View Full Version : Onderling gekissebis
Roger W. de Groot
8 september 2008, 12:22
En??? Op je pik getrapt?
Gaan we een front vormen? Beetje frustie dat TJ toch niet komt Marc, of wat?
Jasper Maassen
8 september 2008, 12:26
Je kunt de info die je krijgt beter voor jezelf houden lijkt mij, want je moet bij sommige mensen (zoals jij) met bewijsmateriaal op tafel komen alvorens iets voor waarheid wordt aangenomen.
Nee hoor, helemaal niet. Er wordt nogal eens een hoop onzin geluld op dit forum, waardoor ik geneigd ben het grootste deel voor onzin aan te zien. Nu ik weet dat jij inderdaad contacten hebt net TJ, zal ik dat niet meer in twijfel trekken. Ik ben alleen niet zo goedgelovig dat ik direct iedereen geloof die dit beweert. Is dat zo gek? Ik denk het niet.
En frusti over dat TJ niet komt ben ik in ieder geval niet, daarvoor ben ik teveel een sto?cus. Hij komt niet, dus er langer over emmeren hoe het geweest zou zijn als hij wel was gekomen, heeft geen zin. Of anderen gefrustreerd zijn kan ik natuurlijk niet beoordelen :)
Marcel de Groot
8 september 2008, 12:27
Je kunt de info die je krijgt beter voor jezelf houden lijkt mij, want je moet bij sommige mensen (zoals jij) met bewijsmateriaal op tafel komen alvorens iets voor waarheid wordt aangenomen.
Zo maar wat roepen kan iedereen. Sommige mensen (zoals jij) zijn daar heel goed in. Bewijsmateriaal vragen is dan een logisch gevolg. Ik kan Jasper dus heel goed volgen.
Marcel de Groot
8 september 2008, 12:30
Vanwaar dat front? Als 2 mensen het met elkaar eens zijn dan is dat een front? Mmmm, beetje vreemd. Ik kan en mag natuurlijk niet voor Marc spreken, maar kun je me even uitleggen waarom hij frustie moet zijn als TJ niet komt? Ik zal er in ieder geval geen seconden minder door slapen.
Piet de Kort
8 september 2008, 12:51
Vanwaar dat front? Als 2 mensen het met elkaar eens zijn dan is dat een front? Mmmm, beetje vreemd. Ik kan en mag natuurlijk niet voor Marc spreken, maar kun je me even uitleggen waarom hij frustie moet zijn als TJ niet komt? Ik zal er in ieder geval geen seconden minder door slapen.
Ik kan het je nog sterker vertellen, Marcel! Nu ik weet dat TJ NIET naar IETURS gaat, slaap ik zelfs véél meer en vaster! ::cheerleader::::wavetowel::::gowild::
Roger W. de Groot
8 september 2008, 13:02
Zo maar wat roepen kan iedereen. Sommige mensen (zoals jij) zijn daar heel goed in.
Wat een kletspraat verkoop jij zeg!! Kom eens met voorbeelden waar ik 'zomaar' iets roep.
Marcel de Groot
8 september 2008, 13:18
Wat een kletspraat verkoop jij zeg!!
Dat schijnt een probleem te zijn die in alle takken van familie de Groot voorkomt......
Roger W. de Groot
8 september 2008, 13:32
Dat schijnt een probleem te zijn die in alle takken van familie de Groot voorkomt......
Ja leuk, sloeg natuurlijk helemaal nergens op wat je zei. Zelfs Stijn de Jong riep niet zomaar wat ;)
Ro Herregraven
8 september 2008, 13:38
Wat een kletspraat verkoop jij zeg!! Kom eens met voorbeelden waar ik 'zomaar' iets roep.
Roger W. de Groot (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854)
Eredivisie
http://www.ijshockeyforum.com/n/image.php?u=854&dateline=1202319721 (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854)
Fan van: Destil Trappers Berichten: 510
Heeft bedankt: 10
Is bedankt: 41 (30 posts)
510 voorbeelden, klaar terwijl u wacht!
Roger W. de Groot
8 september 2008, 13:53
En toch reageert Ro Herregraven op minimaal de helft van die onzin.....geeft te denken.
Weet je wat pas onzin is? Iemand beschuldigen van een valse pseudoniem op je besloten forumpje, er zelf achter komen dat je fout zit en niet de VENT zijn om je fout toe te geven. Of roep ik weer zomaar wat meneertje Herregraven?
Jasper Maassen
8 september 2008, 13:58
En toch reageert Ro Herregraven op minimaal de helft van die onzin.....geeft te denken.
Weet je wat pas onzin is? Iemand beschuldigen van een valse pseudoniem op je besloten forumpje, er zelf achter komen dat je fout zit en niet de VENT zijn om je fout toe te geven. Of roep ik weer zomaar wat meneertje Herregraven?
Dit staat natuurlijk weer helemaal los van de discussie over het al dan niet graag zien van bewijs omtrent claims die gemaakt worden op dit forum. Daar hoor ik je nu niet over, ondanks dat ik mijn mening goed heb onderbouwd en die ondersteund wordt door anderen.
Hoe dit verder in elkaar zit weet ik niet, dus daar bemoei ik me verder ook niet mee.
Roger W. de Groot
8 september 2008, 14:06
Dit staat natuurlijk weer helemaal los van de discussie over het al dan niet graag zien van bewijs omtrent claims die gemaakt worden op dit forum. Daar hoor ik je nu niet over, ondanks dat ik mijn mening goed heb onderbouwd en die ondersteund wordt door anderen.
Hoe dit verder in elkaar zit weet ik niet, dus daar bemoei ik me verder ook niet mee.
Dat is wel zo verstandig, want stel toch eens dat Ro uit het hertogdom Limburg in zijn eertje wordt aangetast.
Ontopic.
Nee hoor, helemaal niet. Er wordt nogal eens een hoop onzin geluld op dit forum, waardoor ik geneigd ben het grootste deel voor onzin aan te zien.
Duidelijke uitleg, zij je vergeven.
De reactie was op de stelling dat ik altijd maar zomaar iets roep. Schijnbaar moet er heel bijdehand Geleen aan te pas komen om dat te verdedigen. Zal wel een limburgs trekje zijn....
Marc van de Wall
8 september 2008, 14:14
En geloof niet dat we een front aan het vormen zijn. Toch niet paranoia aan worden he?
Nee , ik ben niet frustie omdat een ijshockeyer niet in Geleen komt spelen. Is niet echt mijn ding om daar heel erg van in de war te raken.
Wesley Zieltjens
8 september 2008, 14:21
Beetje jammer om te zien dat verschillende topics altijd uitmonden in een strijd...
Het is dan wel een discussie forum...maar 16 pagina's onzin zit niemand op te wachten.
Dus problemen met iemand .... pm ze dan...
Zoals Soolsma zou zeggen: en bedankt :D
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:28
Beetje jammer om te zien dat verschillende topics altijd uitmonden in een strijd...
Het is dan wel een discussie forum...maar 16 pagina's onzin zit niemand op te wachten.
Ik zou Soolsma niet quoten om je posting kracht bij te zetten. Geloof me, dat werkt averechts...
Ro Herregraven
8 september 2008, 14:30
Niks beschuldiging. Vaststelling van feiten door derden, meneer De Groot, waarna op dat moment geoorloofde actie is ondernomen. Of zou het toevallig zijn dat jouw mailtje naar Nico over mij nog helemaal NIETS voor je heeft opgeleverd?
