PDA

View Full Version : Eaters journaal: Geleen - Amsterdam

Tom Hoedemakers
3 november 2008, 20:16
Voor beelden check via L1, lijkt erop dat we iedere week een klein verslag gaan krijgen:

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_3012232

Harry Batist
3 november 2008, 20:18
wordt verplaatst naar multimedia

Robbert Tummers
3 november 2008, 20:21
Voor beelden check via L1, lijkt erop dat we iedere week een klein verslag gaan krijgen:

http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_3012232

Scheelt dat L1 geen of nauwelijks nog rechten voor het voetbal heeft... Kunnen ze eens andere sporten de zendtijd geven.

Hans Maertzdorff
3 november 2008, 20:21
wordt verplaatst naar multimedia

Ben jij ook al een moderator?:Bonk3: bahbahbah

Harry Batist
3 november 2008, 20:22
Doe jij vervelend Hans,meldt het alleen

Hans Maertzdorff
3 november 2008, 20:23
Doe jij vervelend Hans,meldt het alleen

Vind het onzin en vervelend dat je zo een posting plaats, de moderators zien het zelf wel, en doen hun job.

Harry Batist
3 november 2008, 20:24
Zal deze POSTING met rust laten, whatever

Tom Hoedemakers
3 november 2008, 20:24
Ziet er idd goed uit, op het einde zie je ook de sponsors van de eaters (Gamma, Ruijters, etc) dus ziet er naar uit dat dit structureel terug gaat komen! Mooie publiciteit dus!!!!
Volgende x zal ik het onder Multimedia plakken! :)

Rudy Bouquet
3 november 2008, 20:54
Leuke beelden van L1,

Nogmaals was een verdiende overwinning die in de derde periode goed werd afgedwongen.

Zie de eerste goal als Daly de puck opbrengt is het zeer aannemelijk dat Tummers (niet Keulen) als eerste het aanvalsvak inschaatst.....dus zou het wel degelijk offside kunnen zijn wat ik ook dacht waar te nemen.

Jamer dat het niet goed en overtuigend te zien is.

Jan Hofstede
3 november 2008, 21:39
Leuke beelden van L1,

Nogmaals was een verdiende overwinning die in de derde periode goed werd afgedwongen.

Zie de eerste goal als Daly de puck opbrengt is het zeer aannemelijk dat Tummers (niet Keulen) als eerste het aanvalsvak inschaatst.....dus zou het wel degelijk offside kunnen zijn wat ik ook dacht waar te nemen.

Jamer dat het niet goed en overtuigend te zien is.

Ik heb het nu 3 keer bekeken en het zal kantje boord zijn geweest... De eerder gesuggereerde 2 mtr. offside kunnen we nu wel naar het land der fabelen versturen...

Ferdinand van Berlo
3 november 2008, 21:51
Ik heb het nu 3 keer bekeken en het zal kantje boord zijn geweest... De eerder gesuggereerde 2 mtr. offside kunnen we nu wel naar het land der fabelen versturen...

zoals ik het bekeken heb is het wel off-side. de camera staat op een lastige plek om er echt goed over te kunnen oordelen. wel of geen off-side, het was toch een goal voor geleen.

verder werd hier afgelopen weekend geschreven dat muenster zo goed stond te keepen, maar die 2 schoten leken me toch houdbaar. bij de 1e goal probeert hij te vangen aan z'n blocker kant. beetje vreemd.

Rudy Bouquet
3 november 2008, 22:09

Jan, je weet waar ik zat. Op die positie is het al moeilijk te onderscheiden of het een meter is of twee meter. Wat ik wel zag is dat (nu blijkt) Tummers eerder het aanvalsvak inschaatste dan Daly...

Rudy Bouquet
3 november 2008, 22:12
zoals ik het bekeken heb is het wel off-side. de camera staat op een lastige plek om er echt goed over te kunnen oordelen. wel of geen off-side, het was toch een goal voor geleen.

verder werd hier afgelopen weekend geschreven dat muenster zo goed stond te keepen, maar die 2 schoten leken me toch houdbaar. bij de 1e goal probeert hij te vangen aan z'n blocker kant. beetje vreemd.

Ben ik helemaal met je eens!

Hans Maertzdorff
3 november 2008, 22:15
Jan, je weet waar ik zat. Op die positie is het al moeilijk te onderscheiden of het een meter is of twee meter. Wat ik wel zag is dat (nu blijkt) Tummers eerder het aanvalsvak inschaatste dan Daly...

Ik heb het nu een keer of 10 bekeken op mijn tv scherm, en ik kan echt niet zien of het nu off side is of niet, zelfs in slomotion nog niet.

Sven van de Wall
3 november 2008, 22:25
Ik heb het nu een keer of 10 bekeken op mijn tv scherm, en ik kan echt niet zien of het nu off side is of niet, zelfs in slomotion nog niet.

Wat maakt het eigenlijk nog uit? de drie punten zijn binnen dat is het belangrijkste

ps het valt mij op dat de Eaters steeds vaker in de media voorkomen en de media is een stuk positiever over de Eaters dan in het verleden!!!!!

Piet de Kort
4 november 2008, 00:31

Duidelijk offside, Rudy! De Limbolanders zijn wel heel erg stil! Pfffffff, als je zo moet winnen ................!!!! :Bonk3:::redrant::::happy::

Piet de Kort
4 november 2008, 00:32

Hanssie Anders!!! :Bonk3:::devildance::::happy::

Jan Hofstede
4 november 2008, 01:19

Dat is niet relevant Rudy... De vraag is of Tummers eerder het aanvalsvak inschaatste als dat de puck over de blauwe lijn was... Positie van de persoon Daly is daarbij niet belangrijk....

Piet de Kort
4 november 2008, 08:00
Dat is niet relevant Rudy... De vraag is of Tummers eerder het aanvalsvak inschaatste als dat de puck over de blauwe lijn was... Positie van de persoon Daly is daarbij niet belangrijk....

De vraag??? Iedereen heeft het antwoord kunnen zien, mazzelpik! ::censor::

Rudy Bouquet
4 november 2008, 08:52

Dat bedoel ik ook Jan.....
In mijn beleving zaterdagavond ging Tummers eerder het vak in dan de puck en op de beelden zie je ook niet dat dat niet zo is....

En op de positie waar ik zat zou dat vertekend kunnen zijn maar daar lijkt het niet op.

Maar de beelden geven niet het overtuigend bewijs van wel of niet omdat je de schaatsen en de blauwe lijn niet ziet.....

Maar wat mij betreft kunnen we stoppen, Geleen won verdiend.....!

Jan Hofstede
4 november 2008, 09:02
De vraag??? Iedereen heeft het antwoord kunnen zien, mazzelpik! ::censor::

Wat je denkt te zien, is niet altijd comform de waarheid...Piet..

Het enige wat ik zie, is dat Daly de puck ongeveer 1 mtr voor zich uitdrijft... Ik zie Tummers met zijn lichaam het vak in gaan, met direct naast hem Bergmanns (heeft die het ook niet goed gezien..??)... De schaatsen van Tummers kan ik niet zien... Je kan met geen mogelijkheid zien wat nu eerder de blauwe lijn op glijdt... De puck of de schaats...

Jasper Maassen
4 november 2008, 12:19
Of het nou offside was of niet, wat ik niet kon zien op deze beelden, feit blijft dat Muenster het schot gewoon had moeten hebben. Hij was niet snoeihard en als je aan je stickkant wil vangen, dan zorg je ervoor dat je blocker erachter zit. De andere goal was prima gescreend.

Eric van der Putten
4 november 2008, 12:28
Nu al de belangrijkste wedstrijd van het jaar, volgens Daly. Het seizoen is net begonnen!

Rudy Bouquet
4 november 2008, 13:41
Of het nou offside was of niet, wat ik niet kon zien op deze beelden, feit blijft dat Muenster het schot gewoon had moeten hebben. Hij was niet snoeihard en als je aan je stickkant wil vangen, dan zorg je ervoor dat je blocker erachter zit. De andere goal was prima gescreend.

Dat Muenster die puck had moeten hebben staat buiten iedere discussie, daar ging het mij ook niet om.....

Ik zie iets zaterdagavond waarvan ik hoopte op bevestiging of ontkenning via de beelden en die blijken niet de volledige duidelijkheid te kunnen verschaffen.....Niets meer en niets minder...!

Emile Joosten
4 november 2008, 14:21
Dat Muenster die puck had moeten hebben staat buiten iedere discussie, daar ging het mij ook niet om.....

Ik zie iets zaterdagavond waarvan ik hoopte op bevestiging of ontkenning via de beelden en die blijken niet de volledige duidelijkheid te kunnen verschaffen.....Niets meer en niets minder...!

Maakt het iets uit?
Het zit blijkbaar erg hoog.
Ik zie elke wedstrijd wel "foutjes" van linesmen, dat calculeer je in.

Rudy Bouquet
4 november 2008, 14:37
Maakt het iets uit?
Het zit blijkbaar erg hoog.
Ik zie elke wedstrijd wel "foutjes" van linesmen, dat calculeer je in.

Het zit helemaal niet hoog maar ik zie dat de discussie een kant op gaat welke ik bij de aanleiding helemaal niet in stak...Ik was er klaar mee....

En ook zie ik regelmatig foutjes Emile.....maar daar wordt niet altijd uit gescoord.
Maar als de goalie gewoon doet wat hij moet doen had ik er niet op terug gekomen...

Maar laten we het maar weer over de geblesseerden van Tilburg hebben.......tot de orde van de dag...!

Emile Joosten
4 november 2008, 14:58
Over de geblesseerden bij Tilburg is tot op heden alles al gezegd.
We klagen er (nog) niet over omdat Trappers desondanks de minste verliespunten heeft in de competitie.
Het klagen hangt altijd samen met verlies!!

Piet de Kort
4 november 2008, 15:00
Maar laten we het maar weer over de geblesseerden van Tilburg hebben.......tot de orde van de dag...!

Neen Rudy, ik blijf erbij, het was gewoon offside! Ieturs heeft gewoon gemazzeld! ::censor::

P.s. Hanssie moet een bril, Jan H. was net zijn glaasje bier aan het verwisselen dus die hebben het helemaal niet gezien! ::redrant::

Het arbitrale trio was blijkbaar ook met iets anders bezig! Bergman en van den Berg zien weinig, Hesselberth kijkt alleen maar naar mooie vrouwen! ::happy::

Jasper Maassen
4 november 2008, 16:47

Ik was door jouw opmerking erover erg benieuwd geworden naar de beelden. Helaas hebben die geen uitsluiting kunnen geven. Dat zou aan de ene kant een hoop duidelijkheid gegeven hebben, aan de andere kant had dat een discussie aangezwengeld over de capaciteiten van de linesmen. (Ik bedoel niet door jou, maar in het algemeen).

Het is jammer dat het ijshockey nog niet zover is dat er meerdere camera's opgesteld staan langs de baan. Ik ben het namelijk helemaal met je eens!

Rudy Bouquet
4 november 2008, 17:28
Over de geblesseerden bij Tilburg is tot op heden alles al gezegd.
We klagen er (nog) niet over omdat Trappers desondanks de minste verliespunten heeft in de competitie.
Het klagen hangt altijd samen met verlies!!

Klagen en de relatie met verlies is mij onbekend, is dat de waard en vertrouwen van zijn gasten....?

Ik klaag niet Emile, dat ik een relatie leg naar geblesseerden van Tilburg, komt gewoon doordat ik je reactie vervelend vond.....!

Je hebt nergens kunnen lezen dat ik de verdiende nederlaag neerleg bij falende arbitrage en dan snap ik jouw reactie niet!

Gewoon iets viel mij op bij de 1e goal, zelfs voordat de puck in het net lag en daar zocht ik via L1 de bevestiging of ontkenning van.....en dan concludeer jij gelijk dat het mij hoog zit....! Kort door de bocht!

Oja,.....als je minder speelt heb je ook kans op minder verliespunten....!

Rudy Bouquet
4 november 2008, 17:31
Ik was door jouw opmerking erover erg benieuwd geworden naar de beelden. Helaas hebben die geen uitsluiting kunnen geven. Dat zou aan de ene kant een hoop duidelijkheid gegeven hebben, aan de andere kant had dat een discussie aangezwengeld over de capaciteiten van de linesmen. (Ik bedoel niet door jou, maar in het algemeen).

Het is jammer dat het ijshockey nog niet zover is dat er meerdere camera's opgesteld staan langs de baan. Ik ben het namelijk helemaal met je eens!

Klopt Jasper, het gaat nog weleens snel en daar heeft niet iedereen zicht op. En vanaf een tribune met goed overzicht zijn eventuele missers nogal makkelijk te overzien.

Maar in dit geval ging het mij alleen over deze situatie bij de eerste goal....verder ging het mij in dit geval er niet om om de arbitrage ter discussie te stellenm want die was gewoon in deze wedstrijd uitstekend.

Piet de Kort
4 november 2008, 18:20
Klopt Jasper, het gaat nog weleens snel en daar heeft niet iedereen zicht op. En vanaf een tribune met goed overzicht zijn eventuele missers nogal makkelijk te overzien.

Maar in dit geval ging het mij alleen over deze situatie bij de eerste goal....verder ging het mij in dit geval er niet om om de arbitrage ter discussie te stellenm want die was gewoon in deze wedstrijd uitstekend.

Uitstekend??? Behalve die misser van een offside, dan! Zo kwamen die mazzelpikkies uit Gelaen aan hun voorsprong! ::redrant::

Ro Herregraven
4 november 2008, 18:21
Uitstekend??? Behalve die misser van een offside, dan! Zo kwamen die mazzelpikkies uit Gelaen aan hun voorsprong! ::redrant::

twee woorden: 3 seconden.

Huub Penners
4 november 2008, 19:07

Piet je kan ook lekker door zeiken he :evil:

Hans Maertzdorff
4 november 2008, 19:10
Piet je kan ook lekker door zeiken he :evil:

Hij zeivert nu als een oud mannetje sinds gisteren::tease:::butthead::prayer:, die herhalen ook alles tot het vervelends toe

Emile Joosten
4 november 2008, 19:47

Noem het maar een misser: TWEE METER offside Piet! Schande!!
In Amsterdam nu nog het gesprek van de dag.

Huub Penners
4 november 2008, 19:55

Jij was ook in geleen Joosten ?

Emile Joosten
4 november 2008, 20:13
Jij was ook in geleen Joosten ?

Neen meneer Penners, maar las een reactie van een supporter die wél ter plaatse was!

Rudy Bouquet
4 november 2008, 20:29

Iets te veel Amsterdam voor mij alleen.....!

Huub Penners
4 november 2008, 21:12
Neen meneer Penners, maar las een reactie van een supporter die wél ter plaatse was!

Wow hij zegt Meneer tegen mij !!!! :goodman:

Jan Been
5 november 2008, 08:58

Daarom hebben wij de hulp van de KLOK niet nodig Pietje,:goodman:.
De scheidsrechter mag bij ons zelf beslissen.:grin:

Piet de Kort
5 november 2008, 09:13
Daarom hebben wij de hulp van de KLOK niet nodig Pietje,:goodman:.
De scheidsrechter mag bij ons zelf beslissen.:grin:

Zelf beslissen zolang hij maar in het voordeel fluit van Ieturs, anders zeggen jullie in de media dat jullie de bewuste ref. voorlopig niet meer willen!! :Bonk3:

Sierk Janssen
5 november 2008, 09:43
Wat maakt het eigenlijk nog uit?

De brandweer !

Jan Been
5 november 2008, 10:47
Zelf beslissen zolang hij maar in het voordeel fluit van Ieturs, anders zeggen jullie in de media dat jullie de bewuste ref. voorlopig niet meer willen!! :Bonk3:

De laatste twee jaar niet meer voor gekomen Pieterman,en dat kan ik van de KLOK in Tilburg niet zeggen.
Meen een week of twee geleden hadden de Trepperkes nog steeds het voordeel van de KLOK en zodoende een wedstrijd wederom winnend afsloten, die door officials van Tilburg bediend werd.:Bonk3:

Ro Herregraven
5 november 2008, 11:26
De brandweer !

Spuit 11?

Emile Joosten
5 november 2008, 16:39
die door officials van Tilburg bediend werd.:Bonk3:

Volgens mij mogen die officials geen sacramenten toedienen!