View Full Version : Krefeld - Dusseldorf
Wendy Tellers
23 oktober 2008, 17:55
Morgen staat weer een mooie Rheinische derby op het programma.
Krefeld tegen Dusseldorf.
Krefeld staat nog steeds op de eerste plaats. Echter wel een gedeelde eerste plaats met Iserlohn.
Zij hebben beide 27 punten.
Dusseldorf volgt op de voet op een derde plaats met 26 punten.
Bij Krefeld ontbreekt sowieso verdediger Jim Fahey die een schorsing van vijf wedstrijden kreef.
Ook Driendl zal er door een blessure nog niet bij zijn.
Of Stephenson morgen weer op het ijs staat voor de Pinguine weet ik niet. En als het zo is verwacht ik eigenlijk dat de aanvaller de plaats van Fahey in de verdediging inneemt.
Ik hoop op een mooie en goede wedstrijd met een overwinning voor de Pinguine.
Ze mogen nu echt geen punten laten liggen.
In ieder geval is de CC tribune al helemaal uitverkocht!!!
No problems, met vier mensen met een seizoenskaart in de groep en de andere vier hebben al kaartjes gekocht zijn wij verzekerd van een plaats achter het doel waar Krefeld twee periodes vele goalen moet gaan maken!!!! :)
Ik heb er zin in ...........................
Jack Mulders
23 oktober 2008, 19:02
Wie er nog bij wil zijn, rond 18.00 uur vanavond waren er nog zo´n 300 kaarten in de verkoop.
Dit zullen veelal de duurdere kaarten zijn.
Wordt een zware dobber voor Krefeld dit weekend tegen Dusseldorf en Berlijn uit.
Ger Tellers
23 oktober 2008, 20:19
Wendy dat groepje van jou word steeds groter,straks heb ik geen plaats meer.
Er zal morgen wel heel wat met Scheisse gegooid worden.
En het zingen van:Ho.... Söhnen.
Ohne Dussel sind sie nur ein dorf
Ihr sieht aus wie Galasataray.
Ihr seit so blüht.
En de dussies houden zich netjes.
Een periode ga ik bij de Dussies staan,ik heb toch geen Shirt aan.
Ben benieuwd ,heb er flink zin in.
Jack Mulders
23 oktober 2008, 20:51
Je vraagt erom Ger, haha:Bonk3: Overloper!!!:grin:
Wendy Tellers
23 oktober 2008, 21:06
Je vraagt erom Ger, haha:Bonk3: Overloper!!!:grin:
Je weet het toch Jack???
Wie bij de Dussies gaat staan komt niet in mijn auto!!! :)
Raymond Tellers
23 oktober 2008, 21:49
Er zal morgen wel heel wat met Scheisse gegooid worden.
En het zingen van:Ho.... Söhnen.
Ohne Dussel sind sie nur ein dorf
Ihr sieht aus wie Galasataray.
Ihr seit so blüht.
En de dussies houden zich netjes.
Düssies en netjes? Ja na klar, aber nicht wirklich :) Ga jij maar lekker naar de Looser-Ecke *grijns*
Rudy Bouquet
23 oktober 2008, 21:54
Hoi Ger, ik zie liever Dusseldorf - Krefeld.....:goodman:
Huub Penners
23 oktober 2008, 22:06
Veel plezier morgen,en dat de Dussie's mogen winnen :smiley_deg:
Frans Doorakkers
24 oktober 2008, 09:20
http://www.deg-metro-stars.de/servlet/PB/show/1011663/th_our_colors_never_quit_ICY.jpg
Raymond Tellers
24 oktober 2008, 11:45
@Rudy: 12 december is DEG - KEV *grijns* Staat geloof ik al op de planning. De dag erna weer naar Duesseldorf en de ISS dome: rockconcert van Doro.
Rudy Bouquet
24 oktober 2008, 12:49
@Rudy: 12 december is DEG - KEV *grijns* Staat geloof ik al op de planning. De dag erna weer naar Duesseldorf en de ISS dome: rockconcert van Doro.
