PDA

View Full Version : Morrison

Jan de Jong
24 april 2007, 20:21
Willen we hem terug volgend seizoen, of lekker overzee laten blijven.

Lees net weer een artikel waarin hij genoemd wordt, en ik krijg alweer jeuk.
Deze zgn "leermeester" heeft niks extra's gebracht.
Nee denk dat we meer aan een type Ryno iets hebben, die snapte het spelletje temminste.
En hopelijk nog geen de Wilde volgend seizoen, hoe kun je nu in godsnaam in 4 maanden tijd ere divisie waardig zijn?
Zijn we dan zo hopeloos in nederland?

Edwin Grouwstra
24 april 2007, 20:29
Willen we hem terug volgend seizoen, of lekker overzee laten blijven.

Lees net weer een artikel waarin hij genoemd wordt, en ik krijg alweer jeuk.
Deze zgn "leermeester" heeft niks extra's gebracht.
Nee denk dat we meer aan een type Ryno iets hebben, die snapte het spelletje temminste.
En hopelijk nog geen de Wilde volgend seizoen, hoe kun je nu in godsnaam in 4 maanden tijd ere divisie waardig zijn?

Terug komen !
lees het stuk over De Wilde maar,

De Wilde is vooral erg verrast door de ondersteuning die hij krijgt: ?De begeleiding die ik heb gekregen van Jonathan Morrison is uitstekend. Vanaf het begin heeft hij me perfect ondersteund en zonder hem was het een stuk lastiger geworden.

En waarom geen De Wilde volgend jaar ??
Geef toe mischien wat snel, maar wat goed is komt snel !!
Als ze denken dat hij er klaar voor is , waarom niet ?
Dit zal hij zelf ook wel in kunnen schatten, denk ik zo.

gr.

Remco Bambacht
24 april 2007, 20:50
We hebben toch ook de relatief onervaren vd Waarden dit seizoen de twee belangrijkste wedstrijden van het seizoen laten fluiten?

Geert van der Meulen
24 april 2007, 20:50
Dit gezeik begint een beetje vervelend te worden Jan. Hier in Heerenveen loopt ook zo'n figuur rond die altijd op Morrison afgeeft.
Niet alleen de Wilde, maar veel scheidsrechters in opleiding geven hoog op van Morrison, ik denk dat dat toch heel wat belangrijker is dan het gezeur van mensen die van de zaak geen kaas hebben gegeten.
Gewoon terugkomen die man!

Remco Bambacht
24 april 2007, 20:52
Ben het wel eens met Geert. Ik vind het een censuur van een scheidsrechter maar zijn taak is het opleiden van onze referees. En luisterend naar de bron doet hij dat uitstekend!

Ro Herregraven
24 april 2007, 23:06

Ja.

En het geeft ook meteen mooi aan dat die zg. Scheidsrechtersopleiding in Tilburg ook geen flikker voorstelt :-)

Hub van Grinsven Jr
25 april 2007, 00:08
Ik, als scheidsrechter, zie hem graag terug.

Ook ik heb meegedaan aan het referee-for-tomorrow project en daar, maar vooral ook daarbuiten, veel van Johnathan geleerd.

De ondersteuning die hij geeft is mijns inziens precies dat wat een hele hoop jonge scheidsrechters, inclusief mijzelf, nodig hebben om door te kunnen stromen naar een hoger niveau.

Ro Herregraven
25 april 2007, 00:33
De ondersteuning die hij geeft is precies dat wat een hele hoop jonge scheidsrechters nodig hebben om door te kunnen stromen naar een hoger niveau.

Was het winnen van het Richard Gerritse toernooi nog niet voldoende voor je, dan?

Ik zou dat wel beschouwen als h?t hoogtepunt van m'n loopbaan, als ik jou was.

;-)

Jan de Jong
25 april 2007, 07:04
Nou duidelijk dus.
Terug laten komen Morrison.
Nooit meer een wedstrijd laten fluiten.
Hij moet in Friesland gaan wonen.
En de jonkies blijven begeleiden.
Opgelost.

Geert van der Meulen
25 april 2007, 09:01
Nou duidelijk dus.
Terug laten komen Morrison.
Nooit meer een wedstrijd laten fluiten.
Hij moet in Friesland gaan wonen.
En de jonkies blijven begeleiden.
Opgelost.

Net als op het 'andere' forum ook hier weer een kinderachtige reactie. Jammer!

Jan de Jong
25 april 2007, 11:54
Waarom kinderachtig Geert?

Heb hem zien fluiten, ben naar een meeting geweest, en op alles wat ik gezien /meegemaakt heb concludeer ik dat het in mijn visie geen meerwaarde is.

Daarover mag je hier toch discussiëren toch????
Jouw mening respecteer ik toch ook, noem jou toch ook niet kinderachtig. Beetje flauw dus Geert.

Typerend is wel dat alle positieve signalen uit het noorden komen.
Toeval?

Geert van der Meulen
25 april 2007, 12:12
Kinderachtig Jan omdat je er nu weer over begint. Deze discussie is laatst ook al gevoerd, toen zat je er ook op die manier in: "ik ben één keer naar een instructieavond van Morrison geweest, toen deugde er niets van."
Dat de positieve reacties uit het noorden komen is ook niet waar. Ook weer zo'n kinderachtige opmerking. Huub van Grinsven komt tenminste de laatste keer dat ik keek niet uit het noorden.
Luister nou eens naar de mensen die het aangaat: de (jonge) scheidsrechters die instructie krijgen van Morrison en die door hem begeleid worden. Die zijn heel positief: ze leren veel en ze steken veel van hem op. Daar gaat het toch om?
Lees mijn artikel op http://www.gvdm.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=76&Itemid=26 nog maar eens. Dat gaat over de start van het Referee for Tomorrow project.

Auke de Vries
25 april 2007, 12:47
Heb Morrison enkele malen zien fluiten en was het ook wel eens niet eens met zijn beslissingen, maar dat heb ik ben alle andere scheidsrechters ook gehad, dus een ieder fluit naar zijn vermogen, soms gelukkig of soms ook wel ongelukkig.
Martin de Wilde heb ik ook zien fluiten, finale van U-20 in Heerenveen.
Begrijp alleen niet de reactie hierop, iedere scheidsrechter MOET zich kunnen bewijzen lijkt mij, maar het lijkt wel of wordt er bewust een HETZE gevoerd tegen scheidsrechters die niet uit een bepaald deel van Nederland komt/komen.
Wat zou er gezegd worden als DE WILDE uit dat bepaalde deel van Nederland zou komen!!!!!!!!!!!

Iedere scheidsrechter, waar ze ook vandaan komen, moet een kans krijgen om zich te bewijzen op het HOOGSTE NIVEAU.

Gerard Eisma
25 april 2007, 12:51
Ben het wel eens met Geert. Ik vind het een censuur van een scheidsrechter maar zijn taak is het opleiden van onze referees. En luisterend naar de bron doet hij dat uitstekend!

Ik denk dat het als scheidsrechter geen meerwaarde biedt (behalve het feit dat er een tekort aan scheidsrechters is, en het tekort daardoor iets minder wordt). Ik had vaak het idee dat hij de wedstrijd totaal niet in de hand had.
Ik vond ook dat hij "in het veld" nogal veel praatte. Soms ging ie hele discussies aan met de speler, terwijl de bewuste speler al op weg was naar de strafbank (en allang wist wat iet fout had gedaan). Normaliter gaat toch in de regel de speler in discussie??? 8)

Als opleider schijnt Morrison wel goed te zijn. Ik kan hier niet over oordelen. Maar geef hem het voordeel van de twijfel gelet op de reacties van de scheidsrechters.

groet,
Gerard

Jan de Jong
26 april 2007, 11:05
Tekort aan scheidsrechters.....hmmmmmmmmm
Wisten jullie dat Debby Hengst ook een a-licentie heeft?
Waarom krijgt zij niet die "steun" die andere wel krijgen?

Ro Herregraven
26 april 2007, 20:20
Waarom krijgt zij niet die "steun" die andere wel krijgen? Krijgt ze al van Hunkemöller.

Sorry, inkoppertje.

Kell Rouschop
27 april 2007, 17:48
Op ijshockeygebied doet Huupie jou wel wat voor met 1 hand op de rug en 2 vingers in zijn neus. En dan durf JIJ hier te schrijven dat hij dit moet beschouwen als een hoogtepunt in zijn carierre.

Ro Herregraven
27 april 2007, 20:37
Op ijshockeygebied doet Huupie jou wel wat voor met 1 hand op de rug en 2 vingers in zijn neus. En dan durf JIJ hier te schrijven dat hij dit moet beschouwen als een hoogtepunt in zijn carierre.
Kom op zeg, was een geintje, dat snap je toch ook wel?

Herman Herregraven
27 april 2007, 21:19
Kom op zeg, was een geintje, dat snap je toch ook wel?
Nee, snaptie écht niet...
Volgens mij moet je hem ook eerst nog uitleggen wat een geintje is...

Sven van de Wall
5 maart 2008, 18:53
Ik, als scheidsrechter, zie hem graag terug.

Ook ik heb meegedaan aan het referee-for-tomorrow project en daar, maar vooral ook daarbuiten, veel van Johnathan geleerd.

De ondersteuning die hij geeft is mijns inziens precies dat wat een hele hoop jonge scheidsrechters, inclusief mijzelf, nodig hebben om door te kunnen stromen naar een hoger niveau.
voorlopig ben je gewoon een hulp sinterklaas

Herman Herregraven
5 maart 2008, 19:04
voorlopig ben je gewoon een hulp sinterklaas
Zit jij nu echt alle postings te lezen van bijna een jaar geleden...???

Sven van de Wall
5 maart 2008, 19:30
en jij dan?

Levi de Beer
5 maart 2008, 20:26
en jij dan?

Omdat jij er nu op reageert, komt de posting weer even boven aan te staan. Ik vond het al zo vreemd dat er stond dat ik al gestemd had, terwijl ik me dat helemaal niet meer kon herinneren. Maar dat is al een jaar geleden.

Ik zou hem alleen nu naar huis sturen! De eerste wedstrijd in de play-offs Tilburg-Geleen was bedroevend van zijn kant. Hij floot overigens niet in iemands voordeel en uiteindelijk ook niet in iemands nadeel. Overigens heeft Trappers niet verloren door hem! Laat ik dat even voorop stellen.

Sven van de Wall
5 maart 2008, 21:06
dan heb je een kort geheugen

Jan Been
5 maart 2008, 21:28
Omdat jij er nu op reageert, komt de posting weer even boven aan te staan. Ik vond het al zo vreemd dat er stond dat ik al gestemd had, terwijl ik me dat helemaal niet meer kon herinneren. Maar dat is al een jaar geleden.

Ik zou hem alleen nu naar huis sturen! De eerste wedstrijd in de play-offs Tilburg-Geleen was bedroevend van zijn kant. Hij floot overigens niet in iemands voordeel en uiteindelijk ook niet in iemands nadeel. Overigens heeft Trappers niet verloren door hem! Laat ik dat even voorop stellen.

Ik vond hem de 1e Play-offs wedstrijd best goed fluiten,naar zijn doen.
Of zou het toch komen omdat jullie hadden verloren die game.:)
hij is tenslotte geen Tilburgse scheids.::coolrockon::

Bartele de Boer
5 maart 2008, 22:57
vr 07-03-0820:30TilburgDESTIL Trappers TilburgRuijters Eaters Geleenv.d.WaardenBergmanLeermakersRobbenzo
09-03-0819:00GeleenRuijters Eaters GeleenDESTIL Trappers Tilburgv.Baastd.BrabanderHesselberthv.d.Berg

Worden op hun wenken bediend Jan.:wink::wink:

Piet de Kort
5 maart 2008, 23:30
vr 07-03-0820:30TilburgDESTIL Trappers TilburgRuijters Eaters Geleenv.d.WaardenBergmanLeermakersRobbenzo
09-03-0819:00GeleenRuijters Eaters GeleenDESTIL Trappers Tilburgv.Baastd.BrabanderHesselberthv.d.Berg

Worden op hun wenken bediend Jan.:wink::wink:

Bartele, jij wilt toch niet dat wij Tilburgers jou niet meer aardig vinden hé! Dan moet je niet doorgaan met deze onzin! Afgelopen zondag in Glanerbrook hebben de meesten kunnen zien dat het best kan! ::party::

Jurgen van der Laak
5 maart 2008, 23:37
Hebben we het hier niet over Britt????????????

Ro Herregraven
5 maart 2008, 23:54
Ik wou net zeggen: Morrison is toch echt al een tijdje pleite, Levi...

Rob van Aalderen
6 maart 2008, 00:10
Van mij mag hij ook terug komen. Je kon altijd met hem openlijk spreken. Hij gaf dan uitleg over situatie maar had ook wel begrip voor jou visie. En deed er ook daadwerkelijk iets mee. Hij was veel aanwezig bij wedstrijden zowel senioren- als jeugdwedstrijden. En ja hij was vaak in Heerenveen en daarvoor had hij een goede reden, Heerenveen is een van de weinige clubs die meerder wedstrijden achter elkaar liet spelen. Dit scheelde hem reizen en kon op die manier ook meer scheidsrechters beoordelen. Hij liet daarom de scheidsrechters en linemannen naar Heerenveen komen. Martin de Wilde heeft zijn eerste wedstrijden geleid bij de U-17 competitie. Waaronder ook in Heerenveen en werd daarbij beoordeeld door Morrison. Natuurlijk zal Morrisen als scheidsrechter beslissingen hebben genomen waar ik het niet mee eens was maar dat is het spel en het blijven mensen.

Bartele de Boer
6 maart 2008, 07:52
Bartele, jij wilt toch niet dat wij Tilburgers jou niet meer aardig vinden hé! Dan moet je niet doorgaan met deze onzin! Afgelopen zondag in Glanerbrook hebben de meesten kunnen zien dat het best kan! ::party::
Piet, ik geef alleen maar aan wie er fluiten komend weekend tussen Tilburg en Geleen.
Volgens mij hebben jullie hier geen problemen mee.

Voor mij mag er sowieso weer een buitenlandse scheidsrechter terugkomen.

In een van mijn eerdere postings heb ik al aangegeven na een gesprek met Britt te hebben gehad dat hij zei: dat de meeste scheidsrechters op de tribune zitten en dit zal altijd zo bljven.
::wavetowel::::pray::::proost::

Jan Hofstede
6 maart 2008, 10:02

Nu moeten we er wel bij vermelden Piet, dat het afgelopen zondag een vrij tamme wedstrijd was...

Dergelijke discussies kan je natuurlijk wel vrij eenvoudig uit de weg gaan door gewoon Brit op vrijdag in Tilburg te laten fluiten en De Brabander op zondag in Geleen....

Overigens ben ik van mening dat het niets uitmaakt wie fluit... Refs zijn per definitie onpartijdig.... Als ik dat gevoel namelijk niet had, dan zou ik vrijdag nog niet eens naar Tilburg afreizen.... Wel is er een duidelijkj verschil merkbaar tussen refs, bij het aanvoelen van een wedstrijd...

(Moet Van de Waarden beloven dat hij geen domme games gaat uitdelen voor faire checks...!!! ((sorry Miel):)) anders moet ik straks weer gaan zeiken...:))

Jan Been
6 maart 2008, 11:37
Nu moeten we er wel bij vermelden Piet, dat het afgelopen zondag een vrij tamme wedstrijd was...

Dergelijke discussies kan je natuurlijk wel vrij eenvoudig uit de weg gaan door gewoon Brit op vrijdag in Tilburg te laten fluiten en De Brabander op zondag in Geleen....

Overigens ben ik van mening dat het niets uitmaakt wie fluit... Refs zijn per definitie onpartijdig.... Als ik dat gevoel namelijk niet had, dan zou ik vrijdag nog niet eens naar Tilburg afreizen.... Wel is er een duidelijkj verschil merkbaar tussen refs, bij het aanvoelen van een wedstrijd...

(Moet Van de Waarden beloven dat hij geen domme games gaat uitdelen voor faire checks...!!! ((sorry Miel):)) anders moet ik straks weer gaan zeiken...:))

En ik over de scheidsrechters,:) ik weet nu wel dat ze het forum lezen.
Dus scheidsrechters laat jullie van de neutrale kant zien.::party::

Levi de Beer
6 maart 2008, 11:55
Ik wou net zeggen: Morrison is toch echt al een tijdje pleite, Levi...

Tsja, moeten ze niet zomaar ineens die posting naar voren halen. Ik was al in verwarring gebracht, doordat ik me niet kon herinneren dat ik gestemd had op de Poll... Foutje van mijn kant.

Doet overigens niets af aan het feit dat ik Britt in de eerste wedstrijd bedroevend vond. En nogmaals, zoals in mijn eerste posting vermeld, Trappers heeft niet door de arbitrage verloren. Vond dat hij zowel Tilburg als Geleen enkele keren flink benadeelde.

Sven van de Wall
6 maart 2008, 12:20
zo hou je een oude discussie wel levend

Jan Been
6 maart 2008, 13:38

Jij ook met je flauwekul,ben er ook ingestonken en was mij ook aan het afvragen wanneer ik GVDM gestemd had.:RedFace:

Sven van de Wall
6 maart 2008, 15:07
hahahaha

Marc van de Wall
6 maart 2008, 19:15

GEK!!!

Bart van de Wall
6 maart 2008, 19:18
hoezo?

Marc van de Wall
6 maart 2008, 19:20
hoezo?

Die halve haan zit postings van vorig jaar te lezen. Dan heb je echt teveel lege tijd. Was trouwens mijn smilley vergeten maar dat gebeurt me wel vaker.:)

Bart van de Wall
6 maart 2008, 19:24
ik ben dat ook aan het doen hoor, ik moet toch op de hoogte blijven

Jan Been
6 maart 2008, 21:49
ik ben dat ook aan het doen hoor, ik moet toch op de hoogte blijven

Kut heb je Bart ook al.::oops::::limburg::::limburg::::limburg::

Sven van de Wall
6 maart 2008, 21:52
Jan pas op je woorden wil je?

Jan Been
6 maart 2008, 21:56
Jan pas op je woorden wil je?

Doe ik toch,pas me aan Fam vd Wall aan,::hyper::::loony:::wtf:::proost::

Sven van de Wall
6 maart 2008, 21:58
Thijs gaat zich ook aanmelden hoor

Jan Been
6 maart 2008, 22:01
Thijs gaat zich ook aanmelden hoor

Nee h?,dan kan Pietje zijn hart gaan ophalen.::wheelchair::
Nu vindt ik wel dat jullie perfect bij Pietje passen.::party::

Sven van de Wall
6 maart 2008, 22:04
hoezo?

Jan Been
6 maart 2008, 22:07
hoezo?

TE VEEL BIER,STOMME POSTINGS DIE NERGENS MEER OVER GAAN.

Sven van de Wall
6 maart 2008, 22:10
oh sorry

Piet de Kort
6 maart 2008, 23:42
oh sorry

Nixx te sorry, Sven! Jantje kan alleen maar zeuren! Hij wordt oud! ::wheelchair::

Jan Been
7 maart 2008, 07:35
Nixx te sorry, Sven! Jantje kan alleen maar zeuren! Hij wordt oud! ::wheelchair::

Zeuren kunnen de Trappers het beste Pietje,en voor jij.
je bent toch de opper zeurder of niet.::party::

Sven van de Wall
8 maart 2008, 19:35
hahahaha