PDA

View Full Version : Limburgers naar Tilburg

Roger W. de Groot
10 september 2008, 23:03
Heel goed gedaan, ik had niet anders verwacht

kan dus met een gerust gevoel gaan slapen

Ben je van de partij Sven? Wel even op tijd aangeven, dan kan er een extra tappunt neergezet worden... ;)

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:05
Ben je van de partij Sven? Wel even op tijd aangeven, dan kan er een extra tappunt neergezet worden... ;)

wanneer is het?

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:07

Trouwens ik zal wel moeten, kan ik mij weer aanmelden voor ons besloten forum

(ik mag er nl niet meer op) even freek joosten aan zijn jas trekken

Hans Maertzdorff
10 september 2008, 23:10
Trouwens ik zal wel moeten, kan ik mij weer aanmelden voor ons besloten forum

(ik mag er nl niet meer op) even freek joosten aan zijn jas trekken

Ga jij heeeeeeeeeeeeeeel gauw in Tilburg wonen:Bonk3:

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:11

dat ik daar zelf niet op gekomen ben (stom he?)

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:13
wanneer is het?

Zondag a.s. Sven. Misschien kunnen we er samen naar toe rijden? :wink:

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:16
ja gezellig mag mijn vriendin ook mee?

Roger W. de Groot
10 september 2008, 23:16
Zondag a.s. Sven. Misschien kunnen we er samen naar toe rijden? :wink:

Owjee, ook extra flessen Schrobbeler inslaan dan....

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:21
ja gezellig mag mijn vriendin ook mee?

Tuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:22
Owjee, ook extra flessen Schrobbeler inslaan dan....

Hoe meer Schrobbeler, hoe meer vreugd!

Joep Versteden
10 september 2008, 23:23

Dat gaat nog een echt probleem worden, al die Limbo's die zich in Brabant komen vestigen: Ro, straks Laurie en nu ook Sven al? Nog even en we gaan dat bordje langs de snelweg 'Brabant, natuurlijk vernieuwend' vervangen door het bordje: 'Brabant, vol is vol' ;-)

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:23

wie rijd er terug? Joep?

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:24
Dat gaat nog een echt probleem worden, al die Limbo's die zich in Brabant komen vestigen: Ro, straks Laurie en nu ook Sven al? Nog even en we gaan dat bordje langs de snelweg 'Brabant, natuurlijk vernieuwend' vervangen door het bordje: 'Brabant, vol is vol' ;-)

Nee maak er maar Limburg Noord van

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:25
wie rijd er terug? Joep?

Ja, als het op alcoholcontroles aankomt, is Joep de beste!

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:26
Ja, als het op alcoholcontroles aankomt, is Joep de beste!

ok wij gaan mee

hoe laat en waar spreken we af?

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:26
Nee maak er maar Limburg Noord van

Het werd idd tijd dat we ons grondgebied een beetje gingen uitbreiden. Blijft alleen het probleem waar we met al die Brabanders naar toe moeten...

Roger W. de Groot
10 september 2008, 23:27

Kunnen we Sven gelijk aanmelden bij El Futuro. De eerste bioscoopkaartjes zijn binnen!! :)

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:27
Het werd idd tijd dat we ons grondgebied een beetje gingen uitbreiden. Blijft alleen het probleem waar we met al die Brabanders naar toe moeten...

Die hangen we voorlopig even apart, totdat we de oplossing hebben

Joep Versteden
10 september 2008, 23:28
Kan dit geneuzel alsjeblieft verplaatst worden naar Klepshot?

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:28
Kunnen we Sven gelijk aanmelden bij El Futuro. De eerste bioscoopkaartjes zijn binnen!! :)

ik snap er geen letter van

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:29
Kan dit geneuzel alsjeblieft verplaatst worden naar Klepshot?

Dat gaat automatisch, geloof ik

Joep Versteden
10 september 2008, 23:30

Ik zou Laurie ook wel willen aanmelden, maar ik denk dat dat problemen gaat opleveren met die leuke dame achter de bar daar ;-)

Joep Versteden
10 september 2008, 23:31
Dat gaat automatisch, geloof ik

Da's handig zeg, was alles in het leven maar zo simpel.

Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:33
Ik zou Laurie ook wel willen aanmelden, maar ik denk dat dat problemen gaat opleveren met die leuke dame achter de bar daar ;-)

Hoezo, denk je dat ze mij leuker vindt dan jou?

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:33
Da's handig zeg, was alles in het leven maar zo simpel.