Dat zal Ger fijn vinden Raymond......weer een avondje Dusseldorf...!
Wendy Tellers
24 oktober 2008, 15:39
Yep. Staat bij mij al vast!!! Eigenlijk moeten we deze week eens voor kaartjes kijken.
En dan 26 december weer! Dusseldorf - Duisburg.
Mag pap misschien kerstmis in Dumdorf vieren ............. hahahaha.
Roland Kiontke
24 oktober 2008, 18:03
Moge men een fijne wedstrijd zien en het zelfde einde hebben als KEV - MAN.......
Au dat zal pijn doen ........
En moge het jonge volk zich gedragen zoals men zich gehoord te gedragen.....
Rot-gelb rot gelb ................
groet.........
Wendy Tellers
24 oktober 2008, 23:04
Helaas maar 1 puntje voor Krefeld, maar weer een fantastische avond ijshockey!!!!
Alleen die Storr van Dusseldorf .....
Bah bah bah wat een onsymphatieke vent.
Die zal bij de volgende wedstrijd in Krefeld flink uitgejoeld worden.
Twee maal de stick weggooien. 1 keer tijdens de verlenging en 1 keer tijdens een penalty shot.
Herberts Vasiljevs sloeg hij recht in het gezicht.
En dan na het winnende ps van Dusseldorf kwam hij naar de boarding waar de fans van Krefeld staan en was zeer provocerend naar het publiek aan het doen.
Ook toen hij het ijs verliet was hij weer aan het provoceren.
Complimenten voor de Krefeld fans waarvan een gedeelte alleen de middelvinger opstak, maar verder zwegen.
Echt, wat een eikel!!!!!!!
Verder was het echt weer een super avond, waarin veel gebeurde.
Krefeld kwam twee maal terug van twee doelpunten achterstand.
Een verlenging waarin Krefeld veel druk zette en uiteindelijk de ps waar eentje goedgekeurd werd omdat Storr zijn stick gooide en eentje werd afgekeurd na het bekijken van videobeelden.
Morgen meer ........
Hans Maertzdorff
24 oktober 2008, 23:05
Helaas maar 1 puntje voor Krefeld, maar weer een fantastische avond ijshockey!!!!
Alleen die Storr van Dusseldorf .....
Bah bah bah wat een onsymphatieke vent.
Die zal bij de volgende wedstrijd in Krefeld flink uitgejoeld worden.
Twee maal de stick weggooien. 1 keer tijdens de verlenging en 1 keer tijdens een penalty shot.
Herberts Vasiljevs sloeg hij recht in het gezicht.
En dan na het winnende ps van Dusseldorf kwam hij naar de boarding waar de fans van Krefeld staan en was zeer provocerend naar het publiek aan het doen.
Ook toen hij het ijs verliet was hij weer aan het provoceren.
Complimenten voor de Krefeld fans waarvan een gedeelte alleen de middelvinger opstak, maar verder zwegen.
Echt, wat een eikel!!!!!!!
Verder was het echt weer een super avond, waarin veel gebeurde.
Krefeld kwam twee maal terug van twee doelpunten achterstand.
Een verlenging waarin Krefeld veel druk zette en uiteindelijk de ps waar eentje goedgekeurd werd omdat Storr zijn stick gooide en eentje werd afgekeurd na het bekijken van videobeelden.
Morgen meer ........
Dussiessssssssssssss , ole ole ole!!!!!
Jack Mulders
24 oktober 2008, 23:58
Man wat een supergeweldige wedstrijd, van begin tot eind boeiend, een gevecht tussen een team dat met passie en hartstocht speelde en aan de andere zijde een team dat met het hoofd speelde.
De laatste periode en de verlenging waren qua spel net een grote powerplay voor Krefeld.
Alles zat in de wedstrijd, strijd, lef, uitdagen,sfeer,foute beslissingen van de ref,(een Zwitser trouwens) in een ram uitverkocht stadion met meer als 8000 uitzinnige fans die ongeveer de puck in het doel juichte.
