PDA

View Full Version : Geleenstraat in Den Haag en andere zaken

Sven van de Wall
14 september 2008, 22:36
En hoppa Den Haag is ineens een wereldstad mens wat haat ik dat dorp, al mijn zuurverdiende centjes gaan daar naartoe, ik wou dat ze den haag nooit hadden uitgevonden

Harry Batist
14 september 2008, 22:54
En hoppa Den Haag is ineens een wereldstad mens wat haat ik dat dorp, al mijn zuurverdiende centjes gaan daar naartoe, ik wou dat ze den haag nooit hadden uitgevonden In Geleen wonen trekt ook niet echt volle zalen:Bonk3:Trouwens Geleen is een dorp en Den Haag een stad. LBO zeker alleen gehad.

Jan van Son
14 september 2008, 23:47
Als je net zo werkt als post zijn het echt geen zuur verdiende centjes.

Michael Immerzeel
15 september 2008, 00:29
geleense humor is moeilijk...

Roger W. de Groot
15 september 2008, 10:46
In Geleen wonen trekt ook niet echt volle zalen:Bonk3:Trouwens Geleen is een dorp en Den Haag een stad. LBO zeker alleen gehad.

En volgens mij heb jij zelfs geen lagere school niet afgemaakt als ik dit lees. Den Haag heeft nog steeds geen stadsrechten. Geleen-Sittard daarentegen wel ;) (samengevoegd met Borne en Sittard), ook al toen het nog Geleen was.
Den-Haag is dus eigenlijk gewoon een groot dorp. ;)

Jordy Rutten
15 september 2008, 10:47
In Geleen wonen trekt ook niet echt volle zalen:Bonk3:Trouwens Geleen is een dorp en Den Haag een stad. LBO zeker alleen gehad.

Van de Limburgse Wikipedia...

Gelaen waor i?rtieds e dörp en greujde in de twintigste i?w (http://li.wikipedia.org/wiki/Twintigste_i%C3%A8w) sjnel oet tot 'n sjtad en 't c?ntrum van de Westelike Miensjtreek (http://li.wikipedia.org/w/index.php?title=W%C3%A8stelike_Koelsjtreik&action=edit&redlink=1), veurnamelik um de in 1926 (http://li.wikipedia.org/w/index.php?title=1926&action=edit&redlink=1) geëupende Sjtaotskoel Maurits (http://li.wikipedia.org/wiki/Sjtaotskoel_Maurits).

Ofwel: Geleen was vroeger een dorp en groeide in de 20e eeuw snel uit tot een stad en het centrum van de Westelijke Mijnstreek, voornamelijk vanwege de in 1926 geopende Staatsmijn Maurits.
Volgens mij is Geleen wel degelijk een stad.

En Den Haag is op dit moment officieel een stad. Maar volgens mij hebben ze die alleen te danken aan de titel gekregen van de broertjes Bonaparte.

Want stadsrechten heeft Den Haag nooit gekregen...

En morgen komt er weer die oersaaie troonrede uit Den Haag: Een oude taart met een lelijke hoed (die zelf miljoenen per jaar opstrijkt) gaat ons vertellen dat er ons op bezuinigd moet worden....

Maar is dit niet iets voor de klepshot???

Michel Heerkens
15 september 2008, 17:00
En volgens mij heb jij zelfs geen lagere school niet afgemaakt als ik dit lees. Den Haag heeft nog steeds geen stadsrechten. Geleen-Sittard daarentegen wel ;) (samengevoegd met Borne en Sittard), ook al toen het nog Geleen was.
Den-Haag is dus eigenlijk gewoon een groot dorp. ;)Ik mag hopen dat het geen Borne is, want dit ligt tussen Almelo en Hengelo. Waarschijnlijk bedoel je Born, wat op steenworpafstand ligt van Sittard :)

Roger W. de Groot
15 september 2008, 17:03
Ik mag hopen dat het geen Borne is, want dit ligt tussen Almelo en Hengelo. Waarschijnlijk bedoel je Born, wat op steenworpafstand ligt van Sittard :)

stimmt ;)

Harry Batist
15 september 2008, 17:24
stimmt ;) wie heeft nou zijn lagere school niet afgemaakt? En volgens mij heb jij zelfs geen lagere school niet afgemaakt als ik dit lees,<< als ik dit lees klopt die zin ook niet echt.

Roger W. de Groot
15 september 2008, 17:36
wie heeft nou zijn lagere school niet afgemaakt? En volgens mij heb jij zelfs geen lagere school niet afgemaakt als ik dit lees,<< als ik dit lees klopt die zin ook niet echt.

