View Full Version : IJshockey.com naar Litouwen ....
Piet de Kort
16 oktober 2008, 19:23
....... voor een live verslag vanaf morgen 12.00 uur Nederlandse tijd voor de ontmoeting van Sokil Kiev (Oekra?ne) tegen Destil Trappers Tilburg of heb ik dat verkeerd begrepen!!! :goodman:
Abe Brouwer
16 oktober 2008, 19:28
Volgens mij is er niemand van het forum in Litouwen.
Verder krijg ik de indruk dat het toernooi totaal niet leeft in Tilburg.
Mark Schellekens
16 oktober 2008, 19:37
Verder krijg ik de indruk dat het toernooi totaal niet leeft in Tilburg.Het is een zwaar toernooi, 3 wedstrijden in 3 dagen. Je hebt veel kans op blessures. Door dit weekend moet je extra midweekse wedstrijden gaan draaien en financieel word je er niet wijzer van. In mijn beleving kan je beter jezelf concentreren op de competitie in eigen land. Het enige positieve aan dit weekend zal de teambuilding zijn die wel waardevol is.
Paul van Heertum
16 oktober 2008, 20:10
En je spelers er meer leren dan 2 wedstrijden tegen een Nederlandse tegenstander.
Piet de Kort
16 oktober 2008, 20:19
Veel supporters van Destil Trappers zullen er niet zijn in Litouwen! Maar altijd gaan er wel wat!
Tja, jammer dat er zo weinig te beleven valt! :Troost:
Jan Been
16 oktober 2008, 20:28
Ja als je al voor uitzichten hebt op drie nederlagen moet je keuzes gaan maken wat voorrang heeft.
Roger W. de Groot
16 oktober 2008, 20:53
Ja als je al voor uitzichten hebt op drie nederlagen moet je keuzes gaan maken wat voorrang heeft.
Dat heeft er helemaal niets mee te maken. De afstand is 1700 km en Litouwen daar ga je niet bepaald voor je plezier naar toe, wat ik zojuist ook door Barry bevestigd kreeg die net was aangekomen. Heel wat anders dan Grenoble. Ze zijn trouwens niet tegen alle 3 de tegenstanders kansloos.
Emile Joosten
16 oktober 2008, 20:58
Daar gaat het niet om. Verleden jaar was Tilburg vooraf ook kansloos in Grenoble.
Maar het is makkelijk te bereizen en hebben er met zo'n 100 supporters een fantastisch weekend gehad.
Remco Bambacht
16 oktober 2008, 21:16
....... voor een live verslag vanaf morgen 13.00 uur Nederlandse tijd voor de ontmoeting van Sokil Kiev (Oekra?ne) tegen Destil Trappers Tilburg of heb ik dat verkeerd begrepen!!! :goodman:
I wish Piet. Maar helaas ben ik morgen aan het werk...
Abe Brouwer
16 oktober 2008, 21:18
Ik denk dat Trappers zeker van de Litouwers gaat winnen. Misschien ook nog van de Polen. Maar de Oekrainers lijken me een maatje te groot. Maar wie weey is een stuntje mogelijk. Het hangt er ook vanaf in hoeverre Trappers dit toernooi belangrijk vindt. En ik kan me best voorstellen dat fans geen belangstelling hebben om er naar toe te gaan aangezien Litouwen niet echt aanspreekt.
Jan Been
16 oktober 2008, 21:21
Dat heeft er helemaal niets mee te maken. De afstand is 1700 km en Litouwen daar ga je niet bepaald voor je plezier naar toe, wat ik zojuist ook door Barry bevestigd kreeg die net was aangekomen. Heel wat anders dan Grenoble. Ze zijn trouwens niet tegen alle 3 de tegenstanders kansloos.
Gelukkig is Barry heel huids aangekomen van zo`n verre autorit.
Roger W. de Groot
16 oktober 2008, 21:39
Brabants Dagblad doet goede zaken. Live verslag morgen
http://www.brabantsdagblad.nl/sport/trappers/article3880803.ece
Sven van de Wall
16 oktober 2008, 21:42
De bezorger komt niet tot hier!!!!!!
Michael van Opstal
16 oktober 2008, 22:03
Daar gaat het niet om. Verleden jaar was Tilburg vooraf ook kansloos in Grenoble.
Maar het is makkelijk te bereizen en hebben er met zo'n 100 supporters een fantastisch weekend gehad.
MOOI land hé, Frankrijk!
Piet de Kort
16 oktober 2008, 22:22
Auto of vliegtuig
donderdag 16 oktober 2008 | 14:15 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 16 oktober 2008 | 16:42
Tekstgrootte http://www.brabantsdagblad.nl/bd.nl/images/tekstgrootteMin.gif (http://www.brabantsdagblad.nl/sport/trappers/trappersblog/article3883505.ece#)http://www.brabantsdagblad.nl/bd.nl/images/tekstgroottePlus.gif (http://www.brabantsdagblad.nl/sport/trappers/trappersblog/article3883505.ece#)
http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00914/Air_Baltic_914828h.jpg (http://www.brabantsdagblad.nl/multimedia/archive/00914/Air_Baltic_914828b.jpg)
Vliegen is een noodzakelijk kwaad. Onbegrijpelijk hoe sommige mensen het leuk kunnen vinden. Als het vliegtuig vol gas geeft op de startbaan, worden mijn handen klam.
Een lichamelijke reactie die optreedt tot het opstijgen achter de rug is en met een continue snelheid koers wordt gezet richting de bestemming, in dit geval Vilnius. Als de lampjes van ?fasten seatbelts? aanspringen, voel ik een kriebel in mijn buik. Net als bij elk onbekend geluid. Opluchting overheerst als de wielen van het vliegtuig de landingsbaan raken. Het gevaar is ? in mijn beleving - geweken.
Voor vliegen is amper een alternatief. Zeker bij afstanden van zo?n 1.700 kilometer vanaf Nederland. Alleen de auto is een optie, maar zeventien uur over snelwegen door Oost-Europa is ook geen prettig vooruitzicht. Daar hadden Barry Robeerst en Jan de Jong, teammanager en materiaalman van Tilburg Trappers, maling aan. Zij stapten woensdagochtend in een busje met achterin het grootste deel van de spelersuitrusting. Een slimme uitweg voor Robeerst, die een hekel aan vliegen én Frans Bauer heeft. Maar laat De Jong nu net van Nederlandstalige muziek houden. Als dat maar geen ruzie in het busje heeft opgeleverd. Nee, dan liever luisteren naar mijn eigen MP3-speler. In het vliegtuig, dat wel.
Paul van Heertum
17 oktober 2008, 01:20
Van wie is dat stuk?
Patrick Beekmans
17 oktober 2008, 01:21
De bezorger komt niet tot hier!!!!!!
Wie wil er nou ook zo ver van de hoofdstad van het ijshockey afwonen...
Emile Joosten
17 oktober 2008, 07:55
MOOI land hé, Frankrijk!
Ja, jij hebt voortdurend vakantie en komt zo af en toe even naar Nederland om te zien hoe mooi la douce France is!!!
Piet de Kort
17 oktober 2008, 08:12
Van wie is dat stuk?
Verslaggever van het Brabants Dagblad Martijn Storms houdt vanuit Elektrenai dagelijks een weblog bij.
Let op: aanvang wedstrijd is verplaatst naar 12.00 uur en 2e wedstrijd 15.30 uur in Litouwen.
Emile Joosten
17 oktober 2008, 08:25
Let op: aanvang wedstrijd is verplaatst naar 12.00 uur en 2e wedstrijd 15.30 uur in Litouwen.
En de derde wedstrijd dan vanavond nog?
Morgen weer thuis?
Piet de Kort
17 oktober 2008, 10:08
En de derde wedstrijd dan vanavond nog?
Morgen weer thuis?
Ome Emile, ik had jouw IQ hoger ingeschat! Sorry voor deze aanname. :goodman:
De 2e wedstrijd van vandaag is natuurlijk Energija Elektrenai en Cracovia Krakow. Misschien toch ook niet geheel onbelangrijk voor Destil Trappers Tilburg.
Tweede ronde Contintental Cup
Groep B in Elektrenai (Litouwen)
Vrijdag 17 oktober, 12.00 uur (Nederlandse tijd): Sokil Kyiv (Oek) - Trappers
Vrijdag 17 oktober, 15.30 uur: Cracovia Krakow (Pol) - Energija Elektrenai (Lit)
Zaterdag 18 oktober, 12.00 uur: Trappers - Cracovia Krakow (Pol)
Zaterdag 18 oktober, 15.30 uur: Energija Elektrenai (Lit) - Sokil Kyiv (Oek)
Zondag 19 oktober, 12.00 uur: Sokil Kyiv (Oek) - Cracovia Krakow (Pol)
Zondag 19 oktober, 15.30 uur: Energija Elektrenai (Lit) - Trappers
Winnaar van groep B plaatst zich voor de derde ronde op 21, 22 en 23 november in Liepaja (Letland)
Ro Herregraven
17 oktober 2008, 10:17
Wie wil er nou ook zo ver van de hoofdstad van het ijshockey afwonen...