Enigste smetjes deze avond was inderdaad de zeer domme en onbegripvolle reactie van Jamie Storr, dit was altijd een van mijn favo goalies in de DEL, die is bij mij helemaal weggezakt naar de top van onrespectvolle spelers ooit in de DEL.
Daarnaast Herberts Vasiljevs, begrijp echt niet waarom hij continue de penaltyshots moet nemen??
Omdat hij de verantwoording als captain wil hebben??
Jack Mulders
25 oktober 2008, 00:00
Daarnaast de felicitaties aan Roland voor de 2 punten, laat ze niet in het openbaar zien want ze waren gestolen, vanavond en iedereen wil ze terug naar de rechtmatige eigenaar brengen :-)
Jeroen Pilon
25 oktober 2008, 00:58
Ik luisterde vanavond voor de aardigheid maar weer eens naar WDR2 (vooral vanwege Leverkusen-1.FC Köln) en af en toe werd er ook naar Krefeld doorgeschakeld. De verslaggever in Krefeld was razend enthousiast en had het over een atmosfeer die hem deed denken aan het kampioenschap van 2003. En dan te bedenken dat er mensen zijn die wedstrijden zo vroeg in het seizoen links laten liggen :Bonk3:
Ger Tellers
25 oktober 2008, 06:10
Geweldige wedstrijd,met een gelukkige winnaar.
Wat Storr betreft ,die heeft zich zelf belachelijk gemaakt,2x met de stick gooien,waarbij de ref een goal toekende zonder dat de puck over de lijn ging.
Verder duwde hij de handschoen vol in het gezicht van Vasiljevs.
En na de wedstrijd blijft de goaly in zijn doel omdat de spelers hem bedanken en wat doet deze gestoorde gaat naar het publiek en Begint hun uit te dagen,gelukkig waren het Krefeld fans en reageerde er niet op en daar stond de SSSSUUUULLLLLLLLLLL.
Wendy Tellers
25 oktober 2008, 08:52
Het was gewoon geweldig in de hal met ruim 8000 toeschouwers. Wat een sfeer! Wat een team van fans dat achter de spelers staat!
De laatste twee minuten van de wedstrijd en tijdens de verlenging bleven ze zelfs op de zittribunes staan!
Toen Krefeld weer met 2-4 achter kwam te staan zong het publiek lange tijd: you never walk alone.
En bij de 4-4: wij zijn trots op ons team.
Nee, daar kunnen weinig fans tegen op.
Ik ben nu nog aan het genieten als ik aan gisteravond terug denk.
Jammer van de twee punten. Helaas. Maar het doet je goed dat zo'n jong team dit presteert. En ja, ik ben trots op ons team!!!!! En ook op de fans!!!!!
Wendy Tellers
25 oktober 2008, 08:58
,gelukkig waren het Krefeld fans en reageerde er niet op en daar stond de SSSSUUUULLLLLLLLLLL.
Het viel me sowieso op dat ze weinig negatiefs richting de Dussies zongen.
Ja, voor de wedstrijd en heel af en toe tijdens de wedstrijd.
Eigenlijk begonnen ze pas op gang te komen hiermee nadat een speler van Dusseldorf een speler van Krefeld aanviel nadat die met een andere Dussie botste in de derde periode.
Was niets opzettelijks bij. Beide spelers botsten tegen elkaar aan tijdens een actie. Hoef je toch niet meteen de ander op de bek te slaan? Toen begonnen de Krefeld fans pas vele leuzen te zingen.
Maar toen het spel weer begon zongen ze weer alleen maar positieve dingen richting de Pinguine!!!! Dat komt ook veel meer ten goede voor het team. Positieve aanmoedigingen ipv de tegenpartij afzeiken!!!!
Roland Kiontke
25 oktober 2008, 12:37
Ten eerste neem ik de felicitaties graag aan en ten tweede ben ik blij dat we gewonnen hebben :smiley_deg:.
