View Full Version : parkeer beleid triavium
Erwin van den Boom
3 augustus 2008, 23:57
Langs deze weg wil ik iedereen op de hoogte brengen dat q park het parkeer beleid bij het triavium gaat verzorgen.De prijs voor het parkeren gaat zeker duurder worden.Dus als je regelmatig wedstrijden, trainingen,jeugd wedstrijden gaat kijken of iets anders komt doen bij het triavium gaat het aardig in de kosten lopen.(Tip) Parkeer je auto s''middags bij winkelcentrum dukenburg en in de avond uren in de woonwijk tegen over het triavium.
Paul van Heertum
4 augustus 2008, 00:53
Het waren al belachelijke prijzen, dus nu wordt het nog minder interessant om naar het Travium te gaan
Remco Bambacht
4 augustus 2008, 08:01
1,5 euro per uur. Huppakee! Avondje ijshockey kost dus weer 6 euro extra.
Fintan Planting
4 augustus 2008, 08:35
Langs deze weg wil ik iedereen op de hoogte brengen dat q park het parkeer beleid bij het triavium gaat verzorgen.De prijs voor het parkeren gaat zeker duurder worden.Dus als je regelmatig wedstrijden, trainingen,jeugd wedstrijden gaat kijken of iets anders komt doen bij het triavium gaat het aardig in de kosten lopen.(Tip) Parkeer je auto s''middags bij winkelcentrum dukenburg en in de avond uren in de woonwijk tegen over het triavium.
Ik zag in maart/april die borden van Q-Park al staan inderdaad. Was ook te mooi om waar te zijn dat je daar gratis kon parkeren de laatste maanden. Nadat ze vorig jaar die parkeerplaatsen bij het politiebureau hadden weggehaald was het aantal gratis plaatsen al flink geslonken.
Misschien moeten we op de woonboulevard maar een transferium beginnen...
Paul van Heertum
4 augustus 2008, 08:54
En je kan een half uur in de rij gaan staan voor een kaartje.
Mij zal je in elk geval vooral daardoor niet meer in Nijmegen zien
Remco Bambacht
4 augustus 2008, 08:59
Dat is dan weer het voordeel van Q-park. Daar kun je in- en uitrijden met je creditcard. Dus helemaal geen kaartje meer nodig!
Jan Schut
4 augustus 2008, 09:00
Mij zal je in elk geval vooral daardoor niet meer in Nijmegen zien
Pak gewoon de trein, ideaal zo'n station er bij.
Ook voor ieder gemakkelijk bereikbaar dit stadion.
Betreft de kosten, kortingskaart NS, en je bent er voor bijna de helft van de normale kosten.
Vanuit Drenthe bereikbaar voor ong. ? 15.00
Makkelijk als de flyers daar komen.
Paul van Heertum
4 augustus 2008, 09:04
Ik ben er met de trein niet voor de helft van het geld en ik doe er ongeveer 2 keer zo lang over(en moet ook een parkeerplek regelen)
Met de trein of parkeren. De keus is zo gemaakt voor de Trappers dan. En dan heb je nog veel een veel gezelligere horeca, een baan die minder koud is en hoef je niet naar dat Nep Duits te luisteren
Remco Bambacht
4 augustus 2008, 09:05
Pak gewoon de trein, ideaal zo'n station er bij.
Ideaal inderdaad. Slechte aansluiting, lang wachten, koud onbemand station, dronken jongeren in de trein en pittig prijskaartje.
Paul van Heertum
4 augustus 2008, 09:09
Denk dat de fiets het enige alternatief is, en dat is slechts voor weinige weggelegd
Wendy Tellers
4 augustus 2008, 09:14
Dat is dan lekker. Zulk soort parkeergelegenheden ga je toch niet in handen geven aan Q park?
Het lange wachten in de rij was al niets en nu wordt het ook nog eens zo duur.
Nee, niet echt bevorderlijk.
Ijshockey is al niet de goedkoopste sport om te bezoeken als je het in zulke mate doet zoals ik.
Wendy Tellers
4 augustus 2008, 09:15
en hoef je niet naar dat Nep Duits te luisteren
Hoor ook liever het echte Duitse taaltje! :)
Lou-Ann Bartels
4 augustus 2008, 10:29
Parkeren deden wij toch al in nabij gelegen straatjes. Een bezoek aan het ijskoude Triavium is al geen pretje, dat doe je alleen om je eigen club te supporten en omdat je nu eenmaal graag naar een ijshockeywedstrijd kijkt. En na de wedstrijd onmiddellijk via de achteruitgang naar buiten gebonjourd worden komt ook niet erg vriendelijk over (daar weten ze in Tilburg trouwens ook soms wel raad mee) en vanaf het uitvak is het scoreboard/klokje helemaal niet te zien, best irritant.
Klachten dat het nogal stil is in de Edenhal zijn begrijpelijk, ik zou daar ook heel graag meer publiek zien, maar daar mag wel iedereen zitten waar hij wil en niemand wordt er na de wedstrijd uitgekegeld en je hoeft ook geen parkeergeld te betalen op het (welliswaar kleine) parkeerterrein.
Ik zal nu wel een boel mensen voor het hoofd stoten, dat is dan jammer :-S, zo lelijk bedoel ik het niet maar het is wel de waarheid.
Piet de Kort
4 augustus 2008, 11:17
Klachten dat het nogal stil is in de Edenhal zijn begrijpelijk, ik zou daar ook heel graag meer publiek zien, maar daar mag wel iedereen zitten waar hij wil en niemand wordt er na de wedstrijd uitgekegeld en je hoeft ook geen parkeergeld te betalen op het (welliswaar kleine) parkeerterrein.
Op het gewone parkeerterrein, moet je wel betalen, Lou-Ann! Zelfs in diverse straten nabij het stadion van Amsterdammed moet je betalen. (soms aan rechterkant niet!)Betaal je bij de verkeerde automaat (i.v.m. defect automaat) krijg je nog een prent van 60 euri!
Jan Schut
4 augustus 2008, 11:25
Op het gewone parkeerterrein, moet je wel betalen, Lou-Ann! Zelfs in diverse straten nabij het stadion van Amsterdammed moet je betalen. (soms aan rechterkant niet!)Betaal je bij de verkeerde automaat (i.v.m. defect automaat) krijg je nog een prent van 60 euri!
Kom gewoon naar het THIALF daar kennen we dat gedonder niet.
Een team komt er wel, hoeven we niet bang voor te zijn.
Ook goed te vinden met openbaar vervoer.
En natuurlijk parkeren voor niets.
Al 5 jaar vicekampioen welk team in Nederland heeft dat vaker.
Het kampioenschap komt ook vanzelf eens.
Wendy Tellers
4 augustus 2008, 11:38
Al 5 jaar vicekampioen welk team in Nederland heeft dat vaker.
Dat is juist het probleem Jan.
In Heerenveen komen ze toch al alleen massaal opdraven tijdens de play offs.
En dat zal ook steeds minder worden als het telkens "net niet" is! :)
Emile Joosten
4 augustus 2008, 11:55
In het kader van de promotie van sport heeft de gemeente Tilburg besloten géén parkeergeld te heffen bij Stappegoor.
Is het daarom altijd zo druk daar???8)8)
Jan van Son
4 augustus 2008, 12:02
Gewoon ff alles bij elkaar optellen.
En is dan een supportersbus geen oplossing?
Nog gezellig ook.
Lou-Ann Bartels
4 augustus 2008, 12:13
Piet, ik heb eerlijk gezegd in 20 jaar nog nooit 1 cent betaald op het parkeerterrein. In de woonwijk moet je idd tot 19.00 uur betalen en dat is vervelend maar niets aan te doen, dat is gemeentebeleid.
Jan Schut
4 augustus 2008, 12:25
Dat is juist het probleem Jan.
In Heerenveen komen ze toch al alleen massaal opdraven tijdens de play offs.
En dat zal ook steeds minder worden als het telkens "net niet" is! :)
Iets betere spelers dan in Gheleen, zachte GGGGG.
Iets meer spelers in het Bolwerk, brengt ook meer gemm toeschouwers.
Alleen tegen de treppers kunnen wij niet tegenaan, gemm. meeste toeschouwers.
Maar ja wij hebben ook meerdere topsporten in het mooie Fryslan.
Het andere bolwerk, VV Heerenveen kost ons veel toeschouwers, wat de mensen daar zoeken?????
Bij Voetbal val ik meestal in slaap.
Kijk nu eens naar het jubileum toernooi van Feyenoord, €30.00 entree.
Geen kip in het stadion, klote-weer, en helemaal geen vermaak.
ik heb hem maar gauw door gezapt.::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::
Jordy Rutten
4 augustus 2008, 12:47
En ja hoor! Het is godverdomme niet te geloven!
Hier in deze regio (Noord Limburg) gaan de mensen veel liever naar Venlo of Eindhoven als ze naar de stad gaan. Puur en alleen omdat in Nijmegen niet fatsoenlijk te parkeren valt.
Ik heb altijd gezegd dat ze dit in Nijmegen puur en alleen aan zichzelf te danken hebben (kom op, een gemeentebestuur van pvda, sp en groenlinks, dan vraag je om ellende).
En dat de tofu-etende geitenwollensokkendragers in deze stad iedereen weg wil jagen is al erg genoeg.
Maar waarom doet het Triavium hier in vredesnaam aan mee? De enige die je hiermee hebt zijn de trouwe supporters, want die komen toch wel.
Maar de toevallige toeschouwers die een enkele keer komen kijken, zullen wel wegblijven vrees ik.
Idioten...
Erg h?. Dat ze onder de rivieren de G nog wel uitspreken zoals ie bedoeld was in de Nederlandse taal. Snap niet dat jullie boven de rivieren nooit last van je keel krijgen.
Wendy Tellers
4 augustus 2008, 12:56
Je komt niet eens uit Friesland, Janneman! :)
Jasper Maassen
4 augustus 2008, 13:14
Ik heb altijd gezegd dat ze dit in Nijmegen puur en alleen aan zichzelf te danken hebben (kom op, een gemeentebestuur van pvda, sp en groenlinks, dan vraag je om ellende).
En dat de tofu-etende geitenwollensokkendragers in deze stad iedereen weg wil jagen is al erg genoeg.
Ik zou hierover graag met je in discussie gaan, maar daar lijkt me dit niet de plaats voor...
Erg h?. Dat ze onder de rivieren de G nog wel uitspreken zoals ie bedoeld was in de Nederlandse taal. Snap niet dat jullie boven de rivieren nooit last van je keel krijgen.
Ja dat begrijp ik ook niet, hoewel ik moet zeggen dat de RRWW (de Leidse r) wel een stuk prettiger is voor de keel. Dat het voor geen meter klinkt is dan weer het grote minpunt...
Jan van Son
4 augustus 2008, 13:15
Gewoon door roken en drop eten.
Piet de Kort
4 augustus 2008, 13:17
Gewoon door roken en drop eten.
Jan, Haagse Hopjes is toch goed voor jullie keel! ::happy:::drinkers:::gowild::
Roger W. de Groot
4 augustus 2008, 13:23
Iets meer spelers in het Bolwerk, brengt ook meer gemm toeschouwers.
Alleen tegen de treppers kunnen wij niet tegenaan, gemm. meeste toeschouwers.
Het andere bolwerk, VV Heerenveen kost ons veel toeschouwers, wat de mensen daar zoeken?????
Bij Voetbal val ik meestal in slaap.
Kijk nu eens naar het jubileum toernooi van Feyenoord, ?30.00 entree.
Geen kip in het stadion, klote-weer, en helemaal geen vermaak.
ik heb hem maar gauw door gezapt.::wavetowel::::wavetowel::::wavetowel::
Ik denk dat je jezelf nog eens lelijk kunt vergissen met je (gemm?) gemiddeld aantal toeschouwers. Gedurende het seizoen trekt Geleen meer publiek dan Heerenveen. De play-offs moet dat bij jullie omhoog trekken. De finale wel teverstaan, want zelfs de halve finale is voor het grote publiek in Heerenveen blijkbaar niet interessant. Daarbij heeft Geleen ook het nadeel dat er bij hen minder in kunnen.
Gezien de ontwikkelingen zou het zomaar kunnen zijn dat zelfs Den-Haag jullie voorbij streeft op dat gebied. Bolwerk? ;)
Jan van Son
4 augustus 2008, 13:30
Ik denk dat je jezelf nog eens lelijk kunt vergissen met je (gemm?) gemiddeld aantal toeschouwers. Gedurende het seizoen trekt Geleen meer publiek dan Heerenveen. De play-offs moet dat bij jullie omhoog trekken. De finale wel teverstaan, want zelfs de halve finale is voor het grote publiek in Heerenveen blijkbaar niet interessant. Daarbij heeft Geleen ook het nadeel dat er bij hen minder in kunnen.
Gezien de ontwikkelingen zou het zomaar kunnen zijn dat zelfs Den-Haag jullie voorbij streeft op dat gebied. Bolwerk? ;)
We hebben het hier over het pakeerbeleid
En dit is geen Haagse bluf,kom eens naar de Uithof en je zal zien PERFECT
geregeld . En zo te lezen streven we iedereen voorbij . Altijd positief blijven;
volgt de rest vanzelf.
Jan van Son
4 augustus 2008, 13:36
Jan, Haagse Hopjes is toch goed voor jullie keel
Nee hoor want die moeten we weg werken met een portie Haagse bluf.
En dat gaat niet want die zetten we nu in voor het as seizoen.
René Hendriksen
4 augustus 2008, 14:02
In het kader van de promotie van sport heeft de gemeente Tilburg besloten géén parkeergeld te heffen bij Stappegoor.
8)8)
Dat is ook een manier om sport te promoten en verenigingen facilitair te sponsoren.
Bravo gemeente Tilburg!
Michael Schoenmakers
4 augustus 2008, 14:26
ben toch wel benieuwd nu er die bioscoop zit en strax een soprthal er bij plus 400 meter baan.
volgens mij wordt het bij stappegoor gewoon kassa.
Als Trappers speelt staan er altijd al een hoop autos verkeerd zal nu alleen maar erger worden.
Maar hoe het nu in Nijmegen is is ook minder krijgen seizoenkaarthouders geen korting?
Of als er een wedstrijd is dat je entre bewijs ook meteen uitrijbewijs is, zodat je niet nog langer buiten in de rij hoeft te staan na de wedstrijd?
en voor de uit supporters neem de supporters bus nog gezellig ook ;)
Jan Been
4 augustus 2008, 16:09
Ik zal de auto in iedergeval wel ergans anders parkeren.
Sven van de Wall
4 augustus 2008, 16:30
geregeld . En zo te lezen streven we iedereen voorbij . Altijd positief blijven;
volgt de rest vanzelf.
Daar hebben ze zelfs speciale parkeer plaatsen alleen voor vrouwen die zijn iets breder en langer::devildance::
Jan Schut
4 augustus 2008, 17:09
Je komt niet eens uit Friesland, Janneman! :)
Ik ben een beschaafde FRIES, zijn er ook wel.
Daar ontbreekt het op andere plekken wel eens aan!!!!!!!!!!!!!!
Roger W. de Groot
4 augustus 2008, 17:20
ben toch wel benieuwd nu er die bioscoop zit en strax een soprthal er bij plus 400 meter baan.
volgens mij wordt het bij stappegoor gewoon kassa.
Als Trappers speelt staan er altijd al een hoop autos verkeerd zal nu alleen maar erger worden.
Maar hoe het nu in Nijmegen is is ook minder krijgen seizoenkaarthouders geen korting?
Of als er een wedstrijd is dat je entre bewijs ook meteen uitrijbewijs is, zodat je niet nog langer buiten in de rij hoeft te staan na de wedstrijd?
en voor de uit supporters neem de supporters bus nog gezellig ook ;)
De mensen buiten Tilburg zullen wel effe schrikken de eerste volgende keer als ze stappegoor bezoeken, wat daar uit de grond is gekomen.
Onder de Euroscoop (bevind zich links naast de parkeerplaats van ijssportcentrum) zit een beveiligde patrkeergarage met 360 parkeerplaatsen! Hier betaal je 1 euro per bezoek, ongeacht de tijd dat je parkeert. Zo kan het ook. De gemeente heeft de parkeergarage voor 3 miljoen gekocht van euroscoop, om de kwaliteit en onderhoud op hetzelfde niveau te houden als de stadsgarages. Die 1 euro blijft zowiezo de komende 3 jaar gehandhaafd.
Sven van de Wall
4 augustus 2008, 17:42
De mensen buiten Tilburg zullen wel effe schrikken de eerste volgende keer als ze stappegoor bezoeken, wat daar uit de grond is gekomen.
Onder de Euroscoop (bevind zich links naast de parkeerplaats van ijssportcentrum) zit een beveiligde patrkeergarage met 360 parkeerplaatsen! Hier betaal je 1 euro per bezoek, ongeacht de tijd dat je parkeert. Zo kan het ook. De gemeente heeft de parkeergarage voor 3 miljoen gekocht van euroscoop, om de kwaliteit en onderhoud op hetzelfde niveau te houden als de stadsgarages. Die 1 euro blijft zowiezo de komende 3 jaar gehandhaafd.
kijk, zo kan het ook
Erwin van den Boom
4 augustus 2008, 17:55
Ik zag in maart/april die borden van Q-Park al staan inderdaad. Was ook te mooi om waar te zijn dat je daar gratis kon parkeren de laatste maanden. Nadat ze vorig jaar die parkeerplaatsen bij het politiebureau hadden weggehaald was het aantal gratis plaatsen al flink geslonken.
Misschien moeten we op de woonboulevard maar een transferium beginnen...
Het is maar een klein stukje lopen van de woonboulevard naar triavium dus deze plek is zeker een optie.En voor de bezoekende supporters, deze plek ligt net achter station dukenburg.Dus doe je voordeel hier mee.
Servi Bruls
4 augustus 2008, 20:37
Misschien kan je bij aanschaf van een seizoenskaart wel een kortingskaart kopen voor het parkeren:p
Hebben we gelukkig in Geleen geen last van.
Erwin van den Boom
4 augustus 2008, 22:45
Ik heb vernomen dat Q park de devils sponserd in de vorm van parkeer kaarten voor spelers en begeleiding.
Remco Bambacht
4 augustus 2008, 22:47
Ik heb vernomen dat Q park de devils sponserd in de vorm van parkeer kaarten voor spelers en begeleiding.
Stom bedrijf. Word rijk door het verhuren van asfalt. Als ze Kevin Hoogsteen, Bob Vandersluis en Doug Stienstra willen betallen, dan pas word ik abonnee van Q Park.
Fintan Planting
4 augustus 2008, 22:57
Hebben ze nog hulp nodig voor de website daar?
Ro Herregraven
5 augustus 2008, 00:26
Mij zal je in elk geval vooral daardoor niet meer in Nijmegen zien En zo heeft elk nadeel toch weer z'n voordeel, met dank aan Q-Park! ;-)
Paul van Heertum
5 augustus 2008, 02:02
Hahahahaha
Of was het geen grap?
Fintan Planting
16 september 2008, 22:10
Om deze thread nog even nieuw leven in te blazen... Ik zat op de site van het Triavium te kijken en kwam deze passage tegen:
Parkeren rondom Triavium
Het parkeerterrein rondom Triavium wordt beheert door Q-Park.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar de site van Q-park. Door op onderstaande link te klikken komt u direct op de juiste pagina http://www.q-park.nl/web/qparknl.nsf/pages/AMSM_7CTCZA
Voor alle duidelijkheid wijzen wij u er op dat Triavium ijsbaan geen enkele bemoeinis heeft met het parkeerterrein. Wij bepalen de tarieven niet, wij vangen er geen huur voor.
Met dat soort 'wij nemen hier nadrukkelijk afstand van'-uitspraken begin je natuurlijk al argwaan te krijgen. Dus ik klik door naar de site van Q-Park en kom dit tegen over parkeren bij het Triavium:
Tarieven:
60 minuten of een gedeelte hiervan € 1,50
Maximale dagtarief: € 7,50 (zie overige informatie)
Dat wordt dus diep in de buidel tasten na elke wedstrijd. Reken zeker maar op een uurtje of drie ? vier per wedstrijd... En dan heb ik het nog niet eens gehad over diegenen onder ons die er ook nog wekelijks voor een training komen. :(
Fintan Planting
16 september 2008, 22:23
Nog eens doorrekenend... Als je iets voor een wedstrijd aanwezig wilt zijn en niet meteen na de wedstrijd vertrekt, dan zit je vaak al over de drie uur. Dat betekent dus euro 6,- voor een avondje ijshockey kijken. Bij een training van een uur ga je het toch vaak niet redden om omkleden, trainen en douchen - laat staan even wat drinken - binnen de twee uur te doen. Nog eens drie uur dus, wat weer euro 4,50 is.
Elke competitieweek draag ik dan dus euro 10,50 over aan onze vrienden van Q-Park. Wat bij 26 van dat soort weken - en dan reken ik volgens mij zonder overdrijving - neerkomt op euro 273,- aan parkeerkosten per jaar.
Dat is best stevig. :ShutUp:
Servi Bruls
16 september 2008, 22:43
Nog eens doorrekenend... Als je iets voor een wedstrijd aanwezig wilt zijn en niet meteen na de wedstrijd vertrekt, dan zit je vaak al over de drie uur. Dat betekent dus euro 6,- voor een avondje ijshockey kijken. Bij een training van een uur ga je het toch vaak niet redden om omkleden, trainen en douchen - laat staan even wat drinken - binnen de twee uur te doen. Nog eens drie uur dus, wat weer euro 4,50 is.
Elke competitieweek draag ik dan dus euro 10,50 over aan onze vrienden van Q-Park. Wat bij 26 van dat soort weken - en dan reken ik volgens mij zonder overdrijving - neerkomt op euro 273,- aan parkeerkosten per jaar.
Stevig? In een woord belachelijk!!!
Dennis Albers
16 september 2008, 22:45
Dit is niet stevig maar gewoon bij de beesten af. Stelletje 'plukkers'.
Erwin van den Boom
16 september 2008, 23:06
Kom net van de ijsbaan vandaan, je kunt met gemak met twee auto's door de slagboom rijden.Nog een parkeer tip.Parkeer je auto achter de klim hal daar is genoeg plek en het kost je niks,dus bij de praxis er in rijden en door rijden tot de klim hal.Je kunt ook onder de nieuwe flats parkeren bij jacks casino kost je wel geld maar het schijnt wel goedkoper te zijn dan bij triavium.
Dennis Albers
16 september 2008, 23:09
Je kan de auto ook 'over het dijkje' parkeren in de wijk Tolhuis. Dat is ook wel te doen.
Maidy Hoofs
16 september 2008, 23:11
Dat is idd belachelijk!!! Is nog meer geld dan je kwijt bent voor een seizoenskaart!!!
Sven van de Wall
16 september 2008, 23:14
Zo jaag je dus wel veel mensen uit het stadion, omdat veel mensen het domweg niet te doen vinden
Jordy Rutten
17 september 2008, 13:49
Om deze thread nog even nieuw leven in te blazen... Ik zat op de site van het Triavium te kijken en kwam deze passage tegen:
Met dat soort 'wij nemen hier nadrukkelijk afstand van'-uitspraken begin je natuurlijk al argwaan te krijgen. Dus ik klik door naar de site van Q-Park en kom dit tegen over parkeren bij het Triavium:
Dat wordt dus diep in de buidel tasten na elke wedstrijd. Reken zeker maar op een uurtje of drie ? vier per wedstrijd... En dan heb ik het nog niet eens gehad over diegenen onder ons die er ook nog wekelijks voor een training komen. :(
Kijk. Gelukkig vallen de brandstofkosten voor de Nijmegenaren nog mee, aangezien die niet die belachelijke afstanden te overbruggen hebben. Maar er komen ook mensen uit Brabant, Limburg en de Veluwe wekelijks naar Nijmegen. Niet te vergeten alle meegereisde fans van het bezoekende team. Dus die betalen zich blauw aan de brandstofkosten én parkeerkosten. Ik pak voortaan lekker de bus/trein...
Zoals ook al hartje Nijmegen (al die PvdA/SP/GroenLinks ellende) het parkeerbeleid volledig verstierd is. Blijven de mensen nu ook weg van het Triavium...::censor::
Piet de Kort
17 september 2008, 14:00
Maar er komen ook mensen uit Brabant, Limburg en de Veluwe. Dus die betalen zich blauw aan de brandstofkosten én parkeerkosten. Ik pak voortaan lekker de bus/trein...
Wij blijven gewoon met 8 man slapen bij Ralph Heijnen of bij René van Eldik!! Zo, ook weer geregeld, geen parkeerkosten voor ons! ::wavetowel::::thumbsup::::happy::
Lou-Ann Bartels
17 september 2008, 14:04
Kijk. Gelukkig vallen de brandstofkosten voor de Nijmegenaren nog mee, aangezien die niet die belachelijke afstanden te overbruggen hebben. Maar er komen ook mensen uit Brabant, Limburg en de Veluwe. Dus die betalen zich blauw aan de brandstofkosten én parkeerkosten. Ik pak voortaan lekker de bus/trein...
Zoals ook al hartje Nijmegen (al die PvdA/SP/GroenLinks ellende) het parkeerbeleid volledig verstierd is. Blijven de mensen nu ook weg van het Triavium...::censor::
Vergeet niet ook de aanschaf van een ski-pak tegen de kou in de ijshockeypiste van het Triavium ;-)
Ro Herregraven
17 september 2008, 14:20
Vergeet niet ook de aanschaf van een ski-pak tegen de kou in de ijshockeypiste van het Triavium ;-)
En de drie flessen Jägermeister.
De man.
Tegen de kou.
Natuurlijk.
Sander Bekker
17 september 2008, 17:48
Kom net van de ijsbaan vandaan, je kunt met gemak met twee auto's door de slagboom rijden.Nog een parkeer tip.Parkeer je auto achter de klim hal daar is genoeg plek en het kost je niks,dus bij de praxis er in rijden en door rijden tot de klim hal.Je kunt ook onder de nieuwe flats parkeren bij jacks casino kost je wel geld maar het schijnt wel goedkoper te zijn dan bij triavium.
Okee dus wel met zn 2en, wij durfde t maandag avond niet aan om achter elkaar aan te rijden. je weet maar nooit met zo'n commercieel bedrijf dat aangeeft dit soort dingen tegen te gaan. Klim hal parkeren we altijd maar met een training en een tas van heel wat kiloo's is dat minder prettig.
Sander Bekker
17 september 2008, 17:51
Zo jaag je dus wel veel mensen uit het stadion, omdat veel mensen het domweg niet te doen vinden
Dat is dus t probleem, ik neem aan dat Q-park dat niks interesseert. Zolang ze maar geld binnen krijgen. Verwacht dat zij er niet minder om slapen dat er in t triavium minder mensen zitten
Fintan Planting
17 september 2008, 18:00
Okee dus wel met zn 2en, wij durfde t maandag avond niet aan om achter elkaar aan te rijden. je weet maar nooit met zo'n commercieel bedrijf dat aangeeft dit soort dingen tegen te gaan. Klim hal parkeren we altijd maar met een training en een tas van heel wat kiloo's is dat minder prettig.
Ik begrijp dat het eerste momenteel met hetzelfde probleem zit. En die jongens trainen vier ? vijf keer in de week en hebben elk weekend ook nog eens een thuiswedstrijd. Waar ze anderhalf uur voor aanvang bij aanwezig moeten zijn. Dan gaat het ook aardig in de papieren lopen.
Het bestuur van de Devils schijnt in onderhandeling te zijn over een soort afkoopsom voor het hele seizoen. Er schijnt ook sprake te zijn van een mogelijk 'wedstrijdtarief' voor bezoekers. Maar wat dat wordt is niet duidelijk.
Jordy Rutten
17 september 2008, 18:40
Dus de parkeerplaats is gemeentegrond? Of van wie is dat ding? Aangezien het Triavium zegt er niks mee te maken te hebben...
Het bestuur van de Devils schijnt in onderhandeling te zijn over een soort afkoopsom voor het hele seizoen. Er schijnt ook sprake te zijn van een mogelijk 'wedstrijdtarief' voor bezoekers. Maar wat dat wordt is niet duidelijk.
Zelfs al zou zo een tarief erdoorheen komen (wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt bij zo een stelletje centennaaiers) lijkt het me nog steeds veel slimmer om ergens anders te gaan parkeren.
Een beetje ongehoorzaamheid is nooit weg. Want dit gaat vanzelfsprekend ten koste van de ijshockeyliefhebber...
Roy Derkse
17 september 2008, 19:59
Dat ergens anders parkeren word dus automatisch Tolhuis. (DE FLATS)
Dit word al gedaan, tijdens trainingen en thuiswedstrijden.
De bewoners zitten hier natuurlijk niet op te wachten, sinds paar jaar hangen er al bordjes met " parkeren alleen voor bewoners" niet dat deze enige invloed hebben omdat het geen wettelijke borden zijn.
Maar na een seizoen nooit meer je auto kwijt kunnen zal er wel flink geklaagd worden bij de gemeente! wat in andere stappen zal resulteren.
Maar voor nu doen we het er maar mee.
Waarom is het bij ons toch altijd een ramp.
als ik kijk naar andere P-plaatsen in NL is dit allemaal beter geregeld.
Dennis Albers
17 september 2008, 20:17
Ik zet mijn auto weer vrolijk bij die flats neer.
Remco Bambacht
17 september 2008, 20:39
Ik zet mijn auto weer vrolijk bij die flats neer.
Hoe kom je daar?
Piet de Kort
17 september 2008, 20:41
Hoe kom je daar?
Met de auto ........! ::happy:::drinkers:::devildance::
Remco Bambacht
17 september 2008, 20:47
Met de auto ........! ::happy:::drinkers:::devildance::
Jij durft niet in Nijmegen te komen Piet....
Fintan Planting
17 september 2008, 20:49
Hoe kom je daar?
Vanaf Takenhofplein rechtdoor, langs Triavium, Dukenburg en politiebureau. Bij de verkeerslichten rechtsaf. Bij de tweede verkeerslichten welteverstaan (zitten kort achter elkaar), want bij de eerste kun je niet naar rechts. Daarna weer eerste rechts. Doorrijden tot de flats aan het einde. De parkeerplaats daar gebruiken en over het dijkje richting Triavium lopen.
Heb ik me net laten vertellen :)
Remco Bambacht
17 september 2008, 20:53
Ik parkeerde altijd bij het politiebureau maar die plekken zijn meestal rond 19.45 al vol. Dan dit maar proberen...thank you!
Piet de Kort
17 september 2008, 21:16
Jij durft niet in Nijmegen te komen Piet....
Waarom niet, Remco? Ik ken jou toch, jij bent toch mijn beschermengel! ::wavetowel::
Maar als ik naar Nimwege kom, kom ik toch met de auto! :goodman:::cheerleader::
Gerard Eisma
17 september 2008, 22:18
volgens mij is een seizoenkaart goedkoper.
Gerard Eisma
17 september 2008, 22:29
Dat ergens anders parkeren word dus automatisch Tolhuis.
Dit word al gedaan, tijdens trainingen en thuiswedstrijden.
De bewoners zitten hier natuurlijk niet op te wachten, sinds paar jaar hangen er al bordjes met " parkeren alleen voor bewoners" niet dat deze enige invloed hebben omdat het geen wettelijke borden zijn.
Maar na een seizoen nooit meer je auto kwijt kunnen zal er wel flink geklaagd worden bij de gemeente! wat in andere stappen zal resulteren.
Maar voor nu doen we het er maar mee.
Waarom is het bij ons toch altijd een ramp.
als ik kijk naar andere P-plaatsen in NL is dit allemaal beter geregeld.
En na een tijdje gaan de buurtbewoners echt wel klagen en krijg je vergunningenparkeren, belanghebbenden parkeren etc. Het probleem schuift vervolgens weer een paar straten op.
In Amsterdam wisten de buurtbewoners heel creatief te klagen dat ze last hadden van de geluidsinstallatie van de Jaap Edenhal tijdens ijshockeywedstrijden. Het ding scheen alleen overlast te geven bij ijshockeywedstrijden. Discoschaatsen met vijftien jarige meisjes die op de fiets komen, geeft veel minder geluidsoverlast.
Maar bach to topic: in heel Nederland is de auto de melkkoe van overheden. En met linkse partijen aan de macht of in het gemeentebestuur zal dat alleen nog maar erger worden. In dit geval is parkeer beheer uitbesteed aan Q-park, in het dorp waar ik woon heeft de gemeente zelf een parkeer-BV opgericht waar ze flink geld aanoverhouden (een BV mag namelijk gewoon winst maken). Ik zou zeggen wen er maar aan. Of wordt burgerlijk ongehoorzaam (ik maak bij elke parkeerbon, of snelheidsovertreding een paar cent extra over, dit geeft hun zoveel administratieve sores dat als iedereen het doet het systeem vanzelf een keer knalt). Dit is misschien een stukje politiek dat niet op het ijshockeyforum thuis hoort, maar als mensen zich hier aan storen, laat ze het maar ff in een persoonlijk berichtje weten, dan verwijder ik het wel.
groet,
Gerard
Gerard Eisma
17 september 2008, 22:32
en dat moest jou net overkomen?
Sven van de Wall
17 september 2008, 22:32
En na een tijdje gaan de buurtbewoners echt wel klagen en krijg je vergunningenparkeren, belanghebbenden parkeren etc. Het probleem schuift vervolgens weer een paar straten op.
In Amsterdam wisten de buurtbewoners heel creatief te klagen dat ze last hadden van de geluidsinstallatie van de Jaap Edenhal tijdens ijshockeywedstrijden. Het ding scheen alleen overlast te geven bij ijshockeywedstrijden. Discoschaatsen met vijftien jarige meisjes die op de fiets komen, geeft veel minder geluidsoverlast.
Maar bach to topic: in heel Nederland is de auto de melkkoe van overheden. En met linkse partijen aan de macht of in het gemeentebestuur zal dat alleen nog maar erger worden. In dit geval is parkeer beheer uitbesteed aan Q-park, in het dorp waar ik woon heeft de gemeente zelf een parkeer-BV opgericht waar ze flink geld aanoverhouden (een BV mag namelijk gewoon winst maken). Ik zou zeggen wen er maar aan. Of wordt burgerlijk ongehoorzaam (ik maak bij elke parkeerbon, of snelheidsovertreding een paar cent extra over, dit geeft hun zoveel administratieve sores dat als iedereen het doet het systeem vanzelf een keer knalt). Dit is misschien een stukje politiek dat niet op het ijshockeyforum thuis hoort, maar als mensen zich hier aan storen, laat ze het maar ff in een persoonlijk berichtje weten, dan verwijder ik het wel.
groet,
Gerard
Leg mij dat eens uit van die paar cent extra
Erwin van den Boom
17 september 2008, 22:56
Maar dan heb je de warming up al gehad.
Fintan Planting
18 september 2008, 09:00
Anyway... Ik hoorde gisteravond dat er mogelijk een optionele parkeerkaart komt voor seizoenskaarthouders van de Devils. Die zou dan vanaf een uur voor aanvang tot een uur na afloop van de wedstrijd geldig zijn. Het bedrag dat genoemd werd komt redelijk in de buurt van wat de afgelopen jaren is betaald voor parkeren, dus vingers gekruisd houden dat dat er doorheen komt...
Er ging ook het verhaal dat er voor trainingen uitrijkaarten van euro 2,50 zouden worden aangeboden. Nog niet heel goedkoop, maar al een stuk beter dan euro 4,50.
Er wordt momenteel van verschillende kanten onderhandeld met Q-Park, wat natuurlijk een zuiver commerciële instelling is. Maar eens kijken wat daar uit gaat komen...
Emile Joosten
18 september 2008, 19:22
Dat parkeer beleid heeft te maken met de ..........................die in nijmegen aan de macht zijn,zoals de sp en groen links.
In je politieke voorkeur zijn we niet ge?nteresseerd, maar 'n beetje respect is wel op zijn plaats!
Jordy Rutten
18 september 2008, 19:39
In je politieke voorkeur zijn we niet ge?nteresseerd, maar 'n beetje respect is wel op zijn plaats!
Het kan inderdaad anders gezegd worden. Maar Erwin heeft wel degelijk een punt, Emile. Die idioten in het gemeentebestuur denken de wijsheid in pacht te hebben. Die fijne mensen hebben het hele parkeerbeleid in Nijmegen vreselijk verprutst.
Ik weet niet hoe vaak jij in Nijmegen centrum komt, Emile. Maar het parkeren is daar in 1 woord: Vreselijk. Spreek er de eerste de beste Nijmeegse zelfstandige ondernemer op aan: Des te meer van die idiote regeltjes, des te meer klanten blijven weg. Hier in de regio (waar men een paar jaar terug nog vaak naar Nijmegen ging) doet men zijn inkopen in Venlo of Brabant. En het liefst de grens over...maar Nijmegen niet.
En door die trend van parkeeridioterie zijn ze in Nijmegen al zo bekend dat men hier ook al niet meer van opkijkt. Dus het houdt zeker verband...
Erg tactvol is het natuurlijk niet...maar Erwin heeft wel gewoon groot gelijk.
Dennis Albers
18 september 2008, 21:18
Goh - van wie zou je dat hebben :-)
Dennis Albers
18 september 2008, 21:23
Havana aan de waal zegt genoeg.
Joep Meijsen
18 september 2008, 23:55
De wat beschaafdere term die de ronde doet is de Groene Khmer.
Paul van Heertum
19 september 2008, 00:06
Moet je nu voor een SUV meer betalen?
Erwin van den Boom
20 september 2008, 09:10
Respect voor ..en ..... .....en voor..... ....... dacht het niet.
Erwin van den Boom
20 september 2008, 09:25
Ga je nu de wereldburger uithangen?Oh ja sorry je bent een tilburger.
