PDA

View Full Version : Centraal Voetbal Topic

Pagina's : 1 2 3 [4]

Rob Boumans
6 februari 2011, 12:43
Sinds september vorig jaar thuis niet meer gewonnen. Wat is dit nu mooi.

Van harte gefeliciteerd.....

mvg Rob

Piet de Kort
7 februari 2011, 12:28
Tilburg weer door BLOM de klos! Tjesus, hij geeft zijn fouten wel toe maar wat heeft Willem II hieraan!

Rob Donkers
8 februari 2011, 09:35
Tilburg weer door BLOM de klos! Tjesus, hij geeft zijn fouten wel toe maar wat heeft Willem II hieraan!
ja Piet, dat kan Blom wel mooi uitleggen,maar de wedstrijd was toen wel gespeeld

Gert van Kuyk
8 februari 2011, 17:56
ja Piet, dat kan Blom wel mooi uitleggen,maar de wedstrijd was toen wel gespeeld

En als STRAF mag hij een wedstrijdje in Belgie gaan fluiten....

Zitten ze er daar mooi mee opgescheept....

Auke de Vries
8 februari 2011, 21:17
Tilburg weer door BLOM de klos! Tjesus, hij geeft zijn fouten wel toe maar wat heeft Willem II hieraan!Of het nu 6-1 of 7-1 is maakt niet veel uit, volgend jaar speelt Willem II in de Jupiler League......... :goodman:

Blom is gewoon een zwakke scheidsechter, tsjaaa en dan krijg je al snel teams als Willem II te fluiten........, GEINTJE. :goodman:

Abe Brouwer
9 februari 2011, 07:10
Gezellig, Trappers en Willem II gelijktijdig op vrijdagavond volgend seizoen?.

Jordy Rutten
9 februari 2011, 15:44
Van harte gefeliciteerd.....

mvg Rob

Dankjewel. :)

Willem II degradeert hoe dan ook. Hoe triest het ook mag zijn voor zo een Traditionsverein. Maar wij gaan met ze mee, let maar op.

Auke de Vries
9 februari 2011, 15:58
Willem II degradeert hoe dan ook. Hoe triest het ook mag zijn voor zo een Traditionsverein. Maar wij gaan met ze mee, let maar op.VVV Venlo zal zich handhaven, dat zal via de play-offs gaan gebeuren.
FC Zwolle neemt de plaats van Willem II over in de eredivisie

Jordy Rutten
9 februari 2011, 16:26
VVV Venlo zal zich handhaven, dat zal via de play-offs gaan gebeuren.

Geloof me nou. Het hele seizoen zit ik me samen met 8000 andere Noord-Limburgers in de Koel te verbazen over hoe slecht onze club nu werkelijk is. Een keer een positieve uitschieter tegen Nac Breda is een mooie gelegenheid om aan zelfvertrouwen te winnen, maar het blijft kut met peren. Deze selectie is echt ongelooflijk slecht.

Mochten we volgend jaar nog Eredivisie spelen, dan trakteer ik iedere forummer die ik ken of ooit nog tegen mag komen op een paar koude pinten.

Rob Boumans
9 februari 2011, 16:54
Geloof me nou. Het hele seizoen zit ik me samen met 8000 andere Noord-Limburgers in de Koel te verbazen over hoe slecht onze club nu werkelijk is. Een keer een positieve uitschieter tegen Nac Breda is een mooie gelegenheid om aan zelfvertrouwen te winnen, maar het blijft kut met peren. Deze selectie is echt ongelooflijk slecht.

Mochten we volgend jaar nog Eredivisie spelen, dan trakteer ik iedere forummer die ik ken of ooit nog tegen mag komen op een paar koude pinten.

Nou ja,als VVV daadwerkelijk degradeert heb je toch altijd nog Ajax als club die je kunt supporteren in de Eredivisie:yawinkle:
mvg Rob

Jordy Rutten
9 februari 2011, 17:12
Nou ja,als VVV daadwerkelijk degradeert heb je toch altijd nog Ajax als club die je kunt supporteren in de Eredivisie:yawinkle:
mvg Rob

Wahaha. Als VVV degradeert zal ik de Eredivisie gewoon blijven volgen. Maar dan speciaal voor Feyenoord. Ik zal mezelf geen supporter van Feyenoord willen noemen, maar ik heb er dezelfde band mee als met Fortuna. De supporterskernen in Sittard, Venlo en Rotterdam hebben een goede band en gunnen elkaar het beste.

Ik ben trouwens benieuwd wie er dit jaar kampioen wordt. Kan nog leuk gaan lopen, als je zo kijkt naar de wedstrijden in de laatste competitieronde's. Volgens mij treffen Groningen en PSV elkaar en moeten Twente en Ajax tegen elkaar op de laatste speeldag. Ik kijk er al naar uit. :)

Piet de Kort
10 februari 2011, 07:18

Neen, de vaste thuiswedstrijden worden normaal op zondagavond 19.00 uur gespeeld.
Misschien 1x in de 2 weken als WII uit speelt! :goodman:

Jordy Rutten
16 maart 2011, 15:59
Zaterdag wordt beslist of we direct degraderen of de eer hebben eruit gekickt te worden door een ander waardeloos team.

Eerlijk waar, ik heb er vrede mee als we eruit gaan. Maar laat dat alsjeblieft niet gebeuren door mvv. Er is voor een VVV'er één ding erger dan verliezen van mvv. En dat is verliezen van die club uit Kerkrade.

Rob Donkers
19 maart 2011, 10:45
Zaterdag wordt beslist of we direct degraderen of de eer hebben eruit gekickt te worden door een ander waardeloos team.

Eerlijk waar, ik heb er vrede mee als we eruit gaan. Maar laat dat alsjeblieft niet gebeuren door mvv. Er is voor een VVV'er één ding erger dan verliezen van mvv. En dat is verliezen van die club uit Kerkrade.
Jordy veel succes

Jordy Rutten
19 maart 2011, 13:34
Dank je, Rob. :)

Piet Plantinga
19 maart 2011, 17:20
Ik denk dat Willem2 gaat verrassen vanavond en de laatste strohalm grijpt.

Abe Brouwer
20 maart 2011, 08:14
Ik denk dat Willem2 gaat verrassen vanavond en de laatste strohalm grijpt.

Tja, 0-0 dus. Met name Willem II heeft daar niks aan.

Rob Donkers
20 maart 2011, 09:58
Tja, 0-0 dus. Met name Willem II heeft daar niks aan.
het kan nog wel,maar ik denk dat het moeilijk word

Jordy Rutten
20 maart 2011, 18:03
Dat is dus duidelijk, we eindigen 17e.

Jordy Rutten
20 maart 2011, 18:04
Maar wéér geen kampioenschap voor 020. Altijd mooi. :)

Piet Jansen
20 maart 2011, 18:33
Maar wéér geen kampioenschap voor 020. Altijd mooi. :)
Graag gedaan door Den Haag

Jordy Rutten
20 maart 2011, 18:39
Graag gedaan door Den Haag

Hartelijk bedankt namens de rest van voetbalminnend Nederland.

Remco Bambacht
20 maart 2011, 21:08
Toch ben ik bang dat Ajax alsnog kampioen wordt. Ze hebben veruit het makkelijkste programma. PSV en Twente spelen nog tegen elkaar en dat zal ongetwijfeld een gelijkspel opleveren.

Ivo Willems
20 maart 2011, 21:49
Maak je geen zorgen Remco

Dit maken ze echt niet meer goed...

Remco Bambacht
20 maart 2011, 22:04
Maak je geen zorgen Remco

Dit maken ze echt niet meer goed...

6 punten maar he???

PSV moet nog uit tegen Twente, Groningen en Feyenoord....
Twente moet dus nog tegen PSV en uit naar ADO en Ajax

Ajax heeft nog vijf eenvoudige wedstrijden...en dan op de laatste speeldag thuis tegen Twente.

Wim Raateland
20 maart 2011, 22:07
Ik vind de reacties over het verlies van Ajax vandaag vreemd.
Niet dat ik voor Ajax ben. Het maakt mij niet zoveel uit wie er kampioen wordt.
Volgend seizoen speelt de helft van het team toch weer ergens anders.
Er is geen voetbal team meer in de top met een eigen kweek als basis.

Maar waarom er zoveel mensen echt een hekel hebben aan Ajax verbaast me.
Misschien is het een van de weinige teams met een uitgesproken spelconcept.
Dat het nu niet lukt om dat te laten zien en successen te halen is jammer (voor hun aanhang).
Zoals dus gezegd: Om te vieren dat zij verliezen vind ik vreemd.

Rob Boumans
20 maart 2011, 22:57
Ik vind de reacties over het verlies van Ajax vandaag vreemd.
Niet dat ik voor Ajax ben. Het maakt mij niet zoveel uit wie er kampioen wordt.
Volgend seizoen speelt de helft van het team toch weer ergens anders.
Er is geen voetbal team meer in de top met een eigen kweek als basis.

Maar waarom er zoveel mensen echt een hekel hebben aan Ajax verbaast me.
Misschien is het een van de weinige teams met een uitgesproken spelconcept.
Dat het nu niet lukt om dat te laten zien en successen te halen is jammer (voor hun aanhang).
Zoals dus gezegd: Om te vieren dat zij verliezen vind ik vreemd.

Ik heb hetzelfde wat jouw opvalt al eens in een eerdere posting gevraagd maar er is niemand die een rationale verklaring kan geven.Het zal dus wel dateren uit de tijd dat Ajax het voetbal in Nederland domineerde maar je zou toch verwachten dat dat wel slijt na een jaar of 10 zonder aansprekende successen.Blijkbaar niet !

Het zal mij trouwens worst zijn want ik vind voetbal slaapverwekkend op een enkele wedstrijd van Barcelona na.Dat is tenminste nog puur amusement zonder verveling.Daarbij vergeleken zitten er bij de andere clubs in Europa alleen maar prutsers...

mvg Rob

Piet de Kort
21 maart 2011, 09:20
Supporter zijn van AFC AJAX en Destil Trappers Tilburg is vaak niet gemakkelijk, wel erg leuk! In slechte en goede tijden blijf ik toch supporter van beide clubs. Nu effe geen kampioenschap maar die komen heus nog wel komende jaren. ::champ::

Jordy Rutten
21 maart 2011, 15:31
Die antipathie tegen Ajax is best wel te verklaren hoor.

Kijk, de meeste rivaliteit in het voetbal bestaat nog altijd tussen clubs van naburige steden of steden met een bepaalde verwantschap. Willem II - NAC, Vitesse - NEC en Roda JC - VVV zijn nog altijd veel meer beladen wedstrijden dan die tussen deze clubs en Ajax.

Maar het is best simpel te verklaren dat iedereen dezelfde schijthekel aan Ajax lijkt te hebben. Ajax heeft nog altijd de allerhoogste begroting van Eredivisie, de aller- aller- allerarrogantste supporters en het lelijkste en het meest sfeerloze stadion van West-Europa.

Maar ik denk dat de belangrijkste reden is dat al die ajacieden zich nog steeds afvragen waar de afkeer vandaan komt.

Piet de Kort
21 maart 2011, 16:44

Kijk, de meeste rivaliteit in het voetbal bestaat nog altijd tussen clubs van naburige steden of steden met een bepaalde verwantschap. Willem II - NAC, Vitesse - NEC en Roda JC - VVV zijn nog altijd veel meer beladen wedstrijden dan die tussen deze clubs en Ajax.

Maar het is best simpel te verklaren dat iedereen dezelfde schijthekel aan Ajax lijkt te hebben. Ajax heeft nog altijd de allerhoogste begroting van Eredivisie, de aller- aller- allerarrogantste supporters en het lelijkste en het meest sfeerloze stadion van West-Europa.

Maar ik denk dat de belangrijkste reden is dat al die ajacieden zich nog steeds afvragen waar de afkeer vandaan komt.

Ben jij uberhaupt wel eens in de Arena geweest, Jordy. Ik nl. een paar weken geleden tegen AZ. Ik kan niet spreken over een sfeerloos stadion. Allerarogantse supporters is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik heb nl. staan te praten met AJAX supporters uit Kerkrade en er waren AJAX supporters uit Groningen en Heerenveen!
Over de allergrootste begroting zal ik het maar niet hebben, gezien de "schuld" nu weggepoetst is.
Jij hebt er moeite mee, niet iedereen hoor! :Bonk3:

Rob Boumans
21 maart 2011, 18:23

Jouw uitleg verklaart alleen maar hoe irrationeel die haat is.
Waarom zou je een club haten omdat ze de allerhoogste begroting hebben?
Kan alleen maar verklaard worden door zoiets als jalouzie..
Dat het stadion misschien sfeerloos en lelijk is (kan ik niet over oordelen want ik kom er niet) kan ook geen reden zijn om een club te haten...
V.w.b het punt dat het de allerarrogantste supporters zijn,geen idee,maar mocht dat zo zijn is ook dat nog geen reden om een club zo intens te haten.

Het laatste zinnetje vind ik wel het allervreemdste.Ik vraag waar die afkeer vandaan komt en ik ben geen ajacied , zelfs geen voetbalfan dus hoe kan dat nou de belangrijkste reden zijn?

Kortom,je kunt geen steekhoudende reden geven maar je hebt duidelijk haatgevoelens.Vreemd,want om iets of iemand te haten moet je toch een duidelijke reden hebben !

mvg Rob

Ro Herregraven
21 maart 2011, 18:28
Kortom,je kunt geen steekhoudende reden geven maar je hebt duidelijk haatgevoelens.Vreemd,want om iets of iemand te haten moet je toch een duidelijke reden hebben!Nee hoor, juist niet. Haat is een primaire emotie, die is meestal niet onderbouwd door argumenten. Zie racisme, fascisme, of antisemitisme. Er is geen reden voor te bedenken, maar het bestaat wel.

Abe Brouwer
21 maart 2011, 19:08
Feit is wel dat veel van die zogenaamde Ajax-haters zelf supporter zijn van een club die nooit iets gepresteerd heeft.

Ro Herregraven
21 maart 2011, 20:55
Nee hoor, juist niet. Haat is een primaire emotie, die is meestal niet onderbouwd door argumenten. Zie racisme, fascisme, of antisemitisme. Er is geen reden voor te bedenken, maar het bestaat wel.

En natuurlijk is er ook een App voor: http://thedailywh.at/2011/03/21/theres-an-app-for-hate-of-the-day/

Remco Bambacht
21 maart 2011, 22:50
Is Jan Vertonghen al niet reden genoeg voor de haat?

Piet de Kort
21 maart 2011, 23:16
Is Jan Vertonghen al niet reden genoeg voor de haat?

Neen en Jan Arie vd Heijden ook niet! :goodman: Zelfde verhaal als Immers nu. Soms roep je wel eens iets in de euforie waar je later spijt van hebt!
Vertonghen heeft hiervoor een een straf gehad en waarschijnlijk zal Immers dit ook nog krijgen.
Misschien is het verstandiger om jouw Tilburgs cluppie wat meer te supporteren de komende tijd anders zal het voor jou de vrijdagavond een vaste voetbal avond worden!

Piet Jansen
22 maart 2011, 06:21
Feit is wel dat veel van die zogenaamde Ajax-haters zelf supporter zijn van een club die nooit iets gepresteerd heeft.
Mag ik even :

We hebben dit jaar al twee keer van AJAX gewonnen en ook Den Haag is ooit eens kampioen geweest en we hebben ook ooit eens de beker mogen winnen.:)

Jordy Rutten
22 maart 2011, 20:11
Allereerst is het niet zo verwonderlijk dat Ajacieden zichzelf niet arrogant vinden. Kaddafi vindt zichzelf ook een goede leider en Russen zullen zichzelf ook niet als alcoholisten zien.

Dat Ajacieden menen dat ze niet arrogant zijn, ondanks dat de rest van Nederland dat wel vindt, is al een bewijs van die enorme plaat voor de kop. Doorlopend hoor je van Ajacieden dat Ajax toch vooral de mooiste club is, de grootste, de beste en weet ik wat allemaal.

De grootste lulkoek van allemaal is trouwens nog wel dat het jaloezie zou zijn. Hoezo jaloezie? Als al die Rotterdammers, Utrechters, Limburgers, Tukkers jaloers waren, dan hadden ze toch net zo makkelijk een rood-witte sjaal kunnen kopen en de gloryhunter uit gaan hangen bij een club aan de andere kant van het land. Jaloers ben je op iets wat je niet kunt krijgen, leg mij eens uit hoe dat betrekking heeft op de voetbalclub die je steunt?

Verder denk ik dat jullie me ook iets te serieus nemen. Ik heb, net als bijna iedere niet-Ajacied, een gezonde afkeer tegen die club. Dus vond ik het niet meer dan fatsoenlijk om antwoord te geven op de vraag waar die afkeer vandaan komt.

Dat heeft niks te maken met haat. Haat bewaar ik voor mensen die moorden en verkrachten. Haat tegen iets abstracts als een voetbalclub is ongezond.

Paul van Heertum
22 maart 2011, 22:50
7 years and counting

Piet de Kort
23 maart 2011, 12:39
Allereerst is het niet zo verwonderlijk dat Ajacieden zichzelf niet arrogant vinden. Kaddafi vindt zichzelf ook een goede leider en Russen zullen zichzelf ook niet als alcoholisten zien.

Wat een vergelijk! Gij spoort echt nie! :Bonk3:

Abe Brouwer
23 maart 2011, 14:50
Ik moet ineens denken aan die stropdassen met die 1 erop.

Paul van Heertum
3 april 2011, 20:43
Ideaal scenario: Ajax maakt PSV kampioen en PSV wordt wederom op doelsaldo kampioen

Als je van mooi voetbal houdt:

YouTube - C5N GOL DE RIVER

Paul van Heertum
3 april 2011, 20:43
Helaas lieten ze niet alles zien want River had de bal een minuut of zo

Paul van Heertum
4 april 2011, 11:46
YouTube - Gol de River a Quilmes - 27 pases de los 11 jugadores

27 passes, alle 11 spelers deden mee en hij duurde 62 seconde :)

Ro Herregraven
4 april 2011, 12:03
Schaatsen op ijs gaat sneller dan lopen op gras.

Jasper Maassen
4 april 2011, 12:19
Schaatsen op ijs gaat sneller dan lopen op gras.

Zelfs jouw versie van schaatsen? ;)

Ro Herregraven
4 april 2011, 12:26
Zelfs jouw versie van schaatsen? ;)Zullen we 't over jouw versie van keepen hebben, sjoelbak? ;-)

Piet de Kort
4 april 2011, 15:14
27 passes, alle 11 spelers deden mee en hij duurde 62 seconde :)

In Nederland had je allang een vreselijke schop gehad met vleeswond of dubbekle beenbreuk! ::devilsmilie::

Piet de Kort
4 april 2011, 15:15
Ik moet ineens denken aan die stropdassen met die 1 erop.

Uri Coronel had afgelopen zondag helemaal geen AFC AJAX stropdas meer aan! ::wavetowel::

Emile Joosten
4 april 2011, 16:02
Uri Coronel had afgelopen zondag helemaal geen AFC AJAX stropdas meer aan! ::wavetowel::

Die had JOHAN 'm afgepakt; daarom was hij ook zo pissed!

Kazs Krikke
4 april 2011, 19:23
Die had JOHAN 'm afgepakt; daarom was hij ook zo pissed!

Johan had toch niet zo'n "Dassie" nodig?

Jasper Maassen
4 april 2011, 21:18
Zullen we 't over jouw versie van keepen hebben, sjoelbak? ;-)

Vraag maar wat info bij Marty "hij kan nie score nie" de Wilde! :)

Piet de Kort
4 april 2011, 21:36
Vraag maar wat info bij Marty "hij kan nie score nie" de Wilde! :)

Dit jaar doen er in het FORUMTEAM een paar defences mee alla Gordon! Je mag blij zijn dat je verhinderd bent, Jasper! ::happy::

Jasper Maassen
4 april 2011, 21:46
Dit jaar doen er in het FORUMTEAM een paar defences mee alla Gordon! Je mag blij zijn dat je verhinderd bent, Jasper! ::happy::

Wie dan, Joling en Froger?

Abe Brouwer
1 mei 2011, 14:24
Best wel spannend in de eredivisie met de ruststanden nu!

Abe Brouwer
1 mei 2011, 15:26
De 33e speeldag is gespeeld, het kampioenschap gaat nu tussen FC Twente en Ajax. PSV lijkt zelfs de 2e plek mis te lopen, Feyenoord vrijwel zeker geen Europa League playoffs en Willem II officieel gedegradeerd.

Paul van Heertum
1 mei 2011, 16:09
PSV heeft gewoon de 2e plek in eigen hand, in tegenstelling to zowel Ajax als Twente

Abe Brouwer
1 mei 2011, 16:13
Klopt, maar Groningen uit is lastig.

Jasper Maassen
2 mei 2011, 10:01
PSV heeft gewoon de 2e plek in eigen hand, in tegenstelling to zowel Ajax als Twente

Maar die hebben de titel dan nog in eigen hand...

Paul van Heertum
2 mei 2011, 10:25
Enige scenario wat leuk is dat Twente gelijkspeelt op wint en PSV wint

Paul van Heertum
2 mei 2011, 16:20
Ik ben overigens best positief over PSV als Rutten in elk geval oprot en er een coach komt die wel de jeugd de kans geeft.

Volgend jaar heeft PSV nauwelijks spelers en komen er voldoende kansen voor de jeugd. Labyad, Zeefuik, Tamata hebben al redelijk wat tijd gehad en in het 2e en de A zitten voldoende spelers die er aan komen

Het is wel te hopen dat PSV alsnog de CL voorronde haalt, scheelt behoorlijk wat geld als je het haalt

Abe Brouwer
8 mei 2011, 19:37
FC Twente deelt de eerste klap uit aan Ajax.

Auke de Vries
8 mei 2011, 19:50
FC Twente deelt de eerste klap uit aan Ajax.en volgende week komt klap 2 nog harder aan voor de Ajaccieden in Amsterdam....... :goodman:

Piet de Kort
8 mei 2011, 20:13
en volgende week komt klap 2 nog harder aan voor de Ajaccieden in Amsterdam....... :goodman:

De gelukkigste heeft vandaag gewonnen! Gelukkig niet door strafschoppen beslist!Enschede, van harte! ::thumbsup::

P.s. Als je niet in de finale staat, kun je hem ook niet verliezen!

Auke de Vries
8 mei 2011, 20:18
De gelukkigste heeft vandaag gewonnen! Gelukkig niet door strafschoppen beslist!Enschede, van harte! ::thumbsup::

De gelukkigste gewonnen vandaag ..................??????

Piet de Kort
9 mei 2011, 08:17
De gelukkigste gewonnen vandaag ..................??????

Ja, Ebicilio op binnenkant paal en Blind op de lat bij 2-2 stand! :goodman:

Patrick Geerts
9 mei 2011, 14:10
Ja, Ebicilio op binnenkant paal en Blind op de lat bij 2-2 stand! :goodman:
Maar die tellen niet!!!

Auke de Vries
9 mei 2011, 15:44
Ja, Ebicilio op binnenkant paal en Blind op de lat bij 2-2 stand! :goodman:Een schot wat van richting veranderde en in het Twenste doel belande was ook geluk en als Bosschker was blijven staan was de 1-0 ook nooit gevallen..........
De Twente goals waren goed uitgespeeld.........:goodman:

Abe Brouwer
14 mei 2011, 21:41
Bizar einde van de Franse bekerfinale.

Paul van Heertum
15 mei 2011, 00:04
Wat gebeurde er?

Abe Brouwer
15 mei 2011, 15:45
Ajax kampioen!

Perry van Winden
15 mei 2011, 20:01
[QUOTE=Piet de Kort;278172]De gelukkigste heeft vandaag gewonnen!

vandaag won gelukkig gewoon de beste, Piet, gefelicitieerd

Piet de Kort
15 mei 2011, 20:18
[QUOTE=Piet de Kort;278172]De gelukkigste heeft vandaag gewonnen!

vandaag won gelukkig gewoon de beste, Piet, gefelicitieerd

Kampioensschaal van Ajax tuimelt van dak spelersbus

15 May 2011 om 20:58 |

De kampioensschaal van Ajax heeft zondag tijdens de titelviering averij opgelopen. Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg lieten de schaal van het dak van de bus vallen. Trainer Frank De Boer kon er mee lachen.

Hahahaha. Eerst de Beker van Trappers aan diggelen en nu weer de kampioensschaal van AFC AJAX. Ik heb weinig geluk! Wordt morgen effe uitdeuken! ::happy:: http://www.vdhtools.nl/products/02083420110146.jpg

Theo Appelhof
15 mei 2011, 20:51
[quote=Perry van Winden;279035]

Kampioensschaal van Ajax tuimelt van dak spelersbus

15 May 2011 om 20:58 |

De kampioensschaal van Ajax heeft zondag tijdens de titelviering averij opgelopen. Jan Vertonghen en Maarten Stekelenburg lieten de schaal van het dak van de bus vallen. Trainer Frank De Boer kon er mee lachen.

Hahahaha. Eerst de Beker van Trappers aan diggelen en nu weer de kampioensschaal van AFC AJAX. Ik heb weinig geluk! Wordt morgen effe uitdeuken! ::happy:: http://www.vdhtools.nl/products/02083420110146.jpg
Doe jij dat ff Piet.

En dan mag je gelijk door naar Madrid, want OOPS daar is ook een beker van de bus gevallen.

Nog Proficiat.

Groetjes Theo.

Piet Plantinga
16 mei 2011, 08:04
Kampioenen, kampioenen, kampioenen ole ole. De mooiste club van Nederland pakt de 3e ster!

Piet de Kort
16 mei 2011, 09:17
De supporters van SC Heerenveen zijn boos over hun nieuwe uitshirt. Ik snap niet waarom! ::happy::

http://www.feantastisch.nl/wp-content/uploads/2011/05/Nieuwshirt-490x318.jpg

Piet de Kort
16 mei 2011, 09:53
[quote=Piet de Kort;279040]
Doe jij dat ff Piet.

En dan mag je gelijk door naar Madrid, want OOPS daar is ook een beker van de bus gevallen.

Het waaide erg hard, Theo! Hahahahahaha.

www.youtube.com/watch?v=sqrrzWN8WKQ#t=35 (http://www.youtube.com/watch?v=sqrrzWN8WKQ#t=35)

Chéval van den Bos
16 mei 2011, 10:00
De supporters van SC Heerenveen zijn boos over hun nieuwe uitshirt. Ik snap niet waarom! ::happy::

http://www.feantastisch.nl/wp-content/uploads/2011/05/Nieuwshirt-490x318.jpg

Geniale shirts, nu hopen ze alleen nog dat ze net zulke goeie voetballers zullen worden als onze landskampioenen!!

Piet de Kort
16 mei 2011, 10:24
Volgend seizoen dus Trappers en Willem II tegelijkertijd op vrijdagavond. Dat wordt inderdaad keuzes maken.

Met Frank de Boer wordt Ajax zomaar kampioen!

Ben jij waarzegger, Abe! Of een supergokker! ::devilsmilie::

Abe Brouwer
16 mei 2011, 14:46
Ben jij waarzegger, Abe! Of een supergokker! ::devilsmilie::

Nee hoor, Piet. Ik heb gewoon veel vertrouwen in Frank De Boer. En de degradatie van Willem II kon iedereen wel voorspellen.

Abe Brouwer
29 mei 2011, 13:30
Gaat ADO Den Haag het alsnog uit handen geven?

Edit: nee, ondanks een 5-1 nederlaag gaan ze Europa in omdat ze de strafschoppen beter namen.

Piet de Kort
30 mei 2011, 12:04
Gaat ADO Den Haag het alsnog uit handen geven?

Edit: nee, ondanks een 5-1 nederlaag gaan ze Europa in omdat ze de strafschoppen beter namen.

Gezellig. Heel Europa wacht gespannen af waar Den Haag naar af moet reizen! Succes ADO. ::wavetowel::
P.s. Michel van Druten; is je bilnaad al droog! ::happy::

Paul van Heertum
30 mei 2011, 15:47
Ben wel benieuwd wat voor een team ADO volgend seizoen krijgt, Bulykin en die Slowaak zijn volgens mij zeker weg en dat waren toch vrij cruciale spelers dit seizoen

Kazs Krikke
30 mei 2011, 20:39
Ben wel benieuwd wat voor een team ADO volgend seizoen krijgt, Bulykin en die Slowaak zijn volgens mij zeker weg en dat waren toch vrij cruciale spelers dit seizoen
Kubik is inderdaad vertrokken, Bulykin zou zomaar terug kunnen komen volgend seizoen.

Paul van Heertum
30 mei 2011, 22:14
En Toornstra zou zomaar kunnen vertrekken. Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat Bulykin terug komt. Anderlecht zal sws geld willen hebben en door de eerdere oPstelling van ADO zal hij ook niet springen.

Met een beetje pech speel je een ronde tegen een ploeg uit Armenië en moet er geld bij

Abe Brouwer
31 mei 2011, 07:12
Het europacup avontuur zou ADO inderdaad wel eens meer kunnen kosten dan het opbrengt. Vraag me af of een thuiswedstrijd tegen Bal Op Het Dak ergens in juli een uitverkocht stadion oplevert plus tv-inkomsten. Het lijkt me verder zeer onwaarschijnlijk dat ze de groepsronde halen.

Paul van Heertum
31 mei 2011, 07:16
Het is ook gewoon een verkapte intertoto competitie, als je de groepsronde haalt kan je net quitte spelen. Je moet ook eerder vol aan de bak en dat merk je later in het seizoen

Dennis Driessen
31 mei 2011, 19:02
En Toornstra zou zomaar kunnen vertrekken. Ik denk dat het vrij onwaarschijnlijk is dat Bulykin terug komt. Anderlecht zal sws geld willen hebben en door de eerdere oPstelling van ADO zal hij ook niet springen.

Met een beetje pech speel je een ronde tegen een ploeg uit Armenië en moet er geld bij

Naast IJshockey- ook Voetbalverstand.......

Ze willen Bulykin koste wat het kost houden, dit terwijl hij ook al op leeftijd is....
Misschien Boymans??

Europa-league is vaak niet kostendekkend nee... Toen Nec gelukkig en mooi overwinterde en uiteindelijk strandde tegen HSV hebben ze wat overgehouden, maar niet veel!!

Paul van Heertum
31 mei 2011, 20:02
Je in de schulden steken lijkt me niet het juiste plan, gewoon op de zelfde voet doorgaan, zo'n jaar als ze nu hebben gehad komt er toch niet

Piet Jansen
3 juni 2011, 15:07
Je in de schulden steken lijkt me niet het juiste plan, gewoon op de zelfde voet doorgaan, zo'n jaar als ze nu hebben gehad komt er toch niet

Moet je ook even in Eindhoven vertellen.

Abe Brouwer
3 juni 2011, 16:46
Moet je ook even in Eindhoven vertellen.

ADO Den Haag is ook wel eens geholpen door de gemeente Den Haag.

Abe Brouwer
20 juni 2011, 15:32
ADO loot FK Tauras uit Litouwen. Moet te doen zijn.

Abe Brouwer
21 september 2011, 04:18
Geen beste beurt voor Willem II.

Remco Bambacht
21 september 2011, 07:19
Geen beste beurt voor Willem II.

Zucht....

Ivo Willems
21 september 2011, 08:41
Heb de wedstrijd of uitslag nog niet gezien, maar neem aan dat Harkemase boys uit altijd lastig is...

Remco Bambacht
21 september 2011, 09:01
Heb de wedstrijd of uitslag nog niet gezien, maar neem aan dat Harkemase boys uit altijd lastig is...

Tien minuten voor tijd 0-2 voor Willem II. Harkema komt terug tot 2-2. In de verlenging wordt het dan uiteindelijk 4-2 voor Harkema. Winnende goal gescoord door iemand die Oebele Schokker heet.

Willem II is net als de muziek van Kane. Elke keer als je denkt dat het niet slechter kan....

Piet de Kort
21 september 2011, 09:50
Tien minuten voor tijd 0-2 voor Willem II. Harkema komt terug tot 2-2. In de verlenging wordt het dan uiteindelijk 4-2 voor Harkema. Winnende goal gescoord door iemand die Oebele Schokker heet.

Willem II is net als de muziek van Kane. Elke keer als je denkt dat het niet slechter kan....

Waarschijnlijk waren de manschappen van Willem II te gespannen omdat ze vanaf vandaag op trainingkamp moesten in het altijd gezellige Delden! ::devilsmilie::

Gert van Kuyk
21 september 2011, 19:22
Ach het heeft ook meerdere voordelen.

Beker winnen doen ze toch niet , en het risico op blessures is nu ook een stuk minder met geen bekerwedstrijden meer.

Ivo Willems
21 september 2011, 20:20
Focussen op de competitie dan maar, Forza Tricolores!

Abe Brouwer
12 oktober 2011, 20:54
Van 14 t/m 23 oktober op digitale tv het eerste kanaal van Eredivisie Live gratis.

Abe Brouwer
27 november 2011, 13:33
Heel triest nieuws: de bondscoach van Wales heeft zelfmoord gepleegd. Gary Speed werd 42 jaar. Als voetballer speelde hij bij Leeds United, Everton, Newcastle United en Bolton Wanderers. Ook speelde hij 85 interlands voor Wales.

Abe Brouwer
13 mei 2012, 18:49
Wat een ontknoping in de Engelse Premier League. Manchester City kampioen maar vraag niet hoe!

Jordy Rutten
15 mei 2012, 14:33
Als Queens Park Rangers niet omgekocht is, ben ik een eend.

Bah!

Nico Toemen
15 mei 2012, 20:56
Als Queens Park Rangers niet omgekocht is, ben ik een eend.

Bah!

Kwak kwak

Abe Brouwer
15 mei 2012, 21:31
Iemand naar Fortuna Düsseldorf-Hertha BSC op ARD te kijken? Wat een wedstrijd.