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:30
Roger W. de Groot (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854)
Eredivisie
http://www.ijshockeyforum.com/n/image.php?u=854&dateline=1202319721 (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=854)
Fan van: Destil Trappers Berichten: 510
Heeft bedankt: 10
Is bedankt: 41 (30 posts)
510 voorbeelden, klaar terwijl u wacht!
Kijk, dat bespaart mij weer een hoop werk. Waarvoor mijn dank....
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:31
Ja leuk, laten we het onderwep valse pseudoniemen eens openen. Levert vast hele leuke discussies op he Roger.......
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:32
Ik kan het je nog sterker vertellen, Marcel! Nu ik weet dat TJ NIET naar IETURS gaat, slaap ik zelfs véél meer en vaster! ::cheerleader::::wavetowel::::gowild::
Gij sloapt toch altied goe Piet!
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:33
Ja leuk, sloeg natuurlijk helemaal nergens op wat je zei. Zelfs Stijn de Jong riep niet zomaar wat ;)
Hoe kom je nou ineens op die naam????? :Bonk3:
Ro Herregraven
8 september 2008, 14:34
De reactie was op de stelling dat ik altijd maar zomaar iets roep. Schijnbaar moet er heel bijdehand Geleen aan te pas komen om dat te verdedigen. Zal wel een limburgs trekje zijn....
Misschien heb je gelijk (en ik ga er voor het gemak van uit dat jij dat denkt), maar er zou een kleine kans kunnen zijn dat ik niet de enige ben die door je interessantdoenerij heen prikt.
De Top Tip van Deze Week voor Puckbuddies: ijshockeyers zijn heel snel vriendjes-af als ze erachter komen dat in vertrouwen gezegde zaken (via msn, facebook, hyves, etc.) uitlekken op supportersfora.
Ro Herregraven
8 september 2008, 14:36
Kijk, dat bespaart mij weer een hoop werk. Waarvoor mijn dank....
Hey, als ik een De Groot kan helpen, doe ik het graag...
Marcel de Groot
8 september 2008, 14:38
Misschien heb je gelijk (en ik ga er voor het gemakl van uit dat jij dat denkt), maar er zou een kleine kans kunnen zijn dat ik niet de enige ben die door je interessantdoenerij heen prikt.
De Top Tip van Deze Week voor Puckbuddies: ijshockeyers zijn heel snel vriendjes-af als ze erachter komen dat in vertrouwen gezegde zaken (via msn, facebook, hyves, etc.) uitlekken op supportersfora.
Ro,
dat laatste maakt "ik ben zooooo interessant want ik heb wel eens contact met spelers" mensen niets uit. Even slikken en gewoon weer doorgaan. De nieuwe spelers zijn al in het land, dus dan likken we ons daar wel weer bij in!
Ro Herregraven
8 september 2008, 14:41
Even slikken en gewoon weer doorgaan.
Ik dacht dat dat exclusief was voorbehouden aan de puckbunnies, maar puckbuddies blijkbaar ook?
Goh, wat mensen al niet doen voor een beetje schaduw-status en gevoel van geleende eigenwaarde.
Michael Immerzeel
8 september 2008, 14:44
:wtf:
Jasper Maassen
8 september 2008, 14:46
Lees het dan niet...
Jasper Maassen
8 september 2008, 14:48
Dat is wel zo verstandig, want stel toch eens dat Ro uit het hertogdom Limburg in zijn eertje wordt aangetast.
Ga ik me niet in verdiepen, want daar heb ik helemaal geen tijd voor. Ik ga er vanuit dat het forum beheerd wordt door mensen die weten wat ze doen en daar hoef ik me niet ook nog eens tegenaan te bemoeien.
Ontopic.
Duidelijke uitleg, zij je vergeven.
Bedankt voor je reactie, kan ik waarderen. En dat er veel Geleen-supporters reageren zal wel komen doordat het een Geleen-gerelateerd topic is.
Wesley Zieltjens
8 september 2008, 14:57
Lees het dan niet...
Kijk da bedoel ik dus.... beetje jammer allemaal. :Bonk3:
Jasper Maassen
8 september 2008, 15:25
Kijk da bedoel ik dus.... beetje jammer allemaal. :Bonk3:
Wat bedoel je nu? Het gaat hier minder on topic dan bij andere onderwerpen hoor. De eerste 15 pagina's gaan over Caig, als ik me niet vergis. Dus wat is nu precies je punt? Als je het niet wil lezen, klik er dan niet op. Dat geldt voor alle onderwerpen hier, dus ook voor dit.
Laurie Ioannidis
8 september 2008, 15:30
Pardon Roger? Wie is er hier nu niet VENT genoeg om toe te geven dat hij toch weer een manier heeft gevonden om stiekem mee te lezen op het besloten Eaters forum?
Maar afgezien daarvan, ben ik bijzonder op je gesteld hoor :goodman:
Marcel de Groot
8 september 2008, 15:39
Pardon Roger? Wie is er hier nu niet VENT genoeg om toe te geven dat hij toch weer een manier heeft gevonden om stiekem mee te lezen op het besloten Eaters forum?
Owwwww, ippon.........
Roger W. de Groot
8 september 2008, 15:42
Ik dacht dat dat exclusief was voorbehouden aan de puckbunnies, maar puckbuddies blijkbaar ook?
Goh, wat mensen al niet doen voor een beetje schaduw-status en gevoel van geleende eigenwaarde.
hahaha, als ik me goed herrinner ging die schaduw-status bij jou zo ver dat je zelfs bij een huisfeestje aanwezig was van een importspeler van Tilburg!!! Of roep ik weer zomaar wat Ro...??
TJ Caig vertelde mij helemaal niets in vertrouwen! Die gaf gewoon antwoord op mijn vragen. Dankzij internet beschikken we tegenwoordig over de mogelijkheid om ook mensen die we niet kennen een vraag te stellen!! Daar is helemaal niets mis mee.
In tegenstelling tot jou, kijk ik niet tegen spelers op. Het niveau van hen in hun eigen land is meestal net zo hoog als het niveau voetbal dat ik hier speel. Het salaris wat ze verdienen is in de meeste gevallen ook nog eens lager dan dat van mij.
Ik kijk met smart uit naar de volgende 'Herregraven' reactie.
Roger W. de Groot
8 september 2008, 15:45
Daarom ben ik vriendjes met Joep heh. :)
Marcel de Groot
8 september 2008, 15:46
hahaha, als ik me goed herrinner ging die schaduw-status bij jou zo ver dat je zelfs bij een huisfeestje aanwezig was van een importspeler van Tilburg!!! Of roep ik weer zomaar wat Ro...??
Ja so what? Het verschil is dat Ro er hier niet mee loopt te "pronken". En dat doe jij wel. Allemaal onder de noemer: "Kijk hoe interessant ik ben." En dat is dan schaduwstatus.
Maar goed, dat is al de 2e keer dat ik voor iemand anders reageer. Moet geen gewoonte gaan worden....
Roger W. de Groot
8 september 2008, 15:56
Ja so what? Het verschil is dat Ro er hier niet mee loopt te "pronken". En dat doe jij wel. Allemaal onder de noemer: "Kijk hoe interessant ik ben." En dat is dan schaduwstatus.
Maar goed, dat is al de 2e keer dat ik voor iemand anders reageer. Moet geen gewoonte gaan worden....
Ik noem het: een argument om te laten zien dat TJ echt niet komt.
Jij noemt het: pronken
Ik stelde hem een vraag (zoals iedere boer had kunnen doen) en hij gaf antwoord. Niks geheimszinnigs, gewoon to the point.
Als ik popie had willen doen, dan had ik hem geciteerd toen hij me naar het nummer van Larry Suarez vroeg.
Ro Herregraven
8 september 2008, 16:03
Nee, klopt helemaal, mijn toenmalige blonde puckbunny/huisgenootje was toen goed (hééél goed, zelfs) vriendjes met o.a. Jimmy Lawrence, Aaron Grosul, Sjon Wynia en Scott Farrell (om even aan te geven hoe lang dat alweer geleden is). En gratis bier sla ik nooit af. Ook niet in een flatje in Noord.
Dankzij internet beschikken we tegenwoordig over de mogelijkheid om ook mensen die we niet kennen een vraag te stellen!
Hmm, ik heb alleen maar familie, vrienden en bekenden op mijn msn. Jij daarnaast dus ook mensen die je niet kent? Ik weet niet of ik dat nu normaal, raar of sneu moet vinden. Vind je het goed als ik daar over een paar dagen op terug kom?
In tegenstelling tot jou, kijk ik niet tegen spelers op.Ben benieuwd waar je dat nu weer op baseert, aangezien ik met m'n 1.95m vrijwel uitsluitend op spelers neerkijk (m.u.v. Erik Landman).
En op jou, natuurlijk.
Het niveau van hen in hun eigen land is meestal net zo hoog als het niveau voetbal dat ik hier speel. Het salaris wat ze verdienen is in de meeste gevallen ook nog eens lager dan dat van mij.
Toch mooi dat elke posting van jou eigenlijk toch vooral over jou gaat.
Laurie Ioannidis
8 september 2008, 16:05
Daarom ben ik vriendjes met Joep heh. :)
Ja de Groot, ga het allemaal ff omdraaien! Als Joep letterlijk van het Eaters forum kan citeren, weet ik héél zeker dat hij dat niet van MIJ heeft::devilsmilie::. Joep zegt trouwens dat je eens aan het werk moet gaan en dat je hem terug moet bellen over de sportschool.:yawinkle:
Marcel de Groot
8 september 2008, 16:07
Ik noem het: een argument om te laten zien dat TJ echt niet komt.
Jij noemt het: pronken
Ik stelde hem een vraag (zoals iedere boer had kunnen doen) en hij gaf antwoord. Niks geheimszinnigs, gewoon to the point.
Als ik popie had willen doen, dan had ik hem geciteerd toen hij me naar het nummer van Larry Suarez vroeg.
Waarmee je toch weer even popie doet.........
Braak.....
Ro Herregraven
8 september 2008, 16:31
Tou-fucking-ché!
Roger W. de Groot
8 september 2008, 16:34
Waarmee je toch weer even popie doet.........
Braak.....
Als je de bal kaatst kun je hem terug verwachten Marcel. Het citaat van TJ had niets met pronken maken en daar ging het om!
BTW. De manier waarop je hier samen met Ro de strijd aangaat, begint verdacht veel op de relatie Mcleod-Selander te lijken.
Roger W. de Groot
8 september 2008, 16:41
Nee, klopt helemaal, mijn toenmalige blonde puckbunny/huisgenootje was toen goed (hééél goed, zelfs) vriendjes met o.a. Jimmy Lawrence, Aaron Grosul, Sjon Wynia en Scott Farrell (om even aan te geven hoe lang dat alweer geleden is). En gratis bier sla ik nooit af. Ook niet in een flatje in Noord.
Hmm, ik heb alleen maar familie, vrienden en bekenden op mijn msn. Jij daarnaast dus ook mensen die je niet kent? Ik weet niet of ik dat nu normaal, raar of sneu moet vinden. Vind je het goed als ik daar over een paar dagen op terug kom?
Ben benieuwd waar je dat nu weer op baseert, aangezien ik met m'n 1.95m vrijwel uitsluitend op spelers neerkijk (m.u.v. Erik Landman).
En op jou, natuurlijk.
Toch mooi dat elke posting van jou eigenlijk toch vooral over jou gaat.
Dat zal wel een verdomd kort msn-lijstje zijn Ro! Je hoeft mij niet sneu te vinden.
Weet je wat pas sneu is? Jou gezicht met je trommel om je nek na alweer een verliespartij tegen Tilburg. :teleur:
Marcel de Groot
8 september 2008, 17:12
Als je de bal kaatst kun je hem terug verwachten Marcel. Het citaat van TJ had niets met pronken maken en daar ging het om!
BTW. De manier waarop je hier samen met Ro de strijd aangaat, begint verdacht veel op de relatie Mcleod-Selander te lijken.
En toch blijf je maar interessant doen. Het leukste van alles is dat je het zelf niet eens door heb.
Overigens heeft mijn "strijd" niets te maken met het steunen van Ro. Die kan prima voor zichzelf zorgen. Ik doe dat omdat ik een sterk ontwikkelde bloedhekel heb aan mensen die zichzelf interessant vinden omdat ze "mensen kennen". Dat is kontenkruiperij van het ergste soort. Dat zijn ook de mensen die gaan vragen voor een vrijkaartje van het een of ander omdat ze iemand "kennen". Of het bekende oude schoolvriend verhaal als iemand miljonair is geworden. Van dat soort mensen word ik niet goed.
Onder die categorie mensen val jij dus ook.
Roger W. de Groot
8 september 2008, 17:27
En toch blijf je maar interessant doen. Het leukste van alles is dat je het zelf niet eens door heb.
Overigens heeft mijn "strijd" niets te maken met het steunen van Ro. Die kan prima voor zichzelf zorgen. Ik doe dat omdat ik een sterk ontwikkelde bloedhekel heb aan mensen die zichzelf interessant vinden omdat ze "mensen kennen". Dat is kontenkruiperij van het ergste soort. Dat zijn ook de mensen die gaan vragen voor een vrijkaartje van het een of ander omdat ze iemand "kennen". Of het bekende oude schoolvriend verhaal als iemand miljonair is geworden. Van dat soort mensen word ik niet goed.
Onder die categorie mensen val jij dus ook.
Dat ik het interessant vind om mensen te kennen maak jij ervan, niet ik! Is helemaal nergens op gebaseerd! Het is maar net hoe en wat je wil lezen. Lomp en bekrompen!
Dat je mij in een hokje (of categorie) plaatst bevestigt dat alleen maar. Over interessant doen gesproken. De pot verwijt de ketel.
btw. ondanks dat ik zoooo enorm populair ben betaal ik gewoon netjes voor een kaartje.
Joep Versteden
8 september 2008, 18:03
In tegenstelling tot jou, kijk ik niet tegen spelers op.
Ligt een beetje aan de speler Roger. Tegen bijv. Marcel Kars kijk ik wel op, tegen Novello weer wat minder. Opschieten nou, je hebt een afspraak op de sportschool.
Piet de Kort
8 september 2008, 18:07
Ligt een beetje aan de speler Roger. Tegen bijv. Marcel Kars kijk ik wel op, tegen Novello weer wat minder. Opschieten nou, je hebt een afspraak op de sportschool.
Roger alweer naar de sportschool!!! Of gewoon naar Frituurke Miranda!!!! ::wavetowel::::cheerleader::::happy::
Joep Versteden
8 september 2008, 18:11
Roger alweer naar de sportschool!!! Of gewoon naar Frituurke Miranda!!!! ::wavetowel::::cheerleader::::happy::
Nee, Rogerke gaat sporten en gezond leven (zegt ie). Ondertussen is Frituur Miranda al driftig aan het nadenken hoe ze het wegvallen van hun voornaamste bron van inkomsten kunnen opvangen ::wavetowel::
Diana de Kok
8 september 2008, 18:22
Kleuters
Piet de Kort
8 september 2008, 18:28
Kleuters
Moeder Theresa??? :goodman:
Michael Schoenmakers
8 september 2008, 20:50
Volgens mijn zijn er wat eeters vans gefrustreerd heheh of heb ik het mis ......
Gerrit Hof
8 september 2008, 23:45
Ik begon met heel andere verwachtingen aan deze topic,maar gaandeweg is hier een Tilburger ff op niet mis verstane wijze de oren gewassen, vermakelijk.
Roger W. de Groot
9 september 2008, 00:43
Ik begon met heel andere verwachtingen aan deze topic,maar gaandeweg is hier een Tilburger ff op niet mis verstane wijze de oren gewassen, vermakelijk.
De tussenstand op savetheflyers.com is ook vermakelijk.
Rudy Bouquet
9 september 2008, 06:48
Roger, het is natuurlijk niet aan mij om jouw schrijfkunst te veroordelen.
Maar als je eerst je opleidingsniveau op het forum etaleerd, daarna je salaris aan spelers relateerd en dan ook nog een conversatie met een speler publiceerd...... dan roept het een gevoel op bij anderen dat je om hetgeen je bent en doet interessant wilt zijn.....
Wijze raad van een "echt aardige Amsterdammer"...............doe dat niet...........! :goodman:
Juist het mooie van zo'n forum is dat iedereen gelijk is...... en gelijk krijgt op basis van zijn argumenten...!
Diana de Kok
9 september 2008, 08:07
Gaan steeds meer mensen zich mee bemoeien! Goh wat een wijsheid!
Piet de Kort
9 september 2008, 08:11
Goh wat een wijsheid!
Meen je dat, Diaan??? :Bonk3:
Michel Kuster
9 september 2008, 09:29
Gaan steeds meer mensen zich mee bemoeien! Goh wat een wijsheid!
DAAROM is het nou zo vervelend dat het andere forum er niet meer is!!!!!
Nu krijgen we hier al dat ongein.
Michel...
Michael Schoenmakers
9 september 2008, 09:41
DAAROM is het nou zo vervelend dat het andere forum er niet meer is!!!!!
Nu krijgen we hier al dat ongein.
Michel...
Jullie doen het nu toch ook?
dus jullie hebben er zelf ook schuld aan erg he?
Jasper Maassen
9 september 2008, 10:02
Volgens mijn zijn er wat eeters vans gefrustreerd heheh of heb ik het mis ......
Als je goed hebt gelezen zie je dat de "eeters vans" in kwestie allen aangeven niet gefrustreerd te zijn. Ik ken deze mensen ondertussen goed genoeg om te weten dat ze dat dus ook niet zijn. Het is een kwestie van: jammer, maar helaas.
Jasper Maassen
9 september 2008, 10:05
Als jij het financiële leed van een van de Nederlandse clubs en een sympathiek initiatief van fans om die club te redden vermakelijk vindt, ben je wel heel diep gezonken. Sorry Roger, maar als dit je niveau van antwoorden is geworden, dan kan ik je niet meer serieus nemen. Ik vind het een trieste reactie.
Marcel de Groot
9 september 2008, 10:07
Maar als je eerst je opleidingsniveau op het forum etaleerd, daarna je salaris aan spelers relateerd en dan ook nog een conversatie met een speler publiceerd...... dan roept het een gevoel op bij anderen dat je om hetgeen je bent en doet interessant wilt zijn.....
Wijze raad van een "echt aardige Amsterdammer"...............doe dat niet...........! :goodman:
Juist het mooie van zo'n forum is dat iedereen gelijk is...... en gelijk krijgt op basis van zijn argumenten...!
http://www.kemmekoolen.nl/gfx/_siteimages/spijker.jpg
Marcel de Groot
9 september 2008, 10:09
Daar waar de ware supporters hopen dat de Flyers toch mee kunnen doen, zou jij het vermakelijk vinden als ze het niet zouden redden. Typisch.....
Roger W. de Groot
9 september 2008, 10:14
Ow, het orakel heeft gesproken.
Opleidingsniveau etaleren??? Waar gaat dit naartoe?!? Het was niet ik die over mijn opleiding begon wel Rudy?
Over dat salaris. Als ik bij de Jumbo Supermarkt full time vakken gaan vullen dan verdien ik meer dan menig import in Nederland. Heeft niets met mijn salaris te maken, stond ook in een heel andere context. Maar je moet opletten welke woorden je gebruikt als je iets uit probeert uit te leggen want Ro en Rudy zitten er bovenop om je er op aan te vallen.
Ro Herregraven
9 september 2008, 10:14
Briljante opmerking. Je begint om je heen te slaan en raakt alleen jezelf. Heel goed.
Het kleine beetje krediet wat je nog bij de overige supports had is bij deze tot vrijwel nul gereduceerd.
Dat alle andere clubs, en dus ook Tilburg Trappers het ook in de recettes gaan voelen als Heerenveen sterk verzwakt mee gaat doen is waarschijnlijk nog niet eens in je opgekomen. Volgens mij hou jij niet eens zoveel van ijshockey, h?? Volgens mij hou jij alleen van jezelf, en van alles waar je je gevoel van eigenwaarde aan ontleent, zoals de Trappers en Willem II. En frituur Miranda, natuurlijk.
Roger W. de Groot
9 september 2008, 10:16
Als jij het financiële leed van een van de Nederlandse clubs en een sympathiek initiatief van fans om die club te redden vermakelijk vindt, ben je wel heel diep gezonken. Sorry Roger, maar als dit je niveau van antwoorden is geworden, dan kan ik je niet meer serieus nemen. Ik vind het een trieste reactie.
Dat klopt, en als je mijn eerdere reacties over de flyers leest zie je ook dat ik dat niet meen. Maar ik ben het gezeik van sommigen een beetje zat, het antwoord was ook enkel en alleen aan meneer Hof gericht.
Roger W. de Groot
9 september 2008, 10:23
Briljante opmerking. Je begint om je heen te slaan en raakt alleen jezelf. Heel goed.
Het kleine beetje krediet wat je nog bij de overige supports had is bij deze tot vrijwel nul gereduceerd.
Dat alle andere clubs, en dus ook Tilburg Trappers het ook in de recettes gaan voelen als Heerenveen sterk verzwakt mee gaat doen is waarschijnlijk nog niet eens in je opgekomen. Volgens mij hou jij niet eens zoveel van ijshockey, h?? Volgens mij hou jij alleen van jezelf, en van alles waar je je gevoel van eigenwaarde aan ontleent, zoals de Trappers en Willem II. En frituur Miranda, natuurlijk.
Whahaha, wie begint hier om zich heen te slaan? Over vermakelijk gesproken.
Diana de Kok
9 september 2008, 10:26
Wat krijg ik toch een andere kijk op bepaalde mensen!!
Joep Meijsen
9 september 2008, 10:28
Deze discussie heeft weinig meer met het oorspronkelijke onderwerp van doen, dus ik heb hem verplaatst. Misschien wordt het wel tijd de onderlinge strijdbijl maar te begraven, want hier komen jullie verder toch niet meer uit.
Diana de Kok
9 september 2008, 10:33
Eindelijk Joep!!
Ongelovelijk wat zitten hier een mierenneukerS!!
Michael Schoenmakers
9 september 2008, 10:43
Eindelijk Joep!!
Ongelovelijk wat zitten hier een mierenneukerS!!
Een mierenneuker kan heel positief zijn die letten heel goed op geen detais ontgaat ze dus ik zou zeggen dat het een compliment is.
maar vindt het wel raar hoever mensen gaan om andere aan te vallen.
Als je je ergens aan ergerd lees het dan niet of neem het met een zak zout (korreltje is zo weinig)
En joep goed dat je deze discussie verplaatst hebt.
Diana de Kok
9 september 2008, 10:55
Waar het mij hier omgaat is dat er bepaalde mensen zijn die lezen dat er hier iemand aangevallen wordt en dan vanuit het niets, mee gaan doen in deze discussie.
Omdat ze het alleen niet aankunnen mengen ze zich in een discussie Triest Jullie hadden een discussie laat dat dan zo blijven
Dus zie het niet als een compliment .
Fijne dag Michael.
Michael Schoenmakers
9 september 2008, 11:05
Waar het mij hier omgaat is dat er bepaalde mensen zijn die lezen dat er hier iemand aangevallen wordt en dan vanuit het niets, mee gaan doen in deze discussie.
Omdat ze het alleen niet aankunnen mengen ze zich in een discussie Triest Jullie hadden een discussie laat dat dan zo blijven
Fijne dag Michael.
maar dan ben je toch geen mierenneuker? eerder een meeloper.
En mensen zijn vrij om zich in een discussie te mengen daar is het een forum voor.
Jij ook een fijne zonnige dag Diana
Marcel de Groot
9 september 2008, 11:29
Fijne dag Michael.
Dat kan (o.a.) ik mezelf aanrekenen Diana. Echter de rede waarom ik me in de discussie heb gemengd komt voort uit mijn persoonlijke hekel aan mensen die zichzelf verheerlijken alleen omdat ze "mensen kennen". In feite maken die mensen gewoon misbruik van anderen om zelf beter te lijken. Nogmaals, dat komt voort uit mijn persoonlijke ervaringen met dit soort mensen. Dus in die situatie kan ik mijn mond niet houden. Ik weet namelijk wat deze mensen voor schade kunnen aanrichten, zonder dat ze dat zelf doorhebben.
Op heel veel onzin reageer ik niet. Maar op dit soort zaken zal ik altijd reageren. Wat een ieder daar dan ook van vind....
Rudy Bouquet
9 september 2008, 11:38
Ow, het orakel heeft gesproken.
Opleidingsniveau etaleren??? Waar gaat dit naartoe?!? Het was niet ik die over mijn opleiding begon wel Rudy?
Over dat salaris. Als ik bij de Jumbo Supermarkt full time vakken gaan vullen dan verdien ik meer dan menig import in Nederland. Heeft niets met mijn salaris te maken, stond ook in een heel andere context. Maar je moet opletten welke woorden je gebruikt als je iets uit probeert uit te leggen want Ro en Rudy zitten er bovenop om je er op aan te vallen.
Beetje onterechte opmerking Roger. Eerst verwijt je me dat ik niet op je reageer nu verwijt je me weer dat ik wel op je reageer.
Terwijl het niets meer was dan een advies......omdat je zelf niet echt schijnt te weten waarom iemand op jou reageerd zoals hij reageerd.
Ik vind het prima, ik zal niet meer op je reageren.....!
Roger W. de Groot
9 september 2008, 11:39
Dat kan (o.a.) ik mezelf aanrekenen Diana. Echter de rede waarom ik me in de discussie heb gemengd komt voort uit mijn persoonlijke hekel aan mensen die zichzelf verheerlijken alleen omdat ze "mensen kennen". In feite maken die mensen gewoon misbruik van anderen om zelf beter te lijken. Nogmaals, dat komt voort uit mijn persoonlijke ervaringen met dit soort mensen. Dus in die situatie kan ik mijn mond niet houden. Ik weet namelijk wat deze mensen voor schade kunnen aanrichten, zonder dat ze dat zelf doorhebben.
Op heel veel onzin reageer ik niet. Maar op dit soort zaken zal ik altijd reageren. Wat een ieder daar dan ook van vind....
Nu vraag ik het nog een keer, en dan stop ik ermee: op basis waarvan trek jij de conclusie dat ik mezelf verheerlijk op basis van een praatje met een speler? Is helemaal nergens op gebaseerd! Dat is selectief lezen, lezen wat je WIL lezen. Raakt kant nog wal!
Diana de Kok
9 september 2008, 11:40
NEE!! Jij deed toch al mee aan die discussie?
Ik heb precies hetzelfde als jij kan ook mijn mond niet houden. Haha
Maar hier gaat het mij om mensen die zich 18 0f 19 pagina's niet met de discussie bemoeien, en dan opeens het licht zien om iemand te gaan aanvallen. Hou ik niet van.
En even terugkomen op Roger Hij kent de spelers waar hij over praat persoonlijk. En mocht hij het over een speler hebben, weet ik (uit zeer betrouwbare bron) dat hij de desbetreffende eerst vraagt of hij het op het forum mag zetten.
Dus vertel mij nou eens, wat heeft hij gedaan om hem zo te gaan aanvallen?
Roger W. de Groot
9 september 2008, 11:42
Beetje onterechte opmerking Roger. Eerst verwijt je me dat ik niet op je reageer nu verwijt je me weer dat ik wel op je reageer.
Terwijl het niets meer was dan een advies......omdat je zelf niet echt schijnt te weten waarom iemand op jou reageerd zoals hij reageerd.
Ik vind het prima, ik zal niet meer op je reageren.....!
Als ik dat op een normale manier ventileer, dan reageer je daar niet op Rudy! Enkel als er kritiek te leveren valt.
mijn advies: hou je spelling op niveau als je verslagen blijft schrijven
Rudy Bouquet
9 september 2008, 11:57
Als ik dat op een normale manier ventileer, dan reageer je daar niet op Rudy! Enkel als er kritiek te leveren valt.
mijn advies: hou je spelling op niveau als je verslagen blijft schrijven
Is goed Roger....jij het laatste woord en laatste sneer....!
Ik mag hier spellingsfoutjes maken..! :goodman:
Roger W. de Groot
9 september 2008, 12:04
Is goed Roger....jij het laatste woord en laatste sneer....!
Ik mag hier spellingsfoutjes maken..! :goodman:
Het was geen sneer en ik maak ook hopen spellingfouten.
Joep Versteden
9 september 2008, 12:31
En frituur Miranda, natuurlijk.
Goed dat je die noemt Ro. Deze gaat namelijk een sombere toekomst tegemoet nu Roger zich gisteren heeft ingeschreven op de nieuwe sportschool naast Stappegoor. Op www.savefrituurmiranda.nl kan iedereen die zich geroepen voelt doneren om Miranda van het faillissement te redden ;-)
Piet de Kort
9 september 2008, 12:38
Goed dat je die noemt Ro. Deze gaat namelijk een sombere toekomst tegemoet nu Roger zich gisteren heeft ingeschreven op de nieuwe sportschool naast Stappegoor. Op www.savefrituurmiranda.nl (http://www.savefrituurmiranda.nl) kan iedereen die zich geroepen voelt doneren om Miranda van het faillissement te redden ;-)
Dat vond ik ook een rare opmerking van Ro! Ik zal hier nog eens iets vertellen! ::censor::
Roger W. de Groot
9 september 2008, 12:47
Goed dat je die noemt Ro. Deze gaat namelijk een sombere toekomst tegemoet nu Roger zich gisteren heeft ingeschreven op de nieuwe sportschool naast Stappegoor. Op www.savefrituurmiranda.nl (http://www.savefrituurmiranda.nl) kan iedereen die zich geroepen voelt doneren om Miranda van het faillissement te redden ;-)
Als ik Miranda kan redden doe ik het graag. Pietje zijn frikadellen speciaal smaakten spontaan niet meer. Hij had alleen maar oog voor Miranda. ;)
@ Piet, meldt je aan:
http://www.cvmirandas.nl/html/geschiedenis.html
Marcel de Groot
9 september 2008, 13:46
Nu vraag ik het nog een keer, en dan stop ik ermee: op basis waarvan trek jij de conclusie dat ik mezelf verheerlijk op basis van een praatje met een speler? Is helemaal nergens op gebaseerd! Dat is selectief lezen, lezen wat je WIL lezen. Raakt kant nog wal!
