View Full Version : Arhl
Mike van t Veer
5 oktober 2008, 16:27
Heeft iemand enig idee wanneer het wedstrijdschema van de ARHL bekend gemaakt wordt?
grt Mike
Sven van de Wall
5 oktober 2008, 16:39
ik heb geen idee
Claudia van Maurik
5 oktober 2008, 23:33
De vergadering hierover en andere dingen. Zou afgelopen zaterdag hebben plaatsgevonden maar werd op het laatste moment afgeschaft.
Er wordt een voorstel gemaakt, dat zou van het weekend komen, maar gezien dat het nu al half 12 is zal dat wel niet meer komen.
Hoop zelf ook meer te weten te komen, ben secretaris van de Mixstars Nijmegen.
Moet ook wel snel gebeuren aangezien wij altijd aangewezen data krijgen op verzoek. Dus als de competitie te laat begint zijn wij al weer een zaterdag kwijt.
Heb begrepen dat er een paar teams hebben afgehaakt, maar dat er ook nieuwe teams bij zijn gekomen.
Hoop op een sportieve competitie.
Erwin van den Boom
6 oktober 2008, 18:48
De vergadering hierover en andere dingen. Zou afgelopen zaterdag hebben plaatsgevonden maar werd op het laatste moment afgeschaft.
Er wordt een voorstel gemaakt, dat zou van het weekend komen, maar gezien dat het nu al half 12 is zal dat wel niet meer komen.
Hoop zelf ook meer te weten te komen, ben secretaris van de Mixstars Nijmegen.
Moet ook wel snel gebeuren aangezien wij altijd aangewezen data krijgen op verzoek. Dus als de competitie te laat begint zijn wij al weer een zaterdag kwijt.
Heb begrepen dat er een paar teams hebben afgehaakt, maar dat er ook nieuwe teams bij zijn gekomen.
Hoop op een sportieve competitie.
He claud welke teams zijn gestopt en wie zijn er nieuw.
Mike van t Veer
6 oktober 2008, 21:55
Wij hebben vanavond tijdens de training te horen gekregen dat we op 18-10 om 20.00 uur een uitwedstrijd spelen tegen de Mixstars. Dan zou er dus een schema bekend moeten zijn.
grt Mike
Sven van de Wall
6 oktober 2008, 22:29
Wij hebben vanavond tijdens de training te horen gekregen dat we op 18-10 om 20.00 uur een uitwedstrijd spelen tegen de Mixstars. Dan zou er dus een schema bekend moeten zijn.
grt Mike
Mixstars uit......Altijd lastig!!!!!!!!!
Mike van t Veer
6 oktober 2008, 22:31
Thuis ook vrees ik.....
Sven van de Wall
6 oktober 2008, 22:34
Thuis ook vrees ik.....
tja kampioen word je niet zomaar dat is ehhh trainen trainen trainen en nog eens trainen
Jacco van der Stelt
7 oktober 2008, 12:05
nog niet alle teams hebben de ijstijden door kunnen geven voor de wedstrijden, dit omdat de nyb nog niet alles ingepland heeft.
Nieuwe Teams
We mogen 2 nieuwe teams verwelkomen, Amsterdam Shinny Club en de Blue Mountain Cougers uit Hoorn.
Waar Amsterdam haar wedstrijden gaat spelen is op dit moment nog niet zeker.
Doordat dordrecht naar alle waarschijnlijkheid afvalt komen we op 9 teams uit.
aangezien wij bij de mixstars al de ijstijden hadden en 18 oktober dus al snel is moest dat al gecommuniceerd worden.
Pieter van der Schuit
7 oktober 2008, 14:40
De ARHL heeft toch een eigen site http://www.arhl.nl/
of wordt deze site niet meer actueel bijgehouden????
Erwin van den Boom
7 oktober 2008, 22:14
Hoe weet jij dat wij lastig zijn.
Sven van de Wall
7 oktober 2008, 22:32
Hoe weet jij dat wij lastig zijn.
tja..... je volgt het spelletje of je volgt het niet
Erwin van den Boom
8 oktober 2008, 22:29
tja..... je volgt het spelletje of je volgt het niet
En bij wie volg jij het spelletje dan?Want er spelen geen teams uit limburg in de arhl.
Sven van de Wall
8 oktober 2008, 23:00
En bij wie volg jij het spelletje dan?Want er spelen geen teams uit limburg in de arhl.
Je bent wel nieuwsgierig he?
Erwin van den Boom
9 oktober 2008, 18:07
Je bent wel nieuwsgierig he?
Jazeker,maar het zal wel een geintje zijn.
Sven van de Wall
9 oktober 2008, 21:27
Jazeker,maar het zal wel een geintje zijn.
Kom je daar nu pas achter?::happy::
Claudia van Maurik
10 oktober 2008, 18:27
Volgens mij speelt er een van de Wall in een team, maar mag hij niet officieel deelnemen aan de wedstrijden. Familie?????
Erwin van den Boom
11 oktober 2008, 16:57
Kom je daar nu pas achter?::happy::
Dacht je dat nou echt?::devilsmilie::::devilsmilie::::devilsmilie:: ::devilsmilie::
Sven van de Wall
12 oktober 2008, 16:03
Volgens mij speelt er een van de Wall in een team, maar mag hij niet officieel deelnemen aan de wedstrijden. Familie?????
Nee, dat is geen familie denk ik
Marc van de Wall
13 oktober 2008, 19:46
Nee, dat is geen familie denk ik
Nee??
Sven van de Wall
13 oktober 2008, 19:53
Nee??
Speel jij in de arhl?
Claudia van Maurik
14 oktober 2008, 21:05
Oei, toch geen problemen veroorzaakt met mijn opmerking he!
Claudia van Maurik
18 oktober 2008, 18:16
vanavond om 20.00 uur eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen Mixstars Nijmegen tegen Hoorn
Sven van de Wall
18 oktober 2008, 19:22
vanavond om 20.00 uur eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen Mixstars Nijmegen tegen Hoorn
Word erg lastig voor hoorn
Marc van de Wall
19 oktober 2008, 10:03
En wat was de uitslag??? Ik kan niet wachten!!!!!!
Dennis Albers
19 oktober 2008, 13:30
De Mixstars hebben nipt gewonnen in de laatste minuut! :-)
http://www.nijb.nl/nijbsheet.php?GameNr=27174
Claudia van Maurik
19 oktober 2008, 15:35
We (de mixstars) hebben gewonnen met 27-1.
De rest van de wedstrijden worden zo snel mogelijk ingedeeld, maar is op dit moment nog niet bekend.
Sven van de Wall
19 oktober 2008, 15:56
We (de mixstars) hebben gewonnen met 27-1.
De rest van de wedstrijden worden zo snel mogelijk ingedeeld, maar is op dit moment nog niet bekend.
Ik zei toch dat het lastig werd!!!!!
Mike van t Veer
19 oktober 2008, 16:24
Ik zei toch dat het lastig werd!!!!!
We hadden niet echt het idee dat we de punten mee naar huis zouden nemen. We spelen tenslotte pas 3 weken samen. Er is nog veel werk voor de coaches....
grt Mike
Sven van de Wall
19 oktober 2008, 16:27
We hadden niet echt het idee dat we de punten mee naar huis zouden nemen. We spelen tenslotte pas 3 weken samen. Er is nog veel werk voor de coaches....
grt Mike
Wat waren de periodestanden( 0-1) (0-0) (27-0)?
Marc van de Wall
20 oktober 2008, 12:22
grt Mike
Zou je denken?
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.