PDA

View Full Version : Duur avondje uit in Stappegoor Arena!

Piet de Kort
14 september 2008, 22:52
0,20 euricent per pilske met bon duurder! Anders 1,8o euri!!! Aquarius zelfs gestegen van 1 bon naar 1,5 bon! Waar moet dit heen!!!!

Ik heb vanavond in ieder geval er eentje minder gedronken!!!!!!!!!!!! :goodman:

Hans Maertzdorff
14 september 2008, 22:54
0,20 euricent per pilske met bon duurder! Anders 1,8o euri!!! Aquarius zelfs gestegen van 1 bon naar 1,5 bon! Waar moet dit heen!!!!

Vrij simpel Pietje, fan van de Eatertjes worden, dan hebbie voor 1.40 al een pilske:Bonk3:

Piet de Kort
14 september 2008, 23:03
Vrij simpel Pietje, fan van de Eatertjes worden, dan hebbie voor 1.40 al een pilske:Bonk3:

Dat weet je het voor de volgende keer Hans als je naar Tilburg afreist! 2,55 euri voor een aquarius!!!! Pilske 3,75 gulden en Aquarius 5,62 gulden!!!! Waar gaat dit over!!!

Roger W. de Groot
14 september 2008, 23:05

Aquarius van 1,60 naar 2,70 gaat helemaal nergens over. En die arme vrijwilligers krijgen heel het gezeik zich heen.

Als ze slim waren geweest hadden ze ergens binnen een rookgedeelte gemaakt. Die horeca gaat heel veel inleveren.... Het is gewoon rustig binnen tussen de periodes waar het normaal dringen is...

Annet Boers
14 september 2008, 23:11
Aquarius van 1,60 naar 2,70 gaat helemaal nergens over. En die arme vrijwilligers krijgen heel het gezeik zich heen.

Als ze slim waren geweest hadden ze ergens binnen een rookgedeelte gemaakt. Die horeca gaat heel veel inleveren.... Het is gewoon rustig binnen tussen de periodes waar het normaal dringen is...

dus daar worden de spelers van betaald.... nieuws uit heerenveen al gehoord??? komend seizoen is het bier ?5,00 en beerenburg-cola ?7,50 lol

Piet de Kort
14 september 2008, 23:15
dus daar worden de spelers van betaald.... nieuws uit heerenveen al gehoord??? komend seizoen is het bier €5,00 en beerenburg-cola €7,50 lol

Roep maar niet te hard, Annetje! Het kan zomaar gebeuren, ook in Friezeveen!!! :goodman:

Ps. De groeten van Mark en Martijn!

Annet Boers
14 september 2008, 23:27
Roep maar niet te hard, Annetje! Het kan zomaar gebeuren, ook in Friezeveen!!! :goodman:

Ps. De groeten van Mark en Martijn!

Mark??? hmmm de laatste keer dat ik die "sprak"was hij niet over mij te "spreken" hihi. maar goed groetjes terug aan beide en ik krijg vast een drankje van m als ik weer in tilburg ben! hihi

Eric van der Putten
14 september 2008, 23:56
Inderdaad belachelijk ja, die prijs voor een Aquarius. Ach ja, vorig jaar verkochten ze er aan Ut Bossche Busje tijdens de wedstrijd toch minstens 8, vanavond 0,0. Beter toch maar die prijs omlaag, niet?

Paul van Heertum
15 september 2008, 03:42
Thuis blijven is goedkoper

Marco van Pelt
15 september 2008, 09:43
Ik kocht ook 6 bonnen, voor een aantal aquarius.. krijg er wel geteld 4 flesjes voor... ik vroeg nog aan dat vrouwke of ze het wel goed deed....

Niet normaal die prijzen..ook voor mij de laatste keer geweest dat ik hier bonnen ga halen.. eens kijken of ze het dan gaan snappen..

Rob Verschuuren
15 september 2008, 09:58
Tja, het is inderdaad niet normaal........... ga toch maar bij de Makro een tree met sportdrank halen.. neem ik het gewoon mee naar de wedstrijd.

Een prijsverhoging ok, maar dan niet nog een halve bon meer vragen.. dat is gewoon te veel.

Peter Knops
15 september 2008, 10:03

Ben bang dat bij ons de prijzen van een pilsje ook naar ?1.80 !!!!! is gestegen....

Michael Schoenmakers
15 september 2008, 10:20
Tja prijzen van de gewone kaartjes zijn hetzelfde gebleven dus het moet helaas ergens anders vandaan komen.

Eric van der Putten
15 september 2008, 10:54
Thuis blijven is goedkoper

Niet kletsen Paul, alles is al duur genoeg tegenwoordig, dus de clubs moeten blij zijn dat er überhaupt publiek komt kijken.

Of willen ze weer terug naar de beginfase, dat ijshockey een elite-sport was?

Tel gewoon even na: normaal 8 flesjes, dat kost nu dus 8 x 2,55 (prijs zag ik voorbij komen) = 20,40 euro! Omgerekend 45 GULDEN voor 8 flesjes drank!

PS: ik koop ook voortaan wat flesjes drank ik de winkel. Als meerdere mensen dit gaan doen, misschien komen ze dan weer terug op hun besluit.

Emile Joosten
15 september 2008, 11:00
Tel gewoon even na: normaal 8 flesjes, dat kost nu dus 8 x 2,55 (prijs zag ik voorbij komen) = 20,40 euro! Omgerekend 45 GULDEN voor 8 flesjes drank!

Guldens bestaan niet meer Eric.
En als je zo wilt rekenen is je huidige inkomen in guldens ook ruim tweemaal zo hoog!!En dan worden die flesjes in euro's weer ineens heel goedkoop!8)

Roger W. de Groot
15 september 2008, 11:03
Emile, er staat nog steeds Allen Smith in je wedstrijdverslag ;)

Emile Joosten
15 september 2008, 12:02
Emile, er staat nog steeds Allen Smith in je wedstrijdverslag ;)

Beetje off-topic ga je hier wel, maar okay, Allen is inmiddels getransfereerd. En bedankt!

Ro Herregraven
15 september 2008, 12:07
Guldens bestaan niet meer Eric.
En als je zo wilt rekenen is je huidige inkomen in guldens ook ruim tweemaal zo hoog!!En dan worden die flesjes in euro's weer ineens heel goedkoop!8)

Zo zo, da's wel heel erg rechtse praat!

Raymond Demas
15 september 2008, 12:32
Alles word duurder alleen je loon blijft hetzelfde

Rob Verschuuren
15 september 2008, 12:36

Eentje minder........... het waren er dan maar twintig ::devilsmilie:: jij moet op je zolder ook met gewichten werken, anders krijg je je waaier met bier nooit gedragen ::wavetowel::

Zondag gaan we lekker naar Den Haag, kun je twee waaiers meenemen::devildance::

Jeroen van Maurik
15 september 2008, 13:02
maar het was wel gezellig toch pietje ?

Jeroen van Maurik
15 september 2008, 13:03
Alleen maar weer meer redenen om niet in de stappeGOOR te komen.

Jeroen van Maurik
15 september 2008, 13:04
Dat weet je het voor de volgende keer Hans als je naar Tilburg afreist! 2,55 euri voor een aquarius!!!! Pilske 3,75 gulden en Aquarius 5,62 gulden!!!! Waar gaat dit over!!!
Guldens in welke tijd leven jullie dan

Jeroen van Maurik
15 september 2008, 13:06
Ik kocht ook 6 bonnen, voor een aantal aquarius.. krijg er wel geteld 4 flesjes voor... ik vroeg nog aan dat vrouwke of ze het wel goed deed....

Niet normaal die prijzen..ook voor mij de laatste keer geweest dat ik hier bonnen ga halen.. eens kijken of ze het dan gaan snappen..
in tilburg snappen ze toch niks

Jan van Son
15 september 2008, 13:16
Zondag gaan we lekker naar Den Haag.(Rob Verschuuren)

En gezellig word het !!!

Emile Joosten
15 september 2008, 13:24
Zo zo, da's wel heel erg rechtse praat!

Is logisch hoofdrekenen bij jou gebonden aan rechts of links.
Beetje bekrompen, vind je niet?

Joep Meijsen
15 september 2008, 13:26

Fatsoenlijk begroten meestal wel inderdaad :Puh:

Michael Schoenmakers
15 september 2008, 13:32

gaan jullie maar lekker betaald parkeren

Rob Verschuuren
15 september 2008, 13:32
Zondag gaan we lekker naar Den Haag.(Rob Verschuuren)

En gezellig word het !!!

dat mag ik hopen Jan! We komen binnen ná Lee Towers::wavetowel::verliezen kan gebeuren, maar ik wil geen gehoorbeschadiging oplopen ::happy::

Roger W. de Groot
15 september 2008, 13:49
Beetje bekrompen, vind je niet?

vertel eens wat nieuws.....

Emile Joosten
15 september 2008, 13:50
Fatsoenlijk begroten meestal wel inderdaad :Puh:

Dat is dan weer iets anders en daar kan ik me ook in vinden.
Zag de afgelopen decennia kabinetten van allerlei signatuur fatsoenlijk begroten.
Maar dat lijkt me geen onderwerp voor hier.

Bartele de Boer
15 september 2008, 16:35
Emile, Piet, ik heb nog bonnen van vorig jaar.
Kunnen die nog worden ingewisseld?
Goede belegging geweest.

Jan van Son
15 september 2008, 16:42
dat mag ik hopen Jan! We komen binnen ná Lee Towers::wavetowel::verliezen kan gebeuren, maar ik wil geen gehoorbeschadiging oplopen ::happy::

Kan rustig vroeg komen als heer lee eenmaal op het ijs staat gooit ie er gegarandeerd een paar elbowings uit en ja word gelijk 2 min strafbank toch
en als hij zijn b.. niet houd goed voor een gamemisconduct Kan ie sluiten met I can see clearly now

Roger W. de Groot
15 september 2008, 17:33
Avondje Glanerbrook kan ook duur zijn.... :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/239431/946082a2/jantje.html

Sven van de Wall
15 september 2008, 17:51
Avondje Glanerbrook kan ook duur zijn.... :)

http://www.dumpert.nl/mediabase/239431/946082a2/jantje.html

Maar wel gezellig he Roger?

Roger W. de Groot
15 september 2008, 17:55
Maar wel gezellig he Roger?

Jazeker, ik verwacht een Tilburgse invasie in de Cross na de eerste Geleen-Tilburg :)

Kunnen de clubs niet afspreken dat ontmoetingen tussen de 2 teams voortaan op zaterdag afgewerkt worden. :)

Sven van de Wall
15 september 2008, 17:58
Jazeker, ik verwacht een Tilburgse invasie in de Cross na de eerste Geleen-Tilburg :)

Kunnen de clubs niet afspreken dat ontmoetingen tussen de 2 teams voortaan op zaterdag afgewerkt worden. :)

Ja, dat zou wat zijn he? we kunnen er mischien om stemmen

ik ben voor

Ivo Willems
15 september 2008, 18:26
Nijmegen 't ook weer wat duurder geworden, 1,80 voor een biertje ipv 1,70. Gaat een duur jaar worden ;)

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:28
Glanerbrook ook 20 cent duurder van 1.40 euro naar 1.60 euro ik neem voortaan mijn eigen bier mee ben benieuwd of ik het kan dragen

Roger W. de Groot
15 september 2008, 18:47
Glanerbrook ook 20 cent duurder van 1.40 euro naar 1.60 euro ik neem voortaan mijn eigen bier mee ben benieuwd of ik het kan dragen

http://www.abolais.nl/postzgl/fft-pzgl.jpg

Dat kun jij wel dragen, ga je niet te ver weg staan? ;)

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:50
http://www.abolais.nl/postzgl/fft-pzgl.jpg

Dat kun jij wel dragen, ga je niet te ver weg staan? ;)

Nee hoor,komt wel goed

Alex van den Brink
15 september 2008, 19:09
Ik lees net over de fin:

?Als we even budgettaire zaken opzij schuiven, dan denk ik wel dat hij iets voor ons kan betekenen.'

Nu weet je waarom de prijzen omhoog zijn.b

Jan Schut
15 september 2008, 19:39
Ik lees net over de fin:

?Als we even budgettaire zaken opzij schuiven, dan denk ik wel dat hij iets voor ons kan betekenen.'

Nu weet je waarom de prijzen omhoog zijn.b

Morgen lekker een weekje naar Tsjechie, heerlijk.

Een potje bier (1/2 liter) 0.50 cent

Groot stuk vlees in het stadion 0.75 cent.

Wat heb ik nog te zoeken in Stappegoor?????
::fight::::fight::::animgoal::

Emile Joosten
15 september 2008, 19:41
Emile, Piet, ik heb nog bonnen van vorig jaar.
Kunnen die nog worden ingewisseld?
Goede belegging geweest.

Ja zeker Bartele, die zijn nog in te wisselen voor consumpties. Je kunt ook proberen de bonnen voor ? 1,65 per stuk aan Piet te verkopen!

Roger W. de Groot
15 september 2008, 20:17

Wat heb je nog te zoeken in Nederland??

Alex van den Brink
15 september 2008, 20:48
Ik moet nog ff wachten, ik ga 3 oktober richting Praag.

Allie van Zanten
15 september 2008, 22:26

Piet ik wou met jou (met de bonnetjes van vorig seizoen) een lekker biertje drinken.
Zijn die nog inleverbaar ?

Paul van Heertum
15 september 2008, 23:29

Voor het vliegticket kan je een keer of 10 naar Stappegoor, voor de autoreis heb je een seizoenkaart

Maar veel succes verder, nu maar hopen dat jij zelf niet je financien regelt

Emile Joosten
16 september 2008, 00:12
Piet ik wou met jou (met de bonnetjes van vorig seizoen) een lekker biertje drinken.

Piet niet, de bonnetjes wel!!

Piet de Kort
16 september 2008, 09:40

Tuurlijk Allie, het zijn dezelfde bonnen! Niets veranderd behalve de prijs!!! Maar eerst komen we zondag jou een biertje geven! Ik sta wel achter de sirene enwel achter de spelersbank van Trappers!!! Tot zondag! ::wavetowel::::devildance:::partyman:

Wendy Tellers
16 september 2008, 12:20
Begrijpen jullie nou niets?
De consumpties in Tilburg zijn zo duur geworden zodat ze er minder mee gaan gooien!!!!!! :)

Wordt het misschien toch nog gezellig in het uitvak!

Wendy Tellers
16 september 2008, 12:24
Ja, allemaal drinken meenemen!!!
Zal 1, hooguit 2, keer goed gaan en dan wordt iedereen gecontroleerd.
Staan er van die lange wachtrijen voor de ingang!!!!
En meer beveiliging hebben ze dan nodig om te controleren.

Ik denk niet dat dat gaat werken.
Kortom: gewoon minder drinken en minder gooien.
De "niet-echte" ijshockeyfans zijn dan minder lastig en zoals ik hierboven al schreef zal er minder met het bier gegooid worden.

Jan Hofstede
16 september 2008, 12:48
Ja, allemaal drinken meenemen!!!
Zal 1, hooguit 2, keer goed gaan en dan wordt iedereen gecontroleerd.
Staan er van die lange wachtrijen voor de ingang!!!!
En meer beveiliging hebben ze dan nodig om te controleren.

Ik denk niet dat dat gaat werken.
Kortom: gewoon minder drinken en minder gooien.
De "niet-echte" ijshockeyfans zijn dan minder lastig en zoals ik hierboven al schreef zal er minder met het bier gegooid worden.

Nu er een algeheel rookverbod in werking is, zal de horeca beslist minder klanten te verwerken krijgen...

Mijn devies... Nu ik toch naar buiten moet voor mijn peuk....dan ook maar een blikje bier/fris in de auto...

Rob Verschuuren
16 september 2008, 12:53
Nu er een algeheel rookverbod in werking is, zal de horeca beslist minder klanten te verwerken krijgen...

