PDA

View Full Version : PC spel NHL2009

Rik Rietveld
24 november 2008, 21:16
Hallo,
Kweet niet of dit de goede plek is om dit te posten. Maar ik kon er nergens anders in dit forum iets over vinden. Dus vandaar maar hier.

Zijn er mensen die het PC spel NHL2009 (wel eens) online spelen?

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 21:38
Hallo,
Kweet niet of dit de goede plek is om dit te posten. Maar ik kon er nergens anders in dit forum iets over vinden. Dus vandaar maar hier.

Zijn er mensen die het PC spel NHL2009 (wel eens) online spelen?

Nee heb het wel geprobeerd maar kon nergens een ip adres vandaan halen.

Gijs Pelzer
24 november 2008, 21:46
Ik speel het wel, maar alleen singleplayer

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 21:53
De be a Pro mode is echt supers alleen jammer dat je de camera niet kan wijzigen

ps leuke link veel addons

http://www.hockeydownloads.com/

Rik Rietveld
24 november 2008, 22:29
Bedankt voor de hockeydownloads link!!
Het IP adress wat je van iemand nodig heb moet je inderdaad wel weten. En dan moet je met diegene afspreken hoe laat je verbinidng met elkaar wilt maken etc. etc.
Ik heb het een paar keer gespeeld met iemand uit de VS maar dan zit je altijd met tijdsverschil. Maar op zich werkt het prima. Helas wil deze Boston Bruins fan niet meer spelen naar een 9-2 nederlaag tegen The Habs.

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 22:33
Bedankt voor de hockeydownloads link!!
Het IP adress wat je van iemand nodig heb moet je inderdaad wel weten. En dan moet je met diegene afspreken hoe laat je verbinidng met elkaar wilt maken etc. etc.
Ik heb het een paar keer gespeeld met iemand uit de VS maar dan zit je altijd met tijdsverschil. Maar op zich werkt het prima. Helas wil deze Boston Bruins fan niet meer spelen naar een 9-2 nederlaag tegen The Habs.

slechte verliezer dus misschien iets om het hier een keer op te zetten haha

Rik Rietveld
24 november 2008, 22:35
Ja was inderdaad een slechte verliezer. Maar goed, als ras Amerikaan is het niet leuk verslagen te worden door een Europeese redneck! haha. (en zo goed als de uitslag doet vermoeden ben ik echt neit) Ik ga trouwens eens dat "be a pro" modus eens proberen. Ben benieuwd wat het is.

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 22:50
Ja was inderdaad een slechte verliezer. Maar goed, als ras Amerikaan is het niet leuk verslagen te worden door een Europeese redneck! haha. (en zo goed als de uitslag doet vermoeden ben ik echt neit) Ik ga trouwens eens dat "be a pro" modus eens proberen. Ben benieuwd wat het is.

Het is even wennen je kijkt steeds via de action cam kun je niet aanpassen en je moet even de knoppen door hebben maar is een wedstrijdje spelen en je hebt hem door.

Rik Rietveld
24 november 2008, 22:53
Ga ik proberen. tnx. Wat zijn eigenlijk de toestenboard knoppen die moet gebruiken met een fight? Ik wordt telkens tegen het ijs gemept!
oh ja, en als je ooit online wilt spelen laat het me ff weten natuurlijk!

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 22:56
Ga ik proberen. tnx. Wat zijn eigenlijk de toestenboard knoppen die moet gebruiken met een fight? Ik wordt telkens tegen het ijs gemept!
oh ja, en als je ooit online wilt spelen laat het me ff weten natuurlijk!

Toestenbord ik zou het niet weten ik speel met een logitech van 20 euri haha gaat veel beter.
ja stuur maar een keer een pb ben beniewd of het lukt

Rik Rietveld
24 november 2008, 23:00
zal ik ik zeker een keer doen. Nog dagen /tijden dat je absoluut niet kan?

Theo Appelhof
24 november 2008, 23:29
Create player daar begin je mee als je dat klaar hebt neem je een team via be a pro mode kan je dan die gekreeerde speler plaatsen.

Heb dat zelf ook gedaan sta nu in de line up van dallas tussen Mike Modano en Brian Morrow.

Probeer maar is even zoeken maar dat moet lukken.

Groetjes Theo.

Daniël Eimers
24 november 2008, 23:43
Create player daar begin je mee als je dat klaar hebt neem je een team via be a pro mode kan je dan die gekreeerde speler plaatsen.

