View Full Version : Topper uit Geleen verhuist naar Tilburg
Joep Versteden
3 november 2008, 18:19
Per 1 januari 2009 zal Laurie, na al maandenlang in onderhandeling te zijn geweest, definitief de overstap maken naar Tilburg. Waar ons stomme spelletje allemaal toe kan leiden....
PS: Ze blijft gewoon voor de Ieturs uiteraard. Kunnen Ro, Laurie en Ruby mooi carpoolen op zondag ;-)
In ieder geval alvast van harte welkom sjatteke -x-
Sven van de Wall
3 november 2008, 21:52
Per 1 januari 2009 zal Laurie, na al maandenlang in onderhandeling te zijn geweest, definitief de overstap maken naar Tilburg. Waar ons stomme spelletje allemaal toe kan leiden....
PS: Ze blijft gewoon voor de Ieturs uiteraard. Kunnen Ro, Laurie en Ruby mooi carpoolen op zondag ;-)
En zo verdwijnt al het moois uit Geleen
Piet de Kort
3 november 2008, 22:09
En zo verdwijnt al het moois uit Geleen
Al het moois komt naar Tilburg of het is er al!!! ::happy::
Laurie je bent welkom in het mooie Tilburg! Voor een inburgeringscursus zullen wij wel zorgen!:drinkers:::proost::
Roger W. de Groot
3 november 2008, 22:26
Is slechts een kwestie van tijd totdat de eaters shawl in de klieko verdwijnt. Ik schat zo'n 2 maanden, dan beginnen de trappers aan de play-offs en zijn de eaters klaar... :)
Sven van de Wall
3 november 2008, 22:27
Is slechts een kwestie van tijd totdat de eaters shawl in de klieko verdwijnt. Ik schat zo'n 2 maanden, dan beginnen de trappers aan de play-offs en zijn de eaters klaar... :)
Gevaarlijke uitspraak Roger dat weet jij net zo goed als ik
Raymond Demas
3 november 2008, 23:00
Sven geen Gevaarlijke maar echt zo'n KRUIKENZEIKERS uitspraak.
Waem kint noe nog de veleeta.
Waem sjpeelt nog accordion.
Nemes dae nump zich de tied meer,
nemes geneet van de zon.
Mer waas ut vreuger dan baeter
Waas ut dan angers mesjien.
De ein zaet van neet en de anger van waal.
En det duit mich dan heel efkes pien.
Want limburg blief limburg.
Want det is wo ich woon.
Mit al zien sjandaale van sjmeergeldj betaale.
Det is neet zo sjoon.
Toch blief limburg,limburg.
Want zik noe toch zelf
Want hiej bon ich toes det sjprik toch vanzelf
Waem geit noe nog ins nao boete.
Om te heure of de nachtagaal zink.
Waem leerd nog plat aan zien kienjer.
Wit geer waat ich doa van dink.
Laot os toch trots zeen op limburg.
Laote veer alles draan doon.
Laote veer laeve veer zeen hiej mer aeve
't plekske van hollandj is sjoon.
Roger W. de Groot
3 november 2008, 23:07
Gevaarlijke uitspraak Roger dat weet jij net zo goed als ik
Daar zijn de smileys toch goed voor, om je daar achter te verschuilen? En dan nog in de klepshot ook, daar horen dit soort uitlatingen thuis, toch? Ik kijk uit naar de 21e november. Veel van onze geblesseerde spelers zullen weer terug zijn, dan zullen we eens gaan zien hoe de verhoudingen tussen Tilburg en Geleen er op dat moment uitzien.
Ik hoor de Jantjes uit Geleen trouwens steeds minder over die zogenaamde 300 punten die we kwijt zijn. Hier http://www.nijb.nl/statistics.php?LevelID=1 zien we volgens mij dat als de 3 heren zo door gaan ze op het eind van het seizoen op 380 uitkomen. I rest my case ;)
Ontopic: Welkom Laurie, de schrobbeler staat klaar voor je!!:drinkers:
Sven van de Wall
3 november 2008, 23:10
Het word in ieder geval spannend Roger en zo als het er nu uitziet ben ik erbij!!!!
Roger W. de Groot
3 november 2008, 23:11
Het word in ieder geval spannend Roger en zo als het er nu uitziet ben ik erbij!!!!
Wel op tijd laten weten, want dan moet er een extra fust aangesloten worden en een extra doos bierviltjes, dat weet je!! ;)
Sven van de Wall
3 november 2008, 23:12
Wel op tijd laten weten, want dan moet er een extra fust aangesloten worden en een extra doos bierviltjes, dat weet je!! ;)
eens kijken of mijn uri geller truc nog lukt
Emile Joosten
4 november 2008, 00:36
Laurie welkom alvast in de schoonste stad van het land!
Voorlopig nog met regelmaat naar Glanerbrook (nemen we je niet kwalijk), maar als het in de play-offs spannend gaat worden, met de Trapperscaravaan mee naar de ijsbaan om daarna het derde kampioenschap in successie samen met ons te vieren!
Jan Hofstede
4 november 2008, 00:51
Daar zijn de smileys toch goed voor, om je daar achter te verschuilen? En dan nog in de klepshot ook, daar horen dit soort uitlatingen thuis, toch? Ik kijk uit naar de 21e november. Veel van onze geblesseerde spelers zullen weer terug zijn, dan zullen we eens gaan zien hoe de verhoudingen tussen Tilburg en Geleen er op dat moment uitzien.
Ik hoor de Jantjes uit Geleen trouwens steeds minder over die zogenaamde 300 punten die we kwijt zijn. Hier http://www.nijb.nl/statistics.php?LevelID=1 zien we volgens mij dat als de 3 heren zo door gaan ze op het eind van het seizoen op 380 uitkomen. I rest my case ;)
Ontopic: Welkom Laurie, de schrobbeler staat klaar voor je!!:drinkers:
Ach lekker jonk... Was het nog geen week geleden dat 1 van de 3 werd uitgekotst door het Tilburgs publiek... Notabene de lijstaanvoerder van Tilburg.... We zullen het allemaal zien....
Smitje zakt al lekker weg op de ranking...
Monych is zo wisselvallig als de pest...
en Smettje... daar zetten we wel een mannetje op...
Defence van Tilburg is zo lek als een zeef...
en Tompson....??? Nou ja..dat weet je zelf ook wel...
Slaap zacht...
Jan Been
4 november 2008, 10:02
Laurie welkom alvast in de schoonste stad van het land!
Voorlopig nog met regelmaat naar Glanerbrook (nemen we je niet kwalijk), maar als het in de play-offs spannend gaat worden, met de Trapperscaravaan mee naar de ijsbaan om daarna het derde kampioenschap in successie samen met ons te vieren!
Weet je nu al dat Tilburg Kampioen wordt Emile,dat is knap zeg.
Als je een klein beetje pech hebt halen jullie de play-offs niet eens met zo`n verdediging en goalie die zo lek zijn als een zeef.:goodman:
Roger W. de Groot
4 november 2008, 10:18
Ach lekker jonk... Was het nog geen week geleden dat 1 van de 3 werd uitgekotst door het Tilburgs publiek... Notabene de lijstaanvoerder van Tilburg.... We zullen het allemaal zien....
Smitje zakt al lekker weg op de ranking...
Monych is zo wisselvallig als de pest...
en Smettje... daar zetten we wel een mannetje op...
Defence van Tilburg is zo lek als een zeef...
en Tompson....??? Nou ja..dat weet je zelf ook wel...
Slaap zacht...
Als je een klein beetje pech hebt halen jullie de play-offs niet eens met zo`n verdediging en goalie die zo lek zijn als een zeef.:goodman:
We spelen 4 wedstrijden in 7 dagen met een een halve defence door blessures en zijn dus begrijpelijk verdedigend kwetsbaar. Het ijshockeyverstand uit Geleen stelt dan voor het gemak dat we zo lek zijn als een zeef. Die zeef is met de terugkeer van Bjorn en de toevoeging van Niko nog sterker als vorig seizoen als ze allen fit zijn.
En laat de eatertjes nou net de pech hebben dat iedereen, op Peter na, hersteld is voor de ontmoeting met jullie op 21 november :)
btw Smitje is half blind door de puck die hij onder zijn oog heeft gekregen. Maar ook die is weer genezen over 2 weken.
Jan Been
4 november 2008, 10:33
We spelen 4 wedstrijden in 7 dagen met een een halve defence door blessures en zijn dus begrijpelijk verdedigend kwetsbaar. Het ijshockeyverstand uit Geleen stelt dan voor het gemak dat we zo lek zijn als een zeef. Die zeef is met de terugkeer van Bjorn en de toevoeging van Niko nog sterker als vorig seizoen als ze allen fit zijn.
En laat de eatertjes nou net de pech hebben dat iedereen, op Peter na, hersteld is voor de ontmoeting met jullie op 21 november :)
btw Smitje is half blind door de puck die hij onder zijn oog heeft gekregen. Maar ook die is weer genezen over 2 weken.
We zijn niet bang voor deze Trepperkes ook al is iedereen over twee weken fit,Tilburg is het Tilburg niet meer wat het is geweest.
De defensie is net een gatenkaas kunnen net zo goed naar Alkmaar gaan daar hebben ze ook gatenkaas.:goodman:
Rob Verschuuren
4 november 2008, 10:38
We zijn niet bang voor deze Trepperkes ook al is iedereen over twee weken fit,Tilburg is het Tilburg niet meer wat het is geweest.
De defensie is net een gatenkaas kunnen net zo goed naar Alkmaar gaan daar hebben ze ook gatenkaas.:goodman:
Ook die club uit Alkmaar staat hoog op de ranglijst :goodman:
Jan Been
4 november 2008, 10:45
Ook die club uit Alkmaar staat hoog op de ranglijst :goodman:
Moet jij geen Vlaai en bier gaan halen voor het feestje van vanavond,::proost::::party:::partyman:
Jan Been
4 november 2008, 10:46
Ik snap niet dat Laurie verhuist naar Tilburg,de glorie jaren zijn daar voorbij.:goodman:
Ro Herregraven
4 november 2008, 10:55
Ah, eindelijk versterking! Wij doen met z'n tweetjes nu al 5 jaar aan ontwikkelingshulp hier, en met Laurie erbij kunnen we eindelijk grotere stappen voorwaarts maken.
Rob Verschuuren
4 november 2008, 11:14
Ik snap niet dat Laurie verhuist naar Tilburg,de glorie jaren zijn daar voorbij.:goodman:
Hier zijn ze in jouw ogen voorbij........... in Geleen zijn ze er nog niet geweest Jan :goodman:
Roger W. de Groot
4 november 2008, 11:37
Voorlopig heeft Tilburg weer de minste verliespunten en staan de eaters op een plaats die geen recht geeft op play-offs, dus vraag me af waar je die wijsheid weer vandaan haalt. Tevens krijgen de eaters de kampioen nog 2 keer als tegenstander.
Niet met confetti gaan smijten heh Jan de 21e als het weer eens de verkeerde kant opgaat, we houden je in de gaten :goodman:
Jan Been
4 november 2008, 11:54
Voorlopig heeft Tilburg weer de minste verliespunten en staan de eaters op een plaats die geen recht geeft op play-offs, dus vraag me af waar je die wijsheid weer vandaan haalt. Tevens krijgen de eaters de kampioen nog 2 keer als tegenstander.
Niet met confetti gaan smijten heh Jan de 21e als het weer eens de verkeerde kant opgaat, we houden je in de gaten :goodman:
Dat worden 2 verlies partijen voor de Trepperkes Roger,Tilburg is history.:goodman:
Rob Verschuuren
4 november 2008, 11:57
Ik wens jullie heel veel geluk toe! Gr. Rob
Eric van der Putten
4 november 2008, 12:16
Dat worden 2 verlies partijen voor de Trepperkes Roger,Tilburg is history.:goodman:
Het wordt weer tijd voor een gezellige halve-finale serie, zoals vorig seizoen, met dit soort uitspraken :-)
Piet de Kort
4 november 2008, 12:42
Het wordt weer tijd voor een gezellige halve-finale serie, zoals vorig seizoen, met dit soort uitspraken :-)
Zo gezellig was de laatste wedstrijd in Glanerbrook niet, Eric!!! Sommige "Ieturs-fans" konden niet zo goed tegen hun verlies en werden een beetje vijandig! Gelukkig waren de meeste Ieturs-fans wel reëel en werd het toch nog gezellig in de kantine! ::devildance::::happy:::drinkers:
Roger W. de Groot
4 november 2008, 12:44
Tilburg ademt historie Jan, daar kan jij over meepraten. :) Hoe vaak ik jou al niet met een sik huiswaarts heb zien gaan na een partijtje eaters-trappers.... Ik zie niet in waarom het dit jaar anders zal zijn. Maar hoop doet leven Jan...:goodman:
Emile Joosten
4 november 2008, 14:27
Voor de beker krijgen we Geleen nog tweemaal!! Geen problemen vooralsnog!::afro::
Emile Joosten
4 november 2008, 14:30
Maar die waren er wel en in haar hele leventje in Limburg maakte ze er niet één mee!
Wij begrijpen haar heel goed.
Eerlijk is eerlijk: ze komt ook 'n beetje voor Joep.:yawinkle:
Piet de Kort
4 november 2008, 14:51
Voor Joep? Neen man, voor ons! Wat heeft hij er nou mee te maken? :Bonk3:
Joep Versteden
4 november 2008, 15:35
Pfffff, vermoeiend dat Ziggo, maar gelukkig kan ik onderweg af en toe een lijntje aftappen. Even voor de goede orde: Laurieke is en blijft natuurlijk een Ieturke. Ze zal ook trouw de wedstrijden van Ieturs blijven bezoeken op zondagavond. Ik heb geprobeerd haar op andere gedachten te brengen, maar ja... na 30 jaar zelfkastijding in één keer niet meer naar Glanerbrook gaan is natuurlijk een hele stap ;-)
En Pietermans, natuurlijk komt ze eigenlijk voor jou, maar jij bent vooralsnog onbereikbaar. Ze had gewoon een ingang in Tilburg nodig om dichter bij jou te kunnen zijn en ik laat me daarvoor graag gebruiken :goodman:
Joep Versteden
4 november 2008, 15:50
Ik zou me, gezien jullie eigen matige goalie en defences, meer zorgen maken om Mattje, Lancie en Smetje. Vooralsnog schieten die er nog altijd meer in bij de tegenstander dan Billy moet vissen, en ze zijn nog niet eens écht in vorm... ;)
En misschien staat Billy wel helemaal niet in het kooitje tegen Geleen, weet jij veel...
Jan Hofstede
4 november 2008, 18:07
Ik zou me, gezien jullie eigen matige goalie en defences, meer zorgen maken om Mattje, Lancie en Smetje. Vooralsnog schieten die er nog altijd meer in bij de tegenstander dan Billy moet vissen, en ze zijn nog niet eens écht in vorm... ;)
En misschien staat Billy wel helemaal niet in het kooitje tegen Geleen, weet jij veel...
Matige defence...??? De minst gepasseerde van het hele stel zal je bedoelen...
Ro Herregraven
4 november 2008, 18:11
Mooi om te zien dat m'n werk vruchten afwerpt ;-)
Sven van de Wall
4 november 2008, 18:13
Mooi om te zien dat m'n werk vruchten afwerpt ;-)
kunnen we eindelijk eens zeiveren op basis van de feiten!!!!!!
Joep Versteden
5 november 2008, 09:34
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Jullie hebben nog niet tegen Tilburg gespeeld, scheelt een tegendoelpunt of 17 ;-)
Jan Been
5 november 2008, 10:21
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Jullie hebben nog niet tegen Tilburg gespeeld, scheelt een tegendoelpunt of 17 ;-)
Wanneer word je nu eindelijk eens een keer wakker Joep????
Sinds je met Laurie omgaat leef je in een droom wereld.:goodman:
Jan Hofstede
5 november 2008, 11:22
Wanneer word je nu eindelijk eens een keer wakker Joep????
Sinds je met Laurie omgaat leef je in een droom wereld.:goodman:
Joeppie is wakker Jan... Eatertjes jennen houdt zijn relatie spannend....
Sue Ioannidis
5 november 2008, 21:30
Nou, zus, veel plezier in Tilburg! Je blijft toch wel een Eaters fan!
En Ruby, kind, veel succes daar. Zorg wel dat je op zondag lekker in Geleen kunt blijven. :)
En Joep... stoppen met Eatertjes jennen!!!
Johan van der Donk
6 november 2008, 11:32
En een hoop bier :drinkers:
Ik heb gehoord dat de beheerders van beide kantines zich beklaagt hebben bij de NIJB i.v.m omzet derving::realmad::
Laurie Ioannidis
7 november 2008, 13:56
Iedereen bedankt voor de (overwegend positieve :yawinkle:) reacties! Ik hoop natuurlijk op een mooi afscheidscadeau in de vorm van een Eaters-kampioenschap. Als het moet vier ik wel weer een feestje mee met Tilburg als die straks kampioen zijn (omdat feestjes leuk zijn), maar ik heb natuurlijk een overduidelijke voorkeur voor een Eaters Feest!!!
Maar die waren er wel en in haar hele leventje in Limburg maakte ze er niet één mee!
Wij begrijpen haar heel goed.
En ja, Emile en Piet, eigenlijk stonden jullie bovenaan mijn verlanglijstje, maar omdat jullie onbereikbaar bleken, heb ik genoegen moeten nemen met Joep... ::devilsmilie::
Voor het geval Joep nu begint te twijfelen of ik dit echt meen: Sjatteke, ik ben heeeeeel erg blij met jou! Ook al ben je fan van het verkeerde team :Bonk3:
Groetjes, voorlopig nog uit Stein, Laurie.
Jasper Maassen
7 november 2008, 14:43
Groetjes, voorlopig nog uit Stein, Laurie.
Ik snap heel goed dat je weg wil uit Stein, heb er zelf ook 16 jaar gewoond...
Ro Herregraven
7 november 2008, 14:44
Ik snap heel goed dat je weg wil uit Stein, heb er zelf ook 16 jaar gewoond...
Amen to that, brother...
Laurie Ioannidis
7 november 2008, 14:49
Amen to that, brother...
Precies! Na 37 jaar Stein is het hoog tijd voor iets nieuws! Zeg Ro, is het een beetje uit te houden als Limburger daar in Tilburg???
Ro Herregraven
7 november 2008, 14:50
Precies! Na 37 jaar Stein is het hoog tijd voor iets nieuws! Zeg Ro, is het een beetje uit te houden als Limburger daar in Tilburg???
Het toverwoord is Jupiler.
En na een paar jaar: Reeshof.
Voor de rest is het bikkelen.
Michael Schoenmakers
7 november 2008, 14:54
Als je in de reeshof woont woon je niet in Tilburg maar in het dorp de reeshof heet lol
ps ik woon er zelf ook dus ik mag het zeggen lol
Ro Herregraven
7 november 2008, 14:55
Als je in de reshof woont woon je niet in Tilburg maar in het dorp de reeshof lol
Dat zeg ik zelf ook voortdurend.
Ik woon al 3 jaar niet meer in Tilburg.
En 30.000 inwoners kun je moeilijk nog een dorp noemen...
:-)
Michael Schoenmakers
7 november 2008, 15:10
ik snap wat je wil zeggen "WERELD STAD" ik snap je :Bonk3:
Laurie Ioannidis
7 november 2008, 15:11
Gezien het feit dat we hartje centrum gaan wonen, is de bereikbaarheid van die Jupiler (of in mijn geval Schrobbeler :tonqe:) geen enkel probleem! En dat bikkelen, dat nemen we dan maar op de koop toe.
Ro Herregraven
7 november 2008, 15:11
ik snap wat je wil zeggen "WERELD STAD" ik snap je :Bonk3:
Nae, in de Waereldsjtad b?n ich gebaore...
Michael Schoenmakers
7 november 2008, 15:14
Nae, in de Waereldsjtad b?n ich gebaore...
ja maar das niet binnen Nederland ;)
Piet de Kort
7 november 2008, 17:27
Tel er maar zeker 10.000 inwoners bij, Ro! Meer dan 40.000 inwoners is de Reeshof!
Emile Joosten
7 november 2008, 20:45
Tel er maar zeker 10.000 inwoners bij, Ro! Meer dan 40.000 inwoners is de Reeshof!
Plus wat ik daar in de bossen, op banken en onder bruggen nog allemaal tegenkom!!
Johan van der Donk
7 november 2008, 21:03
Iedereen bedankt voor de (overwegend positieve :yawinkle:) reacties! Ik hoop natuurlijk op een mooi afscheidscadeau in de vorm van een Eaters-kampioenschap. Als het moet vier ik wel weer een feestje mee met Tilburg als die straks kampioen zijn (omdat feestjes leuk zijn), maar ik heb natuurlijk een overduidelijke voorkeur voor een Eaters Feest!!!.
Als de Eaters kampioen worden dan komen wij dat wel in de Stappegoor vieren ::limburg::
Laurie Ioannidis
7 november 2008, 22:24
Als de Eaters kampioen worden dan komen wij dat wel in de Stappegoor vieren ::limburg::
haha, om de één of andere reden betwijfel ik het dat de Tilburgers dan ook mee zouden vieren ...
Michael Schoenmakers
7 november 2008, 22:25
Plus wat ik daar in de bossen, op banken en onder bruggen nog allemaal tegenkom!!
Emile waar kom je jij toch allemaal???
Jan Been
7 november 2008, 23:24
haha, om de één of andere reden betwijfel ik het dat de Tilburgers dan ook mee zouden vieren ...
Hoezo,voor de meeste Tilburgers is RUIJTERS EATERS hun tweede clubje,dus daar zie ik het probleem niet zo.
Het enigste wat wij Limburgers hun kunnen leren is hoe ze een feestje echt moeten vieren.:goodman:
Johan van der Donk
8 november 2008, 07:44
De gemiddelde Eater fan heeft door de jaren heen een dikke laag eelt op hun ziel gekregen.:Bonk3:
Hoe vervelend het ook is maar wij zijn gewend aan tegenslag en dat is duidelijk te zien aan het redelijk constant blijvend aantal bezoekers dat elke thuiswedstrijd bezoekt.:smiley_eaters:
Maar in Tilburg is door de jaren van succes die laag eelt niet aanwezig.::happycheer::
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de veerkracht van de Tilburgse fans als het een paar jaar wat minder gaat :?:
Michael Schoenmakers
8 november 2008, 18:56
De gemiddelde Eater fan heeft door de jaren heen een dikke laag eelt op hun ziel gekregen.:Bonk3:
Hoe vervelend het ook is maar wij zijn gewend aan tegenslag en dat is duidelijk te zien aan het redelijk constant blijvend aantal bezoekers dat elke thuiswedstrijd bezoekt.:smiley_eaters:
Maar in Tilburg is door de jaren van succes die laag eelt niet aanwezig.::happycheer::
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de veerkracht van de Tilburgse fans als het een paar jaar wat minder gaat :?:
Ben je misschien de jaren voordat Larry kwam vergeten en er de playoffs niet eens gehaald werden en volgens mij was het laatste kampioensschap (voor de laatste twee) ook in 2001. Ook in die tussen liggende jaren zaten de supporters er trouw dus die eelt is er net zo goed hoor. Maar het is toch mooi dat of het nu goed of slecht gaat er veel supporters zitten?
En jullie in geleen zijn daar goed in netjes toch?
Johan van der Donk
9 november 2008, 11:06
Ben je misschien de jaren voordat Larry kwam vergeten en er de playoffs niet eens gehaald werden en volgens mij was het laatste kampioensschap (voor de laatste twee) ook in 2001. Ook in die tussen liggende jaren zaten de supporters er trouw dus die eelt is er net zo goed hoor. Maar het is toch mooi dat of het nu goed of slecht gaat er veel supporters zitten?
En jullie in geleen zijn daar goed in netjes toch?
Hap hap :D
Piet de Kort
9 november 2008, 11:29
Hoezo,voor de meeste Tilburgers is RUIJTERS EATERS hun tweede clubje,dus daar zie ik het probleem niet zo.
Het enigste wat wij Limburgers hun kunnen leren is hoe ze een feestje echt moeten vieren.:goodman:
Jij was niet eens op ons kampioensfeestje en ook niet op ons bekerfeestje, Jan!
Het enigste wat wij TILBURGERS hun (IETURS) kunnen leren is hoe je een KAMPIOENSCHAP of winst in de BEKER binnenhaalt om dan nog maar te zwijgen over winst van een bonbonsschaaltje!!!! ::cheerleader::::champ::::happy::
Michael Schoenmakers
9 november 2008, 18:03
Hap hap :D
Lul je er maar weer uit hehehe....... ;) :goodman:
Johan van der Donk
10 november 2008, 09:08
Lul je er maar weer uit hehehe....... ;) :goodman:
Is het mij gelukt dan? ;)
Michael Schoenmakers
10 november 2008, 09:37
Is het mij gelukt dan? ;)
haha nou ja bijna ;)
Jan Been
10 november 2008, 15:57
Jij was niet eens op ons kampioensfeestje en ook niet op ons bekerfeestje, Jan!
