View Full Version : Het Richard Gerritsen Toernooi
Alex van den Brink
29 juni 2008, 20:30
Ik heb het bere naar mijn zin gehad en kijk nu al uit naar volgend jaar.
SCTT bedankt voor de organisatie van het toernooi en Lennox bedankt voor de organisatie van het Forum team!
Piet de Kort
29 juni 2008, 20:32
SCTT bedankt voor de organisatie van het toernooi en Lennox bedankt voor de organisatie van het Forum team!
Is de CUP binnen, Alex! ::champ::
Servi Bruls
29 juni 2008, 20:44
Nope, helaas gen cup. Sctt heeft hem als ik me niet vergis? en zijn wij 2e geworden?
Verder heb ook ik me reuze geamsueerd en volgend jaar ben ik er zeker bij!!
En dan hopelijk weer in dezelfde lijn als vandaag, Alex Martin, Mike, ben zijn naam ff kwijt, en mezelf:p
Mitchell van Amelsfort
29 juni 2008, 20:56
Jongens het was een top toernooi heb het ook erg naar mijn zin gehad en best tevreden met onze 3e plek...(Tilburg Devils) erg leuk om zo eens wat andere gezichten te zien....
Alex van den Brink
29 juni 2008, 21:18
Op een haar na, de Tilburgse suporters hebben van ons gewonnen, na een rommelig doelpunt.
We hebben alles uit de kast gehaald, maar de beste heeft gewonnen.
Laten we nu vast een datum afspreken, zodat niemand kan afzeggen.
::check::
Michael Schoenmakers
29 juni 2008, 21:38
Jongens Bedankt het was super we zijn blij dat we de beker omhoog mochten houden.
de teams waren zeker aan elkaar gewaagd en geen 1 over winning was een makkie dus top.
Man wat ben ik blij met de bank nu............
Piet de Kort
29 juni 2008, 21:40
Jongens Bedankt het was super we zijn blij dat we de beker omhoog mochten houden.
de teams waren zeker aan elkaar gewaagd en geen 1 over winning was een makkie dus top.
Man wat ben ik blij met de bank nu............
Je eigen toernooi winnen is NOT DONE!!!! ::devildance::
Jozef Paulissen
29 juni 2008, 21:51
Ik lees het forum al een hele tijd, maar volgens mij kan jij alleen alles afzeiken.
Waarom was jij er niet? Jij was toch de initiator achter dit alles?
Mooi initiatief .
Servi Bruls
29 juni 2008, 21:52
Piet kon helaas niet, en dit is geen afzeiken, dit is de manier van posten van Piet.
Heb er zelf ook aan moeten wennen maar weet wie het zegt :p
Michael Schoenmakers
29 juni 2008, 22:20
Je eigen toernooi winnen is NOT DONE!!!! ::devildance::
wat is dat nou voor gezever??
je doet mee om te winnen toch, Trappers had de continetel cup(of hoe je het ook schrijft) in eigen arena ook uit handen moeten geven??
pietje toch scheen de zon teveel??
pak jij er nou maar 1 eentje
Alex van den Brink
29 juni 2008, 22:34
Incontinatie-cup speciaal voor Piet
Patrick Beekmans
29 juni 2008, 23:08
Wij mogen terugkijken op een geslaag toernooi.
De uitslagen en foto's komen zo spoedig mogelijk en zijn terug te vinden op: www.sctt.nl (http://www.sctt.nl) en http://www.richardgerritse-toernooi.nl/
Volgend jaar wordt het toernooi nog beter!!!
Eric van der Putten
29 juni 2008, 23:48
Foto's komen inderdaad zo snel mogelijk op de RGT-website. Moet eerst nog software installeren in verband met een nieuwe pc.
Wordt vervolgd!
Piet de Kort
30 juni 2008, 00:11
Ik lees het forum al een hele tijd, maar volgens mij kan jij alleen alles afzeiken.
Waarom was jij er niet? Jij was toch de initiator achter dit alles?
Mooi initiatief .
De initiator van dit alles is de SCTT!!! En inderdaad ik was er deze keer niet bij! Lennox is een goede vervanger! :goodman:
Eric van der Putten
30 juni 2008, 00:45
Foto's komen inderdaad zo snel mogelijk op de RGT-website. Moet eerst nog software installeren in verband met een nieuwe pc.
Wordt vervolgd!
Plaatjes staan erop. Wel in 'Bossche-licht' kwaliteit. Helaas...
Marty de Wilde
30 juni 2008, 11:11
Ik heb genoten van de sfeer en wedstrijden die we gespeeld hebben. Het was dubbeltje op z'n kant tegen Tilburg maar een verdiende winnaar!
Teammate's bedankt voor een gezellige dag en zeer goede sfeer in de kleedkamer en in de bank. Tot volgend jaar.
Marty
(hmm die rode duim omlaag had een groene duim moeten zijn omhoog)
Paul Nicolaassen
30 juni 2008, 12:17
Ja luitjes
Het was een leuke ervaring om nog eens met de jongens te mogen spelen. Bij elke snelle beweging wordt ik er nog aan herinnerd dat we gisteren meespeelde maar ik had het voor geen goud willen missen.
Wellicht volgend jaar weer
Ehh even speciaal voor Marty de Wilde "Yesssssss" hij weet zelf wel waarom
groeten Paul Nicolaassen
Marty de Wilde
30 juni 2008, 12:35
Ja luitjes
Het was een leuke ervaring om nog eens met de jongens te mogen spelen. Bij elke snelle beweging wordt ik er nog aan herinnerd dat we gisteren meespeelde maar ik had het voor geen goud willen missen.
Wellicht volgend jaar weer
Ehh even speciaal voor Marty de Wilde "Yesssssss" hij weet zelf wel waarom
groeten Paul Nicolaassen
Ik weet waarom Paul :Bonk3:, en je was me gewoon te snel af. :)
Remco Bambacht
30 juni 2008, 13:02
Zonde dat ik al zo vroeg naar huis moest, ik vond het weer erg leuk om er bij te zijn.
Ben wel benieuwd waar Alex vd B. zo snel nieuwe schaatsen heeft gevonden!
Richard Vader
30 juni 2008, 14:26
Ik heb me ook bijzonder goed geamuseerd nu vol in training voor volgend jaar zodat ik dan eens een puck fatsoendelijk kan raken!
Luitzen van der Heide
30 juni 2008, 14:26
Zonde dat ik al zo vroeg naar huis moest, ik vond het weer erg leuk om er bij te zijn.
Ben wel benieuwd waar Alex vd B. zo snel nieuwe schaatsen heeft gevonden!
Teamspirit... Remco.
Als lid van het forumteam heb je wat voor elkaar over dus binnen het team was iemand zeer vriendelijk om zijn schaatsen af te staan aan Alex.. Dan bedoel ik zijn tweede paar.
Ook ik wil iedereen -maar voor al de forum leden en de Fam Vader- bedanken voor de leuke dag die ik heb gehad. Wat ik wel weet voor het eventueel volgende toernooi is dat ik een flesje zuurstof op de rug meeneem. Of ik kan natuurlijk ook stoppen met roken -gaat de inflatie nog sneller omhoog- en ga lekker zo nu en dan met zoonlief conditietrainen.
Maar goed, thanks guy`s, voor de inzet en de lol die we hebben gehad....
Piet de Kort
30 juni 2008, 14:59
Teamspirit... Remco.
Ook ik wil iedereen -maar voor al de forum leden en de Fam Vader bedanken voor de luke dag die ik heb gehad. Wat ik wel weet voor het eventueel volgende toernooi is dat ik een flasje zuurstof op de rug meeneem. Of ik kan natuurlijk ook stoppen met roken -gaat de inflatie nog sneller omhoog- en ga lekker zo nu en dan met zoonlief conditietrainen.
Maar goed, thanks guy`s, voor de inzet en de lol die we hebben gehad....
Dat is ook het mooie van een FORUMTEAM!!! Door het jaar heen elkaars tegenstander (met respect) en op zo'n dag elkaars teammaten!!
De nieuwe spelers die dit jaar mee gedaan hebben begrijpen nu ook waarom de ouderen onder ons elk jaar hierbij aanwezig willen zijn! Op naar volgend jaar!::wavetowel::::cheerleader::::champ::
Jack Mulders
30 juni 2008, 17:05
Leuk om te verbroedering te lezen op het forum door dit toernooi.
Maarten Smulders
30 juni 2008, 17:32
Ook ik heb genoten van geweldige ijshockeydag met idd een gezonde strijd onderling tussen de teams.
Tilburg had natuurlijk net weer die mazzel met 2e doelpunten en kwamen zo op voorsprong :)
Ik zal er volgend jaar zeker weer bij zijn.
Mitchell van Amelsfort
30 juni 2008, 17:33
Mooie foto´s Eric!!!
Mark Vaes
30 juni 2008, 18:31
Mooie foto's! Ziet er gezellig uit allemaal! En idd mooi hoe sport verbroederd!! :)
Eddy Vader
30 juni 2008, 19:20
Hoezo in de kleedkamer en op de bank. Op ,t ijs was ,t nog beter. Eigenlijk samen geraaapt en dan toch van die flitsende combinatie,s. Volgend jaar beter.
Eric Tillemans
30 juni 2008, 20:40
Ook het NP team heeft genoten van dit toernooi en deze ervaring. Het was het eerste toernooi en de 2e wedstrijd ooit gespeeld door de NP. Organisatie en alle betrokkenen, bedankt namens de NP!
Joost van Heeswijk
30 juni 2008, 22:00
Nope, helaas gen cup. Sctt heeft hem als ik me niet vergis? en zijn wij 2e geworden?
Verder heb ook ik me reuze geamsueerd en volgend jaar ben ik er zeker bij!!
En dan hopelijk weer in dezelfde lijn als vandaag, Alex Martin, Mike, ben zijn naam ff kwijt, en mezelf:p
Mijn naam is Joost .
Maar verder een erg leuk toernooi gehad.
Volgend jaar zeker er weer bij.::afro::
Thijs de Witte
30 juni 2008, 23:30
Nog meer foto's van een zeer leuk toernooi.
http://www.thijsfotografie.com/index.html
Mike van t Veer
1 juli 2008, 20:07
Nog meer foto's van een zeer leuk toernooi.
http://www.thijsfotografie.com/index.html
Dat is wel een understatement ja. Het was inderdaad weer een topdag. 4 x verloren maar wel lekker gehockeyed.
grt Mike
Ro Herregraven
1 juli 2008, 21:53
Het was weer helemaal fantastisch!
Dank aan de SCTT voor het opnieuw organiseren van dit fantastische toernooi.
Dank aan mijn fantastische team- en met name lijngenoten die de gaten opvulden die ik door mijn bereconditie (als in: gummiberen) liet vallen.
Dank aan de tegenstanders, voor de fijne wedstrijden. Met name Amsterdam verdient diep respect voor het feit dat ze uberhaupt zijn komen opdagen (met maar 1 goalie en 7 schaatsers) en zo sportief bleven spelen.
Dank aan Thijs en Eric voor de foto's
Het was weer helemaal top! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, en ik hoop dat ik dan weer "The Wall of Death" kan vormen met Marcel en Roger!
Enne... Olympic Sit-ups. Die zal ik niet snel vergeten...
Rene Kropholler
1 juli 2008, 22:13
Het was weer helemaal fantastisch!
Dank aan de SCTT voor het opnieuw organiseren van dit fantastische toernooi.
Dank aan mijn fantastische team- en met name lijngenoten die de gaten opvulden die ik door mijn bereconditie (als in: gummiberen) liet vallen.
Dank aan de tegenstanders, voor de fijne wedstrijden. Met name Amsterdam verdient diep respect voor het feit dat ze uberhaupt zijn komen opdagen (met maar 1 goalie en 7 schaatsers) en zo sportief bleven spelen.
