View Full Version : NHL Schedule 2008-2009
Abe Brouwer
17 juli 2008, 18:22
www.nhl.com/nhl/app?service=page&page=SubseasonSchedule
Plannen maar!!!!!!!!
Marco Spelten
17 juli 2008, 18:55
Ik ben niet blij. In de beschikbarte tijd in november geen enkele zaterdag in Montreal......zucht.
Abe Brouwer
17 juli 2008, 19:25
Daarom boek ik mijn reis pas na het verschijnen van de schedule.
Jack Mulders
17 juli 2008, 20:59
Heel verstandig Abe.
Al ideeen voor een aantal data?
Suc6 met plannen
Abe Brouwer
17 juli 2008, 21:06
Heel verstandig Abe.
Al ideeen voor een aantal data?
Suc6 met plannen
Ik heb 19dec-2jan vrijgehouden. Ik zit toch af en toe aan de winterclassic te denken.
Jack Mulders
17 juli 2008, 23:58
Dat zou overweldigend zijn om dat mee te kunnen pikken.
Plaats genoeg in dat geval.
Remco Bambacht
18 juli 2008, 11:52
Heerlijk karwei om een reisschema te maken!! Leukste bezigheid in de zomer!
Het ruwe schema is er al, nu nog even kijken welke dagen afvallen want 15 dagen is wel erg duur :-)
3 november aankomst Montreal
4 november Ottawa Senators ? Washington Capitals (NHL)
5 november Junior Montreal ? Val D?Or (QMJHL)
6 november Ottawa Senators ? Philadelphia Flyers (NHL)
7 november Trois Rivieres ? Pont Rouge (LNAH)
8 november St Georges ? Sherbrooke (LNAH)
9 november St Hyacinthe ? Saguenay (LNAH)
10 november vrij!
11 november Montreal Canadiens ? Ottawa Senators (NHL)
12 november Junior Montreal - Acadie (QMJHL)
13 november vertrek richting Ottawa
13 november Ottawa Senators ? New York Islanders (NHL)
14 november Ottawa 67?s ? Belleville Bulls (OHL)
15 november Olympiques de Gatineau ? Junior Montreal (QMJHL)
16 november vertrek richting Toronto
16 november Oshawa Generals ? Kingston Frontenacs (OHL)
17 november Toronto Maple Leafs ? Boston Bruins (NHL)
18 november naar huis
Abe Brouwer
18 juli 2008, 12:42
Mogelijkheid 1: New York/New Jersey/Philadelphia
Vr.19dec: Devils-Senators
za.20dec: Flyers-Capitals
zo.21dec: Devils-Flyers
di.22dec: Devis-Bruins, Islanders-Trashers, Rangers-Capitals of Flyers-Senators
vr.26dec: Devils-Penguins of Islanders-Maple Leafs
za.27dec: Rangers-Devils
zo.28dec: Trenton-Cincinatti (ECHL)
ma.29dec: Rangers-Islanders
wo.31dec: Islanders-Panthers
Joep Meijsen
18 juli 2008, 12:46
LNAH ::worship::
Marco Spelten
18 juli 2008, 17:44
Het ruwe schema is er al, nu nog even kijken welke dagen afvallen want 15 dagen is wel erg duur :-)
3 november aankomst Montreal
4 november Ottawa Senators ? Washington Capitals (NHL)
5 november Junior Montreal ? Val D?Or (QMJHL)
6 november Ottawa Senators ? Philadelphia Flyers (NHL)
7 november Trois Rivieres ? Pont Rouge (LNAH)
8 november St Georges ? Sherbrooke (LNAH)
9 november St Hyacinthe ? Saguenay (LNAH)
10 november vrij!
11 november Montreal Canadiens ? Ottawa Senators (NHL)
12 november Junior Montreal - Acadie (QMJHL)
13 november vertrek richting Ottawa
13 november Ottawa Senators ? New York Islanders (NHL)
14 november Ottawa 67?s ? Belleville Bulls (OHL)
15 november Olympiques de Gatineau ? Junior Montreal (QMJHL)
16 november vertrek richting Toronto
16 november Oshawa Generals ? Kingston Frontenacs (OHL)
17 november Toronto Maple Leafs ? Boston Bruins (NHL)
18 november naar huis
Het land zou ik onze communistische vriend niet laten besturen. Maar schema's maken kan hij...::redrant::
Jack Mulders
18 juli 2008, 19:27
Pff maar goed dat ik niet de planner ben, had een zeer groffe fout gemaakt.
Thuispelende ploeg is uit, helemaal niet bij stil gestaan zeg.... Stom van mij zeg!!
Nu komen er juist veel wedstrijden in aanmerking in die dagen.
Abe Brouwer
2 augustus 2008, 09:46
Voor de planner onder ons: er is een leuke site over bezoeken van wedstrijden in N-Amerika compleet met veel andere handige tips:
http://sports.espn.go.com/travel/cities
Abe Brouwer
6 augustus 2008, 17:26
Ik zit toch af en toe aan de winterclassic te denken.
Gaat niet door. Kaarten worden alleen verkocht aan seizoenkaarthouders. In principe zal er geen algemene verkoop zijn voor de winterclassic.
Wat me ook opvalt is dat de vliegtickets flink duurder geworden zijn. Vorig jaar kon ik nog voor 425 euro naar New York, nu is het al 640 euro! Al zal die zogenaamde mileutaks op vliegtickets daar vooral mee te maken hebben.
Marco Spelten
6 augustus 2008, 18:34
En de woekerwinsten van de oliemaatschapijen. De olie is alweer flink goedkoper maar de benzineprijs en kerosineprijs daalt maar mondjesmaat. Als je je bedenkt dat die graaier Bos eerst bij Shell heeft gewerkt....
Abe Brouwer
14 augustus 2008, 23:04
Hockey Night In Canada heeft zojuist zijn schedule bekend gemaakt. Het begint op 4 oktober met de Europese doubleheader Lightning-Rangers (Praag) en Senators-Penguins (Stockholm). Een ander hoogtpunt is Hockey Day In Canada dat op 21 februari vanuit Campbellton (New Brunswick) wordt uitgezonden met Canadiens-Senators, Maple Leafs-Canucks en Oilers-Flames. Ook de winterclassic zit in het uitzendschema.
Lou-Ann Bartels
14 augustus 2008, 23:36
Ziet er goed uit. Ik begin al ongeduldig te worden...het kan mij niet snel genoeg weer beginnen!
Michael Schoenmakers
15 augustus 2008, 00:33
nu maar afwachten wat NASN allemaal gaat uitzenden, hdd recorder kan er weer tegen die is weer leeg voor een nieuw seizoen haha
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 01:38
Gaat niet door. Kaarten worden alleen verkocht aan seizoenkaarthouders. In principe zal er geen algemene verkoop zijn voor de winterclassic.
Wat me ook opvalt is dat de vliegtickets flink duurder geworden zijn. Vorig jaar kon ik nog voor 425 euro naar New York, nu is het al 640 euro! Al zal die zogenaamde mileutaks op vliegtickets daar vooral mee te maken hebben.
7% ongeveer
Verder zou ik gewoon naar Canada gaan, heb je niks te maken met de terroristen van de douane
Abe Brouwer
15 augustus 2008, 08:14
7% ongeveer
Verder zou ik gewoon naar Canada gaan, heb je niks te maken met de terroristen van de douane
Ik ga al naar Philadelphia en Florida.
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 08:49
Veel plezier met de douane. Gelukkig zeggen ze wel ´have a nice day´
Abe Brouwer
15 augustus 2008, 09:03
Veel plezier met de douane. Gelukkig zeggen ze wel ´have a nice day´
Ach, in december 2005 had ik wat oponthoud bij de immigratie in Montreal. Ze vonden het nogal vreemd dat ik voor ijshockey naar Canada gekomen was. En vervolgens werd bij de doaune mijn bagage uitvoerig doorzocht. Terwijl ik vorig jaar geen problemen had op JFK. Wel werd ik op Schiphol uitvoerig ondervraagd over mijn motieven om naar New York te gaan. Deden ze bij elke reiziger.
