View Full Version : Wat heeft HYS gedaan tegen Eaters?
Alex van den Brink
9 november 2008, 08:35
Ik ben erg benieuwd!
De Panters staan nu eerste samen met Den Bosch welke een beter doelsaldo heeft.
Hys speelt met de Eaters om de 7/8e plaats en de winnar zal op plaats 7 komen door het onderling resultaat.
Alex van den Brink
9 november 2008, 10:36
Ik ben erg benieuwd!
Hys speelt met de Eaters om de 7/8e plaats en de winnaar zal op plaats 7 komen door het onderling resultaat.
Ik krijg net een SMS dat Den Haag gewonnen zou hebben van Geleen (9-4).
Tonny Staal
9 november 2008, 11:55
Ik krijg net een SMS dat Den Haag verloren zou hebben van Geleen (2-3).
Dit zou betekenen dat HIJS nu de 7e plaats deelt met Geleen, Geleen heeft een beter doelsaldo en het onderling resultaat staat nu in het voordeel van Geleen.
Het eerste divisie team bedoel je?
Tonny Staal
9 november 2008, 11:57
Den Haag wint 10-4...
Cornelis de Heij
9 november 2008, 12:11
Ik ben erg benieuwd!
Hys speelt met de Eaters om de 7/8e plaats en de winnar zal op plaats 7 komen door het onderling resultaat.
He Alex dat moet jij toch weten,want als ik het goed hebt dan ben jij
assistent trainer\coach van Zoetermeer.
gr nelis
Hans Maertzdorff
9 november 2008, 12:16
Zoals gebruikelijk hebben ze bij Den Haag de sheets weer voortreffelijk bijgewerkt, niet dus, het blijven amateurs op dat gebied, of het nu eredivisie of 1e divisie betreft.
Alex van den Brink
9 november 2008, 12:16
Klopt maar als ik assistent trainer/coach ben van Zoetermeer hoe weet ik dan wat HYS heeft gedaan?
Ik snap het verband niet.
Ik kan niet op twee plaatsen zijn.
Alex van den Brink
9 november 2008, 12:19
Den Haag wint 10-4...
Speelde Marco KRONENBURG net zo slecht als de voorgaande wedstrijden?
Hij is totaal uit vorm en zijn spel zag er uit als een 4e lijner van de onder twintig uit België.
Ik zou het zonde vinden als hij in het jaar dat hij 41 wordt zo afscheid moet nemen!
Cornelis de Heij
9 november 2008, 13:06
Klopt maar als ik assistent trainer/coach ben van Zoetermeer hoe weet ik dan wat HYS heeft gedaan?
Ik snap het verband niet.
Ik kan niet op twee plaatsen zijn.
Je staat bij de line-upp van Zoetermeer.
gr nelis
Cornelis de Heij
9 november 2008, 13:10
Zoals gebruikelijk hebben ze bij Den Haag de sheets weer voortreffelijk bijgewerkt, niet dus, het blijven amateurs op dat gebied, of het nu eredivisie of 1e divisie betreft.
Hans wat ben jij een zeur,of het allemaal zo belangrijk is.
Dan wacht je gewoon een dag.
Rustig aan allemaal.
gr nelis
Hans Maertzdorff
9 november 2008, 13:21
Hans wat ben jij een zeur,of het allemaal zo belangrijk is.
Dan wacht je gewoon een dag.
Rustig aan allemaal.
gr nelis
Als jij mij een zeur vind, dan begrijp jij het niet helemaal, amateur dat je bent:Bonk3:
Dit soort zaken moet gewoon goed geregeld zijn, punt uit, altijd komen jullie later met de sheet, verklaar dat is waarom jullie de enigste zijn, zeur Nelis?
Jasper Maassen
9 november 2008, 15:06
Je staat bij de line-upp van Zoetermeer.
gr nelis
Maar waarom moet Alex dan weten wat de uitslag is van de wedstrijd van Den Haag???
Abe Brouwer
9 november 2008, 15:15
Maar waarom moet Alex dan weten wat de uitslag is van de wedstrijd van Den Haag???
Nieuwsgierigheid?
Rene Kropholler
9 november 2008, 16:43
Speelde Marco KRONENBURG net zo slecht als de voorgaande wedstrijden?
Hij is totaal uit vorm en zijn spel zag er uit als een 4e lijner van de onder twintig uit België.
Ik zou het zonde vinden als hij in het jaar dat hij 41 wordt zo afscheid moet nemen!
In deze vorm ook niet geschikt voor de Mustangs ??? :):):):)
Cornelis de Heij
9 november 2008, 20:16
Als jij mij een zeur vind, dan begrijp jij het niet helemaal, amateur dat je bent:Bonk3:
Dit soort zaken moet gewoon goed geregeld zijn, punt uit, altijd komen jullie later met de sheet, verklaar dat is waarom jullie de enigste zijn, zeur Nelis?
