PDA

View Full Version : Voor diegene die .........

Piet de Kort
27 juli 2008, 12:20
...... mij ontzettend gemist heeft/hebben, ik ben weer terug van vakantie! ::devildance::::champ::::happy::

P.s. Er is weinig gebeurd in ijshockey-Nederland, behalve dat enkele teams er enkele frikandellen bijgehaald hebben!!!! :drinkers:

Sven van de Wall
27 juli 2008, 12:30
Ja Piet we hebben je gemist!!!!!!!!!

Volgend jaar kun jij ook eens met vroegboekkorting op vakantie he
is niet leuk als je elk jaar de hoofdprijs voor je vakantie moet betalen!!!!!
dan heb je gewoon minder waar voor je geld

Piet de Kort
27 juli 2008, 13:37
Ja Piet we hebben je gemist!!!!!!!!!

Volgend jaar kun jij ook eens met vroegboekkorting op vakantie he
is niet leuk als je elk jaar de hoofdprijs voor je vakantie moet betalen!!!!!
dan heb je gewoon minder waar voor je geld

Svennie, de zon en het Bitburger bier waren dit jaar toch weer beide lekker! :goodman::drinkers:::happy::::proost::

Sven van de Wall
27 juli 2008, 13:38
Svennie, de zon en het Bitburger bier waren dit jaar toch weer beide lekker! :goodman::drinkers:::happy::::proost::
Ik ben blij voor je

Piet de Kort
27 juli 2008, 16:09
Ik ben blij voor je

Dank je, vriend! ::kusje::

Jan Been
27 juli 2008, 21:29
Welkom terug Pietje,ik heb je niet gemist....
Ik wist dat je aan je wel verdiende vakantie toe was om de accu voor het nieuwe zware seizoen voor Tilburg weer op te laden.............
Het wordt dit jaar nog zwaarder voor je om drie prijzen te pakken,je mag blij zijn met je bonbon schaaltje het is je gegunt Pietje.

Piet de Kort
27 juli 2008, 22:40
Welkom terug Pietje,ik heb je niet gemist....
Ik wist dat je aan je wel verdiende vakantie toe was om de accu voor het nieuwe zware seizoen voor Tilburg weer op te laden.............
Het wordt dit jaar nog zwaarder voor je om drie prijzen te pakken,je mag blij zijn met je bonbon schaaltje het is je gegunt Pietje.

Dank je, Jan! Play-offs moet toch te halen zijn voor Tilburg Trappers! Als ik kijk naar jullie line-up, zal dit zeker niet het geval zijn! Of komen er bij jullie nog meer van die "frikandellen uit het buitenland" bij? ::champ::::happy:::drinkers:::happycheer::

Jan van Son
27 juli 2008, 23:28
Dank je, Jan! Play-offs moet toch te halen zijn voor Tilburg Trappers! Als ik kijk naar jullie line-up, zal dit zeker niet het geval zijn! Of komen er bij jullie nog meer van die "frikandellen uit het buitenland" bij? ::champ::::happy:::drinkers:::happycheer::

Mr P.Kort uitde bocht is weer thuis te merken aan"frikandellen uit het buitenland"
Maby is de Bittburger een korsakov syndroom aan het veroorzaken .

Wendy Tellers
28 juli 2008, 08:15
Blijkbaar is Piet goed uitgerust, want de postings zijn nog onzinniger dan voorheen!!!
Welkom terug Piet en veel succes met jullie Trepperkes.
Afgelopen seizoen was voor jullie een mooi seizoen.
Hou dat maar in herinnering, want dit jaar zal het heel anders worden!!!!! :)

Roger W. de Groot
28 juli 2008, 18:08
Blijkbaar is Piet goed uitgerust, want de postings zijn nog onzinniger dan voorheen!!!
Welkom terug Piet en veel succes met jullie Trepperkes.
Afgelopen seizoen was voor jullie een mooi seizoen.
Hou dat maar in herinnering, want dit jaar zal het heel anders worden!!!!! :)

Is een beetje een vaste kreet geworden in Geleen Wendy: "Dit jaar wordt alles anders". De kreet wordt echter met het jaar ongeloofwaardiger. ;)

Ro Herregraven
28 juli 2008, 18:16
Is een beetje een vaste kreet geworden in Geleen Wendy: "Dit jaar wordt alles anders". De kreet wordt echter met het jaar ongeloofwaardiger. ;)

Wat een onzin! Heb je in Geleen in de afgelopen 10 jaar meer dan 4 imports langer dan 1 seizoen zien blijven?

Wendy heeft gelijk hoor, dit jaar wordt alles (weer) anders!

Jan van Son
28 juli 2008, 18:21

Mag ik mij bij die vaste kreet aansluiten?

Roger W. de Groot
28 juli 2008, 18:32
Wat een onzin! Heb je in Geleen in de afgelopen 10 jaar meer dan 4 imports langer dan 1 seizoen zien blijven?

Wendy heeft gelijk hoor, dit jaar wordt alles (weer) anders!

Ik hoop niet dat de nieuwe imports (en die nog moeten komen) dezelfde gedachtes krijgen over Ulli als McGarry.

Het wordt iig tijd dat alles (weer) anders wordt in Geleen, is lang geleden.

Raymond Demas
28 juli 2008, 19:09
Nee denk dat Bonky alias schoonmaakpiet , dit jaar niet kan juichen heb begrepen dat er nog meer mensen vertrekken uit Tilburg .
He schoonmaak Piet jouw is al lang het bier niet naar de kop gestegen maar wat anders .
Trouwens heb jij nog wat nagevraagd voor mij of niet.

Joep Versteden
28 juli 2008, 19:11
Nee denk dat Bonky alias schoonmaakpiet , dit jaar niet kan juichen heb begrepen dat er nog meer mensen vertrekken uit Tilburg .
He schoonmaak Piet jouw is al lang het bier niet naar de kop gestegen maar wat anders .
Trouwens heb jij nog wat nagevraagd voor mij of niet.

Ja, dat heeft ie Raymond, maar de seizoenskaarten voor vak F zijn al uitverkocht. Volgend jaar in mei nog eens proberen ;-)

Raymond Demas
28 juli 2008, 20:03
Jammer Joep denk niet dat dat het geval is .
Hoef geen seizoenskaart van de TREPPERKE'S ,maar toch lief van je hoor.
Nee onze schoomaak Piet zou voor mij iets navragen aan het bestuur , hoop niet dat die dat vergeten is maar ja met dat bieren de zon weet ik het niet

Piet de Kort
28 juli 2008, 20:22
Jammer Joep denk niet dat dat het geval is .
Hoef geen seizoenskaart van de TREPPERKE'S ,maar toch lief van je hoor.
Nee onze schoomaak Piet zou voor mij iets navragen aan het bestuur , hoop niet dat die dat vergeten is maar ja met dat bieren de zon weet ik het niet

Ha die Demassi, ik heb nog niemand gesproken, ben net terug van vakantie. Maar ik heb het je beloofd dus die belofte kom ik ook na! Effe nog rustig wachten, kerel! Enne eerst volgende keer dat jullie IETURS in Tilburg speelt, kom je ook he! Samen met Beentje, kun je lachen! ::happy:::drinkers:::champ::::devildance::

Jan Been
28 juli 2008, 20:46
Ha die Demassi, ik heb nog niemand gesproken, ben net terug van vakantie. Maar ik heb het je beloofd dus die belofte kom ik ook na! Effe nog rustig wachten, kerel! Enne eerst volgende keer dat jullie IETURS in Tilburg speelt, kom je ook he! Samen met Beentje, kun je lachen! ::happy:::drinkers:

Hoezo lachen Pietje,ik denk dat het huilen je nader staat dan het lachen.::devildance::::champ::

Sven van de Wall
28 juli 2008, 20:52
ik heb zowiezo feest en BIER!!!!

Raymond Demas
28 juli 2008, 21:32
Ja hoor daar is die weer Meneer van de Wallllllll

Wendy Tellers
28 juli 2008, 21:53
Ik had het niet specifiek over Geleen.
Maar over het ijshockey op het hoogste niveau in Nederland over het algemeen.
Ook Den Haag en Nijmegen hebben al een aantal goede spelers aangetrokken.
En bij jullie zijn er een aantal vertrokken.

Joep Versteden
28 juli 2008, 22:29
Ik had het niet specifiek over Geleen.
Maar over het ijshockey op het hoogste niveau in Nederland over het algemeen.
Ook Den Haag en Nijmegen hebben al een aantal goede spelers aangetrokken.
En bij jullie zijn er een aantal vertrokken.

En een aantal bijgekomen ook... en er komen er nog wel meer...

Servi Bruls
29 juli 2008, 13:00
Piet, wanneer ga je eens toegeven dat jullie qua kwaliteit hebben ingeleverd?:p

Piet de Kort
29 juli 2008, 13:07
Piet, wanneer ga je eens toegeven dat jullie qua kwaliteit hebben ingeleverd?:p

Servi, na enkele wedstrijden te hebben gezien zal ik mijn oordeel vellen! Ik kan nu wel stellen dat Destil Trappers Tilburg afgelopen seizoen wel erg goed was. Zoals iedereen weet is dat moeilijk te evenaren! Maar winst op IETURS moet geen probleem zijn! ::afro::::wavetowel::::devildance::

Servi Bruls
29 juli 2008, 14:31
Vorig seizoen waren jullie idd sterk. Toch hebben de IEters het jullie moeilijk gemaakt in de playoffs. Dus kijk uit wat je zegt over de IEters.. je weet maar nooit tot wat we in staat zijn:p

Maar in vergelijking met vorig seizoen is jullie selectie zwakker geworden(op papier, zeer waarschijnlijk dus ook in praktijk) maar is idd even afwachten de eerste wedstrijden.

Jan Been
29 juli 2008, 16:12
Servi, na enkele wedstrijden te hebben gezien zal ik mijn oordeel vellen! Ik kan nu wel stellen dat Destil Trappers Tilburg afgelopen seizoen wel erg goed was. Zoals iedereen weet is dat moeilijk te evenaren! Maar winst op IETURS moet geen probleem zijn!

Maar wie heeft als enigste twee keer gewonnen in Stappengoor Pietertje,hahahahahaha.:Bonk3::Bonk3::Bonk3::Bonk3 :

Piet de Kort
29 juli 2008, 16:22
Maar wie heeft als enigste twee keer gewonnen in Stappengoor Pietertje,hahahahahaha.

En wat ben je er mee opgeschoten, Jannemanneke??? :Bonk3: Ikke wel na 3x winst in Glanerbrook; de Hemel van het Zuiden!!! ::devildance::::happy:::drinkers:

Jan Been
29 juli 2008, 20:38
En wat ben je er mee opgeschoten, Jannemanneke??? :Bonk3: Ikke wel na 3x winst in Glanerbrook; de Hemel van het Zuiden!!! ::devildance::::happy:::drinkers:

Maar je was er niet blij mee dat uitgerekend de IETERTJES in stappengoor wonnen van de kruikenzeikers.:goodman:

Piet de Kort
29 juli 2008, 21:12
Maar je was er niet blij mee dat uitgerekend de IETERTJES in stappengoor wonnen van de kruikenzeikers.:goodman:

Jij stond ook te huilen op 09 maart 2008 na de 6e wedstrijd die Destil Trappers Tilburg won in de Hemel van het Zuiden!!!! Ik heb je nog getroost door te zeggen dat Destil Trappers Tilburg gewoon beter was! ::wavetowel::::devildance::::happy::

Sven van de Wall
29 juli 2008, 21:15
hahahaha, Piet weet zelfs de datums nog

Piet de Kort
29 juli 2008, 21:29
hahahaha, Piet weet zelfs de datums nog

Zaterdag 22 maart 2008 rond de klok van een 02.00 uur dronk jij jouw welverdiende beker Douwe Egberts, Sven! ::coffee::::luisterjongen::::happy::

http://www.thehighlanders.nl/imgs/foto/tn_MisterCoffeehimself.jpg

Sven van de Wall
29 juli 2008, 23:10
ik was met de auto Piet

Dolf Loesberg
29 juli 2008, 23:17
ik was met de auto Piet

Zou ik na deze foto ook zeggen

Sven van de Wall
29 juli 2008, 23:20
Zou ik na deze foto ook zeggen

pfffffffff ik ga slapen, maak jij het licht uit op het forum?