View Full Version : Wie wordt het 1000ste lid van het ijshockeyforum?
Geert van der Meulen
2 oktober 2008, 19:41
Heel IJshockey Nederland houdt de adem in: wie wordt het 1000ste lid van dit achtenswaardig forum. De teller staat is al over de 1000, maar bestudering van de laatste vijf inschrijvers leert dat officieel de teller nog niet is bereikt.
Immers: de regels van dit forum leren ons dat je moet voldoen aan de norm Voornaam_Achternaam waarbij tussen Voornaam en Achternaam een spatie wordt gelaten.
Joop, Will, Pieter, Ricardo G en JoostKeijzers voldoen daar niet aan (sorry Joost!), zodat officieel het 1000ste lid nog steeds niet officieel is.
Het wordt spannend, wie wordt nummer 1000!
Sven van de Wall
2 oktober 2008, 20:06
ikke niet::devildance::
Mitchell van Amelsfort
2 oktober 2008, 20:12
is die 1000 min pseudoniem namen of met? ::hyper::
Theo Appelhof
2 oktober 2008, 20:21
Uiteindelijk zijn we met zn allen dat getal want de eerste was belangrijk,ja wie is dat ooit geweest net zoals nr 999 en die 1000ste wordt die in het zonnetje gezet,een speciale vermelding,
Eeen taart,een fustje bier,of een bosje bloemen om maar wat te noemen...???
Kijk bij de eigen gegevens staat toch ook geen getal van jij was nr zoveel,maar dat dit forum naar een getal is gegroeid van 1000 en straks natuurlijk 1000 plus is wel mooi.
Groetjes Theo.
Fintan Planting
2 oktober 2008, 20:25
Vanzelfsprekend houd ik het ook al een tijdje in de gaten :grin:
Na beoordeling van de vandaag binnengekomen aanvragen zitten we nu op 999 goedgekeurde accounts. De eerstvolgende goedgekeurde is dus de 1.000e. Een heugelijk feit...
Overigens is user-ID nummer 1.000 al een tijd geleden uitgegeven. De ID-nummers van accounts die worden afgekeurd vervallen en worden niet opnieuw gebruikt. Als dat nog te volgen is...
Freek Joosten
2 oktober 2008, 20:39
Henk Smit wordt het, mark my words :P
Sven van de Wall
2 oktober 2008, 20:43
Ben benieuwd!!!!!!!!
Fintan Planting
2 oktober 2008, 20:46
Uiteindelijk zijn we met zn allen dat getal want de eerste was belangrijk,ja wie is dat ooit geweest net zoals nr 999 en die 1000ste wordt die in het zonnetje gezet,een speciale vermelding,
Iedereen is hier even belangrijk, Theo. De 1.000e is een natuurlijk leuke mijlpaal, maar de actieve gebruikers zijn het hart van dit forum.
Ik gok trouwens dat de allereerste gebruiker Marco Spelten was. Die heeft het oorspronkelijke forum tien jaar geleden opgezet.
Theo Appelhof
2 oktober 2008, 21:23
Iedereen is hier even belangrijk, Theo. De 1.000e is een natuurlijk leuke mijlpaal, maar de actieve gebruikers zijn het hart van dit forum.
Ik gok trouwens dat de allereerste gebruiker Marco Spelten was. Die heeft het oorspronkelijke forum tien jaar geleden opgezet.
Goed uit jou reaktie begrijp ik dat je dus nu ruim 1000 leden hebt maar, dat die niet allemaal posten mee doen of weinig reageren want als je de gemiddelde cijfers ziet dan doen er ongeveer (corect me if i am wrong) 500 leden regelmatig posten en de rest waarschijnlijk puur uit interesse op het forum LEEST.
Maar wat jij ook aanhalt Iedereen is belangrijk en dat cijfer van 1000 is mooi maar is niet meer dan een moment van,en het zullen er denk ik wel meer worden.
Vooral van de teams die er bij zijn gekomen Utrecht en Eindhoven daar zal denk ik naar de toekomst de belangstelling voor het forum groter worden.
Groetjes Theo.
Sven van de Wall
2 oktober 2008, 21:24
Spannend he
Fintan Planting
2 oktober 2008, 21:28
Goed uit jou reaktie begrijp ik dat je dus nu ruim 1000 leden hebt maar, dat die niet allemaal posten mee doen of weinig reageren want als je de gemiddelde cijfers ziet dan doen er ongeveer (corect me if i am wrong) 500 leden regelmatig posten en de rest waarschijnlijk puur uit interesse op het forum LEEST.
We hebben op dit moment 455 actieve gebruikers. Daaronder vallen alle gebruikers die de afgelopen 30 dagen hebben ingelogd op het forum. Als het goed is gaat dat aantal de komende week wel omhoog, aangezien een groot deel van de fans nu uit de zomerslaap gaat ontwaken :)
Overigens is er daarnaast een veelvoud daarvan aan gebruikers die meeleest zonder in te loggen.
Eric van der Putten
2 oktober 2008, 21:38
@Fintan:
Dennis, mijn zoontje, heeft zich zojuist aangemeld, maar er moet een hele procedure gevolgd worden zodat ie toestemming van mij heeft. Ik zou een formulier moeten faxen en zo. Heb hier geen fax staan, kan het ook op een andere manier?
Geert van der Meulen
2 oktober 2008, 21:59
@Fintan:
Dennis, mijn zoontje, heeft zich zojuist aangemeld, maar er moet een hele procedure gevolgd worden zodat ie toestemming van mij heeft. Ik zou een formulier moeten faxen en zo. Heb hier geen fax staan, kan het ook op een andere manier?
Dennis van der Putten!
Gefeliciteerd met het lidnummer 999.
Je hebt hiermee een doos roze koeken en een gratis rit met het Bossche Busje gewonnen, aangeboden door Eric van der Putten!
Freek Joosten
2 oktober 2008, 22:31
Fintan, hoe kan het dat als je op Gebruikerslijst klikt, je maar 989 leden krijgt te zien, en niet 999?
Piet de Kort
3 oktober 2008, 00:20
Pleur op naar Zweden, Freekie-boy! Veel plezier! ::wavetowel::::cheerleader::::happy::
Fintan Planting
3 oktober 2008, 08:39
@Fintan:
Is geen probleem, Eric; het account is bij deze vrijgegeven. Je ontvangt daar verder geen mailtje meer van, aangezien ik het nu handmatig heb doorgevoerd.
Fintan, hoe kan het dat als je op Gebruikerslijst klikt, je maar 989 leden krijgt te zien, en niet 999?
Gebruikers die hun account zelf nog niet geactiveerd hebben (via activeringsmail), accounts die nog niet door mij zijn vrijgegeven, gebruikers met een tijdelijke of permanente ban en leden van de tuchtcommissie staan niet in de ledenlijst.
Eric van der Putten
3 oktober 2008, 08:49
Is geen probleem, Eric; het account is bij deze vrijgegeven. Je ontvangt daar verder geen mailtje meer van, aangezien ik het nu handmatig heb doorgevoerd.
Aha, bedankt Fintan! Scheelt weer een hoop papieren rompslomp. Zo zou het overal moeten gaan ;-)
Wendy Tellers
3 oktober 2008, 10:09
Bij mij staat ie op 991.
Mijn vriend heeft zich inmiddels ook al aangemeld.
Op korte tijd heb ik hem ook zo gek gekregen dat hij het spelletje leuk vind en gaat dus fijn wekelijks mee naar de ijshallen in Duitsland. En nu het seizoen in Nederland weer begint zal hij daar ook van de partij zijn!!!!!
Fintan Planting
3 oktober 2008, 10:29
Bij mij staat ie op 991.
Op korte tijd heb ik hem ook zo gek gekregen dat hij het spelletje leuk vind en gaat dus fijn wekelijks mee naar de ijshallen in Duitsland. En nu het seizoen in Nederland weer begint zal hij daar ook van de partij zijn!!!!!
Dat is omdat er tussendoor weer twee accounts waren vrijgegeven. Zie ook mijn uitleg hierboven.
De aanmelding van je vriend is nog niet via de mail geactiveerd, maar hij kan de 1.000e worden :)
Jan Schut
3 oktober 2008, 16:09
Bij mij staat ie op 991.
Zo, mevr. Tellers ook weer aaanwezig nu de ijskoortd uit breekt op de Glanerbrook.
Kost je wel gebak, als je vriend de 1000 wordt.
Wendy Tellers
3 oktober 2008, 18:41
Zo, mevr. Tellers ook weer aaanwezig nu de ijskoortd uit breekt op de Glanerbrook.
Hahaha. Ja, de ijskoorts begint weer enorm te stijgen.
Toch al een paar weken, maar helaas weinig tijd om op het forum aanwezig te zijn.
Werken, werken en nog eens werken!!!!
Sven van de Wall
3 oktober 2008, 19:25
Het word echt spannend, mijn vriendin heeft zich inmiddels ook aangemeld
Gerard Eisma
3 oktober 2008, 19:56
Maar wat jij ook aanhalt Iedereen is belangrijk en dat cijfer van 1000 is mooi maar is niet meer dan een moment van,en het zullen er denk ik wel meer worden.
Vooral van de teams die er bij zijn gekomen Utrecht en Eindhoven daar zal denk ik naar de toekomst de belangstelling voor het forum groter worden.
Groetjes Theo.
Ik denk zonder al te pessimistisch te willen zijn, dat het aantal van 500 actieve posters niet gehaald wordt.
Aan de andere kant zijn er ook tal van belangstellenden die wel lezen op het forum, maar zich niet hebben aangemeld (noot: ik bedoel dus niet de mensen die wel aangemeld zijn, maar eenvoudigweg niet inloggen). Het totaal aantal bezoekers op de site (wellicht valt dit ook wel te meten, hoewel dan zit je ook met mensen die vanaf verschillende computers op het forum kijken) is dus waarschijnlijk veel groter als de 1.000 leden.
De nieuwe aanwas zal waarschijnlijk uit Utrecht en Eindhoven komen. Fans van de bestaande teams die wel het forum bezoeken, zullen waarschijnlijk een reden hebben om geen account aan te vragen.
groet,
Gerard
Jack Mulders
3 oktober 2008, 20:04
Gebak en Limburg is een , Jan !!!
::yummie::::yummie::::yummie::
Jan Been
3 oktober 2008, 20:39
Het word echt spannend, mijn vriendin heeft zich inmiddels ook aangemeld
Zou je Kim niet eerst voorstellen Sven.
Huub Penners
3 oktober 2008, 21:43
Welke Kim is de gelukkige Jan :goodman: Ken er teveel in Geleen en omstreken :smiley_geleen:
Sven van de Wall
4 oktober 2008, 09:02
Morgen Jan
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.