View Full Version : Euro 2008 Pool
Eric van der Putten
30 mei 2008, 12:50
Het is bijna zover. Op dit moment hebben 23 mensen zich ingeschreven en bijna iedereen heeft alle voorspellingen ingevuld. Een aantal mensen nog niet alles, maar die hebben gisterenavond een mailtje hierover ontvangen. (Toch?)
Wil je op het allerlaatste moment toch nog mee doen omdat ook bij jou de Oranje-koorts los is gebroken, wees dan snel.
Stuur een mailtje naar ek2008pool@live.nl. Je ontvangt dan zo snel mogelijk de benodigde gegevens voor het overmaken van de inleg van ?5,-.
Inmiddels is de hoofdprijs al ?46,-, de tweede prijs ?28,75, derde prijs ?17,25, vierde prijs ?11,50, vijfde prijs ?5,75. De laatste plaats is ook ?5,75 waard.
Martin Kinderen
30 mei 2008, 16:40
Hoi Eric,
Ik heb vanmiddag het geld overgemaakt op je rekening. Dus ik zal me aan de voorspellingen gaan wagen.
Gr. Martin
Eric van der Putten
1 juni 2008, 11:34
Goed zo Martin!
Aan alle overige deelnemers: alleen deze week kun je je voorspellingen nog wijzigen, als je hier behoefte aan hebt.
Ook zijn er nog 7 deelnemers die de voorspellingen nog niet compleet hebben ingevoerd. Deze deelnemers hebben vanochtend een mailtje gekregen hierover.
Veel succes allemaal!
Piet de Kort
1 juni 2008, 11:41
Goed zo Martin!
Aan alle overige deelnemers: alleen deze week kun je je voorspellingen nog wijzigen, als je hier behoefte aan hebt.
Ook zijn er nog 7 deelnemers die de voorspellingen nog niet compleet hebben ingevoerd. Deze deelnemers hebben vanochtend een mailtje gekregen hierover.
Veel succes allemaal!
Eric, was dit je laatste posting over de pools! Mooi zo! ::wavetowel::::cheerleader::
Emile Joosten
1 juni 2008, 14:39
Eric, was dit je laatste posting over de pools! Mooi zo! ::wavetowel::::cheerleader::
Neen, want Eric moet nog laten weten waar we kunnen zien wat we allemaal hebben ingevuld! Kan het namelijk nergens vinden Piet!!
Eric van der Putten
1 juni 2008, 23:24
Neen, want Eric moet nog laten weten waar we kunnen zien wat we allemaal hebben ingevuld! Kan het namelijk nergens vinden Piet!!
Leg dit soort vragen in een PM voor Emile... kun je ook uitleggen wat je precies bedoelt.
Jan Schut
2 juni 2008, 00:13
Bij deze het antwoord, Emile.
Ik help de trepertje wel weer. succes
http://bosschebusje.ek-pooltje.nl/
Eric van der Putten
2 juni 2008, 08:45
Bij deze het antwoord, Emile.
Ik help de trepertje wel weer. succes
http://bosschebusje.ek-pooltje.nl/
Jan, Emile heeft allang de pool (bijna helemaal) ingevuld, dus hij weet goed waar hij alles kan vinden.
Wendy Tellers
4 juni 2008, 20:35
En ik heb hem ook eindelijk helemaal ingevuld .......
Eric van der Putten
4 juni 2008, 22:56
En ik heb hem ook eindelijk helemaal ingevuld .......
Gelukkig! Het toernooi kan beginnen! Toch nog 24 deelnemers en een prijzenpot van ?120,-. Hoofdprijs is dus ?48 eurootjes!
Piet, weet je zeker dat je niet gezellig mee komt doen? Emile is er ook bij!
Emile Joosten
4 juni 2008, 23:55
Dan weet Piet dattie kansloos is!!!
Piet de Kort
5 juni 2008, 06:14
Ik heb niet zoveel vrije tijd zoals Ome Emile! ::happy::::luisterjongen::::proost::
Servi Bruls
8 juni 2008, 21:31
Is er nog iemand die problemen heeft met inloggen?
En kan iemand mij zeggen hoeveelste ik sta?
Piet de Kort
8 juni 2008, 22:38
Is er nog iemand die problemen heeft met inloggen?
En kan iemand mij zeggen hoeveelste ik sta?
Laatste Servi! Eric Putmans staat 1e! ::champ::::happy::::gowild::::devildance::
Karel van der Wal
8 juni 2008, 22:39
ik snap ook niets van de telling.
Emile Joosten
8 juni 2008, 22:56
En waarom op de site van het Busje niet een link naar de pool??
Eric van der Putten
8 juni 2008, 23:01
Even kort uitgelegd.
Voor de goede winnaar (of als je gelijkspel hebt voorspeld en het is een gelijkspel) krijg je 3 punten.
Voor goedvoorspelde doelpunten (uit óf thuis) krijg je 1 extra punt.
Voor het goede verschil krijg je ook 1 punt. (Dus echte uitslag 3-1 en jij voorspelt 2-0, 4-2, 5-3, enz... dan heb je een extra punt)
Voor exact de goede uitslag, 7 punten.
In schema:
zie: http://bosschebusje.ek-pooltje.nl/spelregels.php
Daarnaast is de tussenstand een beetje krom omdat de bonusvragen vanaf het begin af aan al meetellen. Neem PK Loper (Marcel Rombouts)... hij heeft op bonusvraag 5 gezegd dat er het gehele toernooi 0 (nul) gelijke spelen zijn. Tot dit moment is er nog niet gelijkgespeeld, dus hij heeft zijn 10 bonuspunten al gekregen. Zodra er één wedstrijd gelijk gespeeld gaat worden, levert Marcel deze 10 bonuspunten dus weer in.
Ditzelfde is het geval met deelnemers die voorspelt hebben dat Duitsland of Portugal de meeste doelpunten scoren in het gehele toernooi. Op dit moment hebben Duitsland en Portugal beide 2 goals gescoord, wat dus het meeste is tot nu toe. Daardoor hebben deze deelnemers nu ook 10 bonuspunten al bijgeschreven gekregen.
Stel dat Nederland morgen met 3-0 wint, dan heeft tot dan toe Nederland het meest gescoord. Dan vallen de 10 bonuspunten bij de deelnemers die zeggen dat Duitsland of Portugal het vaakst zouden scoren weer weg.
Beetje krom allemaal, maar de webmaster van ek-pooltje.nl heeft dit zo bepaald en daar is niets aan te veranderen.
Heb zelf zojuist een blik op de tussenstand geworpen en naast die (vervelende) bonuspunten klopt alles gewoon.
Zonder deze bonuspunten ziet de tussenstand er als volgt uit:
http://members.home.nl/bosschebusje/menu/fotos.html
Piet, hou je erbuiten, je doet niet mee, dus zit de boel ook niet op te naaien...
Eric van der Putten
8 juni 2008, 23:15
En waarom op de site van het Busje niet een link naar de pool??
Wat jij wil, wordt geregeld! :-)
Eric van der Putten
8 juni 2008, 23:30
Tevreden Emile?
Piet de Kort
8 juni 2008, 23:58
http://members.home.nl/bosschebusje/menu/fotos.html
Piet, hou je erbuiten, je doet niet mee, dus zit de boel ook niet op te naaien...
Wie is die PIET dan???? ::devildance::
Eric van der Putten
9 juni 2008, 00:03
Tot 29 juni in Den Bosch, Pieterman! :P
Karel van der Wal
9 juni 2008, 09:33
Eric het is me een beetje duidelijker, alleen die bonus punten tellerij is vervelend. Ik dacht al, je kunt bij drie wedstrijden maximaal 21 punten hebben en de 3 eersten hadeen 22! Zal me er verder maar niet meer mee bemoeien. We zien wel aan het eind van de rit.
Eric van der Putten
9 juni 2008, 13:40
Eric het is me een beetje duidelijker, alleen die bonus punten tellerij is vervelend. Ik dacht al, je kunt bij drie wedstrijden maximaal 21 punten hebben en de 3 eersten hadeen 22! Zal me er verder maar niet meer mee bemoeien. We zien wel aan het eind van de rit.
Inderdaad, die bonuspunten zijn erg vervelend als die nu al meegeteld worden, maar ja, ik kan het niet veranderen...
Voor een ranglijst zonder bonuspunten (ik tel ze er pas op het einde van de EK erbij) kun je terecht op http://members.home.nl/bosschebusje/menu/fotos.html
Wendy Tellers
17 juni 2008, 13:57
Eric, ga je dadelijk ook zoiets voor de Tour de France opzetten???
Piet de Kort
17 juni 2008, 14:10
En voor het HORECA STRAATKAATS toernooi 2008 dat op 05 juli 2008 in de Oldehoofsterkerkhof te Leeuwarden wordt gehouden!!!
Zie http://www.straatkaatsen.nl/ ::happy::::devildance::::wavetowel::::cheerleader: :
Servi Bruls
17 juni 2008, 15:18
En voor het sctt toernooi?:p
Eric van der Putten
18 juni 2008, 00:18
Uhum, ik heb dat wel jaren gedaan op een ander forum, aan de hand van de pool van de Rabobank.
Lou-Ann Bartels
22 juni 2008, 01:06
En alweer ligt een groepswinnaar er uit, wij zijn de derde al. Ben benieuwd of er iemand in jullie pool nog op schema ligt. Ik denk toch dat weinigen Turkije en Rusland in de halve finales hadden voorspeld. Kijken of morgen Spanje als enige wel doorgaat...
Jammer dat Nederland is verslagen door Guus Hiddink's ploeg, maar eerlijk is eerlijk, de Russen waren gewoon beter. Snik :-(
Zonde, deze domper na alle euforie. Ach, er zijn ergere dingen in het leven...
Wendy Tellers
23 juni 2008, 11:58
Ik had Nederland sowieso in de kwartfinale eruit laten gaan bij mijn pool. :)
Maarja.
1 keer had ik een finale tussen Italie en Portugal en 1 keer tussen Portugal en Frankrijk.
Dus nog maar weinig puntjes voor mij ........
Eric van der Putten
30 juni 2008, 08:47
De eindstand is bekend, zie: http://members.home.nl/bosschebusje/menu/fotos.html
Servi Bruls
30 juni 2008, 18:32
Leuk opgezet. Helaas 6e geworden :p
Wendy Tellers
30 juni 2008, 19:22
Leuk opgezet. Helaas 6e geworden :p
Och ja, ik 9de en 19de.
Kan me beter bezighouden met het ijshockey .......
Piet de Kort
30 juni 2008, 19:53
Och ja, ik 9de en 19de.
Volgens 2e en 11e, Wendy! Gelukkig heb ik ook een prijsje gekregen van Eric!
De prijzen: Dennis ? 48,-, Wendy ? 30,-, Marcel ? 18,-, Emile ? 12,-, Anneke ? 6,-
Troostprijs van ? 6,-: Piet
::happy::::worship::::devildance::::cheerleader::
Servi Bruls
30 juni 2008, 19:59
Piet, vraag me af wat je dan in godsnaam hebt ingevuld? :p
Eric van der Putten
30 juni 2008, 23:13
Och ja, ik 9de en 19de.
Inderdaad beter kijken Wendy. Je bent 2e en 11e geworden!
Harm Wietze Oldersma
30 juni 2008, 23:27
En maar 2 met de kampioen juist, Wendy en ik zelf...vandaar dat ik toch nog de 1e tien gehaald heb. Niet dat het wat oplevert maar ach...:goodman:
Was wel leuk om te doen overigens, daarom Eric bedankt voor je inzet!
Eric van der Putten
1 juli 2008, 00:00
En maar 2 met de kampioen juist, Wendy en ik zelf...vandaar dat ik toch nog de 1e tien gehaald heb. Niet dat het wat oplevert maar ach...:goodman:
Graag gedaan Harm Wietze! Tot over 2 jaar ;-)
Piet de Kort
1 juli 2008, 00:47
Servi, zoals iedereen verwachtte! Een finale tussen Griekenland en Turkije! :Bonk3:
Eric van der Putten
1 juli 2008, 09:02
Laat je niet gekmaken Servi, Piet heeft helemaal niet meegedaan, dat had ie gewild! ;-)
Wendy Tellers
1 juli 2008, 10:11
Het was zeker leuk. Dit soort dingen houdt ons tenminste bezig tijdens de ijshockeyloze periode! :)
Eric, heel erg bedankt!
Wendy Tellers
1 juli 2008, 10:13
Inderdaad beter kijken Wendy. Je bent 2e en 11e geworden!
??????
Waar heb ik dan gisteren gekeken?
Nou ja, ben er blij mee dat ik ook nog iets van voetbal afweet.
Maar ik vind dit soort dingen leuk voor de fun!!!!
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2012, vBulletin Solutions, Inc.