PDA

View Full Version : Voetbal terug bij de NOS..

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 09:33
Wat vinden jullie hier van,nu het weer terug is waar het ooit is begonnen na jaren weinig gekeken te hebben naar het voetbal op de comercieele zenders,omdat er !!!! teveel onder brekeningen waren door reclame enz enz.
Heb gister avond weer eens er wat van gezien gewoon bijna een uur vol voetbal samenvatingen.

Gewoon zoals het moet zijn.

Groetjes Theo.

Lou-Ann Bartels
31 augustus 2008, 10:07
Wat vinden jullie hier van,nu het weer terug is waar het ooit is begonnen na jaren weinig gekeken te hebben naar het voetbal op de comercieele zenders,omdat er !!!! teveel onder brekeningen waren door reclame enz enz.
Heb gister avond weer eens er wat van gezien gewoon bijna een uur vol voetbal samenvatingen.

Gewoon zoals het moet zijn.

Groetjes Theo.

Ik ben blij dat het weer terug is bij de NOS. Heerlijk zonder al die onderbrekingen. De analyses van Jan van Halst vond ik echter wel leuk.

Mitchell van Amelsfort
31 augustus 2008, 12:36
De hemel zij dank!!! Geen reclames na iedere helf ik ben er blij mee!

Ivo Willems
1 september 2008, 00:39
Vandaag ook weer voor het eerst sinds lange tijd om 19.00 sport gekeken, kon die reclames bij RTL 4 om de wedstrijd niet uitstaan.

Roger W. de Groot
1 september 2008, 02:05
Eindelijk verlost van die commerciele shit die ons wordt opgedragen, maar nog niet heeft gewonnen. Belspellen, sms, prijsvraag, reclame, gezever en tussendoor ook nog een beetje voetbal.

Paul van Heertum
1 september 2008, 05:14
Ach, van de andere kant moet iedere Nederlander nu voor het voetbal betalen, ook als je daar geen F.uck omgeeft, das bij de commercielen wel anders

Roger W. de Groot
1 september 2008, 10:14
Ach, van de andere kant moet iedere Nederlander nu voor het voetbal betalen, ook als je daar geen F.uck omgeeft, das bij de commercielen wel anders
Volgens mij is er geen haai die daar naar kraait. Die 15 euro per maand betaalt iedereen, waar het voetbal ook wordt uitgezonden.

Paul van Heertum
1 september 2008, 10:24
Hoe je het ook wendt of keert, het voetbal wordt gefinanciert uit de algemene middelen. Ik zou er niet wakker van liggen als de commercielen het voetbal hebben.

Al kan je het uitzenden van de samenvattingen nog wel verdedigen als maatschappelijk nut, live wedstrijden in elk geval niet

Paul van Heertum
1 september 2008, 10:43
Qua kijkcijfers zijn ze er niet veel mee opgeschoten

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/1814016/__Twee_miljoen_kijkers_Studio_Sport__.html?p=1,1

Joep Meijsen
1 september 2008, 10:48
Hoe je het ook wendt of keert, het voetbal wordt gefinanciert uit de algemene middelen. Ik zou er niet wakker van liggen als de commercielen het voetbal hebben.

Het is simpelweg verkapte staatssteun voor het betaalde voetbal in Nederland.

Paul van Heertum
1 september 2008, 10:52
Das het uitzenden van ijshockey ook of het uitzenden van een toneelstuk ook.

De vraag is alleen of het maatschappelijk nut heeft om voetbal uit te zenden, ik denk zelf van wel omdat er 2 miljoen mensen naar kijken en honderden duizenden mensen iedere week naar het stadion gaan en nog meer mensen voetbal beoefenen

Joep Meijsen
1 september 2008, 11:00
Das het uitzenden van ijshockey ook of het uitzenden van een toneelstuk ook.

Hoeveel miljoen telt de NOS neer voor de rechten op Shakespeare?

Joep Meijsen
1 september 2008, 11:03
De vraag is alleen of het maatschappelijk nut heeft om voetbal uit te zenden, ik denk zelf van wel omdat er 2 miljoen mensen naar kijken en honderden duizenden mensen iedere week naar het stadion gaan en nog meer mensen voetbal beoefenen

Ik ben er ook niet perse tegen, al vind ik het oneerlijke concurrentie dat de NOS met belastinggeld concurreert tegen commerciële bedrijven.

Paul van Heertum
1 september 2008, 11:04
Hoeveel miljoen telt de NOS neer voor de rechten op Shakespeare?

Geen idee, is alleen niet relavant.

Paul van Heertum
1 september 2008, 11:06
Ik ben er ook niet perse tegen, al vind ik het oneerlijke concurrentie dat de NOS met belastinggeld concurreert tegen commerciële bedrijven.

Commericele bedrijven kunnen weer makkelijker reclame verkopen, zou elkaar wel in evenwicht houden en achter de rechten zit net als bij alles gewoon een berekening

Joep Meijsen
1 september 2008, 11:19
Geen idee, is alleen niet relavant.

Als het over staatssteun gaat is het niet relevant hoeveel geld er wordt betaald? Apart.

Paulie Rousseau
1 september 2008, 11:30
Ff terug naar de inhoud: Ik vond het wel weer leuk om 1 uur non-stop naar de samenvattingen te kijken. De analyses van Van Halst vond ik best goed en ik mis ook Wilfred Genee. Die jongen had er veel verstand van en was een leuke interviewer.
Ik vind de NOS nog wel eens overdreven gelukkig met zichzelf. Vooral types als Jack van Gelder.
Als commentator blijft Frank Snoeks m.i. onovertroffen

Paul van Heertum
1 september 2008, 11:35
Als het over staatssteun gaat is het niet relevant hoeveel geld er wordt betaald? Apart.

Nee, alleen de reden is van belang

Joep Meijsen
1 september 2008, 19:01
Nee, alleen de reden is van belang

Dan verschillen we daarover van mening. Ik vind de reden niet zo interessant. Het gaat erover dat een met belastinggeld gefinancierde onderneming de concurrentie aangaat met commerciële bedrijven.

De verdeling van de uitzendrechten over de afgelopen vijftien jaar wijst uit dat dit geen eerlijke concurrentiestrijd is.

Paul van Heertum
1 september 2008, 20:37
De rechten zijn gewoon niet zoveel waard. De Mol heeft het 2 keer geprobeerd en hij is 2 keer op terug gekomen. Ook het nieuwe eredivisiekanaal gaat geen succes worden

Roy Derkse
1 september 2008, 21:48
Iemand studio voetbal gezien?

Vond het nogal klungelig gaan die analyses!!!!!
de redactie en youri mulder waren niet helemaal op elkaar afgestemd!
Deed Jan van halst toch wat beter met die Foefjes!

Marc van de Wall
1 september 2008, 22:51
Samenvattingen zonder reclame....een genot. Ik mis alleen voetbal insite met Johan Derksen. Er is trouwens wel dagelijks een voetbal insite met wilfred en johan op www.vi.nl (http://www.vi.nl). Leuk om naar te kijken.

Huub Penners
1 september 2008, 23:30
Samenvattingen zonder reclame....een genot. Ik mis alleen voetbal insite met Johan Derksen. Er is trouwens wel dagelijks een voetbal insite met wilfred en johan op www.vi.nl (http://www.vi.nl). Leuk om naar te kijken.

Voetbal leuk ???

Joep Meijsen
1 september 2008, 23:46
De rechten zijn gewoon niet zoveel waard.

En dus is het verkapte staatssteun.

Paul van Heertum
2 september 2008, 09:55
En dus is het verkapte staatssteun.

En dus?

Lou-Ann Bartels
2 september 2008, 11:52
Voetbal leuk ???

Ja voetbal is ook leuk. Jeeempie,is het zo moeilijk te begrijpen dat hier nu juist wel daarover gediscusieerd kan worden en als je het niet wilt lezen sla het dan gewoon over en ga hier niet lopen zeuren.::censor::

Richard Vader
2 september 2008, 12:10
nu nog ff de commercielen warm maken voor een wekelijks verslag van het ijshockey! LOL
Tot die tijd lang leve NASN

Theo Appelhof
2 september 2008, 13:49
nu nog ff de commercielen warm maken voor een wekelijks verslag van het ijshockey! LOL
Tot die tijd lang leve NASN
Nou Mooier en beter en Goedkoper kun je het toch niet Krijgen.

En daar bedoel ik dus NASN mee met NHL hockey,maar neem aan dat je dat begreep.

Voor die paar Euro per maand extra gewoon genieten van TOP hockey.

Groetjes Theo.

Marc van de Wall
2 september 2008, 18:55
Voetbal leuk ???

ja toch wel. niet 4x per week maar af en toe een wedstrijd en wat samenvattingen.

Paul van Heertum
3 september 2008, 02:54
Voetbal is altijd leuk :)

Helaas hebben ze de uitzending van Studio voetbal niet online staan, slap gelul is altijd wel leuk om te kijken maar het is nog leuker als Ajax verloren heeft