PDA

View Full Version : Nieuwe layout IJshockey.com 2008-09

Fintan Planting
31 augustus 2008, 22:48
Zoals jullie wellicht weten bestaat IJshockey.com deze herfst tien jaar. Om dat te vieren hebben we een aantal dingen op de rol staan, waaronder een nieuw jasje voor de site. Aangezien ons nieuwe seizoen altijd per 1 september in gaat, is deze nieuwe layout vanaf nu te zien op de voorpagina van IJshockey.com.

De nieuwe opzet is wat ruimtelijker dan degene die we de afgelopen jaren hebben gehanteerd en oogt hopelijk overzichtelijker. Zaken zijn verder gecategoriseerd en met behulp van het webpad zie je altijd waar je je op de site bevindt.

Er zijn een aantal dingen nieuw dit seizoen:

1. Spelers- en team-databases
Er is veel tijd gestoken in het opzetten van een goede spelersdatabase, alsmede een database met teamgegevens. Van elk team kan eenvoudig de opstelling worden bekeken en kan worden doorgeklikt op individuele spelers. Verder bieden we per team een aantal basisgegevens aan, waaronder de huidige coach, het adres van het stadion, kampioenschappen uit het verleden en een beknopte geschiedenis.

Op dit moment beperkt zich bovenstaande tot de spelers en clubs in de Nederlandse eredivisie.

2. Nieuwsbrief
Vanaf 1 september verstuurt IJshockey.com wekelijks een nieuwsbrief. Deze zal koppelingen bevatten naar de nieuwsartikelen van het voorafgaande weekend, zodat het ook voor minder regelmatige bezoekers van de site mogelijk is om goed op de hoogte te blijven.

Aanmelden voor de nieuwsbrief kan via een formulier op de voorpagina van IJshockey.com.

Verder is de historische database weer volledig bijgewerkt - te bereiken via de knop 'spelers' -, waarin alle stats sinds 1991-92 kunnen worden opgezocht. De vorig jaar ge?ntroduceerde online ticketshop blijft bestaan, zodat fans thuis tickets kunnen bestellen en uitprinten. Het ziet er naar uit dat zeker twee andere eredivisieteams hun kaarten via de shop zullen gaan aanbieden.

Mochten jullie nog vragen en/of opmerkingen hebben over de nieuwe website, dan kun je ze hier stellen of mailen naar redactie@ijshockey.com.

Bouko Kuiper
31 augustus 2008, 23:01
Ziet er goed uit,mooi overzichtelijk,geweldig ga zo door!!!!!!!::hyper::::party::

Abe Brouwer
31 augustus 2008, 23:12
Ik ben benieuwd!

Gert van Kuyk
1 september 2008, 00:58
Het is even wennen ,maar het ziet er weer keurig en netjes uit.

Harry Batist
1 september 2008, 07:16
Dat is leuk wakker worden Fintan, ziet er gelikt uit, wel ff wennen maar gaat snel genoeg, complimenten.

Jan Been
1 september 2008, 07:57
Heren het ziet er heel goed uit,klasse voor jullie werk hieraan.

Diana de Kok
1 september 2008, 08:36
Ziet er heel mooi uit!

Mijn complimenten!

Jan van Son
1 september 2008, 08:51
Perfect ,jasje past precies.

Raymond Demas
1 september 2008, 09:31
Ziet er goed uit,mooi overzichtelijk.
Mijn complimenten
::redrant:::Bonk3:::redrant::

Lex Eckhardt
1 september 2008, 10:53
Lekker strak!
Groet,
Lex

Anthony Schoenmakers
1 september 2008, 11:22
Ziet er goed uit, complimenten!!
Ik vindt de database een leuke toevoeging.::thumbsup::

Michael Immerzeel
1 september 2008, 11:49
dit is beter meer stats en uitgebreider is ook beter. hoef je niet steeds naar andere site ga zo door!!!

Lou-Ann Bartels
1 september 2008, 12:03
Klasse...veel informatie en updates.
Compliments!

Marco Franken
1 september 2008, 12:06
ziet er mooi uit, goed werk mannen!!

Ro Herregraven
1 september 2008, 12:13
Verder is de historische database weer volledig bijgewerkt - te bereiken via de knop 'spelers' -, waarin alle stats sinds 1991-92 kunnen worden opgezocht.

Zijn er plannen om de historische database uit te breiden naar:
- de eerste divisie?
- de seizoenen voorafgaand aan 91-92?

Volgens mij heeft Raymond Tellers nog wel het e.e.a. liggen, en ook de site van Henry van Berkel kan wellicht van nut zijn.

Fintan Planting
1 september 2008, 12:18
Zijn er plannen om de historische database uit te breiden naar:
- de eerste divisie?
- de seizoenen voorafgaand aan 91-92?

Volgens mij heeft Raymond Tellers nog wel het e.e.a. liggen, en ook de site van Henry van Berkel kan wellicht van nut zijn.
Eerste divisie vooralsnog niet, maar we willen inderdaad wel verder de historie in. Dat is echter nogal een klus, dus we moeten even kijken hoe we dat aan gaan pakken.

Theo Appelhof
1 september 2008, 12:23
Het is natuurlijk na een aantal jaren even wennen met het nieuwe maar mijn Complimenten met het eindresultaat.

Ziet er mooi en strak uit.

Groetjes Theo.

Hans Maertzdorff
1 september 2008, 13:20
Moet zeggen, ziet er toppie uit, is wel ff wennen, maar zeer zeker een verbetering!

Allie van Zanten
1 september 2008, 14:03
Ziet er allemaal goed uit Fintan ! (http://www.ijshockeyforum.com/n/member.php?u=4)
Mooie bal !

Michael Schoenmakers
1 september 2008, 15:21
aller eerst mijn complimenetzen ziet er goed uit.

Bart op de Beeck
1 september 2008, 21:32
ziet er goed uit en vindt het veel overzichtelijker!

Toppie wat mij betreft!

Piet de Kort
1 september 2008, 23:05
Zeer zeker een mooie verbetering! Goed werk, ijshockey.com!

Bouko Kuiper
1 september 2008, 23:09
Waar zouden we zijn zonder ijshockey.com::gowild::::worship::::happy::::groov ydance:::Wave:

Paulie Rousseau
1 september 2008, 23:34
Erg goede verbetering. Complimenten voor de mensen achter ijshockey.com !!!!!

Jan Penders
2 september 2008, 00:51
Goede verbetering, zeer veel complimenten aan het hele TEAM

Wendy Tellers
2 september 2008, 09:00
Ziet er goed uit! Geweldig.
Fijn overzichtelijk en strak.
Met veel informatie.
Alles op één site over het Nederlandse ijshockey makkelijk terug te vinden.

Goed werk heren! Ga zo door!

Rudy Bouquet
2 september 2008, 10:05
Mooi werk, complimenten.....

Vooral de aanvullingen zijn geweldig...!

Johan Scheffers
2 september 2008, 23:02
wij kunnen in Nederland trots zijn op onze Nederlandse ijshockey site ijshockey.com

Michel Ruipers
3 september 2008, 20:40
Ziet goed uit hopelijk ook de selectie van de Eaters dit jaar !!!::redrant::

::.. www.i-mdesign.nl (http://www.i-mdesign.nl) ..::