PDA

View Full Version : censuur op het forum ???????

Arno Kuijpers
1 december 2008, 20:51
Beste mensen ,
Vanmiddag stond er nog een thread op het forum met de titel, lance monych.
Hierin stonden een paar berichten , geen beschuldigingen maar redelijk normale berichten.
Ik zelf heb hier ook een stuk geschreven dat de supporters niet zo flauw moeten doen en dat iedereen door zijn "club bril" tegen zaken aankijkt.
Dus die discussies zul je op het forum blijven houden.
Hockey is toch een sport met emoties en twee suporters schaare.
De tilburgse supporters zijn ook de gene die normaal niet vies zijn om de zaak een beetje te stangen en op te naaien.
En dit moet ook kunnen , waarom nu ineens die boycot van het forum?
Maar nu wilde ik vanavond kijken of er nog reacties (positieve) op waren gekomen. Kan ik die hele thread niet meer vinden !!!!!!??????

Toch een beetje vreemd niet ?

Bert Merkestein
1 december 2008, 20:57
ze willen niet reageren de tilburgers omdat het een vieze overtreding was ze weten dat het niet meer gesmeerd gaat en dat er betere ploegen komen als je in tilburg speeld word je genaait door de klok de mensen laten hem stilstaan het zijn en blijven kruikenzeikers

Jan Been
1 december 2008, 21:03
Ja en als je er wat van zegt of schrijft over Tilburg en scheidsrechters krijg je een berisping.
Waar moet dat heen in Nederland ?????

Arno Kuijpers
1 december 2008, 21:06
ze willen niet reageren de tilburgers omdat het een vieze overtreding was ze weten dat het niet meer gesmeerd gaat en dat er betere ploegen komen als je in tilburg speeld word je genaait door de klok de mensen laten hem stilstaan het zijn en blijven kruikenzeikers
Ik heb deze thread niet gestart om het zaakje weer opnieuw op te starten, dat weten we nu onderhand wel.
Wilde alleen weten of dit "normaal" was.
Schreef in m'n stuk ook dat je gewoon moest zorgen dat je meer goals scoort als de Trappers heb je geen gezeik met de scheids,overtredingen , de klok,of wat dan ook.
Versla ze gewoon sportief op het ijs. En probeer dat niet op het forum dit veranderd toch niks in de stand.
Ik ben ook fanatiek , maar ze kunnen toch goed hockeyen of zijn taktieser/slimmer dan de tegenstander.
Laat je niet opnaaien en schaats ze er uit.

Hans Maertzdorff
1 december 2008, 21:07
Ze hebben zelf blijkbaar niet in de gaten dat ze zich nu ontzettend belachelijk aan het maken zijn!!!!

Paul van Heertum
1 december 2008, 21:15
Soms is zwijgen goud

Jan Been
1 december 2008, 21:15
Ze hebben zelf blijkbaar niet in de gaten dat ze zich nu ontzettend belachelijk aan het maken zijn!!!!

Hans,nu wordt er eindelijk eens normaal gedaan op het forum.
Dus laat ze lekker op het besloten Tilburg forum blijven.:goodman:

Dick van der Weert
1 december 2008, 21:16
2 treads verwijdert door Nico Toemen. zie schorsingen.

Arno Kuijpers
1 december 2008, 21:22
2 treads verwijdert door Nico Toemen. zie schorsingen.
dick waar kan ik schorsingen vinden dan?

Rene Kropholler
1 december 2008, 21:24
http://www.ijshockeyforum.com/n/forumdisplay.php?f=23

Pieter van der Schuit
1 december 2008, 21:27
Beetje vreemd allemaal?????

Arno Kuijpers
1 december 2008, 21:32
Ok Nico nu snap ik tenminste waarom het verwijderd is.
Bedankt Dick voor het uitleggen

Pieter van der Schuit
1 december 2008, 22:00
Re: Schorsing
Ik heb 2 volledige discussie verwijderd

Als er nu nog iemand beledigend of racistische uitspraken doet wordt hij onmiddelijk geroyeerd en ik kan je garanderen dat het langer is dan 3 maanden.

Sorry dat ik niet eerder heb ingegrepen maar ik ben voor zaken in het buitenland geweest.

Nico

Dan zou het toch volstaan om alleen die personen met hun berichten te verwijderen en te schorsen.

Nu is het hele bericht verwijderd.

Jan van Son
1 december 2008, 22:55
Raar allemaal toen de Hagenaars als criminelen af geschilderd werden vond Dhr Toemen dit schijnbaar terecht Is het dan zo als ik Dhr Toemen een crimineel noem (dit bij wijze van spreken)hij dit niet als kwetsend opvat?

Michel Kuster
1 december 2008, 23:32
Ik was die posting ook al kwijt ja.
Weet verder ook niet wat er allemaal bij geschreven is???
Maar blijkbaar was het genoeg om de boel te verwijderen!!

Michel...

Stephan Alsemgeest
1 december 2008, 23:51
Wat is dit nou voor iets raars? Dan verwijder je toch de beledigende berichten en stuur je waarschuwingen naar de mensen die deze postings maken wat echt niet kan.

Nu is de hele thread weg, en lijkt het wel een soort doofpot waar het ingestopt wordt...

Ron Ridderhof
2 december 2008, 00:21
Inderdaad BELACHELIJK. (ik bedoel dit niet kwetsend hoor)

Groet, Ron

Harry Batist
2 december 2008, 00:41
Normaal volgt er na kwetsende opmerkingen een schorsing voor die personen en nu wordt de hele thread verwijdert en wordt er niemand geschorst, wordt hier verschil gemaakt??

Jan van Son
2 december 2008, 08:28
Wij wachten vooral in DEN HAAG op een reactie uit Tilburg van Dhr Toemen.

Ro Herregraven
2 december 2008, 10:56
Jongens, laat Nico nou maar lekker schuiven.

Niks doofpot, niemand weerhoudt jullie ervan om een nieuwe thread te openen over HYS-Trappers, of over het Natte-Monych-incident. Zolang het niveau van de postings hoger blijft dan het niveau van de Nederlandse Scheidsrechters is er niks aan de hand ;-)

Anders grijpt Nico weer in.

Harry Batist
2 december 2008, 11:34
Dat niveau moet toch makkelijk te halen zijn Ro.

Jan van Son
2 december 2008, 12:18
Dat niveau moet toch makkelijk te halen zijn Ro.

OEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Harry dit kan in TT stad als zeer kwetsent worden opgevat.
Als Hagenees kan je dit een schorsing opleveren.

Harry Batist
2 december 2008, 12:49
OEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Harry dit kan in TT stad als zeer kwetsent worden opgevat.
Als Hagenees kan je dit een schorsing opleveren. Jan, jij weet natuurlijk weer niet welk niveau ik bedoel::redrant::

Jan van Son
2 december 2008, 13:31
Jan, jij weet natuurlijk weer niet welk niveau ik bedoel::redrant::

Dom he heb je weer verkeerd ingeschat

Pieter van der Schuit
2 december 2008, 14:24
Het blijft een vreemde eenzijdige actie het verwijderen van de thread over het incident tussen J.J. Natte en Lance Monych.

De tuchtcommissie van ijshockey.com werkt sneller dan de NIJB.

Patrick van de Wijgert
2 december 2008, 14:34

In Den Haag wordt alles weggejat...
Dat is net zo dom als jouw posting.
Ongefundeerd en laag bij de grond.

Jan van Son
2 december 2008, 14:44
in den haag wordt alles weggejat...
Dat is net zo dom als jouw posting.
Ongefundeerd en laag bij de grond.

solidariteit !!!!!!!!!!!

Luitzen van der Heide
2 december 2008, 16:22
Op zich ben ik toch van mening dat Tilburg zich hier erg in de kaart laat kijken. Natuurlijk beledigen, uitschelden en overige laag bij de grond postings zouden hier niet horen. Maar goed daar is in ieder geval de forumpolitie voor.

Die heeft inmiddels al van zich laten horen. En daarmee zou voor Tilburg de deur weer open moeten staan om eventuele discussies aan te gaan. Wat van dit alles ook kan worden gezegd, het mag duidelijk zijn dat, de aanleiding om als Tilburger niet op het landelijke forum te schrijven door deze Fries niet begrepen wordt... Ik kan beter zeggen wil worden. Is het dan zo dat ik mij in een aantal Tilburgers zo sterk heb vergist? Ik had toch werkelijk de indruk dat de door mij bedoelde mensen zich lieten lijden door de liefde voor het spel.

Men veronderstelt weleens dat het Tilburg tegen de rest van Nederland is. Welnu ik geloof werkelijk dat men dit graag zo wil hebben. Immers op geen enkele wijze kan een Tilburger mij duidelijk maken waarom ik niet iets zou mogen zeggen over een speler van datzelfde Tilburg. Andersom is dat uiteraard hetzelfde en laten we realistisch zijn dat doet de Tilburger ook.

Tijdens bijvoorbeeld de afaire MacIver, die ik trouwens toch wel anders vond, waren er ook Tilburgers die zich uitlieten over mogelijke straffen en de consequenties van zijn daad. Dus waarom zou niet op een eerlijke manier via deze weg geschreven kunnen worden op dit forum over het wel of niet hebben van een mening.

De vraag rest dan ook of ik gebaseerd op dit gegeven nog wel naar eer en geweten kan antwoorden op een mogelijke door de Tilburger geplaatste posting.......

Ton de Bruin
2 december 2008, 19:20
Toch blijf ik het vreemd vinden, deze hele situatie.
Tijdens het bovengenoemde incident de afaire Mac.Iver verleden jaar zijn er toch ook genoeg dingen geschreven ,maar deze draadjes een stuk of 3 zijn blijven staan.
b.v. http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?t=1675
Beetje vreemd dus eigenlijk wel.

Puk Daniels
2 december 2008, 22:13
Op zich ben ik toch van mening dat Tilburg zich hier erg in de kaart laat kijken. Natuurlijk beledigen, uitschelden en overige laag bij de grond postings zouden hier niet horen. Maar goed daar is in ieder geval de forumpolitie voor.

Die heeft inmiddels al van zich laten horen. En daarmee zou voor Tilburg de deur weer open moeten staan om eventuele discussies aan te gaan. Wat van dit alles ook kan worden gezegd, het mag duidelijk zijn dat, de aanleiding om als Tilburger niet op het landelijke forum te schrijven door deze Fries niet begrepen wordt... Ik kan beter zeggen wil worden. Is het dan zo dat ik mij in een aantal Tilburgers zo sterk heb vergist? Ik had toch werkelijk de indruk dat de door mij bedoelde mensen zich lieten lijden door de liefde voor het spel.

Men veronderstelt weleens dat het Tilburg tegen de rest van Nederland is. Welnu ik geloof werkelijk dat men dit graag zo wil hebben. Immers op geen enkele wijze kan een Tilburger mij duidelijk maken waarom ik niet iets zou mogen zeggen over een speler van datzelfde Tilburg. Andersom is dat uiteraard hetzelfde en laten we realistisch zijn dat doet de Tilburger ook.

Tijdens bijvoorbeeld de afaire MacIver, die ik trouwens toch wel anders vond, waren er ook Tilburgers die zich uitlieten over mogelijke straffen en de consequenties van zijn daad. Dus waarom zou niet op een eerlijke manier via deze weg geschreven kunnen worden op dit forum over het wel of niet hebben van een mening.

De vraag rest dan ook of ik gebaseerd op dit gegeven nog wel naar eer en geweten kan antwoorden op een mogelijke door de Tilburger geplaatste posting.......

Het is niet alleen Tilburg tegen de rest van Nederland. Nee, de rest van Nederland vindt dat het Tilburg en de refs tegen de rest van Nederland is. En nu krijgt Tilburg ook nog de steun van de super-moderator van dit forum.

Als je een minderwaardigheidscomplex hebt ga je naar een psychiater en moet je het niet verdoezelen!
Heren scheidsrechters en moderators: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. U maakt de zogenaamde hetze tegen Tilburg alleen maar erger!

Helaas heb ik de inhoud van de gewraakte postings niet kunnen lezen omdat deze verwijderd zijn. Dit draagt niet bij tot het verkijgen van enig begrip voor de acties uwerzijds.

Pieter van der Schuit
2 december 2008, 23:06
KNVB gaat elleboogstoot van Suárez onderzoeken
De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Luis Suárez. De aanvaller van Ajax zou in de wedstrijd tegen FC Utrecht een elleboogstoot hebben uitgedeeld.

Dit zou een goed voorbeeld zijn voor de NIJB om een aanklager betaald ijshockey in het leven te roepen.

Zodat er na bepaalde incidenten alsnog een onderzoek komt.

Joop Been
2 december 2008, 23:09
KNVB gaat elleboogstoot van Suárez onderzoeken
De aanklager betaald voetbal heeft een onderzoek ingesteld naar Luis Suárez. De aanvaller van Ajax zou in de wedstrijd tegen FC Utrecht een elleboogstoot hebben uitgedeeld.

Dit zou een goed voorbeeld zijn voor de NIJB om een aanklager betaald ijshockey in het leven te roepen.

Zodat er na bepaalde incidenten alsnog een onderzoek komt.

Goed idee Pieter::judgerant::