Dank aan Thijs en Eric voor de foto's
Het was weer helemaal top! Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, en ik hoop dat ik dan weer "The Wall of Death" kan vormen met Marcel en Roger!
Enne... Olympic Sit-ups. Die zal ik niet snel vergeten...
Alles nog heel ?? ::wavetowel::::bluerant::::gowild::
Ro Herregraven
3 juli 2008, 11:48
Alles nog heel ??
Yep!
Dankzij de beenkappen van Michel Jans, de broek van Maarten de Groot, de bodyprotector van Shane Kenny, de elleboogbeschermers van Dax Roelofsen, de handschoenen van Dave Hoogsteen en de schaatsen van jouzelf is alles nog heel.
(ja, onder dat shirt met #7 ging een heleboel talent schuil!)
Die helm van Chris Eimers paste me alleen niet, veel te klein ;-)
Hardstikke bedankt dat ik het allemaal mocht lenen!
Richard Vader
3 juli 2008, 13:19
(ja, onder dat shirt met #7 ging een heleboel talent schuil!)
Ach ja #9 was briljant met in de weg schaatsen vooral voor a'dam
Ik heb heel stiekem toch nog wel behoorlijk wat spierpijn gehad
Ro Herregraven
3 juli 2008, 13:31
Ik heb heel stiekem toch nog wel behoorlijk wat spierpijn gehad Haha, ja, ik wist ook niet dat ik zó gespierd was, tot de dag erna ;-)
Alex van den Brink
3 juli 2008, 17:45
:ANAL:Misschien iets voor de nieuwe jongens van volgend jaar!
Huub Penners
3 juli 2008, 19:44
Alles nog heel ?? ::wavetowel::::bluerant::::gowild::
Hahahahaha ::redrant::
Mitchell van Amelsfort
3 juli 2008, 22:05
Weet iemand hoe ik de foto´s van de site van Thijs de Witte af kan halen want ik krijg geen reactie van hem en zou bepaalde foto´s toch wel in het bezit willen hebben...
Piet de Kort
3 juli 2008, 22:21
Weet iemand hoe ik de foto´s van de site van Thijs de Witte af kan halen want ik krijg geen reactie van hem en zou bepaalde foto´s toch wel in het bezit willen hebben...
Dan zal Thijs het even te druk hebben, Mitchel! Je kunt ze bij hem kopen! En wacht maar even af, Thijs reageert nog wel! :goodman:
Mitchell van Amelsfort
3 juli 2008, 22:25
Oke dankje Pietje ik wacht in spanning af...::hyper::
Marty de Wilde
3 juli 2008, 22:26
:ANAL:Misschien iets voor de nieuwe jongens van volgend jaar!
Olympic sit-ups voor de nieuwe spelers volgend jaar?????::wavetowel::
Emile Joosten
3 juli 2008, 23:18
Oke dankje Pietje ik wacht in spanning af...::hyper::
Heb Thijs 'n mailtje gestuurd.
En niet om te z e i k e n, maar het is beware, dus haal die "i" er even uit!::afro::
Mitchell van Amelsfort
4 juli 2008, 07:25
Oeps blunder:-|:Bonk3:
Thijs de Witte
4 juli 2008, 14:27
Hoi Mitchell ik heb je 2x een pm gestuurd maar nog niks gehoord.
Je kunt ook even naar mijn site gaan www.thijsfotografie.com (http://www.thijsfotografie.com) en onder het knopje contact kun je aangeven welke foto's je wilt hebben.
gr. Thijs
Mitchell van Amelsfort
4 juli 2008, 19:59
Klopt Thijs heb je advies al opgevolgd!
Piet de Kort
4 juli 2008, 21:53
Klopt Thijs heb je advies al opgevolgd!
Zie je wel Mitchell! Alles komt goed, soms duurt het iets langer! Het is komkommertijd! ::cheerleader::
Alex van den Brink
5 juli 2008, 05:57
Olympic sit-ups voor de nieuwe spelers volgend jaar?????::wavetowel::
Juist
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.