View Full Version : HNIC niet meer op NASN?
Abe Brouwer
22 oktober 2008, 06:56
Het lijkt erop dat Hockey Night In Canada niet meer op NASN is! De 2 wedstrijden op zondag zijn steeds wedstrijden van andere programma's zoals bijv. FSN. Ik heb eens op de download-schedule gekeken en ook in de hele maand november is er vrijwel geen Hockey Night In Canada te vinden. Sterker nog: er komen zelfs een aantal NHL-loze zondagmiddagen aan! Wel zullen er live-wedstrijden zijn op de zaterdagnacht zodra de World Series (honkbal) voorbij zijn. Maar ook hier is het geen Hockey Night In Canada. Ik vind dat behoorlijk treurig!
Lou-Ann Bartels
22 oktober 2008, 11:55
Het lijkt erop dat Hockey Night In Canada niet meer op NASN is! De 2 wedstrijden op zondag zijn steeds wedstrijden van andere programma's zoals bijv. FSN. Ik heb eens op de download-schedule gekeken en ook in de hele maand november is er vrijwel geen Hockey Night In Canada te vinden. Sterker nog: er komen zelfs een aantal NHL-loze zondagmiddagen aan! Wel zullen er live-wedstrijden zijn op de zaterdagnacht zodra de World Series (honkbal) voorbij zijn. Maar ook hier is het geen Hockey Night In Canada. Ik vind dat behoorlijk treurig!
Er is hierover ook een discussie op het forum van NASN/ESPN. Als het goed is, is dit de link:
http://boards.espn.go.com/boards/mb/mb?sport=other&id=879&tid=3594714&lid=20
Helaas wordt daar bij mijn weten nooit gereageerd op vragen en/of discussies van forumleden.
Abe Brouwer
22 oktober 2008, 19:15
Dat forum en die thread ken ik ook al. In februari 2006 stopte NASN ook ineens met HNIC. Heb toen een mail gestuurd waar ik pas maanden erna een reactie op kreeg. Ze kwamen met een ingewikkeld verhaal over contracten en kijkers-wensen.
Michael Immerzeel
22 oktober 2008, 20:45
gelukkig want je zag bijna altijd dezelfde teams en dat was minder zag deze week voor de eerste keer phoenix en NY Islanders in drie jaar dat ik nasn heb...
Martijn Berben
25 oktober 2008, 14:58
Ik vind het ook erg jammer. Ik mis Don en ik mis de Oilers op NASN!
Abe Brouwer
1 november 2008, 13:02
Gaan ze bij Chicago-Dallas beginnen terwijl de wedstrijd al 7 minuten aan de gang is.......
René Fortuin
1 november 2008, 19:23
gelukkig want je zag bijna altijd dezelfde teams en dat was minder zag deze week voor de eerste keer phoenix en NY Islanders in drie jaar dat ik nasn heb...Dat ben ik me je eens, ik heb al meer Dallas stars gezien dan in het hele reguliere seizoen 2007/2008.
René Fortuin
1 november 2008, 19:27
Gaan ze bij Chicago-Dallas beginnen terwijl de wedstrijd al 7 minuten aan de gang is.......
Heb je het over de middag uitzending ? Vannacht hadden ze techniek problemen tijdens de eerste periode . En de stars hadden de hele wedstrijd problemen ::redrant::
Abe Brouwer
13 november 2008, 19:28
Er is hierover ook een discussie op het forum van NASN/ESPN. Als het goed is, is dit de link:
http://boards.espn.go.com/boards/mb/mb?sport=other&id=879&tid=3594714&lid=20
Helaas wordt daar bij mijn weten nooit gereageerd op vragen en/of discussies van forumleden.
In post #57 wordt beweerd dat dit seizoen de laatste jaar is van het contract dat NASN met NHL heeft en dat er nog onderhandeld moet worden over een verlenging. Het is inderdaad het 4e jaar maar ik dacht dat het om een 5-jarig contract ging.
Abe Brouwer
19 november 2008, 20:39
Op de NASN-website staat de mededeling dat HNIC in de toekomst terugkeert. Men zegt ook dat men het programma voorlopig niet uitzendt vanwege omstandigheden die men niet in de hand heeft.
