PDA

View Full Version : problemen 1e divisie Den Haag

Pieter van der Schuit
14 oktober 2008, 22:10
Ik hoop dat de lucht opklaart en de donkere wolken weer weggaan bij het 1e divisie team van Den Haag.

Jasper Maassen
14 oktober 2008, 22:23
Ik hoop dat de lucht opklaart en de donkere wolken weer weggaan bij het 1e divisie team van Den Haag.

Zeg dan meteen even wat er aan de hand is...

Sven van de Wall
14 oktober 2008, 22:25
Zeg dan meteen even wat er aan de hand is...

Ze hebben dik verloren meer niet

Abe Brouwer
14 oktober 2008, 22:40
Ze hebben dik verloren meer niet

Ze hebben dik gewonnen dus er zal wel een ander probleem zijn. En de donkere wolken verdwijnen niet want er is regen voorspeld. Wellicht dat donderdag de lucht opklaart.

Jason Winklaar
15 oktober 2008, 00:54

Wat een onduidelijke en verwarring wekkende posting!?

Harry Batist
15 oktober 2008, 08:52
Ze hebben dik verloren meer niet 9-1 gewonnen Sven, wel opletten, niet alles is negatief in Den Haag.

René Hendriksen
15 oktober 2008, 13:16

Ik mag aannemen dat het hier de blessures betreft van het 1e team. Heel verwarrend.......

René Hendriksen
15 oktober 2008, 13:22
9-1 gewonnen Sven, wel opletten, niet alles is negatief in Den Haag.

Zijn onoplettendheid heeft in iedergeval niets met dronkenschap van j.l. zondagavond te maken. Ik heb daar tot sluitingstijd met een aantal Haagse supporters - HYS sjaals om de nek - op Sven zitten wachten, maar wij als Haagse supporters hebben als laatste - sluitingstijd - de bar verlaten zonder Sven ontmoet te hebben.

Harry Batist
15 oktober 2008, 13:32
Zijn onoplettendheid heeft in iedergeval niets met dronkenschap van j.l. zondagavond te maken. Ik heb daar tot sluitingstijd met een aantal Haagse supporters - HYS sjaals om de nek - op Sven zitten wachten, maar wij als Haagse supporters hebben als laatste - sluitingstijd - de bar verlaten zonder Sven ontmoet te hebben. Je hebt wel Jan Been ontmoet las ik ergens op het forum, was gezellig zei hij en Sven zal wel ergens in Tilburg gezeten hebben wordt hij meerdere malen gesignaleerd.

Sven van de Wall
15 oktober 2008, 17:11
Zijn onoplettendheid heeft in iedergeval niets met dronkenschap van j.l. zondagavond te maken. Ik heb daar tot sluitingstijd met een aantal Haagse supporters - HYS sjaals om de nek - op Sven zitten wachten, maar wij als Haagse supporters hebben als laatste - sluitingstijd - de bar verlaten zonder Sven ontmoet te hebben.

sorry ik was met een paar Tilburgse vrienden naar de Cross, kom eigenlijk nooit in de kantine in glanerbrook

Jan van Son
15 oktober 2008, 18:58
sorry ik was met een paar Tilburgse vrienden naar de Cross, kom eigenlijk nooit in de kantine in glanerbrook

Drankverbod Sven. ?

Hans Maertzdorff
15 oktober 2008, 19:15
Drankverbod Sven. ?

Pssssssssssst, hoe raad je het:Bonk3:

Marco Kronenburg
16 oktober 2008, 08:51
stemmingmakerij pieter!

Pieter van der Schuit
16 oktober 2008, 11:09
Marco het is zeker geen stemmingmakerij, jij moet beter weten!

Sven van de Wall
16 oktober 2008, 14:24
Drankverbod Sven. ?

Nee hoor in de Cross is meer dan genoeg drank

Jason Winklaar
16 oktober 2008, 16:18
Marco het is zeker geen stemmingmakerij, jij moet beter weten!