Het enigste wat wij TILBURGERS hun (IETURS) kunnen leren is hoe je een KAMPIOENSCHAP of winst in de BEKER binnenhaalt om dan nog maar te zwijgen over winst van een bonbonsschaaltje!!!! ::cheerleader::::champ::::happy::
Klopt Pietje maar voor feestjes moet je bij de Limburgers zijn,want zo gezellig waren jullie niet op het feestje van de SCTT.:goodman:
Piet de Kort
10 november 2008, 16:16
Klopt Pietje maar voor feestjes moet je bij de Limburgers zijn,want zo gezellig waren jullie niet op het feestje van de SCTT.:goodman:
Hoezo niet gezellig? Jij bent zelfs toegelaten op ons feestje! ::happy::
Jan Been
10 november 2008, 16:21
Hoezo niet gezellig? Jij bent zelfs toegelaten op ons feestje! ::happy::
Om het gezelliger te maken Pietje,weet je nog dat je met Emile gewoon stijf bleef staan met een Pilsje in je hand en wie waren er aan het feesten???
Maar we kunnen nog genoeg van elkaar leren zijn er niet te oud voor.:goodman:
Joep Versteden
10 november 2008, 16:55
Om het gezelliger te maken Pietje,weet je nog dat je met Emile gewoon stijf bleef staan met een Pilsje in je hand en wie waren er aan het feesten???
Maar we kunnen nog genoeg van elkaar leren zijn er niet te oud voor.:goodman:
Je hebt het echte feesten die avond gemist Jan, want dat gebeurde in het centrum. Het was daar zo gezellig dat sommige Limburgers (ik noem geen namen) zich het niet eens meer kunnen herinneren ;-)
Piet de Kort
10 november 2008, 17:15
Je hebt gelijk, Jan! Ik bleef lekker met Ome Emile staan met een pilsje in de hand toen jij met andere Tilburgsupporters de polonaise aan het lopen was op muziek van Hoempa Hoempa t?tet? t?tet? ......!!!!!!
Was wel erg leuk om te zien!!! ::happy::::luisterjongen:::drinkers:
Jan Been
10 november 2008, 19:41
Je hebt het echte feesten die avond gemist Jan, want dat gebeurde in het centrum. Het was daar zo gezellig dat sommige Limburgers (ik noem geen namen) zich het niet eens meer kunnen herinneren ;-)
Wij waren ook in het centrum Joep en dat ben zeker vergeten,maar het is je vergeven.:goodman:
Joep Versteden
10 november 2008, 20:10
Wij waren ook in het centrum Joep en dat ben zeker vergeten,maar het is je vergeven.:goodman:
Ook ik had toen een paar slokken op Jan, herinner me alleen nog dat Dougie de grootste lol had toen onze neo-Tilburger een fles Schrobbel?r aan het leegzuipen was ;-)
Emile Joosten
10 november 2008, 20:25
Ook ik had toen een paar slokken op Jan, herinner me alleen nog dat Dougie de grootste lol had toen onze neo-Tilburger een fles Schrobbel?r aan het leegzuipen was ;-)
Gaf ik je het telefoonnummer van Novadic-Kentron al??8)
Jan Been
10 november 2008, 20:27
Gaf ik je het telefoonnummer van Novadic-Kentron al??8)
Dat is ie ook vergeten of hij heeft hem verloren, :goodman:
Michael Schoenmakers
10 november 2008, 21:29
Dat is ie ook vergeten of hij heeft hem verloren, :goodman:
Geef nou maar toe jan je bent het kwijt brabantsenachten zijn lang en ze komen maar langzaam op gang de rest hoeven we niet in te vullen we hebben het allemaal gezien.
Johan van der Donk
13 november 2008, 18:12
Kampioen: 1947, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1994, 1995, 1996, 2001, 2007, 2008
Bekerwinnaar: 1973, 1974, 1975, 1976, 1994, 1995, 1997, 2001, 2006, 2008
Oke Michael ik probeer mij er nog 1x uit te lullen :D
Michael Schoenmakers
13 november 2008, 18:45
Oke Michael ik probeer mij er nog 1x uit te lullen :D
haha tja kan er ook niet meer van maken lol tot de 21e zou ik zeggen ;)
Jan Been
13 november 2008, 19:02
Geef nou maar toe jan je bent het kwijt brabantsenachten zijn lang en ze komen maar langzaam op gang de rest hoeven we niet in te vullen we hebben het allemaal gezien.
Nou de meeste hadden het toch na 03.00 uur gehad die avond.:Bonk3:
Maar zie je de 21e met een tros bananen.:smiley_geleen:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.