View Full Version : Augsburg-Trikot
Raymond Tellers
29 augustus 2008, 12:57
Yippppppppieeeeeeeee, het shirt is fix und fertig, of te wel, het is geproduceerd. Vandaag om 11 uur was de persconferentie (was er zelf niet bij) en het is inmiddels ook officieel via de site van Augsburg Panther bekend gemaakt:
http://www.aev-panther.de/
Is dat gaaf of niet? Overigens gaan ze met twee inspeelshirts werken. Eentje is voor thuis en eentje voor de uitwedstrijden. Die van mij zou waarschijnlijk thuis gebruikt gaan worden. Zodra ik een betere gedetailleerde foto heb en mag tonen, komt die er nog aan.
Cool cool cool!
Thanks!!!
Fintan Planting
29 augustus 2008, 13:01
Yippppppppieeeeeeeee, het shirt is fix und fertig, of te wel, het is geproduceerd. Vandaag om 11 uur was de persconferentie (was er zelf niet bij) en het is inmiddels ook officieel via de site van Augsburg Panther bekend gemaakt:
Is dat gaaf of niet? Overigens gaan ze met twee inspeelshirts werken. Eentje is voor thuis en eentje voor de uitwedstrijden. Die van mij zou waarschijnlijk thuis gebruikt gaan worden.
Cool cool cool!
Gefeliciteerd man! Echt super gaaf voor je!
De foto's (links het shirt van Raymond):
http://www.aev-panther.de/cms_media/module_bi/5/1747_0_gross_Vorstellung_AT.JPG
http://www.aev-panther.de/cms_media/module_bi/5/1748_0_gross_Vorstellung_AT__2_.JPG
::thumbsup:: ::party::
En natuurlijk fijn dat we hier met zijn allen aan bij hebben kunnen dragen :grin:
Jorgen Overdijk
29 augustus 2008, 13:06
Helemaal TOP,
Gefeliciteerd Raymond...
Dik verdiend!
Jorgen
Fintan Planting
29 augustus 2008, 13:08
Is dat gaaf of niet? Overigens gaan ze met twee inspeelshirts werken. Eentje is voor thuis en eentje voor de uitwedstrijden. Die van mij zou waarschijnlijk thuis gebruikt gaan worden. Zodra ik een betere gedetailleerde foto heb en mag tonen, komt die er nog aan.
Cool cool cool!
Thanks!!!
Wanneer krijg je je shirt eigenlijk binnen?
Raymond Tellers
29 augustus 2008, 13:17
Weet ik niet. Moet nog opgestuurd worden, maar ik heb aangegeven dat het gaaf zou zijn als ik die over een week in Duisburg al dragen kon. Dus ik hoop dat ze hem vandaag nog op de post doen :) Ik zet zometeen op mijn eigen site nog twee foto's. Komen er met tien minuutjes aan!
Lou-Ann Bartels
29 augustus 2008, 13:17
Helemaal TOP,
Gefeliciteerd Raymond...
Dik verdiend!
Jorgen
Ja.....cool man! VAN HARTE GEFELICITEERD !!
::wavetowel::::cheerleader::::champ::
P.S. Jammer dat je er zelf niet bij was.
Bouko Kuiper
29 augustus 2008, 13:19
Yessss, Raymond Gefeliciteerd!!!::gowild::
Theo Appelhof
29 augustus 2008, 13:32
Cool cool cool!
Thanks!!!
Gefeliciteerd Raymond,toch mooi dat het zo gegaan is,en nattulijk mede dank zij de forum leden die zich krom hebben gestemd(lol).
Maar natuurlijk een hele EER dat je tot de Winnaars behoord.
Groetjes Theo.
Michael Schoenmakers
29 augustus 2008, 13:50
gefeliciteerd en geniet ervan komend seizoen ;)
Piet de Kort
29 augustus 2008, 14:15
Cool cool cool!
Thanks!!!
Raymond, van harte proficiat! Ben ik toch niet voor niets snachts mijn mandje uitgegaan om te gaan stemmen!!! Ik zie het nieuwe Panthersshirt ook wel met de post verschijnen, denk! ::gowild::::happycheer::::devildance::
Harm Wietze Oldersma
29 augustus 2008, 14:16
Gefeliciteerd Raymond. Loon naar werken zullen we maar zeggen :)
Altijd goed om op wat voor manier dan ook erkenning te krijgen voor je creativiteit. Goed gedaan!
Jan van Son
29 augustus 2008, 14:46
Proficiat dik verdiend!!!
Paulie Rousseau
29 augustus 2008, 14:59
Raymond,
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hardstikke leuk om te zien dat al dat werk eens echt beloond wordt!!!!!!!!!!!!!
T is ook een mooi shirt
Jordy Rutten
29 augustus 2008, 16:26
De terechte winnaar lijkt me toch!
Van harte Raymond!
Jack Mulders
29 augustus 2008, 17:05
Te gek, Raymond!!
Inderdaad wordt het harde werken beloond , deze mag je zelf als KEV supporter met grote trots dragen.....
YES!!! Ik juich een beetje met je mee...
Richard Vader
29 augustus 2008, 17:20
Ziet er mooi uit zeg! Nu nog een mooi Eatersshirt maken en dan is t helemaal goed :P
Rudy Bouquet
29 augustus 2008, 17:21
Cool cool cool!
Thanks!!!
Raymond, geweldig nieuws gefeliciteerd.....!
En natuurlijk ook een beetje de forumleden gefeliciteerd...!
Marcel de Groot
29 augustus 2008, 17:27
Gefeliciteerd Raymond!!!
Meer dan verdiend!!! Ik vind het helemaal top voor je!!!!
Jan Been
29 augustus 2008, 18:40
Raymond gefeliciteerd kerel meer dan dik verdient.
SUPER GAAF DAT JE GEWONNEN HEBT.
Roger W. de Groot
29 augustus 2008, 18:49
Terecht gewonnen!! Alle inzet betaald zich uit. Gefeliciteerd Raymond!!
Hans Maertzdorff
29 augustus 2008, 18:54
Cool cool cool!
Thanks!!!
Proficiat Raymond, je hebt het verdiend, is een prachtig shirt::cheerleader::
Raymond Tellers
29 augustus 2008, 19:06
En het leuke van alles ... ze gaan er volgende week vrijdag in Duisburg in opwarmen!!! Het zou eerst het thuisshirt worden, maar wellicht dat ze voor één wedstrijd een uitzondering maken of zo. Ik kreeg net nog een berichtje na dat ze in Duisburg dus in dit shirtje de WarmingUp doen. Mano!!!! Wird immer besser.
Jan Been
29 augustus 2008, 19:11
En het leuke van alles ... ze gaan er volgende week vrijdag in Duisburg in opwarmen!!! Het zou eerst het thuisshirt worden, maar wellicht dat ze voor één wedstrijd een uitzondering maken of zo. Ik kreeg net nog een berichtje na dat ze in Duisburg dus in dit shirtje de WarmingUp doen. Mano!!!! Wird immer besser.
Raymond wel foto`s maken dan die wedstrijd,wat zal je trots zijn en glunderen tegelijk die wedstrijd.
Jos Janssen
29 augustus 2008, 20:40
Klasse Raymond... Van harte!!!!
Zoals ik al aangaf was het stemmen gewoon makkelijk, aangezien het ook gewoon het mooiste shirt was!!
Ger Tellers
29 augustus 2008, 21:03
Geweldig dat zovelen forumleden zoveel interesse getoond hebben.
En aan de reacties te lezen word het zeer gewaardeerd.::cheerleader::::happy:::thumsup:
Michel Heerkens
29 augustus 2008, 21:21
Alle woorden zijn al uitgesproken, dus van HARTE GEFELICITEERD met het winnen van deze wedstrijd !
::happy::::happy::::happy::::happy::
Raymond Tellers
29 augustus 2008, 21:40
Raymond wel foto`s maken dan die wedstrijd,wat zal je trots zijn en glunderen tegelijk die wedstrijd.
Reken maar :) :)
Servi Bruls
29 augustus 2008, 22:05
Gefeliciteerd!!!
Jan Schut
29 augustus 2008, 23:45
Gefeliciteerd Raymond, ik weet niet hoe vaak ik heb gestemd.
Maar een retourtje naar het stadion zit er vast nog wel eens in voor mij??????
Ik wil ze zien met dat shirt.
ps. Laat Wendy eens een foto maken van jou met een van de spelers.
Heb ik misschien wel verdiend.
Alex van den Brink
29 augustus 2008, 23:54
Gefeliciteerd, ben je nu de derde Nederlander in de DEL?
Raymond Tellers
30 augustus 2008, 00:18
Gefeliciteerd, ben je nu de derde Nederlander in de DEL?
Neah.
Theo Appelhof
30 augustus 2008, 00:28
Ja ijshockey vrienden van Nederland denk dat we met ons allen best wel trots op dit resultaat kunnen zijn,met natuurlijk alle eer aan raymond weet niet wat hij voor een job heeft maar om zo iets MOOIS te creeren is gewoon van Grote Klasse.