Ja gisteren had ik twee topics geopend bij algemeen (ik wist toen nog niet van het bestaan van klepshot af) en binnen vijf minuten stonden ze bij klepshot

Sven van de Wall
10 september 2008, 23:34
Trouwens, alles wat ik type hoort onder klepshot thuis

Joep Versteden
10 september 2008, 23:37

Jij bent nu al erelid van Klepshot, eigenlijk moet er een trofee voor komen

Jan van Son
11 september 2008, 08:54

Goh er staat nu eindelijk eens iets verstandig,maar doe het dan ook!
Laten we gelijk een beker uit geven voor mr off topic

Rob Verschuuren
11 september 2008, 09:21

Doe maar niet, we hebben Ro al in Tilburg......... het moet niet gekker worden ::devilsmilie::

Piet de Kort
11 september 2008, 09:42

Mag Hanssie M. ook met jullie meerijden! Hij wil dolgraag naar de Stappegoor arena maar hij durft het zelf niet te vragen! :goodman:

Sven van de Wall
12 september 2008, 18:47
hoe laat beginnen we? ik kom denk ik wel als het een beetje meezit met de tijden lijkt mij hartstikke gezellig

Joep Versteden
12 september 2008, 21:47
hoe laat beginnen we? ik kom denk ik wel als het een beetje meezit met de tijden lijkt mij hartstikke gezellig

09.00 in de sportschool tegenover de ijsbaan Sven, even twee uurtjes zweten en dan lekker saunaatje, vervolgens om 11.45 naar de ijsbaan om het spektakel te aanschouwen en de verloren energie weer aan te vullen door het drinken van een biertje of 'twee'. Rijd jij trouwens? Ik ken iemand die een lift zou willen naar Tilburg ;-)

Sven van de Wall
12 september 2008, 21:52
09.00 in de sportschool tegenover de ijsbaan Sven, even twee uurtjes zweten en dan lekker saunaatje, vervolgens om 11.45 naar de ijsbaan om het spektakel te aanschouwen en de verloren energie weer aan te vullen door het drinken van een biertje of 'twee'. Rijd jij trouwens? Ik ken iemand die een lift zou willen naar Tilburg ;-)

Ja duhhhhh, ik wil ook een lift

Maidy Hoofs
12 september 2008, 21:57
Je meent toch niet echt dat je zondag naar de open dag gaat, sven?

Sven van de Wall
12 september 2008, 21:58

Als Laurie rijd wel,anders pak ik de trein heb nog een paar bonnen over van de trapperij

Laurie Ioannidis
12 september 2008, 22:03
Als Laurie rijd wel,anders pak ik de trein heb nog een paar bonnen over van de trapperij

Dan gaan we er met de trein naar toe, en dan rijdt Joep terug naar Limburg. Best een goed plan :goodman:.

Sven van de Wall
12 september 2008, 22:04
Dan gaan we er met de trein naar toe, en dan rijdt Joep terug naar Limburg. Best een goed plan :goodman:.

mooi dan kunnen we alledrie drinken

Joep Versteden
12 september 2008, 22:11
mooi dan kunnen we alledrie drinken

Prima, ik zal de Bob zijn en jullie terugrijden naar Limburg. Kunnen jullie weer ouderwets 'los' in de Stappegoor Arena met bier en duivelsdrankjes... :drinkers:

Laurie Ioannidis
12 september 2008, 22:43
Prima, ik zal de Bob zijn en jullie terugrijden naar Limburg. Kunnen jullie weer ouderwets 'los' in de Stappegoor Arena met bier en duivelsdrankjes... :drinkers:

Alsof we naar Tilburg komen voor de drank! We komen gewoon om een goede pot ijshockey te zien na al die lange maanden zonder en voor de aardige mensen natuurlijk. :wink:

Sven van de Wall
12 september 2008, 23:08

Joep, je bent in een woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!

Laurie Ioannidis
12 september 2008, 23:24
Joep, je bent in een woord GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!