Je ongelijk toegeven is nog nooit iemand slechter van geworden Harry. ;)

ps. quoten is best moeilijk heh?

Harry Batist
15 september 2008, 17:48
Je ongelijk toegeven is nog nooit iemand slechter van geworden Harry. ;)

ps. quoten is best moeilijk heh? ne hoor valt best mee.

Roger W. de Groot
15 september 2008, 17:52
ne hoor valt best mee.

Goed zo, je leert snel! ;)

Zijn Den Haag en Geleen nou dorpen of steden Harry?

Harry Batist
15 september 2008, 17:54

Zijn Den Haag en Geleen nou dorpen of steden Harry? Den Haag WERELDSTAD en Geleen een STAD :smiley_geleen:

Sven van de Wall
15 september 2008, 17:55

Zijn Den Haag en Geleen nou dorpen of steden Harry?

Geleen, is een dorp waar geen klote te doen is!!!!!!!!!!!!!

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:01
Den Haag WERELDSTAD en Geleen een STAD :smiley_geleen:

Behalve 4 dagen in februari Harry, dan zijn de rollen omgedraaid:

http://gobboe.web-log.nl/gobboe/2008/03/gedicht-over-ge.html

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:03

Aaii, die is raak. Deze opmerking hoort thuis in topic: "kan dit wel?" :)

Heb je al een woning gevonden in Tilburg Sven?

Jan van Son
15 september 2008, 18:04
Ik ben niet zo goed in geografie MAAAAR ik weet wel dat wij in Den Haag een Geleenstraat hebben.
En daar mocht ik van moeder en nu van mij vrouw niet komen.

Jan van Son
15 september 2008, 18:05

Ik herinner me weer dat het wel iets met klote te maken had.

Joep Versteden

Kan iemand deze onzin naar Klepshot verplaatsen aub. Ik word helemaal ziek van die onzin hier op het forum :Bonk3:

Sven van de Wall
Ik ben niet zo goed in geografie MAAAAR ik weet wel dat wij in Den Haag een Geleenstraat hebben.
En daar mocht ik van moeder en nu van mij vrouw niet komen.

gelukkig hebben we in geleen geen Den Haag straat!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan van Son
15 september 2008, 18:07

Gelukkig maar probeer wat info in te winnen .

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:08

Whahaha 1-0 voor Sven. Die was goed gevonden.

Harry Batist
15 september 2008, 18:16
gelukkig hebben we in geleen geen Den Haag straat!!!!!!!!!!!!!!!! maar wel een Den Haag STAAT

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:17
maar wel een Den Haag STAAT

verklaar je nader!!!!!!!!!

Harry Batist
15 september 2008, 18:18
verklaar je nader!!!!!!!!! Den Haag regerings stad dus weet je waar je centen heen gaan, maar goed geheel off topic stoppen en back to normal en de groeten an Joep.

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:20
Den Haag regerings stad dus weet je waar je centen heen gaan, maar goed geheel off topic stoppen en back to normal en de groeten an Joep.

Alsof ik Joep elke dag zie

Harry Batist
15 september 2008, 18:21
Alsof ik Joep elke dag zie Bedoel dit nav zijn eerdere bericht om on topic te blijven

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:21
Niet te moeilijk maken voor Sven, Harry. Hij heeft het al moeilijk genoeg met zijn dubbele supporters gevoel ;)

Harry Batist
15 september 2008, 18:22
Niet te moeilijk maken voor Sven, Harry. Hij heeft het al moeilijk genoeg met zijn dubbele supporters gevoel ;) hij zit een beetje in tweestrijd van welke club hij een seizoenskaart gaat nemen, denk ik

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:24
Niet te moeilijk maken voor Sven, Harry. Hij heeft het al moeilijk genoeg met zijn dubbele supporters gevoel ;)

Dat valt best mee hoor, Ik verheug mij wel ontzettend op Geleen vs Tilburg en Tilburg vs Geleen Tenminste twee supportersgroepen die wel fatsoendelijk met elkaar kunnen omgaan afgezien van een stelletje Aardappelen

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:37
ik zie meer als Brabant alleen ja en bedankt

Vertel Arnold, je hebt de meisjes in Fortaleza toch niet lastig gevallen heh?

Emile Joosten
15 september 2008, 20:00

Sven is op zoek naar adoptie-ouders in Tilburg!

Michael van Opstal
15 september 2008, 21:09
Sven is op zoek naar adoptie-ouders in Tilburg!

Ik heb nog wel een schoonmoeder die sinds enkele jaren veel bij mij (ons) op bezoek is omdat ze verder toch niet veel om handen heeft.:yawinkle: