PDA

View Full Version : Uitbreiding forumteam

Ro Herregraven
2 juli 2008, 17:27
Hallo

Ik ben Michael en geboren in Geleen ga naar elke wedstrijd van Eaters en heel soms naar uitwedstrijden, speel recreatief ijshockey bij de Tijgers in geleen.

Mooi, weer een speler voor 't forumteam 2009 erbij ;-)

Michael Immerzeel
2 juli 2008, 17:37
:thumsup: Altijd in voor een potje ben al blij als het september is ben al af aan het tellen

nog 9 weken en (als het goed is) kennen we weer ::reddoh::

Piet de Kort
2 juli 2008, 18:34

Pas op Ro! Voor je het weet lig jij eruit bij het FORUMTEAM!!! ::happy::

Jan Been
11 juli 2008, 15:32

Ro je kan het ook anders bekijken, dadelijk hebben wij een afdeling Limburg bij elkaar voor het RG toernooi??????::redrant::

Servi Bruls
11 juli 2008, 16:34
Ro je kan het ook anders bekijken, dadelijk hebben wij een afdeling Limburg bij elkaar voor het RG toernooi??????::redrant::

Idd, dat zou lache zijn, forum-team Limburg?:P

Mark Vaes
11 juli 2008, 17:24
Idd, dat zou lache zijn, forum-team Limburg?:P

Waar kun je solliciteren? ;)

Michael Immerzeel
11 juli 2008, 20:24
Servi betekent dat we misschien niet het hele seizoen tegenstanders zijn!

::check:: :Bonk3:

Servi Bruls
12 juli 2008, 00:00
Servi betekent dat we misschien niet het hele seizoen tegenstanders zijn!

::check:: :Bonk3:

Ja daar heb je gelijk in maar denk dat er wel wat te regelen valt om zo'n team op het toernooi te krijgen. Of niet Pietje?

Jan Been
12 juli 2008, 08:56
Ja daar heb je gelijk in maar denk dat er wel wat te regelen valt om zo'n team op het toernooi te krijgen. Of niet Pietje?

Zal geen probleem Servi,als het forum team mag mee doen kunnen wij ook een team afvaardigen omdat er geen SV meer is als Limburgs Forum team.
Denk dat we er wel uitkomen dan als er genoeg belangstelling is vanuit ons mooie Limburg.
En wat Pietje dan mekkert gewoon niets van aantrekken,hij raakt alleen maar Limburgers kwijt die voor hun ::limburg::Provincie ::limburg::willen spelen.

Jordy Rutten
12 juli 2008, 10:50
Zal geen probleem Servi,als het forum team mag mee doen kunnen wij ook een team afvaardigen omdat er geen SV meer is als Limburgs Forum team.
Denk dat we er wel uitkomen dan als er genoeg belangstelling is vanuit ons mooie Limburg.
En wat Pietje dan mekkert gewoon niets van aantrekken,hij raakt alleen maar Limburgers kwijt die voor hun ::limburg::Provincie ::limburg::willen spelen.

Ik zou wel mee willen doen.::limburg::
Ben ik waarschijnlijk wel de enige niet-Eater.;)

Jan Been
12 juli 2008, 10:56
Ik zou wel mee willen doen.::limburg::
Ben ik waarschijnlijk wel de enige niet-Eater.;)

Jordy het gaat dan om Team Limburg,dus dat is het probleem niet het is dan niet team afhankelijk zolang je dan maar uit Limburg komt zou ik zeggen.::limburg::::limburg::

Geert van der Meulen
12 juli 2008, 11:34
Jordy het gaat dan om Team Limburg,dus dat is het probleem niet het is dan niet team afhankelijk zolang je dan maar uit Limburg komt zou ik zeggen.::limburg::::limburg::

Forumteam Limburg??
En die Limburgers steeds maar klagen dat de Friezen apart willen zijn!:Shiny:

Servi Bruls
12 juli 2008, 12:22

Maakt idd niet uit dat je geen Eaters bent, is wat Jan zegt, gaat om Team Limburg.
Maar hoe gaat dat dan eventueel worden? Alleen mensen die geregeld op het forum posten? Of ook mensen die hier niet ectief zijn? Denk dat je alleen van het forum al een Limburgs Team op de been kan krijgen..

Mark Vaes
12 juli 2008, 12:26
i'm in! ::limburg::

Jan Been
12 juli 2008, 17:30
Maakt idd niet uit dat je geen Eaters bent, is wat Jan zegt, gaat om Team Limburg.
Maar hoe gaat dat dan eventueel worden? Alleen mensen die geregeld op het forum posten? Of ook mensen die hier niet ectief zijn? Denk dat je alleen van het forum al een Limburgs Team op de been kan krijgen..

Sugesties zijn welkom, en Mr GVDM waar was jullie fries team dan vorige maand????

Servi Bruls
12 juli 2008, 20:24
Denk dan dat we het beste de actieve mensen op het forum voorrang geven?
Ook proberen om extra uitrustingen proberen te regelen zodat niet iedereen die er geen heeft hoeft te gaan huren?
Maar denk dat hget nu te vroeg is omdat het pas ergens april volgend jaar is.

Joost van Heeswijk
12 juli 2008, 23:23
Denk dan dat we het beste de actieve mensen op het forum voorrang geven?
Ook proberen om extra uitrustingen proberen te regelen zodat niet iedereen die er geen heeft hoeft te gaan huren?
Maar denk dat hget nu te vroeg is omdat het pas ergens april volgend jaar is.

Servi

Ik dacht dat jij volgend jaar weerin dezelfde lijn als dit jaar wou spelen.
3 spelers uit jou lijn komen niet uit limburg.
Of ben je nu al je lijn maten vergeten.:?:

Huub Penners
13 juli 2008, 00:10
Servi

Joost als er een limbo team meedoet doe ik mee al is het in me rolstoel ::redrant::
Aan de bar win ik het toch wel :drinkers:

Servi Bruls
13 juli 2008, 03:15
Servi

Hey,
Nee ben dit zeer zeker niet vergeten:Bonk3:
Maar moet toch mijn trots vertegenwoordigen..
Zien het tegen die tijd wel..

Emile Joosten
13 juli 2008, 08:19

't Gaat om mensen die elkaar verstaan!!!!!!8)

Richard Vader
14 juli 2008, 09:07
Misschien maken de Vadertjes dan ook wel een transfer! De meeste communicatie in die lijn ging al in t plat Limburgs!!! Altijd handig als je niet als eerst alles in het hollands hoeft te vertalen voordat je t roept :P

Jan Been
14 juli 2008, 09:24
Misschien maken de Vadertjes dan ook wel een transfer! De meeste communicatie in die lijn ging al in t plat Limburgs!!! Altijd handig als je niet als eerst alles in het hollands hoeft te vertalen voordat je t roept :P

Jullie zijn in iedergeval welkom,en laten wij er straks in de loop van het seizoen er nog eens over hebben om alles definitief te maken,eens kijken of we de beker weer teug naar Limburg kunnen halen.::redrant::

Jasper Maassen
14 juli 2008, 09:29
Als het op een gunstige datum valt, wil ik ook wel meedoen voor het Limburgse team (kunnen we in de shirtjes van de jeugd spelen, die hebben een limburgse leeuw erop). De communicatie zal dan alleen niet in dialect gaan, maar met af en toe een Leidse RRRRWW er doorheen...

Karel van der Wal
14 juli 2008, 13:53
Sugesties zijn welkom, en Mr GVDM waar was jullie fries team dan vorige maand????

Nogmaals Jantje, de Friese Flyers konden niet omdat hier de schoolvakanties waren begonnen. De oude datum hadden we wel een team. Als het de volgende keer weer wat vroeger gepland wordt zijn we zeker van de partij

Roger W. de Groot
14 juli 2008, 14:11
Wellicht dat je met dit team wel een prijs kunt pakken Jan ;)

Jan Been
14 juli 2008, 15:05
Wellicht dat je met dit team wel een prijs kunt pakken Jan ;)

Ik weet het wel zeker dat wij dan een prijs pakken.
Limburgers onder elkaar gaan voor elkaar door het vuur.::redrant:::smiley_geleen:::redrant::

Marcel de Groot
18 juli 2008, 12:28
Ik weet het wel zeker dat wij dan een prijs pakken.
Limburgers onder elkaar gaan voor elkaar door het vuur.::redrant:::smiley_geleen:::redrant::

Juist Jan!

Net terug van vakantie dus even aan het bijlezen, maar mij mag je ook noteren. (waarschijnlijk mijn broederke ook denk ik...)

Ro Herregraven
18 juli 2008, 12:35
mij mag je ook noteren. (waarschijnlijk mijn broederke ook denk ik...)

Mooi, dan is de Wall of Death weer compleet :-)

Marcel de Groot
18 juli 2008, 14:53

Zo is dat Ro!!!

Servi Bruls
18 juli 2008, 15:33

Gaat nog wat geven:p

Jan Been
18 juli 2008, 16:12

En de Devil erbij komt het allemaal goed.:Bonk3:

Djohn Janssen
19 juli 2008, 18:08
Nou met een limbugs team wil ik ook wel meedoen.

En laten ze een limburgs forum team niet toe dan een maandje van te voren een mini sveaters starten en onder die naam mee doen. of is dat niet te realiseren!!??

Jan Been
19 juli 2008, 18:14
Nou met een limbugs team wil ik ook wel meedoen.

En laten ze een limburgs forum team niet toe dan een maandje van te voren een mini sveaters starten en onder die naam mee doen. of is dat niet te realiseren!!??

Dat moet geen probleem zijn,als het forum team mag mee doen dan mag een Limburgs forum team ook meedoen.:goodman:

Sven van de Wall
20 juli 2008, 10:49
waar kan ik schaatslessen krijgen?

Jan Been
20 juli 2008, 12:46
waar kan ik schaatslessen krijgen?

Bij mij Sven kun je de ijsvloer gaan dweilen,::redrant::

Michael Immerzeel
20 juli 2008, 14:14
wanneer vind dat toernooi meestal plaats jan?

Jan Been
20 juli 2008, 16:17
wanneer vind dat toernooi meestal plaats jan?

Meestal is dit eind April,dus nu maar hopen dat ie het komend jaar weer op de oude plaats is.:smiley_geleen:

Servi Bruls
20 juli 2008, 16:17
Meen ergens in april.
Alleen dit jaar was het 29juni.
Omdat er iets met de ijstijd in Tilburg was.

Sven van de Wall
21 juli 2008, 17:46
Meen ergens in april.
Alleen dit jaar was het 29juni.
Omdat er iets met de ijstijd in Tilburg was.

Nee,er was iets met de klok

Jan Been
21 juli 2008, 19:20
Nee,er was iets met de klok

Dat was vorig jaar Sven,neem het ze nu niet altijd kwalijk dat ze met de tijd kloten.

Davy van Est
22 juli 2008, 10:55
Dat was vorig jaar Sven,neem het ze nu niet altijd kwalijk dat ze met de tijd kloten. als piet en tilburg dit lezen gaat het helemaal niet meer door jan hahahahah:smiley_geleen:

Jan Been
22 juli 2008, 19:02
als piet en tilburg dit lezen gaat het helemaal niet meer door jan hahahahah:smiley_geleen:

Pietje heeft al helemaal niets te vertellen die is op vakantie.
Laat hem nu nog even van zijn vakantie genieten.

Sven van de Wall
22 juli 2008, 21:25
Volgend jaar kan Piet ook eens met vroegboekkorting op vakantie!!!!!!!!!!!!

Jan Been
22 juli 2008, 21:31
Volgend jaar kan Piet ook eens met vroegboekkorting op vakantie!!!!!!!!!!!!

De 2e goede opmerking van je Sven,je gaat erop vooruit.:goodman:

Sven van de Wall
22 juli 2008, 21:33
hahahaha

Davy van Est
23 juli 2008, 10:05
we hebben het toch over schoonmaak piet alias bonky?

Raymond Demas
23 juli 2008, 11:26
we hebben het toch over schoonmaak piet alias bonky.

He Davy wat schrijf jij mij nu is piet een schoomaak piet begrijp ik ook zijn reacties overal op zal hem het schoonmaak middel wel naar zijn hoofd gestegen zijn.

Jasper Maassen
23 juli 2008, 12:16
we hebben het toch over schoonmaak piet alias bonky.

He Davy wat schrijf jij mij nu is piet een schoomaak piet begrijp ik ook zijn reacties overal op zal hem het schoonmaak middel wel naar zijn hoofd gestegen zijn.

Zou je misschien interpunctie willen gebruiken, want het lijkt nu of jou ook iets naar het hoofd gestegen is :)

Jan Been
23 juli 2008, 15:22
Zou je misschien interpunctie willen gebruiken, want het lijkt nu of jou ook iets naar het hoofd gestegen is :)

Komt schoolmeester Jasper weer aan.
Wat is jou excuus???

Sven van de Wall
23 juli 2008, 19:51
Wanner is de eerste training Jan?

Jan Been
23 juli 2008, 20:12
Wanner is de eerste training Jan?

Het laatste weekend van September op de zaterdagmiddag,dus de 27e.

Sven van de Wall
23 juli 2008, 22:42
Moet nog even mijn schaatsen slijpen

Raymond Demas
24 juli 2008, 00:46
he jan laat ze toch lullen

Sven van de Wall
24 juli 2008, 18:23
he jan laat ze toch lullen

Hoezo lullen?

Jasper Maassen
25 juli 2008, 11:04
Komt schoolmeester Jasper weer aan.
Wat is jou excuus???

Sorry hoor, ik zeg niks meer over spelfouten en dergelijke. Het gebruik van interpunctie is gewoon een redelijk verzoek, voor de leesbaarheid van het forum. Niks meer en niks minder. Het zorgt er voor dat berichten niet verkeerd ge?nterpreteerd worden. Dat is alles.

Ro Herregraven
25 juli 2008, 14:08
Sorry hoor, ik zeg niks meer over spelfouten en dergelijke. Het gebruik van interpunctie is gewoon een redelijk verzoek, voor de leesbaarheid van het forum. Niks meer en niks minder. Het zorgt er voor dat berichten niet verkeerd ge?nterpreteerd worden. Dat is alles.

Maak je mij nou uit voor homo?

Jasper Maassen
25 juli 2008, 16:47
Maak je mij nou uit voor homo?

Dat heb je goed ge?nterpreteerd Ro! :)