Theo Appelhof
19 november 2008, 21:21
In post #57 wordt beweerd dat dit seizoen de laatste jaar is van het contract dat NASN met NHL heeft en dat er nog onderhandeld moet worden over een verlenging. Het is inderdaad het 4e jaar maar ik dacht dat het om een 5-jarig contract ging.
Dus als we pech hebben dan geen NASN meer in Nederland.
Of heb ik het dan mis.
Of zal een ander dan de NHL op tv gaan brengen....???
Groetjes Theo.
Abe Brouwer
19 november 2008, 22:17
Feit is dat NASN overgenomen is door ESPN dat zelf niet een ijshockey-vriendelijke zender is.
Jack Mulders
19 november 2008, 22:48
Is voor mij een reden om het extra pakket af te zeggen bij Ziggo kabeltv.
Michael Schoenmakers
19 november 2008, 23:17
Is voor mij een reden om het extra pakket af te zeggen bij Ziggo kabeltv.
Wacht nou eerst maar af.
Misschien gaan ze wel de AHL uitzenden
Ro Herregraven
20 november 2008, 18:43
Wat mij zorgen baart is dat NASN de reclameblokken niet meer verkocht krijgt. Vorig jaar was het nog Full Tilt Poker wat de klok sloeg, maar nu zit ik continue naar OF een verzameling Ice Pix uit On The Fly te kijken OF naar reclame voor hun eigen site of die van ESPN. Reclame voor externe partijen is er niet meer bij, en dat is geen goed teken voor de zender...
Abe Brouwer
20 november 2008, 19:51
Ik krijg ook een naar voorgevoel. Volgens mij aast NASN op NBA-baketbal..........
We krijgen nu nog genoeg uren NHL te zien. Maar hoe lang nog?
Aan de andere kant is het Britse ijshockey en college-ijshockey wel allang weg.
Jack Mulders
20 november 2008, 20:12
Wacht nou eerst maar af.
Misschien gaan ze wel de AHL uitzenden
Uit welke bron weet je dit Michael??
Michael Schoenmakers
20 november 2008, 20:53
Uit welke bron weet je dit Michael??
Simpel nu zenden ze ook veel NFL en College football uit ook college basketbal komt soms voorbij.
Ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele ijshockey competitie zouden uit zenden.
Maar wat Ro zegt is idd waar geen full tilt poker meer maar highlights aan de ene kant wel beter;)
We zullen het moeten zien.
Abe Brouwer
23 november 2008, 16:13
In ieder geval a.s. vrijdag weer een wedstrijd live op een mooi tijdstip:
20.00-22.30 Tampa Bay-Minnesota
Abe Brouwer
9 december 2008, 19:45
En weer een mooie wedstrijd op een mooi tijdstip: a.s. zaterdag 13 december om 19.00 live Philadelphia Flyers-Pittsburgh Penguins.
Een blik op de download schedule voor januari leert ons dat NASN de winterclassic op 1 januari live gaat uitzenden. Die wedstrijd tussen Chicago Blackhawks en Detroit Red Wings begint die dag om 20.00.
Verder ziet het er naar uit dat Hockey Night In Canada terug komt vanaf januari.
Lou-Ann Bartels
9 december 2008, 20:18
Het ijshockey blijft dus op de zender?
Zo ja, dan kunnen we allebei onze handtekening aanpassen... :-)
Jack Mulders
9 december 2008, 20:35
En weer een mooie wedstrijd op een mooi tijdstip: a.s. zaterdag 13 december om 19.00 live Philadelphia Flyers-Pittsburgh Penguins.
Een blik op de download schedule voor januari leert ons dat NASN de winterclassic op 1 januari live gaat uitzenden. Die wedstrijd tussen Chicago Blackhawks en Detroit Red Wings begint die dag om 20.00.
Verder ziet het er naar uit dat Hockey Night In Canada terug komt vanaf januari.
Goed nieuws om te lezen, Abe.
Thanks voor de informatie van jouw zijde.
Abe Brouwer
9 december 2008, 20:38
Het ijshockey blijft dus op de zender?
Zo ja, dan kunnen we allebei onze handtekening aanpassen... :-)
NHL blijft op NASN zolang het contract loopt. Daarna afwachten of het verlengd wordt.
Abe Brouwer
10 december 2008, 06:25
En op zaterdag 20 december eveneens live om 19.00 Philadelphia Flyers-Washington Capitals.
Overigens een wedstrijd waarbuj ik zelf op de tribune zit.:thumsup:
Theo Appelhof
10 december 2008, 09:51
NHL blijft op NASN zolang het contract loopt. Daarna afwachten of het verlengd wordt.
Heb jij een idee hoe lang dat contract nog loopt...???
Maar goed zolang we NHL Hockey kunnen zien is het oke.
Want ja vind het wel het mooiste wat ze brengen,en dan omdat we natuurlijk liefhebbers zijn.
Groetjes Theo.
Lou-Ann Bartels
10 december 2008, 15:10
Voor diegene die Don Cherry (en HNIC) erg missen...
http://www.cbc.ca/sports/hockey/hockeynightincanada/coachscorner/
Have fun!
Abe Brouwer
10 december 2008, 17:15
Heb jij een idee hoe lang dat contract nog loopt...???
Volgens mij loopt het contract nog anderhalf jaar.
Theo Appelhof
10 december 2008, 17:31
Volgens mij loopt het contract nog anderhalf jaar.
Dus als het goed is het huidige seizoen en dan 2009-2010.
Nou dan kunnen we in ieder geval nog wat wedstrijden zien en ja is het dan einde verhaal met de NHL op Nasn.
Nou dan gaan we gewoon wat vaker(lol) de oceaan over om het daar te zien.
Bedankt voor deze info.
Groetjes Theo.
Michel van der Vaart
12 december 2008, 10:30
Jaaaaa Het komt terug
http://www.nasn.com/images/nasn/portal/pages/nhlallstar/HNIC_logo.jpg NASN is happy to announce that after an unfortunate and unavoidable absence from the channel, CBC's Hockey Night in Canada is back in Europe. Due to contractual and technical circumstances, we were unable to bring our viewers this top quality hockey programming for the first part of the season.
However, those hurdles have now been cleared, and Hockey Night in Canada will be back in its Saturday night slot on a permanent basis starting this weekend.
Tune in Saturday night for two great matchups. First up, the Canadiens host Alex Ovechkin and the Capitals. Then all you night owls can stay up for the Oilers as they take on the first place Canucks.
Ron MacLean and Don Cherry and the whole CBC crew are back with their expert insight and analysis from the center of the hockey universe.
We regret the temporary loss of CBC hockey from our schedule, but rest assured that it's now here to stay. We are committed to bringing our viewers the best in North American sports as we position ourselves for the transition to ESPN America in February '09 and the rollout of high definition programming in the coming years.
Remco Bambacht
12 december 2008, 11:26
as we position ourselves for the transition to ESPN America in February '09 and the rollout of high definition programming in the coming years.
Dit vind ik het interessante stukje. NASN wordt dus ESPN America vanaf februari?
HD zal nog wel even duren zo te zien. 'Coming years' kan van alles betekenen maar is vaak geen positieve term!
Remco Bambacht
12 december 2008, 11:29
NASN is to relaunch as ESPN America on Super Bowl Sunday next year.
From February 1, 2009, the channel will continue to provide its current lineup of North American sports programming but will adopt the ESPN brand - two years after it was acquired by the Disney-owned sports network.
"The announcement of our first ESPN-branded live television channel in Europe is a momentous day for the company," said Lynne Frank, senior vice president and managing director of ESPN in Europe, the Middle East, and Africa. "ESPN America?s programming lineup is unparalleled in the region, and will serve fans of North American sports throughout Europe and the Middle East. Our business continues to grow."
The rebranded channel will sit alongside ESPN Classic and ESPN's growing range of online properties including sites about cricket, football and rugby.
"ESPN America?s new brand identity will combine the heroics and drama of American sports," said Mike McKibbin, ESPN group marketing director for EMEA. "It celebrates the virtues required to excel at these sports, and identifies the athletes? status as heroes in the eyes of the fan. The channel will consistently deliver unrivalled quality in broadcasting coverage, strengthened by ESPN?s innovation, creativity and position as the worldwide leader in sports. American sports are unique, and ESPN America is the definitive place to watch them."
Abe Brouwer
12 december 2008, 17:11
De naam van de zender zal mij een biet wezen, zolang ze maar NHL blijven uitzenden!
