PDA

View Full Version : test

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 18:55
Heb een nieuwe foto geupload even kijken of het al werkt.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
31 augustus 2008, 20:00
Heb een nieuwe foto geupload even kijken of het al werkt.

Groetjes Theo.

Helaas Theo, blijf oefenen! ::wavetowel::

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 20:32
Helaas Theo, blijf oefenen! ::wavetowel::
Dat heb je mooi goed Piet maar raar als ik op het huidige plaatje klik dan krijg ik wel de foto te zien die er voor in de plaats moet komen, weet dus niet wat ik verkeerd doe of heb gedaan.

Maar zoals je zelf zegt blijven oefenen.

Bedankt in ieder geval.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 20:38
Of is de foto te groot, dat zou ook kunnen 1.09 mb groot kan dat mag dat of wordt die dan automatisch geweigerd.

Kijk kan em natuurlijk kleiner maken maar dan is de foto niet meer zo mooi.

Weet iemand een oplossing....?????

Groetjes Theo.

Fintan Planting
31 augustus 2008, 21:00
Of is de foto te groot, dat zou ook kunnen 1.09 mb groot kan dat mag dat of wordt die dan automatisch geweigerd.

Kijk kan em natuurlijk kleiner maken maar dan is de foto niet meer zo mooi.

Weet iemand een oplossing....?????

Groetjes Theo.
Dat is inderdaad véél te groot. Uit mijn hoofd gezegd mag een avatar (ik neem aan dat het daar om gaat) niet groter zijn dan 80x80 pixels en 20Kb.

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 21:22
Dat is inderdaad véél te groot. Uit mijn hoofd gezegd mag een avatar (ik neem aan dat het daar om gaat) niet groter zijn dan 80x80 pixels en 20Kb.
Jawel daar gaat het om maar als ik die foto verklein naar het aantal pixels wat dus mag, dan blijft er weinig over dus dan maar niet of weet jij een middel zodat het toch nog wat wordt.

Uiteindelijk ben jij op foto gebied natuurlijk technisch verder dan een amateurtje zoals ik.

Groetjes Theo.

Joep Meijsen
31 augustus 2008, 21:25
Jawel daar gaat het om maar als ik die foto verklein naar het aantal pixels wat dus mag, dan blijft er weinig over dus dan maar niet of weet jij een middel zodat het toch nog wat wordt.

Uiteindelijk ben jij op foto gebied natuurlijk technisch verder dan een amateurtje zoals ik.

Groetjes Theo.

Ik kan alleen maar stukkies tikken, maar het lijkt me dat mogelijk een foto hebt gekozen die niet zo geschikt is als avatar.

Piet de Kort
31 augustus 2008, 21:27
Ik kan alleen maar stukkies tikken, maar het lijkt me dat mogelijk een foto hebt gekozen die niet zo geschikt is als avatar.

Waarschijnlijk iets met de paus! ::redrant::

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 21:34
Nee Piet het is een foto van de Mascotte van de New Jersey Devils die gemaakt is een een shop aldaar.

Heb em ook als foto op mijn hyves staan.

Maar zoals joep al aanhaalt zal het dus wel te groot zijn, en kan em wel bewerken maar ja dan blijft er niet veel meer over.

Maar ga toch een poging doen blijft het te groot jammer dan en anders kijk ik gewoon voor iets anders.

Bedankt in ieder geval allebei.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 22:01
Nee Piet het is een foto van de Mascotte van de New Jersey Devils die gemaakt is een een shop aldaar.

Heb em ook als foto op mijn hyves staan.

Maar zoals joep al aanhaalt zal het dus wel te groot zijn, en kan em wel bewerken maar ja dan blijft er niet veel meer over.

Maar ga toch een poging doen blijft het te groot jammer dan en anders kijk ik gewoon voor iets anders.

Bedankt in ieder geval allebei.

Groetjes Theo.
Kijk gelukt maar zoals ik het dus nu zie mag hij wel wat groter, ha ha maar het gaat dus wel.

Groetjes Theo.

Joep Meijsen
31 augustus 2008, 22:06
Kijk gelukt maar zoals ik het dus nu zie mag hij wel wat groter, ha ha maar het gaat dus wel.

Groetjes Theo.

Nog even oefenen. ::devilsmilie:: Leuke foto!

Lou-Ann Bartels
31 augustus 2008, 22:22

Goeie ogen heb jij zeg, Joep!! :Nerd:

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 22:33
Nou wordt al groter maar best moeilijk om met een programma dat te doen en dan maar hopen dat hij dus niet te KLEIN is,maar zoals ze zeggen de aan houder wint.

Goed nog een keer.

Groetjes Theo.

Fintan Planting
31 augustus 2008, 23:10
Jij bent echt on-ge-lofelijk. Je neemt schijnbaar niet eens de moeite om antwoorden te lezen...

Nou wordt al groter maar best moeilijk om met een programma dat te doen en dan maar hopen dat hij dus niet te KLEIN is,maar zoals ze zeggen de aan houder wint.
Ik wil je morgen best even helpen, Theo; nu komt slecht uit. Mail je wel...

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 23:13
Jij bent echt on-ge-lofelijk. Je neemt schijnbaar niet eens de moeite om antwoorden te lezen...

Ik wil je morgen best even helpen, Theo; nu komt slecht uit. Mail je wel...
Nou vind em al aardig maar ja net wat ik schrijf best wel moeilijk om met een bewerkings programma iets te doen,en dan maar hopen dat het mooi past.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 23:20
Hij zou nog iets groter mogen,maar morgen weer een dag.

Bedankt voor nu.

Groetjes Theo.

Ivo Willems
1 september 2008, 00:05
Ik heb een stuk van zijn benen afgehakt zodat hij iets duidelijker overkomt.

http://www.gr33n.net/upload/devilsmascot.jpg

URL: http://www.gr33n.net/upload/devilsmascot.jpg

Hopelijk heb je er zo iets aan.

Fintan Planting
1 september 2008, 09:49
Nou vind em al aardig maar ja net wat ik schrijf best wel moeilijk om met een bewerkings programma iets te doen,en dan maar hopen dat het mooi past.

Groetjes Theo.
De suggestie van Ivo is al mooi; hier nog een paar alternatieven op 80x80 pixels:

http://img386.imageshack.us/img386/5291/theodevil2cd3.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/3119/theodevil1uo2.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/1860/theodevil3uq2.jpg

Theo Appelhof
1 september 2008, 11:19
Ik heb een stuk van zijn benen afgehakt zodat hij iets duidelijker overkomt.

http://www.gr33n.net/upload/devilsmascot.jpg

URL: http://www.gr33n.net/upload/devilsmascot.jpg

Hopelijk heb je er zo iets aan.
Dank je ziet er wel wat beter uit,wat ik al beschreef omdat ik eigenlijk weinig doe met dat programma is het resultaat tot nu wel redelijk maar goed om dat ik de foto alleen wat kleiner had gemaakt maar zoals jullie het hebben gedaan zo kan het dus ook.

Bedankt allebei het resultaat is in de loop van de dag te zien.

Groetjes Theo.

Jordy Rutten
2 september 2008, 21:02
Dank je ziet er wel wat beter uit,wat ik al beschreef omdat ik eigenlijk weinig doe met dat programma is het resultaat tot nu wel redelijk maar goed om dat ik de foto alleen wat kleiner had gemaakt maar zoals jullie het hebben gedaan zo kan het dus ook.

Bedankt allebei het resultaat is in de loop van de dag te zien.

Groetjes Theo.

Een mooie avater, onderschrift. :)

Mooi gepimpt profiel Theo.

Theo Appelhof
2 september 2008, 22:19
Ja en weet je wat nou het mooiste is Joep een week of twee later toen ik weer thuis was uit New York was er op een Zaterdag een wedstrijd van de N.J. Devils op NASN en ja hoor een shot op de tribune,en die Duivel kwam vol in beeld.

Groetjes Theo.

Jan van Son
9 september 2008, 20:04
ff testen

Theo Appelhof
9 september 2008, 20:15
ff testen
Volgens mij Jan is het gelukt mooi ziet er leuk uit.

En ook vanuit Nijmegen een mooi en leuk seizoen,maar dat geldt voor alle mensen op dit forum.

Groetjes Theo.

Gerwin van Boxtel
10 september 2008, 09:30
Test
mijn afbeelding

Michael Schoenmakers
10 september 2008, 10:34
ff mijn links toegevoegd ff testen als je wil kan je nu op de pinguisnklikken

Theo Appelhof
10 september 2008, 12:08
Hey Michael het werkt oke mooi.

Weet niet wat het inhoud wat er dan te zien is,maar wel leuk...

Groetjes THeo.

Michael Schoenmakers
10 september 2008, 16:05
Hey Michael het werkt oke mooi.

Weet niet wat het inhoud wat er dan te zien is,maar wel leuk...

Groetjes THeo.

nou ik speel dus een spel soort manger spel allleen een stukkie simpeler als arena hockey en hij linkt dan naar een inschrijf formulier om mee te doen en dan krijg ik weer credits voor haha.
Probeer maar vul maar in best leuk neemt maar 3 minuten per dag in beslag(het spel dan ).

Jan van Son
11 september 2008, 00:08
ook even een test :Bonk3: