gelderlander staan, zijn vaak groot genoeg voor veel aandacht. En een stukje over gratis toegang e.d. in de krant zou naar reclame neigen, dus daarom snap ik misschien wel waarom ze niks geplaatst hebben. Of misschien hebben ze er niks over te horen gekregen? Dat ze niks van de actie af wisten?
Maar een krantartikel zou wel fijn zijn, ja...
Ow jah. Misschien nog een tip: Neem eens contact op met Omroep Gelderland. Op omroep Limburg komen wel eens stukjes voorbij over de Eaters. Misschien een idee om Omroep Gelderland een nette brief te sturen? Als jullie geen tijd hebben ben ik best bereid te helpen, stuur maar een PM of mailtje.
Theo Appelhof
7 december 2008, 15:24
Goed Jordy jij snapt het kijk wat ik bedoel met deze posting is dat er nu de competitie is begonnen er helemaal geen soort van voorbeschouwing in de krant stond.
een aktie zoals deze moet je gewoon breed in de pers zien te krijgen,zo promoot je een club.
Waarom wel altijd een voorbeschouwing van bv NEC.
Kijk als ze de persoon die altijd de verslagen van de devils verzorgt in de gelderlander hadden ingelicht omtrent deze aktie had er ook iets in de gelderlander kunnen staan..
En dan een soort van persoonlijke oproep te doen ga jij je maar aanmelden voor deze aktie vind ik erg kort door de bocht...jammer.
Groetjes Theo.
Jean-Paul Broeren
7 december 2008, 21:14
En dan een soort van persoonlijke oproep te doen ga jij je maar aanmelden voor deze aktie vind ik erg kort door de bocht...jammer.
Groetjes Theo.
sorry hoor!!
Dennis Albers
7 december 2008, 21:23
Goed Jordy jij snapt het kijk wat ik bedoel met deze posting is dat er nu de competitie is begonnen er helemaal geen soort van voorbeschouwing in de krant stond.
een aktie zoals deze moet je gewoon breed in de pers zien te krijgen,zo promoot je een club.
Waarom wel altijd een voorbeschouwing van bv NEC.
Kijk als ze de persoon die altijd de verslagen van de devils verzorgt in de gelderlander hadden ingelicht omtrent deze aktie had er ook iets in de gelderlander kunnen staan..
Groetjes Theo.
Laten we deze discussie ergens anders voeren voortaan.
Theo Appelhof
7 december 2008, 21:31
Laten we deze discussie ergens anders voeren voortaan.
Kort samengevat bedoel ik alleen maar waarom zoiets als deze aktie niet via de pers naar buiten laten brengen.
Dat de mensen zoals jullie er iets aan doen om het onder de aandacht te krijgen alleen maar GOED.
Daar gaat het dus niet om.
Maar de competitie begint en er stond dus helemaal niks in de gelderlander.
En dan waarom geld deze aktie voor de wedstrijden tegen Groningen en Utrecht.
Dacht dat voor nu woensdag ook iets op het programma staat wat mooi was geweest om Meer publiek binnen te krijgen....
Groetjes Theo.
Wout van der Hoef
8 december 2008, 20:03
Beste Theo,
Wij hebben wel invloed op teksten of reclame in de Zondag Krant. Dat hebben we niet bij de Gelderlander. Als we een bericht sturen naar de Gelderlander, wordt het niet gepubliceerd. Als we niets door geven, plukken ze het van de website...
gr. Wout
Erwin van den Boom
8 december 2008, 21:05
Beste Theo,
Wij hebben wel invloed op teksten of reclame in de Zondag Krant. Dat hebben we niet bij de Gelderlander. Als we een bericht sturen naar de Gelderlander, wordt het niet gepubliceerd. Als we niets door geven, plukken ze het van de website...
gr. Wout
En de heer J. Smolders van de gelderlander,die is toch regelmatig op de ijsbaan te vinden,die zou je toch ook nog kunnen benaderen als er iets te melden is.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.