Groetjes Theo.
Raymond Tellers
30 augustus 2008, 00:54
Ja ijshockey vrienden van Nederland denk dat we met ons allen best wel trots op dit resultaat kunnen zijn,met natuurlijk alle eer aan raymond weet niet wat hij voor een job heeft maar om zo iets MOOIS te creeren is gewoon van Grote Klasse.
Groetjes Theo.
De shirtjes van Köln worden ook al een aantal jaren regelmatig door een Nederlander ontworpen :) Ben dus niet de eerste die in Duitsland actief is. En nee, ik doe niets in de grafische industrie ... in Duitsland noemt men dat "Spielerei".
Alex van den Brink
30 augustus 2008, 08:04
De shirtjes van Köln worden ook al een aantal jaren regelmatig door een Nederlander ontworpen :) Ben dus niet de eerste die in Duitsland actief is. En nee, ik doe niets in de grafische industrie ... in Duitsland noemt men dat "Spielerei".
Denk niet te min over je prestatie, ik vind het iets om trot op te zijn.
Ik ga me nu klaar maken voor de Bekerwedstrijd van de in-linecompetitie in Eindhoven. De wedstrijd wordt vanavond gespeeld Utrecht vs The Dutch Mustangs!
Zie www.ishn.nl (http://www.ishn.nl)
Dolf Loesberg
30 augustus 2008, 09:28
Raymond helemaal toppie , kon eigenlijk niet missen want het was de mooiste
Dick van der Weert
30 augustus 2008, 10:25
Was het stemmen niet voor niets,proficiat.
Rob van Aalderen
30 augustus 2008, 11:26
Gefeliciteerd Raymond, hebben ze toch slim opgelost daar in Duitsland!
Eric Hultermans
30 augustus 2008, 19:01
Cool cool cool!
Thanks!!!
Gefeliciteerd Raymond, helemaal toppie!
Hebben we met zijn alle niet voor niets gestemd.
Klasse, geniet ervan.
Raymond Demas
31 augustus 2008, 00:16
Helemaal TOP,
Gefeliciteerd Raymond...
Dik verdiend!
Ivo Willems
31 augustus 2008, 01:02
Gefeliciteerd man, het stemmen toch nog ergens goed voor geweest. Maar wees eerlijk, het is ook een extreem mooi design ;)
Marc van de Wall
31 augustus 2008, 11:41
Inderdaad een mooi shirt. Gefeliciteerd.!!!
Wendy Tellers
31 augustus 2008, 23:03
Raymond, van harte gefeliciteerd!
Ik ben zeer trots!
En ook namens mijzelf wil ik alle forumleden bedanken die gestemd hebben!
Geweldig.
Jan Been
1 september 2008, 20:25
Raymond, van harte gefeliciteerd!
Ik ben zeer trots!
En ook namens mijzelf wil ik alle forumleden bedanken die gestemd hebben!
Geweldig.
Wendy,ik denk dat wij als forum bezoekers allemaal trots kunnen zijn op Raymond.:goodman:
Wendy Tellers
1 september 2008, 21:20
Wendy,ik denk dat wij als forum bezoekers allemaal trots kunnen zijn op Raymond.:goodman:
Mooi dat iedereen zo mee leeft!
Diana de Kok
4 september 2008, 10:59
Ik lees het nu pas!!! Ik mag ook wel aan de bril!!
Raymond geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!
Raymond Tellers
4 september 2008, 12:15
Ik lees het nu pas!!! Ik mag ook wel aan de bril!!
Raymond geweldig!! Van harte gefeliciteerd!!
Grijns grijns en ik mag vandaag mijn shirtje gaan ophalen. Hij ligt voor me klaar en kan hem dus morgen bij Duisburg - Augsburg aan doen. De mensen in Duisburg die ik ken, zullen daar niet blij mee zijn, maar dat moeten ze dan maar begrijpen.
Ik krijg alleen mijn logos van de nederlandse teams niet bij elkaar om jullie de kalenders te maken. Daar baal ik wel van :( Dat wordt dus improvizeren.
Diana de Kok
5 september 2008, 08:41
Tuurlijk eigen shirt aandoen!!
Heel veel plezier vandaag!
Piet de Kort
5 september 2008, 09:27
Grijns grijns en ik mag vandaag mijn shirtje gaan ophalen. Hij ligt voor me klaar en kan hem dus morgen bij Duisburg - Augsburg aan doen.
Vergeet mijn shirtje ook niet, Raymond!!!! Veel plezier in Duitsland! ::wavetowel::::thumbsup::::cheerleader::
Michael Schoenmakers
5 september 2008, 10:19
Grijns grijns en ik mag vandaag mijn shirtje gaan ophalen. Hij ligt voor me klaar en kan hem dus morgen bij Duisburg - Augsburg aan doen. De mensen in Duisburg die ik ken, zullen daar niet blij mee zijn, maar dat moeten ze dan maar begrijpen.
Ik krijg alleen mijn logos van de nederlandse teams niet bij elkaar om jullie de kalenders te maken. Daar baal ik wel van :( Dat wordt dus improvizeren.
welke logos zoek je nog dan?
Raymond Tellers
5 september 2008, 11:19
welke logos zoek je nog dan?
Tilburg heb ik een redelijke, maar heb eigenlijk een vector nodig. Verder Utrecht, Heerenveen en Groningen. De rest heb ik in hoge resoluties.
Michael Schoenmakers
5 september 2008, 11:20
Tilburg heb ik een redelijke, maar heb eigenlijk een vector nodig. Verder Utrecht, Heerenveen en Groningen. De rest heb ik in hoge resoluties.
Jammer heb ze niet in vector zoek ik ook nog steeds naar.
mocht ze op korte termijn vinden laat ik het even weten
Lou-Ann Bartels
5 september 2008, 17:35
Tuurlijk eigen shirt aandoen!!
Heel veel plezier vandaag!
Hier sluit ik me bij aan.
Ze zullen toch wel begrijpen dat je er trots op bent?
veel plezier en ga maar lekker lopen glimmen. :Shiny:
Jeroen Pilon
5 september 2008, 20:57
Ik had je nog helemaal niet gefeliciteerd Raymond! Bij deze ;-)
Het is echt kicken om zo'n team in je eigen creatie te zien. Ik hoop dat ze ze vanavond hebben gedragen en zo ja dan hoop ik dat je er enorm van genoten hebt.
Piet de Kort
5 september 2008, 21:12
Ik heb geen idee wat "vector" is! Maar misschien heeft Levi iets! Ik zal hem wel even mailen!
Jan van Son
5 september 2008, 21:50
Ik heb geen idee wat "vector" is! Maar misschien heeft Levi iets! Ik zal hem wel even mailen!
Staat in je woordenboek Piet: grootheid die niet alleen een getalwaarde maar ook een richting heeft. Verder snap ik er ook ggen hout van.
Jeroen Pilon
5 september 2008, 22:34
Met behulp van een vectorbestandje kan een ontwerp/tekenprogramma zoals bijvoorbeeld photoshop een logo haarscherp 'tekenen' op werkelijk iedere gewenste grootte. Een vectorfile is heel erg klein en bevat niets meer dan wat wiskundige formules voor de lijnen en vormen en daarbij wat kleurinformatie.
Ik hoop dat het duidelijk is! :)
Piet de Kort
5 september 2008, 22:35
Staat in je woordenboek Piet: grootheid die niet alleen een getalwaarde maar ook een richting heeft. Verder snap ik er ook ggen hout van.
Ben al bezig Jan! Het is zo de 21e september! ::wavetowel::::happy:::drinkers:
QiIcIOJpEGk
Piet de Kort
5 september 2008, 22:37
Ik heb via Levi iemand anders binnen Destil Trappers Tilburg benaderd omtrent het logo! :goodman:
Jan van Son
5 september 2008, 22:56
Ben al bezig Jan! Het is zo de 21e september.
Goed blijven oefenen Piet misschien mag je dan bij ons in het vak zitten.
Raymond Tellers
5 september 2008, 23:07
Ok, thanks guys! En ja, Augsburg heeft vanavond in het betreffende shirtje ingespeeld :) Wel maar kort van kunnen genieten, want de camera kreeg ik niet zomaar mee naar binnen :(
Wendy Tellers
6 september 2008, 09:03
Was super om de ijshal in te lopen en toen Augsburg te zien in het ontwerp van mijn broer!
Ik was trots.
Jammer dat het weer allemaal zo moeilijk moest gaan met de camera.
Overigens zagen de shirt er in het "echt" verry nice uit.
Oftewel hoe de Duitsers zeggen: "Spitze" . :)
Rob Verschuuren
6 september 2008, 13:32
Weet ik niet. Moet nog opgestuurd worden, maar ik heb aangegeven dat het gaaf zou zijn als ik die over een week in Duisburg al dragen kon. Dus ik hoop dat ze hem vandaag nog op de post doen :) Ik zet zometeen op mijn eigen site nog twee foto's. Komen er met tien minuutjes aan!
inderdaad een erg mooi shirt! Gefeliciteerd
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.