View Full Version : Jeff Paul
Eric Hultermans
20 augustus 2007, 19:48
Blijft het komend seizoen in Duisburg spelen!
Erste Bilanz nach dem Trainingslager bringt drei Verträge
Mit Jeff Paul, Dustin van Ballegooie und Justin Cox erhalten drei
der Try-out Spieler feste Verträge bei den Duisburger Füchsen.
?Das ist zunächst das Ergebnis unseres Trainingslagers, mit
dessen Verlauf wir sehr zufrieden sind?, erklärt Franz Fritzmeier.
?Wir haben bei den Dreien die entsprechende Bereitschaft zu
arbeiten erkennen können und sind mit den Einstellungen sehr
zufrieden. Zudem passen sie gut ins Team, so dass wir auch
unter Berücksichtigung der Preis-Leistungs-Komponente den
Schritt mit gutem Gewissen gehen und die Verträge für jeweils
ein Jahr vereinbaren?, führt der sportliche Leiter weiter aus.
Wendy Tellers
20 augustus 2007, 19:52
Niet verwacht, toch gekregen .....
Nee, dat is wat overdreven.
Ik had (en heb nog steeds) een beetje mijn twijfels of Jeff het in de DEL gaat redden.
Ik stond er versteld van toen ik een paar maanden geleden las dat hij daar op try out basis naar toe ging.
Maar blijkbaar zijn ze in Duisburg zeer tevreden over zijn inzet en zijn wilskracht.
Ik verheug mij er nu al op om hem in zijn nieuwe team te zien spelen.
En dan zullen we zien welke inbreng hij in het team heeft.
Zal dan ook mijn eerlijke mening geven.
Ik gun het hem van harte dat hij nog een mooie carri?re in de DEL tegemoet gaat .....
Fintan Planting
20 augustus 2007, 19:59
Blijft het komend seizoen in Duisburg spelen!
Dat is ook voor de Nederlandse competitie goed nieuws! Daar kun je nog eens mee aankomen als je imports aan het werven bent.
Wendy Tellers
20 augustus 2007, 20:40
Dat is zeker een goed punt Fintan.
Omdat hij Nederland heeft gespeeld hoop ik dan ook dat hij verder kan komen in de DEL.
Jan de Jong
21 augustus 2007, 06:56
Kijk heeft ie toch mooi allemaal geleerd van Larry Suarez. :wink:
Jeff good luck!
Paulie Rousseau
21 augustus 2007, 21:16
Zeker in het begin van de competitie vond ik 'm wat tegenvallen, maar -ik geloof dat het hier al eens is gezegd- in de beslissende reeks tegen heerenveen heeft ie -zelfs voor de tv-kijker- een zeer belangrijke rol gespeeld en ik heb 'm in Geleen ook wel eens genadeloos hard zien scoren. Wel top dat een speler uit de nederlandse competitie een DEL-contract heeft afgedwongen. Wie was de vorige??????
Wendy Tellers
21 augustus 2007, 21:24
Wie was de vorige??????
Ik zou het effe niet weten wie er allemaal in de Nederlandse competitie heeft gespeeld en vervolgens ook in de DEL.
De bekendste voor mij zijn natuurlijk Pellegrims, vd Thillart en Hartogs!
Paulie Rousseau
21 augustus 2007, 21:32
Met zeker een voorkeur voor de Krefeld-speler :wink: Ik vraag me af wie de voorlaatste is geweest en in welk seizoen
Wendy Tellers
21 augustus 2007, 21:53
Ik vraag me af wie de voorlaatste is geweest en in welk seizoen
Mike Pellegrims in 2005/2006 bij Dusseldorf?????
Fintan Planting
22 augustus 2007, 08:34
Wel top dat een speler uit de nederlandse competitie een DEL-contract heeft afgedwongen. Wie was de vorige??????
Dan Tessier (ex-Amsterdam) heeft dit seizoen ook een contract in Duisburg. Hij had die eerder dan Paul, dus strikt genomen was hij de vorige...
Joep Meijsen
22 augustus 2007, 09:01
Dan Tessier (ex-Amsterdam) heeft dit seizoen ook een contract in Duisburg. Hij had die eerder dan Paul, dus strikt genomen was hij de vorige...
Daar zaten allerlei clubs in de Amerikaanse minor leagues en elders tussen. Voor Hartogs, Pellegrims en Van den Thillart geldt dat ze allen de Franse route zijn gegaan alvorens in de DEL te belanden. Ik kom uit bij Steve Kruize die halverwege de jaren negentig wat potjes heeft gespeeld voor Augsburg in de DEL, rechtstreeks vanuit de Nederlandse competitie.
Fintan Planting
22 augustus 2007, 10:00
Daar zaten allerlei clubs in de Amerikaanse minor leagues en elders tussen.
Het is maar net hoe je de vraagstelling 'speler uit Nederlandse competitie' opvat :)
Wendy Tellers
22 augustus 2007, 12:26
Het is maar net hoe je de vraagstelling 'speler uit Nederlandse competitie' opvat :)
Ik had uit de vraag van Paulie ook niet uitgehaald dat ze rechtstreeks vanuit Nederland naar de DEL hadden moeten gaan! :roll:
De drie spelers die ik noemde zijn inderdaad via Frankrijk in Duitsland terecht gekomen, maar in mijn ogen wel de beste voorbeelden!!!
Het zijn ook nog eens eigen spelers.
Oké, Pellegrims heeft niet de Nederlandse nationaliteit gehad, maar hij heeft wel heel wat jaren hier gespeeld.
Best wel een interessante vraag van Paulie.
Ik ben ook wel eens benieuwd welke spelers eerst in Nederland en daarna in de DEL hebben gespeeld. En het maakt mij dan niets uit dat het via een "omweg" is gegaan!!!
Volgens mij zijn het er niet zoveel.
Joep Meijsen
22 augustus 2007, 14:29
Volgens mij zijn het er niet zoveel.
Volgens mij is het aantal ook wel beperkt. Sterker nog, de DEL bestaat nog niet zo lang, dus ik denk dat het rijtje al vrijwel compleet is.
Voor langer geleden is Dick Decloe de eerste naam die me te binnen schiet. Nederlandse Canadees die begin jaren zeventig in Den Haag speelde en daarna een doelpuntenmachine werd in de Duitse Bundesliga voor Krefeld en Düsseldorf. Verschillende keren topscorer in de liga.
Wendy Tellers
22 augustus 2007, 16:14
Sterker nog, de DEL bestaat nog niet zo lang,
Ik bedoel dus op het hoogste niveau in Duitsland Joep!!!
Ben jij de laatste dagen nauwkeurig zeg!!!!
Ik zal opletten met wat ik schrijf en vraag ......
Cornelis de Heij
22 augustus 2007, 16:57
Ik bedoel dus op het hoogste niveau in Duitsland Joep!!!
Ik zal opletten met wat ik schrijf en vraag ......
Jullie zitten wel verkeerd hier,buitenland moeten
jullie zijn. :P :P :P
gr nelis
Rudy Bouquet
22 augustus 2007, 17:20
Leuk te vermelden in dit kader. Ik zat gisteren om de tafel met een Nederlandse speler die in de voorloper van de DEL heeft gespeeld.
Interview in het kader van Ron zijn verjaardagswedstrijd.
Komt volgens huidige planning in de Nieuwsbrief van volgende week woensdag.
Kunnen jullie raden over wie ik het dan heb?
Even kijken of wij echte kenners hebben op dit forum? :idea: :?: :) :)
Joep Meijsen
22 augustus 2007, 17:52
Ik bedoel het allemaal goed hoor :(
Echt waar :)
Probeer alleen maar zo goed mogelijk antwoord te geven :D
Rene Kropholler
22 augustus 2007, 19:06
Leuk te vermelden in dit kader. Ik zat gisteren om de tafel met een Nederlandse speler die in de voorloper van de DEL heeft gespeeld.
Mag ik ook meedoen Rudy ????? :D :D :D :D
Rudy Bouquet
22 augustus 2007, 19:45
Mag ik ook meedoen Rudy ????? :D :D :D :D
Jij niet, jij hebt insite information...... :)
Ik zal een beetje helpen, hij heeft zo'n 60 - 70 Interlands gespeeld....!
Wendy Tellers
22 augustus 2007, 20:40
Ik moet passen. Blijkbaar hoor ik niet tot de echte kenners .......
Hij heeft bij de voorloper van de DEL gespeeld?
Dan heb ik hem waarschijnlijk niet zien spelen.
13 jaar geleden heb ik de eerste keer een ijshockeywedstrijd in Duitsland bezocht. En volgens mij bestond toen al de DEL.
Maar met een beetje zoekwerk zullen we er wel achter kunnen komen ...... of misschien toch niet .......
Wendy Tellers
22 augustus 2007, 20:43
gr nelis
Je hebt volledig gelijk Nelis.
Maar nu Ron er weer bij betrokken wordt mag het misschien weer terug naar de eredivisie?? :wink: :wink: :wink:
Rudy Bouquet
22 augustus 2007, 22:51
Ik moet passen. Blijkbaar hoor ik niet tot de echte kenners .......
Hij heeft bij de voorloper van de DEL gespeeld?
Dan heb ik hem waarschijnlijk niet zien spelen.
13 jaar geleden heb ik de eerste keer een ijshockeywedstrijd in Duitsland bezocht. En volgens mij bestond toen al de DEL.
Maar met een beetje zoekwerk zullen we er wel achter kunnen komen ...... of misschien toch niet .......
Jos Bles.........!
In de 70er jaren speler van Augsburg..!
Wendy Tellers
22 augustus 2007, 23:13
Jos Bles.........!
In de 70er jaren speler van Augsburg..!
Niet zo heel vreemd dat ik die niet ken!
Ik ben pas halverwege de jaren 70 geboren!!!
Wendy Tellers
1 september 2007, 09:29
Ik heb een paar keren een berichtje gelezen van de Füchse fans over Jeff Paul.
Die waren wisselend.
Gisteren heb ik op hun forum zelf de vraag gesteld wat ze van hem vinden.
Dit was het antwoord:
Veel inzet, geen wereldspeler, maar geen niete (letterlijk vertaald is dat laatste "geen nul" of "geen mislukking")
Blijkbaar heeft hij gisteren een harde check op Ciernik gemaakt. Tijdens een oefenwedstrijd tegen Koln. (Dan ben je toch al snel een favoriet als je hard en goed speelt tijdens de derby's tegen Koln of Dusseldorf)
Raymond Tellers
1 september 2007, 11:30
Zeker in het begin van de competitie vond ik 'm wat tegenvallen, maar -ik geloof dat het hier al eens is gezegd- in de beslissende reeks tegen heerenveen heeft ie -zelfs voor de tv-kijker- een zeer belangrijke rol gespeeld en ik heb 'm in Geleen ook wel eens genadeloos hard zien scoren. Wel top dat een speler uit de nederlandse competitie een DEL-contract heeft afgedwongen. Wie was de vorige??????
Rechtstreeks uit NL weet ik niet, maar er is nog een voormalig NHL'er die via Duitsland in Nederland terecht kwam en daarna weer terug in Duitsland. Zijn verhaal moet echter enorm zijn! AHL, NHL, IHL, weer AHL, NHL, IHL, team Canada, Duitsland, Nederland, AHL, NHL, IHL, DEL ... op en neer, heen en weer: José Charbonneau.
Maar zijn weg van NL naar D ging ook via tussenstops in Amerika.
Raymond Tellers
1 september 2007, 11:40
gr nelis
Zullen we morgen ook absoluut weer zijn :P
Roland Kiontke
2 september 2007, 13:58
Was John van Kessel niet ook Nederlander ?
Heeft seizoen 97/98 nog in Düsseldorf gespeeld .
Verder weet ik niet meer waar die van af kwam en waarheen die vertrokken is .
Abe Brouwer
2 september 2007, 14:39
John Van Kessel werd geboren in Bridgewater, Nova Scotia in Canada. In het seizoen 97/98 was hij behalve voor Dusseldorf ook aktief voor Landshut en Kaufbeuren. In het seizoen 98/99 speelde hij 36 wedstrijden voor Krefeld. In het seizoen 2000/2001 speelde hij 4 wedstrijden voor EC Zeltweg in Oostenrijk, wat hij daarna deed is mij (en hockeydb.com) onbekend.
Joep Meijsen
2 september 2007, 18:56
De ouders van Van Kessel kwamen volgens mij uit de buurt van Eindhoven. Ik heb ooit een interview met hem gelezen in het programmaboekje van DEG.
Paulie Rousseau
3 september 2007, 21:38
Rechtstreeks uit NL weet ik niet, maar er is nog een voormalig NHL'er die via Duitsland in Nederland terecht kwam en daarna weer terug in Duitsland. Zijn verhaal moet echter enorm zijn! AHL, NHL, IHL, weer AHL, NHL, IHL, team Canada, Duitsland, Nederland, AHL, NHL, IHL, DEL ... op en neer, heen en weer: José Charbonneau.
Maar zijn weg van NL naar D ging ook via tussenstops in Amerika.
Ja Raymond,
Joe Charbonneau was in potentie de beste speler die de eaters heeft gehad. Ik herinner me nog altijd zijn solo (en goal) tegen Gunco Panda's in de bekerfinale in E'ven. Z'n mentaliteit was met name in de play-off serie destijds tegen Nijmegen nogal eens onderwerp van gesprek.
Wendy Tellers
16 september 2007, 18:45
Jeff Paul deed het vandaag ook weer aardig bij de Füchse.
Helaas moest hij halverwege de tweede periode het ijs verlaten en vertrok naar de kleedkamers. Daarna hebben we hem niet meer teruggezien.
Wat hij precies heeft weet ik niet, maar hij had een aanvaring met een Dussie. Het gebeurde aan de overkant dus echt goed heb ik het niet kunnen zien. Ik dacht dat het zijn eigen schuld was, want hij ging zelf op een speler van Dusseldorf af tijdens zijn verdedigingswerk.
Raymond Tellers
16 september 2007, 18:55
Jeff Paul deed het vandaag ook weer aardig bij de Füchse.
Ik keek op het moment dat het gebeurde door de lens van de camera. Dus exact heb ik het niet kunnen zien. Stond wel op de hoogte van het voorval. Hij gleed samen met een andere Duisburger (voorop) en een Düsseldorfer over het ijs. De Düsseldorfer met zijn schaats vooruit en in de hoogte en Jeff Paul met zijn gezicht vooruit. Toen hij stil lag, stond hij direct op, handschoenen uit en direct richting de spelersbank en weg de cabine in. Je kon duidelijk het bloed zien stromen, maar dat heeft hij volledig opgevangen, want op het ijs lag niets. Ik heb dus het bange vermoeden dat het of de schaats van de Düsseldorfer was of ... wellicht een stick die iets ervoor in de lucht is gegaan.
Wendy Tellers
16 september 2007, 19:01
Het gebeurde in ieder geval tijdens een powerplay situatie in het voordeel van Dusseldorf. De stick en de handschoenen lagen inderdaad in het aanvalsvak van de Dusseldorfers.
Raymond Tellers
16 september 2007, 19:11
Had trouwens afgelopen dagen een spelerskaart van Jeff Paul gemaakt en online gezet. Zijn er nu drie van Duisburg en een stuk of wat van Krefeld. De rest van de spelers komt nog, maar omdat er nogal wat mensen Jeff Paul interessant vinden ... heb ik die maar het eerste gedaan :)
Raymond Tellers
16 september 2007, 20:08
Je kon duidelijk het bloed zien stromen, maar dat heeft hij volledig opgevangen, want op het ijs lag niets.
Ben de foto's aan het bekijken en toen Paul opstond (wist toen nog niet dat hij geblesseerd was), heb ik nog een foto gemaakt. Daar is toch al bloed op het ijs gekomen ... ze hebben dat echter zeker niet opgeruimd.
Fintan Planting
17 september 2007, 08:58
Es war ein ganz normaler Zweikampf zwischen Düsseldorfs Patrick Reimer - 2005 noch einer der Duisburger Aufstiegshelden - und EVD-Verteidiger Jeff Paul. Dann stürzt Paul. Und fällt mit dem Gesicht in die Kufe Reimers. "Jeff hat ganz schlimm geblutet", sorgte sich Trainer Didi Hegen. Vor Ort konnte der Mannschaftsarzt der DEG nichts machen. Im Krankenhaus wurde die vier Zentimeter lange Risswunde unter dem linken Auge mit elf Stichen genäht. Nach dem Spiel war Paul bereits wieder bei seiner Mannschaft. Glück gehabt. Denn das hätte auch schlimmer ausgehen können.
Kortom: schaats net onder het oog gekregen en met elf hechtingen weer uit het ziekenhuis ontslagen. Tegen het einde van de wedstrijd stond Paul alweer in het stadion te kijken. Mooi mazzel gehad nog, dus...
Raymond Tellers
17 september 2007, 09:02
Kortom: schaats net onder het oog gekregen en met elf hechtingen weer uit het ziekenhuis ontslagen. Tegen het einde van de wedstrijd stond Paul alweer in het stadion te kijken. Mooi mazzel gehad nog, dus...
Toch goed geconstateerd dus. Heeft Jeff Paul dus echt mega veel mazzel gehad!!!
Piet de Kort
17 september 2007, 09:26
Je kon duidelijk het bloed zien stromen, maar dat heeft hij volledig opgevangen, want op het ijs lag niets.
Ben de foto's aan het bekijken en toen Paul opstond (wist toen nog niet dat hij geblesseerd was), heb ik nog een foto gemaakt. Daar is toch al bloed op het ijs gekomen ... ze hebben dat echter zeker niet opgeruimd.
Staat die foto er wel tussen, Raymond? :?:
Raymond Tellers
17 september 2007, 09:30
Staat die foto er wel tussen, Raymond? :?:
Ik heb getwijfeld om hem te plaatsen. Daar hij aan de andere kant van het gezicht geraakt was, heb ik hem erbij gezet. Anders niet. Ik heb er nog eentje waar hij net van het ijs is en waar je meer van het bloed in het gezicht ziet, maar die laat ik weg.
Piet de Kort
17 september 2007, 10:17
Ik heb getwijfeld om hem te plaatsen. Daar hij aan de andere kant van het gezicht geraakt was, heb ik hem erbij gezet. Anders niet. Ik heb er nog eentje waar hij net van het ijs is en waar je meer van het bloed in het gezicht ziet, maar die laat ik weg.
Ik heb hem gevonden! Toch redelijk streep bloed op het ijs! Vreemd dat ze daar niets aan doen in Duitsland! :idea:
Joep Meijsen
17 september 2007, 10:29
Ik heb hem gevonden! Toch redelijk streep bloed op het ijs! Vreemd dat ze daar niets aan doen in Duitsland! :idea:
Elf hechtingen in het gezicht, las ik net in een Duitse krant. Kan deze week gewoon trainen en spelen.
Fintan Planting
17 september 2007, 10:46
Elf hechtingen in het gezicht, las ik net in een Duitse krant. Kan deze week gewoon trainen en spelen.
Sla je mijn postings (http://www.ijshockeyforum.com/viewtopic.php?p=102618#102618) tegenwoordig over? :)
Raymond Tellers
17 september 2007, 10:55
Sla je mijn postings (http://www.ijshockeyforum.com/viewtopic.php?p=102618#102618) tegenwoordig over? :)
Niet iedereen leest de engelse site ... sommige ook de nederlandse postings niet :) Zo gaat je dat :?
Joep Meijsen
17 september 2007, 11:31
Daar heb ik een speciaal filter voor ingebouwd in het forum. Erg makkelijk.
Fintan Planting
17 september 2007, 11:39
Daar heb ik een speciaal filter voor ingebouwd in het forum. Erg makkelijk.
Zo ken ik je weer: hardcore PHP-coder voor Open Source bronnen.
Wendy Tellers
17 september 2007, 12:23
Niet niks, elf hechtingen. (Dat heb ik hier ergens op het forum gelezen :wink: :wink: :wink: )
Hij heeft echt veel geluk gehad. Maar het is een bikkelharde! Gewoon trainen!