Biezenmortel, Hockey Capital of the World...
Emile Joosten
17 oktober 2008, 10:21
Ome Emile, ik had jouw IQ hoger ingeschat! Sorry voor deze aanname. :goodman:
De 2e wedstrijd van vandaag is natuurlijk Energija Elektrenai en Cracovia Krakow. Misschien toch ook niet geheel onbelangrijk voor Destil Trappers Tilburg.
Tweede ronde Contintental Cup
Groep B in Elektrenai (Litouwen)
Vrijdag 17 oktober, 12.00 uur (Nederlandse tijd): Sokil Kyiv (Oek) - Trappers
Vrijdag 17 oktober, 15.30 uur: Cracovia Krakow (Pol) - Energija Elektrenai (Lit)
Zaterdag 18 oktober, 12.00 uur: Trappers - Cracovia Krakow (Pol)
Zaterdag 18 oktober, 15.30 uur: Energija Elektrenai (Lit) - Sokil Kyiv (Oek)
Zondag 19 oktober, 12.00 uur: Sokil Kyiv (Oek) - Cracovia Krakow (Pol)
Zondag 19 oktober, 15.30 uur: Energija Elektrenai (Lit) - Trappers
Winnaar van groep B plaatst zich voor de derde ronde op 21, 22 en 23 november in Liepaja (Letland)
Nu wordt het nog ingewikkelder Piet. De eerste wedstrijd is Nederlandse tijd.
Zijn de andere wedstrijden allemaal LeeTowers-tijd? En is dat dan al geweest of.........?
Piet de Kort
17 oktober 2008, 10:50
Nu wordt het nog ingewikkelder Piet. De eerste wedstrijd is Nederlandse tijd.
Zijn de andere wedstrijden allemaal LeeTowers-tijd? En is dat dan al geweest of.........?
Ik zie dat jij nooit verder komt dan Tilburg! Binnenkort zullen wij eens ::catfight::! Enne ga eens werken!::happy::
Ro Herregraven
17 oktober 2008, 11:34
Ik denk dat Trappers zeker van de Litouwers gaat winnen. Misschien ook nog van de Polen. Maar de Oekrainers lijken me een maatje te groot. Maar wie weey is een stuntje mogelijk. Het hangt er ook vanaf in hoeverre Trappers dit toernooi belangrijk vindt. En ik kan me best voorstellen dat fans geen belangstelling hebben om er naar toe te gaan aangezien Litouwen niet echt aanspreekt.
Sokil Kyiv staat momenteel bovenaan in haar divisie van de Vysshaya liga spelen, oftewel de eerste divisie van Rusland, 1 niveau onder de KHL. Ze zijn ook 1 van de teams waarover het gerucht gaat dat ze volgend jaar wellicht deel gaan nemen aan de KHL. Hoeveel waarheid daaraan gehecht dient te worden is natuurlijk de vraag, maar het is wel van enig niveau, dus.
Hoe sterk Cracovia is weet ik niet, maar ik vertrouw Maurice Ruppe wel als hij zegt dat die te doen zijn, voor Tilburg. Als je imports Josef Mihalik en Mikko Skinnari zijn, tja, dan is 't inderdaad niet veel. Wel typisch dat het Poolse nationale team zoveel sterker is dan het Nederlandse, terwijl de Poolse clubteams dus naar verhouding zwakker zijn.
Energeija Elekrenai werd vorig jaar door Tilburg nog met 8-3 verslagen:
Boxscore
07. 0-1 TRA Brendan Bernakevitch (Mike Lalonde, Rody Jacobs) PP
14. 0-2 TRA Mark Donders (Dennis ten Bokkel)
19. 1-2 ELE Arturas Svedavicius (Sergej Ivanuskin) PP
26. 1-3 TRA Stanislav Nazarov (Daryl Bat) PP
32. 1-4 TRA Stanislav Nazarov (Casey Vanschagen, Bob Teunissen) PP
34. 1-5 TRA Mike Lalonde (Doug Stienstra) SH
38. 2-5 ELE Raimondas Strimaitis (Tomas Vysniauskas) SH
38. 2-6 TRA Daryl Bat (Mike Lalonde, Doug Stienstra) PP
45. 2-7 TRA Stanislav Nazarov (Bob Teunissen) SH
60. 2-8 TRA Don Nichols (Brendan Bernakevitch, Doug Stienstra)
60. 3-8 ELE Sergej Ivanuskin (Petras Nauseda, Raimondas Strimaitis)
Kort samengevat zijn dit de vooruitzichten:
1e worden (en doorgaan naar de volgende ronde) is een regelrechte stunt, vergelijkbaar met destijds de 2-1 winst van de Meetpoint Eaters over Dynamo Minsk
2e worden is een keurig resultaat,
3e worden is een teleurstelling,
4e worden is een blamage,
Rob Verschuuren
17 oktober 2008, 12:01
Sokil Kyiv staat momenteel bovenaan in haar divisie van de Vysshaya liga spelen, oftewel de eerste divisie van Rusland, 1 niveau onder de KHL. Ze zijn ook 1 van de teams waarover het gerucht gaat dat ze volgend jaar wellicht deel gaan nemen aan de KHL. Hoeveel waarheid daaraan gehecht dient te worden is natuurlijk de vraag, maar het is wel van enig niveau, dus.
Hoe sterk Cracovia is weet ik niet, maar ik vertrouw Maurice Ruppe wel als hij zegt dat die te doen zijn, voor Tilburg. Als je imports Josef Mihalik en Mikko Skinnari zijn, tja, dan is 't inderdaad niet veel. Wel typisch dat het Poolse nationale team zoveel sterker is dan het Nederlandse, terwijl de Poolse clubteams dus naar verhouding zwakker zijn.
Energeija Elekrenai werd vorig jaar door Tilburg nog met 8-3 verslagen:
Boxscore
07. 0-1 TRA Brendan Bernakevitch (Mike Lalonde, Rody Jacobs) PP
14. 0-2 TRA Mark Donders (Dennis ten Bokkel)
19. 1-2 ELE Arturas Svedavicius (Sergej Ivanuskin) PP
26. 1-3 TRA Stanislav Nazarov (Daryl Bat) PP
32. 1-4 TRA Stanislav Nazarov (Casey Vanschagen, Bob Teunissen) PP
34. 1-5 TRA Mike Lalonde (Doug Stienstra) SH
38. 2-5 ELE Raimondas Strimaitis (Tomas Vysniauskas) SH
38. 2-6 TRA Daryl Bat (Mike Lalonde, Doug Stienstra) PP
45. 2-7 TRA Stanislav Nazarov (Bob Teunissen) SH
60. 2-8 TRA Don Nichols (Brendan Bernakevitch, Doug Stienstra)
60. 3-8 ELE Sergej Ivanuskin (Petras Nauseda, Raimondas Strimaitis)
Kort samengevat zijn dit de vooruitzichten:
1e worden (en doorgaan naar de volgende ronde) is een regelrechte stunt, vergelijkbaar met destijds de 2-1 winst van de Meetpoint Eaters over Dynamo Minsk
2e worden is een keurig resultaat,
3e worden is een teleurstelling,
4e worden is een blamage,
Ik verwacht niet teveel. Tony is terug maar Rody, Casey en Dennis zijn er niet bij. Verder hebben (veel) spelers nog niet hun beoogde niveau gehaald.
Teambuilding is het belangrijkste nu voor (dit) Tilburg Trappers. Iedere overwinning is meegenomen.
In je lijstje van vorig seizoen staan diverse zeer belangrijke spelers welke er nu niet meer zijn en/of hun (oude) niveau nog niet hebben.
We gaan het maar mooi afwachten.
Abe Brouwer
17 oktober 2008, 15:47
[B]Let op: aanvang wedstrijd is verplaatst naar 12.00 uur en 2e wedstrijd 15.30 uur in Litouwen.
Verplaatst? Volgens mij is het gewoon tijdverschil. In Litouwen is het toch 1 uur later?
Piet de Kort
17 oktober 2008, 15:50
Verplaatst? Volgens mij is het gewoon tijdverschil. In Litouwen is het toch 1 uur later?
Volgens eerdere berichtgevingen in diverse kranten en Media, Abe! ::redrant::
Abe Brouwer
17 oktober 2008, 18:33
Energia Elektrenaj-Cracovia Krakow 2-3 eindstand
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.