View Full Version : Ome Emile is terug van vakantie!
Piet de Kort
27 mei 2008, 11:08
Wie weet het? Wanneer start de 1e verkoop van de seizoenskaarten 2008/2009 bij Destil Trappers Tilburg??? ::worship::
Freek Joosten
27 mei 2008, 11:30
Donderdag 5 juni!
Piet de Kort
27 mei 2008, 12:17
Donderdag 5 juni!
Freek, is dit officieel of heb je dat vernomen via Maffia Pietje vdH.? ::happy::
Emile Joosten
27 mei 2008, 13:22
Donderdag 5 juni!
Dan pas!!
Dan is mijn vakantiegeld allang weer op!!::proost::
Mitchell van Amelsfort
27 mei 2008, 18:47
Hier is het officiele bericht van trappers.nl
Seizoenspresentatie Trappers donderdag 5 juni Welke nieuwe imports heeft Trappers aangetrokken? Van welke spelers heeft Trappers afscheid genomen? Wie spelen er ook in het nieuwe seizoen bij de landskampioen? Blijft DESTIL hoofdsponsor van Tilburg Trappers? Komt er een assistent-coach voor Larry Suarez? Kortom: alles wat u weten wilt over het komende seizoen.
Op donderdag 5 juni krijgen de supporters van Tilburg Trappers antwoord op de meeste van deze vragen. Cees Oerlemans, belast met de technische zaken in het bestuur, geeft dan tekst en uitleg over de samenstelling van de selectie en de technische stad voor het nieuwe ijshockeyseizoen.
De seizoenpresentatie begint om 19.00 uur en wordt gehouden in de Hertog Janlounge van het IJssportcentrum.
VERKOOPTIJDEN SEIZOENKAARTEN:
Vrijdag 30 mei 2008: 13.00 uur - 15.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Dinsdag 3 juni 2008: 09.30 uur - 12.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Donderdag 5 juni 2008: 09.30 uur - 12.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Abe Brouwer
27 mei 2008, 18:56
Goede zaak dat ze hun fans op de hoogte houden.
Mitchell van Amelsfort
27 mei 2008, 18:59
Jaa vindt ik ook is wel een beetje kort-dag.
Piet de Kort
27 mei 2008, 19:15
Hier is het officiele bericht van trappers.nl
Seizoenspresentatie Trappers donderdag 5 juni Welke nieuwe imports heeft Trappers aangetrokken? Van welke spelers heeft Trappers afscheid genomen? Wie spelen er ook in het nieuwe seizoen bij de landskampioen? Blijft DESTIL hoofdsponsor van Tilburg Trappers? Komt er een assistent-coach voor Larry Suarez? Kortom: alles wat u weten wilt over het komende seizoen.
Op donderdag 5 juni krijgen de supporters van Tilburg Trappers antwoord op de meeste van deze vragen. Cees Oerlemans, belast met de technische zaken in het bestuur, geeft dan tekst en uitleg over de samenstelling van de selectie en de technische stad voor het nieuwe ijshockeyseizoen.
De seizoenpresentatie begint om 19.00 uur en wordt gehouden in de Hertog Janlounge van het IJssportcentrum.
VERKOOPTIJDEN SEIZOENKAARTEN:
Vrijdag 30 mei 2008: 13.00 uur - 15.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Dinsdag 3 juni 2008: 09.30 uur - 12.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Donderdag 5 juni 2008: 09.30 uur - 12.00 uur (Kantoor Tilburg Trappers)
Mitchell, kun je op die donderdagavond ook een seizoenskaart kopen???
Mitchell van Amelsfort
27 mei 2008, 19:23
Voorgaande jaren is dat wel geweest maar ik denk het dus niet want anders had het er al wel bij gestaan (had het wel logischer gevonden als dat zo was) dus dan maar vrijdag..en volgens mij ben ik nogsteeds een man dus geen mitchellE ::hyper::
Piet de Kort
27 mei 2008, 19:25
Voorgaande jaren is dat wel geweest maar ik denk het dus niet want anders had het er al wel bij gestaan (had het wel logischer gevonden als dat zo was) dus dan maar vrijdag..en volgens mij ben ik nogsteeds een man dus geen mitchellE
Sorry, zeikerd!::hyper:: ::hyper::::hyper::
Piet de Kort
27 mei 2008, 19:28
Voorgaande jaren is dat wel geweest maar ik denk het dus niet want anders had het er al wel bij gestaan (had het wel logischer gevonden als dat zo was) dus dan maar vrijdag..en volgens mij ben ik nogsteeds een man dus geen mitchellE ::hyper::
Mitchell, weet jij wat de prijzen zijn van een seizoenskaart 2008/2009 van Trappers?
