PDA

View Full Version : Jan H.

Joep Versteden
20 september 2008, 00:50
Sorry Jan, moet even terugkomen op mijn uitspraak van afgelopen dinsdag... onze eerste lijn gaat bij nader inzien toch meer dan 20 punten pakken dit seizoen. Vandaag weer ong. 15 punten tegen een weliswaar niet al te hoog in te schatten tegenstander, maar toch, ze vlogen er wel heel makkelijk in... ben benieuwd of die drie en een halve defence van jullie ze wel af kunnen stoppen ;-)

Hans Maertzdorff
20 september 2008, 08:40
Sorry Jan, moet even terugkomen op mijn uitspraak van afgelopen dinsdag... onze eerste lijn gaat bij nader inzien toch meer dan 20 punten pakken dit seizoen. Vandaag weer ong. 15 punten tegen een weliswaar niet al te hoog in te schatten tegenstander, maar toch, ze vlogen er wel heel makkelijk in... ben benieuwd of die drie en een halve defence van jullie ze wel af kunnen stoppen ;-)

Jij krijgt dus steeds meer vrienden in Geleen, NOT ::redrant::

Joep Versteden
20 september 2008, 09:20

Net zoals jullie het vervelend vinden dat wij dingen over jullie imports zeggen, vinden wij het niet leuk dat jullie onze eerste lijn al bij voorbaat afschrijven, zonder ze ooit gezien te hebben. Ik heb ze nu twee keer gezien en ik zeg je alleen maar dat ze meer dan 250 punten gaan pakken dit seizoen en daar wil ik een weddenschap met je over afsluiten...

Hans Maertzdorff
20 september 2008, 09:24
Net zoals jullie het vervelend vinden dat wij dingen over jullie imports zeggen, vinden wij het niet leuk dat jullie onze eerste lijn al bij voorbaat afschrijven, zonder ze ooit gezien te hebben. Ik heb ze nu twee keer gezien en ik zeg je alleen maar dat ze meer dan 250 punten gaan pakken dit seizoen en daar wil ik een weddenschap met je over afsluiten...

Ga zo door, de zak knauf staat al klaar voor je:goodman:
http://www.renovastuc.nl/images/knauf.gif

Ro Herregraven
20 september 2008, 09:37
Nu er ploegjes meedoen als Eindhoven, Utrecht en Groningen zou ik me diep schamen als die lijn de 300 punten NIET haalt.

Zo kan ik het ook.

En het maar raar vinden dat je jeugdige talenten ervandoor gaan... Tjonge...

Joep Versteden
20 september 2008, 09:51
Nu er ploegjes meedoen als Eindhoven, Utrecht en Groningen zou ik me diep schamen als die lijn de 300 punten NIET haalt.

Zo kan ik het ook.

Groningen is niet meer zo'n gatenkaas als vorig seizoen anders...

Emile Joosten
20 september 2008, 10:08

Talent Richie van Hulten kwam weer naar Tilburg terug.
Onur Mete, Max van Lieshout, Dennis Unk, Mark Donders en Jeroen van den Broek bleven gewoon bij Trappers.
Uit de selectie van vorig jaar is Dennis Donders overgestapt naar Eindhoven.

Jan Hofstede
20 september 2008, 10:33

Haha... Zou ik ook bijzonder trots op zijn.... Winnen (vraag niet hoe) van 3 onbekende imports en 10 en een halve Belg... Geniet er nog maar even van Joep....

Jan Hofstede
20 september 2008, 10:34

Joep blijft altijd mijn vriend Hans... (ja ja... ik weet dat ik rare vrienden heb)

Jan Hofstede
20 september 2008, 10:44

Aangezien jij de topic-naam Jan H. hebt gegeven, neem ik aan dat je met bovenstaande bedoelt, dat ik jullie 1e lijn al bij voorbaat afkraak... Het enige wat ik beweer is, dat Tilburg ten opzichte van vorig jaar behoorlijk heeft ingeleverd... en dat een 300-puntenlijn niet zomaar even wordt vervangen... Tot nu toe blijkt dat ook, gezien de uitslagen...

Jan Been
20 september 2008, 11:06
Aangezien jij de topic-naam Jan H. hebt gegeven, neem ik aan dat je met bovenstaande bedoelt, dat ik jullie 1e lijn al bij voorbaat afkraak... Het enige wat ik beweer is, dat Tilburg ten opzichte van vorig jaar behoorlijk heeft ingeleverd... en dat een 300-puntenlijn niet zomaar even wordt vervangen... Tot nu toe blijkt dat ook, gezien de uitslagen...

En dan maar te zwijgen over de verdediging van de trappers die laten hun keeper ook al in de steek als het verslag van Emileke moet geloven.

Roger W. de Groot
20 september 2008, 11:12
Nu we het toch over de imports hebben, ik heb gehoord dat Jake Brenk afgetraind terug is gekomen van vakantie? :)

Roger W. de Groot
20 september 2008, 11:14
Haha... Zou ik ook bijzonder trots op zijn.... Winnen (vraag niet hoe) van 3 onbekende imports en 10 en een halve Belg... Geniet er nog maar even van Joep....

Scorebordjournalistiek ;) We zullen zien wat de eaters er dinsdag van bakken

Jan Hofstede
20 september 2008, 11:28
Nu we het toch over de imports hebben, ik heb gehoord dat Jake Brenk afgetraind terug is gekomen van vakantie? :)

Klopt, Jake is in vorm.... Heeft in ieder geval een geweldige conditie. Betekent dat hij goed bezig is geweest in de zomer...

Jan Hofstede
20 september 2008, 11:31
Scorebordjournalistiek ;) We zullen zien wat de eaters er dinsdag van bakken

Aangezien we volgens Joep maar 3 en een halve defence hebben, verwacht ik daar niet te veel van....:Bonk3:

Sven van de Wall
20 september 2008, 13:39
Gelukkig staan deze berichten allemaal in klepshot,hoef ik ze dus niet serieus te nemen

Eric van der Putten
20 september 2008, 14:27

Inderdaad, wedstrijd 1 9 punten, wedstrijd 2 18 punten, dus al 27 punten in 2 wedstrijden!

Lijn 2, wedstrijd 1 8 punten, wedstrijd 2 weer 8 punten, dus al 18 punten in 2 wedstrijden...

Sven van de Wall
20 september 2008, 14:41
Inderdaad, wedstrijd 1 9 punten, wedstrijd 2 18 punten, dus al 27 punten in 2 wedstrijden!

Lijn 2, wedstrijd 1 8 punten, wedstrijd 2 weer 8 punten, dus al 18 punten in 2 wedstrijden...

Ik hoop dat dat zondag tegen Den Haag ook lukt

Harry Batist
20 september 2008, 14:44
Ik hoop dat dat zondag tegen Den Haag ook lukt Wat denk je nou zelf Sven!!!::redrant::

Sven van de Wall
20 september 2008, 14:45
Wat denk je nou zelf Sven!!!::redrant::

Ik zeg toch, ik HOOP

Sven van de Wall
20 september 2008, 14:57
Ik zeg toch, ik HOOP

En met mij vele anderen

Joep Versteden
20 september 2008, 15:37
En dan maar te zwijgen over de verdediging van de trappers die laten hun keeper ook al in de steek als het verslag van Emileke moet geloven.

Oh, maar dat ben ik helemaal met je eens, verdedigend klopt er nog niks van en tot nu toe is Thompson ook alles behalve imponerend, alles wat één op één op hem afrijdt schiet de puck er schijnbaar moeiteloos in. Er is dus nog veel werk aan de winkel. Het enige wat ik hier wilde zeggen is dat de eerste lijn van Tilburg ook dit seizoen weer een plaag zal zijn voor de meeste defences in Nederland en dat deze lijn kwalitatief niet veel zal onderdoen voor Lalonde-Stienstra-Bernakevitch.

Joep Versteden
20 september 2008, 15:39

Zo slecht waren ze nou ook weer niet, we zullen zien volgende week...

Jan Been
20 september 2008, 16:58

Ik HOOP dat Tilburg een dik pak slaag gaat krijgen zondag.

Sven van de Wall
20 september 2008, 23:54

Ben jij nu ineens voor Den Haag?

Hans Maertzdorff
20 september 2008, 23:55
Ben jij nu ineens voor Den Haag?

Alles is beter dan Tilburg, overloper wat je bent:Bonk3:

Joep Versteden
21 september 2008, 00:22
Alles is beter dan Tilburg, overloper wat je bent:Bonk3:

Valt me tegen van je Hans, had nog wel een mooie nieuwe blauwgele sjaal voor je klaarliggen ;-) Hoe laat vertrekken we naar Heist morgen?

Sven van de Wall
21 september 2008, 00:55
In Tilburg worden ze zenuwachtig, ze komen zelfs naar de oefenpotjes van de Eaters kijken
er zal echter niet veel te zien zijn, het is gewoon een gezellig samen zijn op het ijs zodat de spelers een beetje aan elkaar kunnen wennen

Joep Versteden
21 september 2008, 10:12
In Tilburg worden ze zenuwachtig, ze komen zelfs naar de oefenpotjes van de Eaters kijken
er zal echter niet veel te zien zijn, het is gewoon een gezellig samen zijn op het ijs zodat de spelers een beetje aan elkaar kunnen wennen

Ik ben helemaal niet zenuwachtig Svennemans, ik kijk gewoon graag ieshockey en omdat ik nu in Limburg ben en Den Haag nogal ver rijden (en die daar voor een 'open dag' 10 euro durven te vragen) is zou ik graag naar de Ieturs gaan kijken, al zie ik net dat Heist op den Berg ook 88 km is :smiley_geleen:

Sven van de Wall
21 september 2008, 10:16
Ik ben helemaal niet zenuwachtig Svennemans, ik kijk gewoon graag ieshockey en omdat ik nu in Limburg ben en Den Haag nogal ver rijden (en die daar voor een 'open dag' 10 euro durven te vragen) is zou ik graag naar de Ieturs gaan kijken, al zie ik net dat Heist op den Berg ook 88 km is :smiley_geleen:

Dat is nog geen uur rijden vanaf hier,wil je vanaf hier naar den haag reken maar op tweeenhalf uur heen en tweeenhalfuur terug maar niettemin veel succes vanavond gewenst aan de Trappers, kijken of we harry en cornelis weer een beetje stil kunnen krijgen

Jan Hofstede
21 september 2008, 10:31

Gezellig Joep... Zien we ons vanavond....

Snelste route is volgens Tommie... 94 km.... 1 uur en 5 minuten.... Mag de pret niet drukken...

Sven van de Wall
21 september 2008, 10:33
Is er nog ergens een plaatsje vrij in de auto?

Michael Schoenmakers
21 september 2008, 11:34

Ik hoop het ook ...... wat kan mij dat schelen zeg een OEFENwedstrijd leuk om warm te worden.

Hoe waren jullie oefenwedstrijden tot nu toe?

ow en even vorig seizoen werden we ook steeds geklopt door de flyers in het thialf behalve 1 wedstrijd en wat gebeurde er die wedstrijd idd we werden KAMPIOEN............

Maar idd knap dat jullie al dingen kunne zeggen over spelers die jullie nog geen 1 keer hebben zien spelen. Alleen maar van horen zeggen.

Joep Versteden
21 september 2008, 13:51
Is er nog ergens een plaatsje vrij in de auto?

Hier misschien ook nog een paar liefhebbers... wie o wie rijdt er?

Michael Schoenmakers
21 september 2008, 22:43
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Been http://www.ijshockeyforum.com/n/cb/buttons/viewpost.gif (http://www.ijshockeyforum.com/n/showthread.php?p=57909#post57909)

whahahahah jammer he?

Eric van der Putten
22 september 2008, 00:07

27 punten in 2 wedstrijden, nu met de 3e wedstrijd in Den Haag erbij staat de teller voor de 1e lijn al op 44 punten!

Gemiddelde ligt beduidend hoger dan het gemiddelde van de B-L-S lijn!

Ingeboet?

Jan Hofstede
22 september 2008, 01:04
27 punten in 2 wedstrijden, nu met de 3e wedstrijd in Den Haag erbij staat de teller voor de 1e lijn al op 44 punten!

Gemiddelde ligt beduidend hoger dan het gemiddelde van de B-L-S lijn!

Ingeboet?

Prachtig Eric....

De 1e lijn van Geleen scoorde vandaag ook 4 x...
Brenk 4 goals
Bartzen 4 ass.
Farrer 3 ass.

En dat na pas 4 dagen in training...

Eric van der Putten
22 september 2008, 01:12
Prachtig Eric....

De 1e lijn van Geleen scoorde vandaag ook 4 x...
Brenk 4 goals
Bartzen 4 ass.
Farrer 3 ass.

En dat na pas 4 dagen in training...

Zullen ze dat ook tegen Den Haag doen Jan, hoop het wel voor jullie. Zie al uit naar een halve finale tegen jullie, was gezellig toen!

Sven van de Wall
22 september 2008, 10:08
Wat denk je nou zelf Sven!!!::redrant::
Ik denk dat Tilburg met 6 tegen 4 wint::wavetowel::::happy::::devildance::

Piet de Kort
22 september 2008, 10:13
Ik denk dat Tilburg met 6 tegen 4 wint::wavetowel::::devildance::

Het was 4-7 volgens het Brabants Dagblad, Sven!!! ::happy::

Sven van de Wall
22 september 2008, 10:14
Het was 4-7 volgens het Brabants Dagblad, Sven!!! ::happy::

Bedankt Pietje

Rob Verschuuren
22 september 2008, 10:20

Na de 4 tegen 0 voor Den Haag kreeg ik dat bange gevoel ook Jan (en ik hoop het natuurlijk NIET, dat Tilburg een dik pak slaag krijgt).

Ná de wissel Knudsen en het verschil in conditie sloeg de wedstrijd om. Met Knudsen op het ijs, was deze uitslag nooit tot stand gekomen.

Wij misten drie spelers (Tony Bergin, Casey en Rody Jacobs) en Den Haag 1 speler.

Let op Jan, Den Haag is TOP dit seizoen.

Sven van de Wall
22 september 2008, 12:39
Na de 4 tegen 0 voor Den Haag kreeg ik dat bange gevoel ook Jan (en ik hoop het natuurlijk NIET, dat Tilburg een dik pak slaag krijgt).

Ná de wissel Knudsen en het verschil in conditie sloeg de wedstrijd om. Met Knudsen op het ijs, was deze uitslag nooit tot stand gekomen.

Wij misten drie spelers (Tony Bergin, Casey en Rody Jacobs) en Den Haag 1 speler.

Zo zie je maar, een wedstrijd duurt 3x20 min. en niet 2x20min.

Jan Been
22 september 2008, 13:20
whahahahah jammer he?

Ja is zeker jammer,maar er komen nog meer wedstrijden en wie weet wat er dan nog kan gebeuren.

Jan Been
22 september 2008, 13:22

Ik had niets anders verwacht van Den Haag dat ze TOP zouden zijn,maar nu ik dit allemaal lees heeft Den Haag een groot probleem zou knudsen weg vallen.

Jan Been
22 september 2008, 13:23
Zo zie je maar, een wedstrijd duurt 3x20 min. en niet 2x20min.

Waarom had jij een Tilburg-shirt onder dat van de Eaters Sven ????????????????

Roger W. de Groot
22 september 2008, 15:10
Waarom had jij een Tilburg-shirt onder dat van de Eaters Sven ????????????????

Geen gekke vragen stellen Jan. Dan is het makkelijker om zijn ware aard (Tilburgfan) tevoorschijn te halen.