Mijn devies... Nu ik toch naar buiten moet voor mijn peuk....dan ook maar een blikje bier/fris in de auto...

als ze slim zijn, maken ze een verkooppunt buiten! Dan kan iedereen die wil roken ook nog een consumptie nuttigen.

Mij maakt het niet uit, ik rook niet.......

Jan Hofstede
16 september 2008, 12:58
als ze slim zijn, maken ze een verkooppunt buiten! Dan kan iedereen die wil roken ook nog een consumptie nuttigen.

Mij maakt het niet uit, ik rook niet.......

Zou inderdaad een (helaas onhaalbare) optie kunnen zijn...

Ik weet van diverse kroegbazen in Geleen dat de omzet flink gedaald is sinds het rookverbod... Het zou me dan ook bijzonder verbazen als dat in de hal niet het zelfde zal tonen..

Piet de Kort
16 september 2008, 13:02

Ik loop wel met je mee naar jouw auto, Jan! ::proost::

Roger W. de Groot
16 september 2008, 14:00
Zou inderdaad een (helaas onhaalbare) optie kunnen zijn...

Ik weet van diverse kroegbazen in Geleen dat de omzet flink gedaald is sinds het rookverbod... Het zou me dan ook bijzonder verbazen als dat in de hal niet het zelfde zal tonen..

Misschien valt het mee Jan, in de pauzes van Tilburg-Groningen gingen de nooduitgangen boven de vakken C en E (uitvak) weer open voor de rokers. Zo kan je eerst je pils pakken bij de stand achter het uitvak en 5 meter verder je peuk opsteken. ;)

Jan van Son
16 september 2008, 14:10
[quote=Rob Verschuuren;57243]als ze slim zijn, maken ze een verkooppunt buiten! Dan kan iedereen die wil roken ook nog een consumptie nuttigen.

Zet er gelijk voor Piet een frikandelen tent bij.

Jan van Son
16 september 2008, 14:14
[quote=Rob Verschuuren;57243]als ze slim zijn, maken ze een verkooppunt buiten! Dan kan iedereen die wil roken ook nog een consumptie nuttigen.

Zet er gelijk voor Piet een frikandelen tent bij.

En dit is niet off topic want volgens de Tilburgers hebben frikandellen alles met ijshockey te maken Sorry Piet als je me in de gaten houd kun je me dus hier niet oppakken
cu zondag

Michael Schoenmakers
16 september 2008, 14:45
Begrijpen jullie nou niets?
De consumpties in Tilburg zijn zo duur geworden zodat ze er minder mee gaan gooien!!!!!! :)

Wordt het misschien toch nog gezellig in het uitvak!

en dat geld ook voor jullie net zo goed!!

ps de vuilnis bakken staan er nog hoor ;)

Moet wel zeggen heerlijk dat rookverbod je stinkt niet meer naar de smoke en het uis niet druk bij het bier halen haha.

Maar even serieus wat was het meteen rustig idd na de wedstrijd de combinatie rookverbod en prijsverhoging lijkt niet echt goed te gaan werken.

Emile Joosten
16 september 2008, 14:56
Ik loop wel met je mee naar jouw auto, Jan! ::proost::

Bah!!! Lauw bier!

Piet de Kort
16 september 2008, 15:29
Bah!!! Lauw bier!

Hoezo? Jan heeft een koelbox en ijskastje in de auto! :goodman:

Jan Hofstede
16 september 2008, 16:57
Hoezo? Jan heeft een koelbox en ijskastje in de auto! :goodman:

Klopt....

Wendy Tellers
16 september 2008, 22:00
en dat geld ook voor jullie net zo goed!
Geld niet voor mij.
Mij zie je echt niet met drinken gooien.
In mijn ogen kan dat echt niet tussen fans.

Kijk, bij Rowwen Heze is dat wat anders .... daar hoort dat erbij. :)

Erwin van den Boom
16 september 2008, 23:13
Zijn die consumptiebonnetjes niet na te maken?Het is maar een idee.

Ludo van Vliet
19 september 2008, 10:31

As gij ut mar snapt, w??ze!!!