Emile Joosten
20 september 2008, 10:00
Je kunt dan beter NIET reageren.
Jan van Son
20 september 2008, 10:31
Ja sorry ik ben een Hagenees en geen wereldburger maar vind dit nogal een ONvolwassen reactie Geen bon voor fout parkeren hier ging het over , maar gewoon
een bon voor een domme posting.
Erwin van den Boom
20 september 2008, 10:54
Ja sorry ik ben een Hagenees en geen wereldburger maar vind dit nogal een ONvolwassen reactie Geen bon voor fout parkeren hier ging het over , maar gewoon
een bon voor een domme posting.
Van het zelfde.
Dave Horrevorst
20 september 2008, 11:25
Wij zijn gisteren gewoon kunnen doorrijden, de slagboom stond half open en je kon er net onderdoor...
Emile Joosten
29 oktober 2008, 18:21
Vanavond weer gratis parkeren bij Triavium.
Of geldt het nieuwe tarief al?
Jan Been
29 oktober 2008, 18:30
Vanavond weer gratis parkeren bij Triavium.
Of geldt het nieuwe tarief al?
Voor Tilburgers geldt het nieuwe tarief vandaag,hahahaha. (lol)
Sven van de Wall
29 oktober 2008, 18:31
Lach maar niet te hard Jan, jullie moeten daar ook nog naartoe!!!!
Emile Joosten
29 oktober 2008, 18:34
Wij betalen graag Jan, alleen vervelend als je vannacht na afloop met 100 man bij zo'n automaat in de rij moet.
Dus hopelijk duwt iemand die boom gewoon omhoog.
Idee is om aan de kassa met een uitrijdkaart te verkopen!
Jan Been
29 oktober 2008, 18:42
Wij betalen graag Jan, alleen vervelend als je vannacht na afloop met 100 man bij zo'n automaat in de rij moet.
Dat noemt men nog eens meedenken Emile,als ik was komen kijken duwde ik die boom wel omhoog voor je.
Sven van de Wall
29 oktober 2008, 18:44
Dat noemt men nog eens meedenken Emile,als ik was komen kijken duwde ik die boom wel omhoog voor je.
En zeker hard laten vallen als ie er onderdoor rijd?
Jan Been
29 oktober 2008, 18:46
En zeker hard laten vallen als ie er onderdoor rijd?
Nee hoor Sven,zo gaan ijshockey supporters van verschillende clubs niet met elkaar om.
Sven van de Wall
29 oktober 2008, 18:48
Nee hoor Sven,zo gaan ijshockey supporters van verschillende clubs niet met elkaar om.
Ben jij bang voor een pbtje van Emile?
Jan Been
29 oktober 2008, 18:54
Ben jij bang voor een pbtje van Emile?
Nee hoor,heb er eigenlijk al heel lang geen meer gehad van Emile.::thumbsup::
Sven van de Wall
29 oktober 2008, 18:55
Nee hoor,heb er eigenlijk al heel lang geen meer gehad van Emile.::thumbsup::
Word weer eens tijd dan!!!!!!!!
Fintan Planting
31 oktober 2008, 11:02
Ik hoorde gisteravond dat er mogelijk een optionele parkeerkaart komt voor seizoenskaarthouders van de Devils.
Deze parkeerkaart is trouwens inderdaad al een tijdje beschikbaar voor seizoenskaarthouders. Er heeft een artikel over op de site van de Devils gestaan, maar dat is in deze thread schijnbaar nog niet gemeld:
http://www.nijmegendevils.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=153:parkeerkaarten-q-park-update
Wie weet heeft iemand er nog wat aan...
Sipke Aukema
31 oktober 2008, 20:14
volgt de rest vanzelf.
Het maakt niet uit waar het over gaat. Roger de Groot zal elke mogelijkheid aangrijpen om te vertellen hoe slecht in Heerenveen de organisatie is en hoe weinbig publeik er komt en bla bla bla. Ik begin me zo langzamerhand knap aan die onzin te ergeren. Wat doe je voor de kost Roger? Ik schat je in op een medewerker in sociale werkplaats.
Jan Been
31 oktober 2008, 20:20
Het maakt niet uit waar het over gaat. Roger de Groot zal elke mogelijkheid aangrijpen om te vertellen hoe slecht in Heerenveen de organisatie is en hoe weinbig publeik er komt en bla bla bla. Ik begin me zo langzamerhand knap aan die onzin te ergeren. Wat doe je voor de kost Roger? Ik schat je in op een medewerker in sociale werkplaats.
Hij is geloof ik ook lid van de Jostiband.....:goodman:
Sipke Aukema
31 oktober 2008, 20:29
Het is ook lang niet altijd veilig om na afloop wedstrijd bij het betaalautomaat te staan.
Jean-Paul Broeren
1 november 2008, 11:07
Het is ook lang niet altijd veilig om na afloop wedstrijd bij het betaalautomaat te staan.
Verklaar je nader !!! ben hier heel benieuwd naar
Emile Joosten
1 november 2008, 12:33
Verklaar je nader !!! ben hier heel benieuwd naar
Er heerst daar een tippelverbod, dus ............!
Roger W. de Groot
1 november 2008, 14:05
:Bonk3: Hey Sipke, alles goed kerel? :) Reageer je nou op mijn posting van 5 augustus? Heb je zo'n lange tijd nodig gehad om het te verwerken?
Ik zie het verband tussen de organisatie in Heerenveen en de sociale werkplaats niet, kun je me dat eens uitleggen? Graag voor de kerst reageren aub.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.