PDA

View Full Version : Wel stil hé,... zonder die Tilburgers...!

Rudy Bouquet
30 november 2008, 23:32
Mooi dat een ieder zich aan zo'n collectieve afspraak houdt....! :goodman:

Maar wel kijken......

Wendy Tellers
30 november 2008, 23:39
Heb ik iets gemist??
Blijkbaar wel!!!!

Rudy Bouquet
30 november 2008, 23:48
De schrik zit erin dat ze vanavond gewonnen hebben en tegen aartsrivaal Amsterdam moeten......
Ze zijn er zo stil van dat ze niet meer met tekst op het forum komen......!

Patrick van de Wijgert
1 december 2008, 10:07
Waarom?
Ik vind het dom.
Maar ja iedereen recht op zijn eigen mening.

Als iemand vind dat Monych het bewust deed dan moet degene dat zelf weten, voor mij ben je dan aspirant lid van de Jostiband. Ieder zijn mening, ook al zijn ze soms niet ergens op gebaseerd en gewoon dom. Maar ene mening blijft een mening.

Wie de discussie, hoe dom ookm uit de weggaat maakt zichzelf monddood

Rudy Bouquet
1 december 2008, 10:58
Waarom?
Ik vind het dom.

Als iemand vind dat Monych het bewust deed dan moet degene dat zelf weten, voor mij ben je dan aspirant lid van de Jostiband. Ieder zijn mening, ook al zijn ze soms niet ergens op gebaseerd en gewoon dom. Maar ene mening blijft een mening.

Ben het helemaal met je eens Patrick. Het idoel wat men er mee wil bereiken is mij geheel onbekend.

Andy Clifton
1 december 2008, 11:45
Waarom?
Ik vind het dom.

Je zegt iedereen heeft recht op zijn eigen mening.Maar als iemand zijn mening heeft met betrekking tot dat hij vind dat Monych het opzettelijk deed dan is hij ineens aspirant lid van de Jositband.Dat vind ik dan weer wel een aparte opmerking.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze bij tilburg die discussies zat zijn.probleem ligt in deze bij de bond en niet bij tilburg.

Priscilla van Rooij
1 december 2008, 12:14
ik heb die check van lance nie gezien maar ik zie hem elke week in de winkel en dan praten we even en ik weet zeker dat lance die check niet expres deed

Jan Hofstede
1 december 2008, 12:25
Ben het helemaal met je eens Patrick. Het idoel wat men er mee wil bereiken is mij geheel onbekend.

Ik denk dat het doel wel bekend is.... Tliburgers zijn het gewoon spuugzat dat er van alle kanten, zonder onderbouwing, beweringen gedaan worden die personen schaden... Als ik die thread van JJ Natte doorlees, bekruipt me een gevoel dat er soms grenzen worden overschreden...

Patrick van de Wijgert
1 december 2008, 12:38
Ik denk dat het doel wel bekend is.... Tliburgers zijn het gewoon spuugzat dat er van alle kanten, zonder onderbouwing, beweringen gedaan worden die personen schaden... Als ik die thread van JJ Natte doorlees, bekruipt me een gevoel dat er soms grenzen worden overschreden...

Maar wordt dat nooit over en weer gedaan?????
Uitdelen en incasseren.

volgens mij is degene die de stilte inluidde ook wel eens met beweringen gekomen die ongegrond waren.

Tis allemaal net zo lang als dat het breed is.

Jan van Son
1 december 2008, 13:13
Weet je wat mij zo bevreemd,ik was er bij en heb het niet gezien dus kan geen oordeel vellen.
Maar heel ijshockey minnend Nederland weet exact hoe het zit.
Kan dus maar beter het Forum en de sheet volgen ipv naar de wedstijd te gaan,kan ik ook teminsten mee lullen zal uiteraard wel partijdig worden maar helaas dan.

Rudy Bouquet
1 december 2008, 13:35

Ik zou mij daar best iets bij kunnen voorstellen. Maar het bevreemd mij dat bij andere grensoverschrijdende beweringen (zonder dat ik in details wil treden) waarbij een andere club in het geding is, dezelfde mensen niet corrigerend optreden of hun afkeur kenbaar maken.....!

Op zich is het een ludieke actie.....en zeker als men hiermee aandacht wil vragen voor het respectvol met elkaar omgaan op dit forum!

Maar dan geldt dat wel voor iedereen ook als het forumlid van het eigen cluppie over de schreef gaat...!

Hans Maertzdorff
1 december 2008, 19:40

Vriendjes aan het zoeken in Tliburg Jan?

Ik vind het wel lekker rustig nu op het forum zonder die jankers:goodman:

Auke de Vries
1 december 2008, 19:44
Maar ik kan me ook wel voorstellen dat ze bij tilburg die discussies zat zijn, probleem ligt in deze bij de bond en niet bij tilburg.

Ze roepen toch ook zelf altijd vol TROTS dat ZE de meesten opleiden in Tilburg.
Hoevaak roepen de Tilburgers ook niet dat ANDERE clubs ZELF maar mensen moeten opleiden.
Dus reactie's kun je dan ook verwachten, maar dat ze het zat zijn in Tilburg begrijp ik ook wel, maar kom dan als Tilburger ook niet telkens met bovenstaande reactie's of verwijten.

Succes en hopelijk gaat de bond de scheidsrechters nu eens beter aanstellen en niet zoals bij de wedstrijd Geleen-Tilburg.

Fijne competitie toegewenst en moge de beste teams in de finale staan op basis van prestatie's.

Jordy Rutten
1 december 2008, 19:46
Vriendjes aan het zoeken in Tliburg Jan?

Ik vind het wel lekker rustig nu op het forum zonder die jankers:goodman:

Wat er dan ook gezegd is. Het is sowieso zwak om met zijn allen weg te blijven omdat er iets gezegd is wat je niet bevalt.
Dat is weglopen van de discussie, de enige manier om het ongelijk van je tegenstander te bewijzen is met argumenten. En dit dus niet.

Ik heb me verder in de hele discussie niet gemengd. Maar ik kan me geen enkel moment herinneren dat wij Nijmegen Supporters massaal wegbleven, of de Geleen fans.

Ik ben er niet om over het incident te oordelen. Daar heb ik dan ook geen woord aan vuil gemaakt. En dat ga ik ook niet doen. Ik was er niet bij, heb niks gezien, kan er dus ook niet over oordelen.

Maar je zo laten kennen is het toppunt van zwakheid. Als er iets geschreven wordt wat je niet bevalt, ga je hier met argumenten tegenin. Want gewoon wegblijven als iets je niet zint, is een makkelijk chantagemiddel.
En reken maar dat je jullie tegenstanders (wie dat ook mogen zijn) hier niet mee hebt!

Jan Hofstede
1 december 2008, 19:49
Ze roepen toch ook zelf altijd vol TROTS dat ZE de meesten opleiden in Tilburg.
Hoevaak roepen de Tilburgers ook niet dat ANDERE clubs ZELF maar mensen moeten opleiden.
Dus reactie's kun je dan ook verwachten, maar dat ze het zat zijn in Tilburg begrijp ik ook wel, maar kom dan als Tilburger ook niet telkens met bovenstaande reactie's of verwijten.

Succes en hopelijk gaat de bond de scheidsrechters nu eens beter aanstellen en niet zoals bij de wedstrijd Geleen-Tilburg.

Fijne competitie toegewenst en moge de beste teams in de finale staan op basis van prestatie's.

Helaas is het niet anders, dan dat Tilburg inderdaad de grote leverancier van ref's is....

En ja, wanneer zij roepen dat het tijd wordt dat ook de andere teams personen gaan werven en opleiden tot ref.... dan kan ik niet anders stellen, dan dat zij daar groot gelijk in hebben.... Het wordt inderdaad hoog tijd....

Auke de Vries
1 december 2008, 19:53
Helaas is het niet anders, dan dat Tilburg inderdaad de grote leverancier van ref's is....

En ja, wanneer zij roepen dat het tijd wordt dat ook de andere teams personen gaan werven en opleiden tot ref.... dan kan ik niet anders stellen, dan dat zij daar groot gelijk in hebben.... Het wordt inderdaad hoog tijd....

Je hebt daarin ook volledig gelijk, Jan.
Maar de toon waarop dat soort teksten hier meestal geplaatst werden dat was wel op een andere toon dan zoals jij het nu zegt.
Maar wat bereiken ze met deze actie...........

Rudy Bouquet
1 december 2008, 20:15

Het Tilburg kwalijk nemen dat daar relatief veel scheidsrechters vandaan komen is ook je reinste onzin...
Het ijshockey leeft daar enorm, dus de kans is groot dat daar de meeste scheidsrechters daar vandaan komen.

Ik ben er ook van overtuigd dat alle scheidsrechters. ook de Tilburgse, de intentie hebben om op een integere wijze een wedstrijd goed en bekwaam te leiden.

Maar soms zit het mee en soms zit het tegen, ook scheidsrechters maken fouten of zien iets over het hoofd in deze snelle sport, niets menselijks is hun vreemd.
Het is dan jammer dat sommige supporters dit uitleggen als een bewuste actie tegen hun club of voor Tilburg....

