View Full Version : PIET bedankt!!
Jan van Son
21 september 2008, 23:37
Is wel off topic . Maar ik vind dat heel Tilburg en Den Haag moeten weten dat ons vertrouwen wel een deuk heeft gekregen Onnodige kaartjes ,blijven met bier zitten
en zijn verstoken van de zoute pinda,s.
Roger W. de Groot
21 september 2008, 23:52
Heeft Piet het af laten weten?
Jan van Son
22 september 2008, 00:00
Heeft Piet het af laten weten?
Ja dat wel maar toch alle voor berichten die was de bob en we komen zeker,
dus had ik verhoging van mijn zakgeld gekregen en een tandestoker voor de
pinda's meegenomen.helaas We zullen hem nog wel een kans geven maar dan wel zonder financiele ondersteuning en pinda's houden we tegoed.
Roger W. de Groot
22 september 2008, 00:05
Vrijdag zou hij tenminste nog met een volle auto gaan. Vreemd.....hij reageert ook niet op zijn telefoon.
Emile Joosten
22 september 2008, 07:01
Vrijdag zou hij tenminste nog met een volle auto gaan. Vreemd.....hij reageert ook niet op zijn telefoon.
Piet was moe nadat hij thuis een bankstelletje van links naar rechts had moeten schuiven en zou vroeg naar bed gaan.
Harry stond echter zoals afgesproken wél paraat met kaartjes. Heb hem vóór aanvang van de wedstrijd nog gezocht om 'n biertje te brengen maar was al nergens meer te vinden! Nam ook zijn telefoon niet op en zat waarschijnlijk gezellig in de VIP.
Maar okay, anyway bedankt voor de service en Pietje sleuren we de volgende keer gewoon mee naar achter de duinen!
Rob Verschuuren
22 september 2008, 09:09
Piet was moe nadat hij thuis een bankstelletje van links naar rechts had moeten schuiven en zou vroeg naar bed gaan.
Harry stond echter zoals afgesproken wél paraat met kaartjes. Heb hem vóór aanvang van de wedstrijd nog gezocht om 'n biertje te brengen maar was al nergens meer te vinden! Nam ook zijn telefoon niet op en zat waarschijnlijk gezellig in de VIP.
Maar okay, anyway bedankt voor de service en Pietje sleuren we de volgende keer gewoon mee naar achter de duinen!
Hij mag in de achterbak, daar kan hij lekker slapen.
Tja, de jongen was zoooooooooooooooo moe :goodman:
Rob Verschuuren
22 september 2008, 09:10
Ja dat wel maar toch alle voor berichten die was de bob en we komen zeker,
dus had ik verhoging van mijn zakgeld gekregen en een tandestoker voor de
pinda's meegenomen.helaas We zullen hem nog wel een kans geven maar dan wel zonder financiele ondersteuning en pinda's houden we tegoed.
Jan nog bedankt voor het kaartje! Het team van Den Haag ziet er zeer goed uit.
Dat gaan nog mooie wedstrijden worden dit seizoen.
Piet de Kort
22 september 2008, 09:19
Hij mag in de achterbak, daar kan hij lekker slapen.
Tja, de jongen was zoooooooooooooooo moe :goodman:
Sorry, ik had vrijdagnacht ook eerder naar huis moeten gaan (lag aan Roger en Joep)of niet om 05.30 uur uit mijn bed moeten gaan!
Harry, Jan, Bert en de rest van het cluppie achter de duinen, ik kom dit seizoen nog wel naar de Uithof met PINDA'S!!! ::afro::
Speciaal voor Den Haag fans: ik heb mijn telefoon afgezet, ik wilde de goals niet aanhoren omdat ik er niet bij was! En ook omdat ik op tijd naar bed ben gegaan! ::redrant::
Eric van der Putten
22 september 2008, 09:26
Sorry, ik had vrijdagnacht ook eerder naar huis moeten gaan (lag aan Roger en Joep)of niet om 05.30 uur uit mijn bed moeten gaan!