Mitchell van Amelsfort
27 mei 2008, 19:45
Was ook humoristisch bedoeld van mij dacht dat het een spelfoutje van jouw was::hyper::...ben je er wel bij donderdag pietje?
Weet niets van prijzen e.d. mar zal niet veel schelen van vroig jaar dnek ik weet jij iets over de betaalwijzen voor vrijdag kan ik pinnen of moet ik cashen?
Piet de Kort
27 mei 2008, 23:21
Was ook humoristisch bedoeld van mij dacht dat het een spelfoutje van jouw was::hyper::...ben je er wel bij donderdag pietje?
Weet niets van prijzen e.d. mar zal niet veel schelen van vroig jaar dnek ik weet jij iets over de betaalwijzen voor vrijdag kan ik pinnen of moet ik cashen?
In het Trapperskantoor is voortaan een pinautomaat! Zorg wel voor voldoende saldo op je rekening, Mitchell! ::censor:: Enne tuurlijk ben ik er donderdag bij! ::happy::
P.s. Was ook een spelvautje! ::happy::
Karel Kersten
28 mei 2008, 01:52
Mitchell, kun je op die donderdagavond ook een seizoenskaart kopen???
Dat jij dat allemaal niet weet Piet! Dacht dat jij toch bovenop het nieuws zat daar in kruikenland.
Jan Been
28 mei 2008, 06:51
Mitchell, weet jij wat de prijzen zijn van een seizoenskaart 2008/2009 van Trappers?
Is nu ? 300,00 geworden om de supporters tevreden te houden,je moet toch weer goede vooruitzichten hebben.
Tegenstanders worden ook sterker en wie weet misschien geen prijzen voor de Trepperkes dit seizoen.OOOOHHH toch wel eentje de Ron Berteling troffee,denk namelijk dat Heerenveen te kort zal schieten.(is maar een vermoeden):goodman:
Piet de Kort
28 mei 2008, 08:19
Dat jij dat allemaal niet weet Piet! Dacht dat jij toch bovenop het nieuws zat daar in kruikenland.
Ik zit niet dicht bij het bestuur zoals jij, Karel! ::devildance::::gowild::::surrender::
Rob Verschuuren
28 mei 2008, 09:07
Ik zit niet dicht bij het bestuur zoals jij, Karel! ::devildance::::gowild::::surrender::
Goed opletten donderdag Piet, ik moet namelijk alle info bij je opvragen. Ik mag op donderdag met de hond trainen.
Toch een tegevaller, dat Cees daar niet naar gevraagd heeft! ::wavetowel::
Piet de Kort
28 mei 2008, 09:48
Goed opletten donderdag Piet, ik moet namelijk alle info bij je opvragen. Ik mag op donderdag met de hond trainen.
Toch een tegevaller, dat Cees daar niet naar gevraagd heeft! ::wavetowel::
Rob, donderdag kwam beter uit voor de teammanager Barry! ::devildance::::gowild::::happy::
Joep Versteden
28 mei 2008, 09:54
Is nu € 300,00 geworden om de supporters tevreden te houden,je moet toch weer goede vooruitzichten hebben.
Tegenstanders worden ook sterker en wie weet misschien geen prijzen voor de Trepperkes dit seizoen.OOOOHHH toch wel eentje de Ron Berteling troffee,denk namelijk dat Heerenveen te kort zal schieten.(is maar een vermoeden):goodman:
Nou mijnheer Jan, zoals je misschien weet vang ik ook weleens iets op over de Ieturkus. Ik zou alvast maar een afspraak gaan maken op het reisburo als ik jou was. Er schijnen in februari best aantrekkelijke reizen naar de zon te zijn. Maar je mag natuurlijk ook playoffs komen kijken bij ons hoor :wink:
Die goalie lijkt me trouwens wel een goede.
Piet de Kort
28 mei 2008, 10:29
Die goalie lijkt me trouwens wel een goede.
Hebben de IETURS Paulo weten te strikken dan, Joep!!! En Jan is bij Trappers natuurlijk welkom, ook tijdens de play-offs! ::devildance:::brabant:::happy:::partyman:
Rob Verschuuren
28 mei 2008, 10:43
Rob, donderdag kwam beter uit voor de teammanager Barry! ::devildance::::gowild::::happy::
tja, die is nu toch voor de club belangrijker! ik weet de helft toch al....... ::gowild::
Mitchell van Amelsfort
28 mei 2008, 11:28
Piet ik lees net op trappers.nl dat er wel een verkoopavond is op donderdag 5 juni (samen met de seizoenspresentatie) voor meer info en prijzen zie www.trappers.nl (http://www.trappers.nl)!!!