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 10:07
Gewoon je laptop meenemen, dan heb je 99% kans dat je eruitgepikt wordt
Joep Meijsen
15 augustus 2008, 10:16
Ach, in december 2005 had ik wat oponthoud bij de immigratie in Montreal. Ze vonden het nogal vreemd dat ik voor ijshockey naar Canada gekomen was.
Dat heb ik daar inderdaad ook een keer gehad, volgens mij zelfs in hetzelfde jaar. Ik moest toen wat spelers van de Canadiens noemen en het speelschema oplepelen.
Ik had toen sterk het gevoel dat ik in de maling werd genomen door een verveelde douanier, maar dat is niet de plek om daar eens rustig over te bomen. Duurde uiteindelijk een minuut of vijf denk ik. De bagage is niet doorzocht.
Michael Schoenmakers
15 augustus 2008, 10:21
Dat heb ik daar inderdaad ook een keer gehad, volgens mij zelfs in hetzelfde jaar. Ik moest toen wat spelers van de Canadiens noemen en het speelschema oplepelen.
Ik had toen sterk het gevoel dat ik in de maling werd genomen door een verveelde douanier, maar dat is niet de plek om daar eens rustig over te bomen. Duurde uiteindelijk een minuut of vijf denk ik. De bagage is niet doorzocht.
vragen ze niet mee "buisnes or pleasure" wel belachelijk dat je dan spelers moet gaan opnoemen wat gebeurd er als je dat niet kan?
Het ijshockey is erg gaaf in de USA maar de regels rond uit belachelijk.
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 10:25
Dan moet je waarschijnlijk meekomen naar de supervisors en verspeel je een uur aan debiele vragen van een stel mongolen die denken dat een blanke Europeaan die nog nooit in het midden oosten is geweest een vliegtuig gaat opblazen
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 10:28
En je moet een hotelreservering hebben, maar die heb ik nog nooit gehad, maar gelukkig zit er altijd een Sheraton
Marco Spelten
15 augustus 2008, 18:48
.......wel belachelijk dat je dan spelers moet gaan opnoemen wat gebeurd er als je dat niet kan?
Ik heb dat wel eens gehad. Bij binnenkomst in Montreal. Volgens mij was dat eerder omdat die douanier zelf fan was en het leuk vond om over hockey te praten. Hij stelde wel zeer gerichte vragen.
Volgens mij heeft Joep er wel eens aanmerkelijk langer over gedaan om Canada binnen te komen. Dat heeft natuurlijk alles met betrouwbaar voorkomen te maken...:-)
Paul van Heertum
15 augustus 2008, 21:31
Hopelijk wel in het Engels dan, anders zijn de meeste Nederlanders zo uitgeluld
Marco Spelten
16 augustus 2008, 10:59
In Montreal spreekt iedereen Engels.
Ro Herregraven
16 augustus 2008, 12:17
Abe, hoe kom je aan deze info?
Paul van Heertum
16 augustus 2008, 12:23
In Montreal spreekt iedereen Engels.
In Frankrijk ook
Abe Brouwer
17 augustus 2008, 21:14
Abe, hoe kom je aan deze info?
http://blackhawks.nhl.com/tickets/winterclassicfaq.htm
(moet er wel bij zeggen dat er niks staat over seizoenkaarthouders van Red Wings)
Jasper Maassen
18 augustus 2008, 09:44
Dan moet je waarschijnlijk meekomen naar de supervisors en verspeel je een uur aan debiele vragen van een stel mongolen die denken dat een blanke Europeaan die nog nooit in het midden oosten is geweest een vliegtuig gaat opblazen
Ja, want de enige mensen in de historie van de luchtvaart die vliegtuigen op hebben geblazen komen uit het Midden Oosten...
Ro Herregraven
18 augustus 2008, 10:15
http://blackhawks.nhl.com/tickets/winterclassicfaq.htm
(moet er wel bij zeggen dat er niks staat over seizoenkaarthouders van Red Wings)
Hmm, daar maak ik niet uit op dat het voor ons zowiezo onmogelijk is om tickets te krijgen:
Will single-game tickets be offered to the general public?
No information has been released by the NHL with regard to single-game tickets at this time. The only way to currently guarantee a spot at the Winter Classic is to become a Blackhawks full season ticketholder (http://blackhawks.nhl.com/tickets/winterclassicfaq.htm) (while supplies last). Stay tuned to chicagoblackhawks.com or sign up for email alerts below.
Oftewel: op dit moment is dat de enige manier, maar omdat er nog niets bekend is over de start van de voorverkoop en de prijzen, wachten we nog maar even af...
Abe Brouwer
18 augustus 2008, 20:04
Hmm, daar maak ik niet uit op dat het voor ons zowiezo onmogelijk is om tickets te krijgen:
Ons? Gaan jij en Danielle dan naar de Windy City? Maar even zonder gekheid: ik had het verkeerd gelezen en dacht dat ook Red Wings seizoenkaarthouders voorrang hadden. Ik heb er lang over gedacht of ik er wel of niet zou heen gaan maar uiteindelijk doe ik het niet. O.a. het feit dat er (nog) niks bekend is over kaartverkoop maar ook dat de Blackhawks maar 1 thuiswedstrijd hebben buiten die winterclassic in de door mij gewenste periode. Jammer, ook al omdat ik qua vliegticket een goede deal kon maken naar Chicago.
Jack Mulders
20 augustus 2008, 23:11
Met tour Canada in 2009, zullen wij de volgende 2 NHL wedstrijden bezoeken, Montreal - Ottawa en Ottawa - Carolina Hurricanes. Daarnaast worden er door de Geleense jeugd minimaal 5 wedstrijden gespeeld , in o.a Simcoe, Kingston en Montreal.
Is weer een strak programma door de organisatie neergezet.
Abe Brouwer
4 november 2008, 21:46
Will single-game tickets be offered to the general public?
No information has been released by the NHL with regard to single-game tickets at this time. The only way to currently guarantee a spot at the Winter Classic is to become a Blackhawks full season ticketholder (http://blackhawks.nhl.com/tickets/winterclassicfaq.htm) (while supplies last). Stay tuned to chicagoblackhawks.com or sign up for email alerts below.
Oftewel: op dit moment is dat de enige manier, maar omdat er nog niets bekend is over de start van de voorverkoop en de prijzen, wachten we nog maar even af...
Volgens de laatste informatie van de NHL worden de losse kaarten verloot. Je kan je tot 28 november inschrijven en daarna wordt geloot wie een kaartje mag kopen.
Ro Herregraven
4 november 2008, 23:46
Volgens de laatste informatie van de NHL worden de losse kaarten verloot. Je kan je tot 28 november inschrijven en daarna wordt geloot wie een kaartje mag kopen.
We hebben vanochtend een mailtje van de Blackhawks gehad met dezelfde info, maar we hebben de hoop al eerder opgegeven en gaan nu rechtstreeks naar BC.
Abe Brouwer
5 november 2008, 06:18
We hebben vanochtend een mailtje van de Blackhawks gehad met dezelfde info, maar we hebben de hoop al eerder opgegeven en gaan nu rechtstreeks naar BC.
Die hoop had ik al eerder opgegeven. Ik zoek mijn NHL-vertier wel in een warmere oord. :)
Abe Brouwer
16 december 2008, 06:57
De kaarten voor de winter classic zijn deze dagen toegekend. De gelukkigen hebben inmiddels bericht gekregen. Wie geen bericht kreeg is buiten de boot gevallen.
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.