Wat is het dan wel pieter? Als je er verder niet over uit de school wil klappen moet je ook geen topic starten met deze titel want dan is het inderdaad wel stemmingmakerij!

Sven van de Wall
16 oktober 2008, 16:39
Inmiddels zijn we 17 postings verder en weten wij nog niet waar het over gaat!!!!!!!!

Jan Been
16 oktober 2008, 16:56

Dat zijn ook je enigste vrienden in Geleen Sven.:Bonk3:

Jan Been
16 oktober 2008, 16:57
Nee hoor in de Cross is meer dan genoeg drank

Vandaar dat je altijd zo vroeg naar huis gaat.

Sven van de Wall
16 oktober 2008, 17:33
Vandaar dat je altijd zo vroeg naar huis gaat.

Zondag heb ik sluiten gehaald!!!!!!

Jan Been
16 oktober 2008, 20:31
Zondag heb ik sluiten gehaald!!!!!!

is ook de eerste keer dan,maar waar gaat het hier nou eigenlijk om ????
Den Haag 1e divisie of Sven v/d Wall de Tilburg supporter ?????

Alex van den Brink
16 oktober 2008, 20:45
Als jij reageert moet er wel wat zijn, maar wie is die Pieter?

Jan Been
16 oktober 2008, 21:42
Ik zou het niet weten wie Pieter is Alex.

Sven van de Wall
16 oktober 2008, 21:44

ik weet het al helemaal niet

Alex van den Brink
16 oktober 2008, 22:32
Ik vroeg het eigenlijk aan Marco, het lijkt er op of hij hem kent.

Marco Kronenburg
16 oktober 2008, 23:11
ex bestuurlid! Pieter ik begrijp dat bestuurslid zijn een ondankbare taak is/was maar ik vind dit niet chic.

Sven van de Wall
16 oktober 2008, 23:14
Het word steeds spannender, wilt er eindelijk iemand uit leggen wat er aan de hand is? anders kunnen we dit topic net zo goed sluiten

Jason Winklaar
16 oktober 2008, 23:26
ex bestuurlid! Pieter ik begrijp dat bestuurslid zijn een ondankbare taak is/was maar ik vind dit niet chic.

Kan ik hieruit opmaken dat dit een soort van ''naatrap'' is van pieter?

Harry Batist
17 oktober 2008, 09:40
Kan ik hieruit opmaken dat dit een soort van ''naatrap'' is van pieter? Snap ff niet dat dit soort zaken via dit forum behandelt moet worden, hou dit lekker voor je zelf. Sluiten dit topic en over tot de orde van de dag.

Pieter van der Schuit
17 oktober 2008, 10:50

Marco,het heeft of had niks met mijn functie te maken.
ik hoorde en constateerde iets,.....en in mijn citaat staat verder niks bijzonders.

Mijn vraag aan jou is dan wat is niet chic.

Zal ik dan een nieuw citaat maken????

Achter de wolken schijnt de zon.

Wendy Smits
17 oktober 2008, 12:54
Pieter,

Ik denk dat niemand begrijpt dat jij zo'n loze kreet (of het nu waar is of niet) een forum op gooit.

Inhoudelijke discussies zijn allemaal prima. Je kan van mening verschillen, ook prima maar een nieuwe "discussie" starten met als onderwerp "Problemen eerste divisie Den Haag" en vervolgens de melding dat je hoopt dat de zon weer gaat schijnen, daarmee zaai je alleen maar onrust, roep je alleen maar vragen op en daar is helemaal niemand bij gebaat, het eerste divisieteam (waar jij nu juist het beste voor hoopt) al helemaal niet..

Dat begrijp je toch wel ?

Over en sluiten

Servi Bruls
17 oktober 2008, 17:37
Wat een bullshit, een topic openen. Mensen vragen wat ermee bedoeld word.
Daarop word niet gereageerd, maar wel op de opmerking van Marco reageren...
Als je niks te melden heb of alleen maar wat "onrust"wil stoken schrijf dan niks...

En weg met het topic, een meerwaarde heeft het toch niet..