View Full Version : Groot Tilburgs IJshockey Dictee
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 00:33
Tilburgers worden vaak niet goed begrepen. Om meer begrip te kweken in ons ijshockeywereldje voor ons Tilburgers hebben wij de niet-Tilburgers de helpende hand geboden. Dit hebben wij gedaan middels een heus woordenboek waar veel gebruikte termen en uitdrukkingen uit het Tilburgse uitgelegd staan.
Mochten er nog woorden of uitdrukkingen zijn waarvan je denkt, he die ken ik niet, gelieve deze door te geven aan ons.
Ga naar het woordenboek (http://www.everyoneweb.com/tilburgswoordenboek/)
Alex van den Brink
30 juli 2008, 07:49
Het woord slobs mis ik, de hele wereld noemt dit kousen maar Tilburg en de satelietsteden noemen dit slobs.
Valt me toch een beetje tegen van "de beste supporters van Nederland".
Een worden boek dat zo leeg is, is dat wel nodig?
Of is dit juist een goede weergave van de maker(s)?
::tease::
Diana de Kok
30 juli 2008, 08:00
Leuk gedaan!!
Erwin van den Boom
30 juli 2008, 08:16
Tilburgers worden vaak niet goed begrepen. Om meer begrip te kweken in ons ijshockeywereldje voor ons Tilburgers hebben wij de niet-Tilburgers de helpende hand geboden. Dit hebben wij gedaan middels een heus woordenboek waar veel gebruikte termen en uitdrukkingen uit het Tilburgse uitgelegd staan.
Mochten er nog woorden of uitdrukkingen zijn waarvan je denkt, he die ken ik niet, gelieve deze door te geven aan ons.
Echt weer iets voor een trilburger.:butthead::vom:
Wendy Tellers
30 juli 2008, 09:18
Leuk bedacht! Grappig.
Alleen uh ..... niets negatiefs erin over Tilburg zelf .....
Mogen we het woordenboek aanvullen???
Remco Bambacht
30 juli 2008, 09:27
Leuk bedacht! Grappig.
Alleen uh ..... niets negatiefs erin over Tilburg zelf .....
Mogen we het woordenboek aanvullen???
Iets met zakdoekjes?
Raymond Tellers
30 juli 2008, 09:47
Grijns ... leuk :)
Joep Versteden
30 juli 2008, 09:47
Iets met zakdoekjes?
Kom maar op met de suggesties, maar wel kant en klaar aanleveren, dwz woord met omschrijving.
Bijv.: jankerd - <zn> bijnaam voor een Tilburgsupporter. Ontleent de naam aan het voordurende geklaag van deze groep over het aantal imports van de tegenstander, partijdige zebra's, tegenvallende resultaten, etc.
Joep Meijsen
30 juli 2008, 09:54
Stilburger - Tilburgsupporter die pas één minuut voor het einde van de wedstrijd zijn ploeg aanmoedigt, mits de voorsprong minimaal twee goals betreft. Is 98 procent van het aanwezige publiek in Stappegoor.
Wendy Tellers
30 juli 2008, 09:57
Ik kan nog wel iets met een K bedenken, maar ik wacht even tot vrijdag na 9 uur!
We hebben jullie steun nog ff nodig. :) :)
Maar buiten dat: ik vind het leuk opgezet.
Heb je het zelf bedacht Roger?
Jan van Son
30 juli 2008, 09:57
En dit voor een Tilburger?
En dan de K niet invullen.?
Kom op zeg.
Joep Meijsen
30 juli 2008, 09:59
Een Niemela doen - Een doelman die onderuit gaat terwijl hij probeert de puck te spelen achter het doel. Wel goed in foto's met kerstbomen.
Joep Meijsen
30 juli 2008, 10:00
Plamonteren mag ook niet ontbreken natuurlijk. Een staande uitdrukking op dit forum.
Joep Versteden
30 juli 2008, 10:07
Plamonteren mag ook niet ontbreken natuurlijk. Een staande uitdrukking op dit forum.
Geef even een goede omschrijving Joep...
Joep Meijsen
30 juli 2008, 10:09
Geef even een goede omschrijving Joep...
Dat laat ik graag aan de uitvinder van de term over.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 10:21
Zo zie je maar weer: al ben je nog zo kansloos werkeloos, in Tilburg vinden ze altijd wel wat voor je om te doen...
Ro Herregraven
30 juli 2008, 10:25
aquariumhernia - (zn) - aandoening aan bovenste nekwervels, veel voorkomend bij Tilburgse vak F-supporters die wekelijks 3 x 20 minuten lang naar rechts naar het uitvak zitten te staren i.p.v. naar de wedstrijd recht voor hun neus. Op advies van de Tilburgsche Vereeniging van Huisartsen wordt overwogen alle stoelen van Vak F in een hoek van 90 graden t.o.v. het ijs te hermonteren.
Rudy Bouquet
30 juli 2008, 11:03
Tulpen uit Amsterdam:
Het lied dat meestal in de laatste halve minuut van de wedstrijd Tilburg - Amsterdam, door de Tilburgse supporter breeduit wordt meegezongen, indien de supporter er voor 100% stellig van overtuigd is dat de wedstrijd niet meer verloren kan worden...!
Piet de Kort
30 juli 2008, 11:17
Tulpen uit Amsterdam:
Het lied dat meestal in de laatste halve minuut van de wedstrijd Tilburg - Amsterdam, door de Tilburgse supporter breeduit wordt meegezongen, indien de supporter er voor 100% stellig van overtuigd is dat de wedstrijd niet meer verloren kan worden...!
Rudy, "tulpen uit Amsterdammed"???? Het liedje "bommen op Amsterdammed" ken ik wel! ::magic::::cheerleader::::devildance::
P.s. Joep/Roger: Amsterdammed: middelmatig team uit de hoofdstad van ons land! ::afro::
Joep Meijsen
30 juli 2008, 11:27
Tulpen uit Amsterdam:
Zie ook: Stilburger
Jan Hofstede
30 juli 2008, 11:29
Witte zakdoekjes: supporter-instrument welk iedere Tilburgsupporter geacht wordt bij zich te dragen bij iedere wedstrijd. Bij verlies of dreigend verlies worden de zakdoekjes gebruikt om het ongenoegen kenbaar te maken naar coach of spelers.
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 11:45
Ik kan nog wel iets met een K bedenken, maar ik wacht even tot vrijdag na 9 uur!
We hebben jullie steun nog ff nodig. :) :)
Maar buiten dat: ik vind het leuk opgezet.
Heb je het zelf bedacht Roger?
Samen met Joep opgezet, vervolgens aangevuld met Tilburgse inbreng.
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 11:47
Zo zie je maar weer: al ben je nog zo kansloos werkeloos, in Tilburg vinden ze altijd wel wat voor je om te doen...
Als je een behoorlijke baan hebt Ro, dan heb je zelfs in Tilburg wel eens vakantie....
Jan Hofstede
30 juli 2008, 11:48
Kruikenzeikers is de spotnaam die inwoners van Tilburg van oudsher kregen van inwoners uit Nederland. Tijdens carnaval noemen de Tilburgers zichzelf ook Kruikenzeikers of Kruiken, en de stad wordt Kruikenstad genoemd. In vroeger tijden kende Tilburg veel textielfabrieken. Tilburg werd ook wel "de wolstad" genoemd. De inwoners spaarden urine in kruiken. Deze werd opgekocht om later gebruikt te worden om de wol te wassen. Momenteel wordt deze methode alleen nog toegepast bij de Tilburgse ijshockeyvereniging.
Hoempa hoempa hoempa: Tilburgs krijgslied bij succes, zoals bij scoring en winst
Ro Herregraven
30 juli 2008, 11:59
Ballentent - (zn) - Jaap Eden Hal te Amsterdam. Nader bepaald: de kantine van de Jaap Eden Hal. Zo genoemd naar de befaamde bitterballen van uitbater Sjaak Swart.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:01
Lamb?rke - (zn) - Gemiste 1-op-1 breakaway. Meestal in meervoudsvorm ~-s
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:03
Nijland - "Een ~ hebben", een speler hebben die niet tegen de druk van de playoffs bestand is.
Dennis Albers
30 juli 2008, 12:05
Dit is demonstratief denk ik zo. Ga er niet meer woorden aan vuil maken.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:06
Geeltjes - (zn) - Foto's (met kleurfilter) van Eric van der Putten
Geert van der Meulen
30 juli 2008, 12:07
Trappers - (zn) - Naam waaronder de Tilburgse ijshockeyers bekend staan sinds de sponsoring door de Tilburgse Trappisten in de jaren 30 van de vorige eeuw. De Tilburgse monniken hadden ook zendingswerk bedreven in het westen van Canada en daar ook trappers (bontjagers) ontmoet. De sponsoring door de Trappisten en de ervaring van de zendelingen in Canada leverde al snel de naam Trappers op voor de ijshockeyers.
Jordy Rutten
30 juli 2008, 12:10
Tilboklok: Makkelijke manier van het stappegoorpersoneel om de wedstrijd in Tilburgs voordeel te manipuleren.
Indekken: Veel voorkomend gebruik in Tilburg om bij veel wedstrijden vooraf over blessures van spelers e.d. te spreken zodat een eventueel verlies minder erg lijkt en een eventuele winst een des te grotere prestatie.
Limburger: Superieur wezen wat zich onophoudelijk uitlaat over Tilburg en door een vreemd chauvinisme niet in een natie willen leven met Nederlanders.
De grootste reden van het Limburgse separatisme is dat alleen in een Limburgse competitie Geleen kampioen kan worden.
De reden dat niet-Limburgers geen Limburgs begrijpen is dat Limburgers op een te hoog niveau met elkaar communiceren. En daarom in Limburgs voor een niet-Limburger niet te begrijpen. Het ultieme bewijs dat Limburgers het verste zijn in de evolutie en het hoogste in de voedselketen.
Toen ik deze thread zag dacht ik eigenlijk meteen aan 'Hoempakruik'. Maar ik denk dat die niet thuishoort in een Tilburgs woordenboek
Geert van der Meulen
30 juli 2008, 12:11
Emileke - (zn) - 'Een Emileke maken' - Na de wedstrijd met spoed naar huis rijden om daar een wedstrijdverslag te maken.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:12
Iemand trommelen - (ww) - iemand na 20-plus trouwe dienstjaren op zo'n ontzettend schofterige manier aan de kant zetten dat die persoon niets meer met de club te maken wil hebben. Zie ook: clubicoon.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:14
Tilburgs Taalniveau - Een woordenboek een dictee noemen.
Geert van der Meulen
30 juli 2008, 12:18
Geleentje - (zn) - Zilveren medaille.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:21
consistentie - (zn) - veel gebruikt woord om de reeks verloren finales van Heerenveen in de laatste jaren aan te duiden. Niet te verwarren met: succes
Edwin Grouwstra
30 juli 2008, 12:21
Iemand trommelen - (ww) - iemand na 20-plus trouwe dienstjaren op zo'n ontzettend schofterige manier aan de kant zetten dat die persoon niets meer met de club te maken wil hebben. Zie ook: clubicoon.
Toevoeging:
Een Zebra Trommelen
Het aanvallen van een zebra (lees:scheidsrechter) door een compleet
gefrustreerde goalie die net een paar dagen weet dat z'n carriere voorbij is.
Joep Meijsen
30 juli 2008, 12:31
Tilburgs Taalniveau - Een woordenboek een dictee noemen.
En zelfs dan nog. IJshockeydictee is in de Nederlandse taal één woord.
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 12:33
Het woordenboek/ dictee (whatever azijnzeiker...) bestaat uit gebruikte woorden en uitdrukkingen. De woorden/ uitdrukkingen die je nu ter plekke verzint (who do you try to impress?) tellen helaas niet.
Ro Herregraven
30 juli 2008, 12:37
Steve Kruize - (uitdrukking) "~ komt terug, hij is al 3 weken vol in training" - gebruikt door supporters van een club die op dat moment in een dip zit, terwijl er verder niets te melden valt wat er op zou kunnen duiden dat die dip over afzienbare tijd voorbij is.
Jan van Son
Roes
Toestand waarin veel Trappers fan verkeren,
gelukkig voor de drank en ijshockey fanaten van voorbij gaande aard.
Ro Herregraven
(who do you try to impress?)
Stijn de Jong
Joep Versteden
30 juli 2008, 13:39
Stijn de Jong
Godsamme, De Groot/De Jong, ik kan het niet bijhouden, want ik ben druk aan het werk. Steek jij je handen ook eens uit je mouwen!!!
De Grootje <zn> : een ander de vervelende klusjes laten opknappen ;-)
Jan van Son
30 juli 2008, 14:00
de U
Uithof; voor het betere ijshockey
Ivo Willems
30 juli 2008, 15:49
Niemela doen - <uitdrukking> Een doelman die onderuit gaat terwijl hij probeert de puck te spelen achter het doel.
Das toch wel een van de mooiste d'r tussen. Zie het gelijk alweer voor me
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 17:09
Stijn de Jong
Goh, wat origineel... Je moet van iets betere huize komen om Stijn te 'impressen'
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 17:12
Godsamme, De Groot/De Jong, ik kan het niet bijhouden, want ik ben druk aan het werk. Steek jij je handen ook eens uit je mouwen!!!
De Grootje <zn> : een ander de vervelende klusjes laten opknappen ;-)
Ik vind dat je het prima doet! Ga zo door Versteden!
*neemt nog een duik in het zwembad*
Ro Herregraven
30 juli 2008, 17:21
Goh, wat origineel... Je moet van iets betere huize komen om Stijn te 'impressen'
Goh, je spreekt nog steeds voor hem, zie ik...
Roger W. de Groot
30 juli 2008, 17:34
Goh, je spreekt nog steeds voor hem, zie ik...
Je moet je afkomst niet verloochenen heh......
Davy van Est
1 augustus 2008, 18:18
p. een pietje de kort doen(zn) ff naar het toilet gaan om te pissem om vervolgens ook de schoonmaak van het toilet doen.....;-)
Sven van de Wall
1 augustus 2008, 18:21
p. een pietje de kort doen(zn) ff naar het toilet gaan om te pissem om vervolgens ook de schoonmaak van het toilet doen.....;-)
Volgens mij is dat een uitdrukking, in plaats van een zelfstandig naamwoord
Davy van Est
1 augustus 2008, 18:27
de hanson donders.(zn) een 3 tal ijshockeyers die meer met hun handen kunnen dan met hun stick
Sven van de Wall
1 augustus 2008, 18:29
de hanson donders.(zn) een 3 tal ijshockeyers die meer met hun handen kunnen dan met hun stick
gheghegheghe
Gert Jan van der Maat
2 augustus 2008, 17:39
Stilburger - Tilburgsupporter die pas één minuut voor het einde van de wedstrijd zijn ploeg aanmoedigt, mits de voorsprong minimaal twee goals betreft. Is 98 procent van het aanwezige publiek in Stappegoor.