Heb dat zelf ook gedaan sta nu in de line up van dallas tussen Mike Modano en Brian Morrow.

Groetjes Theo.

dat is nu het mooie aan games want wie wil er nu niet in 1 lijn staan met grote NHL sterren :D:D

ik speel het zelf op de playstation en doe ook de be a pro mode :D:D vind het geweldig

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 23:46

Groetjes Theo.

Hoe kun jij daar staan daar sta ik al ;)

Het is jammer dat je in het pc spel niet een goalie kan zijn en niet de echte career mode hebt waar je echt bij een farm team speelt en zo je weg naar boven volgt.
Ik heb begrepen dat dit op de PS3 en de Xbox wel het geval is.

Michael Schoenmakers
24 november 2008, 23:47
zal ik ik zeker een keer doen. Nog dagen /tijden dat je absoluut niet kan?

Laat ik je nog weten.

Daniël Eimers
25 november 2008, 01:03
Hoe kun jij daar staan daar sta ik al ;)

Het is jammer dat je in het pc spel niet een goalie kan zijn en niet de echte career mode hebt waar je echt bij een farm team speelt en zo je weg naar boven volgt.
Ik heb begrepen dat dit op de PS3 en de Xbox wel het geval is.

net ff gekeken daar kun je voor kiezen

Stefan Bouma
25 november 2008, 09:17
Ga naar www.nhlforum.nl (http://www.nhlforum.nl) voor een groep gamers die het spel online spelen! Waaronder ikzelf. Ben nu bezig om een kleine competitie op te zetten en dan met europese ploegen. Helaas hebben veel mensen nu opeens gekozen voor XBOX 360 en PS3. Deze is vele malen beter dan de pc versie. Je kan daarbij van farm teams tot 1st liner in NHL. En goalie e.d. Pc versie is gewoon een kopie van 07 & 08 versie en dan paar dingetjes veranderd. Grafisch is het er al 2 jaar niet meer op vooruitgegaan.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op die site, bij de sectie ONLINE en dan GAMES. Daar kun je vragen stellen e.d. Wel ff registreren voor posten!

Laterrrr

Rik Rietveld
25 november 2008, 10:19
Tnx. Ik ga me er zeker aanmelden!

Stefan van der Spek
25 november 2008, 10:45
Ga naar www.nhlforum.nl (http://www.nhlforum.nl) voor een groep gamers die het spel online spelen! Waaronder ikzelf. Ben nu bezig om een kleine competitie op te zetten en dan met europese ploegen. Helaas hebben veel mensen nu opeens gekozen voor XBOX 360 en PS3. Deze is vele malen beter dan de pc versie. Je kan daarbij van farm teams tot 1st liner in NHL. En goalie e.d. Pc versie is gewoon een kopie van 07 & 08 versie en dan paar dingetjes veranderd. Grafisch is het er al 2 jaar niet meer op vooruitgegaan.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje op die site, bij de sectie ONLINE en dan GAMES. Daar kun je vragen stellen e.d. Wel ff registreren voor posten!

Laterrrr

Kan het zeker aanraden!!! Wij zijn als groep NHL fans ook al jaren actief met de NHL series van EA!!! Helaas heeft dit jaar voor het eerst het PS3/XBOX virus toegeslagen en zijn de meeste (waaronder ikzelf) overgestapt op de console...
Maar in elk geval zijn wij nog altijd actief met de PC/PS3/XBOX versie van NHL09
Dus ook buiten de PC versie is iedereen van harte welkom, op de PS3 versie hebben wij een team opgericht van nu ong. 13 personen, die meedoen aan de EAsports Hockey League (EASHL)

Tot vorig jaar was ik zeker flink bezig met promotie van de game, voor actieve spelers...helaas met de PS3 versie heb ik niet echt de middelen om highlights te maken om hetzelfde te doen voor de console, maar hier mijn laatst gemaakte filmpjes van NHL08

YouTube - NHL08 video Team intro NYR (pc version)

en ja...dan ook maar deze nog van het jaar ervoor NHL07

YouTube - NHL07 European Champions League (Hannover Scorpions_DEL)

Laurens de Jager
25 november 2008, 17:16
Vette game! Ik speel m op de 360 net als de vorige en de versie daarvoor.
Ook online maak je soms de meest hilarische dingen mee. Ik heb oa een keer meegemaakt dat ik scoorde via de goalie niks nieuws gebeurt wel eens vaker.
Alleen daarna staat hun goalie met 2 van mijn spelers de goal te vieren, elkaar knuffelen enz. En als ik dan toch bezig ben. Andere keer had ik een speler gecheckt
en die bleef liggen. Zie je een klein filmpje dat ie van het ijs word geholpen door een
verzorger achter hun spelers bank de catacomben in. Mooiste was dat er een speler van mijn team op hun spelersbank zat! :Bonk3:

Kevin Nijland
25 november 2008, 17:36
Ps3-nhl 09

Michael Schoenmakers
25 november 2008, 21:22
net ff gekeken daar kun je voor kiezen

In de pc versie?

Theo Appelhof
25 november 2008, 21:29
In de pc versie?
Jazeker in create a player kun je dus kiezen voor center winger en of goalie...

Maar ja wat vind je het leukste...

Ben nu aan de Finale toe en ben topscorer van het team(Dallas)

Vind dit wel de beste uitbreiding sinds tijden van het spel.

Dit is ook het enige wat ik elk jaar trouw koop...

Heb er dus nu een stuk of 10 liggen.

Groetjes Theo.

Michael Schoenmakers
25 november 2008, 21:38
Jazeker in create a player kun je dus kiezen voor center winger en of goalie...

Maar ja wat vind je het leukste...

Ben nu aan de Finale toe en ben topscorer van het team(Dallas)

Vind dit wel de beste uitbreiding sinds tijden van het spel.

Dit is ook het enige wat ik elk jaar trouw koop...

Heb er dus nu een stuk of 10 liggen.

Groetjes Theo.

Waaaaaaaaa misschien omdat ik de ahum illegale versie heb kan ik alleen kiezen forward of defence (winger is een foward die je gewoon op de wing zet)
Ik ben met dallas ook center en zwaar top schutter echter wel met een gemiddelde van 11% je schiet iets meer als de rest hehe.

Theo Appelhof
25 november 2008, 21:52
Waaaaaaaaa misschien omdat ik de ahum illegale versie heb kan ik alleen kiezen forward of defence (winger is een foward die je gewoon op de wing zet)
Ik ben met dallas ook center en zwaar top schutter echter wel met een gemiddelde van 11% je schiet iets meer als de rest hehe.
Ja dat is zo maar wel lekker vet als ik dan een puck schiet of een face off win en of scoor dan roept die commentator

Theo en dat is wel mooi en ja heb geloof ik in het reguliere seizoen ruim 200 punten gescoord...

Groetjes Theo.

Piet de Kort
25 november 2008, 22:24
Ja dat is zo maar wel lekker vet als ik dan een puck schiet of een face off win en of scoor dan roept die commentator

Theo en dat is wel mooi en ja heb geloof ik in het reguliere seizoen ruim 200 punten gescoord...

Groetjes Theo.

Is er zo'n spel ook voor op een DS Lite! FIFA 2009 begint een beetje te vervelen! AFC AJAX wint alles! :goodman:

Theo Appelhof
25 november 2008, 22:35
Is er zo'n spel ook voor op een DS Lite! FIFA 2009 begint een beetje te vervelen! AFC AJAX wint alles! :goodman:
Weet niet Piet maar je hebt toch een PC dan schaf je toch de uitgave aan voor de pc en je kunt er op verschillende niveaus spelen...

En ik ben dus geen voetbal fan of hoe je dat ook noemt.....

Ijshockey is al ruim 28 jaar mijn geliefde sport.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
25 november 2008, 23:34
Weet niet Piet maar je hebt toch een PC dan schaf je toch de uitgave aan voor de pc en je kunt er op verschillende niveaus spelen...

En ik ben dus geen voetbal fan of hoe je dat ook noemt.....

Ijshockey is al ruim 28 jaar mijn geliefde sport.

Groetjes Theo.

Theo, ik speel bijna nooit een spel op mijn pc! Heel soms doe ik wel eens Need for Speed, zo'n race spelletje! Maar ik vind het wel handig, lekker met mijn voetjes op de bank, DS in mijn handen en spelen maar! ::wavetowel:: Toch bedankt, ik zal wel eens gaan zoeken!

Theo Appelhof
26 november 2008, 12:08
Theo, ik speel bijna nooit een spel op mijn pc! Heel soms doe ik wel eens Need for Speed, zo'n race spelletje! Maar ik vind het wel handig, lekker met mijn voetjes op de bank, DS in mijn handen en spelen maar! ::wavetowel:: Toch bedankt, ik zal wel eens gaan zoeken!
Heb zelf Need for speed (most wanted) ook leuk om te spelen.

Maar mijn voorkeur ligt dus gewoon bij het NHL spel.

Weet niet of je als eens ooit hockey heb gespeeld maar dat is gewoon machtig mooi om dus met die NHL sterren te kunnen spelen.

Kan het je wel aanraden,maar goed dat is jou eigen keus.

Mocht het dus zover komen dat je ook NHL gaat spelen veel plezier.

Groetjes THeo.

Stefan van der Spek
26 november 2008, 12:22
Heb zelf Need for speed (most wanted) ook leuk om te spelen.

Maar mijn voorkeur ligt dus gewoon bij het NHL spel.

Weet niet of je als eens ooit hockey heb gespeeld maar dat is gewoon machtig mooi om dus met die NHL sterren te kunnen spelen.

Kan het je wel aanraden,maar goed dat is jou eigen keus.

Mocht het dus zover komen dat je ook NHL gaat spelen veel plezier.

Groetjes THeo.

Is best lachen om je naam op de rug van de jersey van je favo team te zien, omringt door NHL sterren :)

http://img241.imageshack.us/img241/688/vdspeklinechangefa8.png

http://img241.imageshack.us/img241/2300/vdspekopderangersbenchom1.png

Ivo Willems
26 november 2008, 12:25
Heb het zelf ook voor de XBOX 360, eigenlijk speciaal de console ervoor gekocht ;)

Jammer genoeg heb ik niet al teveel tijd om het te spelen, maar momenteel speel ik af en aan op de 1e 2 lijnen in Colorado.

Theo Appelhof
26 november 2008, 12:59
Is best lachen om je naam op de rug van de jersey van je favo team te zien, omringt door NHL sterren :)

http://img241.imageshack.us/img241/688/vdspeklinechangefa8.png

http://img241.imageshack.us/img241/2300/vdspekopderangersbenchom1.png
Ja alleen mijn naam Appelhof is te lang om er op te hebben dus er staat Appel zonder hof maar in het spel wordt wel mijn voornaam genoemd(geroepen en dat is ook wel vet.

Groetjes Theo.

Stefan van der Spek
5 januari 2009, 17:29
Onderstaand filmpje was helaas van Youtbube gehaald omdat ik de muziek niet mocht gebruiken van Sum41, dus heb ik m nu maar opnieuw beschikbaar gesteld met een muziekje van Youtube zelf...zodat ik m jullie nog kan laten zien, vond het voor NHL08 (pc versie) wel een mooie affiche voor alle mods die prachtige updates in het spel konden brengen zodat het levensecht leek....

YouTube - NHL08 video highlight PC version

Michael Schoenmakers
5 januari 2009, 21:12
Onderstaand filmpje was helaas van Youtbube gehaald omdat ik de muziek niet mocht gebruiken van Sum41, dus heb ik m nu maar opnieuw beschikbaar gesteld met een muziekje van Youtube zelf...zodat ik m jullie nog kan laten zien, vond het voor NHL08 (pc versie) wel een mooie affiche voor alle mods die prachtige updates in het spel konden brengen zodat het levensecht leek....

YouTube - NHL08 video highlight PC version (http://nl.youtube.com/watch?v=CA4jka6XMdk)

In NHL07 zit hetzelfde filmpie hij is wel gaaf
Ik vind 2008 de slechte NHL tot nu toe daar in tegen is 2009 super
een totaal nieuw spel met goed lopende acties.
Raar dat NHL 08 op mijn pc hapert en 09 loopt als een trein (eni niet een trein van de NS)

Tonny Staal
6 januari 2009, 17:15
Ja alleen mijn naam Appelhof is te lang om er op te hebben dus er staat Appel zonder hof maar in het spel wordt wel mijn voornaam genoemd(geroepen en dat is ook wel vet.

Groetjes Theo.

Wat ik helemaal super vind is als je achternaam hetzelfde is als de 3 brothers! En die dus ook genoemd word. ::gowild::::bluerock::::gowild::

Stefan van der Spek
6 januari 2009, 19:00
Wat ik helemaal super vind is als je achternaam hetzelfde is als de 3 brothers! En die dus ook genoemd word. ::gowild::::bluerock::::gowild::

haha en nu nog zo goed kunnen ijshockeyen dan ben je binnen!!!!, ze spreken in elk geval mijn voornaam ook uit in het spel, daar ben ik al blij genoeg mee...