Tegen die supporters zou ik willen zeggen: "maak eens een praatje met ze....!"

Jan Been
1 december 2008, 21:06

Heb je wat goed te maken SLIJMBAL.
Lekker laten zo,wordt er misschien eindelijk eens normaal gedaan op het forum.:goodman:

Jan Hofstede
1 december 2008, 21:29
Heb je wat goed te maken SLIJMBAL.
Lekker laten zo,wordt er misschien eindelijk eens normaal gedaan op het forum.:goodman:

Tja...wat moet ik hier nog op zeggen...

Erwin van den Boom
1 december 2008, 22:37
Zullen we het weer over de mooiste sport van de wereld hebben?Met of zonder tilburgers want nu krijgen ze wel weer de aandacht die ze graag hebben willen.

Marcel de Groot
2 december 2008, 10:23
Zullen we het weer over de mooiste sport van de wereld hebben?Met of zonder tilburgers want nu krijgen ze wel weer de aandacht die ze graag hebben willen.

Daar zit de kern......

Patrick van de Wijgert
2 december 2008, 14:42
Het Tilburg kwalijk nemen dat daar relatief veel scheidsrechters vandaan komen is ook je reinste onzin...
Het ijshockey leeft daar enorm, dus de kans is groot dat daar de meeste scheidsrechters daar vandaan komen.

Ik ben er ook van overtuigd dat alle scheidsrechters. ook de Tilburgse, de intentie hebben om op een integere wijze een wedstrijd goed en bekwaam te leiden.

Maar soms zit het mee en soms zit het tegen, ook scheidsrechters maken fouten of zien iets over het hoofd in deze snelle sport, niets menselijks is hun vreemd.
Het is dan jammer dat sommige supporters dit uitleggen als een bewuste actie tegen hun club of voor Tilburg....

Tegen die supporters zou ik willen zeggen: "maak eens een praatje met ze....!"

Maar goed dat De Wilde niet uit Tilburg komt.....:goodman:

Davy van Est
2 december 2008, 17:08
Maar goed dat De Wilde niet uit Tilburg komt.....:goodman:
meneer van de wijgert aub alleen maar op het besloten tilburg forum posten dank u

Patrick van de Wijgert
2 december 2008, 17:30
meneer van de wijgert aub alleen maar op het besloten tilburg forum posten dank u

En jij op het damforum svp. dank u wel merci danke

Alex van den Brink
2 december 2008, 18:11
Misschien een idee! Maak een eigen forum en laat alleen Tilburg suporters er op toe, kijken of dat leuk is.

::devilsmilie::

Inkoppertje

Jan van Son
2 december 2008, 18:42
Patrick vd WIJGERT , WIJGERT als enige Tilburg supporter zich solidair te verklaren met het Trappers stand punt. Dus GEWOON LATEN LULLEN IS VOOR ONS EN DE ECHTE TRAPPER SUPPORTERS IN HET GEHEEL NIET SERIEUS TE NEMEN!!!!!

Patrick van de Wijgert
2 december 2008, 18:51
Patrick vd WIJGERT , WIJGERT als enige Tilburg supporter zich solidair te verklaren met het Trappers stand punt. Dus GEWOON LATEN LULLEN IS VOOR ONS EN DE ECHTE TRAPPER SUPPORTERS IN HET GEHEEL NIET SERIEUS TE NEMEN!!!!!

Kuddedieren zijn zoooooo modaal

En ik beweer niet dat mijn postings het IQ gehalte van Piet ontstijgen....

Dus als iemand van een berg afspringt moet je er ook maar achteraan springen?

Patrick van de Wijgert
2 december 2008, 18:53
Misschien een idee! Maak een eigen forum en laat alleen Tilburg suporters er op toe, kijken of dat leuk is.

::devilsmilie::

Inkoppertje

Dat was er toch, het forum van Werner......

Alex van den Brink
2 december 2008, 18:56
Jullie tijd is om, reageren maar, of duurt het nog langer volgens de tilburgse klok.

nog 5 dagen toch, of gaan jullie het langer volhouden. Zal wel niet, ik zie al barsten in het verbond van de zwijgende.

Harm Wietze Oldersma
2 december 2008, 19:15

Als je Patrick een beetje kent weet je ook dat hij zich niet laat sturen, dat is nooit anders geweest. Wat dat betreft kon hij met Herman altijd door één deur hoewel dat wel eens niet zo leek. Daarom is hij toch wel gewoon een echte Trapper supporter hoor.

Marcel de Groot
2 december 2008, 19:23
Wat dat betreft kon hij met Herman altijd door één deur hoewel dat wel eens niet zo leek.

Figuurlijk (gesproken!) wel, letterlijk nooit en te nimmer!!! ::wavetowel::

Wendy Tellers
2 december 2008, 19:26
Precies wat ik ook dacht.

De Tilburg fans hier op het forum heb ik graag mee te maken. Lekker wat ouwehoeren, ff mee kletsen in de ijshal ...
Maar als ze denken om op deze manier iets te bereiken??????
Mogen we dan nooit meer een discussie voeren over iets wat ten nadele van Tilburg is??

Ik zag ook ergens iets dat de schuld bij de bond ligt omtrent de zaken waar hier verhitte discussies over zijn geweest.
Dat klopt. Scheidsrechters die toegewezen worden, straffen niet gegeven worden of in onze ogen te weinig, dat zijn allemaal dingen waar de fans niets aan kunnen doen.
Maar toch ontstaan hier verhitte discussies door.
Misschien kunnen deze mensen dan ook eens anders redeneren en de standpunten van onze kant bekijken en ons eens gelijk geven dat er veel dingen van hogerop verkeerd geregeld zijn.

Jordy Rutten
2 december 2008, 19:26
Kuddedieren zijn zoooooo modaal

En ik beweer niet dat mijn postings het IQ gehalte van Piet ontstijgen....

Dus als iemand van een berg afspringt moet je er ook maar achteraan springen?

Misschien heb ik het nog niet gezegd. Maar dan doe ik dat bij deze:...

Jij bewijst nou een échte supporter te zijn.
Ik vind je van alle Tilburgers het meest redelijk omdat jij anderen niet dood wilt zwijgen.
Jij blijft wel in discussie gaan, iets wat een echte supporter hoort te doen.

Ik weet niet welke imbeciel deze hele actie is gestart. Maar welk doel had die voor ogen met deze hele actie? Als jij denkt dat je tegenstander geen gelijk heeft, en oprecht overtuigd bent van je eigen gelijk ga je niet zo iets achterlijks doen als doodzwijgen. Dat legt meteen je zwakte bloot: Geen verweer.

Gek dat alleen Tilburgers weer op zo een stompzinnig idee komen. En dan klagen dat ze niet serieus genomen worden...

Wendy Tellers
2 december 2008, 19:39
Nou ja .....
Ik zie net dat er een aantal mensen geschorst zijn.
Ijshockeyfans die tijdens het volgen van een wedstrijd via internet altijd wel in waren om hier wat te schrijven en het ook voor de thuisblijvers gezellig was om een wedstrijd te volgen.

Het zal nu deze week een saaie boel worden op het forum tijdens de wedstrijden!!!!!
En wel tijdens de halve finales!!! ::redrant::

Johan van der Donk
2 december 2008, 19:55
Wheeeeee ik mis ze nu al Wendy.....:(

Lou-Ann Bartels
2 december 2008, 20:16
Het "de rest van Nederland is altijd tegen Tilburg :Sadley: " zal er niet beter op worden...
Zo vraag je er volgens mij om.

Joop Been
2 december 2008, 20:26
Nou ja .....
Ik zie net dat er een aantal mensen geschorst zijn.
Ijshockeyfans die tijdens het volgen van een wedstrijd via internet altijd wel in waren om hier wat te schrijven en het ook voor de thuisblijvers gezellig was om een wedstrijd te volgen.

Het zal nu deze week een saaie boel worden op het forum tijdens de wedstrijden!!!!!
En wel tijdens de halve finales!!! ::redrant::

3 weken rustig Wendy::penaltybox::

Abe Brouwer
2 december 2008, 20:30
Heb ik iets gemist??
Blijkbaar wel!!!!

Je bent de enige niet. Blijkbaar heb ik ook iets gemist!

Auke de Vries
2 december 2008, 20:34
Je bent de enige niet. Blijkbaar heb ik ook iets gemist!Denk dat velen iets gemist hebben, persoonlijk vind ik het geen actie die waardering zal vinden bij mij en ook een groot deel van de andere supporters zal er zo over gaan denken.
Maar geen aandacht geven aan deze ''besloten supporters club'', verdienen ze niet meer, veel respect op deze manier verloren.

Ger Tellers
2 december 2008, 21:50
Wat hier gebeurd is was te verwachten,stangen kan wel,maar er zijn ook grenzen en van kwaad komt erger.
Goed ik heb nog geen wedstrijd gezien in Nederland volg alles via het forum,maar dat is ook al niet meer leuk.Denk na voor je bezind.

Wendy Tellers
2 december 2008, 22:05
3 weken rustig Wendy::penaltybox::
1 voordeel voor mij: lkan ik weer proberen om bij Jan in de buurt te komen met het aantal postings!!! :) :goodman: