PDA

View Full Version : TilBOOS

Gerrit Hof
3 december 2008, 23:02
::frusty::::cry2:::Sadley::confused:FF geen tilBOOS op het forum,om je rot te lachen,gaat toch hélemaal nergens over.
Vraag me ernstig af wat malle Pietje, Emile en consorten nu in hun dagelijkse leven aan het doen zijn

Dick van den Berg
3 december 2008, 23:22
::frusty::::cry2:::Sadley::confused:FF geen tilBOOS op het forum,om je rot te lachen,gaat toch hélemaal nergens over.
Vraag me ernstig af wat malle Pietje, Emile en consorten nu in hun dagelijkse leven aan het doen zijn

Nog meer....misschien??http://www.quotenet.nl/2006/10/27/bavaria.jpg

Wendy Tellers
3 december 2008, 23:24
Pietje zal wel een heleboel meer werk verzet krijgen. :)

Auke de Vries
3 december 2008, 23:30

Zielig gedrag van de TilBOOS.
Wel lekker rustig, maar ze lezen wel alles mee.
Ben wel benieuwd hoe de reactie's van de rest van Nederland zal zijn als de TilBOOS hier weer verschijnen op het OPENBARE forum.

Michel Ruipers
4 december 2008, 01:33
Ben wel benieuwd hoe de reactie's van de rest van Nederland zal zijn als de TilBOOS hier weer verschijnen op het OPENBARE forum.

voorhuidjoggen denk ik::censor::

Ludo van Vliet
4 december 2008, 10:56
voorhuidjoggen denk ik::censor::

Ervaring mee??

Ro Herregraven
4 december 2008, 10:58
Kunnen we nou 's kappen met die kinderachtige ongein?

Piet de Kort
4 december 2008, 11:29

Zoals altijd, Gerrit! Verdommes hard aan het werkuh!!! :goodman:

Piet de Kort
4 december 2008, 11:32

Jouw rust is gedaan, Auke! Pietje is er weer! Enne hoe de reacties van de rest van Nederland hierop zijn, daar lig ik niet wakker van! :Bonk3:

Dick van den Berg
4 december 2008, 12:41
Ervaring mee??

Waarom doe jij de laatste tijd zo vervelend Ludo?

Jan van Son
4 december 2008, 12:45
Jouw rust is gedaan, Auke! Pietje is er weer! Enne hoe de reacties van de rest van Nederland hierop zijn, daar lig ik niet wakker van! :Bonk3:

Vraagje Piet; Ben jij het eerste schaap wat over die dam gaat?

Wendy Tellers
4 december 2008, 12:51
Een paar Tilburgers zijn weer aan het posten en er wordt al weer meteen uitgedaagd.
Sorry hoor, maar als ze willen voorkomen dat het weer uit de hand loopt mogen ze wat mij betreft deze personen meteen op hun gedrag aanspreken!!!
Of beter gezegd: die ene persoon.
En de geschorste mensen weer gewoon toe laten hier.
Klaar. Einde verhaal.

Jan van Son
4 december 2008, 12:55
Sorry mijn mening; Vond het wel wat saai op het forum.
Wat maakt het uit in het seizoen een eikeltje meer of minder.

Piet de Kort
4 december 2008, 12:59
Een paar Tilburgers zijn weer aan het posten en er wordt al weer meteen uitgedaagd.
Sorry hoor, maar als ze willen voorkomen dat het weer uit de hand loopt mogen ze wat mij betreft deze personen meteen op hun gedrag aanspreken!!!
Of beter gezegd: die ene persoon.
En de geschorste mensen weer gewoon toe laten hier.
Klaar. Einde verhaal.

Ik begrijp jouw 1e zin niet helemaal, Wendy! De zin kan 2 kanten op: jij bedoeld toch niet dat ik aan het uitdagen ben??? Of wel???
Vwb. de geschorste mensen: idd. terug op het forum!

Tsjonge tsjonge, en dat allemaal omdat we van het ijshockey houden en natuurlijk niet allemaal kunnen winnen en/of voor het zelfde cluppie kunnen zijn!!!!

En voor iemand denkt dat ik aan het uitdagen ben: Destil Trappers Tilburg zal ook NIET alles winnen! :Bonk3:

Jan van Son
4 december 2008, 13:07
En voor iemand denkt dat ik aan het uitdagen ben: Destil Trappers Tilburg zal ook NIET winnen!

door het klussen vermoeid geraakt Piet ,heb ff je zin verbeterd.

Patrick van de Wijgert
4 december 2008, 13:12
Waarom doe jij de laatste tijd zo vervelend Ludo?

Is het ooit anders geweest?

Hoorde dat Uldo zich omturnt tot goalie...Gister het netje verdedigt bij het beste team van Nederland
Soort van kermisattractie om zijn grote voorbeeld Ferry de K op te volgen.

Rudy Bouquet
4 december 2008, 13:22

Nou Piet, ik had je zaterdag pas terugverwacht.....!
Smaakte het bier nog een beetje dinsdag, ik moest na afloop snel naar huis anders stond het verslag niet voor 1 uur op het forum.....:goodman:

Patrick van de Wijgert
4 december 2008, 13:29

Is die boot een beetje zeewaardig? rond maart moet ie wel klaar zijn....
Schrobbeler staat al koud !!!!

Piet de Kort
4 december 2008, 13:44
Nou Piet, ik had je zaterdag pas terugverwacht.....!
Smaakte het bier nog een beetje dinsdag, ik moest na afloop snel naar huis anders stond het verslag niet voor 1 uur op het forum.....:goodman:

Nog sterker, ik was volgens mij eerder weg dan jou, Rudy! Jij stond met die vriendelijke Amsterdamse "puckendief"! ::happy::
Ik ben niet meer in de kantine geweest, biertje heb je nog te goed! ::proost::

Rudy Bouquet
4 december 2008, 13:50
:goodman:Nog sterker, ik was volgens mij eerder weg dan jou, Rudy! Jij stond met die vriendelijke Amsterdamse "puckendief"! ::happy::
Ik ben niet meer in de kantine geweest, biertje heb je nog te goed! ::proost::

Oke Piet, mogelijk zien we elkaar woensdag dan wel, ik zal mijn dorst meenemen .:drinkers:

Ik verwacht nog wel een verklaring op dit forum van jullie afwezigheid.....

Volgens mij is Emile best in staat om iets knaps op papier te zetten.......toch? :goodman:

Frans Pluijmers
4 december 2008, 13:52

Pietje is ernstig aan het overdenken hoe hij de 10.000 vol krijgt.
Waarschijnlijk lukt hem dat niet meer want bij 9999 slaat zijn pc op tilt.:Bonk3:

Wendy Tellers
4 december 2008, 19:49
Ik begrijp jouw 1e zin niet helemaal, Wendy! De zin kan 2 kanten op: jij bedoeld toch niet dat ik aan het uitdagen ben??? Of wel???

Nee Piet. Ik bedoel absoluut niet jou!!!!!!
Ik dacht dat jullie wel in de gaten hadden wie ik wel bedoelde.
Voor de zekerheid haalde ik ook nog aan dat het over 1 persoon ging.

Mijn excuses als ik je beledigd heb. Dat was niet de bedoeling.

Frans Pluijmers
13 december 2008, 18:21
Pietje is ernstig aan het overdenken hoe hij de 10.000 vol krijgt.
Waarschijnlijk lukt hem dat niet meer want bij 9999 slaat zijn pc op tilt.:Bonk3:

YES; Het lijkt erop of ik gekijk heb gekregen.
Piet is na zijn 9999e post niet meer te vinden. Waarschijnlijk is zijn pc werkelijk op tilt geslagen!

Zou ik dan toch waarzegger moeten worden? Ik denk dat ik dan maar wat staatsloten ga kopen!

Arno Kuijpers
13 december 2008, 18:54
Piet is na zijn 9999e post niet meer te vinden. Waarschijnlijk is zijn pc werkelijk op tilt geslagen!

Zou ik dan toch waarzegger moeten worden? Ik denk dat ik dan maar wat staatsloten ga kopen!
die wacht tot tilburg de beker wint,hahaha.

en wat als z'm nu niet winnen ???????

Jordy Rutten
13 december 2008, 19:29

Ik geloof meer in de theorie van GvdM...

Jean-Paul Broeren
14 december 2008, 11:06
Gisteravond waren ze zeker boos de tilbooos , de politie voerde aardige charges uit met paarden bij t willem2 stadion maar ja wij hadden de punten al onder in t luik van de bus liggen en die gingen mee naar nimwegen

Piet de Kort
16 december 2008, 00:39
die wacht tot tilburg de beker wint,hahaha.

en wat als z'm nu niet winnen ???????

Neen hoor, ik ben er allang weer! En bij winst of verlies: Trappers staat in ieder geval in de finale!!! En jullie weten het: Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! Bonbonsschaoltje is al binnen!!! ::happy::::worship::::gowild::