Bonnen per 10 kopen, dan kosten ze "slechts" 1,70 euro. Afzetters!!!!

Ludo van Vliet
19 september 2008, 10:34
morgen lekker een weekje naar tsjechie, heerlijk.

groot stuk vlees in het stadion 0.75 cent.

Wat heb ik nog te zoeken in stappegoor?????

he-le-maal nix!!!!!!!!!!

Jan Schut
23 september 2008, 11:50
Voor het vliegticket kan je een keer of 10 naar Stappegoor, voor de autoreis heb je een seizoenkaart

Maar veel succes verder, nu maar hopen dat jij zelf niet je financien regelt

Net terug uit Tsjechie, 7 nachten in een Hotel.

6 wedstrijden ere- divisie gezien met een max. entree van ?4.20

Buiten het stadion lekker eten, en een 1/2 liter bier voor ? 1.40

En dat bij een topwedstrijd van Karlovy Vary-Praag.
Wat wil je nog meer, voorlopig geen STEELBURG meer.

Tot 4-11 in Heerenveen Pietje, krijg je wel een bakkie Koffie van mij voor ?0.50

::fries::::fries::::fries::

Piet de Kort
23 september 2008, 12:04
Wat wil je nog meer, voorlopig geen STEELBURG meer.

Tot 4-11 in Heerenveen Pietje, krijg je wel een bakkie Koffie van mij voor ?0.50

::fries::::fries::::fries::

4-11 is op een dinsdag, Jan! Ben ik er niet! Overigens 4 oktober ben ik er waarschijnlijk ook niet! Donnie is er opzekers! ::afro::

Sven van de Wall
23 september 2008, 12:07
In Glanerbrook gaat een pilsje ook 1.80 euro kosten::realmad::::cartmanpissed:::(

Peter Knops
23 september 2008, 12:46
In Glanerbrook gaat een pilsje ook 1.80 euro kosten::realmad::::cartmanpissed:::(

zei ik toch al eerder in deze thread.... maar jullie geloven me toch niet....:smiley_geleen:

Sven van de Wall
23 september 2008, 13:02
zei ik toch al eerder in deze thread.... maar jullie geloven me toch niet....:smiley_geleen:

oh sorry,heb ik over heen gelezen dan

Gerard van der Heide
23 september 2008, 13:30
Misschien valt het mee Jan, in de pauzes van Tilburg-Groningen gingen de nooduitgangen boven de vakken C en E (uitvak) weer open voor de rokers. Zo kan je eerst je pils pakken bij de stand achter het uitvak en 5 meter verder je peuk opsteken. ;)

Vanuit Tilburg is het actiecomité buigen of barsten van de grond gekomen. Horeca ondernemers uit Tilburg hebben zich hierin verenigd, althans diegene die de asbakken weer op tafel willen hebben.
Inmiddels wordt dit actiecomité landelijk gesteund. Dus wie weet strx gewoon weer roken in de kantine.

Er staat een artikel uit de 020 krant op www.buigenofbarsten.hyves.nl (http://www.buigenofbarsten.hyves.nl) onder blogs.

Paul van Heertum
23 september 2008, 15:01
Lijkt me sterk dat je in een sportkantine weer kan gaan roken, hopelijk slaagt het niet overigens

Roger W. de Groot
23 september 2008, 15:10
Lijkt me sterk dat je in een sportkantine weer kan gaan roken, hopelijk slaagt het niet overigens

Zoiets heeft voor -en tegenstanders. Voor een cafe met slechts 1 ruimte is het moeilijk om een rookruimte te maken. Dit is geen eerlijke concurrentie, vele grotere cafes hebben al zo'n ruimte en zodoende lopen de kleine kroegen omzet mis. In Duitsland hebben ze in juli deze zaak gewonnen tegen de overheid. Ook in andere landen zijn de regels versoepeld.
Sportkantines en restaurants is natuurlijk weer een heel ander verhaal. Bij trappers gaan de nooduitgangen weer open en kan men gebruik maken van de bar in de vriendenclub. Goede regeling! Tussen de periodes is het bij de bar in het cafe wel opvallend rustig.