Weet je wat goed geregeld moet zijn Hans,laat ik het maar niet zeggen.
Waarom wij altijd de laatse zijn,is om jou dwars te zitten,grote zeur en amateur.:vom::vom:
geen grt van mij.
Harry Batist
9 november 2008, 23:12
Dit soort zaken moet gewoon goed geregeld zijn, punt uit, altijd komen jullie later met de sheet, verklaar dat is waarom jullie de enigste zijn, zeur Nelis? Voor klachten moet je bij HYS zijn en niet bij Nelis.
Alex van den Brink
9 november 2008, 23:23
ja dat weet ik, maar afgelopen zaterdag niet. Hoe moet ik dan weten wat Hys heeft gedaan? Het kan aan mij liggen, maar ik snap het niet. nie
Hans Maertzdorff
10 november 2008, 08:02
Voor klachten moet je bij HYS zijn en niet bij Nelis.
Nelis is de enige die er op hapt, dus wie is er nu een zeur en een eikell?:Bonk3:
(cor)Nelis!!!!!!!!
Cornelis de Heij
10 november 2008, 09:38
Nelis is de enige die er op hapt, dus wie is er nu een zeur en een eikell?:Bonk3:
(cor)Nelis!!!!!!!!
Ochtendhumeurtje Hans?????????????????:goodman:
gr nelis
Jasper Maassen
10 november 2008, 12:44
Nieuwsgierigheid?
Ok, laat ik het anders phraseren: Wat is de logica achter de stelling dat Alex zou moeten weten wat HYS tegen Geleen gespeeld heeft omdat hij bij Zoetermeer op de sheet staat als assistent coach?
Alex van den Brink
10 november 2008, 14:39
In deze vorm ook niet geschikt voor de Mustangs ??? :):):):)
NEE, dat is duidelijk
Peter Knops
10 november 2008, 16:29
Ik ben erg benieuwd!
Overigens heeft HYS een mooi uitgebalanceerd team, veel ervaring en zeer mooi verzorgd hockey, als liefhebber zeer leuk om naar te kijken.....
Alex van den Brink
10 november 2008, 17:07
Dat klopt, maar ik wist het nog niet, dus mijn nieuwsgierigheid bleef.
Marco Kronenburg
11 november 2008, 13:34
Lieve mensen, maak er niet zo'n punt van alex en ik zijn al jaren goed bevriend maar hij komt me wel eens 2 keer per jaar feliciteren want ik ben nl pas 37. De vorm wordt al wat beter maar met 1 keer trainen per week gaat dat niet zo snel. Jasper maassen ik wordt echt een beetje moe van al de verbeterpunten die iedereen zou moeten toepassen op geschreven tekst. Dat jij je hele leven op school bivakkeerd wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen en er is vast een kapper binnen de gelederen die elke keer dat jij weer zeurt een kapseladvies zou aan je zou kunnen geven.
Ik zal best een kommatje of sTAM PLUS t VERGETEN zijn maar denk dat jij met al je geleerdheid het wel zal begrijpen.
grt marco
LLL
Jasper Maassen
11 november 2008, 14:13
Lieve mensen, maak er niet zo'n punt van alex en ik zijn al jaren goed bevriend maar hij komt me wel eens 2 keer per jaar feliciteren want ik ben nl pas 37. De vorm wordt al wat beter maar met 1 keer trainen per week gaat dat niet zo snel. Jasper maassen ik wordt echt een beetje moe van al de verbeterpunten die iedereen zou moeten toepassen op geschreven tekst. Dat jij je hele leven op school bivakkeerd wil niet zeggen dat iedereen dat moet doen en er is vast een kapper binnen de gelederen die elke keer dat jij weer zeurt een kapseladvies zou aan je zou kunnen geven.
Ik zal best een kommatje of sTAM PLUS t VERGETEN zijn maar denk dat jij met al je geleerdheid het wel zal begrijpen.
grt marco
LLL
Lieve Marco, zoals je wellicht gelezen hebt, was de enige die ik verbeterde mezelf. Mijn eigen posting was op twee manieren op te vatten, wat door Abe dan ook gedaan werd, vandaar de verbetering.
En Marco, je weet ook dat er geen betere kapper is dan jij, zo'n kapsel kan niemand creëren!
groet, Jasper
Ro Herregraven
11 november 2008, 14:37
Lieve mensen
Lieve Marco
Jullie gaan toch niet zoenen, h??
Alex van den Brink
12 november 2008, 17:12
grt marco
LLL
moge tuinder
Hans Eeuwes
13 november 2008, 21:02
Toevallig (maar wat is toeval) heb ik een uitgebreid verslag en foto´s op mijn site gezet van deze match. Zie:
http://home.kpnplanet.nl/~H.P.Eeuwes@kpnplanet.nl/hp.htm (http://home.kpnplanet.nl/%7EH.P.Eeuwes@kpnplanet.nl/hp.htm)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.