PDA

View Full Version : Neuzen op hun bek!!!!

Hans Maertzdorff
30 augustus 2008, 23:05
Lach me kapot, Ajakkes met hun 31 miljoen investeringen, verliezen verdiend van Willem 2., zo ai je maar weer, 020 met altijd hun grote bek, genadeloos afgestraft, Tilburggggggggggg oleeeeeeeeeeee, maar dan wel alleen voor de voetballers:Bonk3:

Remco Bambacht
30 augustus 2008, 23:18
Geweldig om er bij te zijn! Mijn neefje was erg teleurgesteld maar heb genoten van de inzet van Willem II. Meneer van Basten liet na afloop de spelers meteen de bus ingaan. Geen handtekeningen dus voor al die kleine fans die klaar stonden.

Auke de Vries
31 augustus 2008, 00:17
Geweldig om er bij te zijn! Mijn neefje was erg teleurgesteld maar heb genoten van de inzet van Willem II. Meneer van Basten liet na afloop de spelers meteen de bus ingaan. Geen handtekeningen dus voor al die kleine fans die klaar stonden.
De kinderkes van CLOWN Bassie moeten vroeg slapen, daarom was de aftrap ook al om 18.45u..
Wie is de eerste trainer die ontslagen gaat worden....

PSV KAMPIOENUHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Paul van Heertum
31 augustus 2008, 01:37

Van Basten snapt er ook niks van, de hekken om het trainingsveld slaan ook al nergens op. Misschien wil Sef assistent worden, die snapte ook al niet hoe het hoort te werken.

Je krijgt de groeten van Willem...
Hé welke Willem?
WILLEM II

Roger W. de Groot
31 augustus 2008, 04:32
MEt Destil als sponsor kan het ook niet anders he... ;) Was de 2e helft genieten. Kwalitaef begrijpelijk tekortkomen, maar dit door passie, inzet en een goede organisatie (wat je bij ijshockey veel vaker ziet) compenseren.
Wanneer komt JRWau terug op het tilboforum? ;) ;)

Paul van Heertum
31 augustus 2008, 05:05
Ben benieuwd wat Bromsnor van Jonker gaat zeggen

Ik denk overigens wel dat WII niet echt een team heeft dat zich zo effe in de middenmoot speelt, maar als ze thuis punten blijven halen lukt dat wel

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 12:19
Nou Hans vind het wel leuk dat een oud NEC speler demouce de ban brak,jongen die een hele zware tijd achter de rug heeft blesures enz.
Kijk vond ook de prestatie van die Nijmeegse voetbal club naar behoren met een hoop nieuwe gasten in de ploeg,een overwinning uit het vuur slepen.
Gewoon grandioos en dan moet ik er wel bij zeggen dat ik dus helemaal geen NEC aanhanger ben.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
31 augustus 2008, 12:30
Nou Hans vind het wel leuk dat een oud NEC speler demouce de ban brak,jongen die een hele zware tijd achter de rug heeft blesures enz.
Kijk vond ook de prestatie van die Nijmeegse voetbal club naar behoren met een hoop nieuwe gasten in de ploeg,een overwinning uit het vuur slepen.
Gewoon grandioos en dan moet ik er wel bij zeggen dat ik dus helemaal geen NEC aanhanger ben.

Groetjes Theo.

Hopelijk ben je niet voor Vitesssssssss, Theo! Anders heb je ook geen al te best weekend! :goodman:

Piet de Kort
31 augustus 2008, 12:31
Lach me kapot, Ajakkes met hun 31 miljoen investeringen, verliezen verdiend van Willem 2., zo ai je maar weer, 020 met altijd hun grote bek, genadeloos afgestraft, Tilburggggggggggg oleeeeeeeeeeee, maar dan wel alleen voor de voetballers:Bonk3:

Hans, ga eens vlug een eindje rijden met je opgevoerde bromfiets! Aan deze onzin hebben wij niets! ::censor::

Hans Maertzdorff
31 augustus 2008, 12:34
Hans, ga eens vlug een eindje rijden met je opgevoerde bromfiets! Aan deze onzin hebben wij niets! ::censor::

Doet pijn he vriend Pietje!!!

Jordy Rutten
31 augustus 2008, 13:05
HEEEEERLIJK! PSV kampioenen dit jaar, VVV komt weer terug in de Eredivisie...het kan niet meer kapot!:mrgreen:

Lekker niks AFC 020! Die slome kapsonesneus v basten zal het in 020 net zo verprutsen als hij met oranje heeft gedaan!