Er zien hier al genoeg voorbeelden genoemd door deze en gene. Lijkt me dus overbodig op weer opnieuw te beginnen. Feit is dat meerdere personen onafhankelijk van elkaar je proberen aan het verstand te brengen dat je manier van posten niet gewaardeerd wordt. Jij ziet dat gewoon niet. Dan houdt het denk ik op.
Ik vind het prima. Ga lekker je gang. Echte vrienden ga je hier in ieder geval niet maken op dit forum.
Roger W. de Groot
9 september 2008, 14:07
Er zien hier al genoeg voorbeelden genoemd door deze en gene. Lijkt me dus overbodig op weer opnieuw te beginnen. Feit is dat meerdere personen onafhankelijk van elkaar je proberen aan het verstand te brengen dat je manier van posten niet gewaardeerd wordt. Jij ziet dat gewoon niet. Dan houdt het denk ik op.
Ik vind het prima. Ga lekker je gang. Echte vrienden ga je hier in ieder geval niet maken op dit forum.
Je hoeft niet opnieuw te beginnen, maar je geeft gewoon geen antwoord op mijn vraag. Komt waarschijnlijk omdat je daar geen antwoord op hebt! Argumenten zijn jou vreemd, en dan wordt ik verweten dat ik zomaar wat roep.
Jij, Ro en Rudy en die zijn alles behalve onafhankelijk (zijn schijnbaar alle drie nog van streek van het Stijn-tijdperk), dus ga jezelf nu niet achter hen gebl?r verschuilen. Is erg goedkoop.
Zo te lezen zijn er net zoveel mensen die jullie mierengeneuk zat zijn!
btw. ik zit hier niet om vrienden te maken.
Jasper Maassen
9 september 2008, 14:45
NEE!! Jij deed toch al mee aan die discussie?
Ik heb precies hetzelfde als jij kan ook mijn mond niet houden. Haha
Maar hier gaat het mij om mensen die zich 18 0f 19 pagina's niet met de discussie bemoeien, en dan opeens het licht zien om iemand te gaan aanvallen. Hou ik niet van.
En even terugkomen op Roger Hij kent de spelers waar hij over praat persoonlijk. En mocht hij het over een speler hebben, weet ik (uit zeer betrouwbare bron) dat hij de desbetreffende eerst vraagt of hij het op het forum mag zetten.
Dus vertel mij nou eens, wat heeft hij gedaan om hem zo te gaan aanvallen?
Ik weet niet of dit op mij slaat, maakt me verder ook niet uit, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik nu weet dat hij de spelers kent en er dan ook vanuit ga dat hij inderdaad hier op het forum zet wat zij zeggen (al dan niet na toestemming). Waar het mij om ging was dat ik me moest verdedigen om het feit dat ik twijfels uitte over de bron. Daar heb ik al van gezegd dat ik ernaast zit, wat dat betreft was de kous voor mij ook af.
Ro Herregraven
9 september 2008, 14:55
Je hoeft niet opnieuw te beginnen, maar je geeft gewoon geen antwoord op mijn vraag. Komt waarschijnlijk omdat je daar geen antwoord op hebt! Argumenten zijn jou vreemd, en dan wordt ik verweten dat ik zomaar wat roep.
Schei nou toch uit, zeg. Jij geeft ook alleen maar antwoord op de delen die je toevallig goed uitkomen. Wanneer iemand je op je nummer zet, ben je OF stil OF doe je het af met een flauw grapje. Wees dan ook een vent en reageer op de HELE posting, en niet alleen op datgene wat je bevalt...
Roger W. de Groot
9 september 2008, 15:04
Schei nou toch uit, zeg. Jij geeft ook alleen maar antwoord op de delen die je toevallig goed uitkomen. Wanneer iemand je op je nummer zet, ben je OF stil OF doe je het af met een flauw grapje. Wees dan ook een vent en reageer op de HELE posting, en niet alleen op datgene wat je bevalt...
Op welke hele posting moet ik helemaal reageren Ro? Komt u maar!
En hoezo ben ik op mn nummer gezet?? Waar dan en door wie? Verzin je die onzin echt allemaal zelf?
Roger W. de Groot
9 september 2008, 15:05
Ik weet niet of dit op mij slaat, maakt me verder ook niet uit, maar ik heb al eerder aangegeven dat ik nu weet dat hij de spelers kent en er dan ook vanuit ga dat hij inderdaad hier op het forum zet wat zij zeggen (al dan niet na toestemming). Waar het mij om ging was dat ik me moest verdedigen om het feit dat ik twijfels uitte over de bron. Daar heb ik al van gezegd dat ik ernaast zit, wat dat betreft was de kous voor mij ook af.
Correct, en volgens mij was het ook onze discussie en is die ook netjes opgelost.
ps. Thompson draagt witte pads omdat hij dan groter lijkt zegt ie...
Jasper Maassen
9 september 2008, 15:18
Correct, en volgens mij was het ook onze discussie en is die ook netjes opgelost.
ps. Thompson draagt witte pads omdat hij dan groter lijkt zegt ie...
En zo heeft iedere goalie zijn eigen gedachten om zijn uitrusting te kiezen :)
Jan Hofstede
9 september 2008, 15:26
De voorzitter noemt deze discussie onbeslist.... Geeft een klap met de hamer en gaat verder tot de orde van de dag....
Roger W. de Groot
9 september 2008, 15:37
En zo heeft iedere goalie zijn eigen gedachten om zijn uitrusting te kiezen :)
Zijn we het daar ook al over eens. Moet niet gekker worden. :)
Jasper Maassen
9 september 2008, 17:21
Zijn we het daar ook al over eens. Moet niet gekker worden. :)
Zolang jij voor Tilburg blijft en ik voor Geleen, zullen we het in ieder geval daar niet over eens worden :)
Diana de Kok
9 september 2008, 17:27
Nee Jasper. Ik volg jou discussies met plezier.
Jasper Maassen
9 september 2008, 18:13
Nee Jasper. Ik volg jou discussies met plezier.
Dat vind ik leuk om te horen! Ik kan jouw rake opmerkingen ook altijd zeer waarderen :)
Marc van de Wall
9 september 2008, 20:04
Daar waar de ware supporters hopen dat de Flyers toch mee kunnen doen, zou jij het vermakelijk vinden als ze het niet zouden redden. Typisch.....
Als ik me er een beetje mee mag bemoeien. Ik denk dat Roger het niet zo letterlijk bedoelde. Toch??
Piet de Kort
9 september 2008, 20:19
Als ik Miranda kan redden doe ik het graag. Pietje zijn frikadellen speciaal smaakten spontaan niet meer. Hij had alleen maar oog voor Miranda. ;) @ Piet, meldt je aan:
http://www.cvmirandas.nl/html/geschiedenis.html
Toch zag ze er heel anders uit, Roger! ::censor::
Piet de Kort
9 september 2008, 20:21
Als ik me er een beetje mee mag bemoeien. Ik denk dat Roger het niet zo letterlijk bedoelde. Toch??
En Gerritje Hof kan hier wel tegen hoor! ::redrant::
Roger W. de Groot
9 september 2008, 23:24
Natuurlijk niet!! Zei ik hierboven al, was enkel de bal terug naar meneer Hof.
Roger W. de Groot
9 september 2008, 23:27
Toch zag ze er heel anders uit, Roger! ::censor::
Nou! kan me niet herinneren dat er ooit zo'n mooi bels vrouwtje friet voor me heeft gebakken :) Jammer dat Turnhout niet meedoet....
Joep Versteden
9 september 2008, 23:43
Nou! kan me niet herinneren dat er ooit zo'n mooi bels vrouwtje friet voor me heeft gebakken :) Jammer dat Turnhout niet meedoet....
En waarom heb ik dat allemaal gemist? Wanneer is er weer training in den Belgique? Maar Roger, geen friet en geen frikandellen meer he. Ik ben heel trots op je geweldige prestatie in de sportschool vanavond, alleen dat roeien viel tegen h?? ;-)
Roger W. de Groot
9 september 2008, 23:54
En waarom heb ik dat allemaal gemist? Wanneer is er weer training in den Belgique? Maar Roger, geen friet en geen frikandellen meer he. Ik ben heel trots op je geweldige prestatie in de sportschool vanavond, alleen dat roeien viel tegen h?? ;-)
Wacht maar Joepie, over een maandje of 2,3. :prayer::prayer:
Joep Versteden
10 september 2008, 00:00
Wacht maar Joepie, over een maandje of 2,3. :prayer::prayer:
Win je dan van me denk je? Zul je toch 7 en een halve minuut moeten halen vriend, want ik ging net niet eens voluit :Bonk3: (al was een zuurstoffles best lekker geweest achteraf ;-) )
Piet de Kort
10 september 2008, 00:06
Win je dan van me denk je? Zul je toch 7 en een halve minuut moeten halen vriend, want ik ging net niet eens voluit :Bonk3: (al was een zuurstoffles best lekker geweest achteraf ;-) )
Prijsvraag? WIe kan morgen zijn bedje niet uit?? Roger of Joep? :goodman:
Piet de Kort
10 september 2008, 00:08
Frikandellen waren niet te vreten maar goed: ge kunt nie alles hebbe! ::hyper::::groovydance::::oops::
Sven van de Wall
10 september 2008, 00:08
Prijsvraag? WIe kan morgen zijn bedje niet uit?? Roger of Joep? :goodman:
Wat kan ik winnen?
Joep Versteden
10 september 2008, 00:13
Wat kan ik winnen?
10 kaartjes voor de kamelenrace tijdens de Tilburgse kermis 2009.
Sven van de Wall
10 september 2008, 00:20
ik ga voor Roger die kaartjes zijn voor mij
Roger W. de Groot
10 september 2008, 08:46
ik ga voor Roger die kaartjes zijn voor mij
Het is zegge en schrijven 8.45. Ik ben eruit en heb nergens last van. Helaas Sven...
Joep Versteden
10 september 2008, 08:47
Het is zegge en schrijven 8.45. Ik ben eruit en heb nergens last van. Helaas Sven...
Groeten vanuit Gouda vrienden :-) Was al om 07.00 op. Sorry Roger, sorry Sven ;-)
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 08:54
Sorry schat, je kunt wel roepen dat je om 7 uur op was, maar daar zijn geen getuigen van. Dus geldt de eerste posting. En díe was toch echt van Roger! Roger wint dus. En Sven.
Joep Versteden
10 september 2008, 09:03
Sorry schat, je kunt wel roepen dat je om 7 uur op was, maar daar zijn geen getuigen van. Dus geldt de eerste posting. En díe was toch echt van Roger! Roger wint dus. En Sven.
Ik heb wel een getuige hoor, maar ik wilde haar eigenlijk geheim houden ;-)
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 09:19
Ik heb wel een getuige hoor, maar ik wilde haar eigenlijk geheim houden ;-)
Anonieme getuigen gelden niet. Dus vertellen wie het was, of je nederlaag erkennen. Goedemorgen overigens.:goodman:
Rob Verschuuren
10 september 2008, 11:01
en jij zat er met je rug naar toe. Ik heb niet voor niets, zo langzaam gegeten!!! ha ha ha
Rob Verschuuren
10 september 2008, 11:03
Frikandellen waren niet te vreten maar goed: ge kunt nie alles hebbe! ::hyper::::groovydance::::oops::
het uitzicht was daarintegen geweldig Piet! De frinkandellen waren net zo hard, als jou knakworstje.......... :grin:
Neem de volgende keer een servetje, je hele raam van de auto zat onder het kwijl!!! ::gowild::
Roger W. de Groot
10 september 2008, 13:45
het uitzicht was daarintegen geweldig Piet! De frinkandellen waren net zo hard, als jou knakworstje.......... :grin:
Neem de volgende keer een servetje, je hele raam van de auto zat onder het kwijl!!! ::gowild::
Hahaha :Worshippy: Dat was jou kwijl Rob. Pietje kwijlt pas als ie boven op zunne zolder aan het spinnen is geweest. ;)
Vanavond naar de training?
Rob Verschuuren
10 september 2008, 13:57
Hahaha :Worshippy: Dat was jou kwijl Rob. Pietje kwijlt pas als ie boven op zunne zolder aan het spinnen is geweest. ;)
Vanavond naar de training?
Ik kan niet. Jammer maar ja, het werk moet ook doorgaan. Ik heb me wel opgegeven voor de sponsorpresentatie van 22 september!
Zoals je wel weet, bij Destil, vanaf......... met eten, maar zonder Miranda::madcartman::
Piet heeft me niet meer gebeld, zou wel met zijn tong tussen de spaken hebben gezeten ::devildance::
Roger W. de Groot
10 september 2008, 14:03
Ik kan niet. Jammer maar ja, het werk moet ook doorgaan. Ik heb me wel opgegeven voor de sponsorpresentatie van 22 september!
Zoals je wel weet, bij Destil, vanaf......... met eten, maar zonder Miranda::madcartman::
Piet heeft me niet meer gebeld, zou wel met zijn tong tussen de spaken hebben gezeten ::devildance::
Als ik vanavond ga, zal ik voor mezelf en omleiding instellen zodat ik niet langs ons Miranda kom. :) Meneer Versteden houdt mijn trainings -en voedingspatroon uiterst nauwkeurig bij, dus een goeie puntzak zit er voorlopig niet meer in. ;)
Rob Verschuuren
10 september 2008, 14:09
Als ik vanavond ga, zal ik voor mezelf en omleiding instellen zodat ik niet langs ons Miranda kom. :) Meneer Versteden houdt mijn trainings -en voedingspatroon uiterst nauwkeurig bij, dus een goeie puntzak zit er voorlopig niet meer in. ;)
Laat Joep maar een recente afbeelding van Miranda zien, dan gooit hij (ook) zijn schema in de prullenbak ::devilsmilie::::wavetowel::
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 14:29
Laat Joep maar een recente afbeelding van Miranda zien, dan gooit hij (ook) zijn schema in de prullenbak ::devilsmilie::::wavetowel::
Dan kan hij gelijk ook andere schema's die hij eventueel nog mocht hebben in de prullenbak gooien:yawinkle:. Wij Limburgers zijn een jaloers en hebberig volkje.
Rob Verschuuren
10 september 2008, 14:33
Dan kan hij gelijk ook andere schema's die hij eventueel nog mocht hebben in de prullenbak gooien:yawinkle:. Wij Limburgers zijn een jaloers en hebberig volkje.
Kijk, dan weet Joep ook meteen waar hij aan toe is! En Laurie, Miranda is ook donker....... pas dus maar op ::wavetowel::
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 14:37
Kijk, dan weet Joep ook meteen waar hij aan toe is! En Laurie, Miranda is ook donker....... pas dus maar op ::wavetowel::
Bedankt voor de waarschuwing,Rob. Het is al erg genoeg dat ik hem moet delen met Roger W. de Groot :goodman:
Joep Versteden
10 september 2008, 14:39
Eigenlijk val ik op blond, tenzij de dame in kwestie heeeeeeel erg bijzonder is...
Wanneer gaan we naar de training??;-)
Joep Versteden
10 september 2008, 14:40
Vanavond om 18.30 zie ik je bij El Futuro. Kijken of je het langer volhoudt op die roeimachine dan die 3 minuten van gisteren ;-)
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 15:01
Vanavond om 18.30 zie ik je bij El Futuro. Kijken of je het langer volhoudt op die roeimachine dan die 3 minuten van gisteren ;-)
Heb je daarna nog tijd om je spulletjes in Limburg op te komen halen? Je kunt ze buiten op het gazon vinden :Zwaai:
Joep Versteden
10 september 2008, 15:35
Heb je daarna nog tijd om je spulletjes in Limburg op te komen halen? Je kunt ze buiten op het gazon vinden :Zwaai:
Kijk je wel uit met die PS3. Niet zomaar over het balkon flikkeren hoor, daar kan ie denk ik niet tegen...
Roger W. de Groot
10 september 2008, 15:37
Kijk je wel uit met die PS3. Niet zomaar over het balkon flikkeren hoor, daar kan ie denk ik niet tegen...
Dreig nou maar met het kapotgooien van die fles Schrobbeler die ze nog bij jou heeft staan, dan laat ze die PS3 wel heel. ;)
Joep Versteden
10 september 2008, 15:40
Dreig nou maar met het kapotgooien van die fles Schrobbeler die ze nog bij jou heeft staan, dan laat ze die PS3 wel heel. ;)
Ben jij alweer van de beademing af na die drie minuut en 25 seconden op de roeimachine? :grin:
Roger W. de Groot
10 september 2008, 16:01
Ben jij alweer van de beademing af na die drie minuut en 25 seconden op de roeimachine? :grin:
Zorgde gij nou maar dat je hartslag oonder de 180 blijft, dan hedde nog wat over voor je sjattie.... :)
Joep Versteden
10 september 2008, 16:09
Zorgde gij nou maar dat je hartslag oonder de 180 blijft, dan hedde nog wat over voor je sjattie.... :)
Ja man, ik zag al een wit licht aan het eind van de tunnel. Bedankt nog dat je me op tijd van die machine aftrok, maar het was wel een knappe tijd h??
Rob Verschuuren
10 september 2008, 18:03
Bedankt voor de waarschuwing,Rob. Het is al erg genoeg dat ik hem moet delen met Roger W. de Groot :goodman:
sterkte daarmee ::thumbsup:: het is natuurlijk beter, dat jij Joep deelt met Roger, dan dat Joep, jou moet delen met Roger :Bonk3:
Roger W. de Groot
10 september 2008, 18:10
sterkte daarmee ::thumbsup:: het is natuurlijk beter, dat jij Joep deelt met Roger, dan dat Joep, jou moet delen met Roger :Bonk3:
Een fles Schrobbeler delen, vindt ze veel erger. :)
Rob Verschuuren
10 september 2008, 18:15
Een fles Schrobbeler delen, vindt ze veel erger. :)
PROOST :drinkers:
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 18:25
Zoals meestal het geval is, heb je volledig gelijk, Roger. Als ik moet kiezen tussen een fles Schrobbeler en jou, kies ik idd voor de Schrobbeler ; )
Sven van de Wall
10 september 2008, 19:00
Zoals meestal het geval is, heb je volledig gelijk, Roger. Als ik moet kiezen tussen een fles Schrobbeler en jou, kies ik idd voor de Schrobbeler ; )
hahahaha ,Roger loopt een blauwtje
Servi Bruls
10 september 2008, 19:44
Liefdes problemen? Of staat het gewoon in de weg?:goodman:
Joep Versteden
10 september 2008, 21:42
Liefdes problemen? Of staat het gewoon in de weg?:goodman:
Laurie is gewoon jaloers op Miranda van de gelijknamige frituur ::wavetowel::
Servi Bruls
10 september 2008, 21:46
Laurie is gewoon jaloers op Miranda van de gelijknamige frituur ::wavetowel::
Jaloezie, daar begint gezeik meestal :p
Joep Versteden
10 september 2008, 21:56
Jaloezie, daar begint gezeik meestal :p
Maar met een fles Schrobbel?r kan ik het altijd weer goed maken bij mien sjatteke. Over Schrobbel?r gesproken, Simon vraagt zich nog steeds af hoe die fles die hij voor zijn afscheid kreeg ineens zo leeg was na het bezoek aan de Clochard ;-)
Roger W. de Groot
10 september 2008, 23:23
Ik moet in alle eerlijkheid toegeven dat die van mij niet kan tippen aan een fles Schrobbeler.... :grin:
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:36
Ik moet in alle eerlijkheid toegeven dat die van mij niet kan tippen aan een fles Schrobbeler.... :grin:
Goed Roger, déze ronde win jij :grin:
Joep Versteden
10 september 2008, 23:39
Goed Roger, déze ronde win jij :grin:
Verstandig, anders was ie de hele nacht doorgegaan ::wavetowel:: Op de sportschool geeft ie eerder op hoor...
Roger W. de Groot
10 september 2008, 23:41
Verstandig, anders was ie de hele nacht doorgegaan ::wavetowel:: Op de sportschool geeft ie eerder op hoor...
haha, dat 'hele nacht doorgaan' zit er voor jou i.i.g. niet meer in heb ik Laurie ooit eens horen zeggen... :goodman:
Joep Versteden
10 september 2008, 23:42
haha, dat 'hele nacht doorgaan' zit er voor jou i.i.g. niet meer in heb ik Laurie ooit eens horen zeggen... :goodman:
Nee, dat houdt ze inderdaad niet meer vol...
Laurie Ioannidis
10 september 2008, 23:49
Hoe vaak heb ik je nu al niet gezegd, lieve Roger, en met mij nóg hele volksstammen, dat je niet alles moet doorvertellen wat mensen jou in vertrouwen vertellen?
Joep Versteden
10 september 2008, 23:55
Hoe vaak heb ik je nu al niet gezegd, lieve Roger, en met mij nóg hele volksstammen, dat je niet alles moet doorvertellen wat mensen jou in vertrouwen vertellen?
Je vraagt er zelf om Ioannidis, dat is net zoiets als tegen Evert Santegoets zeggen dat je Prinses Maxima en Katja Schuurman innig zoenend hebt gezien in een kroeg en er dan aan toevoegen dat ie het echt voor zich moet houden...
Sven van de Wall
10 september 2008, 23:56
Je vraagt er zelf om Ioannidis, dat is net zoiets als tegen Evert Santegoets zeggen dat je Prinses Maxima en Katja Schuurman innig zoenend hebt gezien in een kroeg en er dan aan toevoegen dat ie het echt voor zich moet houden...
hahahaha
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.