Verder kan ik me alleen maar van elk commentaar onthouden , want wat ik b.v hier lees en in het forum van Düsseldorf staan deze meningen vaak haaks op elkaar ( vereinsbrille)
waarschijnlijk , en aangezien ik er zelf niet was .
Wat Storr betreft ( ik weet natuurlijk niet wat er precies gebeurt is ) is dit eigenlijk alleen maar positief voor de DEL vind ik , het publiek krijgt er een speler bij die ze niet vergeten , die ze haten die ze willen zien en daardoor ook publiciteit voor de DEL .
Vroeger had je meer van zulke eikelspelers in welk team dan ook , nu is het Krefeld die een speler haat en op revanche wacht , en als dit op het ijs plaats vind kan ik het alleen maar begroeten . ( bring life back on the ice )
Verder wil ik nog steeds respect uitbrengen voor Krefeld om dit team .
just my opinion ..........
Jack Mulders
25 oktober 2008, 16:50
Moet zeggen Roland, de eerste lijn was supergoed van Dusseldorf,vind dit team al een veel betere uitstraling hebben als het voorgaande jaar. Beviel me in de voorbereiding tegen Krefeld al op.
De oud topschutter van Duisburg Courchaine heeft zich zeer goed gemanifesteerd in die lijn.
Ook Rob Collins was grootaardig met zijn akties
Over Ryan Ramsay kan ik weining zeggen, dit was zijn eerste wedstrijd , die mist duidelijk spelritme, wat dan ook te verwachten is.
Het publiek was gewoonweg gisteren de winnaar om eerlijk te zijn, oude tijden herleefden.
Zeer gezonde rivaliteit, ook de wedstrijd zelf was hard maar binnen de perken, voor een Derby waar de ploegen ongeveer 30 km van elkander wonen.
Volgens de speaker hebben DEG en KEV trouwens een ding gemeen!!
Weet je wat???
Dat we minimaal 11 plaatsen boven de Kolner Haie staan in de ranglijst (Sorry Jeroen, werd in me schoot geworpen gisteren!).
Robbert Tummers
25 oktober 2008, 17:02
Volgens de speaker hebben DEG en KEV trouwens een ding gemeen!!
Weet je wat???
Dat we minimaal 11 plaatsen boven de Kolner Haie staan in de ranglijst (Sorry Jeroen, werd in me schoot geworpen gisteren!).
Jack, das niet eerlijk... een erg makkelijk in koppertje ;)
Jack Mulders
25 oktober 2008, 17:12
Wat nog opvallend was, dat Krefeld na de 2 - 4 direct de goalie wisselde en Kovacic zijn eerste speelminuten gunde dit seizoen, was het niet geheel eens met deze beslissing aangezien de tegentreffers aan de verdediging lag en niet aan de goalie, na deze wissel in de 2de periode heeft Dusseldorf nog 3 schoten op doel gehad in de verder verloop van de gehele wedstrijd ,volgens de statisstieken van www.DEL.org (http://www.DEL.org)
De coach wilde volgens mij een bepaald signaal afgeven door deze aktie.
Kovi keepte trouwens goed , het is lastig om midden in zo´n wedstrijd in te vallen, zeker qua concentratie was het moeilijk omdat hij absoluut niet in werd geschoten en in de wedstrijd te kunnen groeien daardoor.
Wat me speltechnisch opviel was dat Stephenson als verdediger begon aan de wedstrijd , maar in de 3de periode weer als aanvaller speelde en Riefers(een jeugdige aanvaller) zijn plaats in de verdediging overnam. Blijf erbij Stephenson is geen verdediger, Krefeld had hier aan het begin van het seizoen een stay at home verdediger bij moeten halen. Dit breekt Krefeld al een paar wedstrijden op.
Ben benieuwd wat er van de geruchten waar is dat Rainer Kottsdorfer , zeer graag terug wil komen naar Krefeld, nu is deze spelend bij het betonijshockeyteam van Hans Zach Hannover.