Owjah! Aan Hans en alle andere Feyenoord Fans op het forum: Hartelijk gefeliciteerd met het 100jarig bestaan van jullie club!

Piet de Kort
31 augustus 2008, 13:23
Doet pijn he vriend Pietje!!!

Ach Hanssie, Almelo uit, is ook altijd lastig! ::wavetowel::

Hans Maertzdorff
31 augustus 2008, 13:28
Ach Hanssie, Almelo uit, is ook altijd lastig! ::wavetowel::

Klopt!!!!!, ze hebben daar nog niet gewonnen met al hun geblesseerden, maar we blijven positief:goodman:

Remco Bambacht
31 augustus 2008, 14:41

Ik heb je niet gezien in het stadion Piet! Of was je uit voorzorg al thuisgebleven?

Joep Meijsen
31 augustus 2008, 14:44
Wat zijn neuzen? Is dat een gangbare term voor Ajax?

Remco Bambacht
31 augustus 2008, 14:48

Ajax = Joden = Neuzen.....

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 14:55
Hopelijk ben je niet voor Vitesssssssss, Theo! Anders heb je ook geen al te best weekend! :goodman:
Nou nee Piet als Nijmegenaar zou ik altijd eerst voor de Nijmeegse ploeg zijn,en ja de Beste van Gelderland het afgelopen voetbal jaar is toch wel mooi.
En Vitesse nee dank je dan zou ik nog eerder kiezen voor de Graafschap,de Super Boeren.!!!!!
Spreekt me meer aan dan die andere ploeg.

Groetjes Theo.

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 14:58
Nou Joep na wat ik gisteren heb gezien zonder de prestatie van w 2 te niet te doen, zijn het nu eerder

K neuzen.

Groetjes Theo.

Piet de Kort
31 augustus 2008, 19:57
Nou Joep na wat ik gisteren heb gezien zonder de prestatie van w 2 te niet te doen, zijn het nu eerder

K neuzen.

Groetjes Theo.

Kneuzen! Eerder Feyenoord! Waar is Hanssie nu? Verdriet aan het verdrinken? Tja ik zei nog: Almelo uit, altijd lastig!!! :goodman::sleepey:::devildance::::happy::

Hans Maertzdorff
31 augustus 2008, 20:01
Kneuzen! Eerder Feyenoord! Waar is Hanssie nu? Verdriet aan het verdrinken? Tja ik zei nog: Almelo uit, altijd lastig!!! :goodman::sleepey:::devildance::::happy::

Ohnee Pietje, geen verdriet hoor, ik had dit verwacht!!!

Piet de Kort
31 augustus 2008, 20:09
Ohnee Pietje, geen verdriet hoor, ik had dit verwacht!!!

Hahahahahaha, ik ook! En die rode kaart van de Guzman ook! Hanssie, de Jomanda uit Gelaen!!!!! ::happy::::luisterjongen::::gowild::

Hans Maertzdorff
31 augustus 2008, 20:14
Hahahahahaha, ik ook! En die rode kaart van de Guzman ook! Hanssie, de Jomanda uit Gelaen!!!!! ::happy::::luisterjongen::::gowild::

Ja Pietje, als je met jochies van 17 jaar en een opa speelt, omdat er veel geblesserden zijn, kan je niets anders verwachten, en een super domme overtreding van Guzzie, jaaaaaaaa.................................
Als je daarbij naar de neuzen kijkt met hun droomvoorhoede, en al hun aankopen van 31 miljoen, en dan nog verliezen van willem 2, vind ik dat toch veel harder aankomen.:Bonk3:

Raymond Demas
31 augustus 2008, 20:36
he Hanzie boy wat hebben die kakkerlakken gemaakt hahaha

Piet de Kort
31 augustus 2008, 20:40
Ja Pietje, als je met jochies van 17 jaar en een opa speelt, omdat er veel geblesserden zijn, kan je niets anders verwachten, en een super domme overtreding van Guzzie, jaaaaaaaa.................................
Als je daarbij naar de neuzen kijkt met hun droomvoorhoede, en al hun aankopen van 31 miljoen, en dan nog verliezen van willem 2, vind ik dat toch veel harder aankomen.:Bonk3:

Wie is de opa en wie zijn de jochies! De Cler, Timmer, Bahia, Landzaat, Mols, Van Bronkhorst, Greene, Fer, Buijs!!!! Hahahahaha, die Hanssie!!! :goodman:

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 20:48
Maar mede forum gangers laten we eerlijk zijn als je nou dus ziet en hoort wat er in dat voetbal gebeuren aan geld wordt gestopt, en met wat voor een middelen de ijshockey clubs in Nederland het moeten doen.

Als de clubs de helft van dat geld konden besteden dan hadden we toch een prachtig iets om naar te gaan kijken.

Met alle respect voor de spelers die er elk jaar hier naar toe komen maar als de Zak met geld goed gevuld zou zijn , en dan wel bij Alle clubs ja dan weten we het wel.

Wat is jullie mening hier over...??

Hans Maertzdorff
31 augustus 2008, 20:49
Wie is de opa en wie zijn de jochies! De Cler, Timmer, Bahia, Landzaat, Mols, Van Bronkhorst, Greene, Fer, Buijs!!!! Hahahahaha, die Hanssie!!! :goodman:

Ochja Pietje, jij weet het weer beter, je lijkt Paul wel, als je reel bent moet je me gewoon gelijk geven., heel voetballend nederland ziet het zo, alleen een zekere P d K uit kruikezeikersstad ziet het weer anders, pfffffffffffffffff, om moe van te worden:Bonk3:

Joep Meijsen
31 augustus 2008, 21:10
Ajax = Joden = Neuzen.....

Ik snap hem vanzelfsprekend wel, maar vindt het niet van erg goede smaak getuigen. En ik heb anti-Ajax-genen erfelijk meegekregen.

Joep Meijsen
31 augustus 2008, 21:11

K neuzen.

Groetjes Theo.

Ik heb ook een stuk van de wedstrijd gezien en het was behoorlijk hopeloos. Maar het is pas het eerste speelweekeinde. Overigens lijk de Nederlandse voetbalcompetitie op Europese schaal ruwweg van hetzelfde niveau als de Nederlandse ijshockeycompetitie.

Piet de Kort
31 augustus 2008, 21:15
Ochja Pietje, jij weet het weer beter, je lijkt Paul wel, als je reel bent moet je me gewoon gelijk geven., heel voetballend nederland ziet het zo, alleen een zekere P d K uit kruikezeikersstad ziet het weer anders, pfffffffffffffffff, om moe van te worden:Bonk3:

Kijk dan zelf op http://teletekst.nos.nl/ pagina 827 2/2!!! Hahahahahaha, die Hanssie! Het zou erg jammer zijn: 100 jarig bestaan en dan degraderen! ::devildance::::happy::::wavetowel::

Theo Appelhof
31 augustus 2008, 21:27
Ik heb ook een stuk van de wedstrijd gezien en het was behoorlijk hopeloos. Maar het is pas het eerste speelweekeinde. Overigens lijk de Nederlandse voetbalcompetitie op Europese schaal ruwweg van hetzelfde niveau als de Nederlandse ijshockeycompetitie.
Zie posting hier boven dat mes snijdt dus de taart aan, dat is wat ik bedoel.

En ja of we voetbal kunnen vergelijken met onze geliefde sport Ijshockey...

Daarom mijn vraag. !!!!!!

En zoals ik dus beschrijf kwa geld zou het dus niet kunnen...!!!!!

Groetjes Theo.

Raymond Demas
31 augustus 2008, 21:41
Begrijp dan een ding niet hoe kan een Ajax supporter en een Feyenoord supporter dan supporter zijn van een en de zelfde ijshockey club .
Normaal is Ajax en Feyenoord oorlog

Theo Appelhof
1 september 2008, 11:52
Begrijp dan een ding niet hoe kan een Ajax supporter en een Feyenoord supporter dan supporter zijn van een en de zelfde ijshockey club .
Normaal is Ajax en Feyenoord oorlog
Kijk Raymond ijshockey verbroederd dat is wel duidelijk,in het verleden zijn er ook dingen gebeurd rondom het hockey maar,over het algemeen zijn we gewoon Vrienden die van de sport houden.

En ik ben op dat gebied eerlijk Ijshockey is al 28 jaar Mijn sport en daar kan al dat Voetbal Niet tegenop.

Het heeft me half Europa door gebracht,ben er door zelfs naar New York gegaan om het te zien,dus ja dacht dat het wel duidelijk is dat Ijshockey bij mij op de Eerste plaats staat.

Groetjes Theo.

Ro Herregraven
1 september 2008, 11:56
Ik snap hem vanzelfsprekend wel, maar vindt het niet van erg goede smaak getuigen.

Goede smaak moet je in een discussie over voetjebal ook niet verwachten, Joep...

Roger W. de Groot
1 september 2008, 17:22

Dat is wel erg ruwweg genomen Joep. Nederland staat op plaats 9 van de 53 en behoort daarmee tot de subtop. En zelfs die plaats is geflatteerd, daar Portugal en Roemenie op resp. 7 en 8 staan door Europese succesjes. Die competities schat ik niet hoger in dan die van ons.
Tevens zien we een aantal clubs grote sprongen maken, nieuwe grote stadions schieten als paddestoelen uit de grond en begrotingen gaan ook gestaag omhoog. Grote talenten zien Nederland nog steeds als perfecte leerschool en sprinkplank naar de Europese top.
Het niveau met het nederlandse ijshockey m.b.t. Europa is m.i. helaas toch echt een stuk lager.

Joep Meijsen
1 september 2008, 18:58
Dat is wel erg ruwweg genomen Joep.

Absoluut. Ik chargeerde behoorlijk. Maar het niveauverschil tussen de Nederlandse competitie en de grotere competities is een stuk groter geworden. De grotere stadions en hogere begrotingen zeggen me dan ook weinig, want in andere landen gaat het veel harder omhoog.

Roger W. de Groot
1 september 2008, 19:14
Absoluut. Ik chargeerde behoorlijk. Maar het niveauverschil tussen de Nederlandse competitie en de grotere competities is een stuk groter geworden. De grotere stadions en hogere begrotingen zeggen me dan ook weinig, want in andere landen gaat het veel harder omhoog.

Dat valt best mee. In welke landen gaat dat harder omhoog? We hoeven de concurrentie iet aan te gaan met de top 4 (DL, EN, SP, IT) want dat is niet realistisch. Daaronder zitten een aantal landen die niet veel voor elkaar onderdoen. Enkele subtoppers in Nederland als Heerenveen, Groningen en FC Twente hebben de potentie om de top te halen. Plannen voor 40.000+ stadions die ze nog kunnen vullen ook. Dat maakt de competitie sterker en interessanter. In Frankrijk, Portugal, Belgie wordt de afstand van enkele topclubs alleen maar groter t.o.v. de andere clubs. Hier zie je duidelijk een nivellering.
Wat Nederland tegenzit zijn de tv-rechten waar in andere landen het veelvoudige wordt betaald. Op een aantal gebieden blinken we nog steeds uit. De trainers, scouts, opleidingen van Nederland behoren tot de absolute wereldtop. En dat moet je koesteren. Daarmee kun je een en ander compenseren en doe je met je nationale team nog aardig mee.

Jordy Rutten
1 september 2008, 20:12
Daaronder zitten een aantal landen die niet veel voor elkaar onderdoen. Enkele subtoppers in Nederland als Heerenveen, Groningen en FC Twente hebben de potentie om de top te halen. Plannen voor 40.000+ stadions die ze nog kunnen vullen ook. Dat maakt de competitie sterker en interessanter. In Frankrijk, Portugal, Belgie wordt de afstand van enkele topclubs alleen maar groter t.o.v. de andere clubs. Hier zie je duidelijk een nivellering.

Wat het in Europa is, is dat veel landen enkele uitblinkers hebben internationaal. Nederlandse clubs doen wel vaak mee; PSV in Cl, Ajax in voorrondes, Twente ook, Heerenveen Uefa, dan weer een keertje AZ. Maar er is geen regelmatige vaste Nederlandse kracht op het Europese topniveau. En dat terwijl dat landen als Schotland vrijwel vast Celtic Glasgow (jaja, mien clubbie) en de Rangers naar grote toernooien uitzenden. Er zit standaard ook altijd een paar vaste Franse teams op de hoogste Europese niveaus.

Die landen hebben inderdaad een paar uitschieters en een rest die achterblijft. Maar ik ben ook niet blij met Nederland, waarin alle clubs elkaar kapot 'conurreren'.

En zolang ons nationale team geleid blijft worden door een stel conservatieven die niet de ballen hebben om eens een ander beleid te proberen, zie ik het ook niet gunstig in voor oranje.

Op een aantal gebieden blinken we nog steeds uit. De trainers, scouts, opleidingen van Nederland behoren tot de absolute wereldtop. En dat moet je koesteren.

Dat had ik niet beter kunnen omschrijven.

Paul van Heertum
1 september 2008, 20:43
Nivellering is alleen maar slecht. Dat de 2 plaatst volgend jaar 2 voorronde door moet komen zegt weer genoeg