Wendy Tellers
18 september 2007, 21:14
Ik lees net op diverse sites dat de vier centimeter lange snee met zes hechtingen dichtgemaakt is ipv elf.
Niet dat het iets uitmaakt of het er nu een paar minder of meer zijn, waarschijnlijk zal hij toch komende wedstrijd met een compleet vizier spelen.
Hij is weer aan de betere hand en zal er dan ook waarschijnlijk vrijdag weer bij zijn.
Gerard Eisma
25 september 2007, 19:35
Wie was de vorige??????
Ik zou het effe niet weten wie er allemaal in de Nederlandse competitie heeft gespeeld en vervolgens ook in de DEL.
De bekendste voor mij zijn natuurlijk Pellegrims, vd Thillart en Hartogs!
Ik denk dat de vorige die rechtstreeks van uit de NL-competitie naar de DEL ging Karl Dijkhuis was. Ging van Amsterdam (2004-2005) naar Mannheim (2005-2006).
1988-89 Hull Olympiques QMJHL 63 2 29 31 59 9 1 9 10 6
1989-90 Hull Olympiques QMJHL 69 10 45 55 119 11 2 5 7 20
1990-91 Canadian National Team Intl 37 2 9 11 16
1990-91 Longueuil College-Francais QMJHL 3 1 4 5 6 8 2 5 7 6
1991-92 Canadian National Team Intl 19 1 2 3 16
1991-92 Verdun College-Francais QMJHL 29 5 19 24 55
1991-92 Chicago Blackhawks NHL 6 1 3 4 4 -- -- -- -- --
1992-93 Indianapolis Ice IHL 59 5 18 23 76 5 1 1 2 8
1992-93 Chicago Blackhawks NHL 12 0 5 5 0 -- -- -- -- --
1993-94 Indianapolis Ice IHL 73 7 25 32 132 -- -- -- -- --
1994-95 Indianapolis Ice IHL 52 2 21 23 63 -- -- -- -- --
1994-95 Hershey Bears AHL 1 0 0 0 0 -- -- -- -- --
1994-95 Philadelphia Flyers NHL 33 2 6 8 37 15 4 4 8 14
1995-96 Philadelphia Flyers NHL 82 5 15 20 101 12 2 2 4 22
1996-97 Philadelphia Flyers NHL 62 4 15 19 35 18 0 3 3 2
1997-98 Tampa Bay Lightning NHL 78 5 9 14 110 -- -- -- -- --
1998-99 Tampa Bay Lightning NHL 33 2 1 3 18 -- -- -- -- --
1998-99 Philadelphia Flyers NHL 45 2 4 6 32 5 1 0 1 4
1999-00 Philadelphia Flyers NHL 5 0 1 1 6 -- -- -- -- --
1999-00 Montreal Canadiens NHL 67 7 12 19 40 -- -- -- -- --
2000-01 Montreal Canadiens NHL 67 8 9 17 44 -- -- -- -- --
2001-02 Montreal Canadiens NHL 80 5 7 12 32 12 1 1 2 8
2002-03 Montreal Canadiens NHL 65 1 4 5 34 -- -- -- -- --
2003-04 Hamilton Bulldogs AHL 54 5 17 22 61 5 1 0 1 8
2003-04 Montreal Canadiens NHL 9 0 0 0 2 -- -- -- -- --
2004-05 Amsterdam Tigers Hlnd 3 1 1 2 0
2005-06 Mannheim Eagles DEL 52 4 11 15 44 -- -- -- -- --
groet,
Gerard
Wendy Tellers
25 september 2007, 21:38
Ik denk dat de vorige die rechtstreeks van uit de NL-competitie naar de DEL ging Karl Dijkhuis was. Ging van Amsterdam (2004-2005) naar Mannheim (2005-2006).
Natuurlijk! Hoe hebben we die kunnen vergeten!!!!
Wendy Tellers
1 november 2007, 13:55
Na een aantal wedstrijden buiten de wedstrijdselectie te hebben gestaan deed Jeff Paul gisteren weer mee.
Waarom hij een aantal wedstrijden heeft moeten missen is niet bekend.
Het zal hem echter niet ten goede komen dat er gisteren twee tegendoelpunten zijn gemaakt toen hij op de strafbank zat!
Ik ben eens benieuwd hoe het verder met hem gaat, maar dit is zeker geen goede terugkeer!
Paul van Heertum
4 november 2007, 00:23
Speelt ie weer en was het overreageren van Wendy of is hij weer op de tribune gezet?
Jack Mulders
4 november 2007, 00:31
Gisteren is ie wederom de gehele wedstrijd op de bank gehouden net als Dan Tessier en nog een speler.
Dat van tessier vind ik vreemd aangezien deze keihard werkt op het ijs.
Wendy Tellers
4 november 2007, 00:35
Van Tessier is het ook vreemd. Ik vind het een harde werker.
Jeff Paul heeft één wedstrijd mogen meespelen, maar vrijdagavond wederom niet. Duisburg heeft 9 verdedigers. Als ze met vier lijnen spelen valt er altijd eentje buiten de boot. Helaas is het de laatste tijd vaak Jeff Paul.
Jammer. Hij begon het seizoen toch redelijk goed bij Duisburg.
Wendy Tellers
4 november 2007, 00:39
Speelt ie weer en was het overreageren van Wendy of is hij weer op de tribune gezet?
Hoezo overreageren??? Als hij een wedstrijd mist doordat hij slecht gepresteerd heeft, de meeste fans niet weten wat er aan de hand is en vervolgens is hij er wederom een aantal wedstrijden niet bij. Dan mag je je toch wel afvragen wat er aan de hand is? Zeker omdat Duisburg in diezelfde tijd één nieuwe center en één nieuwe verdediger aantrekt!!
Och laat ook maar.
Wendy Tellers
4 november 2007, 01:07
Gisteren is ie wederom de gehele wedstrijd op de bank gehouden net als Dan Tessier en nog een speler..
Ook van Ballegooie heeft geen ijstijd gehad.
Paul van Heertum
4 november 2007, 02:13
Hij is zover als ik weet maar een keer buiten de wedstrijdselectie gelaten. Dat is een keer, niet meer en niet minder
Raymond Tellers
4 november 2007, 04:04
Hij is zover als ik weet maar een keer buiten de wedstrijdselectie gelaten. Dat is een keer, niet meer en niet minder
In de wedstrijden op 21, 26 en 28 oktober was hij er niet bij. Dit stond de 29e in de RP te lezen: "Trainer Peter Draisaitel verzichtete gestern erneut auf den Einsatz von Verteidiger Jeff Paul. Dem Kanadier, dem Sportdirektor Franz Fritzmeier vor der Saison eine Führungsrolle zugetraut hatte, bleibt derzeit lediglich die Tribüne.", ergens anders stond "Wie schon gegen Wolfsburg verzichtete Draisaitl auf die Dienste des vor der Saison als Führungsspieler verpflichteten Jeff Paul, der sich das Match seines Team erneut von der Tribüne anschauen konnte." en opnieuw RP een paar dagen eerder "Was auffällt: Jeff Paul, ebenfalls vor dem 3:6 in Hamburg aus dem Kader verbannt". Hij was er dus drie wedstrijden niet bij. Vrijdag was hij er wel bij, maar kreeg niet één seconde ijstijd. Die mag je er dus voor het gemak wel bijtellen.
Je moet voor de grap het forum van Duisburg eens lezen, dan zijn de opmerkingen over Jeff Paul op dit forum "Kinderspiel". Even twee van de opvallendste uitspraken nadat hij weer aan de selectie was toegevoegd:
"oh man, da krieg ich das kotzen" en "Die Belastung ist also ganz normal, daneben macht Jeff Paul seinen Mitspielern eher mehr Arbeit, als das er sie entlastet."
Ik hoop dat je het duits een beetje beheerst. Van dit soort opmerkingen staan er nog wel meer. Zelfs in officiële berichten. En de enige reden waarom hij op dit moment aan de line-up is toegevoegd: men moet vier lijnen hebben. A propos "moraalridder" ... de wijze waarop Paul ijshockey speelt, wordt niet geapprecieerd in Duisburg ... zeker allemaal moraalridders :)
Dus die "niet meer en niet minder" gaat maar deels op: alleen "niet minder" is van toepassing **grijns**
Raymond Tellers
7 november 2007, 12:41
Had eigenlijk wel een reactie verwacht. Maar die komt niet meer.
Tegen Köln mochten Vanballegooie en Tessier weer meespelen. Alleen Jeff Paul werd continu op de bank gehouden. Lijkt me nog erger dan op de tribune te zitten ... wachten tot je ingezet wordt en je moet blijven zitten.
Wendy Tellers
7 november 2007, 14:26
Had eigenlijk wel een reactie verwacht. Maar die komt niet meer.
Tuurlijk niet. Het zijn feiten t.o.v. een conclusie!!!
Harry Pal
12 november 2007, 22:25
Na een aantal wedstrijden buiten de wedstrijdselectie te hebben gestaan deed Jeff Paul gisteren weer mee.
Waarom hij een aantal wedstrijden heeft moeten missen is niet bekend.
Het zal hem echter niet ten goede komen dat er gisteren twee tegendoelpunten zijn gemaakt toen hij op de strafbank zat!
Ik ben eens benieuwd hoe het verder met hem gaat, maar dit is zeker geen goede terugkeer!
Wendy, kan die Jeff Paul dat niveau aan of is het daar net zo'n houthakker als vorig seizoen bij Tilburg?
Wendy Tellers
12 november 2007, 23:03
Tja, ik kan er momenteel niet veel over zeggen aangezien hij een aantal wedstrijden geen ijstijd heeft gehad.
Zoals ik van een aantal Duisburg fans heb begrepen zorgde hij tijdens de oefenwedstrijden ter voorbereiding op het seizoen voor veel straffen. Maar die heb ik niet gezien.
De eerste paar wedstrijden die ik van Duisburg heb gezien vond ik het wel meevallen. Hij speelde beter dan het vorig seizoen in Tilburg, maar had nog niet het niveau van sommige teamgenoten. Echter vond ik hem ook niet de slechtste speler. De laatste wedstrijd dat ik hem heb zien spelen was hij aardig op dreef met fysiek ijshockey. Daarna heb ik hem dus niet meer zien spelen.