Dat zeg ik nou ook altijd! :heart:

Piet de Kort
12 september 2008, 23:29

Jij komt toch ook zekers wel, Maidy! Het zou mij tegenvallen als jij er niet zou zijn! Ik zie je zondag in de Stappegoor Arena wel! ::luisterjongen::::groovydance:::supz:

Piet de Kort
12 september 2008, 23:31
heb nog een paar bonnen over van de trapperij

Vriend van me!!! :drinkers:::proost:::partyman:::coffee::

Sven van de Wall
12 september 2008, 23:36
Vriend van me!!! :drinkers:::proost:::partyman:::coffee::

Heb ik jou ooit een keer overgeslagen als ik een rondje gaf?::proost::

Eric van der Putten
12 september 2008, 23:44
Dus nog meer Limburgers in een Trappers shirt? Moet niet gekker worden he hahaha

Sven van de Wall
12 september 2008, 23:48
Dus nog meer Limburgers in een Trappers shirt? Moet niet gekker worden he hahaha

Wat is daar nou gek aan?

Eric van der Putten
12 september 2008, 23:51
Wat is daar nou gek aan?

Voor jou niks, dat heb ik wel gezien afgelopen seizoen.

Piet de Kort
12 september 2008, 23:53
Heb ik jou ooit een keer overgeslagen als ik een rondje gaf?::proost::

Ik hoop van niet! De koffie sla ik over, pak jij mijn bakkie maar! :Bonk3:

Piet de Kort
12 september 2008, 23:55
Dat zeg ik nou ook altijd! :heart:

ALTIJD???? Doe niet zo klef, Laurie! Dadelijk gaat Joep nog naast zijn schoenen lopen! :Bonk3:

Sven van de Wall
12 september 2008, 23:59
Voor jou niks, dat heb ik wel gezien afgelopen seizoen.

wacht maar op komend seizoen::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::

Eric van der Putten
13 september 2008, 00:02
wacht maar op komend seizoen::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::

heb je al een seizoenskaart besteld dan Sven? (voor Trappers bedoel ik he)

Sven van de Wall
13 september 2008, 00:08
heb je al een seizoenskaart besteld dan Sven? (voor Trappers bedoel ik he)

Die krijg ik toch zeker wel

Eric van der Putten
13 september 2008, 00:11
Die krijg ik toch zeker wel

Zelf kopen Sven hahaha

Sven van de Wall
13 september 2008, 00:15
Zelf kopen Sven hahaha

Ik zoek nog een sponsor

Eric van der Putten
13 september 2008, 00:33
Ik zoek nog een sponsor

Die zoek ik al jaaaaaaaaaaaaaren :-)

Sven van de Wall
13 september 2008, 14:18
Die zoek ik al jaaaaaaaaaaaaaren :-)

Heb je al op marktplaats gekeken?

Laurie Ioannidis
14 september 2008, 18:09
Sven, waar ben je nou? Het is gezellig hier in Tilburg. Je 1e biertje staat al klaar ;)

Sven van de Wall
14 september 2008, 22:30
Sven, waar ben je nou? Het is gezellig hier in Tilburg. Je 1e biertje staat al klaar ;)

Ja sorry, was iets tussengekomen (onvoorziene omstandigheden) lol

Hans Maertzdorff
14 september 2008, 22:35
Ja sorry, was iets tussengekomen (onvoorziene omstandigheden) lol

Gelukkig ben je op het laatste moment verstandig geworden, anders had er de volgende week de pek en veren voor je klaargestaan:Bonk3:

Sven van de Wall
14 september 2008, 22:39
Gelukkig ben je op het laatste moment verstandig geworden, anders had er de volgende week de pek en veren voor je klaargestaan:Bonk3:

Staat er nu een lekker koud pilsje voor me klaar?

Hans Maertzdorff
14 september 2008, 22:41
Staat er nu een lekker koud pilsje voor me klaar?

Ik heb er in ieder geval nog 5 van jou tegoed, voor je prachtige avatar, whaaaaaaaaaaaaaaa:goodman:

Sven van de Wall
14 september 2008, 22:44
Ik heb er in ieder geval nog 5 van jou tegoed, voor je prachtige avatar, whaaaaaaaaaaaaaaa:goodman:

Ja klopt, de komende vijf wedstrijden iedere keer een pilsje, anders weet je de weg niet meer naar huis

Hans Maertzdorff
14 september 2008, 22:47
Ja klopt, de komende vijf wedstrijden iedere keer een pilsje, anders weet je de weg niet meer naar huis

Hhahahaha, woon net 200 meter van de ijshal af, dus zal geen probleem zijn, kan nog kruipen:Bonk3:

Piet de Kort
14 september 2008, 22:48

Sven, je hebt de Open dag van Tilburg gemist! Je bent niet meer welkom in de Stappegoor Arena! Waarschijnlijk wordt je ook gerouyeerd al sDestil Trappers Fan! Wat is/was je excuus????

En ik je bonnen misgelopen!!!!

Sven van de Wall
14 september 2008, 22:50
Sven, je hebt de Open dag van Tilburg gemist! Je bent niet meer welkom in de Stappegoor Arena! Waarschijnlijk wordt je ook gerouyeerd al sDestil Trappers Fan! Wat is/was je excuus????

En ik je bonnen misgelopen!!!!

snik snik

Marc van de Wall
15 september 2008, 11:17

en ik 10

Sven van de Wall
15 september 2008, 18:00
en ik 10

Ja, dat is ook waar

zeg maar waar wanneer en hoelaat

Jordy Rutten
15 september 2008, 19:08
Voor de goede orde: 'Limburgers naar Tilburg' bestaat niet. Want iemand woonachtig in Tilburg is geen echte Limburger meer...

Als men zegt dat Noord Limburg geen Limburg is, kan ik daar smakelijk om lachen.:mrgreen:

Heb alleen het idee dat Limburgers die hun provincie ontvlucht zijn niet meer de eretitel 'Limburger' mogen dragen.::limburg::

Joep Versteden
15 september 2008, 20:00
Voor de goede orde: 'Limburgers naar Tilburg' bestaat niet. Want iemand woonachtig in Tilburg is geen echte Limburger meer...

Als men zegt dat Noord Limburg geen Limburg is, kan ik daar smakelijk om lachen.:mrgreen:

Heb alleen het idee dat Limburgers die hun provincie ontvlucht zijn niet meer de eretitel 'Limburger' mogen dragen.::limburg::

:vom:

Jordy, hoe noem je dan een Limburger die voor een Gelders ijshockeyploegje is? In Zuid-Limburg vinden ze jullie trouwens maar een stelletje wannabe Limburgers merk ik trouwens. Soort reserve-Brabanders eigenlijk ;)

Jordy Rutten
15 september 2008, 20:31
:vom:

Jordy, hoe noem je dan een Limburger die voor een Gelders ijshockeyploegje is? In Zuid-Limburg vinden ze jullie trouwens maar een stelletje wannabe Limburgers merk ik trouwens. Soort reserve-Brabanders eigenlijk ;)

Precies. En een deel van degenen die mij een nep Limburger noemden zit nou lekker in Tilburg.
Daarom zeg ik dat ook. Dat ze Noord Limburg een stel wannabe Limburgers vinden is lekker hun probleem.

En waarom ik voor een Gelders clubje ben? Ik heb natuurlijk sympathie voor Geleen, maar ik ben geen Geleen fan. Voel me ook geen Eaters fan. En juist omdat veel van die Zuid Limburgers mij zo een nep Limburger vinden (ik heb trouwens nog nooit van mijn leven hier een goede reden voor gehoord, dus welke zuid-Limburger kan mij dit uitleggen) voel ik me niet thuis bij Geleen.

Ik ken zat Brabantse Nijmegen fans. En hier op het forum zitten ook Gooise Flyers fans en Hollandse Eaters fans...dus dat zal wel niet zo een probleem mogen zijn...

Joep Versteden
15 september 2008, 20:35
Precies. En een deel van degenen die mij een nep Limburger noemden zit nou lekker in Tilburg.
Daarom zeg ik dat ook. Dat ze Noord Limburg een stel wannabe Limburgers vinden is lekker hun probleem.

En waarom ik voor een Gelders clubje ben? Ik heb natuurlijk sympathie voor Geleen, maar ik ben geen Geleen fan. Voel me ook geen Eaters fan. En juist omdat veel van die Zuid Limburgers mij zo een nep Limburger vinden (ik heb trouwens nog nooit van mijn leven hier een goede reden voor gehoord, dus welke zuid-Limburger kan mij dit uitleggen) voel ik me niet thuis bij Geleen.

Ik ken zat Brabantse Nijmegen fans. En hier op het forum zitten ook Gooise Flyers fans en Hollandse Eaters fans...dus dat zal wel niet zo een probleem mogen zijn...

Als je erover wilt praten moet je me maar even een prive mail sturen. Ome Emile is trouwens ook heel erg goed met dit soort traumas ;)

Jeroen Willems
15 september 2008, 20:36
Waar gaat dit allemaal over zeg.. Wat maakt het nou uit of iemand uit een of andere provincie voor een club uit een andere provincie is.. Komop zeg :p

Ik ben hardstikke brabants, en toch ook voor Nijmegen, wat maakt dat uit?