Michael Immerzeel
12 december 2008, 17:54
het enige wat ik blij ben dat terug is is don cherry maar de rest is balen want nou zie je weer alleen maar calgary vancouver en edmonton, terwijl het nou juist leuk was met de vele afwisseling... maar ja het is ijshockey dus we kunnen alleen maar blij zijn dat we het kunnen zien...
ze alleen de audio uit want commentaar vind ik echt slecht bij HNIC
Abe Brouwer
12 december 2008, 18:01
Nadeel is wel dat we elke week naar de Maple Leafs moeten kijken. Hockey Night In Toronto.
Ro Herregraven
12 december 2008, 18:01
Nadeel is wel dat we elke week naar de Maple Leafs moeten kijken.
Hoezo? Ik hou wel van goeie slapstick..
Abe Brouwer
13 december 2008, 19:27
Tijdens Flyers-Pens de winterclassic-commercial gezien.
Michael Schoenmakers
14 december 2008, 01:21
http://www.nasn.com/images/nasn/portal/pages/nhlallstar/HNIC_logo.jpg NASN is happy to announce that after an unfortunate and unavoidable absence from the channel, CBC's Hockey Night in Canada is back in Europe. Due to contractual and technical circumstances, we were unable to bring our viewers this top quality hockey programming for the first part of the season.
However, those hurdles have now been cleared, and Hockey Night in Canada will be back in its Saturday night slot on a permanent basis starting this weekend.
Tune in Saturday night for two great matchups. First up, the Canadiens host Alex Ovechkin and the Capitals. Then all you night owls can stay up for the Oilers as they take on the first place Canucks.
Ron MacLean and Don Cherry and the whole CBC crew are back with their expert insight and analysis from the center of the hockey universe.
We regret the temporary loss of CBC hockey from our schedule, but rest assured that it's now here to stay. We are committed to bringing our viewers the best in North American sports as we position ourselves for the transition to ESPN America in February '09 and the rollout of high definition programming in the coming years.
lol..
Michel van der Vaart
14 december 2008, 11:40
NU op NASN Hockey Night in Canada met Montreal vs Washington en Edmonton vs Vancouver
Rob Nijsten
14 december 2008, 13:07
balen want nou zie je weer alleen maar calgary vancouver en edmonton,
Mij hoor je niet klagen... :P
En voor de liefhebbrs, als het niet op NASN is is het op ATDHE.NET
(op eigen risico, geeft slapeloze nachten)::gowild::
Michael Schoenmakers
14 december 2008, 16:23
Mij hoor je niet klagen... :P
En voor de liefhebbrs, als het niet op NASN is is het op ATDHE.NET
(op eigen risico, geeft slapeloze nachten)::gowild::
Tja leuk maar ik ga niet iedere nacht een wedstrijd zitten kijken NASN herhaald op schappelijke tijden.
Theo Appelhof
14 december 2008, 16:43
Tja leuk maar ik ga niet iedere nacht een wedstrijd zitten kijken NASN herhaald op schappelijke tijden.
En er is natuurlijk altijd nog de mogelijkheid om het op te nemen.
Want ja voldoende slaap is ook belangrijk..
Groetjes Theo.
Abe Brouwer
16 december 2008, 07:00
Correctie, het is 19.00 aangezien het 13.00 eastern time is. In Chicago dus 12.00.
Abe Brouwer
1 januari 2009, 14:25
Correctie, het is 19.00 aangezien het 13.00 eastern time is. In Chicago dus 12.00.
Helaas de wedstrijd is niet live te zien op NASN. Het zal vanavond tussen 20.30 en 22.30 te zien zijn. Jammer genoeg vond NASN een collegefootball-wedstrijd om de Outback Bowl belangrijker..........::censor::::censor::
Lou-Ann Bartels
1 januari 2009, 15:17
Helaas de wedstrijd is niet live te zien op NASN. Het zal vanavond tussen 20.30 en 22.30 te zien zijn. Jammer genoeg vond NASN een collegefootball-wedstrijd om de Outback Bowl belangrijker..........::censor::::censor::
Het tijdstip op zich komt me eigenlijk wel goed uit, maar ik hoop niet dat dit een voorbode is dat NASN het ijshockey in de toekomst helemaal niet meer gaat uitzenden omdat ze b.v. college football belangrijker vinden!
Maar goed, ik ben er klaar voor en ga er straks lekker van genieten (zolang het nog kan..?)
In de poll op de site van NASN staan de teams niet ver van elkaar: Red Wings op 51.62 % en Blackhawks op 48.36 %. Niet moeilijk te raden waar ik op heb gestemd... ;-)
Abe Brouwer
1 januari 2009, 15:25
NASN vindt american football belangrijker dan ijshockey. Ik begrijp heel goed dat NFL de voorkeur krijgt boven NHL aangezien de NFL populairder is dan de NHL in europa. Maar ik begrijp absoluut niet waarom een of andere collegefootball-bowl de voorkeur krijgt boven een toch wel unieke NHL-wedstrijd. Met alle respect: NASN zendt uit in europa, is daar de belangstelling voor collegefootball echt groter dan NHL?
Lou-Ann Bartels
1 januari 2009, 15:33
Nee, ik kan me niet voorstellen dat college football in Europa belangrijk word gevonden. Waarschijnlijk wordt er bij deze zender toch meer in de Amerikaanse spirit gedacht dan in de Europese ?
Anthony Schoenmakers
1 januari 2009, 15:38
Maar dat het een voorbode is lijkt me ook sterk.
De kijkers voor football hebben ze al. Lijkt me sterk, en heel dom om dan de kijkers van het ijshockey weg te laten vallen voor iets als college football!!
Abe Brouwer
1 januari 2009, 20:46
Het is een uitzending van Hockey Night In Canada. En die maken er een mooie voorbeschouwing van. Het weer lijkt me goed al is het rond de -4 met een gevoelstemperatuur van -12.
Abe Brouwer
18 januari 2009, 19:02
Nu live op NASN Penguins-Rangers, vlak voor einde 1e periode leidt de thuisclub met 2-0.
Abe Brouwer
20 januari 2009, 21:11
NASN gaat flink terug in de tijd maar helaas op een ongunstig tijdstip: in de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.00 de allstar wedstrijd van 1980 en daarna om 3.00 wedstrijd 5 van de stanleycup finale van 1984 tussen Islanders en Oilers. Nostalgie puur!
Anthony Schoenmakers
21 januari 2009, 01:03
NASN gaat flink terug in de tijd maar helaas op een ongunstig tijdstip: in de nacht van vrijdag op zaterdag om 1.00 de allstar wedstrijd van 1980 en daarna om 3.00 wedstrijd 5 van de stanleycup finale van 1984 tussen Islanders en Oilers. Nostalgie puur!
Mijn hard disk recorder heeft er geen moeite mee om daarvoor wakker te moeten worden!!
Abe Brouwer
1 februari 2009, 15:05
Kan iemand mij uitleggen waarom ze ineens gestopt zijn met Hockey Night In Canada en Tampa Bay-Philadelphia uitzenden? Een wedstrijd die gistermiddag al te zien was!
Theo Appelhof
1 februari 2009, 15:12
Kan iemand mij uitleggen waarom ze ineens gestopt zijn met Hockey Night In Canada en Tampa Bay-Philadelphia uitzenden? Een wedstrijd die gistermiddag al te zien was!
Ja Abe beetje vreemd wat werd aangekondigd was Toronto-Pitsburg en daarna Vancouver-Minesota..
Dus waarom deze verandering weet het ook niet.
Groetjes Theo.
Alex van den Brink
1 februari 2009, 15:15
Volgens mij is NASN niet meer, maar ESPN America, nu is er weer hockey op ESPN. PHI vs TB.
Abe Brouwer
1 februari 2009, 15:15
Ja Abe beetje vreemd wat werd aangekondigd was Toronto-Pitsburg en daarna Vancouver-Minesota..
Dus waarom deze verandering weet het ook niet.
Groetjes Theo.
Dit is gewoon een minachting tegenover de tv-kijker.
Joep Meijsen
1 februari 2009, 15:35
Vannacht was er wel gewoon Toronto - Pitsburgh te zien. Heb de eerste periode en het segment van Don Cherry zitten kijken.
Apart genoeg begonnen ze met de feed van Fox Sports Pitsburgh om vervolgens bij de eerste face-off over te schakelen naar Hockey Night in Canada.
Theo Appelhof
1 februari 2009, 15:39
Dit is gewoon een minachting tegenover de tv-kijker.
Toronto-Pitsburg is wel gewoon uitgezonden vanmiddag en daarna dus die herhaling van Tampa-Phil..
Dus ja waarom weet ik verder ook niet dat ze deze verandering hebben gedaan.
Groetjes Theo.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.