1) Stilburger ~ ; een Tilburger die stil wordt van de geweldige ijshockey ambiance in
de jaap Edenhal.
2) Stilburger ~ ; een Tilburger die stil wordt omdat ie niet boven de decibellen uit de
boxen in Glanerbrook uitkomt (die noodzakelijk zijn omdat het er anders zo stil is)::thumbsup::
Rudy Bouquet
2 augustus 2008, 19:08
1) Stilburger ~ ; een Tilburger die stil wordt van de geweldige ijshockey ambiance in
de jaap Edenhal.
2) Stilburger ~ ; een Tilburger die stil wordt omdat ie niet boven de decibellen uit de
boxen in Glanerbrook uitkomt (die noodzakelijk zijn omdat het er anders zo stil is)::thumbsup::
Je hebt er wel lang over na moeten denken,,,,,,,,,:goodman:
Roger W. de Groot
2 augustus 2008, 19:17
Gert Jan was met vakantie
Jan Been
3 augustus 2008, 09:55
Gert Jan was met vakantie
Jij nog niet Roger,je moet je accu wel opladen voor het nieuwe seizoen.
Het gaat spoken in Geleen,zoals altijd hahaha.
Sven van de Wall
3 augustus 2008, 13:47
Jij nog niet Roger,je moet je accu wel opladen voor het nieuwe seizoen.
Het gaat spoken in Geleen,zoals altijd hahaha.
jaja, dat spoken kennen we:Bonk3:
Tamara Havens
13 augustus 2008, 08:37
puckbunnies heb je ook in mannelijke vorm he..
dat zijn mannen die dolgraag bevriend willen zijn met de spelers en alles voor ze doen in de hoop dat ze een graantje mee kunnen pikken van de populariteit van de spelers bij vrouwen..
believe me! mannen zijn net zo erg! :x
Joep Meijsen
13 augustus 2008, 08:45
Puckbuddies. Van die figuren die denken dat de imports hun beste vrienden zijn en dat die nooit voor een andere club in Nederland willen spelen.
Paulie Rousseau
13 augustus 2008, 13:04
Sjoelbak - benaming voor minder succesvolle goalie van de wederpartij; synoniem: Vergiet (wordt dan vaak gebruikt in poëtisch/komische variant: .....wie kent hem niet .... is zo lek als een vergiet)
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 13:14
dat zijn mannen die dolgraag bevriend willen zijn met de spelers en alles voor ze doen in de hoop dat ze een graantje mee kunnen pikken van de populariteit van de spelers bij vrouwen..
Hahaha, dat vind ik een zeer goede!!!!
Joep Versteden
13 augustus 2008, 13:35
Haha, bedoel je iemand in het bijzonder Tamy? ;-)
Gerrit Hof
13 augustus 2008, 13:54
Middelvingersupporter : Staande, achterom kijkend naar het aquarium, uitdagend de middelvinger opsteken naar de bezoekende supporter; oftewel voetbalstadiongedrag.
Verdere eigenschap van de m.s: Bij achterstand van Tilburg , de eigen spelers tot de grond toe afbranden/beledigen, om even later als een blad aan de boom om te draaien ,en dezelfde verguisde spelers weer te verheerlijken.
Emile Joosten
13 augustus 2008, 13:58
Ik zie deze ms-supporters in alle stadions in Nederland.
Gelukkig blijft hun aantal beperkt en ook niet uniek voorbehouden aan Tilburg.
Gerrit Hof
13 augustus 2008, 14:07
Ik zie deze ms-supporters in alle stadions in Nederland.
Gelukkig blijft hun aantal beperkt en ook niet uniek voorbehouden aan Tilburg.
De ms als zodanig is idd niet uniek, maar zijn eigenschappen zijn typisch Tilburgs die je als ervaren stadion bezoeker van vele andere sporten echt nergens tegen komt.
Ik zal hier maar niet herhalen wat er in de play-offs over met name v. Biezen en Jacobs geroepen werd vanuit het 'sfeervak',niet al te best.
Maar goed de gemiddelde leeftijd zegt ook veel over de ms.
Voor de goede orde: Jij bent er niet één Emile:goodman:
Michael Schoenmakers
13 augustus 2008, 14:36
De ms als zodanig is idd niet uniek, maar zijn eigenschappen zijn typisch Tilburgs die je als ervaren stadion bezoeker van vele andere sporten echt nergens tegen komt.
Ik zal hier maar niet herhalen wat er in de play-offs over met name v. Biezen en Jacobs geroepen werd vanuit het 'sfeervak',niet al te best.
nu niet als een blad omdraaien he ;)
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 14:55
Als er iemand populair is in Tilburg dan is het van Biezen wel....overdrijven is ook een kunst! En dan in de finale play-offs. Je denkt verder wel erg in hokjes Gerrit. Jij als ervaren stadionbezoeker oordeelt als Heerenveenfan met een gekleurde bril op.
Tevens is Tilburg wat minder geliefd in het land. Iedereen wil het grote Tilburg op zijn bek zien gaan. En geloof maar dat je als Tilburger overal in het land genoeg middelvingers en verwensingen naar je hoofd krijgt!
Piet de Kort
13 augustus 2008, 15:19
Neen dat snap ik, Gerrit! Ome Emile zal dat zeker niet doen! Met in zijn ene hand pen en potlood en in zijn andere hand zijn notitieboekje lukt hem dat niet! ::happy::::goedegrap::::coffee::
P.s. Hoe was de SNEEKWEEK?!?!?!?:drinkers:
Tamara Havens
13 augustus 2008, 16:54
Haha, bedoel je iemand in het bijzonder Tamy? ;-)
nee schat gewoon in het algemeen ;) vrouwen worden zo afgeschilderd terwijl de mannen gewoon hun gang kunnen gaan en daar wordt niks van gezegd..
nobody knows what happens between the walls unless ure there ;)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 16:55
alhoewel voelde 1 iemand in t bijzonder zich aangevallen ;-)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 17:25
Ja, en jij weet wel wie ook, onze eigen über-puckbuddy ;-)
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 17:35
Wie in het bijzonder reageerde er op puckbunnie? ;) tip: even naar boven scrollen
Tamara Havens
13 augustus 2008, 17:53
Wie in het bijzonder reageerde er op puckbunnie? ;) tip: even naar boven scrollen
ik praat namens geleen en omstreken zoals het daar ook beschreven staat slimme :goodman:
Joep Versteden
13 augustus 2008, 19:12
ik praat namens geleen en omstreken zoals het daar ook beschreven staat slimme :goodman:
Jullie moeten Rogerke niet pesten dames, daar kan ie niet tegen ::catfight::
Puckbuddy is overigens toegevoegd aan het Woordenbuukske
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 19:36
Was het niet dezelfde Roger die eerder deze week over vrouwen de volgende vraag stelde: "mogen we ze ook al niet meer plagen?" ?
OKE, wie de bal (puck) kaatst kan hem terug verwachten!!!!
Hahaha, laat maar lekker veel vrouwen toe op het forum!
Vind het wel leuk om eens wat versterking te krijgen!!!
Alhoewel Diana ook altijd al een goede steun was. :)
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 19:38
Passen jullie het woordenboek telkens aan, zodat we over een tijdje een ge-update versie krijgen?
Tamara Havens
13 augustus 2008, 20:00
dat is niet pesten hoor dat zijn feiten ::whistle:: alleen heeft ie er geen antwoord verder meer op ::hyper::
Joep Versteden
13 augustus 2008, 20:26
Passen jullie het woordenboek telkens aan, zodat we over een tijdje een ge-update versie krijgen?
Ja, moeten we eigenlijk eens doen. En gezien alle suggesties uit de rest van het land ons buukske misschien maar omdopen in het 'Groot Nederlands IJshockeywoordenboek'. Er zijn echt veel suggesties gekomen, we zullen wel wat moeten filteren. Alles wat anti-Tilburg is komt er natuurlijk sowieso niet in :Hypocrite:;)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 20:29
dat is niet pesten hoor dat zijn feiten ::whistle:: alleen heeft ie er geen antwoord verder meer op ::hyper::
Roger is druk bezig nu Tamara, daarom reageert ie niet. Hij zit te msn-en met Lance Monych en Taggart Desmet. Ze zijn nu al bijna beste vrienden :grouphug::Puh2:
Jan Been
13 augustus 2008, 20:32
Roger is druk bezig nu Tamara, daarom reageert ie niet. Hij zit te msn-en met Lance Monych en Taggart Desmet. Ze zijn nu al bijna beste vrienden :grouphug::Puh2:
vrienden voor het leven of is Roger een Puck bunny.
Joep Versteden
13 augustus 2008, 20:34
Lees het Woordenbuukske Jan, een mannelijke puckbunnie is een puckbuddy.
http://www.everyoneweb.com/tilburgswoordenboek/
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 21:16
vrienden voor het leven Jan, ik had je toch gezegd dat Stienstra voor geen andere club uit zou komen ;)
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 21:20
Ow zooo, u treedt op als woordvoerder voor de puckbunnies in Geleen en omstreken?
Wellicht kunnen kunnen de heren van ijshockey.com een besloten bunnieforum voor jullie aanmaken. Daar kunnen jullie dan fijn verhalen uitwisselen en dromen delen die nooit werkelijk zullen worden. :yawinkle:
Tamara Havens
13 augustus 2008, 21:38
nee schat dat kunnen we jou toch niet aandoen? heb je niks meer te roddelen..
en wij hebben geen apart bunny forum nodig want wij hebben geen puckbunnies..
dat zo nu en dan eens wordt gefitnessed big deal.. je hoeft echt niet jaloers te zijn, zo erg is t nu ook allemaal niet.. blijf jij maar mooi van een afstand lekker dromen over wat je ijshockey buddies hebben en jij nooit zal krijgen ;) of miss als je geduld hebt mag je ook wel een keer van je vriendjes.. of heb je toch liever hun zelf? kan ook natuurlijk.. de meeste zijn overal wel voor in ;)
maar ff serieus........
als je mijn volk beledigd krijg je met mij te maken ja.. je moet me nu toch wel onderhand kennen? in geleen en omstreken wonen familie en vrienden van mij.. dus ja ik spreek voor hun allen ja..
just gave my opinion that's it.. dat jij je aangesproken voelt tjaaaaaaa.......
Joep Versteden
13 augustus 2008, 21:45
Even speciaal voor Roger...
nee schat dat kunnen we jou toch niet aandoen? heb je niks meer te roddelen..
en wij hebben geen apart bunny forum nodig want wij hebben geen puckbunnies..
dat zo nu en dan eens wordt gefitnessed big deal.. je hoeft echt niet jaloers te zijn, zo erg is t nu ook allemaal niet.. blijf jij maar mooi van een afstand lekker dromen over wat je ijshockey buddies hebben en jij nooit zal krijgen ;) of miss als je geduld hebt mag je ook wel een keer van je vriendjes.. of heb je toch liever hun zelf? kan ook natuurlijk.. de meeste zijn overal wel voor in ;)
maar ff serieus........
als je mijn volk beledigd krijg je met mij te maken ja.. je moet me nu toch wel onderhand kennen? in geleen en omstreken wonen familie en vrienden van mij.. dus ja ik spreek voor hun allen ja..
just gave my opinion that's it.. dat jij je aangesproken voelt tjaaaaaaa.......
fit?ness (de) 1 conditie- of krachttraining als doel op zich, meestal in een sportzaal fit?ness?cen?trum (het) 1 instelling waar men conditie- of krachttraining kan doen
fit?nes?sen (onovergankelijk werkwoord; fitneste, heeft gefitnest) 1 fitnessoefeningen doen
fit?ness?ruim?te (dev) 1 ruimte waar men conditie- of krachttraining kan doen
fit?ness?trai?ning (de) 1 fitness
;-)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 21:50
Even speciaal voor Roger...
fit?ness (de) 1 conditie- of krachttraining als doel op zich, meestal in een sportzaal fit?ness?cen?trum (het) 1 instelling waar men conditie- of krachttraining kan doen
fit?nes?sen (onovergankelijk werkwoord; fitneste, heeft gefitnest) 1 fitnessoefeningen doen
fit?ness?ruim?te (dev) 1 ruimte waar men conditie- of krachttraining kan doen
fit?ness?trai?ning (de) 1 fitness
;-)
oftewel kort samengevat want dit s allemaal veel te lastig heh SEX..
even better then fitness ;)
Raymond Demas
13 augustus 2008, 21:50
doe even mee op het tilburgs dialect
Mar zôo t`och zeeker nie! -
Ast Lillek is moetet lillek z?gge! -
We h?bbe veul gelaage gehad! -
W? m?kte me naa t?ch klaor! -
Schier p?kske Barend -
444444 wet soame? -
W? ziede gij der??t -
Wieste gij nie d?t karneval was? -
Meude gij d? w?l? -
Does deurdoen gij! -
Ak hier douw, h?k daor p?nt -
Spulleke dees! -
D? h?dde w?lles... -
W? nie gao d? gao nie! -
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 21:53
als je mijn volk beledigd krijg je met mij te maken ja
Laten we even voorop stellen, dat met een puckbunny niets mis is. Ik heb die naam niet verzonnen, maar ik krijg er geen negatieve gevoelens bij. Het is natuurlijk ook een stukje vermaak voor de buddies die er bovenop zitten.
blijf jij maar mooi van een afstand lekker dromen over wat je ijshockey buddies hebben en jij nooit zal krijgen
:grin: Als ik van zoiets moet gaan dromen schat, dan kan ik net zo goed de escortservice bellen.
miss als je geduld hebt mag je ook wel een keer van je vriendjes.. of heb je toch liever hun zelf? kan ook natuurlijk..
In Geleen heb je wel spelers die daar in voor zijn as you know. Jammer dat ze niet terugkeren. Ik heb ze bij Tilburg nog niet meegemaakt. Verder hoef ik geen deel uit te maken van dat selecte bonte gezelschap dat heeft mogen proeven van een puckbunnie.
dat zo nu en dan eens wordt gefitnessed big deal.. je hoeft echt niet jaloers te zijn, zo erg is t nu ook allemaal niet..
Helemaal niet erg, keep up the good work! We enjoy it!
Raymond Demas
13 augustus 2008, 21:55
o ja je vergeet BONKY--Alias Don Nichols die in Geleen Bananen kreeg
Joep Versteden
13 augustus 2008, 21:56
doe even mee op het tilburgs dialect
Mar zôo t`och zeeker nie! -
Ast Lillek is moetet lillek z?gge! -
We h?bbe veul gelaage gehad! -
W? m?kte me naa t?ch klaor! -
Schier p?kske Barend -
444444 wet soame? -
W? ziede gij der??t -
Wieste gij nie d?t karneval was? -
Meude gij d? w?l? -
Does deurdoen gij! -
Ak hier douw, h?k daor p?nt -
Spulleke dees! -
D? h?dde w?lles... -
W? nie gao d? gao nie! -
Best knap voor een Limburger. Bist de aon ut sollicit??re? ;-)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:03
oftewel kort samengevat want dit s allemaal veel te lastig heh SEX..
even better then fitness ;)
Maak 'm nou niet kwaad, zo meteen verandert ie in Stijn de Jong :mrgreen:
Raymond Demas
13 augustus 2008, 22:03
Nee Joep dat niet maar je vergeet een paar belangrijke dingen in je abc te zetten, en dan heb ik het niet over het positieve gedeelte in Tilburg.
Je Mag ook eens iets negatief neerzetten over een Tilburger maar ja dat zal toch niet ebeuren jullie houden de eer aan jullie zelf ????
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 22:04
Best knap voor een Limburger. Bist de aon ut sollicit??re? ;-)
Moet zeggen, interessante aan ijshockey gerelateerde onderwerpen :Bonk3:
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:04
Maak 'm nou niet kwaad, zo meteen verandert ie in Stijn de Jong :mrgreen:
:grin: Hij zit klaar hoooooorrrrrrr ::batman::
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:05
Laten we even voorop stellen, dat met een puckbunny niets mis is. Ik heb die naam niet verzonnen, maar ik krijg er geen negatieve gevoelens bij. Het is natuurlijk ook een stukje vermaak voor de buddies die er bovenop zitten.
je hebt het niet verzonnen maar je gebruikt het wel in negatieve zin soooo........
:grin: Als ik van zoiets moet gaan dromen schat, dan kan ik net zo goed de escortservice bellen.
nee mop want als je ervoor moet gaan betalen ben je wel zeer triest bezig.. at least my opinion...
In Geleen heb je wel spelers die daar in voor zijn as you know. Jammer dat ze niet terugkeren. Ik heb ze bij Tilburg nog niet meegemaakt. Verder hoef ik geen deel uit te maken van dat selecte bonte gezelschap dat heeft mogen proeven van een puckbunnie.
hoezo jammer dat ze niet terug keren?????? had je ze dan willen ontmoeten for some experience?????
Helemaal niet erg, keep up the good work! We enjoy it!
we too ;)
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:06
Nee Joep dat niet maar je vergeet een paar belangrijke dingen in je abc te zetten, en dan heb ik het niet over het positieve gedeelte in Tilburg.
Je Mag ook eens iets negatief neerzetten over een Tilburger maar ja dat zal toch niet ebeuren jullie houden de eer aan jullie zelf ????
Hey komop Raymond, credits to the founders heh....! ;)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:06
Nee joh, ik ben supertrots op je kennis van het Tilburgs (je bent al redelijk op weg met je integratiecursus merk ik, seizoenkaart van Trappers moet mogelijk zijn in 2010) maar het moeten wel ijshockeytermen zijn natuurlijk...
Raymond Demas
13 augustus 2008, 22:11
Oke Joep doe ik.
Een voordeel heb ik wel al heb al een seizoenskaart ????
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 22:13
Oke Joep doe ik.
Zeker van MVVKE:Bonk3:
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:14
Oke Joep doe ik.
Er komt een speciaal vak voor overgelopen Limburgers, zodat jullie wat meer thuisvoelen in het eerste seizoen. Het wordt al behoorlijk druk daar, want Jan Been, Jan Hofstede, Hansje M, Laurie, Sue en Tamara zitten er ook al ;-) Jan Been vroeg zelfs om een blauw gele trommel.
Raymond Demas
13 augustus 2008, 22:16
http://www.mijnquiz.nl/quiz/Tilburgs-dialect
Ben al bezig met het dialect en nee geen TILBURG'S kaartje
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 22:18
Er komt een speciaal vak voor overgelopen Limburgers, zodat jullie wat meer thuisvoelen in het eerste seizoen. Het wordt al behoorlijk druk daar, want Jan Been, Jan Hofstede, Hansje M, Laurie en Tamara zitten er ook al ;-) Jan Been vroeg zelfs om een blauw gele trommel.
Zeg Joepie, wil je mijn naam niet vervuilen, door mij in verband te brengen met jullie kruikeziekers::jason::, daar zal je mij niet zien.
Raymond Demas
13 augustus 2008, 22:21
Wel niet over ijshockey maar staan wel bij de ijshal
F van fietsen
Zo kun je makkelijk op de fiets naar huis. Zet hem echter goed op slot, want er worden zo'n 2.800 fietsen per jaar gestolen uit de Tilburgse binnenstad.
Sue Ioannidis
13 augustus 2008, 22:25
Dream on Joepke
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:27
F van fietsen
Zo kun je makkelijk op de fiets naar huis. Zet hem echter goed op slot, want er worden zo'n 2.800 fietsen per jaar gestolen uit de Tilburgse binnenstad.
Lopen kan ook, pilske drinken bij mij, da's halverwege en dan lekker doorstappen, slapen op het station, samen met Sven en dan eerste trein terug. Heb je wel een topavond hoor!!
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:30
Dream on Joepke
Oh, je wilt gewoon in vak F zeker schoonzusje? ;-)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:31
Er komt een speciaal vak voor overgelopen Limburgers, zodat jullie wat meer thuisvoelen in het eerste seizoen. Het wordt al behoorlijk druk daar, want Jan Been, Jan Hofstede, Hansje M, Laurie, Sue en Tamara zitten er ook al ;-) Jan Been vroeg zelfs om een blauw gele trommel.
ok ok nu ga je te ver joepie hahaha! vind je een aardige vent maar we hebben maar 1 rasechte overloper..
i will never wear blue yellow haha.. geel s trouwens een haat kleur ;) :P
Sue Ioannidis
13 augustus 2008, 22:32
Oh, je wilt gewoon in vak F zeker schoonzusje? ;-)
Nou, schoonbroertje... Dacht het niet he!!!
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:33
F van fietsen
de T van trimschoenen; die kun je wel gebruiken als er weer eens een bommelding in Glanerbrook wordt gedaan. Voordeel is wel dat de bus met lopende motor al klaar staat. ::hyper::
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:35
trouwens jij was diegene met een sv kaart van de eaters.. misschien moeten we voor jou wel een plek apart maken.. we zullen je nu wel vaker zien in ons stadionetje ;)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:35
ok ok nu ga je te ver joepie hahaha! vind je een aardige vent maar we hebben maar 1 rasechte overloper..
i will never wear blue yellow haha.. geel s trouwens een haat kleur ;) :P
Wie is dat dan? Ik ken er twee: Sven en Laurie... (en Hans M. eigenlijk ook, maar die ontkent nog steeds, komt dit seizoen wel uit de kast)
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 22:36
trouwens jij was diegene met een sv kaart van de eaters.. misschien moeten we voor jou wel een plek apart maken.. we zullen je nu wel vaker zien in ons stadionetje ;)
Trouwens, laten we hem nog wel binnen, zeg het maar Tamara, hij moet tenslotte langs onze groep:Bonk3:
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:39
Wie is dat dan? Ik ken er twee: Sven en Laurie... (en Hans M. eigenlijk ook, maar die ontkent nog steeds, komt dit seizoen wel uit de kast)
Ik denk toch echt dat Jan Hofstede ook serieus kandidaat is. Die zit na de wedstrijd in Tilburg langer in Dommelsch cafe, dan in de Cros. Zelfs in de finale tegen Heerenveen deelde hij mee in feestvreugde....
