View Full Version : Huwelijksaanzoek Chéval?
Roger W. de Groot
22 september 2008, 15:06
Hij gaat Annetje ten huwelijk vragen op het ijs :)
Piet de Kort
22 september 2008, 15:45
Hij gaat Annetje ten huwelijk vragen op het ijs
Hopelijk 4 oktober in Thialf! Zou leuk zijn met een flinke Brabantse (Tilburgse) aanhang erbij!! ::devildance::::happy::::groovydance::::proost::
Roger W. de Groot
22 september 2008, 15:58
Hopelijk 4 oktober in Thialf! Zou leuk zijn met een flinke Brabantse (Tilburgse) aanhang erbij!! ::devildance::::happy::::groovydance::::proost::
Met Martijn Snoeren als getuige die de ringen aanbiedt op het bonbonschaaltje :)
Chéval van den Bos
22 september 2008, 15:58
Hij gaat Annetje ten huwelijk vragen op het ijs :)
Nou ehhh.... zou natuurlijk wél ontzettend origineel zijn!! Maar je hebt t nu al verklapt!!! moet ik wéér iets anders bedenken!!!!! thx buddy! hahaha
MAAR.... ik had het even nodig voor een zakelijke relatie,
allemaal bedankt voor de reacties en we zijn eruit!!
Groeten,
Chéval
Emile Joosten
22 september 2008, 19:59
Hoeveel Brabanders denk je dat erheen zullen gaan??
Annet Boers
22 september 2008, 20:26
Hoezo, ga jij een ijsbaan bouwen?
in de achtertuin waar hij me idd dus ten huwelijk gaat vragen, dus moeten jullie wel even een tripje maken als jullie dr bij willen zijn! haha
maar goed ik lees nu al weer tegenberichten tssss valt dat weer tegen chéval....
Piet de Kort
22 september 2008, 20:29
Hoeveel Brabanders denk je dat erheen zullen gaan??
Jij niet! Misschien Rob en ik! :goodman:
Annet Boers
22 september 2008, 20:39
Jij niet! Misschien Rob en ik! :goodman:
piet ben jij mijn getuige dan???
Piet de Kort
22 september 2008, 20:45
piet ben jij mijn getuige dan???
Trouwen!!!! Weet je het zeker? ::pray::
Ik ben bang dat ik daar van Robbie Verschuuren de kans niet voor krijg! Misschien komt Mark Schellekens ook wel mee! ::kusje:::Crowd:
Annet Boers
22 september 2008, 20:50
Trouwen!!!! Weet je het zeker? ::pray::
Ik ben bang dat ik daar van Robbie Verschuuren de kans niet voor krijg! Misschien komt Mark Schellekens ook wel mee! ::kusje:::Crowd:
grappenmaker!
Piet de Kort
22 september 2008, 20:54
grappenmaker!
Wanneer is de datum, Annet? Toch 4 oktober 2008! ::afro::
Chéval van den Bos
22 september 2008, 21:08
Hoe ::offtopic:: kunnen jullie gaan met zn allen... zelfs jij lieffie!!
stel ik eens een SERIEUZE vraag...... (en nee niet die wie jullie denken! :Bonk3:)
hahaha
Annet Boers
22 september 2008, 21:09
Hoe ::offtopic:: kunnen jullie gaan met zn allen... zelfs jij lieffie!!
stel ik eens een SERIEUZE vraag...... (en nee niet die wie jullie denken! :Bonk3:)
hahaha
waar t hart van vol is......
Chéval van den Bos
22 september 2008, 21:14
waar t hart van vol is......
Idd.... hier hoort dat thuis....
slap ge...!
Als dat al zo zou zijn doe ik dat niet via een forum.. hahaha
Komt goed hoor Annetje :goodman:!
BTW. Ben jij niet aan t werk??
Roger W. de Groot
22 september 2008, 21:21
En Roger van der Waarden mag dan de twee in de echt verbinden. :)
http://www.bewaarjeplaatje.nl/output/1222111118.jpg
Roger W. de Groot
22 september 2008, 21:22
Komt goed hoor Annetje :goodman:!
BTW. Ben jij niet aan t werk??
Oops, betrapt.... ;)
Annet Boers
22 september 2008, 21:26
Oops, betrapt.... ;)
ssssst, ben ik ook.... ben heeeeel druk op de computer verslagen aan het maken! ;)
Chéval van den Bos
22 september 2008, 21:26
En Roger van der Waarden mag dan de twee in de echt verbinden. :)
http://www.bewaarjeplaatje.nl/output/1222111118.jpg
Hahaha, nou.... je hebt t lekker met ons voor! Hij heeft trouwens verd%$#!&^%$!# wel meer haar dan ik heb!!!
Roger W. de Groot
22 september 2008, 21:29
Hahaha, nou.... je hebt t lekker met ons voor! Hij heeft trouwens verd%$#!&^%$!# wel meer haar dan ik heb!!!
Dat is geen haar Chéval, dat is een toupetje :)
Chéval van den Bos
22 september 2008, 21:30
Dat is geen haar Chéval, dat is een toupetje :)
Dussss................ er is nog hoop voor mij??? ::afro:: COOL!
Annet Boers
22 september 2008, 21:34
Dussss................ er is nog hoop voor mij??? ::afro:: COOL!
niet van topic veranderen.... dit ging niet over het haar of geen haar van jou of van de waarden.....
Chéval van den Bos
22 september 2008, 21:37
niet van topic veranderen.... dit ging niet over het haar of geen haar van jou of van de waarden.....
Nee klopt! DIt ging over de afmetingen van een IJSHOCKEYBAAN!! haha
en ik ga NU naar huis..... tot straks, HARDE WERKER!! :Bonk3:
Roger W. de Groot
22 september 2008, 21:41
Heb ik hier het duwtje in de rug gegeven voor een daadwerkelijk huwelijksaanzoek, of onbewust een gevoelig onderwerp aangehaald? :) In beide gevallen, ik verwacht een uitnodiging voor heel de dag mocht het zover komen!! ;)
Annet Boers
22 september 2008, 23:18
Heb ik hier het duwtje in de rug gegeven voor een daadwerkelijk huwelijksaanzoek, of onbewust een gevoelig onderwerp aangehaald? :) In beide gevallen, ik verwacht een uitnodiging voor heel de dag mocht het zover komen!! ;)
hey roger,
we hebben het er even over gehad (ben net thuis) en je mag kiezen... óf je mag de taart aansnijden...... óf.... chéval zijn toupet dragen die hij speciaal voor die dag aanschaft! dus hou 4 oktober maar vrij! lol
Piet de Kort
23 september 2008, 10:26
hey roger,
we hebben het er even over gehad (ben net thuis) en je mag kiezen... óf je mag de taart aansnijden...... óf.... chéval zijn toupet dragen die hij speciaal voor die dag aanschaft! dus hou 4 oktober maar vrij! lol
Neen, 4 oktober is geen goede dag voor een huwelijksaanzoek! Het is dan dierendag, slecht guur weer .................. en die dag kan ik niet! ::censor::
Bij deze wederom (waarschijnlijk) een afmelding voor mij! Grote nieuwe bonbonschaal zal ik Trappers niet zien winnen! :Bonk3:
Rob Verschuuren
23 september 2008, 10:47
Neen, 4 oktober is geen goede dag voor een huwelijksaanzoek! Het is dan dierendag, slecht guur weer .................. en die dag kan ik niet!
Bij deze wederom (waarschijnlijk) een afmelding voor mij! Grote nieuwe bonbonschaal zal ik Trappers niet zien winnen! :Bonk3:
ik mag ook niet Piet :Sadley: of het kost me een extra vakantie ::cry2::
of ik mag op kamers :grin:
Sven van de Wall
23 september 2008, 10:54
ik mag ook niet Piet :Sadley: of het kost me een extra vakantie ::cry2::
of ik mag op kamers :grin:
Dat is precies de reden waarom ik niet getrouwd ben, ik mag wel overal naartoe
Rob Verschuuren
23 september 2008, 10:58
Dat is precies de reden waarom ik niet getrouwd ben, ik mag wel overal naartoe
ja Sven, maar wie maakt jou wakker? je was niet in Tilburg voor de open dag en niet bij de eerste training van eaters..... :goodman:
en dat jij alleen bent, heeft een andere reden......... als je wil opvallen in de kroeg, stop je mond vol met onderzetters ::devilsmilie::
vrouwen houden niet van een man met een grote mond ::wavetowel::
Sven van de Wall
23 september 2008, 11:04
ja Sven, maar wie maakt jou wakker? je was niet in Tilburg voor de open dag en niet bij de eerste training van eaters..... :goodman:
en dat jij alleen bent, heeft een andere reden......... als je wil opvallen in de kroeg, stop je mond vol met onderzetters ::devilsmilie::
vrouwen houden niet van een man met een grote mond ::wavetowel::
ik heb een wekker, de open dag van Tilburg was iets tussengekomen (spijtig genoeg) en de training van de eaters vind ik niet zo interresant
en vanavond maakt mijn vrouwtje voor de allereerste keer kennis met ijshockey
ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord
Rob Verschuuren
23 september 2008, 11:08
ik heb een wekker, de open dag van Tilburg was iets tussengekomen (spijtig genoeg) en de training van de eaters vind ik niet zo interresant
en vanavond maakt mijn vrouwtje voor de allereerste keer kennis met ijshockey
ik hoop dat ik al je vragen heb beantwoord
Ik hoop, dat ze het leuk gaat vinden! Dan zien we elkaar weer in Geleen en/of Tilburg.
en ja, al mijn vragen zijn beantwoord Sven.
gr. Rob
p.s. doe niet meteen de act met de onderzetters ::devilsmilie::
Sven van de Wall
23 september 2008, 11:53
Ik hoop, dat ze het leuk gaat vinden! Dan zien we elkaar weer in Geleen en/of Tilburg.
en ja, al mijn vragen zijn beantwoord Sven.
gr. Rob
p.s. doe niet meteen de act met de onderzetters ::devilsmilie::
Bedankt voor de tip
Roger W. de Groot
23 september 2008, 12:53
hey roger,
Ik ga voor de toupet, die taart aansnijden moet je mij niet toevertrouwen, gaat op zekers mis. :)
Annet Boers
23 september 2008, 15:21
Ik ga voor de toupet, die taart aansnijden moet je mij niet toevertrouwen, gaat op zekers mis. :)
haha je mag m dragen he.... niet opzetten!!!! ::afro::
Roger W. de Groot
23 september 2008, 16:04
haha je mag m dragen he.... niet opzetten!!!! ::afro::
Nee dat begrijp ik, stel dat je met de verkeerd trouwt....:Bonk3:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.