Hopelijk is hij er het volgend weekend weer bij en krijgt hij wel ijstijd.
Paul van Heertum
12 november 2007, 23:30
Goh wat gek, een verdediger uit Canada met NHL ervaring die fysiek speelt
Dat zie je bijna nooit
Fintan Planting
24 november 2007, 13:39
Twee assists voor Jeff Paul in de 1-4 overwinning van Duisburg in Straubing gisteren! Het zijn meteen ook zijn eerste twee punten van het seizoen.
http://www.pointstreak.com/stats/pro/boxscore.html?gameid=528713
Wendy Tellers
24 november 2007, 15:35
Twee assists voor Jeff Paul in de 1-4 overwinning van Duisburg in Straubing gisteren! Het zijn meteen ook zijn eerste twee punten van het seizoen.
http://www.pointstreak.com/stats/pro/boxscore.html?gameid=528713
Ik had het al op twee andere plaatsen hier op het forum geplaatst!
Is toch mooi??!!
Hij heeft de kans gekregen om zich te kunnen bewijzen tijdens de blessures van Kienass en van Ballegooie en dat heeft hij mooi gedaan!
Ook in Krefeld dinsdag was hij goed bezig!
Fintan Planting
24 november 2007, 20:12
Ik had het al op twee andere plaatsen hier op het forum geplaatst!
Is toch mooi??!!
Hij heeft de kans gekregen om zich te kunnen bewijzen tijdens de blessures van Kienass en van Ballegooie en dat heeft hij mooi gedaan!
Ook in Krefeld dinsdag was hij goed bezig!
Absoluut! Ik bedoelde het ook positief. Het zal hopelijk een positief effect hebben op zijn verblijf daar.
VanBallegooie meldde trouwens gisteren dat zijn blessure mee lijkt te vallen en dat hij misschien al op korte termijn weer kan spelen.
Piet de Kort
24 november 2007, 22:12
VanBallegooie meldde trouwens gisteren dat zijn blessure mee lijkt te vallen en dat hij misschien al op korte termijn weer kan spelen.
Gelukkig dan kan Jeff Paul eindelijk terug naar Tilburg komen! :x 8) :lol: :o
Eric Hultermans
24 november 2007, 22:15
Volgend weekend, Piet :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Wendy Tellers
2 december 2007, 21:20
En weer een puntje voor Jeff Paul!!!
Hij gaf in Augsburg de assist voor het winnende doelpunt!!!
Fintan Planting
10 december 2007, 16:41
Na de vierde overwinning op rij van Duisburg, de zesde in acht wedstrijden, schrijft hockeyweb.de dit over Jeff Paul:
'Für den EVD bleibt zu hoffen, dass die Verteidiger weiterhin mit dem Selbstvertrauen spielen, wie sie es mit Müller im Rücken getan haben. Denn selbst der so oft gescholtene Jeff Paul spielte zuletzt so stark wie nie zuvor in dieser Spielzeit.'
Wendy Tellers
10 december 2007, 17:54
Da's mooi!
En het klopt ook. Ik heb het zelf gezien.
Herman Herregraven
10 december 2007, 18:27
Da's mooi!
En het klopt ook. Ik heb het zelf gezien.
Slecht nieuws voor de treppertjesfans...
Fintan Planting
9 januari 2008, 12:50
Jeff Paul heeft zijn eerste doelpunt in de DEL gescoord. Hij tekende gisteren (8 januari) voor de 6-3 in de slotminuten van de met 6-4 verloren wedstrijd tegen Iserlohn:
http://www.pointstreak.com/stats/pro/boxscore.html?gameid=528825
Andy Clifton
9 januari 2008, 14:58
Afgelopen zondag zijn we voor Jeff Paul wezen kijken in Duisburg in de Wedstrijd tegen Hannover.
Nadat we aankwamen en een mooie hal zagen(wat het voetbalstadion bleek te zijn) zijn we naar de oude hal gelopen die er tegenover lag.De oude hal die vele malen kleiner is als de hal van Dusseldorf waar we ook al eens waren geweest.Echter was de sfeer vele malen beter. Ik vond dat Duisburg vanaf de 1ste minuut er gelijk lekker opvloog en de tegenstander ook gelijk vast zette in het eigen verdedigingsvak.
Na een minuut of 10 toen dat niet resulteerde in een goal zag je dat het spel een beetje op en neer golfde en ieder zijn kansen kreeg om de 1-0 of 0-1 te maken.Nu werd dit misschien ook wel geholpen vanwege het feit dat er aan beide kanten een erg matige goalie stond dit was ook duidelijk te zien bij de 2-1 voor hannover toen de goalie van Duisburg de puck tot 4 maal toe gewoon los liet.
De 1-0 van Hannover kwam ook tot stand door een goalie fout die de puck compleet verkeerd inschat en deze over zich heen laat gaan.