Piet de Kort
28 mei 2008, 11:35
Piet lees net op trappers.nl dat er wel een verkoopavond is op donderdag 5 juni (samen met de seizoenspresentatie) voor meer info en prijzen zie www.trappers.nl!!! (http://www.trappers.nl!!!)
Goed nieuws in ieder geval! De prijs van de seizoenskaarten zijn gelijk gebleven!
Ook goed nieuws is: het ijshockeyforum ook door het Bestuur van Destil Trappers Tilburg gelezen wordt! ::devildance::::happy::::proost::
Joep Versteden
28 mei 2008, 12:13
Hebben de IETURS Paulo weten te strikken dan, Joep!!! En Jan is bij Trappers natuurlijk welkom, ook tijdens de play-offs! ::devildance:::brabant:::happy:::partyman:
Het nieuws over hun goalie ga ik natuurlijk niet naar buiten brengen. Dat moeten de Limburgers zelf maar doen als de tijd rijp is, maar ik kan je geruststellen Pietje, het is niet Paulo.
Mitchell van Amelsfort
28 mei 2008, 12:18
Morgen gauw eventjes gaan bestellen en dan donderdag ophalen als ik toch naar de presentatie ga denk ik ( als de bussen een beetje mee werken!)
Piet de Kort
28 mei 2008, 13:41
Morgen gauw eventjes gaan bestellen en dan donderdag ophalen als ik toch naar de presentatie ga denk ik ( als de bussen een beetje mee werken!)
Rijdt er een supportersbus van Destil Trappers Tilburg, Mitchell??? ::happy::
Mitchell van Amelsfort
28 mei 2008, 15:39
Haha nee die ene bus zonder ruit die door de ieturs is ingegooid!!:Bonk3:::censor::
Jan Been
28 mei 2008, 16:54
Haha nee die ene bus zonder ruit die door de ieturs is ingegooid!!:Bonk3:::censor::
Niet door de Ieters::censor:: maar door een of ander malloot die normaal niet komen kijken.:Bonk3:
Mitchell van Amelsfort
28 mei 2008, 16:55
Ben blij dat jij er ook zo over denkt jan ::afro::
Emile Joosten
28 mei 2008, 18:02
En......................., luister je al 'n beetje naar je hond??????
Karel Kersten
28 mei 2008, 21:32
Weer mis Pietje zoals zo vaak!!
Piet de Kort
28 mei 2008, 21:39
Weer mis Pietje zoals zo vaak!!
Zo vaak????? Gr. Pietje, die NAUW zeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 is geworre! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers, bonbonsschaoltje trouwens ook!!! ::champ::::devildance::::happy::
Rob Verschuuren
28 mei 2008, 22:32
En......................., luister je al 'n beetje naar je hond??????
daarom heb je geen hond meer Emile. de hond moet naar mij luisteren. Het is bij mijn vrouw en kinderen niet gelukt, het is dus een machtstrijd :grin:
Mitchell van Amelsfort
29 mei 2008, 17:42
Nog meer trappers nieuwsDESTIL blijft aan als sponsor...
DESTIL blijft hoofdsponsor Trappers Tilburg Trappers en DESTIL hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van het sponsorcontract met twee seizoenen. De verlengde sponsorovereenkomst wordt officieel ondertekend op donderdag 5 juni. DESTIL en Tilburg Trappers zijn al sinds het seizoen 1998-1999 aan elkaar verbonden. Vanaf het seizoen 2004-2005 is DESTIL hoofdsponsor. Onder andere de uitstekende sportieve resultaten van het afgelopen seizoen van DESTIL Trappers, de internationale deelname aan de Continental Cup en de plannen voor de verdere ontwikkeling van het ‘opleidingsinstituut Trappers’ hebben een rol gespeeld bij de totstandkoming van de vernieuwde samenwerking.
Karel Kersten
30 mei 2008, 19:53
Zo vaak????? Gr. Pietje, die NAUW zeker wit d? DESTIL Trappers meej DONNIE, BOBBIE & MIKIE KAMPIOEN 2007/2008 is geworre! Jammer veur al die aandere, mar dur kan dur mar ?ne dun irste z?n!!! P.s. Dun BEKER is ok wir van Trappers, bonbonsschaoltje trouwens ook!!! ::champ::::devildance::::happy::
:goodman::smiley_devils:
vBulletin® v3.8.6, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.