We nemen hem een keer mee naar Clochard, samen met Hans, dan is de overstap slechts een formaliteit....
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:40
Nou, schoonbroertje... Dacht het niet he!!!
hmz miss moeten we dat maar eens voor de gein doen.. kijken of ze dan nog zoveel praatjes hebben ;) wel 1 op 1 heh en niet zoals toen het hele F vak opstond omdat me neef ff ging vragen aan de stewards of ze hun publiek in toom konden houden, zodat wij fatsoenlijk ijshockey konden kijken.. ipv dat geblaat en praatjes van die tilbo's.. toen moest toch het hele vak mee.. jan echt schijnbaar was je berucht daar hoor als ze je niet alleen aan konden ;)
wel vette adreline kick was dat :) alleen 1 op 1 zijn ze stil, maar ja it happend eh ;)
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:41
Trouwens, laten we hem nog wel binnen, zeg het maar Tamara, hij moet tenslotte langs onze groep:Bonk3:
Wat is de ontgroening? Door Dick van de Berg tegen de boarding geplet worden. Dat wil ik meemaken! :)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:42
hahaha he's all ure's guys ;)
spreek hem daarna wel als ie nog loopt dan ;) j/k ;)
Sue Ioannidis
13 augustus 2008, 22:44
Wat is de ontgroening? Door Dick van de Berg tegen de boarding geplet worden. Dat wil ik meemaken! :)
Nice, zou ook wel eens willen meemaken hoe hij jou tegen de boarding plet :)
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:45
hahaha he's all ure's guys ;)
spreek hem daarna wel als ie nog loopt dan ;) j/k ;)
Nee, alsjeblieft geen Selandertje (ook leuk voor het woordenboek, zijn we meteen weer ontopic)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:46
ik bedoel idd sven ja!
en laurie is geen overloper dat zijn gewoon verplichtingen die je als vrouw van een tilbo hebt ;)
als we thuis tegen elkaar spelen komt ze fijn bij ons staan, want ze kijkt altijd zo boos als ze bij jou staat kan ze niet van de game genieten met dat gejammer om d'r heen ;)
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 22:46
Nice, zou ook wel eens willen meemaken hoe hij jou tegen de boarding plet :)
Worden drukke tijden voor breur Dick, hahahaha:Bonk3:
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:51
Ik wil ook wel zien hoe jullie Roger pletten hoor :Bonk3:
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:51
Nee, alsjeblieft geen Selandertje (ook leuk voor het woordenboek, zijn we meteen weer ontopic)
weer niet goed opgelet joep! het is gaylander ja! ::rulez::
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:53
ik bedoel idd sven ja!
en laurie is geen overloper dat zijn gewoon verplichtingen die je als vrouw van een tilbo hebt ;)
als we thuis tegen elkaar spelen komt ze fijn bij ons staan, want ze kijkt altijd zo boos als ze bij jou staat kan ze niet van de game genieten met dat gejammer om d'r heen ;)
Heb jij ook verplichtingen dan? ::afro::
Sue Ioannidis
13 augustus 2008, 22:53
weer niet goed opgelet joep! het is gaylander ja! ::rulez::
Gaylander en Mchomo
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:54
Misschien Joep en ik samen, wel zo eerlijk ;)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 22:55
Heb jij ook verplichtingen dan? ::afro::
nee hoor ik heb geen tilburgse vriend ass u know.....
mij zul je nooit in t tilbo's vak zien zitten!
en als ik ooit iets met een tilbo krijg kan ie beter ergens anders gaan zitten tijdens de wedstrijd..... ooooof op eigen risico ;)
Emile Joosten
13 augustus 2008, 22:56
Als jullie nou 'ns lekker met z'n allen naar de Cross gaan!
Wordt het daar ook weer gezellig!
Joep Versteden
13 augustus 2008, 22:57
Misschien Joep en ik samen, wel zo eerlijk ;)
Zeg De Groot, wil je mij alsjeblieft niet in je seksuele fantasiën betrekken. Had je vorig jaar maar met Gaylander moeten gaan dansen in de Cross ipv achter je geliefde puckbunnies aan te gaan...
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 22:59
Hey Emile, wanneer komt jou Crossdoping? Samen met Pietje lekker dronken worden....
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 22:59
zijn we meteen weer ontopic)
Werd ook weer eens tijd hoor!
Behalve dat deze topic een beetje op een onderonsje begint te lijken neemt het ook vormen aan die wij op het forum niet gewend zijn en er naar mijn mening ook niet thuishoren.
Maarja, iedereen het zijne.
Alleen jammer, want het was zo'n leuke topic ......
Raymond Demas
13 augustus 2008, 23:00
he meneer de groot hahaha grapjas
Grapjas kan ook in het woordenboek grapjas alias P de Kort R W de groot Emile Joosten
Hans Maertzdorff
13 augustus 2008, 23:01
Zeg De Groot, wil je mij alsjeblieft niet in je seksuele fantasiën betrekken. Had je vorig jaar maar met Gaylander moeten gaan dansen in de Cross ipv achter je geliefde puckbunnies aan te gaan...
Maar Joep, een ding word wel duidelijk hier, de fantasien van Roger komen nu duidelijk naar voren:butthead:
Roger W. de Groot
13 augustus 2008, 23:01
whahahaha daar zal ik maar niet op reageren, weet nooit wie er meeleest. ;)
Tamara Havens
13 augustus 2008, 23:02
somethin u wanna share with us rodjer?
denk dat eerder roger uit de kast moet komen dan hansie :oops:
Joep Versteden
13 augustus 2008, 23:04
Behalve dat deze topic een beetje op een onderonsje begint te lijken neemt het ook vormen aan die wij op het forum niet gewend zijn en er naar mijn mening ook niet thuishoren.
Sorry dat we even lol hebben Wendy, maar je hebt gelijk, ik ga wel even door op msn met de betrokkenen. Voor degenen die mijn msn niet hebben: breeze_968@hotmail.com, maken we een chatboxje.
Roger W. de Groot
Tsja, M. was natuurlijk een dekmantel. Maar jullie hebben me dus door.....
Tamara Havens
dit topic is alleen maar inspirerend wendy.. hoe meer verhalen hoe meer woorden :)
Lou-Ann Bartels
13 augustus 2008, 23:19
dit topic is alleen maar inspirerend wendy.. hoe meer verhalen hoe meer woorden :)
uhm...verhalen? ...inspirerend?... :?
Tamara Havens
13 augustus 2008, 23:21
idd! zien we eens wat andere mensen :)
het is zo echt wel een leuk cafe vooral als dj jan draait :) alleen weinig mensen tijdens het seizoen :S
Tamara Havens
13 augustus 2008, 23:25
uhm...verhalen? ...inspirerend?... :?
als je alles samen plakt en goed oplet kan je er iets uithalen ja :)
en als je het niet boeiend vind lees t dan gewoon niet n laat andere hun lol hebben..
er zijn genoeg serieuze forums..............
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 23:34
Sorry dat we even lol hebben Wendy,
Iedereen mag zijn lol hebben hoor! En ook een onderonsje is niet erg!!!
Maar vond het zonde van de leuke topic.
Nu heb ik maar gewoon een groot aantal postings overgeslagen omdat het mij niet boeit wie er op jongens en wie op meisjes valt.
Of wat dan ook wat er hier besproken werd.
Wendy Tellers
13 augustus 2008, 23:39
er zijn genoeg serieuze forums..............
:confused: :confused: :confused:
Verklaar je nader Tamara?
Vind je dit dan geen serieus forum?
Volgens mij is dit het serieuste ijshockey forum in Nederland.
Ok, dat er vaak gezeiverd wordt, afgedwalingen van onderwerpen plaatsvinden of dingen besproken worden die niets met ijshockey te maken hebben hoort erbij.
Heb ik ook totaal geen moeite mee.
En als ik het niet interessant vind lees ik het gewoon niet.
Ik maak ook op zijn tijd een geintje of dwaal af van het onderwerp.
Maar ik vind dit over het algemeen toch een serieus forum waar vele ijshockeyfans hun contacten onderhouden en meningen delen.
Tamara Havens
13 augustus 2008, 23:39
Iedereen mag zijn lol hebben hoor! En ook een onderonsje is niet erg!!!
Maar vond het zonde van de leuke topic.
Nu heb ik maar gewoon een groot aantal postings overgeslagen omdat het mij niet boeit wie er op jongens en wie op meisjes valt.
Of wat dan ook wat er hier besproken werd.
dan start je toch je eigen topic? no big deal right? en het officiele staat ergens anders hoef je de onzin niet te lezen...... there's always a way.........
Lou-Ann Bartels
13 augustus 2008, 23:50
dan start je toch je eigen topic? no big deal right? en het officiele staat ergens anders hoef je de onzin niet te lezen...... there's always a way.........
Wat een onzin, waarom zou Wendy een ander topic moeten starten? Start er zelf maar eentje met de titel kletspraatjes. :goodman:Kunnen we die gevoeglijk overslaan...
Tamara Havens
14 augustus 2008, 00:00
Wat een onzin, waarom zou Wendy een ander topic moeten starten? Start er zelf maar eentje met de titel kletspraatjes. :goodman:Kunnen we die gevoeglijk overslaan...
nee hoor want diegene die dit topic opgericht heeft deed het ook voor de FUN.. zoek maar eens op wat dat betekent, zeer gezond voor je ;)
en ze moet niks, maar hoeft ook niet te zeuren over andermans lol..
of neem je het woordenboek serieus?
dan kan je beter een serieus topic starten, zal het netjes zeggen, en niet zeggen moeten........
Joep Versteden
14 augustus 2008, 00:11
nee hoor want diegene die dit topic opgericht heeft deed het ook voor de FUN.. zoek maar eens op wat dat betekent, zeer gezond voor je ;)
en ze moet niks, maar hoeft ook niet te zeuren over andermans lol..
of neem je het woordenboek serieus?
dan kan je beter een serieus topic starten, zal het netjes zeggen, en niet zeggen moeten........
Topic is geopend door Roger en puur voor de fun, en inderdaad, als je je eraan stoort moet je niet lezen. Mij interesseert dat Duitse ijshockey bijvoorbeeld werkelijk geen ene reet, maar ik ga Wendy ook niet op de vingers tikken als ze er voor de zoveelste keer over begint. Ik lees ze gewoon niet!!! Er wordt in dit land al zoveel betutteld en nu begint het hier ook al. Zonder types als Pietje de Kort en Jan Been zou de helft van de bezoekers van dit forum allang afgehaakt zijn, denk daar maar eens over na.
Tamara Havens
14 augustus 2008, 00:14
Topic is geopend door Roger en puur voor de fun, en inderdaad, als je je eraan stoort moet je niet lezen. Mij interesseert dat Duitse ijshockey bijvoorbeeld werkelijk geen ene reet, maar ik ga Wendy ook niet op de vingers tikken als ze er voor de zoveelste keer over begint. Ik lees ze gewoon niet!!! Er wordt in dit land al zoveel betutteld en nu begint het hier ook al. Zonder types als Pietje de Kort en Jan Been zouden de helft van de bezoekers van dit forum allang afgehaakt zijn, denk daar maar eens over na.
amen!!!!!!!
Lou-Ann Bartels
14 augustus 2008, 00:28
amen!!!!!!!
okay, ik vond dit topic ook FUN, totdat...
ach laat ook maar. ::surrender::
Tamara Havens
14 augustus 2008, 00:32
zakdoekje of gaat het?
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 00:34
The White Flag......?? fun onder de rivieren is soms anders dan fun boven de rivieren en in Duitsland. Zolang we de dialoog blijven aangaan komen we er samen wel uit. ::comfort::
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 08:44
nee hoor ik heb geen tilburgse vriend ass u know.....
mij zul je nooit in t tilbo's vak zien zitten!
en als ik ooit iets met een tilbo krijg kan ie beter ergens anders gaan zitten tijdens de wedstrijd..... ooooof op eigen risico ;)
nee maar wel op de supporter feestjes.:Bonk3:
Toch van twee walletjes eten en voelen hoe een kampioenschap gevierd wordt?
:goodman:
Wendy Tellers
14 augustus 2008, 09:12
Mij interesseert dat Duitse ijshockey bijvoorbeeld werkelijk geen ene reet, maar ik ga Wendy ook niet op de vingers tikken als ze er voor de zoveelste keer over begint. Ik lees ze gewoon niet!!!
Nee, en ik weet dat dat vele mensen niet interesseert, maar een selectief groepje wel.
Dus ik zet ze ook fijn onder "buitenland" waar ze thuis horen.
Grotendeels zijn die postings ijshockeygerelateerd, maar wat het belangrijkste is: ik beledig geen spelers!
Uit fatsoen niet en omdat ik weet dat daar een schorsing aan vast hangt.
Tamara Havens
14 augustus 2008, 10:07
nee maar wel op de supporter feestjes.:Bonk3:
Toch van twee walletjes eten en voelen hoe een kampioenschap gevierd wordt?
:goodman:
ik eet niet van 2 walletjes.. we gingen op stap in tilburg met tilburgse en geleense vrienden, maar die gingen eerst daarheen.. ze hebben geprobeerd mij een shirt aan te laten doen en de beker wilde ze dat ik aanraakte.. heb beide niet gedaan.. voelde me ook echt niet thuis daar, maar was niet de enige die daar was van geleen.. het enige positieve wat daar in dat cafe hing was een feyenoord sticker ;) dat maakte die paar uurtjes wel iets draagelijker ;)
en er moet trouwens toch iemand zijn om te laten zien hoe je een feestje bouwt! viel me vies tegen van de tilbo's.. wij waren daar de gangmakers ;)
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 10:29
ik eet niet van 2 walletjes.. we gingen op stap in tilburg met tilburgse en geleense vrienden, maar die gingen eerst daarheen.. ze hebben geprobeerd mij een shirt aan te laten doen en de beker wilde ze dat ik aanraakte.. heb beide niet gedaan.. voelde me ook echt niet thuis daar, maar was niet de enige die daar was van geleen.. het enige positieve wat daar in dat cafe hing was een feyenoord sticker ;) dat maakte die paar uurtjes wel iets draagelijker ;)
en er moet trouwens toch iemand zijn om te laten zien hoe je een feestje bouwt! viel me vies tegen van de tilbo's.. wij waren daar de gangmakers ;)
volgens mij waren er ook genoeg geleen supporteres toen er in heereveen het kampioensschap gevierd werd en ook in Tilburg naderhand
en je weet wat ze zeggen over brabanste nachten"die komen langzaam op gang ja maar dan......":brabant:
en die feijnooit sitcker hing zeker op de plee om de stoelgang te bevorderen ow wacht ik ga het niet over voetbal hebben haha.:Bonk3:
Tamara Havens
14 augustus 2008, 10:35
volgens mij waren er ook genoeg geleen supporteres toen er in heereveen het kampioensschap gevierd werd en ook in Tilburg naderhand
en je weet wat ze zeggen over brabanste nachten"die komen langzaam op gang ja maar dan......":brabant:
en die feijnooit sitcker hing zeker op de plee om de stoelgang te bevorderen ow wacht ik ga het niet over voetbal hebben haha.:Bonk3:
ik was in ieder geval niet in heerenveen en weet ook niet over wie jij het hebt maar goed..
en die feyenoord sticker hangt op de paal in de kantine ;)
als je een kampioenschap wint zou je toch moeten kunnen feesten ongeacht hoe laat of vroeg het is..
kom maar bij ons kijken als wij eens wat winnen dan weet je hoe het moet :)
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 10:39
ik was in ieder geval niet in heerenveen en weet ook niet over wie jij het hebt maar goed..
en die feyenoord sticker hangt op de paal in de kantine ;)
als je een kampioenschap wint zou je toch moeten kunnen feesten ongeacht hoe laat of vroeg het is..
kom maar bij ons kijken als wij eens wat winnen dan weet je hoe het moet :)
is goed .................... is dat komend seizoen........
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 10:53
@Michael en Tamara, volgens mij halen jullie het kampioensfeest en het feest van de Supportersclub door elkaar. De kampioensvreugde komt op het moment dat je het haalt en de nacht/ ochtend die volgt. Niet een week later op het SCTT feest.
In mijn prille periode dat ik supporter ben van trappers heb ik 6 kampioenschappen en 7 bekers meegemaakt. Ook dan beleef je een kampioenschap anders.
Kan me goed voorstellen dat ze tot in Maastricht niet zullen slapen als Geleen kampioen zou worden. Of het ooit gaat gebeuren vraag ik me af.
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 10:59
@Michael en Tamara, volgens mij halen jullie het kampioensfeest en het feest van de Supportersclub door elkaar. De kampioensvreugde komt op het moment dat je het haalt en de nacht/ ochtend die volgt. Niet een week later op het SCTT feest.
In mijn prille periode dat ik supporter ben van trappers heb ik 6 kampioenschappen en 7 bekers meegemaakt. Ook dan beleef je een kampioenschap anders.
Kan me goed voorstellen dat ze tot in Maastricht niet zullen slapen als Geleen kampioen zou worden. Of het ooit gaat gebeuren vraag ik me af.
ik doelde op beide.
ik kan me voorstellen dat als een team kampioen wordt wat dat al heel lang niet meer is geweest dat dan een feest heel anders is.
misschien moeten we wel een woord voor supporteres vinden, die op bezoek komen bij kampioens feestjes (en met op bezoek bedoel ik ook positief bezoek zonder dus rotzooi te komen maken al zijn dat weer geen supporters :$)
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 11:08
Zo ver ik weet was alleen Sven van de partij toen we kampioen werden...
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 11:10
er waren er meer weet geen namen teminste in Tilburg zelf
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 11:14
Je vergist je Michael. Met het supportersfeest was er een hele club. Toen we kampioen werden, alleen Sven. Maakt verder ook nie uit
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 11:15
nee op het kampioens feest ook 2x!!!
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 11:39
nee op het kampioens feest ook 2x!!!
Lees je PB
Wendy Tellers
14 augustus 2008, 11:51
Zo ver ik weet was alleen Sven van de partij toen we kampioen werden...
Nee hoor Roger.
Ik was er ook in Heerenveen bij toen jullie kampioen werden! :)
Maar niet op jullie feestje!
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 11:55
Nee hoor Roger.
Ik was er ook in Heerenveen bij toen jullie kampioen werden! :)
Maar niet op jullie feestje!
haha, ik denk niet dat Michael daar op doelt. Of zijn jij en Michael ::kusje:: ?
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 11:57
haha, ik denk niet dat Michael daar op doelt. Of zijn jij en Michael ::kusje:: ?
hahah ssst mijn vrouw weet dat nog niet whaha
Wendy Tellers
14 augustus 2008, 11:59
Nee, nee, nee. Zekers niet.
Ken hem niet eens! :)
Maar ik wilde aangeven dat er meer Eaters fans aanwezig waren in Heerenveen om te zien hoe jullie het kampioensschap wonnen!
Michael Schoenmakers
14 augustus 2008, 12:02
tja wie ben ik eigenlijk he? vrgane zich wel meer mensen af hihi
Tamara Havens
14 augustus 2008, 16:56
we zijn idd toen wel geweest toen ze de beker hadden gewonnen.. want ze kwamen er trots mee binnen.. zei ik toch ook dat ze wilde dat ik de beker vast hield........ had met wat mensen van tilburg afgesproken na de wedstrijd.. me zus sue en ik waren toen daar en sven was idd toen mee naar de wedstrijd..
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 17:41
we zijn idd toen wel geweest toen ze de beker hadden gewonnen.. want ze kwamen er trots mee binnen.. zei ik toch ook dat ze wilde dat ik de beker vast hield........ had met wat mensen van tilburg afgesproken na de wedstrijd.. me zus sue en ik waren toen daar en sven was idd toen mee naar de wedstrijd..
Staat me niets meer van bij. Ja die beker liep iedereen tijdens het sctt feest ook mee rond. Was ook een vermoeiende dag. Michael, ge het gelijk !!
Jan Been
14 augustus 2008, 19:29
Staat me niets meer van bij. Ja die beker liep iedereen tijdens het sctt feest ook mee rond. Was ook een vermoeiende dag. Michael, ge het gelijk !!
Ik heb er niet mee rond gelopen op het SCTT feest of was dit het afsluitenings feest niet.
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 19:55
Ik heb er niet mee rond gelopen op het SCTT feest of was dit het afsluitenings feest niet.
Dat was het afsluitings feest cq. sctt feest. Dat feest waar iedereen lam was van het feest en de drank, toen we jullie hadden ingehuurd om nog wat stemming te maken.
:)
Jan Been
14 augustus 2008, 20:02
Dat was het afsluitings feest cq. sctt feest. Dat feest waar iedereen lam was van het feest en de drank, toen we jullie hadden ingehuurd om nog wat stemming te maken.
:)
Dan moet ik het geld nog binnen moeten krijgen,staat nog niet op de rekening of heb je daar die frikadel voor gekocht????
Roger W. de Groot
14 augustus 2008, 20:07
Precies Jan! En als je komend seizoen weer komt krijg je een knakworst :)
Jan Been
14 augustus 2008, 20:09
Precies Jan! En als je komend seizoen weer komt krijg je een knakworst :)
Daar kom ik niet voor die krijgen wij hier ook,nu jullie die knakworsten ook al in Tilburg krijgen weet ik niet of ik nog kom.::withstupid::
Sven van de Wall
14 augustus 2008, 22:23
ikke kom wel hoor!!!!!!!!!!!
Michael Schoenmakers
15 augustus 2008, 00:20
gelukkig ik ging al twijfelen of ik inderdaad teveel bier en schrobbeler op had haha
Jan Been
15 augustus 2008, 10:54
ikke kom wel hoor!!!!!!!!!!!
Ben jij ook alweer online.::censor::
Sven van de Wall
2 februari 2009, 21:05
Kletspoot-homo die door de regen loopt
(met dank aan Piet de Kort)
Jasper Lesterhuis
3 februari 2009, 00:36
Een tilburger doen - Onder luid protest verzoeken je account te verwijderen van dit mooie forum. ;)
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.