De 1-1 was een fraaie goal schaatsend vanuit het eigen vak 2 man omspelen en dan via een diagonale pass voor het goal langs je medespeler vinden en keihard boven in het hoekje te schieten.
Man van de Wedstrijd voor mij Was Ray DiLauro met daar snel achter Dustin vanBallegooie. Deze defencers vinden mekaar erg makkelijk.
Jeff Paul speelde in de 3de lijn maar kreeg ondanks dat toch heel erg veel ijstijd.
Ik ben erg slecht in het schrijven van verslagen dus verwacht er niet te veel van.
Paul van Heertum
9 januari 2008, 15:01
Speelde hij nog PP want hij heeft toch echt een vrij redelijk hard en laag schot
Andy Clifton
9 januari 2008, 17:10
Speelde hij nog PP want hij heeft toch echt een vrij redelijk hard en laag schot
Ja dat speelde hij alleen zijn teamgenoot, Daniel Hilpert, negeerde hem compleet en dus kreeg hij geen puck aangespeeld
Wendy Tellers
9 januari 2008, 18:12
Tis een leuk verslag Andy!
In Duitsland spelen alle drie de lijnen eigenlijk wel evenveel. Zelfs in de pp blijven ze gewoon rouleren.
DiLauro was vorig seizoen in Krefeld helemaal niets en de keren dat ik hem in Duisburg heb gezien was hij echt wel goed!
In het begin van het seizoen waren Cox en Courchaine de betere spelers.
Ook wat je schrijft over dat Duisburg vanaf het begin er vol op gaat is altijd zo.
Als het aan de strijdlust lag stonden ze wel een stuk hoger!!!!!! Want die hebben ze genoeg!
De hal is echt een oude hal, maar wel een leuke sfeer!
Zoals het er nu naar uitziet gaan wij vrijdag naar Duisburg. Ik meen tegen Dusseldorf.
Dan krijgen we de Dussies twee keer te zien op acht dagen tijd! Ben eens benieuwd hoe die nu nog spelen ........
Andy Clifton
9 januari 2008, 23:37
Zoals het er nu naar uitziet gaan wij vrijdag naar Duisburg. Ik meen tegen Dusseldorf.
Dan krijgen we de Dussies twee keer te zien op acht dagen tijd! Ben eens benieuwd hoe die nu nog spelen ........
De laatste wedstrijden die wij van DEG hebben gezien vielen ons erg tegen, vorig seizoen hebben we een aantal ontzettend mooie wedstrijden gezien, waaronder de wedstrijd DEG-Krefeld.
Laten we hopen dat ze weer wat meer in vorm komen, zodat we weer wat vaker leuke wedstrijden zien. En Sowieso gaan we dit seizoen nog wel een keer naar Krefeld.
Roland Kiontke
10 januari 2008, 00:16
Hahahaha ik heb alle thuiswedstrijden gezien ( masochist ? ) je hoeft echt niet benieuwd te zijn , ze spelen zo waar ze in de tabel ook verdiend staan , helaas .
Wendy Tellers
25 januari 2008, 23:31
Deze week hebben we weer twee maal Duisburg gezien. Beide keren deed Jeff Paul mee.
Maar beide keren heb ik hem alleen in de eerste periode op het ijs gezien ........
Sterker gezegd heb ik hem vanavond al na de tweede minuut van de wedstrijd niet meer gezien. Hij had bij de spelersbank van Duisburg een klein opstootje met Schopper en daarna is hij mij niet meer opgevallen.
Vreemd, want de laatste keren dat ik hem heb zien spelen stond hij in alle situaties op het ijs en deed het best wel goed.
Maar je weet het natuurlijk nooit. Misschien is hij niet 100% fit en willen ze hem sparen .......
Of zal het eraan liggen dat ze weer een andere coach hebben die de voorkeur geeft aan andere spelers?
Piet de Kort
25 januari 2008, 23:41
Deze week hebben we weer twee maal Duisburg gezien. Beide keren deed Jeff Paul mee.
Maar beide keren heb ik hem alleen in de eerste periode op het ijs gezien ........
Sterker gezegd heb ik hem vanavond al na de tweede minuut van de wedstrijd niet meer gezien. Hij had bij de spelersbank van Duisburg een klein opstootje met Schopper en daarna is hij mij niet meer opgevallen.
Vreemd, want de laatste keren dat ik hem heb zien spelen stond hij in alle situaties op het ijs en deed het best wel goed.
Maar je weet het natuurlijk nooit. Misschien is hij niet 100% fit en willen ze hem sparen .......
Of zal het eraan liggen dat ze weer een andere coach hebben die de voorkeur geeft aan andere spelers?
Misschien was het zijn laatste wedstrijd en staat hij morgenavond op het ijs in Glanerbrook! ::hyper::
Raymond Tellers
26 januari 2008, 00:53
Hij had in elk geval twee blauwe ogen ... althans, daar leek het in de warming-up op. Op het gezicht gemept? Of moe?
Raymond Tellers
26 januari 2008, 00:54
Misschien was het zijn laatste wedstrijd en staat hij morgenavond op het ijs in Glanerbrook! ::hyper::
Super, dan weten we in elk geval waar een lek in de verdediging te vinden is :MesVork:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.