Harry, Jan, Bert en de rest van het cluppie achter de duinen, ik kom dit seizoen nog wel naar de Uithof met PINDA'S!!! ::afro::
Je was zo moe dat je dit niet even door had kunnen geven? :goodman:
Piet de Kort
22 september 2008, 09:56
Je was zo moe dat je dit niet even door had kunnen geven? :goodman:
Waar bemoei jij je eigen mee! Ik heb het doorgegeven aan mijn Tilburgse en Haagse vrienden, maar NIET aan jou, Putmans! Ga paddestoelen fotograveren!!!! ::redrant::
Jan van Son
22 september 2008, 10:50
Waar bemoei jij je eigen mee! Ik heb het doorgegeven aan mijn Tilburgse en Haagse vrienden, maar NIET aan jou, Putmans! Ga paddestoelen fotograveren!!!! ::redrant::
Piet had id netjes gemaild.
En jammer dat ik niet naar Emile en Rob gezocht had vooral naar wat er boven in de postings staat. Ik vind het fijn dat Piet het over zijn Haagse vrienden heeft en van mijn kant (zonder elkaar ontmoet te hebben ) is dit wederzijds.
We gaan een goed seizoen te gemoed .
Rob Verschuuren
22 september 2008, 11:43
Piet had id netjes gemaild.
En jammer dat ik niet naar Emile en Rob gezocht had vooral naar wat er boven in de postings staat. Ik vind het fijn dat Piet het over zijn Haagse vrienden heeft en van mijn kant (zonder elkaar ontmoet te hebben ) is dit wederzijds.
We gaan een goed seizoen te gemoed .
Jan, ik dacht dat de kaartjes van jou waren?! Van welke aardige man hebben wij ze dan gehad? (grijs, vriendelijk met snor)..
gr. Rob
Jan van Son
22 september 2008, 11:59
Jan, ik dacht dat de kaartjes van jou waren?! Van welke aardige man hebben wij ze dan gehad? (grijs, vriendelijk met snor)..
gr. Rob
Van Harry, ik zou voor het bier zorgen, en de pinda's nuttigen,maar zoals ik naar Piet mailde wat in het vat zit verzuurd niet en ja pinda's worden oud.maar Piet zorgt voor verse.En gaat voortaan iets vroeger naar bed
Piet de Kort
22 september 2008, 12:00
Van Harry, ik zou voor het bier zorgen, en de pinda's nuttigen,maar zoals ik naar Piet mailde wat in het vat zit verzuurd niet en ja pinda's worden oud.maar Piet zorgt voor verse.En gaat voortaan iets vroeger naar bed
Leeftijd begint mee te spelen, Jan! ::happy:: Maar het seizoen is nog lang! ::proost::::hyper::
Jan van Son
22 september 2008, 12:06
Leeftijd begint mee te spelen, Jan! ::happy:: Maar het seizoen is nog lang! ::proost::::hyper::
Uh was toch anders. Brabantse nachten zijn lang .
Vind het seizoen maar kort nog geen 9mnd en dan zijn alle liefhebbers al in afwachting.
Sven van de Wall
22 september 2008, 12:14
Uh was toch anders. Brabantse nachten zijn lang .
Vind het seizoen maar kort nog geen 9mnd en dan zijn alle liefhebbers al in afwachting.
3x20 min. schijnt voor jullie al te lang te zijn::devildance::
Eric van der Putten
22 september 2008, 12:20
Is wel off topic . Maar ik vind dat heel Tilburg en Den Haag moeten weten dat ons vertrouwen wel een deuk heeft gekregen Onnodige kaartjes ,blijven met bier zitten
en zijn verstoken van de zoute pinda,s.
Nou Jan, uit bovenstaand berichtje maak ik op dat ie je heeft laten zitten. Als Piet zich gewoon afgemeld heeft, is er toch niks aan de hand.
@Piet: paddestoelen fotograferen??? Nee dank je, ik kom niet bij je thuis op de koffie. ;-)
Jan van Son
22 september 2008, 12:29
3x20 min. schijnt voor jullie al te lang te zijn::devildance::
Ach voor 1keer mocht Tilburg eens ons Haags kwartiertje gebruiken.
Maar let wel voor 1 keer.
Dus maar hopen dat de Trappers in het seizoen net als Piet vroeger naar bed gaan zodat ze niet 30 minuten lang slaapdronken op het ijs staan.
30 min +15 min (Kwartiertje terug) blijven er 15 minuten over en dat is dus tekort,
om het lang vol te houden in de comp Trapperkes.
Piet de Kort
22 september 2008, 12:32
Nou Jan, uit bovenstaand berichtje maak ik op dat ie je heeft laten zitten. Als Piet zich gewoon afgemeld heeft, is er toch niks aan de hand.
@Piet: paddestoelen fotograferen??? Nee dank je, ik kom niet bij je thuis op de koffie. ;-)
Beter lezen, Vughtse muppet! Enne Lennox is er niet altijd bij om je te beschermen hoor! Pas op met je uitspraken! ::devildance::::happy::::luisterjongen::
Jan van Son
22 september 2008, 12:33
Nee klopt het is nu zo dat Piet en Ik samen aan het pils gaan en erna paddestoelen in
Vught gaan fotograferen vooral zwammen.
Sven van de Wall
22 september 2008, 12:35
Ach voor 1keer mocht Tilburg eens ons Haags kwartiertje gebruiken.
Maar let wel voor 1 keer.
Dus maar hopen dat de Trappers in het seizoen net als Piet vroeger naar bed gaan zodat ze niet 30 minuten lang slaapdronken op het ijs staan.
30 min +15 min (Kwartiertje terug) blijven er 15 minuten over en dat is dus tekort,
om het lang vol te houden in de comp Trapperkes.
Er is ook nog zoiets als het Limburgs kwartiertje, dat gaat nog wat worden komend seizoen
Jan van Son
22 september 2008, 12:42
er is ook nog zoiets als het limburgs kwartiertje, dat gaat nog wat worden komend seizoen
plagiaat !!!!!
Eric van der Putten
22 september 2008, 23:42
Nee klopt het is nu zo dat Piet en Ik samen aan het pils gaan en erna paddestoelen in
Vught gaan fotograferen vooral zwammen.
Die zijn er inderdaad genoeg hier in het bos. Moet wel zeggen dat het bos in de richting van Tilburg ligt. Zouden ze daar vandaan komen dan?
Harry Batist
23 september 2008, 00:00
FF geheel doorgelezen, ik zat idd in VIP (gratis eten en drinken) had nog wel in de 2e pauze in de andere bar gezocht maar zag jullie nergens, gelukkig nog wel buiten na de wedstrijd nog gezien en gedag gezegd. Volgende keer gezellig met z'n allen een biertje drinken met pinda's van Piet. Emile sorry maar door de herrie van het geklots van mijn bier hoorde ik mijn telefoon niet. En Piet was volgens mij nog moe van Feyenoord-Ajax kijken. Laters.....
Rob Verschuuren
23 september 2008, 10:19
FF geheel doorgelezen, ik zat idd in VIP (gratis eten en drinken) had nog wel in de 2e pauze in de andere bar gezocht maar zag jullie nergens, gelukkig nog wel buiten na de wedstrijd nog gezien en gedag gezegd. Volgende keer gezellig met z'n allen een biertje drinken met pinda's van Piet. Emile sorry maar door de herrie van het geklots van mijn bier hoorde ik mijn telefoon niet. En Piet was volgens mij nog moe van Feyenoord-Ajax kijken. Laters.....
nog bedankt voor het kaartje Harry! gr. van rob
Jasper Maassen
23 september 2008, 12:00
plagiaat !!!!!
Ja, van het Leids kwartiertje :)
Sven van de Wall
23 september 2008, 12:02
Ja, van het Leids kwartiertje :)
Hoeveel kwartiertjes hebben we eigenlijk in Nederland?
Jasper Maassen
23 september 2008, 12:08
Hoeveel kwartiertjes hebben we eigenlijk in Nederland?
Ik kende alleen het Haagse en het Leidse, eigenlijk...
Sven van de Wall
23 september 2008, 12:08
Ik kende alleen het Haagse en het Leidse, eigenlijk...
Het Limburgse niet?
Jasper Maassen
23 september 2008, 12:41
Het Limburgse niet?
Nope. Zal wel op hetzelfde neerkomen neem ik aan?
Sven van de Wall
23 september 2008, 13:06
Nope. Zal wel op hetzelfde neerkomen neem ik aan?
ehhhhhh, ja
Jan van Son
23 september 2008, 14:12
Het Limburgse niet?
Volgens Wikipedia bestaat er een Leids, MAASTRICHTS, Leuvens etc kwartiertje
wat gebruikt wordt in het universiteits jargon.
Daar integen komt het Haags kwartiertje van de supp ADO Den Haag.
dus uit de Haagse sport
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.