Indien deze terug zou komen heeft Krefeld nog steeds de mogelijkheid om een buitenlander te halen in geval van nood.
Zo nu hopend voor jullie dat me niet weer iets in valt... Zodat ik jullie weer moet lastig vallen met dit gezeiver....
Jack Mulders
25 oktober 2008, 17:17
Jack, das niet eerlijk... een erg makkelijk in koppertje ;)
Nee hoor Robbert heb er zelf over moeten nadenken, Krefeld is namelijk een plaats in de ranglijst gezakt :grin:
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 08:58
* we hebben nu nog 1 ding gemeen met de Dussies: een gedeelde eerste plaats met Wolfsburg
* beide fangroepen waren goed op dreef. Ook de Dusseldorfers zongen luid
* Patrick Hager speelde in de powerplay in de eerste lijn. Was wel opvallend omdat hij in de 5-tegen-5 situaties met Pietta en Verwey in de derde lijn speelde
* Collins en Courchaine waren inderdaad de betere spelers bij Dusseldorf. Mooi dat Courchaine zich zo goed heeft ontwikkeld. Ook al is het bij Dusseldorf :)
* de verdediging van Dusseldorf is goed en was moeilijk door heen te komen. Krefeld moest vanalles proberen om er een weg door heen te banen.
Michel Heerkens
26 oktober 2008, 14:47
Twee maal de stick weggooien. 1 keer tijdens de verlenging en 1 keer tijdens een penalty shot. Herberts Vasiljevs sloeg hij recht in het gezicht.Hier 3 belangrijke momenten van de wedstrijd, waar de ref alleen bij het PS van Vasiljevs de juiste beslissing nam: Doelpunt! :)
De uitbraak van Vasiljevs waarbij Storr zijn stick gooide naar de puck, had bestraft moeten worden met een Penaltyshot. De slag die Storr uitdeelde aan Vasiljevs was gewoon een 2 minuten straf voor Roughing. O nee, in D noemt men dat anders.....:Bonk3:
Michel Heerkens
26 oktober 2008, 14:54
* de verdediging van Dusseldorf is goed en was moeilijk door heen te komen. Krefeld moest vanalles proberen om er een weg door heen te banen.Inderdaad had Dusseldorf zijn verdediging duidelijk op orde. De speler met de puck werd flink opgejaagd door hem flink op de huid te zitten. Zodoende had de speler met de puck geen tijd om te bedenken waar hij de puck kon afspelen. Het gevolg was snel puckverlies. Een schot op doel was bijna niet mogelijk omdat er altijd wel een speler voor je neus staat. De meeste schoten werden dan ook geblokt of gekraakt. Dit beeld zag je duidelijk in de 1e periode. In de 3e periode speelde maar een ploeg en was het opjagen een stuk minder.
De gelijkmaker van Pavlikovsky was een afstandschot die weer geraakt werd door een stick van Dusseldorf, maar wel in het doel belandde. Doordat het schot gekraakt werd, was Storr volkomen kansloos.
::cheerleader::
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 15:05
Op de site van Raymond staan foto's van de onnozele Storr.
Belachelijke gast.
Wel leuk hoe Raymond heeft vastgelegd hoe hij een aansteker uitprobeert en vervolgens in zijn broek probeert te stoppen. Effe lekker het publiek stangen!!!!
Maar ik hoorde vrijdag al van Raoul dat hij dit had gezien en dat hij probeerde de aansteker in zijn broek te stoppen. Maar dat lukte niet en gaf hem toch maar aan de scheidsrechter.
Voel je je ook afgaan als je het publiek probeert te domineren en dan het niet lukt ..... hahahaha
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 15:13
Die actie waarbij Storr zijn handschoen in het gezicht van Vasiljevs drukt is ook mooi vastgelegd op foto!!!!
Zie www.raymondtellers.nl (http://www.raymondtellers.nl)
Jack Mulders
26 oktober 2008, 15:35
Wendy, ik heb juist wel gezien dat ie hem in zijn broek stopte.
Denk dat ie dan er niet in bleef zitten want in eerste instantie deed ie hem wel in zijn broek, misschien dat ie er uit viel ofzo(dat moment en dat ie hem aan de ref gaf heb ik daarintegen niet gezien.
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 15:48
Wendy, ik heb juist wel gezien dat ie hem in zijn broek stopte.
Denk dat ie dan er niet in bleef zitten want in eerste instantie deed ie hem wel in zijn broek, misschien dat ie er uit viel ofzo(dat moment en dat ie hem aan de ref gaf heb ik daarintegen niet gezien.
Het zou kunnen.
Ik heb het zelf niet gezien. Niet eens dat hij hem uitprobeerde.
Ik was aan het klappen om ons eigen team te laten blijken dat ze goed gespeeld hadden en te kijken naar hun reacties na deze spannende wedstrijd.
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 16:17
Ik had eigenlijk nog een heel verslag willen schrijven over de wedstrijd van vrijdag, maar alle hoogtepunten zijn hier al wel weer gegeven. Toch nog maar een stukje over het spelverloop.
De eerste tien minuten was het Krefeld die veel in de aanval was, maar nauwelijks door de verdediging van Dusseldorf heen kon komen zodat ze echt voor het doel van Storr kwamen. Zo ongeveer de eerste de beste kans van Dusseldorf in de tiende minuut schoot Holzer meteen raak. En zo'n goede 5 minuten later was het Harrington die de voorsprong voor Dusseldorf verder uitbreidde naar 0-2.
In de eerste minuten van de tweede periode trokken de Pinguine de stand weer gelijk door eerst een powerplay doelpunt van Boris Blank die vanaf de rechter doelpaal de puck in het net schoot.
De gelijkmaker kwam op naam van verdediger Schopper te staan.
Echter duurde dit geluk maar kort want een goede minuut na de gelijkmaker was het ex-Duisburger Adam Courchaine die Langkow mooi uitspeelde en Dusseldorf weer op voorsprong zette.
Twee minuten later, terwijl Milo op de strafbank zat, zette Collins het verschil weer op twee doelpunten. Hij scoorde in de powerplay door een afstandschot op Langkow te schieten en de puck ging over de been van Scottie het doel in.
Meteen daarna werd Langkow omgeruild met Kovacic. Voor Kovacic de eerste keer tijdens een competitiewedstrijd dat hij aan het werk mocht voor de Pinguine.
In de derde periode kreeg Dusseldorf nog nauwelijks kansen. Krefeld was veelal in de aanval. In de 46ste minuut was het Pietta die vanaf de rechterkant op het doel af ging. Naar de linkerkant schaatste en van een afstand de aansluittreffer scoorde.
Het duurde nog eens bijna tien minuten voordat Pavlikovsky de Pinguine weer gelijk zette met een hard afstandschot. Voor de tweede keer in de wedstrijd kwam Krefeld terug van twee doelpunten verschil. Het publiek was buitenzinnig goed gestemd. Zelfs op de zittrubines hebben de fans de laatste minuten van de wedstrijd en de overtime gestaan en geklapt.
In de 56ste minuut kreeg Krefeld nog een zware dobber. Eerst kreeg Payer 2 minuten en 50 seconden later Pavlikovsky. Hierdoor speelde Krefeld bijna drie minuten lang nog met 1 en 2 spelers minder. Maar ze hadden een geweldige penalty killing.
In de overtime was het Krefeld die de druk op het doel zette. Dan in de 64ste minuut kreeg Caldwell 2+2 minuten voor een overtreding op Stephens. De wedstrijd ging met 4-3 verder.
In de laatste minuut beging Blank nog een overtreding nadat een Dusseldorfer met een man minder uitbrak.
Zowel Caldwell als Blank mochten dus niet mee doen aan het penalty schieten.
Voor Krefeld mocht Kovi de penalty shots tegen proberen te houden. Maar de eerste van Courchaine ging er meteen in.
Die van Vasiljevs ging langs, maar werd toch nog omgezet in een doelpunt omdat Storr zijn stick weggooide.
Het tweede schot van Dusseldorf door Collins was mis. Maar er werd wel nog op video gekeken of hij daadwerkelijk mis was.
Vervolgens missen voor Krefeld nog Driendl en Stephens en voor Dusseldorf Reimer.
Na de drie penalty shots mocht Krefeld beginnen met schieten, maar Vasiljevs miste weer. En Courchaine schoot het vierde schot van Dusseldorf wel raak.
Hiermee behaalde Dusseldorf 2 punten en Krefeld 1 puntje.
Jack Mulders
26 oktober 2008, 22:04
Wendy, heb op mijn hyvessite een leuk aandenken aan de DEG fans neergezet.
Staan bij mijn Gadgets...
Wendy Tellers
26 oktober 2008, 22:27
Wendy, heb op mijn hyvessite een leuk aandenken aan de DEG fans neergezet.
Staan bij mijn Gadgets...
Geweldig Jack!!!!!!!
Waar heb je die gevonden??????
Jack Mulders
27 oktober 2008, 18:34
You tube, net zoals eentje van de voorstelling voor de wedstrijd van de afgelopen seizoenen, de nieuwe heb ik nog geen goede van gevonden,die komt er ook nog vast en zeker op.
Je kunt ze zo overnemen naar jouw hyves, geen probleem, leuk zelfs...
Frans Doorakkers
11 november 2008, 15:09
Geweldig Jack!!!!!!!
Waar heb je die gevonden??????
Op de site van Raymond staan foto's van de onnozele Storr.
Belachelijke gast.
Wel leuk hoe Raymond heeft vastgelegd hoe hij een aansteker uitprobeert en vervolgens in zijn broek probeert te stoppen. Effe lekker het publiek stangen!!!!
Maar ik hoorde vrijdag al van Raoul dat hij dit had gezien en dat hij probeerde de aansteker in zijn broek te stoppen. Maar dat lukte niet en gaf hem toch maar aan de scheidsrechter.
Voel je je ook afgaan als je het publiek probeert te domineren en dan het niet lukt ..... hahahaha
http://www.deg-metro-stars.de/servlet/PB/show/1013096/storr_news.JPG
Zu einer Geldstrafe verurteilt: DEG-Torhüter Jamie Storr - Foto: Christian Roth - www.american-sports.info (http://www.american-sports.info/)
Nach Vorfällen in Krefeld: Jamie Storr zu 1.500,- ? Strafe verurteilt
Die Deutsche Eishockey Liga (DEL) hat Jamie Storr zu einer Geldstrafe von 1.500 ? verurteilt. Davon werden 1.000 ? zur Bewährung ausgesetzt. Grund der Verurteilung waren Vorfälle beim Auswärtsspiel der DEG METRO STARS in Krefeld am 24. Oktober. Der Sportliche Leiter Lance Nethery: ?Storr akzeptiert die Strafe, versteht sie aber nicht.?
Roland Kiontke
11 november 2008, 17:24
Zo is het wat completer , ::redrant::
DEL verhängt nach Rhein-Derby Geldstrafen
(http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:void%28%29)
DEL spricht Geldstrafen aus .
Die Deutsche Eishockey Liga (DEL) hat nach dem hitzigen rheinischen Derby zwischen den Krefeld Pinguinen und den DEG Metro Stars (4:5 n.P.) am 24. Oktober Geldstrafen ausgesprochen. Gegen DEG-Torhüter Jamie Storr, der die Pinguine-Fans mit unsportlichen Gesten provoziert hatte, wurde eine Geldstrafe in Höhe von 1 500 Euro verhängt, davon 1 000 Euro zur Bewährung.
Gastgeber Krefeld wurde mit einer Geldstrafe in Höhe von 3 000 Euro belegt, weil Zuschauer Gegenstände auf das Eis geworfen hatten. Die Strafe wurde zur Bewährung ausgesetzt.
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.