PDA

View Full Version : Fans: niet over de boarding klimmen

Fintan Planting
21 november 2008, 11:25
Anders gebeurt er dit:
YouTube - Hockey Fan Gets Owned

Dit gebeurde jaaaaren geleden tijdens een wedstrijd tussen Quebec en Buffalo. De speler die los gaat in de bank is Rob Ray (http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=4465).

Stefan Bouma
21 november 2008, 11:30
Denk niet dat hij het snel weer doet:Bonk3:

Jos Buter
21 november 2008, 12:35
Anders gebeurt er dit:
YouTube - Hockey Fan Gets Owned (http://www.youtube.com/watch?v=47ntalMHbMw)

Dit gebeurde jaaaaren geleden tijdens een wedstrijd tussen Quebec en Buffalo. De speler die los gaat in de bank is Rob Ray (http://www.hockeydb.com/ihdb/stats/pdisplay.php?pid=4465).

Extended version met interviewtje met Rob Ray naar aanleiding van het incident.

YouTube - ROB RAY BEATS FAN!

Volgens mij ging Tie Domi ook nog eens tekeer tegen een fan die in de strafbank gedondered was door met wat overgewicht tegen het glas leunen. Maar daar was security snel bij.

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:47
YouTube - Domi fights with a fan.

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:49
YouTube - Fan vs Player knockdown

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:51
YouTube - Hockey Fan Attacks Player

Paul van Heertum
21 november 2008, 12:52
Er is ook nog een video tijdens een Rangers wedstrijd waarbij alle Rangers over het glas klimmen

Verder is er ook nog een clip voor ESPN denk ik waar hij beveilingsbeamte is en het zelfde doet en de coach groet die voorbij komt

Fintan Planting
21 november 2008, 12:52
De boodschap mag inmiddels duidelijk zijn: niet over de boarding klimmen dus. :grin:

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:55
De gebroeders Moor in actie:

YouTube - Huntsville Havoc / Columbus Cottonmouths incident

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:56
Je hoeft niet over de boarding te klimmen om met spelers te vechten:

YouTube - Old time hockey :) Boston Bruins players fight in the crowd

Ro Herregraven
21 november 2008, 12:58
YouTube - Boston Bruins Fan Punches Steve Yzerman

Dennis Albers
21 november 2008, 13:03
Die speler is ook een watje :-) Hij wordt gevloerd door een dwerg.

Michael Schoenmakers
21 november 2008, 13:21
YouTube - Hockey player rips fan's shirt

ook achter glas ben je dus niet veilig

Michael Schoenmakers
21 november 2008, 13:22
YouTube - Ref hits fan

niet te veel commentaar meer op de refs ;)

Michael Schoenmakers
21 november 2008, 13:28
YouTube - hockey fan vs flames

nog 1 dan om het af te leren

Lex Eckhardt
21 november 2008, 13:34
De boodschap mag inmiddels duidelijk zijn: niet over de boarding klimmen dus. :grin:
O/k, o/k.... boodschap is duidelijk. Ik zal zondag braaf blijven zitten en ook niet juichen bij al die Eaters-doelpunten (net als in de oude hal).

Stefan Bouma
21 november 2008, 13:44
We want MOOR! :Bonk3:

Jos Buter
21 november 2008, 15:14

De Boston Bruins zijn net Veronica. Die kwamen ook altijd naar je toe !

Jos Buter
21 november 2008, 15:16
YouTube - Boston Bruins Fan Punches Steve Yzerman (http://www.youtube.com/watch?v=r0ryosMOS-0)

Dit is toch uit die wedstrijd waar Bob Probert 2x helemaal los gaat ten koste van het gezicht van een speler van de Bruins ?

Piet de Kort
21 november 2008, 15:31

YouTube - Old time hockey :) Boston Bruins players fight in the crowd (http://www.youtube.com/watch?v=Q8K7roZu3WU)

Volgens mij is dat niet goed voor je schaatsen! ::happy::

Peter Thijssen
21 november 2008, 16:33
YouTube - Hockey Fights and Fan Brawls

Jacco van der Stelt
21 november 2008, 17:24
Is een paar jaar geleden ook gebeurd in Nijmegen. was toen tegen Amsterdam...... was wel een adreline stoot moet ik zeggen, gebeurde vlak voor me... toen kwamen de spelers van Adam ook bijna het publiek in.

Wie heeft daar nog een filmpje van ?

Ro Herregraven
21 november 2008, 17:27
toen kwamen de spelers van Adam ook bijna het publiek in.

Volgens mij is dit 'm niet...

YouTube - Paul Vincent - Disco Duck (1976)

Abe Brouwer
21 november 2008, 17:29
Is een paar jaar geleden ook gebeurd in Nijmegen. was toen tegen Amsterdam...... was wel een adreline stoot moet ik zeggen, gebeurde vlak voor me... toen kwamen de spelers van Adam ook bijna het publiek in.

Wes Swinson? (al betwijfel ik of hij een filmpje heeft)

Ro Herregraven
21 november 2008, 17:32
Wes Swinson? (al betwijfel ik of hij een filmpje heeft)

Nee, dat was Geleen-Amsterdam (al heb ik begrepen dat Swinson een deel van de film kwijt is geraakt, die avond)

Abe Brouwer
21 november 2008, 17:43
Nee, dat was Geleen-Amsterdam (al heb ik begrepen dat Swinson een deel van de film kwijt is geraakt, die avond)

Volgens mij was het Nijmegen-Amsterdam. Of was het toen een andere speler? In ieder geval is zoiets dergelijks een aantal jaren geleden bij Nijmegen-Amsterdam gebeurt.

Dennis Albers
21 november 2008, 18:31
Ook in Nijmegen begon Wes Swinson te zwaaien met zijn tandenprikker.

Michael Schoenmakers
22 november 2008, 09:59
Volgens mij was het Nijmegen-Amsterdam. Of was het toen een andere speler? In ieder geval is zoiets dergelijks een aantal jaren geleden bij Nijmegen-Amsterdam gebeurt.

Ja klopt het was nijmegen amsterdam. het ergste was toen dat het meteen uitgebreid bij studio sport kwam. Het was meteen slechte reclame erzou toen uit het publiek koffie of bier over een speler in de strafbank gegooid zijn.
Na dit incident hebben ze volgens mij in nijmegen de strafbank aangepast door ook aan de bovenkant plexiegals te plaatsen.

Peter Thijssen
22 november 2008, 10:44
Ik dacht eigenlijk dat het paul vincent was die met zijn stick in het publiek aan het meppen was.
Mijn buurman vondt het toen ook nodig om verhaal te halen en die kwam met een flinke snee in zijn gezicht terug.
Geen reclama voor de sport inderdaad, zowel fout van de spelers als van het publiek dat het zo ver moest gaan.
Maar ja soms wordt het erg heet in onze koude hal.

Abe Brouwer
22 november 2008, 10:54
Ja klopt het was nijmegen amsterdam. het ergste was toen dat het meteen uitgebreid bij studio sport kwam. Het was meteen slechte reclame erzou toen uit het publiek koffie of bier over een speler in de strafbank gegooid zijn.
Na dit incident hebben ze volgens mij in nijmegen de strafbank aangepast door ook aan de bovenkant plexiegals te plaatsen.

Klopt, ging om een bekertje koffie. Het toevallige was dat Studio Sport later weer bij Nijmegen-Amsterdam was tijdens een incident Bert vd Braak/Phil Groeneveld. Waarna de Amsterdamse spelersbank belaagd werd door toeschouwers, wat uitgebreid door Studio Sport getoond werd. Laten we hopen dat dat soort dingen niet gebeuren als er SBS-camera's zijn............

Peter Thijssen
22 november 2008, 11:02
Inderdaad abe, want sbs is helemaal z'n sensatie beruste zender.
Maar als het publiek oplevert........
Maar met de regels van nu zullen veel spelers het wel niet meer in hun hoofd halen om te vechten.
Want je ziet toch steeds minder vechtpartijtjes

Michael Schoenmakers
22 november 2008, 13:09
Maar met de regels van nu zullen veel spelers het wel niet meer in hun hoofd halen om te vechten.
Want je ziet toch steeds minder vechtpartijtjes

Kijk dat ze een opstootje uitzenden prima hoort er gewoon bij maar ga het niet uit melken en daar de focus op leggen.
Zorg ervoor dat de wedstrijd gewoon goed in beeld komt met vooral ook de technische hoogstandjes. Bij het voetbal (komt ie weer aan met zijn pootbal) is het toch ook veel mooiere om een mooie actie uit gelicht te zien het met een goal er aan vast natuurlijk, dan een smerige ovetreding?

Roger W. de Groot
22 november 2008, 14:05
In Nijmegen zit er één die wanneer hij het niet eens is met een beslissing van de ref, hij het nodig vindt zijn kop boven de plexi te steken om te zeggen wat hij er van vindt. Dit doet hij een keer of 15 per wedstrijd. Waarom hij er niet op aangesproken wordt door security is me een raadsel. Voor zo ééntje hoop je eigenlijk dat er een keer een speler in de buurt schaatst met hele slechte zin.....

Jan Hofstede
22 november 2008, 14:08
In Nijmegen zit er één die wanneer hij het niet eens is met een beslissing van de ref, hij het nodig vindt zijn kop boven de plexi te steken om te zeggen wat hij er van vindt. Dit doet hij een keer of 15 per wedstrijd. Waarom hij er niet op aangesproken wordt door security is me een raadsel. Voor zo ééntje hoop je eigenlijk dat er een keer een speler in de buurt schaatst met hele slechte zin.....

Ivarson deed dat vorig jaar in Nijmegen.... Kostte hem 2 wedstrijden.... Wegens onprofessioneel gedrag....

Michael Schoenmakers
22 november 2008, 14:28
Ivarson deed dat vorig jaar in Nijmegen.... Kostte hem 2 wedstrijden.... Wegens onprofessioneel gedrag....

En de "supporter" kreeg zeker een bak koffie om van de shrik te bekomen?

Jordy Rutten
22 november 2008, 14:53

Ik denk niet dat veel Nijmegenaren begrijpen over wie je het nou hebt.:?

Áls het überhaupt al publiek op zou leveren, zou dit niet goed zijn voor ons denk ik.
Ik denk dat we vorig seizoen allemaal gezien hebben (bijv. Tilburg-Geleen) wat er kan gebeuren als het verkeerde volk bij de wedstrijden rotzooi komt trappen...

Michael Schoenmakers
22 november 2008, 15:15
Ik denk niet dat veel Nijmegenaren begrijpen over wie je het nou hebt.:?

Áls het überhaupt al publiek op zou leveren, zou dit niet goed zijn voor ons denk ik.
Ik denk dat we vorig seizoen allemaal gezien hebben (bijv. Tilburg-Geleen) wat er kan gebeuren als het verkeerde volk bij de wedstrijden rotzooi komt trappen...

Nope daar zitten niemand op te wachten. Geef ons maar gewoon mensen die het spelletje leuk vinden. liever 10 van die dan 100 mensen die voor het vechten komen.

Peter Thijssen
22 november 2008, 15:26
Je hoort me ook zeer zeker niet zeggen dat ik dit publiek met openarmen op sta te wachten.
En net wat je zegt roger het is gelukkig maar 1 nijmegenaar, de rest valt best mee.
Het blijft gelukig tegenwoordig alleen maar bij een beetje verbaal gewelt.

Luitzen van der Heide
22 november 2008, 15:54
En net wat je zegt roger het is gelukkig maar 1 nijmegenaar, de rest valt best mee.
Het blijft gelukkig tegenwoordig alleen maar bij een beetje verbaal gewelt.

Ik vind dat gelukkig nou juist weer ongelukkig...

Verbaal "geweld" is ook niet goed te praten. Uiteraard mag je wat mij betreft je onmin laten horen. Het helpt juist mee aan het sfeer beeld zou ik willen zeggen. Maar je kunt ook verbaal zijn zonder op een persoonlijke manier te kwetsen.

Ik geloof werkelijk dat bijvoorbeeld het uitschelden van bijvoorbeeld een Don Nicholls zoals afgelopen woensdag werd gebezigd door een aantal supporters nergens voor nodig is.

Dat je acher je team staat en een speler van de tegenpartij wilt opjuinen, No problem. Maar doe het dan op een orginele manier zonder op de persoon te spelen.

Hans Broeder
22 november 2008, 15:55
Nou roger ik weet wel wie dat is, wat doet ie dan verkeerd? Zijn mening geven op de leiding of een speler zijn hoofd op hol brengen, dat gebeurt overal!!!! Ruud van baast heeft al een x de wedstrijd stilgelegd en geeist dat diegene 4 rijen omhoog moest gaan zitten, mag je dan niks meer roepen!? Hij bedreigd niemand !! De reserve goalie van amsterdam begon vorige week zelf tegen het publiek, dan kan ie toch een reactie verwachten!! Marco Kronenburg was ook altijd wel bezig met het publiek en jullie lievelingtje C verschagen kan er ook wat van, geeft niks maar in mijn ogen doet die nijmegenaar niks verkeerd, dat andere het irritant vinden tja.....

Peter Thijssen
22 november 2008, 16:01
Nou vroeger werd er ook veel gevochten bij ons, dus daarom "gelukkig verbaal geweld"en zelfs dat vindt ik tegenwoordig wel me vallen Ik vind dat gelukkig nou juist weer ongelukkig...

Verbaal "geweld" is ook niet goed te praten. Uiteraard mag je wat mij betreft je onmin laten horen. Het helpt juist mee aan het sfeer beeld zou ik willen zeggen. Maar je kunt ook verbaal zijn zonder op een persoonlijke manier te kwetsen.

Ik geloof werkelijk dat bijvoorbeeld het uitschelden van bijvoorbeeld een Don Nicholls zoals afgelopen woensdag werd gebezigd door een aantal supporters nergens voor nodig is.

Dat je acher je team staat en een speler van de tegenpartij wilt opjuinen, No problem. Maar doe het dan op een orginele manier zonder op de persoon te spelen.

Jan Hofstede
22 november 2008, 16:08
Nou roger ik weet wel wie dat is, wat doet ie dan verkeerd? Zijn mening geven op de leiding of een speler zijn hoofd op hol brengen, dat gebeurt overal!!!! Ruud van baast heeft al een x de wedstrijd stilgelegd en geeist dat diegene 4 rijen omhoog moest gaan zitten, mag je dan niks meer roepen!? Hij bedreigd niemand !! De reserve goalie van amsterdam begon vorige week zelf tegen het publiek, dan kan ie toch een reactie verwachten!! Marco Kronenburg was ook altijd wel bezig met het publiek en jullie lievelingtje C verschagen kan er ook wat van, geeft niks maar in mijn ogen doet die nijmegenaar niks verkeerd, dat andere het irritant vinden tja.....

Wordt gezellig...gaan we met z'n allen over het plexiglas hangen....

In mijn visie is het plexiglas ter bescherming van publiek...maar ook van de spelers... Daar ga je dus niet over heen hangen.... Niemand....

Luitzen van der Heide
22 november 2008, 16:09
wordt gezellig...gaan we met z'n allen over het plexiglas hangen....

In mijn visie is het plexiglas ter bescherming van publiek...maar ook van de spelers... Daar ga je dus niet over heen hangen.... Niemand....

amen !!!!!!

Abe Brouwer
22 november 2008, 17:42
De boarding is niet bedoeld om erop te klimmen, zo simpel is dat................