Joep Versteden
15 september 2008, 20:45
Waar gaat dit allemaal over zeg.. Wat maakt het nou uit of iemand uit een of andere provincie voor een club uit een andere provincie is.. Komop zeg :p

Ik ben hardstikke brabants, en toch ook voor Nijmegen, wat maakt dat uit?

Mij helemaal niks Jeroen, doe wat je niet laten kunt. Mij ging het er meer om dat je als Limburger nog steeds Limburger bent ook al woon je ergens anders.

En Jordy, ik heb het net even nagevraagd voor je, maar echt verklaren kunnen ze hier niet waarom jullie niet als 'echte Limburgers' worden gezien, het maar een gevoel :smiley_geleen:

Sven van de Wall
15 september 2008, 20:48
Volgens mij voelen Limburgers zich meer verbonden met Brabanders dan met Gelderlanders kijk maar eens hoeveel Limburgers er fan zijn van Psv (ik ben voor Ajax) maar dat maakt ff niet uit

Jeroen Willems
15 september 2008, 20:49
Nou, ik ken Jordy in het echt, en als hij geen echte Limburger is, dan weet ik het ook niet meer.

Dit is echt zo, maar ook wil ik hiermee aantonen dat 'wannabe of nep Limburger' helemaal nergens op slaat.

Jordy Rutten
15 september 2008, 20:59
Wat ik denk is dat veel Zuid Limburgers eens naar Noord Limburg moeten komen om hier te sfeer te proeven, de écht Noord Limburgse Sfeer.
En dan bedoel ik niet Venlo en ook niet Mook/Molenhoek (want dat is praktisch Gelderland, geloof zelfs dat die aansluiting bij Gelderland willen). Maar dan bedoel ik de plekken en dingen waar ook Zuid Limburg mee pronkt. Want Rowwen Heze, Hertog Jan, en de Limburgse Asperges komen immers allemaal uit Noord Limburg. En die worden ook niet als 'on-Limburgs' beschouwd.
Hier wordt trouwens ook gewoon 'plat gekald'.

Dus Zuid Limburgers, kom met de Vasteloavend gezellig naar de Maasduinen of de Peel. Hier is het misschien anders, maar zeker niet minder Limburgs dan in het diepe zuiden.

Volgens mij voelen Limburgers zich meer verbonden met Brabanders dan met Gelderlanders kijk maar eens hoeveel Limburgers er fan zijn van Psv (ik ben voor Ajax) maar dat maakt ff niet uit

Ik voel mij ook veel meer verbonden met Brabant dan met Gelderland. Ik ben PSV/VVV Supporter. Ik heb veel Brabantse vrienden en kom vaker in Brabant dan in Gelderland.
In Brabant kunnen ze trouwens ook beter Carnaval vieren.:)

Nou, ik ken Jordy in het echt, en als hij geen echte Limburger is, dan weet ik het ook niet meer.

Hahha, Dank je.:)

Sven van de Wall
15 september 2008, 21:24
Wat ik denk is dat veel Zuid Limburgers eens naar Noord Limburg moeten komen om hier te sfeer te proeven, de écht Noord Limburgse Sfeer.
En dan bedoel ik niet Venlo en ook niet Mook/Molenhoek (want dat is praktisch Gelderland, geloof zelfs dat die aansluiting bij Gelderland willen). Maar dan bedoel ik de plekken en dingen waar ook Zuid Limburg mee pronkt. Want Rowwen Heze, Hertog Jan, en de Limburgse Asperges komen immers allemaal uit Noord Limburg. En die worden ook niet als 'on-Limburgs' beschouwd.
Hier wordt trouwens ook gewoon 'plat gekald'.

Dus Zuid Limburgers, kom met de Vasteloavend gezellig naar de Maasduinen of de Peel. Hier is het misschien anders, maar zeker niet minder Limburgs dan in het diepe zuiden.

Ik voel mij ook veel meer verbonden met Brabant dan met Gelderland. Ik ben PSV/VVV Supporter. Ik heb veel Brabantse vrienden en kom vaker in Brabant dan in Gelderland.
In Brabant kunnen ze trouwens ook beter Carnaval vieren.:)

Hahha, Dank je.:)

Ik heb jou ook nog nooit een wannabe Limburger genoemd

Jordy Rutten
15 september 2008, 21:26
Ik heb jou ook nog nooit een wannabe Limburger genoemd

Ik heb het ook niet over jou, Sven.;)

Maar voor jou geldt dat aanbod ook. In Noord Limburg zijn we met de carnaval heel gastvrij...